Az a csodás Skyrim grafika

A játék megjelenése előtt elég sok képet láthattunk a Bethesda jóvoltából, amelyek a játék grafikájának milyenségét próbálták visszaadni. Most, hogy megjelent a Skyrim, WrenTheReaper elkészített egy hihetetlenül hangulatos időugrásos (time lapse) videót.

Íme hát a rajongói videó:

Ehhez kapcsolódik, hogy továbbra is aktív a fórumunkban meghirdetett „A legszebb táj, ahol jártam” téma. Ha úgy érzed, hogy Égkoszorú olyan területére értél, ami elkápráztatott, készíts róla egy képernyőmentést és töltsd fel a fórumba (ehhez l. az első hozzászólást)! A hétvégén pedig a legszebb képekből egy folyamatosan bővülő galériát nyitunk egy új hír keretében!

9 Comments

  1. Namiren11-30-2011

    Ez mind szép és jó, ügyes a videó, de ez nem teljes mértékben az alap Skyrim. Szemre megmondom hogy ebben már ott az FXAA Post Processing Injector, ami már nem a Bethesda érdeme. ^^ Holott iszonyatosan nagyot dob a játék grafikáján.

  2. Hellac11-30-2011

    Véleményem szerint ez az fxaa injektor annyira rossz hogy szörnyű!
    Próbáltam ezerféle beállítást leginkább elrontja a játék eredeti színvilágát ami alapból nagyon jó és élethű, ez meg csinál belőle egy mesegrafikás összekuszált színű „trocskot”, világoszöld növényekkel. Ha meg úgy állítom be hogy csak kicsit módosítsa akkor meg annyi mintha fel se tenném semmi különbség, ja de az fps-t csökkenti.

  3. TGWH12-01-2011

    Engem pl. a kockás zöldségek zavarnak – normális gépen is olyan -. A városokat jól összerakták, csak ez a fránya alap grafika ne lenne, valahogy lerontja a játékot. Erre jönnek még a szokásos hülye fizika + npc párosok, és hát nem is tudom.
    Továbbra is tartom a véleményem, hogy ennél szebbet (és reálisabbat) is lehet alkotni!

  4. Dovahkiin12-01-2011

    http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=41042
    hogy a fenébe lehet felrakni a bsa optimizert?
    BSAopt64x.exe ! Cannot execute „C:\DOCUME~1\FELHAS~1\LOCALS~1\Temp\Rar$EX24.078\BSAopt x64.exe”
    BSAopt32x.exe az eljárás pontja (reggetvauea) nem található a dll-ben (ADWAPI32.DLL)

  5. Dovahkiin12-01-2011

    ja láttam… vista vagy jobb
    xp-n akkor hogy lehet ezt az esbern bugot kijavítani?

    • EHyde12-04-2011

      XPn szerintem a fallout modmanager működik, én azzal csomagoltam ki (igaz 64bit Win7-en) a vioces és a voicesextra fileokat. Utána már Esbennek volt hangja.

  6. Dovahkiin12-01-2011

    már frostfall 31th van

  7. Normen7612-05-2011

    Nekem kicsit csalódás volt a grafika. A Witcher II szintjét meg sem közelíti, de ez nem is lett volna baj. Ami nagyon zavar, hogy az emberek, élőlények stb. mozgása, nagyon ygengén van leanimálva. Itt megint csak a Witcher II-t hoznám fel példaként. Ott egyszerűen eszembe nem jut semmilyen élőlényről, emberről, szörnyről hogy nem igazi. Annyira kifinomult, gördülékeny, sima és természetes mozgású minden. Legfőképp a szörnyek. Ahány féle, annyi féleképpen él, lélegzik, mozog harcol. Skyrimben már az elajén, a barlangban amikor a medvéhez érünk képen vert a csalódás. A maci kb. úgy mozgott mint egy merevített plüss állat, amire oldalt fel vannak egy szöggel verve a lábai, és csak a lábak forognak a szög körül. A később megjelenő farkasokról már ne is beszéljünk.

    A grafikát elnézem (mármint a hiányosságait, nekem nem szebb semmivel az Oblivion kissé moddolt verzióinál), mert egy ilyen típusú játékhoz azért több mint elég, de a mozgások természetessége, animálása, színvonala részemről kritikán aluli lett. Bár lehet tényleg csak azért van ez az érzésem mert a Witcher II-höz vagyok még szokva, és mindenhol azt a szintet, vagy annál jobbat vár a szemem, lévén eltelt egy kis idő a megjelenése óta.

    • Raist12-05-2011

      Való igaz, a Witcher 2-höz képest tényleg csalódás a játék grafikája. Nem csak az animációk, hanem valahogy olyan sivár a és plasztik a környezet, de sz.tem Oblivionhoz képest hangulatosabb jóval a grafika (nekem az aztán végképp plasztik hatású volt, anno sz.tem a „fejszével kifaragott karaktereket” leszámítva grafikai hangulatra messze verte a gothic 3 az Oblit., ott voltak ‘igazi’ hegyek, hegyeket átívelő barlangok, sziklaszirtek(Oblivionban inkább dombocskák voltak, szinte mindenhova egyenesen fel lehetett rohanni, Skyrimban már azért reálisabb lett a vidék, de lenne még mit javítani), szal az mindenképpen + pont.

Szólj hozzá: