Szerző: Cthulhucult » 2012. júl. 4., szer. 21:32
robogo21 írta:van egy kis problémám a moddal az első mod müködik a body átalakitó de a remodeled armort hiaba masoltam be nem történtsemmi változás
esetleg vmi segitség??
Aktiváltad is a modot? Mert nem írja felül alapból a mesh-eket, más a nevük.
Ha nem akarod aktiválni a modot, de a páncélokat ki akarod cserélni, írd át a mesh fájlok nevét bemásolás előtt.
Például ilyen néven szerepel az egyik páncél a játékban: cuirasslight_1
Viszont a modban a megfelelője így: 000cuirasslight_1
Kitörlöd a nullákat az elejéről, és felülírja a régi cuccot, ha bemásolod a helyére.
Tehát a modban Meshes mappa, ott meg megnyitogatod mindegyik páncél mappáját külön, és a nullákat törlöd a nevük elejéről.
Én így csináltam, mivel nem akarok túl sok aktív modot, a játék stabilitása végett. De egyszerűbb aktiválni, akkor nem kell átírogatnod.
A body mod azért megy alapból, mert ott ugyanaz a fájlok neve mint az alap Skyrimben, simán kicserélődnek a bemásoláskor.
[quote="robogo21"]van egy kis problémám a moddal az első mod müködik a body átalakitó de a remodeled armort hiaba masoltam be nem történtsemmi változás
esetleg vmi segitség?? :([/quote]
Aktiváltad is a modot? Mert nem írja felül alapból a mesh-eket, más a nevük.
Ha nem akarod aktiválni a modot, de a páncélokat ki akarod cserélni, írd át a mesh fájlok nevét bemásolás előtt.
Például ilyen néven szerepel az egyik páncél a játékban: cuirasslight_1
Viszont a modban a megfelelője így: 000cuirasslight_1
Kitörlöd a nullákat az elejéről, és felülírja a régi cuccot, ha bemásolod a helyére.
Tehát a modban Meshes mappa, ott meg megnyitogatod mindegyik páncél mappáját külön, és a nullákat törlöd a nevük elejéről.
Én így csináltam, mivel nem akarok túl sok aktív modot, a játék stabilitása végett. De egyszerűbb aktiválni, akkor nem kell átírogatnod.
A body mod azért megy alapból, mert ott ugyanaz a fájlok neve mint az alap Skyrimben, simán kicserélődnek a bemásoláskor.