Kérdések / Segítség!

Ha elakadtál a játékban (és az nem a magyarítás miatt van), akkor itt a helyed!
Avatar
somesz83
Hozzászólások: 89
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:47
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: somesz83 »

Szerintem ahová a többi steam-es játékot szokta. Program Files/steam/steamapps/common/morrowind

Emlékeim szerint a common-ba szokta tenni a játékokat.
animato
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2011. dec. 18., vas. 9:16

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: animato »

Basszus! Egy napja keresem de nem találtam meg! Most megvan! Nagyon köszönöm!
Kemmótár

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Kemmótár »

Hello.El akadtam egy küldetésben, a küldetés nevét nem pontosan nem tudom ez a harmadik teszt, de arról van szó hogy el kellet mennem egy barlangba ahol Azura istennővel kellet beszélnem meg az ősökkel megkaptam a hold és csillag gyűrűt utána vissza mentem az Urshilaku táborba, be mentem Nibani hoz rá mentem arra hogy harmadik próba és kérdezte Nibani hogy megcsináltam-e meg írták zárójelbe hogy feszülten figyel de nem tudom hogy mondjam el neki hogy megcsináltam a próbát.A végigjátszásban ezt írták: Indultam vissza a táborba. A gyűrűt megmutattam Nibani-nak, elmondta, hogy ezzel a lépéssel új barátokat és ellenségeket szereztem a Templom és Redoran Nagy Ház nyíltan az ellenségem.De én nem tudom hogy mondjam el neki hogy megcsináltam.Ha tudtok akkor légyszíves segítsetek nekem.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Mivel elég régen játszottam a játékkal csak halvány sejtéseim voltak, hogy holt tartasz, de megnéztem angolul a küldetést, és erre jutottam:

Miután meg van a gyűrű be kell mutatnod a többi törzsvezetőnek is, hogy elismerjenek.
Az angol leírás szerint a próba jelentése (a sámánnőnek) akár ki is hagyható. (ha jól fordítottam).
Innentől a Nagy Házak Hortator küldetéseit kell csinálni, hogy ők is elismerjenek.

Forrás: http://www.uesp.net/wiki/Morrowind:The_ ... _Incarnate
Kemmotar

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Kemmotar »

Rendben van,akkor megpróbálom így.Ha meg mégsem jön össze akkor még majd írok.Köszönöm a segítséget. :)
tomi

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: tomi »

A főküldiben megöltem egy fontos szereplőt, és játszottam tovább a céhes küldetéseket, és most nem tudom emiatt folytatni a főküldetést..mit tehetek?
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

tomi írta:A főküldiben megöltem egy fontos szereplőt, és játszottam tovább a céhes küldetéseket, és most nem tudom emiatt folytatni a főküldetést..mit tehetek?
Elméletileg egy dolgot: Újrakezded az egész játékot.
Másik megoldás (amit most ebben a percben találtam ki): Ha tudod kit öltél meg, akkor a konzollal megpróbálhatod feltámasztani. (csupán a parancssort kell ismerned és a megölt személy azonosítókódját). Hogy ez hatni is fog nem tudom.

Amúgy ne csüggedj. Két nagyon hosszú játékom is, hasonlóképpen alakult annak idején (először eladtam a játék elején kapott titkos iratokat és így elvesztek örökre; másszor én is véletlenül végeztem menekülés közben egy fontos szereplővel). Én azt tanácsolom játsszál tovább, vagy tölts be egy korábbi állást, ahol még élhetett az npc.
Ezt a játékot soha nem unod meg újrakezdeni. Ezt tapasztalatból tudom tanúsítani!
tomi

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: tomi »

Az a gond, hogy egy fullos karakterem van már, a tribunalt is megcsináltam, és tudod, nem szívesen vágnék neki most újra... Ezt a parancssoros megoldást ki tudnád kérlek egy kicsit bővebben fejteni? Az npc neve egyébként Hassour, az ashlandi kereskedő.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Van a Resurrect parancs, amit npc holtesteken szokás használni. Ha konzolban (nullával hívod elő) rákattintasz a hullára, akkor automatikusan megjelenik az ID kódja ( fent a képernyő közepén), ekkor csak simán begépeled a Resurrect parancsot és az npc felszerelésestől újraéled.

Gondolom a hulla már nincs meg; nos ilyenkor van baj, mert nem biztos, hogy működni fog akkor a parancs, másrészről meg ugye holttest sincs, aminek automatán megkapnánk az ID kódját. Az utóbbira megpróbáltam megoldást keresni, de nem találtam az npc ID kódját vagy pedig az ID-je tényleg csak egy szerűen ennyi: hassour zainsubani

Egy másik parancsot is előkotortam, ami állítólag elővarázsolja az ipsét. Kíváncsi vagyok, hogy halottakra is jó-e?
PlaceAtPC "hassour zainsubani", 1, 20, 1

Ha minden kötél szakad, akkor pedig valahogyan skippelni kell a questet. Nos Morrowindnél még soha nem csináltam ilyet, ezért szintén csak elméletileg működhet, amit írok:
Ezzel a paranccsal a kereskedő küldetésének a végére ugorhatsz: Journal "QuestID", QuestStage
A "QuestID -t helyettesítsd a A1_11_ZainsubaniInformant szöveggel!
A QuestStage pedig legyen az 50-es szám!
Körülbelül így: Journal A1_11_ZainsubaniInformant 10

Remélem azért tudtam valamit segíteni!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

tomi írta:A főküldiben megöltem egy fontos szereplőt, és játszottam tovább a céhes küldetéseket, és most nem tudom emiatt folytatni a főküldetést..mit tehetek?
Van egy B terv erre az esetre, nem szükséges konzollal csalni. Sajnos a pontos menetére nem emlékszem, de ha átnézed a magyarításhoz mellékelt leírást, akkor meg fogod találni.
mesesárkány

Végigjátszás pdf

Hozzászólás Szerző: mesesárkány »

Sziasztok!

Fel tudná valaki tölteni nekem valahova a fent említett "Kézikönyvet". Amiben szépen le voltak írva a különböző városok, nagyházak küldetései stb. Ami elvileg a magyarításhoz volt de úgy néz ki a gépem megette vacsorára és sehol se találom!

Előre is köszi a segítséget!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Végigjátszás pdf

Hozzászólás Szerző: Vik »

mesesárkány írta:Sziasztok!

Fel tudná valaki tölteni nekem valahova a fent említett "Kézikönyvet". Amiben szépen le voltak írva a különböző városok, nagyházak küldetései stb. Ami elvileg a magyarításhoz volt de úgy néz ki a gépem megette vacsorára és sehol se találom!

Előre is köszi a segítséget!
Most is fent van a neten. Benne van a magyarítás telepítőjében.
mesesárkány

Re: Végigjátszás pdf

Hozzászólás Szerző: mesesárkány »

Vik írta: Most is fent van a neten. Benne van a magyarítás telepítőjében.
Igen, csak ahhoz újra kell telepíteni, amivel nem akartam bajlódni (nehogy valami "elromoljon", az informatika már csak ilyen), de megcsináltam... Nah mind1, azét köszi!:)
tomi

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: tomi »

Dr.UnGrammar írta:Van a Resurrect parancs, amit npc holtesteken szokás használni. Ha konzolban (nullával hívod elő) rákattintasz a hullára, akkor automatikusan megjelenik az ID kódja ( fent a képernyő közepén), ekkor csak simán begépeled a Resurrect parancsot és az npc felszerelésestől újraéled.

Gondolom a hulla már nincs meg; nos ilyenkor van baj, mert nem biztos, hogy működni fog akkor a parancs, másrészről meg ugye holttest sincs, aminek automatán megkapnánk az ID kódját. Az utóbbira megpróbáltam megoldást keresni, de nem találtam az npc ID kódját vagy pedig az ID-je tényleg csak egy szerűen ennyi: hassour zainsubani

Egy másik parancsot is előkotortam, ami állítólag elővarázsolja az ipsét. Kíváncsi vagyok, hogy halottakra is jó-e?
PlaceAtPC "hassour zainsubani", 1, 20, 1

Ha minden kötél szakad, akkor pedig valahogyan skippelni kell a questet. Nos Morrowindnél még soha nem csináltam ilyet, ezért szintén csak elméletileg működhet, amit írok:
Ezzel a paranccsal a kereskedő küldetésének a végére ugorhatsz: Journal "QuestID", QuestStage
A "QuestID -t helyettesítsd a A1_11_ZainsubaniInformant szöveggel!
A QuestStage pedig legyen az 50-es szám!


Szia!

Köszönöm a segítséget, sikerült feltámasztani!!!!!!! :)))
Körülbelül így: Journal A1_11_ZainsubaniInformant 10

Remélem azért tudtam valamit segíteni!
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

tomi: Gratula! És amint látom, nem kellett a küldetésben nagyot ugranod (tekintve, hogy az 50-es helyett a 10-est használtad).

További jó játékot!
zsoltcraft
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2012. feb. 17., pén. 19:21

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: zsoltcraft »

PLS HELP ME!! nekem nem megy fewntebb az EXP-m akkor se ha npc-t és akkor se ha szörnyet ölök nem kapok semmi exp-t nem tudom miért és a khajit elég rossz élet értelmileg szal gyorsan help me
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

zsoltcraft írta:PLS HELP ME!! nekem nem megy fewntebb az EXP-m akkor se ha npc-t és akkor se ha szörnyet ölök nem kapok semmi exp-t nem tudom miért és a khajit elég rossz élet értelmileg szal gyorsan help me
Az Elder Scrolls játékokban nincs tapasztalati pont (XP), tehát az nem is fog növekedni. A fejlődés a képzettségeid használatával történik. Ha az elsődleges képzettségeid összesen 10 pontot növekednek, akkor szintet lépsz. Ha pedig nem tetszik a khajiit faj, akkor kezdj új játékot, és válassz másikat.
Rolehan
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2011. jan. 4., kedd 13:26

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Rolehan »

Helló! Bocs, ha már kérdezték, de jelent e valami gondot, ha Nibani Maesa nem ismer el Nerevarine-nek, hiába mutatom meg neki a Hold és csillag gyűrűt? Azt mondja, nem viselem, pedig igen.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Rolehan írta:Helló! Bocs, ha már kérdezték, de jelent e valami gondot, ha Nibani Maesa nem ismer el Nerevarine-nek, hiába mutatom meg neki a Hold és csillag gyűrűt? Azt mondja, nem viselem, pedig igen.
Dr.UnGrammar írta:Mivel elég régen játszottam a játékkal csak halvány sejtéseim voltak, hogy holt tartasz, de megnéztem angolul a küldetést, és erre jutottam:

Miután meg van a gyűrű be kell mutatnod a többi törzsvezetőnek is, hogy elismerjenek.
Az angol leírás szerint a próba jelentése (a sámánnőnek) akár ki is hagyható. (ha jól fordítottam).
Innentől a Nagy Házak Hortator küldetéseit kell csinálni, hogy ők is elismerjenek.

Forrás: http://www.uesp.net/wiki/Morrowind:The_ ... _Incarnate
A második idézet szöveget még anno hasonló kérdésben adtam válaszul. Elméletileg tovább haladhatsz a küldetéssel és elkezdheted a Nagy Házakkal kapcsolatos próbákat.
Rolehan
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2011. jan. 4., kedd 13:26

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Rolehan »

Köszi szépen! :)
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Helló!

Az lenne a gondom,hogy szabályosan feltelepítem a morrowindet meg a kiegészítőit.Azután felrakom a magyarosítást.Eddig minden úgy tűnik hofy rendben van.
Viszont mikor elindítom a játékot mindig kapok üzeneteket,hogy ez meg ez a fájl hiányzik.
Mi lehet a baj?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Solyom2 írta:Helló!

Az lenne a gondom,hogy szabályosan feltelepítem a morrowindet meg a kiegészítőit.Azután felrakom a magyarosítást.Eddig minden úgy tűnik hofy rendben van.
Viszont mikor elindítom a játékot mindig kapok üzeneteket,hogy ez meg ez a fájl hiányzik.
Mi lehet a baj?
Ha indítás után megnéznéd, esetleg ide másolnád a warnings.txt tartalmát, akkor talán tudnánk segíteni. Így viszont aligha.
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Helló!
Itt a warnings mappa:
One of the files that "mw_szinkron_kg_n.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "magyarjavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "adamantiumarmor.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Beauty_Pack (for modders use).esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "bcsounds.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "AreaEffectArrows.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "EBQ_Artifact.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "LeFemmArmor.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "entertainers.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "RealSignposts.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Siege at Firemoth.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "master_index.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Sound Enhancements.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "MorroHun Team.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Bloodmoonjavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Book Jackets - Morrowind.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Tribunaljavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
Texture "Textures\_land_default.tga" count 3.
Texture "Textures\Tx_wood_weathered_rings.dds" count 2.


Tényleg nem értem mi lehet a baj.Eleve fent van minden patch.A magyarításkor telepítek mindent amit kell.A kiegészítők magyarítását,pluginokat stb.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Solyom2 írta:Helló!
Itt a warnings mappa:
One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
Texture "Textures\_land_default.tga" count 3.
Texture "Textures\Tx_wood_weathered_rings.dds" count 2.


Tényleg nem értem mi lehet a baj.Eleve fent van minden patch.A magyarításkor telepítek mindent amit kell.A kiegészítők magyarítását,pluginokat stb.
Az első 29 hibánál az a baj, hogy később készül a mester állomány, mint a beépülők, amik módosítják. Nem kell vele foglalkozni. A végén levő kettő figyelmeztetést nem tudom, pontosan mi okozza, de azzal sem kell foglalkozni. Amikor figyelmeztet a játék, egyszerűen kattints a "Yes to all" gombra.
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Jó akkor rendben van.
Kösz a segítséget.
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Vik írta:
Solyom2 írta:Helló!
Itt a warnings mappa:
One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
Texture "Textures\_land_default.tga" count 3.
Texture "Textures\Tx_wood_weathered_rings.dds" count 2.


Tényleg nem értem mi lehet a baj.Eleve fent van minden patch.A magyarításkor telepítek mindent amit kell.A kiegészítők magyarítását,pluginokat stb.
Az első 29 hibánál az a baj, hogy később készül a mester állomány, mint a beépülők, amik módosítják. Nem kell vele foglalkozni. A végén levő kettő figyelmeztetést nem tudom, pontosan mi okozza, de azzal sem kell foglalkozni. Amikor figyelmeztet a játék, egyszerűen kattints a "Yes to all" gombra.
Nem sajnos van valami baj.
Elmentem egy faluba,hogy elkapjak egy banditavezért,de az egyik karakter sárga pacniként jelent meg.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Ez esetben nem hiányzik egy textúra? Halvány emlékeim szerint ilyenkor valamilyen recommanded dolog szokott hiányozni és azt helyettesíti a játék ilyen nagy felkiáltójeles ,,akármikkel". Lehet, hogy pont a gyűrű hiányzik, amit a bemásolt szöveg is jelez, vagy csak szimplán nem tudja megjeleníteni tőle a testet a játék.
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Igen.Gondolom egy hiányzó fájl lehet az oka.
Amit nem értek,hogy már 4-ik alkalommal rakom fel és eddig mindig hiányzott egy fájl.Fogalmam nincs ,hogy ezt mi okozza.Abban a backup mappában amit a magyarítás készít esetleg benne van a hiányzó fájl,a magyarosítás kavarna be?

Ha a Morrowind Overhaul modot felrakom,ami ugye javítja a grafikát,akkor lehet ,hogy az a hiányzó fájlt is felrakja?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Solyom2 írta:Igen.Gondolom egy hiányzó fájl lehet az oka.
Amit nem értek,hogy már 4-ik alkalommal rakom fel és eddig mindig hiányzott egy fájl.Fogalmam nincs ,hogy ezt mi okozza.Abban a backup mappában amit a magyarítás készít esetleg benne van a hiányzó fájl,a magyarosítás kavarna be?

Ha a Morrowind Overhaul modot felrakom,ami ugye javítja a grafikát,akkor lehet ,hogy az a hiányzó fájlt is felrakja?
Attól függ, hogy mi hiányzik. Egyébként ilyen esetben annak is benne kell lennie a warnings.txt-ben, de nálad nem láttam erre utaló feliratot. Menj el oda, majd amikor meglátod a sárga pacnit, lépj ki a játékból, és akkor nézd meg a warnings.txt-et!
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Solyom2 írta:Igen.Gondolom egy hiányzó fájl lehet az oka.
Amit nem értek,hogy már 4-ik alkalommal rakom fel és eddig mindig hiányzott egy fájl.Fogalmam nincs ,hogy ezt mi okozza.Abban a backup mappában amit a magyarítás készít esetleg benne van a hiányzó fájl,a magyarosítás kavarna be?

Ha a Morrowind Overhaul modot felrakom,ami ugye javítja a grafikát,akkor lehet ,hogy az a hiányzó fájlt is felrakja?
Először is szeretném leszögezni, hogy nem értek az ilyen jelegű problémákhoz, ezért csak tipp gyanánt fogadd a hozzászólásom:

Szerintem eleve rosszul álltál neki, azzal, hogy az egészet újra raktad!
Miért? Mert a bemásolt szöveg tanulsága szerint két textúra (egy gyűrű és egy tájelem) hiányzik. Inkább ezeknek kellene utánajárni, hogy mikből is származnak az elemek.

Példa: Tegnap felraktam a játékot ,,mindenestől" és hasonlóan tele volt a mocsár sárga felkiáltó jelekkel. Pár perc múlva rájöttem, hogy a hibát az okozza, hogy nem raktam hozzá a MorroHun team által készített magyarosításhoz igazító fájlokat a játékhoz. (Kihagytam, hogy a hiba a Herbalism moddal volt)

Na már most a te problémád szerintem kísértetiesen hasonló ehhez, ami azt jelenti, hogyha tudod, hogy miből hiányoznak az elemek, akkor itt a lefordított beépülőkből (szerencsével) ki tudod keresni a megoldáshoz szükséges fájlokat.

Ehhez megpróbálhatod kibogarászni a Warning txt. szövegéből a ludas beépülőt, vagy egyenként leellenőrizni, hogy melyik nyúl hozzá ezekhez az elemekhez (ha esetleg nem tudnád, mert csokorban raktad fel a beépülőket).

Remélem sikerülni fog valahogyan áthidalni a problémát!
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Szóval akkor az összes fennlévő pluginnál ellenőriznem kéne hogy a gépen van-e az összes fájl,és amelyik fájl nincs meg azt másoljam be a helyére?
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Solyom2 írta:Szóval akkor az összes fennlévő pluginnál ellenőriznem kéne hogy a gépen van-e az összes fájl,és amelyik fájl nincs meg azt másoljam be a helyére?
Nemigazán; inkább megnézni, hogy van-e itt hozzá magyarosításhoz igazított verzió és még azt letölteni hozzá.
Ha az a probléma amiről írtam, akkor ugyanis a program angol nyelven keresi a textúrát, hol ott annak magyar neve van.
Gondolom én.

Azért várjuk meg Vik véleményét is!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Solyom2 írta:Szóval akkor az összes fennlévő pluginnál ellenőriznem kéne hogy a gépen van-e az összes fájl,és amelyik fájl nincs meg azt másoljam be a helyére?
Így van. De ahogy már írtam, amikor sárga csillaggal találkozol a játékban, akkor lépj ki, és nézd meg a warnings.txt-et! Benne kell lennie, hogy mit hiányol a program.
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

One of the files that "mw_szinkron_kg_n.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "magyarjavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "adamantiumarmor.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Beauty_Pack (for modders use).esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "bcsounds.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "AreaEffectArrows.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "EBQ_Artifact.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "LeFemmArmor.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "entertainers.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "RealSignposts.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Siege at Firemoth.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "master_index.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Sound Enhancements.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "MorroHun Team.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Bloodmoonjavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Book Jackets - Morrowind.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Tribunaljavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
Model Load Error: Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF cannot load file in Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF cannot load file in Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF cannot load file in Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF cannot load file in Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF cannot load file in Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF cannot load file in Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF cannot load file in Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF cannot load file in Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Texture "Textures\_land_default.tga" count 3.
Texture "Textures\Tx_BC_rock_01.tga" count 3.
Texture "Textures\Tx_wood_weathered_rings.dds" count 2.


Na itt a frissített warnings.
És akkor mit kéne letöltenem,hogy a magyarosításhoz igazított verzióm legyen?Az összes pluginnál ellenőrizzem?

Ez az én ötletem lenne:Olyat lehet hogy először még felrakom a játékot.Ellenőrzöm hogy még mindig ír-e hibát,nem talál fájlokat,de ha alapból jól működik akkor az egész morrowind mappából csinálok egy másolatot.Ezután felrakom a magyarosítást és ha hiányzik fájl akkor azt az eredeti mappából(amit lemásoltam) berakom.Szerintetek ez működne?
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Próbáltad kikapcsolni a modokat ( a magyarosításon kívül)? Esetleg modokkal, de magyarosítás nélkül? Uninstallálásnak csak úgy van értelme, ha utána kitörlöd az egész Bethesda mappát is, mivel a meshek, textúrák ott még megmaradnak a modokból. A Saves mappát másold ki előtte valahová, így a mentéseid nem vesznek el.
Semmilyen új modot ne rakj fel, amíg nem szűnt meg a hiba. Az ilyesmi csak még nagyobb káoszt szokott csinálni.
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Megnéztem úgyis a játékot,hogy csak az alapjáték,a kiegészítők és a magyarosítás van fenn,pluginok nélkül.
Mikor magyarosítás nélkül kipróbáltam nem jelzett problémát.aztán a magyarosítás után Seyda Neenben bementem a kereskedőhöz és az egyik NPC felsőtestéről hiányoztak textúrák,fehér volt az egész.Ezt nem értem hogy teljesen véletlenszerű mely fájlok hiányoznak.

A magyarosítás telepítése előtt normális hogy a data mappában sok mappa üres?Például a meshes mappa üres a textures mappában megcsak a land_default tga. fájl van.
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Az normális, hogy üresek a mappák. Az egész cucc a Morrowind (meg Tribunal, Bloodmoon) BSA-ban van, ez egy Bethesda játékoknál szokásos fájl. Fallout, Oblivion, Skyrim is ilyen, Fallout Mod Manager (vagy más hasonló program) kell a kicsomagoláshoz. Szóval ott van az összes eredeti textúra és mesh, csak nem külön mappában, hanem tömörítve a BSA-ban.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Beauty_Pack (for modders use)
LeFemmArmor.esp

A test eltűnős problémához próbáld ki a következőt. A mostani ,,mindent felraktál" állapotban a fent említett két mód közül kapcsold ki az egyiket és nézd meg, hogy úgy is eltűnik a felsőtest.
Nekem van egy olyan gyanúm, hogy a Beauty_pack-ból nem a ,,modders use" verziót kellene használnod.

Illetve ha nem lenne nagy kérés, letudnád írni azoknak a modoknak a listáját, amiket használsz? Vagy tudnál az Adatfájlok menüdről egy screenshot-ot feltölteni ide?
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Ezek közül egyik mod se volt fenn.csak a kiegészítők meg a morrowind és a kiegészítők magyarosítása pluginokat nem raktam fel szóval nem ez lehet a hiba.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Solyom2 írta:One of the files that "mw_szinkron_kg_n.esp" is dependent on has changed since the last save.
<nyissz>
Model Load Error: Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF cannot load file in Meshes\c\C_shoes_Common2.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
<nyissz>

Na itt a frissített warnings.
És akkor mit kéne letöltenem,hogy a magyarosításhoz igazított verzióm legyen?Az összes pluginnál ellenőrizzem?
Ez a hiba, meg kell keresned a C_shoes_Common2.NIF állományt, és bemásolni a Morrowind\Data\Meshes\c mappába. Ha szerencséd van, akkor találsz ott egy hasonló nevűt, aminek C_shoes_Common.NIF a neve, ebben az esetben elég azt átmásolni. Ha nincs szerencséd, akkor érdemes megnézni a Morrowind-hez mellékelt Construction Set CD-t, azon sok dolog megtalálható, ami a játéknak kell, lehet, hogy ez is.
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Ez a cipős dolog nem tudom hiányzik e még.újra raktam a játékot,minden előző dolgot kitöröltem és csak az alap dolgokat raktam fel.
C_shoes_Common2.NIF fájlt hol találhatom meg?A construction set CD-n kívül.
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Solyom2 írta:Ez a cipős dolog nem tudom hiányzik e még.újra raktam a játékot,minden előző dolgot kitöröltem és csak az alap dolgokat raktam fel.
C_shoes_Common2.NIF fájlt hol találhatom meg?A construction set CD-n kívül.
A (BSA-ból kicsomagolt) meshes, azon belül a c mappa, ott van a cipellő.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Tudtok ajánlani valami mod-ot, ami csökkenti a játék összeomlásait? A sok mai ,,dumbed down"-ok miatt már el is felejtettem, hogy mennyire nem fogja a kezemet a játék (félpercenkénti auto save és egyebek).
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

És a BSA fájlokat hogy tudom kicsomagolni?Construction settel?
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Solyom2 írta:És a BSA fájlokat hogy tudom kicsomagolni?Construction settel?
Nem, a CS nem tud olyat. Fallout Mod Manager kell hozzá, itt találod - http://sourceforge.net/projects/fomm/
Jobb klikk BSA-ra, társítás, azután extract. Asszem csak Fallout 3 és New Vegas opciók vannak a progiban, de ez nem számít, ezzel csomagoltam ki Morrowind és Skyrim BSA-t is.
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

kösz!

Egy bérgyilkos hiányzó NIF. fájljait sikerült megtalálni most viszont ezt kéri:DarkBrotherhood_foot.bmp a bmp fájlokat kéri és ezeket nem találom.A bemásolt fájloknál a kis és nagybetűk számítanak,mert a bemásolt fájlok kisbetűsek amit viszont kér abban vannak nagybetűk is?
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Solyom2 írta:kösz!

Egy bérgyilkos hiányzó NIF. fájljait sikerült megtalálni most viszont ezt kéri:DarkBrotherhood_foot.bmp a bmp fájlokat kéri és ezeket nem találom.A bemásolt fájloknál a kis és nagybetűk számítanak,mert a bemásolt fájlok kisbetűsek amit viszont kér abban vannak nagybetűk is?
Nézd meg a textures mappában, szerintem ott lehet. Kis-és nagybetűk se a textúráknál (DDS), se a mesheknél (NIF) nem számítanak, csak a szóköz, pont, kötőjel.
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

A NIF fájlok a tribunal BSAban voltak de a BMP jájlok már nincsenek ott, se a morrowindben se a bloodmoonban
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Tribunal és Bloodmoon magyarítás telepítésekor szükség van a megfelelő CD-k Data mappájának a Morrowind mappájába történő bemásolásra. Ha ez elmarad, sok dolgot fog hiányolni a játék.
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Tudom még mielőtt elkezdi felrakni a játékot kéri a CD-ket ésm eg is csinálom.A telepítés alatt is írja ki hogy fájlok másolása a CD-ről.
Válasz küldése