Nehrim: At Fate’s Edge

NehrimMorrowind: Arktwend, Fallout 3: Cube Experimental, és most Oblivion: Nehrim.
A SureAI csoport neve ismerősen cseng? Ők az a csoport, amelyek a fenti játékokat teljesen átírták, és csak a legalapvetőbb dolgokat hagyták meg belőle, amikre még éppenhogy csak támaszkodhattak.

A lentebbi bemutatón láthatod a legújabb alkotásukat, a Nehrimet. Ez nem csupán egy egyszerű mod.

Több mint  négy éven keresztül fejlesztették, így egészen biztos egy mestermű. Most pedig álljon itt pár adat, mivel is van dolgunk:

  • 555.840 tárgy található meg
  • 9622 különálló betöltési területen
  • 1285 nem játékos karakterrel benépesítve, akik közül néhány barátságok, míg mások ellenségesek.
  • 1616 scriptet írtak meg azért, hogy biztosan élvezd a
  • 35 részes főküldetést, illetve a
  • 30 mellékküldetést. A német verzióban mindösszesen
  • 56 professzionális színész kölcsönzi a hangját a játékosoknak.
  • 50 saját maguk által szerzett zenét hallgathatsz meg, miközben a rengeteg új fegyverrel és páncéllal együtt élvezed a
  • 40-50 óra játékidőt.

Mit gondolsz, a fentiek alapján ki fogod próbálni?
Hadd osszak meg egy kis rábeszélést a fejlesztőcsapattól:

  1. A Nehrimnek több szerepjátékos eleme van mint az Oblivionnak. Nem egy akciójátékot fejlesztettünk RPG elemekkel, hanem pont fordítva! Ez meg is látszik a világon, a játékmechanikán és nem utolsósorban a történeten.
  2. A Nehrim világában mindig van mit felfedezni. Egyhangú erdők és egyhangú katakombák? Nem itt. És hogy őszinték legyünk: ki akarna a vidékek között futkorászni, ha azt otthon, az ajtón kilépve is megtalálja? Olyan tájak vannak Nehrimben, amelyek ilyen formában sosem voltak egy játékban sem megvalósítva.
  3. A történet sokkal összetettebb annál, mintsem hogy Mentsük Meg a Világot. A karakterek személyiséggel rendelkeznek és változnak. És ki tudja; talán egyszer lesz valami románc is a játékos és egy másik karakter között?
  4. Új hangok kerültek be. Zenészünk, Lukas Deuschel új darabokat szerzett, sőt még mindig dolgozik rajta. Szóval még a zene iránt rajongók is élvezni fogják az új világot. Egyébként pedig kerültek bele népi rock zenék is, egy német együttestől a Schandmaultól.
  5. A Nehrimben rengeteg kifinomult beszédhang van. És amikor azt mondjuk, hogy kifinomult, nem tíz színészről beszélünk két óra monoton szöveggel, hanem az egyik legnagyobb rajongók által készített hangfelvételről. És nem, nem vagyunk őrültek. Csak nagyravágyók.

A letöltés ma indult. Kezdetben még csak a német verzió elérhető, de hamarosan az angol nyelvű változatot is kiadják belőle.

Addig is, látogasd meg a képeket, töltsd le a játék zenéit és nézd meg a játékról készült többi videót is a saját oldalukon vagy a ModDb-n!

34 Comments

  1. MrTwister06-11-2010

    Ez igen! Szóhoz sem jutok! Ehhez is várhatjuk a magyarítást? :-)))

  2. faramuci06-12-2010

    még a simához sincs kész

    • MrTwister06-13-2010

      Ez amolyan csipkelődő hozzászólás volt! Semmi komoly!

  3. Csövi Róka06-12-2010

    Faszaság lett! Tényleg szép munka…kíváncsian várom az angol verziót! Szóljatok ám 😛

  4. THeSHaRK06-12-2010

    Aztarohadtwazze…. ez marha nagy,ez kell nekem!!!!

  5. DMS06-13-2010

    jonak tünik na madj ha lesz angol verzio akk kiprobáljuk ja lehet reklám de akkor is ezt nemérdemes kiahgyni akinek netalán nemlenne meg a Steamen The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition Deluxe: Oblivion Game of the Year Edition + Knights of the Nine + Shivering Isles + Fighter’s Stronghold, Spell Tome Treasures, Vile Lair, Mehrune’s Razor és a többi dlc pakk csak 1500 huf kb sztem enyiért ajándék 😀

  6. Öszvér06-15-2010

    Hihetetlen!
    Már alig várom!!
    Apropó, a fent említett ajánlatot linkelné valaki? Kösz

  7. torzonborzon06-15-2010

    gú de örülök hogy már 71 % kész!!!! már készítem is elő az oblivion dvd-t 😀

  8. Vik06-18-2010

    Jó zene ez a Two Steps From Hell – Heart of Courage. Ha lenne időm, biztosan kipróbálnám a modot is.

  9. AdweeX06-21-2010

    Jónak ígérkezik :] de walahogy mégsem vagyok elragadtattwa tőle… Szóval tudjátok, mindig is akartam egy RPG játékot, mert eléggé hiányoltam már az Oblivionból. De mit várjunk egy ien régi játéktól? Mégis nagy ütés volt. :] Persze biztos kipróbálom…

    Várom már az Elder Scrolls V-t. S mégis könnyekkel szívszakadva vállnák el az Obliviontól… annyi régi szép emlékem van róla :] Mikor elösször végig vittem, a zene… a szomorúság 😀 Mind1 :]]]] Elder Scrolls Mindörökké!

  10. Totjunkje06-23-2010

    Hát nem tudom.A videó,a grafika,a változtatások mind tetszenek,csak kíváncsi vagyok hogy a játéknak a német szinkronját hogyan oldják majd meg.Mert ha nem akkor…Nem azt mondom hogy szar lesz,de nekem annyira a német nem tetszik,de azért majd kipróbálom.

  11. Totjunkje06-23-2010

    Nos,kipróbáltam ezt a játékot,és lenne egy gondom.Amikor ÚJ játékot akarok kezdeni rálep arra hogy YES de nem csinál semmit.Amikor meg betöltést akarok akkor meg ezt írja:

    “None of the master files used in this save game are loaded.

    Returning to game.”

    Így magyarán nem is tudok játszani vele.PLS valaki segítsen.

    Ui:A játékot egy külön meghajtóra tettem fel,ha ESETLEG ez lenne a probléma.

  12. Hasbal06-23-2010

    Ameddig nincs angol verzió addig magyar sem lesz, legalább is felőlem.

  13. Totjunkje06-24-2010

    Elnézést én voltam a hülye -.-“(Bekellet kapcsolni az ESP-ket.)

  14. Hasbal07-12-2010

    Na az oldalon ezt írják 😀

    “The English version of Nehrim will be released in July or August.”

  15. AdweeX07-19-2010

    Szuper , xD akkor tesztelünk :]]]

  16. oblivionboy07-31-2010

    Szevasztok! Nagyon jónak tűnik ez a játék! Egy kérdésem lenne: Ez egy kiegészítő, vagy egy önnálló játék? Mert még nem töltöttem le, mert nincs jó vasam a gépbe. És ha valaki tudna egy részletes leírást mellékelni, azt megköszönném! ( Pl. hogy mekkora a terület a játékban az oblihoz képest, vagy hogy kb hány hely található, milyn állatok, városok stbstb…)

  17. Névtelen08-05-2010

    A terület kb kicsit nagyobb mint az obli ,szigetek városok öszvérháton karavánok ,sűrűbb és joval benépesült nincsenek üres vülgyek az egész játékélmény másabb .Német nyelvtudás híján csak szotárral lehetetlen végiggyakni. Amit játszotam belöle a játékélmény nagyon odavág csonakal átkelni a tavin + hasonlo apro de nagyon faca ötletek…Ja és Lp pontért megy az egész mindeért Lp-t kapsz…

  18. rosti08-05-2010

    a név lemaradt

    Még anyit hogy teljesen különálo játék a mentéseket ugyan oda menti a van külön morbetöltöje de az eredetivel is betölt csak ez esm és az esp-t ki kell pipálni minden elöt.

  19. streetman100@citromail.hu08-06-2010
  20. AdweeX08-12-2010

    Na tesztelik már az angol nehrimet:D

  21. Hasbal08-18-2010

    Nem is tudom valahogy Risen-es hangulata van a képekből 😛

  22. oblivionboy08-23-2010

    Egyébként engem nagyon megihletett az egész Oblivion játék:) Már többször végigvottem, KofN, SI kiegekkel,és sok-sok más kiegészítővel…..aztán elkezdtem gondolkodni, egy másik világon, nem oblivion világon, egy különálló játékon…..(mit is mondjak,van szabadídőm:)) Rajzok, tervek,leírások,küldetések….már 4 spirálfüzet betelt:D Szépen kidolgozott, igényes rajzok, és leírás mindenről…itt egy kis leírás az én saját agyszüleményemről:D:) :

    A terület körülbelül másfélszer akkora mint az oblinak, völgyek, dús erdők, óriási hegyek, tavak, folyók, patakok, barlangok,hatalmas törzsű fenyőerdők, havasok, és mind-mind élettelteli, tele állatokkal, emberekkel. Egy hatalmas palota a birodalom közepén, sok-sok emberrel. És egy varázslóiskola (mint a Harry Potterben az Oxford), tanárokkal, diákokkal, tanórákkal, küldetésekkel, rejtéjkkel,titkokkal, és itt lehet elsajátítani a varázslás tudományát. Az iskola kb akkora mint az obliban a főváros, csak több szinttel.Sok féle élőlény, gnómok, földi trollok, gyíkszerű hátasállatok, egyszarvúak,félig ember félig ló, az erdőkben itt-ott kisebb falvak, és néhány ősi civilizáció egyedi szokásokkal, a folyók,tavak tele halakkal, és ha mindent beszereztél a horgászbothoz(fa,egy zsineg,és egy kapocs) akkor már mehtsz is horgászni:) Sok féle időjárás, a sűrű hóeséstől, a viaron át a derűfényes napsütésig….közlekedhtsz gyalog,szamár háton, lovon, gyíkszerű hátasodon, az iskola területén engedélyzett a varázsseprű:) A terület tele növényekkel, melyekből italokat lehet főzni,valamelyik növény kizárólag a barlangok mélyén található meg, van amelyik csak a tavak mellett nő. Vehetsz magadnak házat, kerttel ahol termeszthetsz növényeket, berendezhetetd a lakást. Megannyi érdekes, színes küldetés, fordulatokkal, (kb 250). Hogy csak néhányat említsek: a 200 évs öregtölgy felébresztése a varászlóiskolában, az elveszett Slem-nép felkutatása és kiírtása, a szellemfalu titkának megfejtés, a kalózok kiirtása a Bigeye-tavon, a szellemhajó felkutatása, a király ellen szőtt összeesküvés leleplezése, Grobl városának visszafoglalása a gnómoktól, az álomvilág-küldetés, a sárkánytojás felkeresése…….gyorsutazás nincs, a játékot (nem ugy mint az obliban) fiatalon, 5 éves a karakterünk, és egy farmon éldegél….egy bizonyos napig….amíg az a nap nem jön el(nyugi nem kell évezredeket várni:)), addig különböző feladatokat láthatunk el, pl őrizni a csirkéket, vagy nyugodtan barangolatunk az erdőben, feltéve ha nem félünk a medvéktől és a többi vadállattól….a karakter a játék folyamán nő fel, közben lehet tanulni varászlatokat, és szépen lassan hős lesz….16 féle páncél, megannyi kard, íj, buzogány,varázsbotok, varázspálcák, kb 170 varázslat melyekből sokat csak a varázsló iskolában tudunk elsajátitatni, persze oda sem vesznek mindneki fel csak ugy……..:D:D Elsajátíthatjuk a főzetkészités csínnyát-bínnyát is, ehhez a legjobb mód felkeresni az öreg boszorkány a sötét-rengeteg mélyén, ahova a napfény alig szűrődik be, és sötét árnyak vannak minden bokorban, és persze a sok-sok növény elengdhetetlen hozzá…vehetünk házat a fővárosban, vehetünk a többi városban, vagy akár nagyobb farmok is a miéink lehetnek, háziállatokkal, növényekkel…persze ehhez sok arany kell, vagy bonyolult küldetést kell megoldani…….az egész játék feelingje olyan lenne mint az oblié, kicsit középkori….
    Remélem nem baj ha ezt ide leírta, csak szárnyal a fantáziám, és valahova le kellett irni:):):):)
    VÉLEMÉNYEKT!!:D:P
    Szevasztok!

  23. jakoby09-11-2010

    Ez mind szép és jó, de meg is kellene valósítani, ami már nem olyan egyszerű.

  24. Exiled09-12-2010

    Kész van az angol verzió 🙂

    • szotsaki09-14-2010

      Köszi, ki is híreztük 🙂

  25. […] LapokFórum« Fordítótábor voltNehrim – Az angol változat is elkészültNemrég írtunk arról, hogy a Nehrim: At Fate’s Edge című, teljes Oblivion átalakítás elkészült, de csak német […]

  26. Antonius10-28-2010

    Udv mindenkinek.
    Oblivionboy javaslatara annyit tudnek mondani, hogy szerintem a magyar fantasy irok muveit kellene megvalositani egy Oblivionhoz hasonlo jatekban.Nem tudom ki mennyire ismeri pl MAGUS vilagan jatszodo fantasy torteneteket.Vagy emlitsem meg a WORLUKvilagan jatszodokat is.Szereny velemenyem szerint a MAGUS sorozat hoseit kellene alakitanunk ebben az uj jatekban, pl lehetnenk lovagok, tolvajok, gyilkosok, enekesek, kalandozok, magusok stb.Az Oblivionban levo fajok adnak az alapjat ezeknek a tipusoknak, pl az Oblivionban levo breton volna a MAGUS-ban a varazslo, az ember a lovag stb. Mindegyik kasztnak megvolna hogy melyik fegyverrel banik jol, pl a lovag a karddal, az eszaki a csatabarddal, az ork a buzogannyal, az elf az ijjal, a tolvaj az torrel, a varazslo a botjaval, az orvgyilkos rovidkarddal, stb, es a fo fegyverunket tudnank tapolni runakkal, raolvasassal, varazslattal, mas femek hozzaadasaval es igy tovabb, hogy ne kelljen mondjuk 5 kardot es 10 tort cipeljunk, csak azert mert kifogy beloluk a toltet, es vagy nincs kovunk amivel feltoltsuk vagy penzunk a feltoltesert.
    Kulonben nekem is epp az jutott az eszembe, hogy a jatekot gyerekkent kellene elkezdenunk.Ugy gondoltam, hogy mindegyik hostipusnak volna egy sajat tortenete amit vegig kellene jatszodni, pl mint a Diablo 2-ben, ugye ott 5+2 hostipussal tudtuk vegigvinni a jatekot.
    Tehat pl a magus gyerekkoraban elmehetne varazstanoncnak egy hires magushoz, a megoldott feladatok fuggvenyeben mikor eler egy szintet, akkor mondjuk atkerul egy masik magushoz ott is feladatokat old meg, fejlodik, varazslatokat kiserletez ki meg hasonlok, amikor mar kozepes magus akkor felkerul a maguscehhez es ott is az a cel, hogy elerje a fomagus rangot es amikor azt elerte, akkor jon a fo kuldetes hogy mit kellene csinaljon.
    A tolvaj kezdhetne a gyerekkorat egy varoskaban, szulei koldusok es emiatt meg kell tanuljon koldulni, lopni, rejtozkodni, lopakodni, zarokat feltortni es igy tovabb.Neki mondjuk lehetne az a celja, hogy osszehozzon egy sajat tolvajcehet.
    Az eszaki mondjuk gyerekkent csapdakkal vadaszna aprovadakra, hogy a boruket eladja a kereskedoknek, megvedhetne az allatokat a farkasoktol, elmehetne kovacsnak, harcolhatna penzert az arenaba stb.
    Az alkimista gyerekkoraban egy parasztcsalad gyermeke, aki megtanulja a novenyekkel valo banasmodot, aztan elkerulhetne egy kolostorba pl ahol a papok gyogynovenyeket termesztenek es o azokat kellene apolja gondozza, tanulmanyozza, ujfajta gyogyitalokat meg egyebeket keszitene.
    Az elf pl gyerekkoraban nyulakra meg ozekre vadaszna az erdoben – fejlesztve ezzel az ijazas kepesseget, (itt ugrik be egy olyan dolog, hogy pl mindegyik hostipus elerhetne pl a 100%-os ijkezelest, de mondjuk egy ork eseteben az ijjal 100% tudassal is csak feleannyit lehetne sebezni, egy ember eseteben marad a rendes sebzes, orvgyilkos eseteben 125% sebzes, mig az elfek eseteben 150% sebzes – ez azt akarja mutatni, hogy hiaba profi valamelyik faj egy adott fegyverrel, egyszeruen nem az o erzekszerveihez van a fegyver kitalalva) aztan elmehetne ijasznak egy valamilyen hadseregbe, vagy unikornisokat szelidithetne meg ilyenek.
    Az orvgyilkos mondjuk lehetne egy elrabolt gyerek, akit az orvgyilkos ceh nevel fel, meg kellene tanulni a lopakodast, rejtozest, tavolrol gyilkolast, orvtamadast, a mergekkel valo banasmodot, apro kuldeteseket teljesiteni stb, amig mi leszunk a ceh feje.
    A lovag lehetne egy olyan gyermek akinek a szuleit lemeszaroltak valamilyen demonok vagy orkok pl, es egy lovagrend neveli fel es o annak el, hogy bosszut alljon az ilyenfajta teremtmenyeken amig eleri a rend nagymestere cimet.
    A legvegen lehetne egy fo csattanoja a jateknak, espedig az, hogy mondjunk minden hosunk talalkozik egy helyen es egyutt elindulnak, hogy a legfobb kuldetest vegrehajtsak.Vagy lehet olyan fordulatot is alkotni, hogy miutan vegigjatszodtuk az osszes karaktert, a karakterek egyik fele pl a jo oldalon all, es meg kell kuzdjon a karakterek masik felevel, akik a rossz oldalon allnak, es forditva.Tehat azok a szemelyek allnak szembe egymassal akiket vegigjatszodtunk es mi magunk fejlesztettunk.
    Nagyjabol ennyit akartam hozzafuzni egy ilyen elkeszitendo jatek kapcsan. Minden jot.

  27. Antonius10-28-2010

    Meg egy annyit fuznek hozza, hogy jo lenne azt is megoldani,hogy a legyozott ellensegek cuccait mi modon lehessen hordozni.
    Pl a lovagnak ugymond volnanak csatlosai akik a harcok utan osszeszedik a cuccokat es egy szekeren elszallitjak az erodbe.
    A magusnak meg volna egy magikus zsakja, amibe barmilyen mennyisegu dolgot bele lehetne pakolni es megsem volna sulya, mert a targyak egy masik dimenzioban tarolodnanak.
    Minderre azert volna szukseg (persze, a helyben legyozott ellenfeltol mi is fel tudnank szedni amire epp szuksegunk van, amire nincs, otthagyjuk es amint kilepunk a helysegbol, a bennmaradt cuccokat osszegyujtenek az embereink es a fohadiszallason tudnank oket szortirozni) hogy ne kelljen 500 kilo cuccot cipeljunk magunkkal, es ha valami megtetszik de nincs helyunk akkor valamit igyis-ugyis el kell dobjunk, majd ujra visszamenjunk a helyszinre, hogy osszeszedjuk.
    Az is jo otlet volna, hogy pl tudnank nyitani egy uzletet, ahol mondjuk eladnank azokat a cuccokat amiket a kalandozasaink soran osszegyujtottunk.
    Az alkimista pedig olyan uzletet nyithatna ahol a kikiserletezett lottyoket adnank el, a magus varazslatokat adhatna el es igy tovabb, mindezt is azert, hogy ne kelljen 2 aranyat ero cuccokkal kereskedjunk, hordozzunk magunkkal 100 kilonyi kacatot aminek az erteke 10 arany.Minden kacatot be az uzletbe, ott eladodik, az osszegyult penzt megkapjuk egy osszegben, es azzal azt csinalunk amit akarunk.
    Nem tudom, nektek mennyire fekszenek az ilyen eszmefuttatasok, de jo lenne meg jobban finomitani ezt a csodalatos vilagot.

  28. LeeTaJ4X11-29-2010

    Ez egyszerűen hihetetlen, a játékfejlesztők évek óta nem is foglalkoztak a(z) TES: Oblivion-al, és még pénzt is kértek a játékukért. A MOD-erek egyszerűen rendíthetetlenül lelkesen, kimondhatatlanul elszántan foglalkoznak a játék(ok)-al és ráadásul INGYEN, én bevallom először nem vettem meg a játékot, letöltöttem és megnéztem megéri-e a pénzét. [ Természetesen, és a Magyarítással még jobban lehet élvezni mindezt ]. De az ilyen csapatoknak 100%-os bizalommal *Donate*-elek, az lehet hogy a grafikus motor, és egyéb játék alapok nélkül sehol sem lenne a kiegészítő[? vagy nem is tudom minek lehet ezt mondani], na de azért bizonyítanak, hogy erősen tehetségesek, mivel jobbat csinálnak, mint a játékfejlesztők.

  29. […] harcra, mivel az eredeti játékban nem annyira szórakoztató.RPG Italia: Bizonyára hallottatok a Nehrimről, a másik híres Oblivion total conversionről. Milyen mértékben hatott az a munkátokra?Az […]

  30. TGWH08-22-2011

    Nekem végem, még a Morrot sem vittem végig 😀 iszonyat sok dolgom lesz 😀

  31. […] SureAI által készített Nehrim: At Fate’s Edge folytatása, amelyről már korábban beszámoltunk. Ezúttal is egy total conversion modról van szó, tehát a The Elder Scrolls V: Skyrim […]