A Game Informer rengeteg új Skyrimről szóló hírt hozott, de úgy tűnik, hogy most felbukkant egy új hírforrás, az Official Xbox Magazine is.
Nézzük sorban, milyen új hírek derültek ki a játékról.
Tudjuk többek között, hogy lesznek perkek (azaz szintenként választható bónuszok). Korábbról láttunk már pár példát, de kiderült még néhány: lesz olyan, ami tompítja a lépésünk hangját, és lesz, ami segítségével fejszénkkel mélyebb vágásokat ejthetünk és a seb tovább fog vérezni. Egy másik a buzogányokat javítja oly módon, hogy mindig a legnagyobbat sebzik, az ellenség páncéljától függetlenül. Az Oblivionban tapasztaltuk, hogy a körbe-körbe ugrálás növeli az akrobatika és az atlétika képzettségünket, ez mostantól nem lesz így.
Új elemként jelenik meg a játékban a sárkánykiáltás. Ezek tanulhatók, és egyet tudunk is már: ez a „könyörtelen erő”; tőle minden előttünk álló visszahőköl. A sárkánykiáltásokat nem lehet egymás után folyamatosan üvölteni, kell köztük némi időt hagyni, mielőtt egy újabb átkot szórunk valaki fejére. Ez az idő egységes, de egy képzettségtől függ.
Az Oblivionban részlegesen még a gép által, automatikusan alkotott tájakat lelhettünk fel (így anno több ideje jutott a készítőknek mással foglalkozni), a Skyrimben ez változni fog. Az egész világot kézzel készítették. Többé nincs olyan fa vagy katakomba, ami ugyanúgy nézne ki. Ha már a katakombáknál tartunk: összesen 120 lesz belőlük a Bethesda szerint. Ezt pedig nyolc játéktervező valósítja meg, akik csak és kizárólag ezekért a földalatti helyekért felelősek.
A következő képzettségek már biztosan jelen lesznek a játékban:
- alkímia
- illúzió
- idézés
- pusztítás
- átváltoztatás
- bűvölés
A következő helységekkel is fogunk találkozni:
Bár hivatalosan nem erősítették meg, de nagyon valószínű, hogy az új játékban újra viszontlátjuk a Sötét Testvériséget. Todd Howard mondta ezzel kapcsolatban, hogy „ez egy népszerű küldetésvonal, mi is nagyon szeretjük.”. Ők egyébként egy céhként működő szervezet, akik fizetnek a tagjaiknak a megbízóik által adott gyilkosságok végrehajtásáért.
Napvilágot látott pár új kép is (legtöbbjük persze az előzőleg kiszivárgottak jobb minőségű változatai)
És hogy fogunk idézni meg tűzgolyót szórni?Hogy kotyvasztunk majd italokat?Hogyan tesszük magunkat láthatatlanná?Vagy hogyan törjük fel a zárakat varázslattal?Akkor most fogja valami ezeket a képességeket helyettesíteni vagy meg kell lennünk varázslatok nélkül??!!
Ha máshogy nem is, majd a játékosok kifejlesztik az ehhez szükséges beépülőket.
Hogy tud egy fejsze hosszabban vérezni?
Köszi, hogy szóltál, javítottam 🙂
De a varázslatok (pl. tűzgolyó) azért megmaradnak?
De ha megmarad idézés meg az illúzió meg ezek akkor nem veszhet el minden varázslat.
A következő képzettségek már biztosan jelen lesznek a játékban:
alkímia
illúzió
idézés
pusztítás
átváltoztatás
bűvölés
De ha nem marad meg???
Ja bocs én félreértelmeztem!!!!!!!!!!!!!!!!
szerintem a 2. sorban a 2. kép tisztára olyan, mintha kimentem volna igazából az erdőbe 🙂 FAXA LESZ!!!!!!!
meg faszák lesznek a csontik is 😀
Na itt az említett PC Guru cikk. (előre is elnézést a minőségért)
http://i822.photobucket.com/albums/zz148/N_abal/DSC00273.jpg
http://i822.photobucket.com/albums/zz148/N_abal/DSC00274.jpg
Hmmm, van benne valami újdonság a fentieken kívül? Ahogy nézem, új kép nincs benne.
Hát az hogy a.:
– Creation Engine-hoz egy szerkesztő is dukál ami a Creation Kit -nevet viseli szóval ahogy az újság írta jöhetnek a pucérpatchek.
– Több kilométerre is elláthatunk de ezt gondolom már tudjuk.
– Most már nemcsap FPS-s nézetben lesz minden leanimálva hanem külső nézetben is.
– A hóesés nemcsak grafika lesz hanem valódi hó mint a mafia II-ben is volt. A motor eldönti hol mennyi legyen.
– a Radiant Story nem cicózik és olyan bérgyilkos küldiket ad hogy a legjobb barátodat kell megölnöd de de persze te döntesz hogy őt vagy a feladót ölöd meg.
Ezeken felül a térkép érdekesen vázolja fel a skyrimet.