Idén sikerült egy kicsit felpörgetni a Divinity: Original Sin 2 lektorálását, néhányan már láttátok is az állapotjelzőn, hogy nemrég átléptük a 90%-ot.
Azért írok most, hogy felkészítselek egy kicsit titeket arra, hogy mi várható a következő hónapokban.
- Amikor elérjük a 100%-ot, frissíteni kell a fájlt, amin dolgozunk, mert most lényegében a játék két évvel ezelőtti verzióját fordítjuk (amikor kezdtük, az volt aktuális), de azóta érkeztek frissítések, extra tartalmak.
- Maga a frissítés kérdéses ideig fog tartani, mert technikai ősatyánk, szotsaki, épp friss családi örömökben fürdőzik (másban is), ezért bizonytalan, hogy mennyi időre lesz szükség. Majd kiderül.
- Frissítés után az állapotjelző vissza fog esni néhány százalékot. Amennyire láttam, olyan 10-15%-ot. Szóval ha egy nap 85%-os készültséget láttok, az ezért lesz. Talán kevésbé megrázó, ha tudtok róla előre. Ez viszont jó hír lesz, mert ez is a haladásra utal! 🙂
- A frissítés utáni munka olyan lesz, mintha egy ezer éves alsógatya összes lyukát akarnánk foltozgatni. Aprólékos, kézzel végzett, nem valami gyors.
- Amikor ezzel is végeztünk, elérjük a valós/aktuális 100%-ot, és egy belső tesztet követően nagy valószínűséggel külső tesztelés fog következni. Erről még nem beszéltünk a csapatban, de a korábbi fordításaink esetében is így volt, rengeteg hibát segítettetek kigyomlálni (köszönet érte ezúton is), szóval gondolom, ismét így lesz.
Igyekszünk megtartani a mostani lendületet, köszönjük mindenkinek a bátorítást!
És néhány kép a rend kedvéért. 🙂
Nyomokban hibákat tartalmazhatnak.
A korábbi képek pedig:
Sok sikert! Szurkolok hogy sikerüljön!!!