Míg fordítunk, igyekszünk nem megfeledkezni az eljövendő időkről sem, így összeszedtük a legutóbbi híreket a Pillars of Eternity II szigeteiről.
Az Obsidian legújabb videóiban egyre több apró részletre derül fény a Pillars of Eternity második részéről, mely Lávaföld egzotikus szigetein fog játszódni.
Egyre több információ lát napvilágot a játék legnagyobb városáról, Neketakáról, mely olyan hatalmas, hogy egy teljes hegyet elfoglal. A város, a Dac-öbölhöz hasonlóan, több kerületből áll. Az egyik videóban több helyszínről is láthatunk néhány képkockát, többek között a nyilvános fürdőről és a mélyben elterülő alvilágról is.
A játékmenetről is megszellőztettek néhány újdonságot, például a mellékszereplők realisztikusabban reagálnak majd a veszélyhelyzetekre: menekülnek, őröket hívnak, esetleg felveszik a kesztyűt. A városrészek közötti utazás közben is történhetnek velünk váratlan események, illetve mostantól bolti lopásokra lehetőséget kapunk. A hajók kormányzásának animációiba extra munkát fektettek be, hogy minden fajt hitelesen ábrázolhassanak. Az orlanok apró méretük miatt szinte gyermekinek tűnnek a kormánykerék mögött, míg az aumauák fölé tornyosulnak.; de utaltak rá, hogy egészen másféle kormányosokkal is találkozhatunk. A tűzfegyverek effektjeit is továbbfejlesztették, nagyobb robbanásra és több füstre számíthatunk. Új animációkat is adnak a játékhoz, a kocsmákban például találkozhatunk majd zenélő, táncoló vagy éppen a földön fetrengő mulatozókkal is. Egy lelkímia macskát is a gondjainkba vehetünk majd, akit természetellenes módszerekkel tartottak életben, és különleges képességekkel rendelkezik. Ezeken kívül bombákkal is kiegészítik a fegyverarzenált, de csak óvatosan a dobálózással!
A napokban érkezett meg a legújabb infócsokor a fejlesztőktől, melyben a karakterfejlesztésről tudhattunk meg többet.
A Pillars 2-ben sokkal komplexebb lehetőségeket kapunk karaktereink fejlesztésére. Új játék kezdésénél (vagy amikor új társak szegődnek mellénk) kiválaszthatjuk, hogy egy vagy két karakterkasztba tartozzanak-e. Először az első kasztot, és annak specializációját választhatjuk ki, utána pedig – ha többkasztú karakter mellett döntünk – a második kör következik. Csupán néhány pap-, és paplovag kombinációt kapcsoltak ki játéktechnikai okokból. A nagy választási szabadság és a variálhatóság miatt viszont módosításokra volt szükség, hogy a vegyes karakterek is életképesek maradjanak: ők az új rendszerben minden osztályból kapnak egy új képességet szintlépésenként. Bár a többkasztú karakterek lassabban lépnek szintet, és nem férnek hozzá egyik kaszt leghatalmasabb képességeihez sem, összességében több képességet használhatnak. Az előző játéktól eltérően ezúttal láthatóvá válnak a képességfák is, hogy jobb rálátásunk legyen karaktereink fejlődésére.
A legújabb hírek szerint az Obsidian a Paradox helyett egy másik kiadóval fog együtt dolgozni a játék kiadásán. A Versus Evil egy viszonylag fiatal kiadó, és a The Banner Saga első és második része után most egy sokkal nagyobb fába vágják a fejszéjüket.
Remélhetőleg hamarosan újabb részleteket láthatunk majd a játékról, mi személy szerint napról napra egyre izgatottabbak vagyunk.
Szólj hozzá a fórumban is! Regisztrálni nem kötelező!
Iszonyatosan várós mind a magyarítás mind pediglen ami utána érkezik majd.
Nagyon köszönjük mindenki állhatatos munkáját az eddigiekben és az elkövetkezőekben is.
Nagy királyok vagytok mind !!
Fantasztikus, hogy van egy ilyen közösségünk! köszönöm szépen a munkátokat!