Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás küldése

Emotikonok
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode bekapcsolva
[img] bekapcsolva
[url] bekapcsolva
Emotikonok bekapcsolva

Téma áttekintése
   

Kinyitás Téma áttekintése: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Dr.UnGrammar » 2013. júl. 17., szer. 14:17

http://images.uesp.net/a/af/MW-map-Urshilaku_Burial.jpg

Kattints a térképre nagyításért.
Amúgy az íj a legfelső szinten egy szellemnél lesz. Azt hiszem el lehet tőle kérni harc nélkül is.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Vendég » 2013. júl. 5., pén. 21:50

szotsaki írta:
Jay írta:Hy tudna valaki segíteni? Elakadtam ott amikor az Urshilaku tábor hamukánja elküld megszerezni a Csontharapó íjat de átkutattam érte az egész barlangrendszert és sehol sem találom. Ha tudja valaki hol van írja meg légyszi! Köszi hali!
Heló!
UESP segít ebben. Sul-Senipulnál van.
Hy
Nekem is ez a problémám, de a link nem működik.
A barlang nevét le tudnátok írni pls.
Előre is köszi. :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2013. feb. 1., pén. 14:52

Üdv!!!
Nem sikerült.:(Meg probáltam mindent ki kapcsolni ,de sajna ugy se müködik.Arra gondoltam ujra telepitek mindent meg köszönném ha le irnátok a telepitési sorrendet.A játékot és a magyaritást overhaulal mindenképp fel szeretném tenni esetleg pár házat a cripper gold modját mást sztem nem rakok fel. A segitséget elöre is köszi .

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2013. jan. 30., szer. 15:01

Üdv !!!
Kissé össze jött az életem,nem nagyon tudtam foglalkozni a game-val de utolag is köszönöm a segitséget.Meg fogom probálni mihint kicsit több idöm lesz és jelzem mire jutotam .

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Lord Jack » 2012. aug. 31., pén. 16:22

Ezeket kapcsold ki először:
GameFile2=Imp Guard anticlone.esm
GameFile7=A good place to stay, Teleport Addon.esp
GameFile13=Acheron's Camping Gear v1.5.esp
GameFile25=Clean Balmora Dwemer Sub House.esp

Ezeket is kikapcsolhatod, ha nem az Overhaul rakta be:
GameFile62=UAR_ChodalaBoots.esp
GameFile63=UAR_EbonySarano_v2.esp
GameFile64=UF_HortRobeF001.esp

Ezt nem tudom, mi:
GameFile30=DA_Complete.esp
Ha nem Overhaul része, kapcsold ki!
Amennyiben ezek nem működnek, mindent kapcsolj ki, ami nem az Overhaul része.


Egyébként bocsi, hogy enm írtam, de a legutóbb kiment a fejemből, és nemrég értem haza a nyaralásból.

Szerk.: Most olvastam egy másik hsz.-odat. Szükséges az Overhaulhoz a Tribunal és a Bloodmoon, azok nélkül nem működik.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 31., pén. 15:35

Lord érdeklödnék igy pár hét után hogy mit sikerült az ügyembe kideritened ?

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Lord Jack » 2012. aug. 18., szomb. 17:54

Vik: Nem lesz elég a tűzsebzét adó gyűrő. Most lettem kész a 2.0-ás verzóval. Apropó angol Morrowinddel teszteltem és lehet, hogy kell hozzá a Morrowind Rebirth 1.9, mivel anélkül nincs tesztelve.

Írtm neki néhány jópofa szöveget is, csak nézzünk nála körbe jól...

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 17., pén. 20:40

igen én is kerestem de nem találtam szoru aszemetelésért

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Sleth » 2012. aug. 17., pén. 19:53

Ronin, ajánlom figyelmedbe a szerkeszt gombot...

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 17., pén. 18:40

Jaaa és a Vik által forditot Overhaul hunositás is fenn van és csak morrowindet használok a kiegek nincsenek telepitve más már nem jut eszembe

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 17., pén. 18:17

Hu el felejtetem Morrowind Script Extender-rel futatom a játékot

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 17., pén. 18:15

Lord

[Game Files]
GameFile0=Beauty_Pack.esm
GameFile1=Book Rotate.esm
GameFile2=Imp Guard anticlone.esm
GameFile3=Morrowind.esm
GameFile4=Texture Fix 1.8.esm
GameFile5=Texture Fix 2.0.esm
GameFile6=20books.esp
GameFile7=A good place to stay, Teleport Addon.esp
GameFile8=A good place to stay, Ver 1,8.esp
GameFile9=A Grand Abode.esp
GameFile10=Abandoned_Flatv2_0.esp
GameFile11=abotWindowsGlow.esp
GameFile12=Acheron's Camping Gear 2.esp
GameFile13=Acheron's Camping Gear v1.5.esp
GameFile14=adamantiumarmor.esp
GameFile15=adv_npcs_v1.1.esp
GameFile16=AreaEffectArrows.esp
GameFile17=bcsounds.esp
GameFile18=Beauty_Pack (for modders use).esp
GameFile19=Better Clothes_v1.1.esp
GameFile20=Bloated Caves.esp
GameFile21=bones.esp
GameFile22=Book Jackets - Morrowind - BookRotate.esp
GameFile23=Book Jackets - Morrowind.esp
GameFile24=Book Rotate - Morrowind v1.1.esp
GameFile25=Clean Balmora Dwemer Sub House.esp
GameFile26=colourglass.esp
GameFile27=correctUV Ore Replacer 1.0.esp
GameFile28=Creeper_gold.esp
GameFile29=Daedric_Warhammer_Repl.esp
GameFile30=DA_Complete.esp
GameFile31=Distant Land Interior Fix.esp
GameFile32=DN_AshVampires.esp
GameFile33=Ebonheart Fix.ESP
GameFile34=EBQ_Artifact.esp
GameFile35=entertainers.esp
GameFile36=guarskin_drum_replacer.esp
GameFile37=HlaOadHouse_HUN.esp
GameFile38=imperial chain fix.esp
GameFile39=LeFemmArmor.esp
GameFile40=magyarjavitas.esp
GameFile41=master_index.esp
GameFile42=More Better Clothes.ESP
GameFile43=MorroHun Team.esp
GameFile44=MWSE_v094_Demo.esp
GameFile45=mw_szinkron_kg_n.esp
GameFile46=New Argonian Bodies - Mature.esp
GameFile47=New Khajiit Bodies - Mature.esp
GameFile48=OR_Fang.esp
GameFile49=OR_ForkH.esp
GameFile50=OTR_Coast_Variety.esp
GameFile51=RealSignposts.esp
GameFile52=Servant.esp
GameFile53=Shieldfx.esp
GameFile54=Siege at Firemoth.esp
GameFile55=SirLuthor-Tools.esp
GameFile56=Statue Replacer - Normal.esp
GameFile57=Suran Archery Store_v3.0.esp
GameFile58=Syc_HerbalismforPurists.esp
GameFile59=Teleportation Spells.esp
GameFile60=topicjavitas.esp
GameFile61=TVwofs.esp
GameFile62=UAR_ChodalaBoots.esp
GameFile63=UAR_EbonySarano_v2.esp
GameFile64=UF_HortRobeF001.esp
GameFile65=Unique Banners and Signs.esp
GameFile66=Unique Jewelry and Accessories.esp
GameFile67=Unique Tombs.esp
GameFile68=VampirismRing-1.0.esp
GameFile69=WA_Signy_Signposts(!).ESP
GameFile70=Windows Glow.esp

ök lenének elég sok mindent az Overhaul rakott fel várom válaszod hátha te meg látod amit én hiába bámulok .

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Vik » 2012. aug. 17., pén. 18:00

Lord Jack írta:Ki gondolja úgy, hogy nagyon erős karaktere van? Mert annak odaadok egy általam készített modot. Nem volt nehéz berakni ez igaz.
Szóval lássuk mit is tud a mod:
- egy északi blade grandmaster , rögtön látható, amint kiléptünk a Census ajtaján Seyda Neenben.
- teljes adamantium vértezet (a védelmi értéketmegnöveltemegypicit, de csak nála), valami különleges indril pajzs, megnövelt védelemmel.
- daedrikus holdsarló, amiből nem fog egyhamar kifogyni a töltet.
- Ötmillió arany, ha megölöd.
- Kapásból 100-as a repuja, de 5-ös szintű beszédkészséggel is neked ugrik a harmadik gúnyolódásra.
- 2000-es szintű, 6000 meg még valamennyi HP-ja van, 4000 feletti erőnléte és 2500 magickája.
- Van mégpár dolog, amit nem írok le.
Az ötmillióarany nembiztos,ugyanis még nem öltem meg.
Ha rámész nála a barter-re, akkor vehetsz tőle egy daedrikus hosszúkardot.

Aki megtudja ölni annak berakok15 ilyetegymás mellé, olyat, ami rögtön támad... Na jó,vicceltem. Az kiérdemli örök hálámat és cserébe építek neki egyházat a Morrowindben, amibe belerakom őt magát. (Csalni nem ér, viedó kell!)
Mekkora a tűzellenállása? Mert ha lehet vele kereskedni, adok neki egy állandó tűzsebzéssel rendelkező gyűrűt (vagy valami egyéb tárgyat, ami nincs nála), és ha felveszi, akkor csak várnom kell. :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Lord Jack » 2012. aug. 17., pén. 14:22

Ki gondolja úgy, hogy nagyon erős karaktere van? Mert annak odaadok egy általam készített modot. Nem volt nehéz berakni ez igaz.
Szóval lássuk mit is tud a mod:
- egy északi blade grandmaster , rögtön látható, amint kiléptünk a Census ajtaján Seyda Neenben.
- teljes adamantium vértezet (a védelmi értéketmegnöveltemegypicit, de csak nála), valami különleges indril pajzs, megnövelt védelemmel.
- daedrikus holdsarló, amiből nem fog egyhamar kifogyni a töltet.
- Ötmillió arany, ha megölöd.
- Kapásból 100-as a repuja, de 5-ös szintű beszédkészséggel is neked ugrik a harmadik gúnyolódásra.
- 2000-es szintű, 6000 meg még valamennyi HP-ja van, 4000 feletti erőnléte és 2500 magickája.
- Van mégpár dolog, amit nem írok le.
Az ötmillióarany nembiztos,ugyanis még nem öltem meg.
Ha rámész nála a barter-re, akkor vehetsz tőle egy daedrikus hosszúkardot.

Aki megtudja ölni annak berakok15 ilyetegymás mellé, olyat, ami rögtön támad... Na jó,vicceltem. Az kiérdemli örök hálámat és cserébe építek neki egyházat a Morrowindben, amibe belerakom őt magát. (Csalni nem ér, viedó kell!)

Pls. privátba írjon akit érdekel.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Lord Jack » 2012. aug. 17., pén. 9:53

Másold ki a modlistát, meglátom mit tehetek.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 17., pén. 2:07

Ha jol sejtem itt a játékom vége valami irto nagy galibát csináltam ugyan az van mint eddig 1 kivételel hogy el vesztetem a mentéseim.Mivel a papirokat nem tudom fel venni igy a karakter generálásnál az irataim se tudom fel venni.Sejtelmem sincs hogy melyik mod okozza már mindet ki kapcsoltam és akkor se látok semit a papirokon és a menü része sincs meg ha tudtok segiteni PLS mert igen meg teccet a játék a Morro.ini-böl kitudom venni a mod listát ha ugy tudtok segiteni elöre is köszi.Azt nem is mondom hogy 1 73as araginiai elég maxos kari bukott el az a leg kevesebb de igy a teljes játékomnak vége.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 15., szer. 13:15

ÜDV akadt 1 kis gondom a felvehetö papirokrol el tünt az irás és a menü ( fel vétel iletve a kilépés gomb) nincs ötletetek mi okozza és hogy tudom kijavitani ?

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 14., kedd 15:28

Kitöröltem a csipát a szememböl és sikerült meg találnom a magyaritást az Overhaul-hoz, itt ragadnám meg az alkalmat hogy köszönetet mondjak mind azért amit a magyar pléyerekért tetetek a magyaritással és azzal hogy naprakészek vagytok a mai napig mind a modok mind pluginok terén hálás köszönet maxi respekt.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 14., kedd 13:16

Köszönöm a választ . Az Azura csillaga meg van már de edig nem sikerült bele semilyen lelket teni mert van még a többi köböl is nálam böven a büvölésem fejlesztgetem a kis lélek kövekkel a tölteteket töltöm vissza .Sajna el szurtam valamit ugyan is az történt higy un instaltam a morrohun-t hogy fel tegyem a overhault utána vissza hunositottam a játékot és most jopár amulet és varázs tárgy neve angol nem mind föleg az amuleteknél zavar kicsit gyönyörü lett a játék de nem tudom hogy honositsam vissza pedig ugy értelmeztem hogy az uolso fázis a magyaritás mégse honositja teljesen ebben kéne kis help azt már meg se emlitem hogy 1es kiegészitö mod-os cucaim eltüntek.Hu azt elfelejtetem emliteni hogy az egész kalamajka abbol indult hogy eltünt Tel Fry-nél a közepes páncél mester tréner és ezt probáltam orvosolni sajnos rosszul mert semi nem változott csak jobban össze kuszáltam mindent esetleg erre van ötletetek ?(a hunositás által felkinált összes modot használom ,pár ház plugint, és amiker a morrohun oldarrol lelehet tölteni azokbol jopárat )

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Lord Jack » 2012. aug. 13., hétf. 21:41

Az adamantium elég szar páncél, már bocsi. Megvásárolható vagy elopható a páncél a calderai és balmorai kovácsból, meg még pár helyről. Ott van a leírásában...

Akarsz vámpír lenni? Mert, ha nem, akkor ölheted őket.

Érdemes minden lelket begyűjteni, mert van belőlük pénz. Egyébként szerezd meg Azura Csillagát, mert abbólnem fogy ki a lélek. Abba tegyél egy aranyszentet és minen megbűvölhetsz állandóra, uyganis az a lélekkő nem semmesül meg sosem.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 12., vas. 12:37

Köszönöm az infot .
Találkoztam több dungeon-ba vámpirokkal ö rájuk lesz késöbb szükség vagy nyugotan fel szecskázhatom öket ?
Érdemes e más lelket gyüjteni a arany szenten kivöl ?
Tudtok segiteni abban hogy honan tudok anomidium (lehet hogy el irtam akkor bocsi)vértet szerezni mert most csak 1 deadra shin-böl tudtam sapit szerezni de mivel az elég erös médium vértnek tünik ezért gondoltam bekéne szerezni ha beszerezhetö a teljes szett (a sapit 2 testvér segitett meg szerezni küldi jeleggel 1 100 as zárt ládábol).
A válaszokat elöre is köszönöm .

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Lord Jack » 2012. aug. 11., szomb. 22:32

A pácélba tükrözést (valamilyen értékben) vagy folyamatos életerő töltést 1-2 ponttal...
A fegyverbe mehet az 50-es tűzsebzés vagy amennyi fér.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 11., szomb. 9:11

Köszönöm a tippet én eddig az alsoruházattal probálkoztam még csak ugyan is tolvaj karim van.A nehéz páncélzata talán 30 körül van a könyü meg 100-on.Az üveg nem birta el és olvastam hogy a pompás cucokat érdemes mert abba több büvölés fér.Agorián a kari igy a cipö sajna kilöve és a jobb sapik is de szorgosan tanulmányozom mások gondjait hátha okulok belöle.Ugy vettem észre hogy a meg nevezet bizsuk is pl:skink medálja stb . is mintha jobban büvülhetöek lenének esetleg tudnál adni arra vonatkozoan tippet hogy az uveg páncélomba miket lenne érdemes belerakni ?Esetleg a fegyoba milyen büvölést érdemes a fegyo 1 deadrikus wasizaki lenne 1 kezes rövid penge. Válaszaitok elöre is köcce

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Lord Jack » 2012. aug. 10., pén. 22:25

Próbáld daedrikus mellvérttel vagy valami nagyon fasza cuccal, mert az olcsó anyagokat nem tudod erősen megbűvölni.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 10., pén. 13:04

Üdv !
Kezdö vagyok de nem hülye tisztába vagyok azzal hogy a töltet kimerül .Máshol keresendö a bibi csak még nem jötem rá hol.Nos a karakter elájulását iletöen rá jöttem hogy a greef párlat okozza ugyan is a mozgékonyságom csökenti le és az eröm növeli igy a blokkolástol kitérésen át a sikeres támadásig minden csökken.Tehát az uj kérdés ezzel kapcsolatba hogy nincs e öltletetek hogy növeljem nagy mértékben az eröm enchantolást probáltam eddig nem találtam olyasmi cucokat amibe 25 eröt beletudnék teni pedig van böven befogott aranyszentem csak a büvölés értéke nem engedi habár ebben a témakörben nem vok profi csak ugatom az enchantoplást probáálkozgatok.Ha lehet a helyes irást hagyuk ki a válaszbol.Válaszokat elöre is köszönöm!

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Vik » 2012. aug. 10., pén. 8:00

Ronin írta:Üdv !
Lenne 1 olyan kérdésem,hogy minden statom 100as kivéve a szerencsém az 56os a elsö és másodlagos skilleim nagyrésze is maxos a karim még is össze esik harc közbe elég sok cucot hordok magamnál ezért greef párlattal növelem az eröm . miért esik össze még is a kari 2-3 ütés után ? Ja és sztem ezzel össze függ,hogy a fegyverek a skilleiket nem sütik el most hasedoki bottal harcol de probáltam más fegyvereket is és a skilleik nem sülnek el.Mi lehet a probléma ? Remélem most jol irtam ;)
Most se írtad jól, mert elég sok helyesírási hiba van benne. Egyébként azért esik össze a karaktered, mert túl nagy ütést kapsz az ellenféltől (bár 100-as értékeknél ez érdekes). A fegyverek pedig egy idő után kimerülnek, nem lehet, hogy ez a probléma? Újra kell őket tölteni egy (vagy több) lélekkővel.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 9., csüt. 20:38

Üdv !
Lenne 1 olyan kérdésem,hogy minden statom 100as kivéve a szerencsém az 56os a elsö és másodlagos skilleim nagyrésze is maxos a karim még is össze esik harc közbe elég sok cucot hordok magamnál ezért greef párlattal növelem az eröm . miért esik össze még is a kari 2-3 ütés után ? Ja és sztem ezzel össze függ,hogy a fegyverek a skilleiket nem sütik el most hasedoki bottal harcol de probáltam más fegyvereket is és a skilleik nem sülnek el.Mi lehet a probléma ? Remélem most jol irtam ;)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Lord Jack » 2012. aug. 5., vas. 21:15

Először is tanulj meg írni!
Másodszor csalást tudok mondani: AddItem “ITEMNAME” [Number] player-> Leírás: Adds [Number] amount of a specific item to the player’s inventory. ITEMNAME is the item's ID which can be found on the items pages or in the Construction Set.
http://www.uesp.net/wiki/Morrowind:Warl ... (artifact)
Majd rájössz, hogyan kell...

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ronin » 2012. aug. 5., vas. 18:37

Üdv morrowin nagy Dwremer szelemei segitsetek hülye voltam és jo tolvaj ijász hoz méltoan aki a nyilam elé kerül és csilogo van nála az meg pusztul hát ezt tetem a Ashirbadon nevü barlangban csak 1et felejtetem el vini lebegés potit ill scrollt igy a Vindamea retentö hatalmu mágus hulája kirabolatlanul maradt ott az ebek 30adjára és itt jön a butaság amit el követem más csillogo tárgyak el vonták a figyelmem és amikor Ajira mondta hogy nyesem le Vindamea kezéröl az ujját a gyürüért akkor ött fel falták már morrowind bit hula zabálo láthatatlam izéi és mire vissza mentem már a hula se volt meg ami fontos lenne hisz azért kapom meg a reput hiába öltem le küldin kivül csak ugy önszorgalombol gyürü nélkül bukos a repu hogy orvosolhato ez ? nincs régi mentésem tehát ezt igy utolag kéne megoldani valahogy a válaszaitok elöre is köszönöm Ooooo nagy Dwemer szelemek :))

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Winkler Oszkár » 2012. ápr. 12., csüt. 8:30

Bishop írta:Megtaláltam a linket http://flashtest.extra.hu/mge_hogyan.wmv , de sajnos nem elérhető a link. Megkértem, hogy dobja fel újra a videót, remélem meg van neki.
Én az MGE-n mindent alapon hagytam, egyenlőre nem csinál semmi butaságot, bár sűrűbben fagyizik. Vik , te a távoli tájak generálásakor milyen plugineket "ADD" -tál hozzá a listához? Az összeset?
Igazából az a gondom, hogy néha nagyon durván belassul a game, főleg ha valaki varázsol, vagy sok ellenfél van a közelben. Elvileg az FPS optimizer erre való, de mégis valami nem stimmel, Küldök egy screenshootot az optimizerről, rákukkantanál, hogy okés-e ?
Lényeg, hogy azt akarom, hogy minél gyorsabb legyen a game, nem érdekelnek a szép képek, szuper hangok, csak legyen játszató ! Az egyetlen dolog amihez ragaszkodok az 1280*1024-es felbontás.
Kép
Még 1 kérdés: Ha az karakter generáláskor olyan csillagjegyet választunk ami növeli az egyik tulajdonságunkat(pl táltos=+25 gyorsaság), akkor a maximális érték nem 100 hanem 125 lesz?
Azóta feltöltöttem YouTube-ra a videót. Már elég réginek számít és utólag rájöttem néhány sokkal jobb beállításra. Arról nem is beszélve, hogy az újabb MGE sokkal többet tud és máshogy is kell beállítani.

A link: http://www.youtube.com/watch?v=4TZr708D0ZE

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Begar » 2011. jan. 27., csüt. 20:55

Nem tudom hogy már mutattam-e a fórumon valahol, de anno kiszúrtam egy érdekes jelenet maradványait a Mournhold alatti törp romoknál. :P Vajon ez a két szerencsétlen törp mit művelhetett, mikor elhanvadt? :D Kép
Hát igen... a szerkesztők fantáziája nem csak hogy határtalan, de még perverz is ;)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Inv1sus » 2011. jan. 27., csüt. 17:55

Sikerült helyrerázni a csávó agyát.

Egyébként nem nullára szoktam gúnyolni őket hanem 50-60 közé. Úgy vettem észre, hogy ott lehet a legtöbbet kicsikarni az üzletből.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Begar » 2011. jan. 26., szer. 21:06

Igazából nekem mind1 :P lélekvadászatból élek, ami azt jelenti, hogy mindig annyi lélek van nálam, hogy el sem bírom őket :D így mind1 mennyiért veszik meg, legalább lesz új hely a táskámban :P de azért köszi az info-t, eddig ezt nem vettem észre :)

Milyen küldit ad? :) (am ha nagy gubanc van, és nem te tehetsz róla, akkor megölöd, és beteszel másikat szerkesztővel... nem túl bonyolult. 8-) Ha meg nem akarsz szerkesztővel vacakolni, akkor még kipróbálhatod az alkímiai tuningot :P A lényege az, hogy megiszol egy nagy rakat intelligencia erősítő italt, és csinálsz intelligencia növelő potikat azokat is megiszod... minél magasabban van az intelligenciád, annál jobb potikat tudsz csinálni. Ha már jó magasan van, csinálsz egy személyiség növelő potit, azt megiszod, és ha szerencséd van, akkor nem támad többé... ezt be lehet játszani minden tulajdonsággal, varázslattal és amivel egy potit el tudsz képzelni, de ha alapjába véve ezzel nyomod fel a karidat, akkor egy hallhatatlan varázstápos karit kapsz. Ez élvezhetetlenné teszi a játékot, ezért általános használatra nem javaslom. és egyéb kellemetlenségeket is okozhat: ha felnyomod az erődet, akkor egy ütés és törik a fegyvered, egy gyorsaságnövelés régiótól régióig küld egy gombnyomásra... Ráadásul ha nagyon felnyomod a piákat, akkor azoknak az időtartama is igencsak megnő, nem csak a hatóereje. Egy évekig tartó vízen-járás ellehetetleníti a fürdést és a búvárkodást... Én költözésnél szoktam elsősorban használni, hogy ne kelljen 20 kört fordulni mire mindent átcipelek egy másik helyre...

Ha valakit érdekel, akkor pénzszerzésre is van pár ilyen kis taktika, de ezek is élményrombolóak, így nem ajánlom ezeket sem:

1 Lélekgyártás: megtanulsz egy aranyszent idézést, vagy veszel egy nagy halom tekercset-> veszel egy nagy halom sárga kotont Murnhold üdvösnegyedében a kovácsműhely fölött, és indulhat a lélekgyártás.

2 Kereskedőbolondítás: átpakolsz magadhoz minden értékes dolgot és valami kis értéktelen vackot a kereskedőtől, majd rákattintasz a max árra, (egyet föl, egyet le hogy kérd a pénzt és ne kínáld,) majd nyomkodod egy darabig az üzlet megkötése gombot. ha úgy érzed már elég, akkor az értékesebb dolgokat visszapakolod, és nálad marad az értéktelen valami(pl. egy nyíl, vagy egy kanál). Ekkor már azt az ajánlatot fogod látni, amit a kereskedő kínál, hogy elvihesd a felszerelését, és már el is vitted a pénzét.

3 Tuningos Potik: az Alkímia tuningnál a potik elérhetik a 40-50.000 aranyas értéket is, sőt a határ a csillagos ég. Ezt szerintem nem kell tovább magyarázni.

Hangsúlyozom, ezek taktikai hibák a játékban! Ha ezeket használod, akkor akár kódokat is nyugodt szívvel használhatnál. Az élmény úgy az igazi, (véleményem szerint) ha minden egyes garasért keményen megdolgozol, de ha ezt választanád, legalább most már tudod, hogy csináld ;) )

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Brenda » 2011. jan. 26., szer. 19:06

Vik írta:Őőőő... Ha gúnyolódsz, akkor kevesebbet kapsz a cuccaidért, mivel kevésbé fog szeretni ;)
Ez biza nem így van. Aki utál, attól drágábban tudsz vásárolni, ami logikus. Viszont tőled is drágábban veszi meg a cuccokat, ami ugyan nem logikus, de ez van.
Vik írta:Am ha agyonütöd, akkor szerintem nyugton marad :P Ha már megütött, akkor büntetlenül levághatod. Éééés erre való a gúnyolódás is ;) Megtámad és ütheted :P
Nyugton marad, viszont nehezebb rábeszélni, hogy adjon új küldetést. ;)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Begar » 2011. jan. 26., szer. 18:32

Találtam egy jó kis rejtélyt Solstheimen Délen a Himmelhost sírban ;) Akit érdekel a kalózok kincse az nézzen el arra ;) A Csontváz Kalózkapitánynál van egy versike, meg egy kulcs. :) Kíváncsi vagyok, hogy hányan találjátok meg a kincset :D Nekem már sikerült :P

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Begar » 2011. jan. 26., szer. 15:41

Köszönöm :) Egyébként az normális, hogy a játék végén Aldam Berendus gondol egyet és világgá megy? :D Kerestem hogy hol van, mert meg akartam építtetni a házamat, erre látom hogy sétál elfelé a kolóniától Dél-Kelet felé :S Mondom, hogy kövessen, azt mondja OK és sétál tovább, aztán eléri a jéghideg tengert, de letojja, csak megy tovább... Szerintem betett neki a Vörös hold, és visszaúszik ősei földjére, ahol csak Dagoth Ur sorvadása gyilkolászik... meg a Daedra... meg a vámpírok... és az élőholtak... sorvastóviharok... Szóval azért mert melegebb van XD vagy az is lehet hogy idegenek irányítják o.o
Inv1sus írta:Köszi a tippet, majd utána járok!

Azt tudom, hogy amikor először beszéltem vele, gúnyolódtam, hogy minél drágábban tudjam elpasszolni a cuccaimat neki. Lehet bekattant az agya. Csak miért várt akkor a támadással azt nem tudom. Nem is írta, hogy viszlát.
Őőőő... Ha gúnyolódsz, akkor kevesebbet kapsz a cuccaidért, mivel kevésbé fog szeretni ;)
Am ha agyonütöd, akkor szerintem nyugton marad :P Ha már megütött, akkor büntetlenül levághatod. Éééés erre való a gúnyolódás is ;) Megtámad és ütheted :P
Vendég írta:És az mi, talán egy gyűrű? Nem emlékszem hogy kaptam volna ilyet, bár a leírás szerint vivicnek kellett volna átadnia.
Kesztyű... egyébként kettőt lehet szerezni belőle, egy jobbost, és egy balost. Vivec ad egyet, viszont a másik nála van. Azt vagy el kell tőle lopni, vagy a hullájától kell elvenni. (íjászattal egy oszlop mögül nem egy nagy kunszt leverni a nagyszájú (és spúr) istent.) Ha megvan a kesztyű, (az egyiknek rendes egyedi dweemer formája van ha felveszed, a másiknak meg daedrikus... de az ikonjuk ugyanaz) akkor el kell vinni Tel Fry-ba, ahol az utolsó törpe él (alsó szint/corpusárium). Neki két könyvre lesz szüksége hogy aktiválja a cuccost, az egyik asszem Karegac tervkönyve, a másik Karegac naplója... de azt majd ő megmondja neked... elég ritka könyvek, úgyhogy usgyi megkeresni őket(fogalmam sincsen hogy hol is vannak pontosan :P) De ajánlom, hogy inkább tölts be egy régi mentést, és próbáld megszerezni a másikat is, mert túl nagy kincs ahhoz, hogy veszni hagyd.. A kettő azért jobb mint az egy ;)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Inv1sus » 2011. jan. 26., szer. 15:37

Köszi a tippet, majd utána járok!

Azt tudom, hogy amikor először beszéltem vele, gúnyolódtam, hogy minél drágábban tudjam elpasszolni a cuccaimat neki. Lehet bekattant az agya. Csak miért várt akkor a támadással azt nem tudom. Nem is írta, hogy viszlát.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Brenda » 2011. jan. 26., szer. 15:01

Van egy olyan varázslat, hogy "ember nyugtatása", én azzal próbálnám meg. Esetleg, a varázslat időtartama alatt egy kis lefizetéssel is kombinálhatod, hátha akkor legközelebb jobban fog már kedvelni.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Inv1sus » 2011. jan. 26., szer. 2:26

Sziasztok!

Lett egy problémám a játékban, valami bug:
Ében szívben a kápolnában Kaye automatikusan megtámad, ha belépek az ajtón és nem tudom miért. Éppen a mésztálas küldetést csinálnám, de visszatöltöttem egy régi mentést, ahol még nem mentem el érte és úgy mentem vissza, de ugyanúgy rám támadt.
Mivel tudnám "lecsillapítani"? Van erre esetleg valami varázslat vagy command?

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: magyarrocker » 2011. jan. 25., kedd 21:50

Az egy nagyon erősen bűvölt dwemer kesztyű.Mellesleg annyit véd mint egy daedrikus!

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Vendég » 2011. jan. 25., kedd 20:45

És az mi, talán egy gyűrű? Nem emlékszem hogy kaptam volna ilyet, bár a leírás szerint vivicnek kellett volna átadnia.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: magyarrocker » 2011. jan. 25., kedd 19:56

Kell hozzá a Kísértetőr!!!

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: bardock87 » 2011. jan. 25., kedd 18:26

üdv, meg tudná nekem vki mondani hogy a repesztő és a hasító fegyver amivel ki lehetne nyírni dagoth urat azokat ha a kezermbe veszem akkor miért sért engem (másodpercek alatt megöl), és mit lehet tenni ellene? előre is kösz

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Vik » 2011. jan. 25., kedd 18:15

Begar írta:Sziasztok :) Az lenne a kérdésem, hogy van-e valahol olyan Solstheim-es interaktív térkép, mint amit Vvardenfell-ről mellékeltetek a magyarítás mellé? :roll: Ha van, akkor ez hol érhető el, illetve ha nincsen, akkor esetleg kilátásban van-e? :|
http://www.uesp.net/maps/mwmap/mwmap.shtml

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Begar » 2011. jan. 25., kedd 16:13

Sziasztok :) Az lenne a kérdésem, hogy van-e valahol olyan Solstheim-es interaktív térkép, mint amit Vvardenfell-ről mellékeltetek a magyarítás mellé? :roll: Ha van, akkor ez hol érhető el, illetve ha nincsen, akkor esetleg kilátásban van-e? :|

Üzenet

Szerző: Ra'Virr » 2010. júl. 28., szer. 23:27

Elakadtam: Egyesítettem a nagyházakat és a törzseket is! De mikor odamegyek Danso Induleshez azt mondja, hogy: "Nem? Nem is olvastad az üzenetet? Tekintettel arra, hogy egyesítetted a nagyházakat és a törzseket is, nincs lehetőség arra, hogy az igényeidről beszéljünk. Most menj! Nehogy meglásson valaki, hogy beszélgetünk!" Fogalmam sincs, hogy milyen Istenverte üzenetet nem olvastam el! :evil:

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Ketna » 2010. máj. 14., pén. 14:21

Üdv! Szeretnék segítséget kérni. A Serlyn körcsarnokban hogyan kell rovább jutni? Olvastam már más fórumokon, de valahogy nekem nem jön össze... leírná valaki ide magyarul? :S Lehet az angolommal van a baj, és azért nem értem meg. Azt írják, a bal oldali kart kell először csavargatni, de nekem csak a jobbot engedi.

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Niriel » 2010. ápr. 12., hétf. 19:44

Segítsetek! Curio pucérra vetkőztetett!
Nah szóval az először úgy volt, hogy női karit választottam. Aztán (asszem) a Hlaalu kantonban volt az a Sötét testvériség tag és a hülye boltja (a bűvölő). A boltja előtt meg állítólag volt egy gondja: Egy "bosszantó bolond" rontotta az üzletét, vagy valami hasonló. Azt a feladatot kaptam ettől a boltostól, hogy tüntessem el ezt a bosszantó pacákot (továbbiakban pacák). Odamentem hozzá és beszédbe elegyedtünk, mondta, hogy szeretne egy színdarabban részt venni (vagy valami hasonló...) De semmi olyan opció nem jött ki, aminek hatására elment volna a fenébe a bolt elől, akár egy színtársulattal vagy akármivel, mert akkor még nem találkoztam Curioval, aki éppen egy "új színdarab"bal akart előrukkolni. Szóval olyanra nem lehetett még kattintani a pacáknál, amivel elérem, hogy elhagyva (bosszantó)helyét és Curiohoz takarodjon... (Nem tudom... El lehetne egyébként ezt érni?) Curió nem volt velem megelégedve és azt kérte, hogy vegyem le a ruháimat, mert különben nem lesz a pártfogóm és nem tudok fejlődni tovább a Hlaalu házban és a magasabb pozíciókat sem kapom meg. Akkor viccesnek tűnt, így megtettem, mit a vén kujon kért. :oops: :mrgreen: (Egyébként meg nem állt volna szóba velem...) És azóta fejlődtem vagy 50 szintet, szal visszatöltésről sz sem lehet, de nagyon utálom, hogy én vagyok most a "pudingos falatja". Nem akarok tovább pudingos falat lenni! =) Kellett nekem vetkőzni. XD Kérdésem csak az, hogy ha nem rontottam volna el az új színdarab küldetést, akkor is ilyen kegyetlen a feljebbjutás egy nőnek a Hlaalu házban? XD Más házaknál is van ilyen? Lehet még más pártfogom a Hlaalu-n belül, ha kinyírom a vén kujont? XD Vagy ki lehetett volna?
Heh!Kösz! :) Én és Curio... Vigye el Dagoth nagyúr! XD Amúgy ugye most csak a rucit kellett levennem, vagy ez finom célzás arra... Arra... Tudjátok. Hogy mélyre süllyedtem és a K-ja lettem? :shock: :mrgreen:

Niriel

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Niriel » 2010. ápr. 2., pén. 22:00

Niriel írta:Sziasztok!

Először is köszönöm a magyarítást! Fantasztikus a játék!

Problémám az egyik propilon mutatóval van.
Megszereztem a Hlormaren, Marandus, Falasmaryon, Valenvaryon, Indoranyon, Barandas, Andasreth, és Rotheran propilon mutatót és...
:arrow: most kaptam azt a küldetést, hogy szerezzem meg a Falensarano propilont, de hiába... Azt mondta az ürge a MC-ben, hogy Huunen-nél van, aki már minden bizonnyal halott és ezért nehéz lesz megtalálnom. Hát igaza volt... Már min 4 órámat töltöm a játékban azzal, hogy kutatok a holtteste után és nem kívánok erre többet áldozni. :cry:

Átkutattam Gnisistől egészen Maelkashishi-ig minden zegzugot, sőt kiterjesztettem a keresést Észak-Dél irányába is és elmentem az Északi partig is és még Ald"Ruhn-ig is. Átnéztem a barlangokat is, de semmi. Attól félek, hogy valahol már jártam korábban és eltüntettem a holtestet nah meg talán vele együtt a propilon mutatót is eldobhattam valahol...

Korábban amikor a karim nem bírta a terhet, akkor előszeretettel dobáltam el a kevésbé értékesnek látszó dolgaimat vagy ismeretlen tárgyaimat, hogy csóró karim mozogni is tudjon, meg értékes dolgokkal is kereskedni. :D Hiba volt.

Hol lehet pontosan megtalálni ezt a Falensarano PM-t? Nekem ez túl tág, hogy Malkeshishi irányában látták a srácot... :mrgreen:
Ehh... Először is bocsánat a kérdésért! Hát ez Murphy... Csak annyi kellett, hogy bekörmölöm a kérdést és már azonnal meg is jön a válasz, méghozzá onnan, ahonnan nem is képzeltem volna... Nah a lényeg, ha esetleg másnak is ekkora fejtörést jelentene mint nekem :D , akkor Malkeshishi erkélyeknél nyissa ki a gülü szemeit mint amilyen az enyém is, mert ott van PM a csontváz mellett... Rokonom a Kisvakond... ;)
Bár én hullát és nem csontvázat kerestem... mer ha még látták az illetőt erre mászkálni, akkor mégis, hogy lehet már csontváz? Lerágták a hárpiák? Fene erre nem gondoltam. :mrgreen:

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Szerző: Niriel » 2010. ápr. 2., pén. 21:19

Sziasztok!

Először is köszönöm a magyarítást! Fantasztikus a játék!

Problémám az egyik propilon mutatóval van.
Megszereztem a Hlormaren, Marandus, Falasmaryon, Valenvaryon, Indoranyon, Barandas, Andasreth, és Rotheran propilon mutatót és...
:arrow: most kaptam azt a küldetést, hogy szerezzem meg a Falensarano propilont, de hiába... Azt mondta az ürge a MC-ben, hogy Huunen-nél van, aki már minden bizonnyal halott és ezért nehéz lesz megtalálnom. Hát igaza volt... Már min 4 órámat töltöm a játékban azzal, hogy kutatok a holtteste után és nem kívánok erre többet áldozni. :cry:

Átkutattam Gnisistől egészen Maelkashishi-ig minden zegzugot, sőt kiterjesztettem a keresést Észak-Dél irányába is és elmentem az Északi partig is és még Ald"Ruhn-ig is. Átnéztem a barlangokat is, de semmi. Attól félek, hogy valahol már jártam korábban és eltüntettem a holtestet nah meg talán vele együtt a propilon mutatót is eldobhattam valahol...

Korábban amikor a karim nem bírta a terhet, akkor előszeretettel dobáltam el a kevésbé értékesnek látszó dolgaimat vagy ismeretlen tárgyaimat, hogy csóró karim mozogni is tudjon, meg értékes dolgokkal is kereskedni. :D Hiba volt.

Hol lehet pontosan megtalálni ezt a Falensarano PM-t? Nekem ez túl tág, hogy Malkeshishi irányában látták a srácot... :mrgreen:

Vissza a tetejére