MOD-ok, textúrák, Modellek.

Általános eszmecsere a The Elder Scrolls IV: Oblivionnal kapcsolatban.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Soul írta:Sziasztok!
Felraktam a Homálydomb üreg beépülőt, és ha elküldöm a kalózokat rabolni, nem találom meg a zsákmányt. Hova rakják? Tudná valaki pontosítani? Vagy egy képet mutatni róla? :)
Remélem jó helyre írtam.
Előre is köszi.
Minden úgy, ahogyan a fenti úriember írta.
Íme a kép:
http://images.uesp.net/2/29/OB-place-Bl ... arters.jpg
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Úgy döntöttem, elkezdem a játékot :D kellene pár mod először is :D magyarítás mellé mit ajánlotok? Most nekiállok keresgélni... nem csak textrúrára megyek, rgp-síteni kellene, mert megjelenés után meguntam a játékot :D

szerk.: elsőnek elvesztem a morrohun ajánlatában

szerk2.: alig három óra, és lassan végzek is, már csak valami játékmenet és fejlődést átalakító mod kellene...
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

TGWH írta:Úgy döntöttem, elkezdem a játékot :D kellene pár mod először is :D magyarítás mellé mit ajánlotok? Most nekiállok keresgélni... nem csak textrúrára megyek, rgp-síteni kellene, mert megjelenés után meguntam a játékot :D

szerk.: elsőnek elvesztem a morrohun ajánlatában

szerk2.: alig három óra, és lassan végzek is, már csak valami játékmenet és fejlődést átalakító mod kellene...
Ha drasztikus változást akarsz, Oblivion XP mod:
http://oblivion.nexusmods.com/mods/15619
A régi jó tapasztalati pont gyűjtögetős rendszer, az eredeti "amit csinálok, abban fejlődök" helyett. Az engem egy idő után nagyon untatott.
Ez meg itt egy nagyon realisztikus kis mod:
http://oblivion.nexusmods.com/mods/21721
Az inventory egy hátizsák lesz. Ha lerakod, megszabadulsz a súlytól is, de csak nagyon limitált számú cucc lehet nálad a hátizsákod nélkül.
Oblivion Script Extender kell hozzájuk, de az minden jobb modhoz kell.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Végül is az amit használok az fejlődik résszel nincs bajom, csak ha kapásból 70es szintű vagyok a 100ból, az kissé... khm...

Hát magamhoz nyúlok, elindul, de ,,az oblivion.exe leáll''... most jöhet egyesével a móka... mod nélkül simán fut (egyelőre a menüig néztem :D )...

Ítéltet hozok. A bűnös: Knights - Unofficial patch

Nem hittem volna...

szerk sokadi...
Segítene valaki? A börtönben nem történik semmi :D van valami menü az inventoryban, az nekem új. Ki-be lehet kapcsolgatni jópár opciót... a zárhoz kulcs kell, a császár nem hajlandó bejönni, a szemközti cellából sem szóltak hozzám...
Mit kell tennem?
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

TGWH írta:Végül is az amit használok az fejlődik résszel nincs bajom, csak ha kapásból 70es szintű vagyok a 100ból, az kissé... khm...

Hát magamhoz nyúlok, elindul, de ,,az oblivion.exe leáll''... most jöhet egyesével a móka... mod nélkül simán fut (egyelőre a menüig néztem :D )...

Ítéltet hozok. A bűnös: Knights - Unofficial patch

Nem hittem volna...

szerk sokadi...
Segítene valaki? A börtönben nem történik semmi :D van valami menü az inventoryban, az nekem új. Ki-be lehet kapcsolgatni jópár opciót... a zárhoz kulcs kell, a császár nem hajlandó bejönni, a szemközti cellából sem szóltak hozzám...
Mit kell tennem?
Elsőre egy tippem van: nem használsz valami olyan modot, ami új játszható fajt rak a játékba? Ilyenkor kell egy külön kis mod, ami az ilyesmit javítja.
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

Vagy butább, de biztosabb megoldás: kikapcsolsz minden modot, aztán ha a császár már beszélt veled, mentesz, kilépsz és visszakapcsolod a modokat. Itt még a játék legelején vagy, ilyenkor még könnyű így megoldani.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

De, Ren hajai csak misztikus elffel tehetők fel...
Igen, lehet ki kellene kapcsolgatni, de mi van, ha később is ez lesz? Próba cseresznye minden esetre. Most újrateszem az egészet, mert második indításra elszürkült minden XD
Próbálgatom, jobbat nem tudok... Morrowinddel annó két hetet szívtam :D


szerk.: hogy a Jóisten fonjon kalácsot a fszomból ha értem... elsőre jó volt... most meg újratettem, ugyan úgy, erre a menün meg a hud-on kívül nem látni semmit, minden szürke... most újrateszem, registryből kiszedek mindent, és egyenként bemásolom a fájlokat... modokat na...
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Na jó, kezd idegesíteni... azért volt szürke minden, mert minimális volt a látótávolság... beszarás...
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

TGWH írta:Na jó, kezd idegesíteni... azért volt szürke minden, mert minimális volt a látótávolság... beszarás...
Remélem nem kell túl sokat szívnod már, de a "hogy a Jóisten..." kezdetű örökzöldet meg kellett osztanom egy ismerősömmel.:D
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Cthulhu-cult írta: Remélem nem kell túl sokat szívnod már, de a "hogy a Jóisten..." kezdetű örökzöldet meg kellett osztanom egy ismerősömmel.:D

Nem értem... le volt véve a látótávolság, azért szart be.. visszaállítottam, jó volt... most meg magyarul és modokkal nem működik, pedig ugyan azt csináltam... elegem van...

szerk.: na most tényleg elegem van, 640*480-ban most meg jó...

szerk.: na ezen tényleg megbolondulok... minden plugin bekapcsolva, most jött a császár, csak nem beszél :D hang nincs, csak szöveg, azt meg iszonyat gyorsan elkapja... nem lehet beállítani valahol, hogy a szöveg több ideig legyen látható? Már szabadulok, de nem ilyen felbontásban, megpróbálom átállítani...

szerk sokadik: a hdr-t nem bírja... érdekes, maradok a bloomnál, de kissé szaggat :D
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

A szöveg/felirat problémák szinte biztosan a magyarítás miatt vannak, mivel én nem használtam sosem, ebben valószínűleg Vik tud segíteni.
DrBrown

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: DrBrown »

Sziasztok!

Olvastam fentebb a Morroblivion kiegészítésről, amit szívesen kipróbálnék. A kérdésem az lenne
hogy készült-e hozzá honosítás. Azt olvastam, hogy a morrovind magyarítása nem jó hozzá, de arról
nem találtam infót, hogy egyébként le lett-e fordítva.
Köszi előre is!
Gravija7

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Gravija7 »

Az Imperial Legions modban nem találom Trell házát a második küldinél. Nem tudna valaki segíteni?
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Gravija7 írta:Az Imperial Legions modban nem találom Trell házát a második küldinél. Nem tudna valaki segíteni?
Nézz szét a viskókban.
Gravija7

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Gravija7 »

Dr Lecter írta:
Gravija7 írta:Az Imperial Legions modban nem találom Trell házát a második küldinél. Nem tudna valaki segíteni?
Nézz szét a viskókban.
Minden viskót megnéztem, minden tárolót (még a birodalmi páncél+csatamágus csuklya volt rajtam) de nem találtam sehol.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

TGWH írta: szerk.: na ezen tényleg megbolondulok... minden plugin bekapcsolva, most jött a császár, csak nem beszél :D hang nincs, csak szöveg, azt meg iszonyat gyorsan elkapja... nem lehet beállítani valahol, hogy a szöveg több ideig legyen látható? Már szabadulok, de nem ilyen felbontásban, megpróbálom átállítani...
Nem szóltál, hogy gondod van, ezt meg csak most vettem észre. Ez a hiba akkor jön elő, ha nem sikerül helyesen telepíteni a magyarítást. http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion:GYIK
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Gravija7 írta:
Dr Lecter írta: Nézz szét a viskókban.
Minden viskót megnéztem, minden tárolót (még a birodalmi páncél+csatamágus csuklya volt rajtam) de nem találtam sehol.
Próbáld a sziget déli részén, a vízparton levő viskókban.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Minden viskót megnéztem, minden tárolót (még a birodalmi páncél+csatamágus csuklya volt rajtam) de nem találtam sehol.
Spoiler!

Az elhagyatott viskóban kell lennie egy ládában Trell naplójának, ami elirányít majd a Szirtfok barlangig Cheydinhaltól északra.
TitansegG
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2013. jan. 27., vas. 1:51

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TitansegG »

Sziasztok! Találtam 1 modot aminek nagyon bonyolult az összetétele és elég nagy.. (1,7gb), de sajnos nem tudom működésre bírni, sokat próbálkoztam, de az angol tudásom csak pár év múlva lesz olyan jó, h mindent megértsek. Valaki tudna segíteni, h hogyan kell működésre bírni?

Ez lenne az: http://oblivion.nexusmods.com/mods/3386 ... id%3D33863


!!! 18 ÉV FELETT !!!

Remélem tudtok segíteni.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Csak kíváncsiságból: ha a telepítés sem megy, mit akarsz egy bonyolult, sztori központú, angol nyelvű modtól?
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Vik írta:Csak kíváncsiságból: ha a telepítés sem megy, mit akarsz egy bonyolult, sztori központú, angol nyelvű modtól?
Mit mit, hát hentelni! 1,7gb annyira nem is nagy. De oblit is hagyom, hiába magyar, csak vicces szinten fut az gépen moddolva, hd4000 úgy látszik ennyit tud :D
Látom te is átmentél negatívba. Én még a melóhelyen is addig röhögtem, amíg a főnök közölte, hogy tényleg ez a feladat :D

Na nézzük ezteta modot.

Kód: Egész kijelölése

Error
The site has run in to a problem, please look at the error message below...
Úgy tűnik ebbe még a weblap is belebonyolódott... szóval be kéne jelentkeznem... akkor most előtte jelentkezzem ki? Na ne szivasson... hehe, nincs is ilyen...

Úgy vagyok vele, mint székely bácsi az állatkertben a zsiráf előtt; ,,már pedig ilyen ló nincs...''

2010-es, szerintem leamortizálódott, de van helyette Edgars little secret ll Search for the lost artifact, az nem jó?
TitansegG
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2013. jan. 27., vas. 1:51

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TitansegG »

Vik írta:Csak kíváncsiságból: ha a telepítés sem megy, mit akarsz egy bonyolult, sztori központú, angol nyelvű modtól?

Hát először is, ennek nagyon más a telepítése, mint a többinek azért nem bírtam vele. Amikor kicsomagoltam kaptam 1 esm fájlt, 3 obmm fájlt és kitudja még mit... Megpróbáltam az obmm fájlokkal dolgozni, de nem működött, mert kapásból vmi idegen részt nyitott meg 2, a 3. meg ugyanazt megnyitotta, de hót üres volt... szóval itt ezzel lenne a baj, általában boldogulok, miután 2-3 órát böngészek, de itt nem jött össze.

Másodszor meg, sokkal könnyebben boldogulnék a játékban, mint a telepítésnél, mert a játékkal kapcsolatosan van tapasztalatom, szóval valahogy megoldanám ;)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

TitansegG írta: Hát először is, ennek nagyon más a telepítése, mint a többinek azért nem bírtam vele. Amikor kicsomagoltam kaptam 1 esm fájlt, 3 obmm fájlt és kitudja még mit... Megpróbáltam az obmm fájlokkal dolgozni, de nem működött, mert kapásból vmi idegen részt nyitott meg 2, a 3. meg ugyanazt megnyitotta, de hót üres volt... szóval itt ezzel lenne a baj, általában boldogulok, miután 2-3 órát böngészek, de itt nem jött össze.
Hátha ez segít:
http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion:Obl ... od_Manager
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

TitansegG írta:
Vik írta:Csak kíváncsiságból: ha a telepítés sem megy, mit akarsz egy bonyolult, sztori központú, angol nyelvű modtól?

Hát először is, ennek nagyon más a telepítése, mint a többinek azért nem bírtam vele. Amikor kicsomagoltam kaptam 1 esm fájlt, 3 obmm fájlt és kitudja még mit... Megpróbáltam az obmm fájlokkal dolgozni, de nem működött, mert kapásból vmi idegen részt nyitott meg 2, a 3. meg ugyanazt megnyitotta, de hót üres volt... szóval itt ezzel lenne a baj, általában boldogulok, miután 2-3 órát böngészek, de itt nem jött össze.

Másodszor meg, sokkal könnyebben boldogulnék a játékban, mint a telepítésnél, mert a játékkal kapcsolatosan van tapasztalatom, szóval valahogy megoldanám ;)
Mondjuk obmm fájlokkal sokkal könnyebb telepíteni, mint hagyományosan, mivel a program csinálja, nem te. Gondolom még véletlenül sem olvastad el a readme fájtl...
Embörök! Ha nem értetek valamit, ne próbálgassatok, hanem előbb olvassátok el, mi van leírja a weblapon, a readme-ben, vagy akár a véleményekben...
TitansegG
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2013. jan. 27., vas. 1:51

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TitansegG »

TGWH írta: Mondjuk obmm fájlokkal sokkal könnyebb telepíteni, mint hagyományosan, mivel a program csinálja, nem te. Gondolom még véletlenül sem olvastad el a readme fájtl...
Embörök! Ha nem értetek valamit, ne próbálgassatok, hanem előbb olvassátok el, mi van leírja a weblapon, a readme-ben, vagy akár a véleményekben...
Hidd el én ha vmit nem tudok utána olvasok... Annyira tudod, nézzed meg... a Read me az itt nem 1 5-10 soros txt volt ami általában, hanem 1 több oldalas összefüggő szöveg...
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

TitansegG. írta:
Hidd el én ha vmit nem tudok utána olvasok... Annyira tudod, nézzed meg... a Read me az itt nem 1 5-10 soros txt volt ami általában, hanem 1 több oldalas összefüggő szöveg...
Igen, es mivel több oldal, mindegyikben van tartalomjegyzek. Ahol is le fogja neked írni, hogy töltse le hozzá a programot. Vagy.már rögtön az elején, a követelmények közt jelzi. Csak egy ctrl f, beirod hogy install, es meg is keresi, hol van róla szó pontosan.
Avatar
északi
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2012. feb. 21., kedd 16:43

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: északi »

Üdv,
Aurelinwae-re tényleg nem jó a player.placeatme kód? (A Wizard's Tower dlc árusa) a xx00124A, xx001246, 00124A és 001246 id-ket próbáltam.
Valamiért nekem nincs ott a boltban, gondoltam valamelyik mod miatt, de ha csak a magyarítás és a hivatalos dlc-k vannak bepipálva akkor is hiányzik a csaj, pedig mikor először játszottam ugyan ezzel a telepített játékkal játszottam és bent volt. Lehet a textúra alatt? De végigjártam a neten olvasható napi rutinját, nem csak a boltba nem jár be.
Azt gondoltam valami quest volt hozzá amire nem emlékszem, de úgy olvastam nincs hozzá quest, és a torony már nyitva van, így ott kéne lennie.
Tudtok olyan beépülőről ami mellékhatásként eltünteti esetleg? Bár gondolom ha azok nélkül játszok akkor már meg kéne jelennie utólag is, és nem így történt, így nem lesz ilyen egyszerű a dolgom.
Vagy meghalt valahol esetleg valami miatt? Patkányok valahol? Vagy valami beépülő berakhatott valami támadó npc-t ahol járkál a nő és az ölte meg? Így se járt még senki előttem?
Vagy próbáljak meg valami modot összerakni amivel visszarakhatom? Baj ha nem írok neki semmi rutint, (hisz azt nem tudok) hanem csak ott álldogálna a boltban egész nap? Mert nem szívesen nulláznám a Wizard's Tower dlc-t mivel amit eddig összeszedtem a játék alatt és el szeretném adni az mind ott van szétdobálva a padlón, sokáig tartana elhordani.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

északi írta:Üdv,
Aurelinwae-re tényleg nem jó a player.placeatme kód? (A Wizard's Tower dlc árusa) a xx00124A, xx001246, 00124A és 001246 id-ket próbáltam.
Jó lesz, csak az xx helyére be kell írni a megfelelő sorszámot. Azt pedig csak úgy tudod kideríteni, hogy megnézed, melyik helyet foglalja el a sorban ez a beépülő.
Avatar
északi
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2012. feb. 21., kedd 16:43

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: északi »

A mod manager betöltési sorában? A nyolcadik, de a 08 kezdés nem jött be.
Eddig sajnos csak azt sikerült elérnem, hogy ha 2x másolom be a frostcrag esp fájlját akkor bent van Aurelinwae, csak épp a fejlesztések nincsenek nála, és minden második alkalommal, ha belépek a boltba lefagy a játék.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: genndy »

00-val kezdődik a számozás, az az Oblivion.esm. Tehát akkor nagy valószínűséggel neked a 07 kell.
Nem mondod, hogy meg sem próbáltad a többi számmal... Ne már. Kis kreativitást! ;)
Avatar
északi
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2012. feb. 21., kedd 16:43

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: északi »

Lehet pont a hetet kihagytam , de igenis próbáltam más számokkal is :) De miért pont hét? Megjelenési sorrend?
Meg nagyon kreatív vagyok, már az is sikerült hogy eltűnt a torony, csak sárga objektumok vannak a helyén a levegőben :P

frissítés: 07-tel sem jó
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Nem megjelenési, hanem betöltési sorrend. Mivel az alap Oblivion.esm a 00, ezért ha a Frostcrag a 8. a sorban, akkor a betöltési száma a 07 lesz. Ezt kell írnod az xx-ek helyére.
Sárga felkiáltójel=hiányzó mesh (modell). Elég rossz jel. A modul nem találja a saját adatfájlját. Szerintem inkább a konzollal próbálkozz, mert így csak elrontod az egészet. De mindenek előtt a cuccaidat mentsd ki a toronyból. A tgm konzolparanccsal adj magadnak ideiglenesen god mode-ot, így egyszerre mindent el tudsz cipelni. Ugyanzzel vissza is tudod csinálni (de következő játékindításnál is visszaáll, nem ragadsz isten módban.)
Avatar
északi
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2012. feb. 21., kedd 16:43

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: északi »

Sajnos ha valóban xx00124A, (vagy xx001246) az id-je akkor a konzol nem segít, nem kapom meg a hölgyet, vagy házibarkáccsal megoldva kizárólag hiányos inventory-val. Úgy néz ki ezúttal le kell mondanom a toronyról, és máshova kell beköltözni pedig hiányozni fog, legutóbb nagyon megszoktam.
Csak tudnám miért nincs most bent, ha tavaly óta nem nyúltam a modokhoz.

Ha kóddal rakom be akkor véglegesen ottmaradna egy npc, vagy minden játékindításkor újra be is kéne kérnem?
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Ha mentesz, ott marad.
Megpróbálhatod még esetleg a resurrect xx00124A 1 parancsot, mert lehet hogy meghalt. Az 1 azért kell a végére, mert akkor a halála előtti állapotot kapod meg, remélhetőleg teljes inventoryval.
Megpróbálhatod még a küldetést is 'késszé' tenni, arra is van konzolparancs, ha a nő csak a lakberendezés miatt kellene.
Avatar
északi
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2012. feb. 21., kedd 16:43

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: északi »

A felélesztés sem jött be sajnos.
Elsősorban a berendezés miatt, bár a 2000 aranyas 'kassza', és a kezdő kereskedelem is jó páros nála a gazdagodáshoz.
Kissé labilisnek tűnik nekem az Oblivion a Morrowind-hez képest moddolhatóságban. Néha elfelejt ezt azt, aztán egyszer csak megint működik.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

északi írta:A felélesztés sem jött be sajnos.
Elsősorban a berendezés miatt, bár a 2000 aranyas 'kassza', és a kezdő kereskedelem is jó páros nála a gazdagodáshoz.
Kissé labilisnek tűnik nekem az Oblivion a Morrowind-hez képest moddolhatóságban. Néha elfelejt ezt azt, aztán egyszer csak megint működik.
Szerintem az a baj, hogy hibás a mentésed, amit az mutat, hogy időnként összeomlik a játék, mikor belépsz a boltba. Tényleg, jártál már a toronyban, és olvastad a használati útmutatóját, mielőtt találkozni akartál volna Aurelinwae-vel?
Avatar
északi
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2012. feb. 21., kedd 16:43

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: északi »

Csak akkor omlott össze mikor házibarkáccsal elértem, hogy mégis ott legyen a boltban, de már töröltem azt az esp-t azóta nem fagyott. Benézek ezért ha arra járok, hátha magától megjavult, mint a többi bizonytalanság. Erre a játékra lemondtam a torony előnyeiről , és raktam fel egy modot hogy több pénz legyen a kereskedőknél. Kicsit kevesebb pénzt fogok így összeszedni az elején, de majd legközelebb.
Voltam a toronyban, ha nem olvasom el a könyvet akkor ki sem nyílna a fal, nem?
Csak az a fura hogy ha csak ez a mod van kipipálva, még a magyarítást is kilőttem, akkor sincs ott a boltban. Ha nem volna két óra hosszú eljutni a csatornakijáratig, kipróbálnám egy új karakterrel, csak a modot kipipálva és a mostani játékállapotban is, de az meg már 4 óra, ennyire most nem vagyok kíváncsi :)

Mit jelent egy hibás mentés? A script extender-ről olvastam, hogy korruptálhatja a mentést, és ez halmozódhat, csak nem tudom még, hogy ez mit jelenthet és mivel járhat.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: genndy »

A mentés ennyi idő alatt talán nem romlik el, hibás modsorrendre tippelnék inkább.
Karaktereket meg tudsz letölteni a Nexusról, csatornatkijáratnál állnak legtöbbször. De az elején még nincs szerintem különösebb gond, a kilépésnél indul az összes DLC küldetése emlékeim szerint.
Nexusról Unoff DLC Patchet próbáld még meg esetleg.
Avatar
északi
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2012. feb. 21., kedd 16:43

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: északi »

A hibás sorrendre meg gondolom soha nem fogok rájönni, és valóban abban nem vagyok biztos hogy tavaly óta azon nem változtattam. Tologattam most kicsit a listán a frostcrag.esp-t de nem sok sikerrel.
Az ajánlott unoff patchot is próbáltam tegnap, de nem segített visszahozni.
Viszont meg fogom nézni a karaktereket, már csak azért is hátha találok legközelebbre valami jóképűt. Nekem elég sokáig tart, mire összehozok egy emberi arcot. Kivéve amikor gyíkot kezdek :)
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: genndy »

kalapács-nak:

Improved_Doors_and_Flora-8298.7z
Improved_Fruits_Vegetables_and_Meats-10487.7z
Improved_Skulls_and_Bones_and_ironwork-36075-1-1.7z
Improved_Sky_Textures-7694-1-1.7z
Improved_Soulgems_v111.zip
Improved_Trees_and_Flora_2-11891.7z
All_Natural_1-34-18305-1-34.7z
Enhanced_Water_v20_HDMI-23064.zip
Harvest_Flora_v3_0_1-2037.zip
Illumination_Within_1.0-3700.7z
Immersive_Interiors_0-81-34199.zip
Natural_Environments_v2.1.3.zip
Natural_Wildlife_v1.3-2063.zip
ImprovedSignsComplete-9498.7z
LOD_Replacement_NON_OMOD_Part_1-18497.zip
LOD_Replacement_NON_OMOD_Part_2-18497.zip

Ez a legnagyobb, de sokat szépít:
Qarl_TP3_Full_v1.3_OMOD-18498.rar
Optimized_Qarl_Texture_Pack_Meshes-23178.rar

Bocs, nincs kedvem végiglinkelni mindet, de amúgy egyszerű: a fájl végén a szám a mod linkje a tesnexuson (tehát Improved_Doors_and_Flora: http://oblivion.nexusmods.com/mods/8298)

Érdemes a GOTY-val tolni, abban benne van minden hivatalos DLC. Egyebet meg akkor keress hozzá, ha már játszottál kicsit az alapjátékkal, és kiderült számodra hogy mi az ami kellene, vagy hiányzik. Nem lehet olyan játékmenet-módosítókat ajánlani, ami mindenkinek tetszik, először mindenképpen az alapot nézd meg. A kinézet-módosítók a játékmenetbe nem szólnak bele.
kalapács

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: kalapács »

Köszönöm :D Neki is látok.
kalapács

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: kalapács »

Még egy kérdés. Még sosem modoltam semmit. Van valami útja módja vagy elég ha a játék fő könyvtárába ki csomagolom őket?
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

kalapács írta:Még egy kérdés. Még sosem modoltam semmit. Van valami útja módja vagy elég ha a játék fő könyvtárába ki csomagolom őket?
Olvasd el a readme-ket.
Vagy a data mappába dobálod bele őket, a .esm vagy milyen fájlokat meg a mappákat, és akkor az indító menü data files részében bepipálod amit betettél, vagy pedig programmal aktiválod a modot. Attól is függ melyik mod. Mappáknál meg arra kell figyelni, hogy a data/data nem létezik, data-be csak meshes, meg hasonlók kerülnek. Vigyázz mit mivel írsz felül. Pl. ajánlatos a magyarítást utoljára feltenni, úgy még működni is fog.
kalapács

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: kalapács »

Végül ezzel a Nexus Mod Manager -el aktiválgattam mindet. Elvileg akkor működniük kell? Vagy van amit még meg kell csinálni?
kalapács

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: kalapács »

Bocsi... Tudom, hogy nagyon Láma vagyok :?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

kalapács írta:Végül ezzel a Nexus Mod Manager -el aktiválgattam mindet. Elvileg akkor működniük kell? Vagy van amit még meg kell csinálni?
Nem, annyinak elégnek kell lennie.
kalapács

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: kalapács »

Nos a GOTY verziót telepítettem és rá a fent ajánlott modokat. Abból 2 volt amit kézzel kellet be másoljak mert a nexus nem akarta. Miután végeztem és mielőtt még feltettem volna a magyarítást meg próbáltam elindítani a játékot, de nem indul. EZt bejátszottam még egyszer unistall és újra. Ugyan az... Valmi tipp?
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

kalapács írta:Nos a GOTY verziót telepítettem és rá a fent ajánlott modokat. Abból 2 volt amit kézzel kellet be másoljak mert a nexus nem akarta. Miután végeztem és mielőtt még feltettem volna a magyarítást meg próbáltam elindítani a játékot, de nem indul. EZt bejátszottam még egyszer unistall és újra. Ugyan az... Valmi tipp?
Valamit elrontottál... próbáld meg úgy, hogy kikapcsolsz minden modot a data files-ban. Majd úgy indítod. Ha jó, akkor a felét kapcsold be, és próba. Ugye ha nem indul, de előtte indult, akkor valamelyikkel lesz a gond, felezd megint. Ha elindult, akkor meg azok jók, és a másik felének a felét kapcsolod be, érted na :D ezzel a módszerrel viszonylag gyors. Ami nem megy, azt hagyd.
Figyelj arra is, hogy sok mod több esm fájlt tartalmaz, de csak az egyiket lehet bemásolni, vagy bekapcsolni! A readmeben le lesz írva, hogy pl. a négy fájl közül melyik mire jó. Pl. a harvest flora-nál van négy esm fájl. Egyiknél nem nőnek újra a leszedett növények, a másiknál újranőnek x naponta, harmadiknál újranőnek y naponta.
kalapács

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: kalapács »

Össze hoztam végül. pár modot ki hagytam mert sehogy nem sikerült és inkább nem erőltetem. Nos azt hiszem nagy kaland áll előttem :D
Még viszont 1 valmit kérdeznék. Miután feltelepítettem a magyarítást és elindítottam a játékot valahogy valmilyen menü előjött beállításokkal nem is tudom.. volt valami vámpír harapásos meg valmi épületekkel és észleléssel kapcsolatos dolog Ilyen ki be kapcsolások. A legfölső menüre tisztán emlékszem mert rögtön rá kattyintottam. Vissza az Oblivionba. Nos hogy lehet újra előhozni? Későbbiekben biztos jól jön...
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

kalapács írta:Össze hoztam végül. pár modot ki hagytam mert sehogy nem sikerült és inkább nem erőltetem. Nos azt hiszem nagy kaland áll előttem :D
Még viszont 1 valmit kérdeznék. Miután feltelepítettem a magyarítást és elindítottam a játékot valahogy valmilyen menü előjött beállításokkal nem is tudom.. volt valami vámpír harapásos meg valmi épületekkel és észleléssel kapcsolatos dolog Ilyen ki be kapcsolások. A legfölső menüre tisztán emlékszem mert rögtön rá kattyintottam. Vissza az Oblivionba. Nos hogy lehet újra előhozni? Későbbiekben biztos jól jön...
Valamelyik mod-hoz tartozik, keresd meg melyik, és olvass utána a readme-ben.
Válasz küldése