Ennyire várod már? (frissítve)

Harry Partridge képregényrajzoló legújabb alkotásában a Skyrimről alkotott egy vicces videót.

Az alatta hallható dal szövege:

Holy shit, what is this?
Forged in God’s very flames.

Do mine eyes tell me lies,
A new Elder Scrolls Game?

Time is nigh, I must fly,
Venture forth on my quest.

Goodbye Ma, goodbye Pa
And goodbye Girlfriend’s breasts.

I’ll be off Azeroth, catch you later Hyrule.
I’ll be gone Albion, I’m no longer your fool.

Other crap filled the gap
While I waited to begin…

The adventure of my life
in the land of Skyrim!

A másik hírünk pedig, hogy korábban a Game Informer oldalán lehetett kérdéseket feltenni Todd Howardnak, és ő most válaszolt is rájuk. Nálunk rögtön meg is hallgathatod őt, ahogyan válaszol a kérdésekre:


A podcast tömör lényege:

  • Nem lesz benne lándzsa fegyvernem;
  • Harci képességek terén: kétkezes, egykezes és lövészet;
  • A fegyvernemeknek külön perkjük lesz, tehát ha egy kétkezes fejszét használunk előszeretettel, akkor megtámogathatjuk a hozzá tartozó perk-el;
  • Több, mint 200 perk;
  • Nem biztos, hogy lesz vámpirizmus vagy válhatunk vérfarkassá;
  • Még nem tisztázott a lovak vagy más megülhető élőlények jelenléte a játékban, de azért maguk a fejlesztők is örülnének nekik;
  • Vicces megjegyzés Todd Howard részéről: „Ha lovak nem is lesznek a játékban, lópáncél biztosan lesz.” 🙂
  • Számos crafting jellegű skill lesz, pl.: kovácsolás, alkímia, varázslat-fejlesztés stb.;
  • Csak fajválasztás lesz az elején, nem lesznek osztályok;
  • A sárkányok nagyon kemény ellenfelek lesznek és elég kevés rá az esély, hogy megülhetjük őket. Néhány Bethesdás arc már kb. 2 éve dolgozik rajtuk… (azért ez mégis ad rá némi esélyt, nem?)
  • Lesznek csatlósaink, akiket ezúttal sokkal nagyobb számban bérelhetünk fel, mivel a csaták és veszélyek is jóval nagyobbak lesznek;
  • A küldetések dinamikusabbak, köszönhetően az új küldetés-szerkesztő eljárásnak;
  • Lesz HUD rendszer, de nem lesz mindig látható. Ha kell, akkor megjelenik, pl. ha megsérülünk, megjelenik az életerő szintünk némi időre, majd eltűnik, ha lenyugszanak az események, stb.;
  • A fejlesztők túlnyomó többsége PC-n teszteli a játékot, tehát örüljünk. Ezúttal talán elfelejthetjük a stuttering-effektet. 🙂
  • 3D-s megjelenítők támogatását nem tervezik, de majd meglátjuk…
  • Gyorsabb lesz a karakterfejlődés, mert a fejlesztők ki akarják adni még időben, a játék során a rengeteg perket, képességet stb.

6 Comments

  1. Winkler Oszkár (MorroHun)02-05-2011

    Ez egyszerűen zseniális!

  2. Hasbal02-06-2011

    A vidi a maga módján szuper és ezek az információk kicsit lehangolóak. Főleg ezek: „Nem biztos, hogy lesz vámpirizmus vagy válhatunk vérfarkassá;” „Nem lesz benne lándzsa fegyvernem;” „Még nem tisztázott a lovak vagy más megülhető élőlények jelenléte a játékban, de azért maguk a fejlesztők is örülnének nekik;”

    De aminek kimondottan örülök a modern HUD, több mint 200 perk, lesznek csatlósaink… stb.

    A minimal HUD megoldás a legjobb a mostani játékgenerációban. Lásd. gta iv, far cry 2, stb.

  3. Névtelen02-06-2011

    Ez nem semmi!
    Bárcsak érteném a videót!!!

  4. Womath02-06-2011

    Igen, én ennyire várom! Szomorú búcsút vettem Azerothtól, csak hogy Skyrimben élhessem mindennapjaimat. xD

  5. gandrus02-07-2011

    Kb. ennyi amit énekel (rímeket ne várjatok tőlem):

    Szent szar, ez meg mi?
    Isten tüzében kovácsolódék.

    Képes a szemem becsapni,
    Egy új Elder Scrolls játék?

    Az idő közel, repülni kell,
    Indulás, a küldetésre fel.

    Viszlát Anya, viszlát Apa
    És viszlát barátnő mellei.

    Távozom Azeroth, később találkozunk Hyrule.
    Elmegyek Albion, nem vagyok többé a bolondod.

    Egy újabb vacak töltötte ki az űrt
    Míg a kezdésre vártam…

    Életem nagy kalandjára
    Skyrim földjén!

  6. Névtelen02-10-2011

    Nem tudom mi olyan jó ebben a videóban de már sokadjára néztem meg 😀
    Az biztos, hogy ütős kis rajongót szerzett magának a játék ezzel a Partridge-dzsel. 🙂

Szólj hozzá: