Új hírek Lávaföldről

Neketaka 612 234

Míg fordítunk, igyekszünk nem megfeledkezni az eljövendő időkről sem, így összeszedtük a legutóbbi híreket a Pillars of Eternity II szigeteiről.

Az Obsidian legújabb videóiban egyre több apró részletre derül fény a Pillars of Eternity második részéről, mely Lávaföld egzotikus szigetein fog játszódni.

Egyre több információ lát napvilágot a játék legnagyobb városáról, Neketakáról, mely olyan hatalmas, hogy egy teljes hegyet elfoglal. A város, a Dac-öbölhöz hasonlóan, több kerületből áll. Az egyik videóban több helyszínről is láthatunk néhány képkockát, többek között a nyilvános fürdőről és a mélyben elterülő alvilágról is.

A játékmenetről is megszellőztettek néhány újdonságot, például a mellékszereplők realisztikusabban reagálnak majd a veszélyhelyzetekre: menekülnek, őröket hívnak, esetleg felveszik a kesztyűt. A városrészek közötti utazás közben is történhetnek velünk váratlan események, illetve mostantól bolti lopásokra lehetőséget kapunk. A hajók kormányzásának animációiba extra munkát fektettek be, hogy minden fajt hitelesen ábrázolhassanak. Az orlanok apró méretük miatt szinte gyermekinek tűnnek a kormánykerék mögött, míg az aumauák fölé tornyosulnak.; de utaltak rá, hogy egészen másféle kormányosokkal is találkozhatunk. A tűzfegyverek effektjeit is továbbfejlesztették, nagyobb robbanásra és több füstre számíthatunk. Új animációkat is adnak a játékhoz, a kocsmákban például találkozhatunk majd zenélő, táncoló vagy éppen a földön fetrengő mulatozókkal is. Egy lelkímia macskát is a gondjainkba vehetünk majd, akit természetellenes módszerekkel tartottak életben, és különleges képességekkel rendelkezik. Ezeken kívül bombákkal is kiegészítik a fegyverarzenált, de csak óvatosan a dobálózással!

A napokban érkezett meg a legújabb infócsokor a fejlesztőktől, melyben a karakterfejlesztésről tudhattunk meg többet.

A Pillars 2-ben sokkal komplexebb lehetőségeket kapunk karaktereink fejlesztésére. Új játék kezdésénél (vagy amikor új társak szegődnek mellénk) kiválaszthatjuk, hogy egy vagy két karakterkasztba tartozzanak-e. Először az első kasztot, és annak specializációját választhatjuk ki, utána pedig – ha többkasztú karakter mellett döntünk – a második kör következik. Csupán néhány pap-, és paplovag kombinációt kapcsoltak ki játéktechnikai okokból. A nagy választási szabadság és a variálhatóság miatt viszont módosításokra volt szükség, hogy a vegyes karakterek is életképesek maradjanak: ők az új rendszerben minden osztályból kapnak egy új képességet szintlépésenként. Bár a többkasztú karakterek lassabban lépnek szintet, és nem férnek hozzá egyik kaszt leghatalmasabb képességeihez sem, összességében több képességet használhatnak. Az előző játéktól eltérően ezúttal láthatóvá válnak a képességfák is, hogy jobb rálátásunk legyen karaktereink fejlődésére.

A legújabb hírek szerint az Obsidian a Paradox helyett egy másik kiadóval fog együtt dolgozni a játék kiadásán. A Versus Evil egy viszonylag fiatal kiadó, és a The Banner Saga első és második része után most egy sokkal nagyobb fába vágják a fejszéjüket.

Remélhetőleg hamarosan újabb részleteket láthatunk majd a játékról, mi személy szerint napról napra egyre izgatottabbak vagyunk.

Szólj hozzá a fórumban is! Regisztrálni nem kötelező!

2 Comments

  1. Névtelen10-14-2017

    Iszonyatosan várós mind a magyarítás mind pediglen ami utána érkezik majd.
    Nagyon köszönjük mindenki állhatatos munkáját az eddigiekben és az elkövetkezőekben is.
    Nagy királyok vagytok mind !!

  2. Viharkabat10-21-2017

    Fantasztikus, hogy van egy ilyen közösségünk! köszönöm szépen a munkátokat!