A múlt héten érkezett meg az 1.2-es verziószámot viselő folt, de már itt is a következő, ami néhány bosszantó hibát javít: többek között az előzőbe bekerült ellenállások nullázását.
- 1. frissítés: Időközben megjelent PlayStation 3-ra és XBox 360-ra is a módosítás
- 2. frissítés: Ma megjelent PC-re az 1.3.10-es alverziójú, a Steamen keresztül automatikusan letöltődő folt, ami ezt a két javítást hordozza:
- 4 GB-os tuning (Large Address Aware). A következőt jelenti:
- 32 bites rendszeren egy 32 bites program 2 GB memóriát használhatott fel Windowson (speciális estben, rendszerindításkor megadható volt neki, hogy 3 GB-ig engedélyezze a Windows egy program terjeszkedését).
- Az olyan, sok memóriát igénylő, de még 32 bites játékok esetén (mint pl. a Skyrim) 64 bites Windowson futtatva elérhető, hogy ezt a 2 GB-os határt a készítő kiterjessze 4 GB-ig. Jelen esetben ezáltal lehetővé válik több objektum (pl. textúra, karakterek, hangok stb.) a memóriában való tárolása egészen 4 GB-ig.
- 64 bites játékok (ilyen még legjobb tudomásom szerint nincs Windowsra) esetén 64 bites rendszeren ez a határ 8 TB.
- Az ékezetes karakterek nem megfelelően jelentek meg a sor végén.
Az egyik népszerű fórumon jelent meg a következő az 1.2-es patchcsel kapcsolatban, ami jól leírja a fenti problémát:
A hivatalos PS3 Skyrim fórumon írják, hogy egyik ellenállás sem működik az új, 1.2-es patch telepítése után.
«Mágiaellenállás vagy méregellenállás: már nincs többé. A mágusod 85 %-os mágiallenállása vagy az északid 50 %-os fagyellenállása már a múlté. Az elméletileg méregellenálló vámpír mostantól megmérgeződhet.
De ez igaz az NJK-kra és a lényekre is: egy tűzelementált mostantól tűzzel is megölhetsz.»
/Forrás: Reddit/
Ma pedig kikerült a Steamre többek között ennek a hibának is a javítása. PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra még nem elérhető, de hamarosan ott is viszontláthatod, ha játékgépen játszanál.
Az 1.3-as patch ezeket a hibákat javította (minden platformra érvényesek, ahol máshogy nincs jelezve):
- Általános, játékstabilitást növelő fejlesztések
- Core 2 Duo processzorokon jobb teljesítmény (csak PC-n, természetesen)
- A Radiant Story helytelenül írt pár szerepet
- A mágaellenállások nem jól számolódtak
- Hiba volt azzal, amikor a játékos a vásárolt házában lévő könyvespolcon elhelyezett könyveket
- Sárkány animáció hibás volt a mentésnél és a betöltésnél
- A bemeneti eszköz Y irányú mozgása nem skálázódott megfelelően a játék sebességével
Szólj hozzá a Skyrim fórumban is! Az 1.2-es és 1.3-as patchnek dedikált fóruma van!
Hát igen… pontosan ezért nem kezdtem még el játszani a Skyrimmel. Először jöjjenek ki a javítások, a kötelező pluginek és a magyarítás. Addig beszerzek egy erősebb gépet és majd utána elmerülök benne.
Nálam az volt a furcsa, hogy az óriás kilő téged az űrbe glitchen kívül semmi mással nem volt bajom 🙂 jah, meg Esbern koma nem akart velem társalogni de azt magamtól kijavítottam 🙂
na igen
Az miért hiba? Megsuhint, elrepülsz, meghalsz. Max. ha alulról felfele suhint, és felfele repülsz, akkor hiba.
Vagyis fordítva.
van egy ilyen bizonyos dolog hogy ami beszorulna valahova az nem beszorul hanem kilő
Na ezt, hogy javítottad ki, mert nekem is be bugolt.
Most mi a pontos verzió 1.3.7 ?
Annyi.
igen ez a patch tényleg jól jött
kijavított egy csomó dolgot és végre most először becsapódott és kinyúlt a sárkány
bár szerintem hogy egy Frost Wraith-ot nem lehet jéggel megölni az jogos
Hát ha még azt is el tudnák érni, hogy ne csak törölje magát a játék frissítésnél, hanem egyből le is töltse a következő TESV.exe-t…
nekem most újra kellett telepítenem a játékot addig addonoztam míg el se indult, és a hibát már nem találtam meg 😀
Nekem a map valamiért beszart vagyis nemtudok semmitsem kijelölni vagy gyorsutazni hanem egyből elmegy akármit csinálok.. pedig ez patch előtt nem volt baj
Legujabb patch-el tortent a map-bug? Nalam OK ez a legujabb patch, moddokkal is mukodik jol.
Esetleg regebbi exe-t masold vissza, ird vele felul az ujat, a korabbi patch-ek utan en is azt tettem mindig, mert azok nalam is sok galibat okoztak, javitas helyett csak rontottak a dolgokon…
Létrehoztam egy külön, csak a patcheknek szánt fórumot, ahol meg lehet vitatni, hogy mennyit javult a helyzet az előzőekhez képest.
Itt rögtön el is érhető: http://www.morrohun.hu/forum/viewtopic.php?f=31&t=555
Az miért van hogy kissebb tárgyak eltűnnek a játékban?
Pl., picit bovebben? Hol es mikor tunnek el, milyen targyak?
Eddig nekem nem tunt fel. Ha valahol csak ugy otthagysz dolgokat azt elvihetik masok. Kiveve, ha a sajat, megvasarolt hazadban hagyod ott oket…
Mert pl. kuldetes targy es leadod, v. pl. felhasznalod vmire… Vagy mire is gondolsz egeszen pontosan??? 🙂
egyből lehet telepíteni vagy kell hozzá a 1.2-es patch?