MOD-ok, textúrák, Modellek.

Általános eszmecsere a The Elder Scrolls IV: Oblivionnal kapcsolatban.
Avatar
Atlaimond
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: 2009. júl. 27., hétf. 15:33
Tartózkodási hely: Hungary, Budapest
Kapcsolat:

MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Atlaimond »

Helló!
Túl nagy fába vágtam a fejszémet és ezért segítséget szeretnék kérni.
A célom az volt, hogy az Oblivion képeket nézegetve a netten rátaláltam olyanokra ahol az Argoniai szkinek javítva vannak és a láb modell is sokkal jobban hasonlít a 3. részben láthatóra.

Nos a szkineket 90%-ban sikerült elérnem de valamiért a láb a bokától lefele foltos és elüt az egész test szkinjétől. A másik meg, hogy hiába van felrakva és bepipálva az "ArgonianFeets.esp" mégis a régi maradt azzal a különbséggel, hogy nagyobbak lettek a körmök a kézen és a lábon.
Sajnos az angol tudásom mint általában túl kevésnek bizonyult, hogy megoldja a dolgot így csak vaktában lövöldöztem. De nem jött össze semmi eredmény. :(

Amit el szeretnék érni az ezek lennének:
Láb kinézetének javítása (Kép itt!) és az Argoniai szkinek (Kép itt!) javítása.

Ezek alapján próbáltam dolgozni:
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=4100
http://www.drakeslair.net/oblivion-mods ... tification

Amúgy sajnos annyit azért sikerült elérnem, hogy úgy teleszemeteltem a játékmappát, hogy erőssen gyanítom, hogy újra kell telepíteni már. :(

A segítséget előre is köszönöm!
Üdv: Atlaimond
abi3
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2009. aug. 23., vas. 20:35

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: abi3 »

Az itt letöltött deadly reflex nálam nem működik, a kiegészítő, patch, és legújabb obse ellenére :? Miután engedélyezem a data filesnál őket, bekapcsolom az obse loadert és amikor betölteném a mentést kilép. Ha new game-t nyomok nem csinál semmit. Valaki tud segíteni? Előre is köszönöm.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

abi3 írta:Az itt letöltött deadly reflex nálam nem működik, a kiegészítő, patch, és legújabb obse ellenére :? Miután engedélyezem a data filesnál őket, bekapcsolom az obse loadert és amikor betölteném a mentést kilép. Ha new game-t nyomok nem csinál semmit. Valaki tud segíteni? Előre is köszönöm.
Deadly Reflex nélkül működik? Magyarítással játszol?
abi3
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2009. aug. 23., vas. 20:35

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: abi3 »

Igen, magyarítással játszok, és anélkül működik. Több plugint használok, de csak ez jelez hibát.
dazsolt
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2009. márc. 6., pén. 18:07
Tartózkodási hely: Tamriel vagy Azeroth

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: dazsolt »

Próbáld ki, hogy ha a többi plugint kikapcsolod, akkor működik-e?Lehet, hogy pont a te gépeden egy másik kieggel ütközik.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

abi3 írta:Az itt letöltött deadly reflex nálam nem működik, a kiegészítő, patch, és legújabb obse ellenére :? Miután engedélyezem a data filesnál őket, bekapcsolom az obse loadert és amikor betölteném a mentést kilép. Ha new game-t nyomok nem csinál semmit. Valaki tud segíteni? Előre is köszönöm.
A használt modok betöltési sorrendjére lennék még kíváncsi. Az utolsó módosításuk dátuma szerint tölti be őket a játék.
abi3
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2009. aug. 23., vas. 20:35

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: abi3 »

Vik írta:
abi3 írta:Az itt letöltött deadly reflex nálam nem működik, a kiegészítő, patch, és legújabb obse ellenére :? Miután engedélyezem a data filesnál őket, bekapcsolom az obse loadert és amikor betölteném a mentést kilép. Ha new game-t nyomok nem csinál semmit. Valaki tud segíteni? Előre is köszönöm.
A használt modok betöltési sorrendjére lennék még kíváncsi. Az utolsó módosításuk dátuma szerint tölti be őket a játék.

Most lehet hogy hülyeséget fogok írni, mert nem egészen értem mire gondolsz(nem vagyok elmélyülve a témában). Ha mindent kikapcsolok, és csak a deadly reflexet kapcsolom be akkor se működik. Ezenkívül nem minden része hibás nálam a pluginnak, a 3 alap, mint kombók, lovasharc, és lovasharc varázslás nem működik, míg a pajzs kiegészítője igen. Nem értem mi baja lehet, magyarítás nélkül tökéletesen fut.
Ezekből arra a következtetésre jutottam, hogy ha valamivel ütközik nálam akkor az csakis a magyarítás lehet. Bár lehet hogy a végleges verzióval nem lesznek gondok(legalábbis remélem).
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

abi3 írta:
Vik írta: A használt modok betöltési sorrendjére lennék még kíváncsi. Az utolsó módosításuk dátuma szerint tölti be őket a játék.
Most lehet hogy hülyeséget fogok írni, mert nem egészen értem mire gondolsz(nem vagyok elmélyülve a témában). Ha mindent kikapcsolok, és csak a deadly reflexet kapcsolom be akkor se működik. Ezenkívül nem minden része hibás nálam a pluginnak, a 3 alap, mint kombók, lovasharc, és lovasharc varázslás nem működik, míg a pajzs kiegészítője igen. Nem értem mi baja lehet, magyarítás nélkül tökéletesen fut.
Ezekből arra a következtetésre jutottam, hogy ha valamivel ütközik nálam akkor az csakis a magyarítás lehet. Bár lehet hogy a végleges verzióval nem lesznek gondok(legalábbis remélem).
A betöltési sorrend az, ahogy a különféle beépülők érvényre jutnak a játékban. Nézd meg a használt .esp-k módosításának dátumát. Az 1.2.0416-os javítást felraktad, ugye? Ámbár, ha a magyarítás nékül megy, akkor tényleg a magyarítás lesz a baj. Csak éppen nem értem, miért. (A pajzs kiegészítő csak egy apróság.)
abi3
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2009. aug. 23., vas. 20:35

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: abi3 »

Vik írta:
abi3 írta:
Most lehet hogy hülyeséget fogok írni, mert nem egészen értem mire gondolsz(nem vagyok elmélyülve a témában). Ha mindent kikapcsolok, és csak a deadly reflexet kapcsolom be akkor se működik. Ezenkívül nem minden része hibás nálam a pluginnak, a 3 alap, mint kombók, lovasharc, és lovasharc varázslás nem működik, míg a pajzs kiegészítője igen. Nem értem mi baja lehet, magyarítás nélkül tökéletesen fut.
Ezekből arra a következtetésre jutottam, hogy ha valamivel ütközik nálam akkor az csakis a magyarítás lehet. Bár lehet hogy a végleges verzióval nem lesznek gondok(legalábbis remélem).
A betöltési sorrend az, ahogy a különféle beépülők érvényre jutnak a játékban. Nézd meg a használt .esp-k módosításának dátumát. Az 1.2.0416-os javítást felraktad, ugye? Ámbár, ha a magyarítás nékül megy, akkor tényleg a magyarítás lesz a baj. Csak éppen nem értem, miért. (A pajzs kiegészítő csak egy apróság.)
A deadly reflex az utolsó módosítás dátuma alapján.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

abi3 írta: A deadly reflex az utolsó módosítás dátuma alapján.
Akkor itt megállt a tudományom. A leírtak alapján működnie kellene.
Szotyi

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Szotyi »

Sziasztok
Feltettem az Oblivionhoz az Oldblivion nevű modot mert a videókártyámat nem támogatja a játék és nem voltak színek csak szürke/fehér tárgyak és karakterek
Ment is szépen a a játék egy darabig de mostanában nem indul el :?
Remélem valaki tud segíteni nagyon örülnék neki mert nagyon tetszik a játék

oldblivion.exe nevű fájl tartalma(hga esetleg valaki ért hozzá):

Reading configuration.
Trying to determine installation path.DONE
Installed to:
D:\Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion\
Verifying executable.DONE
Launching Oblivion.exe.DONE
Determining directory of DLL.DONE
Path is:
D:\Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion\oldblivion.dll
Allocating memory for path to DLL in remote process.DONE
Writing path to remote process.DONE
Creating alive signal for DLL.DONE
Loading DLL into remote process.FAILED
szasza32

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: szasza32 »

Hali.Valaki esetleg megtudná nekem mondani hogy a kariknak mért van a nyakánál vonal?Kiprobáltam egy csomo modot és mindegynél,meg valamelyik páncélban olyan mindha félbe lenne vágva a kari.Nagyon jó a játék 2 hete nyomom de kicsit zavar.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

szasza32 írta:Hali.Valaki esetleg megtudná nekem mondani hogy a kariknak mért van a nyakánál vonal?Kiprobáltam egy csomo modot és mindegynél,meg valamelyik páncélban olyan mindha félbe lenne vágva a kari.Nagyon jó a játék 2 hete nyomom de kicsit zavar.
Gondolom azért, mert nem illeszkedik pontosan az arc mintázat a többihez.
Mike1987
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2009. aug. 28., pén. 22:43

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Mike1987 »

Találtam a neten egy olyan MOD-ot, amivel elvileg belehet rakni Xena karakterét a játékba. Na már most én mindent próbáltam már, de egyszerűen nem találom meg, se új játék kezdetekor, se játék alatt megváltoztatni a jelenlegi karakteremet(konzolba, showracemenu)... :? Olvastam a Readme-jét, úgy csináltam ahogy ott van leírva. A CMPartners MOD is kell hozzá, azt is bemásoltam a Data mappába, majd a launcherbe bepipáltam a kellő fileokat. Ahogy a Readme is írja a CMPartners.esm, CMPartners.esp és Xena Warrior Princess.esp meg a Warrior Princess Class.esp-nek(ha új fajként is akarom használni, kell ez a file, ahogy olvastam) kell bepipálva lennie, mégsem tudom létrehozni a karaktert így a karaktert. :( :| Megadok egy linket, ahonnan lelehet tölteni, esetleg ha valaki kipróbálná és működne, akkor szívesen elfogadnám a segítségét! :oops: :roll:

http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... ods.Detail
Avatar
LordKex
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 17:11

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: LordKex »

Hy all!

Én betettem egy olyan modot mely sárkányt ad a játékhoz amin lehet "lovagolni" :D
Csak az a baj, hogy nem tudom honnan lehet megszerezni.
Am elvileg valami lebegő várost is rak bele, de hát nem tudom

Link: http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=2774

Előre is kösszes! :D
Avatar
LordKex
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 17:11

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: LordKex »

Oh és lenne még valami :D !
Ezek a "Midas" magic varázslatok, hogy működnek?
Avatar
LordKex
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 17:11

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: LordKex »

Természetesen megint lenne egy kérdésem ;-)
Hogyan lehet ilyen modokat csinálni?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

LordKex írta:Természetesen megint lenne egy kérdésem ;-)
Hogyan lehet ilyen modokat csinálni?
Elég részletes leírást találsz (angolul, de lehet, hogy a Google Translate segít rajta) ezen az oldalon. Magyarul pedig itt.

Midasra vonatkozó kérdésed: összegyűjtöd a megfelelő alkatrészeket, berakod őket az Aurum reaktorba, elmondasz rá egy varázslatot, a keletkező üledéket lenyeled, és máris megtanultál egy új varázslatot. Feltéve, hogy működő receptet próbáltál ki.
Avatar
LordKex
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 17:11

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: LordKex »

Mitől függ, hogy milyen varázslatot mondok rá???

Oh és még valami. Honnan a fenéből lehet aranyrögöt/gold nuggat-ot szerezni? :D ;-) :mrgreen:
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

LordKex írta:Mitől függ, hogy milyen varázslatot mondok rá???

Oh és még valami. Honnan a fenéből lehet aranyrögöt/gold nuggat-ot szerezni? :D ;-) :mrgreen:
Az attól függ, mire kattintottál legutóbb a varázslatlistádban. :)

Az aranyrög jó kérdés, elég ritka tárgy lehet az Oblivionban. De szerencsére létezik az Aurum átalakító nevű kütyü, azzal lehet arany ékszerekből aranyrögöt előállítani.
Avatar
LordKex
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 17:11

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: LordKex »

ŐŐŐ...szal ez azt jelenti, hogy ha mondjuk életet növeltem, akkor azt kell ellőnöm, hogy meglegyen az ital???
Mert mintha láttam volna olyanokat a könyvben, mint pl.: varázslat neve, és gondoltam biztos azt a megnevezett varázslatot kell ellőni.

Oh és milyen átalakító? (bocs, hogy ilyen sokat kérdezek, dew nem nagyon vágom még) ;-)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

LordKex írta:ŐŐŐ...szal ez azt jelenti, hogy ha mondjuk életet növeltem, akkor azt kell ellőnöm, hogy meglegyen az ital???
Mert mintha láttam volna olyanokat a könyvben, mint pl.: varázslat neve, és gondoltam biztos azt a megnevezett varázslatot kell ellőni.

Oh és milyen átalakító? (bocs, hogy ilyen sokat kérdezek, dew nem nagyon vágom még) ;-)
Tudod, mit? Várd meg, amíg elkészül a magyarítás hozzá, azután olvasd el a használati útmutatókat. Egyébként szerintem mindegy, milyen varázslatot mondasz el a feldolgozóra.
Avatar
LordKex
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 17:11

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: LordKex »

Az oké, de mikor lesz kész? :mrgreen:
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

LordKex írta:Az oké, de mikor lesz kész? :mrgreen:
Majd.
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

Sziasztok!!! Rossz helyre írtam a hozzászólásomat, sztem itt a helye neki copypaste lett belőle bocsi.
Készítettem egy magyarítást a Friends&Lovers 1.3 hoz, és szeretném közzétenni valahogyan,
az eredeti verziója orosz nyelven van a Gamesource.ru-n, de volt egy korábbi verziója ami angol nyelven íródott azalapján készítettem el a legfrissebb verziót magyarul. Nem tartalmaz questeket, ezért nem szakadtam meg :D A topic-okat, menüket, kapcsolókat, és a tárgyakat lefordítottam.
Még tesztelni kellene, utána megkeresném magát a szerzőt is, de arra lennék kíváncsi, hogy itt ez hogy működik, itt csak a fordítócsapat munkája lehet kint vagy másé is kikerülhet? Vagy hogy gondot okoz-e az hogy ez felnöttekhez szóló anyag? Nem igazán néztem még szét az oldalon, remélem nem kérdeztem olyan dolgot amire már van válasz :D Igazából most járok itt először :lol:
JAh egyébként az oblivionról van szó ;)
Jah, és még az jutott eszembe hogy átfogalmaztam némileg, úgyhogy csúnya szavakat nem tartalmaz.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Arcturus írta:Sziasztok!!! Rossz helyre írtam a hozzászólásomat, sztem itt a helye neki copypaste lett belőle bocsi.
Készítettem egy magyarítást a Friends&Lovers 1.3 hoz, és szeretném közzétenni valahogyan,
az eredeti verziója orosz nyelven van a Gamesource.ru-n, de volt egy korábbi verziója ami angol nyelven íródott azalapján készítettem el a legfrissebb verziót magyarul. Nem tartalmaz questeket, ezért nem szakadtam meg :D A topic-okat, menüket, kapcsolókat, és a tárgyakat lefordítottam.
Még tesztelni kellene, utána megkeresném magát a szerzőt is, de arra lennék kíváncsi, hogy itt ez hogy működik, itt csak a fordítócsapat munkája lehet kint vagy másé is kikerülhet? Vagy hogy gondot okoz-e az hogy ez felnöttekhez szóló anyag? Nem igazán néztem még szét az oldalon, remélem nem kérdeztem olyan dolgot amire már van válasz :D Igazából most járok itt először :lol:
JAh egyébként az oblivionról van szó ;)
Jah, és még az jutott eszembe hogy átfogalmaztam némileg, úgyhogy csúnya szavakat nem tartalmaz.
Két módon lehet közzétenni. Vagy feltöltöd valahova a netre, és megírod ide a címet, hogy honnan lehet leszedni, vagy pedig megírod nekem, és én feltöltöm az oldalra. Kifejezetten felnőtteknek szóló mod még nincs nálunk, de ettől még lehet. Egyébként Morrowind esetében is volt rá példa, hogy más által fordított modot raktunk ki az oldalra, úgyhogy ennek nincs elvi akadálya.
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

AAh! Köszönöm a gyors választ! Akkor már csak tesztelni kellene, egy barátomra gondoltam de ő mostanában nincs internet közelben de mihelyst kipróbálta egy két ember akkor írni fogok, mert nálam működik, de ugye az csak egy dolog, egyébként nem tudom, hogy magyarított oblivion esetében lenne-e ütközés, mert nekem angol nyelvü. Ha esetleg valaki szeretné kipróbálni az nyugodtan küdlje el az MSN címét nekem PM-ben én meg elküldöm neki a modot, (nem nagy terjedelmű összvissz 3 mb)és konzultálhatunk közben a tesztelésröl. Ízlés dolga is ez persze :) Aki nincs 18 éves az ne kérje tőlem, mert nem fogom elküldeni.
Boby

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Boby »

Szép Napot!

Letöltöttem a "halálos reflex" nevű Plugint....Be helyezem a megfelelő helyre és az indítóban bekapcsolom, de semmi látható válltozás. Kérlek segítsetek. Már vagy 2hete ezzel "szarakodok"...
Köszi előre is
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

Boby írta:Szép Napot!

Letöltöttem a "halálos reflex" nevű Plugint....Be helyezem a megfelelő helyre és az indítóban bekapcsolom, de semmi látható válltozás. Kérlek segítsetek. Már vagy 2hete ezzel "szarakodok"...
Köszi előre is
Van Mod managered és Script extendered igaz? Nem próbáltam még ki ezt a modot de gyanítom miről van szó, a testrészek levállnak meg kettészakadnak ütés hatására, ehhez kell több dolog, mert bonyolultabb plug-in, nézz szét a readme-ben hátha leírják mi kell ahhoz hogy működjön.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Arcturus írta: Van Mod managered és Script extendered igaz? Nem próbáltam még ki ezt a modot de gyanítom miről van szó, a testrészek levállnak meg kettészakadnak ütés hatására, ehhez kell több dolog, mert bonyolultabb plug-in, nézz szét a readme-ben hátha leírják mi kell ahhoz hogy működjön.
Így van, elég alaposan leírtam az olvass.el állományokban, hogy lehet működésre bírni. Van egy külön a telepítéséről szóló rész is.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Boby írta:Szép Napot!

Letöltöttem a "halálos reflex" nevű Plugint....Be helyezem a megfelelő helyre és az indítóban bekapcsolom, de semmi látható válltozás. Kérlek segítsetek. Már vagy 2hete ezzel "szarakodok"...
Köszi előre is
Tényleg, amikor indítod a játékot, azt normál módban, vagy OBSE módban teszed?
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

Én csak azt furcsállom hogy két hét alatt nem nézett bele az Olvassel txt-be, nah mindegy :D
Közben írtam RSV-nek a szerzőnek F&L (Barátok és szeretők) moddal kapcsolatban, mostmár csak a válaszára várok. Egyébként szerintem engedni fogja, mivel az ő fordított információi vannak még az olvassel-ben is. Rendes emberkének tűnik, TES Nexuson sokakanak segített hasonló modok esetében. Ha valaki szeretné tesztelni F&L-t az Oblivion magyarítással az jó lenne! Ahogy említettem ez egy felnőtteknek való mod kemény jelenetekkel, 18 éven felüli emberkékkel szeretnék teszteltetni. Hogy utána kik töltik le az oldalról saját felelösségükre az már nem az én bajom :lol:

Update:
Tegnap közzé lett téve az 1.5 ös változat, ez tartalmaz két új jelenetet, plusz gruppen módot, hangokat, egy rakás javítást,úgyhogy nekilátok aztis fordítani, közben kaptam levelet a szerzőtől, kiderült hogy ő már nem foglalkozik a projekttel :( Ettől függetlenül a csapat többi tagja még folytatja a munkát, majd megpróbálom elérni valamelyiküket. Egyenlőre így a tesztelés tárgytalan.
Ron077
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2009. okt. 22., csüt. 15:35

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Ron077 »

sziasztok én érdeklödni szeretnék hogy gigamod-ot hpzá tegyem e játékhoz?forditást játékot nem vágja e haza?)
Ron077
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2009. okt. 22., csüt. 15:35

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Ron077 »

kiprobáltam gigamod-dal) kiszámithato volt az eredmény) a forditás tökéletesen ment új ruhák,fegyverek maradtak idegen nyelvüek.Probáltam nézni van e új párbeszéd e de anvil-nál valami szamuráj falu hot üres volt:( új fajt akivel találkoztam annál köszönés,pletyka ment magyarul) mindenesetre leszedtem nehogy késöbb hazavágja játékot)
Hasbal

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Hali!
Letöltöttem "Az istenek elveszett paplovagjai" módot.
az lenne vele a gondom hogy amikor ki akarom nyitni a koporsót akkor ezt az üzenetet kapom:
"Galandra mágiája megakadályozza, hogy olyan hordja Wlalen felszerelését aki méltatlan rá. Bánd meg bűneid, tisztítsd meg hírneved mielőtt visszatérnél."
Nos hogy kell "megtisztúlni" :?:
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hasbal írta:Hali!
Letöltöttem "Az istenek elveszett paplovagjai" módot.
az lenne vele a gondom hogy amikor ki akarom nyitni a koporsót akkor ezt az üzenetet kapom:
"Galandra mágiája megakadályozza, hogy olyan hordja Wlalen felszerelését aki méltatlan rá. Bánd meg bűneid, tisztítsd meg hírneved mielőtt visszatérnél."
Nos hogy kell "megtisztúlni" :?:
Megszünteted a hírhedtségedet. Vagy végigjárod a Knights of the Nine zarándoklatát, vagy keresel olyan modot, amivel más módon érheted el.
Hasbal

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

És azt hogy kell?
Mert nincs meg Knights of the Nine. :?

Esetleg tudnál adni egy linket a hoz a módhoz amivel zarándokolni lehet?
(persze magyart ha lehet) ;)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hasbal írta:És azt hogy kell?
Mert nincs meg Knights of the Nine. :?

Esetleg tudnál adni egy linket a hoz a módhoz amivel zarándokolni lehet?
(persze magyart ha lehet) ;)
Nos, a Knights of the Nine-t nem fordítottuk le, úgyhogy nem tudok adni letöltési helyet. De vannak más -angol nyelvű- modok is, amikkel elérheted, keresgélj a TESNexuson.
Hasbal

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

De azt szeretném tudni hogy mód nélkül hogyan lehet eltüntetni a "Hírhedtséget" :?:

És egy linket a magyar nyelvű módokhoz?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hasbal írta:De azt szeretném tudni hogy mód nélkül hogyan lehet eltüntetni a "Hírhedtséget" :?:

És egy linket a magyar nyelvű módokhoz?
Pl. úgy, hogy indítasz egy új karaktert, aki nem gonoszkodik. Magyar nyelvű modokat itt találsz az oldalon, s szerencsés esetben még le is tudod tölteni őket. De nálunk olyan nincs, amivel megszüntethető lenne a hírhedtség.
Hasbal

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vik írta:
Hasbal írta:De azt szeretném tudni hogy mód nélkül hogyan lehet eltüntetni a "Hírhedtséget" :?:

És egy linket a magyar nyelvű módokhoz?
Pl. úgy, hogy indítasz egy új karaktert, aki nem gonoszkodik. Magyar nyelvű modokat itt találsz az oldalon, s szerencsés esetben még le is tudod tölteni őket. De nálunk olyan nincs, amivel megszüntethető lenne a hírhedtség.
Tudsz ajánlani egypár magyar módot :?:
lécci! :mrgreen:
Hasbal

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

De hogy érted hogy nem gonoszkodik :?:
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hasbal írta: Tudsz ajánlani egypár magyar módot :?:
lécci! :mrgreen:
Persze. http://www.morrohun.hu/oblivion/oblivionpluginok.php
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hasbal írta:De hogy érted hogy nem gonoszkodik :?:
Aki beáll a Tolvajok Céhébe és/vagy a Sötét Testvériséghez, netán még küldetéseket is teljesít, az nem valószínű, hogy megkaphatja a paplovag páncélt. Aki csak simán lopkod, netán megöl valakit, az is gonoszkodik, de amíg nem viszi túlzásba, addig még van lehetősége a páncél megszerzésére.
Hasbal

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vik írta:
Hasbal írta: Tudsz ajánlani egypár magyar módot :?:
lécci! :mrgreen:
Persze. http://www.morrohun.hu/oblivion/oblivionpluginok.php
:D

És esetleg az előzőleg belinkelt oldalról?

De hogy érted hogy nem gonoszkodik a karakterem :?:
Hasbal

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

De én kezdtem egy újat.
még semmit sem csináltam.
de elloholtam a Sírhoz de akkor ezt írja ki.
(egyáltalán van köze a cheatnek hozzá?)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hasbal írta:De én kezdtem egy újat.
még semmit sem csináltam.
de elloholtam a Sírhoz de akkor ezt írja ki.
(egyáltalán van köze a cheatnek hozzá?)
Szóval azt mondod, ha nincs se hírneved, se hírhedtséged, és még vérdíj sincs a fejeden, akkor sem kaphatod meg a páncélt? Különös.
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

Elkészítettem az 1.4 es Barátok és szeretök mod magyarítását, ha valaki szeretne tesztelni (18 éven felüliek) az írjon PM-et. Jó lenne ha valaki kipróbálná magyarított Oblivionnal. Tudom fentebb 1.5 ös verziót írtam mert a letöltésnél ezt tüntették fel, de a csomagban 1.4 szerepel. :)
NOMAD

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: NOMAD »

Üdv mindenkinek!
Most lehet h én vagyok a hülye meg a béna de ugye van ez a Knights of the Nine mod amit 7z formátumban lehet letölteni. És azt nem tudom hogy hogy a fenében lehet kicsomagolni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

NOMAD írta:Üdv mindenkinek!
Most lehet h én vagyok a hülye meg a béna de ugye van ez a Knights of the Nine mod amit 7z formátumban lehet letölteni. És azt nem tudom hogy hogy a fenében lehet kicsomagolni?
A válaszokat előre is köszönöm!
hátétépé://vévévé pont 7-zip pont org

Letöltöd a programot telepíted utána kicsomagolhatod a rarhoz hasonlóan. Google a barátod :)
Válasz küldése