MOD-ok, textúrák, Modellek.

Általános eszmecsere a The Elder Scrolls IV: Oblivionnal kapcsolatban.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Unoff.Patch menüje sztem. Inventoryban lesz, a végén, az 'egyéb' között, egy barnás gömb. Katt rá, és lépj ki az inventoryból, akkor behozza újra.
kalapács

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: kalapács »

Köszi meg találtam, Tényleg ott volt és egy kulcs volt az :D
Megint felmerült egy kérdés, valószínű, hogy az egyik moddal lesz valmi.. Hogy tudom az idő járást szabályozni? mert 10 másodpercenként változik és 10 másodpercig is tart. Elég Zoral...
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Valószínűleg az All Natural és a Natural Weather kavar be egymásnak.
All Natural legyen elöl, így nekem jó, vagy lődd ki a Natural Weather-t.
Vagy feltettél még valami időjárás-modot, ami bekavar mindnek. Csak egy vonatkozzon rá, próbáld ki melyik jön be legjobban.
Egyébként ilyen esetekben is a már említett hibakeresés a legyegyszerűbb: modok ki-bekapcsolgatása.
rostika

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: rostika »

Látta ezeket már valaki?

http://oblivion.nexusmods.com/mods/43495/
http://oblivion.nexusmods.com/mods/43340

Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
NAtsu

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: NAtsu »

Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni !
Letöltötem ezta plugi-t : Akatosh szárnyasai és megidézem a sárkányát és csak a sárga folt és össze is omlit .Ugyan ez van a valhalás modalis :S Tudnátok tippet adni hogy mi a gond ? A gépem elég gyenge az ? vagy a játékban zavar ba valami ?
Remélem hamar válaszoltok :S
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

NAtsu írta:Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni !
Letöltötem ezta plugi-t : Akatosh szárnyasai és megidézem a sárkányát és csak a sárga folt és össze is omlit .Ugyan ez van a valhalás modalis :S Tudnátok tippet adni hogy mi a gond ? A gépem elég gyenge az ? vagy a játékban zavar ba valami ?
Remélem hamar válaszoltok :S
Rosszul tetted fel, olvasd el a readme-t, leírja hogy kell használni. Gondolom én. Nem Skyrim mod véletlenül?
Natsu

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Natsu »

A leírás alapján raktam fel , és természetesen az oblivionhoz töltötem le nem a skyrimhez ....
csak bemásoltam a data könyvtárba ahogy írja !
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Natsu írta:A leírás alapján raktam fel , és természetesen az oblivionhoz töltötem le nem a skyrimhez ....
csak bemásoltam a data könyvtárba ahogy írja !
Valami linket dobjál.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

NAtsu írta:Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni !
Letöltötem ezta plugi-t : Akatosh szárnyasai és megidézem a sárkányát és csak a sárga folt és össze is omlit .Ugyan ez van a valhalás modalis :S Tudnátok tippet adni hogy mi a gond ? A gépem elég gyenge az ? vagy a játékban zavar ba valami ?
Remélem hamar válaszoltok :S
Tényleg rosszul telepítetted, mert hiányoznak belőle bizonyos dolgok. Véletlenül nem írtuk oda ezekhez a beépülőkhöz, hogy csak magyarítás, szükséged lesz az eredetire is?
Natsu

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Natsu »

Valhalla Asgardia ehez telepítetem az eredetit is de mégse jó
Tudsz dobni valamilyen linket ?
Ppeter

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Ppeter »

Ha jól emlékszem én annak idején ezt szedtem le:
http://www.pagan-tes-mods.com/portal/in ... sgardia-dv

Igaz.hogy alapból német nyelvű, de rá lehet rakni a magyarítást.
Kocsis76

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Kocsis76 »

Mit lehet csinálni, ha a modokkal feltett tárgyak képe nem jelenik meg? Ha felveszek egy nem megjelenő tárgyat, akkor eltűnik az a testrész ahova a tárgy kerül. Vannak NPC-k Wallhallában, akiknek csak a fejük, vagy csak a fejük és a lábuk van meg. Megvettem a karakteremnek a fürdőruhákat, de ha ráadom a karakterre, eltűnik, a testrésze. Nagyon zavaró.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Hiányzik vagy rossz a textúra. Modell van, 'bőre' nincs (modell alatt itt most a ruhát kell érteni).
Nézd meg még egyszer a modot alaposan, hogy mindent feltettél-e, minden .esp-t, minden könyvtár jó helyre másoltál-e, esp-ket kipipáltad-e.
Kocsis76

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Kocsis76 »

betettem mindet. ven olyan ahol írják, hogy az oblivion, vagy melyik esp után töltsön. Ott hogy tudom beállítani a sorrendet? mert ugye az állandó.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Nem állandó, lehet változtatni. Mod manager kell hozzá, vagy a C:\Dokumentumok\...\plugins.txt -t (nem tudom a pontos utat) szerkeszted át kézzel.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kocsis76 írta:betettem mindet. ven olyan ahol írják, hogy az oblivion, vagy melyik esp után töltsön. Ott hogy tudom beállítani a sorrendet? mert ugye az állandó.
http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion:Obl ... od_Manager

De a leírt problémát az okozza, ha nem jó helyre másolod (vagy egyáltalán nem másolod) a modhoz tartozó meshes és/vagy textures alkönyvtárakat.
Anonymus0001

magyarositás

Hozzászólás Szerző: Anonymus0001 »

Sziasztok!
Az a baj hogy telepitettem az Oblivion teljes magyarositást és ahogy beszeretnék lépni a játékba valami esm fájlal van a gond.
Nem vagyok valami nagy gép guru de gondolom nem nehéz megcsinálno.
Előre is köszi.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: magyarositás

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Anonymus0001 írta:Sziasztok!
Az a baj hogy telepitettem az Oblivion teljes magyarositást és ahogy beszeretnék lépni a játékba valami esm fájlal van a gond.
Nem vagyok valami nagy gép guru de gondolom nem nehéz megcsinálno.
Előre is köszi.
Követted a readme-ben leírtakat? Modok vannak fent?
Anonymus0001

Re: magyarositás

Hozzászólás Szerző: Anonymus0001 »

TGWH írta:
Anonymus0001 írta:Sziasztok!
Az a baj hogy telepitettem az Oblivion teljes magyarositást és ahogy beszeretnék lépni a játékba valami esm fájlal van a gond.
Nem vagyok valami nagy gép guru de gondolom nem nehéz megcsinálno.
Előre is köszi.
Követted a readme-ben leírtakat? Modok vannak fent?
A readmeet elolvastam és nem tér ki erre.
Modok vannak.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: magyarositás

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Anonymus0001 írta: A readmeet elolvastam és nem tér ki erre.
Modok vannak.
Akkor mit csináltál, és milyen sorrendben?
Anonymus0001

Re: magyarositás

Hozzászólás Szerző: Anonymus0001 »

TGWH írta:
Anonymus0001 írta: A readmeet elolvastam és nem tér ki erre.
Modok vannak.
Akkor mit csináltál, és milyen sorrendben?
Hát csak elinditottam a magyaroditást amit a http://www.morrohun.hu oldalrol szettem le a többit a gép csinálta naggyábol .
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Nem írnád le inkább a hibaüzenetet? Sokat segítene ám. "Modok vannak." - hát kösz. Lista, betöltési sorrend?
Anyám, de nehéz így segíteni, ha még a hibát se közlöd pontosan :roll:
Anonymus0001

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Anonymus0001 »

genndy írta:Nem írnád le inkább a hibaüzenetet? Sokat segítene ám. "Modok vannak." - hát kösz. Lista, betöltési sorrend?
Anyám, de nehéz így segíteni, ha még a hibát se közlöd pontosan :roll:

A hiba üzenet: Unable to find masterfile Oblivion.esm
Mucci

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Mucci »

Syasztok
Az oblovion magyarításàval szórakozok bújom a fórumokat de nem találok semmit. Szóval megcsináltam a magyarítást de az szinte az összes NJKnak sincs hangja a felirat meg villám gyorsan eltűnik. (segg hülye vagyok az ilyenekhez)
Valaki részletesen le tudná irni mit tegyek?
Köszi!
Aki segit annak sok sok pusy
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Anonymus0001 írta:A hiba üzenet: Unable to find masterfile Oblivion.esm
Ez azt jelenti, hogy hibásan telepítetted a játékot, mert egy alapvető dolog hiányzik belőle. Ha esetleg menet közben törlődött valahogy, akkor nézd meg a biztonsági mentés mappádat, hátha ott megtalálod, akkor csak vissza kell másolni az oblivion\data mappába az oblivion.esm-et.
Anonymus0001

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Anonymus0001 »

Vik írta:
Anonymus0001 írta:A hiba üzenet: Unable to find masterfile Oblivion.esm
Ez azt jelenti, hogy hibásan telepítetted a játékot, mert egy alapvető dolog hiányzik belőle. Ha esetleg menet közben törlődött valahogy, akkor nézd meg a biztonsági mentés mappádat, hátha ott megtalálod, akkor csak vissza kell másolni az oblivion\data mappába az oblivion.esm-et.
Már próbáltam de nem volt jó. Ujra telepitettem a gamét és most megy de nem beszélnek a NJKk .
Kocsis76

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Kocsis76 »

egy kis problémám lenne. Van lehetőség belépni a légióba. Viszont már az elején elakadtam. Valami Thomaszt vagy kit kell letartóztatnom Burmában, mert követ valakit. Mindezt délben a templomban kell megtennem. Ott is van az alany, de nem lehet letartóztatni. nincs ilyen opció. Vigyázni kell vele, mert megbetegít a küldetés szövege szerint, de ez nem segít. Máson meg nem tudok betegséget gyógyítani. Mit kéne csinálnom? Már nagyon elegem van belőle. Még csalni is próbáltam, de az a kód ami az aktuális küldetést csinálja meg, nem működött, a másik meg látszólag minden küldetést megcsinált, de mégsem. Így viszont nem haladok.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Anonymus0001 írta:Már próbáltam de nem volt jó. Ujra telepitettem a gamét és most megy de nem beszélnek a NJKk .
http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion:GYIK
Anonymus0001

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Anonymus0001 »

Vik írta:
Anonymus0001 írta:Már próbáltam de nem volt jó. Ujra telepitettem a gamét és most megy de nem beszélnek a NJKk .
http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion:GYIK
Àtneveztem a mappákat és hova kell vissza helyezni a fájlokat csak fogjam és a data mappába cagy ezen belül csináljak neji ujjat?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Anonymus0001 írta:Átneveztem a mappákat és hova kell vissza helyezni a fájlokat csak fogjam és a data mappába cagy ezen belül csináljak neji ujjat?
Mindent oda kell tenni, ahol eredetileg volt az Oblivion\Data mappán belül. Újat ne csinálj neki, mert akkor nem jó helyre fognak kerülni.
Anomymus0001

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Anomymus0001 »

Vik írta:
Anonymus0001 írta:Átneveztem a mappákat és hova kell vissza helyezni a fájlokat csak fogjam és a data mappába cagy ezen belül csináljak neji ujjat?
Mindent oda kell tenni, ahol eredetileg volt az Oblivion\Data mappán belül. Újat ne csinálj neki, mert akkor nem jó helyre fognak kerülni.
Akkor ha nem formázom vissza?
Vagy muszáj?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Anomymus0001 írta:
Vik írta: Akkor ha nem formázom vissza?
Vagy muszáj?
Kövesd lépésről lépésre a fent megadott címen elérhető hangátalakítási útmutatót, akkor beszélni fognak az NJK-k a játékban, és a szájuk is mozogni fog közben. Ha eltérsz tőle, nem lesz jó.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Valaki ismeri a Knights of the Nine Revelation modot?
Mit tudna róla mondani?
angel1721

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: angel1721 »

Sziasztok!

Nekem lenne egy olyan problémám, hogy játék közben egyszer csak fogja magát és kilép. Ajtókon áthaladáskor, vagy mászkáláskor, a térkép nézegetésekor... A telepítést a leírtaknak megfelelően végeztem. Oblivion, knights9, DLC, SI, magyarítás (ez utóbbi nélkül is kipróbáltam, és így sem ment, tehát nem itt rontottam el).

Hozzá kell tennem, hogy a játékom ugyan nem eredeti, de régebben is játszottam már vele (végig is vittem - nem a régi mentéseket használom).
Nem hiszem, hogy akkor ez a probléma elő jött volna (különben akkor sem játszottam volna sokáig, ha ilyen gyakorisággal csinálja, mint most - bár most jelentősen több beépülőt tettem fel, még a halálos reflexet is).

Sok helyen láttam a betöltési sorrendre vonatkozó utalásokat, és az Oblivion Mod Managert 3 helyről is leszedtem, de nem indítja el (telepítést követően) akármivel is próbálkozom. XP-m van és csak arra tudok gondolni, hogy azért nem megy mert Win7 kell neki. :S
Én a betöltési sorrendre gyanakszom még most is. Ezért azt szeretném megkérdezni, hogy manuálisan nem lehet valahogy megváltoztatni a sorrendet? (Még az átnevezést is próbáltam végelkeseredésemben, annak ellenére, hogy le volt írva ne tegyem... :D)

(Ja, amire még figyelmes lettem az egy kis bug volt. Habár 99%-osan biztos, hogy ezt a halálos reflex okozta, de azért leírom. Amikor külső nézetből átváltottam (leginkább harcot követően) belső nézetbe a kamera el volt csúszva és visszaváltásnál ez nem volt látható, de a tárgyaknak igencsak 3 méterre kellett lenniük tőlem a bal oldalamon, hogy felvegyem őket.)

Remélem választ kapok a kérdésemre és tudtok is segíteni.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Ennyit tudok segíteni:
1. OBMM-hez nem kell Win7, vígan fut XP alatt is, nem ez a gond.
2. A betöltési sorrend egy sima text fájl, egyszerű Notepaddal is macerálható. Itt van, csak az útvonalban van rejtett mappa is:
Win7 alatt: C:\Users\<NEVED>\AppData\Local\Oblivion\Plugins.txt
XP alatt: C:\Documents and Settings\<NEVED>\Local Settings\Application Data\Oblivion\Plugins.txt
Macerálás előtt csinálj róla biztonsági másolatot.

Sorrend kb.: Oblivion - DLC-k - Knights.esp - SI - többi beépülő - Magyarítás - UOP-k
angel1721

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: angel1721 »

Köszönöm a választ. Kipróbáltam, de sajna nem vált be, ugyanúgy kilép. :(
(Miután megváltoztattam, elmentettem és megnéztem az adatfájlokat, azoknak a sorrendje nem változott.)

Erre változtattam:
Oblivion.esm
Unofficial Oblivion Patch.esp
Unofficial Shivering Isles Patch.esp
DLCBeretva.esp
DLCFolians.esp
DLCFrostcrag.esp
DLCHorseArmor.esp
DLCMehrunesRazor.esp
DLCOrrery.esp
DLCShiveringIsles.esp
DLCSpellTomes.esp
DLCThievesDen.esp
DLCVileLair.esp
Knights.esp
Cobl Main.esm
Dude Wheres My Horse.esp
TNPC.esp
Tower_AlchemySorter_COBL.esp
Tower_Of_Hadarath.esp
MorroHun.esp
magyarjavitas.esp
UOP Vampire Aging & Face Fix.esp

Viszont azt még mindig nem tudom, hogy melyik az SI ezek közül. :? :D
(Ezt a kettőt már megpróbáltam alulra is tenni:
Unofficial Oblivion Patch.esp
Unofficial Shivering Isles Patch.esp)
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Ezt próbáld:

Oblivion.esm
Cobl Main.esm
Unofficial Oblivion Patch.esp
DLCBeretva.esp
DLCFolians.esp
DLCFrostcrag.esp
DLCHorseArmor.esp
DLCOrrery.esp
DLCThievesDen.esp
DLCVileLair.esp
Knights.esp
DLCShiveringIsles.esp
Unofficial Shivering Isles Patch.esp
Dude Wheres My Horse.esp
TNPC.esp
Tower_AlchemySorter_COBL.esp
Tower_Of_Hadarath.esp
MorroHun.esp
magyarjavitas.esp
UOP Vampire Aging & Face Fix.esp

Fontos: .esm mindig elöl van, az összes .esp előtt.
Azért a rengeteg angol szöveg, mert a DLC-ket betetted angolul és magyarul is.
A játék könyvtárában persze hogy nem fog változni a sorrend, ez csak a betöltésre van hatással (viszont emiatt fontos).
SI : Shivering Isles
angel1721

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: angel1721 »

Sajna, akkor mégsem ezzel van a probléma. :(
Azért köszönöm.
szreeke

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: szreeke »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Régen fent volt az Oblivion, de mivel laptopról játszom, oldblivionnal indítottam és szépen futott is.
Azóta újra kellett telepíteni a rendszert és most újra akartam Oblivionozni.
Le is töltöttem az Oldblivion 1.2-t , de ha indítani akarom, nem történeki semmi, kicsit tölt a gép és vége.
Az alap .exe fájl betölt és megy , de az oldblivion valamiért nem akar.
Kérlek segítsetek mi lehet a baj.
Köszönöm szépen!
Avatar
Razor
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2015. márc. 25., szer. 17:23

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Razor »

Letöltöttem ezt a módot:
http://www.nexusmods.com/oblivion/mods/7819/?
Működik, nem ezzel van a baj, hanem hogy írták hogy npc-k és őröket is megtámadnak a kollegák, ehelyett engem támadnak meg ha valami rosszat teszek.
Valaki próbálta már ezt a modot? Belehet állítani hogy csak őrökre/npc-re támadjon a kollega vagy sem? Esetleg más mód van-e?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Valaki tudna olyan módot ajánlani, amivel határtalan mennyiségű szintet léphetünk, és a skillek nem csak 100-ig húzhatóak, hanem bármeddig? Nagyon megköszönném, ha tud valami ilyen módot...
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

raimhol írta:Valaki tudna olyan módot ajánlani, amivel határtalan mennyiségű szintet léphetünk, és a skillek nem csak 100-ig húzhatóak, hanem bármeddig? Nagyon megköszönném, ha tud valami ilyen módot...
Valaki van itt egyáltalán??? Tud ilyen módot valaki? Olyan kellene kb mint a skyrimben.. ott is 100ról felemelték 300-ra a skilleket.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Van ilyen. Ely's Uncapper. Vagy valami másik uncapper.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

genndy írta:Van ilyen. Ely's Uncapper. Vagy valami másik uncapper.
Ááááá nagyon köszi!!!!! :D De ahogy nézem ez több dpégpt is tartalmaz, de nem tudok angolul. röviden letudnád írni, hogy ez a mód mit ad?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

beraktam a játékba, de konkrétan semmi nem változott, az erőt is szintlépésnél csak 100ig engedte, aztán besötétült..
valami kód tesztelésnek nincs, amivel pl a tolvajlást kitolhatom 100 fölé, és így megtudom nézni?
Na kipróbáltam, az ilyen pusztítás stb skillek tényleg mennnek feljebb. a pusztítást kóddal felemeltem 106-ig, majd 20 perc tűzgolyó dobálás után nőtt egy pontot (durva milyen nehezen nő :D )
Viszont a sima erő szerencse ügyesség stb nem emelhető szintlépésnél, csak százig. Csak kóddal lehet feljebb tolni.
Újratesztelve, és működik!! ezer köszönet! :) kb 254-ig mennek a skillek! :D
Avatar
angel1721
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015. szept. 13., vas. 20:10

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: angel1721 »

Sziasztok!

Most olvastam a Morroblivion nevű mod-ról és megtetszett. Bár kétlem, hogy elindulna, de azért 1 próbát megér. Viszont azt azért megkérdezném, hogy a Morrowind és a kiegészítőinek telepítési helye bárhol lehet? És mi a helyzet a magyarításukkal? Azt felrakhatom vagy nem?

Köszönöm előre is. (A Morrowind topicjában feltett kérdésem még mindig él, ugyanis ha ez nem jön össze, akkor az marad...)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

angel1721 írta:Sziasztok!

Most olvastam a Morroblivion nevű mod-ról és megtetszett. Bár kétlem, hogy elindulna, de azért 1 próbát megér. Viszont azt azért megkérdezném, hogy a Morrowind és a kiegészítőinek telepítési helye bárhol lehet? És mi a helyzet a magyarításukkal? Azt felrakhatom vagy nem?

Köszönöm előre is. (A Morrowind topicjában feltett kérdésem még mindig él, ugyanis ha ez nem jön össze, akkor az marad...)
Felrakhatod őket bárhova, magyarítással együtt, de szerintem semmi közük nem lesz a Morrowblivionhoz.
Avatar
angel1721
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015. szept. 13., vas. 20:10

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: angel1721 »

Köszi. Azt írták, hogy szükséges hozzá telepíteni a Morrowindet és a kiegészítőket is + 1-2 egyéb mod-ot (pl. obse 20).
Válasz küldése