Nehrim – Az angol változat is elkészült

Nemrég írtunk arról, hogy a Nehrim: At Fate’s Edge című, teljes Oblivion átalakítás elkészült, de csak német nyelven.

A mai napon a fejlesztő SureAI csapat bejelentette az angol változatot is. Elérhető a hivatalos oldalukról!

Ha kipróbáltad, mindenképpen írd meg, hogy mennyire sikerült eltalálnia a srácoknak a hangulatot, és hogy tényleg olyan jó lett-e a grafika, mint ahogyan az az előzetesükben látható.

21 Comments

  1. Mlacix09-15-2010

    Én kipróbáltam a játékot, és nekem nagyon tetszik. Nagyon hangulatos, de jóval másabb, mint az Oblivion. Kissé olyan mintha a Dark Messia-t kevertük volna az Oblivionnal. Találkozhatunk sok fejtörővel, a küldetések nem csak arról szólnak hogy ölj meg 10 goblint és menj vissza a jutalmadért. Nagyobb interakció(azt hiszem ez a megfelelő szó) van a játékban. A játéktér hatalmas és gyönyörű, sok a küldetés. Amiket felsoroltam, nekem mind tetszett, de van pár dolog ami nekem nem jön be. A területeket szintekre osztották(ha beérünk egy területre, ki is írja a terület szintjét). Számomra egy picit furcsa az Oblivionos rendszerhez képest, de meg lehet szokni. Sajnos van egy nagyon rossz dolog is a játékban, és ez a „futási sebesség”. A táj gyönyörű, de rengeteg olyan hely van ahol az fps leesik 10 környékére, és ott is marad(alacsony grafikán is előfordul). Szerintem a Nehrim nem egy egyszerű mod, hanem egy játék. Írhatnák még órákig arról, hogy milyen jó, de inkább nem foglalom a helyet. Úgy gondolom bátran próbálja ki mindenki aki kicsit is kedvelte az Obliviont, vagy csak egyszerűen kedveli az RPG-ket.

    • AdweeX10-05-2010

      Most így későn ehhez hozzá szólva, igen. A szint felosztás nem egy jó dolog…

  2. Hasbal09-16-2010

    Szerintem ez az egész olyan mintha a Gothic + Dark Messias -t összeadték volna és megfűszerezték volna Dungeons Siege-el, WOW-al és egy csöppnyi Avatarral. Szöveg sorok száma szerint kb. a sima Oblivion-al vetélkedik.

  3. Vik09-16-2010

    Maradt a német hang, igaz?

  4. Orwen09-16-2010

    Igaz. És még kisebb bugok vannak (pl a photoshoppal elkészített levél-feliratok között maradt német nyelvű).
    De nagyon hangulatos. Az eleje üt, és utána is lélegzetelállító tájak, események vannak. A vízeffect lehetne picit szebb, az arcok is picit (de ez ízlés kérdése) de alapvetően fantasztikus, mintha egy külön játékot vettél volna.

    Ha esetleg az oblikiegészítő után nagyon sok szabadidőtök lenne… 😀
    (De angolul is simán játszható, a fordítás nincs összecsapva)

  5. Hasbal09-17-2010

    Nekem mondjuk az a problémám van vele hogy a new game -re nem válaszol… behozza hogy igen nem azt cs… katt. rá és semmi…

  6. Mlacix09-17-2010

    Hasbal: Ez egy hiba a játékban, nálam is jelentkezett az elején. Csináld a következőket:
    1. Nyisd meg a játék telepítési helyét, és indítsd el a NehrimLauncher.exe fájlt.
    2. Itt kattints a „Data Files” feliratra.
    3. A pipálós listában görgess legalulra, és pipálj ki mindent, majd úgy indítsd a játékot.

    Nálam ez volt a probléma, és a neten is ezt találtam erre a hibára, remélem tudtam segíteni.

    • Vik09-17-2010

      Ez nem hiba, el kell olvasni a telepítési útmutatót.

  7. Hasbal09-17-2010

    Kösz! erre én is gondolhattam volna… 😀

    Véleményileg eddig negatív irányba húz a játék mert:
    – Tanulópontok mint Gothic-ban.
    – Arx Fatalis hangok és jelzések. (pl: szint fejlődés jelző a sarokban, a falról gyűjthető szimbólumok hangja)
    – Dark Messiah interaktivitás (lásd: palánkok, kövek)
    Még nem tudom de első játékra ezek tűntek fel, és hát jöhetnek a bugok.
    – Beakadás (néha beakadsz és nem mozdulsz nyílt terepen vagy akár nagy barlangban.)
    – Végtelen patkány bug az egyik küldiben ami talán nem is olyan nagy cucc csak idegesítő még annak ellenére hogy kőtéglákkal kell eltorlaszolni a patkánylyukakat.

    (utóbbi tuti direkt van)

    De félreértés ne essék ezek ellenére kurva jó a gém csak kár hogy az angol szinkron az a kutya seggében van.

  8. Ovakok09-18-2010

    Eljutottam odáig h visszaküldenek a bányába ahol találok 2 ásót, amiket a kapunál kéne felhasználni. Visszaindulok odaérek, nem történik semmi, az őr meg csak annyit mond mennyek a kapu közeléből,,,
    Rákerestem, az kiderült h mikor visszaérek a mágusok akkor törnének be a kapun.
    Nálam viszont semmi, csak állnak és bambulnak.
    Vm ötlet mi lehet a gond?

  9. turbulencia09-22-2010

    látod, ovakok, a scriptelésnek ez a hátránya, néha beakadhatnak vagy ütközhetnek dolgok, töltsd be újra vmi régebbi mentést, ha pedig nem műxik akkor sem, akkor egy újratelepítés segíthet…

    • Ovakok09-23-2010

      Nos, végül megoldódott, probáltam h ujra kezdem az nem használt, végül console-lal sikerült.

  10. Hasbal09-24-2010

    Ovakok akkor támadnak rád ha beszéltél a bányásszal is a bányában, nekem sem támadtak de nekem sikerült csak azt sajnálom hogy csillagjegyet és kasztot még mindIg nem választhattam pedig már az első faluban vagyok ahová hajóval lehetett odamenni.

  11. Mlacix09-24-2010

    Hasbal: Akkor választhatsz majd csillagjegyet, mikor elmész a „Sanctum”-ba. Ez az első kezdőfalutól keletre(messze) van, egy küldetés is szól oda. Az út nagyjából biztonságos, ezért érdemes oda elmenni hamar. kasztom talán még nekem sincs, azt nem tudom hol kapjuk.

  12. Hasbal09-25-2010

    Kösz Mlacix! A Szentélybe („Sanctum”)-ba való küldetést a szerzetestől kapom a goblinos bánya kitakarítása után?

    • Mlacix09-25-2010

      Igen, valamikor a goblinos környékén kaptam, ha jól emlékszem.

  13. Hasbal09-26-2010

    Na igen az sikerült tényleg ott volt.
    uh.. remélem nemgond ha ezután a hsz. után írok és így is ki lehet törölni.

  14. Nanpert10-24-2010

    Én azt a hibát találtam eddig súlyosabbnak, amikor a Steel Rain Mine környékén lévő sziklaszirteken (még a bánya bejárata fölött) küzdve a Sildonarokkal szabályosan „belesüppedtam” a kő textúrájába. Ezenkívül az alap Oblivionban és az angol Nehrimben (én egyébként már június vége óta a német verziót használtam) is a legfrissebb patch mellett is akadt olyan hiba, mint hogy a medve beleakad a kőbe. Ezenkívül azt sajnáltam, hogy még a mágusok megölése után is (a legelején) az első bánya (a nevét nem tudom) feletti részen ugrálva egy bizonyos körön belül hirtelen meghaltam – pont, mintha a mágusok öltek volna meg.
    A játék nehézsége szerintem sokkal jobban el lett találva, mint az alapjátéké, sokszor pár tucat életponttal kerültem ki a küzdelemből, úgyhogy izgalmakban nincs hiány. Nekem minden téren tetszik!

  15. Aneirin11-18-2010

    a gumininja fórumon anno én írtam először a Nehrim-ről 🙂 akkor még csak készülő projekt volt, de örülök, hogy végül nyomot hagyott egy-két emberben 🙂 (de valószínűbb, hogy valaki újra felfedezte :))
    a lényeg, örülök, hogy eljutott hazánkba is a mod, mert a sureai-s srácok sokat melóztak vele. de annak jobban örülök, hogy honosítását is tervezitek (legalábbis remélem xD)
    sok szerencsét! 😉

  16. Hasbal11-26-2010

    Aneirin: a honosítást még nem tervezzük/tervezik

    Más: Nektek is néha kifagy a játék egyes betöltésekkor? Mert nekem sokszor alvás/várakozás megszakításakor vagy valamilyen helységbe való belépéskor kifagy.

  17. rostos02-15-2011

    Rohadtuljó game mikor lesz hunositva?:):):)

Válaszolj Hasbal hozzászólására: Kattints ide, hogy ne válaszként küldd el az üzeneted.