Játékon belüli Bugok

Ide kerül minden téma a már megjelent Skyrimről, a modokat kivéve
Ash
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: 2013. feb. 19., kedd 13:56

Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Ash »

Helló!

Megöltem Mirmulnir-t, az első sárkányt. Hiába lootolom ki, nem fejeződik be a "kutasd át" quest rész. Nincs ötletetek, mivel lehet a gond?

* Dragonborn dlc-t ki kellett kapcsolni, utána pedig újra megküzdeni vele.
Jani1989 vagyok
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2013. júl. 25., csüt. 16:02

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Jani1989 vagyok »

Ash írta:Helló!

Megöltem Mirmulnir-t, az első sárkányt. Hiába lootolom ki, nem fejeződik be a "kutasd át" quest rész. Nincs ötletetek, mivel lehet a gond?

Köszi előre is!

Ha már egy új topikot létre tudsz hozni, akkor szétnézni itt a fórumon és visszaolvasni miért nem?
Ash
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: 2013. feb. 19., kedd 13:56

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Ash »

Jani1989 vagyok írta:
Ash írta:Helló!

Megöltem Mirmulnir-t, az első sárkányt. Hiába lootolom ki, nem fejeződik be a "kutasd át" quest rész. Nincs ötletetek, mivel lehet a gond?

Köszi előre is!

Ha már egy új topikot létre tudsz hozni, akkor szétnézni itt a fórumon és visszaolvasni miért nem?
Szétnéztem, de ezzel kapcsolatos topicot nem találtam, úgy hogy bátorkodtam nyitni egyet. :) Ne haragudj, hogy ezzel tönkre tettem a vasárnapodat. :D
Jani1989 vagyok
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2013. júl. 25., csüt. 16:02

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Jani1989 vagyok »

Nem tettél tönkre semmit sem, Próbálgasd a dlc-ket ki kapcsolni az indítómenüben.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Hát elég rosszul néztél körül, mivel a fél fórum erről szól, függetlenül attól, hol nézed... hibák a magyarításban, telepítő hibái, általános hibák, meg még ami nem a skyrim magyarításról szól, az is, ott is tele van minden ezzel... Gy.I.K.-t nézd meg, ott is le van írva szerintem. Meddig néztél körül, 3 másodpercig?
A témát törölni fogják, gondolom.
Ash
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: 2013. feb. 19., kedd 13:56

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Ash »

Jobb dolgotok nincsen, mint mást szapulni? Kis helyi seriffeket ne játszatok már legyetek szívesek. Ha törlik, törlik, ha nem, nem. Amit akartam megtudtam, igaz, végül magamtól/ attól függetlenül öszi a segítséget, Jani, tényleg az volt a baj/, de ez a topic akár még eredményes is lehet, ugyanis erre vonatkozólag nem láttam megnyitva egyet sem. Lehet, hogy össze-vissza le van írva, de ez szemet szúr, és itt lesz a fő témakörök között. Eszembe nem jutott volna a GYIK-et böngészni ezzel kapcs.
Szilas

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Szilas »

A GY.I.K -ban megadott betöltési sorrenddel eddig nekem működöt a lélek elszívás, igaz, eddig két sárkánnyal találkoztam az elsőn kívül.
Eszerint a dlc-ket sem kell ki-be kapcsolgatni, nem lesz tárgy vesztés legalább.
Kérdés az, hogy a nevesített sárkányokkal kapcsolatban fennáll -e ez a probléma.

A bug bejelentő topic meg jó ötlet, mert nem biztos, hogy a magyarításnak köze van hozzá, de előfordulhat olyan bug, ami miatt játszhatatlan a játék.
Aki meg már találkozott a problémával és olvassa ezt, akár segíthet is.
RedClout
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2009. ápr. 29., szer. 13:33

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: RedClout »

Szilas írta:
A bug bejelentő topic meg jó ötlet, mert nem biztos, hogy a magyarításnak köze van hozzá, de előfordulhat olyan bug, ami miatt játszhatatlan a játék.
Aki meg már találkozott a problémával és olvassa ezt, akár segíthet is.
Már írtam egy másik topic-ban, hogy ez a probléma előfordult nálam már hónapokkal ezelőtt is, csak nem foglalkoztam vele, mert tele vagyok sárkánylelkekkel.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Szerintem felesleges, mint írtam, így is össze-vissza írnak mindent, a GYIK bővül ahogy Vik ráér.
Szemet szúr az mindenhol.
Lenne jobb dolgom is, pl. maga a játék, de akkor a még nagyobb káoszon kívül még segítséget sem kapna egy rakat ember.
És igen, muszáj kisserifet játszani, és nem érdekel mit mondanak, nem árt meg senkinek sem egy kis fegyelem meg letolás...
tobias88

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: tobias88 »

Nekem így van beállítva a Nexus, de még mindig nem kapok lelket...

[thumbnail]http://s1.directupload.net/images/130728/bsr7ilkm.jpg[/thumbnail]
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Kapcsold ki a kiegeket? Az úgy nem megy?
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: genndy »

Kell a többi Unoff. Patch is a UOSP után. Minden DLC-hez van egy saját UOP.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

genndy írta:Kell a többi Unoff. Patch is a UOSP után. Minden DLC-hez van egy saját UOP.
Magyarázd el kérlek, mit látunk a képen, mert lemaradtam :D
Én feltettem és megy, nekem van egy darab unofficial meg SkyUI oszt csókolom.
Ha a kiegekkel is van működő monyák, azt Vik-nek postázzátok el kérlek, hogy be tudja tenni a Gy.I.K.-ba. Mert a most ott található lista khh... nem ilyen :D
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: genndy »

És szívod el a sárkánylelkeket? Akkor oké, tényleg kapcsolja ki a DLCket.
A GyIKben fel vannak sorolva az Unoff.Patchek is, azért javasoltam.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Nem voltak dlc-k :D
szerintem itt leginkább a készítők a hibásak... Egészen addig minden tökéletesen ment, amíg a modderek javították utánuk a hibákat, majd még a dlc-k kiadása után is, ha történetesen nem magyarul akarsz játszani :D
ricsa
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2013. júl. 24., szer. 20:56

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: ricsa »

Bementem abba a templomba ami a játék elején a hegytetőn van és nem tudom kiszabaditani Arvel -t a hálóból... nincs fent semmi tuning mod vagy hasonló...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Vik »

ricsa írta:Bementem abba a templomba ami a játék elején a hegytetőn van és nem tudom kiszabaditani Arvel -t a hálóból... nincs fent semmi tuning mod vagy hasonló...
Csapkodd meg a kardoddal.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

ricsa írta:Bementem abba a templomba ami a játék elején a hegytetőn van és nem tudom kiszabaditani Arvel -t a hálóból... nincs fent semmi tuning mod vagy hasonló...
Az ilyen problémákat (nem látszik a pókháló, a tisztánlátás varázslat útvonala, víz alatt nem látsz, stb.) megoldja, ha beteszel a játék főkönyvtárába egy letöltött d3d9.dll-t
ricsa
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2013. júl. 24., szer. 20:56

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: ricsa »

megpróbáltam de így el sem indul a játék

szerk: sikerült elindult de a bugot nem irtotta ki...
Szilas

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Ez a bug nekem is előfordult, illetve ehhez tartozik a másik is, amikor a fényeket nem rendereli korrekt módon, minden textúra az alap színnel van rajzolva.
Azóta fel van rakva az összes kieg és a hires textúrák de kellenek a hozzátartozó unofficial patch-ek is. Ezeknek a betöltési sorrendjét kell beállítani és jó lesz.

Azóta viszont beleszaladtam egy olyan problémába, amit a régebbi játékom során (kb 1 éve) nem tapasztaltam. Ez pedig az, hogy idővel a játék belassul, leesik az fps, csúszkál a kép, ilyesmi.
Fórumokon keresgéltem, de érdemi megoldást nem találtam.
Ez lehet esetleg a hires textúra pakkok miatt? Vagy esetleg a legújabb patch-el jelentkezett ez a hiba?
Valami ötlet?
tobias88

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: tobias88 »

genndy írta:Kell a többi Unoff. Patch is a UOSP után. Minden DLC-hez van egy saját UOP.
És tényleg így volt, tegnap este rájöttem már én is. Kell minden unofficial különben bugos...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Szilas írta:Ez a bug nekem is előfordult, illetve ehhez tartozik a másik is, amikor a fényeket nem rendereli korrekt módon, minden textúra az alap színnel van rajzolva.
Azóta fel van rakva az összes kieg és a hires textúrák de kellenek a hozzátartozó unofficial patch-ek is. Ezeknek a betöltési sorrendjét kell beállítani és jó lesz.

Azóta viszont beleszaladtam egy olyan problémába, amit a régebbi játékom során (kb 1 éve) nem tapasztaltam. Ez pedig az, hogy idővel a játék belassul, leesik az fps, csúszkál a kép, ilyesmi.
Fórumokon keresgéltem, de érdemi megoldást nem találtam.
Ez lehet esetleg a hires textúra pakkok miatt? Vagy esetleg a legújabb patch-el jelentkezett ez a hiba?
Valami ötlet?
Használsz ENB-t? Mert az a HD textúrákkal együtt igencsak lassítja a játékot.
Szilas

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Nem, csak HD textúrákat. Azon kívül a kieg. -ek, meg néhány, nem grafikus mod van. (Morrowin zene, ház markerek, ilyesmi)
De most kikapcsolom azokat is, mert meglehet, valami memória, cache telítődés (vagy mit tudom én mi) is lehet.
Egy ideig szépen megy, (ami most kb 5 perc) aztán egy új hely betöltése után belassul.

Élek a gyanúperrel amúgy, hogy valamelyik kiegészítő is okozhat ilyet, illetve az új patch... kipróbálom.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Szilas írta:Nem, csak HD textúrákat. Azon kívül a kieg. -ek, meg néhány, nem grafikus mod van. (Morrowin zene, ház markerek, ilyesmi)
De most kikapcsolom azokat is, mert meglehet, valami memória, cache telítődés (vagy mit tudom én mi) is lehet.
Egy ideig szépen megy, (ami most kb 5 perc) aztán egy új hely betöltése után belassul.

Élek a gyanúperrel amúgy, hogy valamelyik kiegészítő is okozhat ilyet, illetve az új patch... kipróbálom.
Mit csináltál máshogy, mint egy éve? Lehet csak karban kellene tartani a gépet, vagy lejjebb venni a grafikát. Sok-sok oka lehet.
Szilas

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Ami változott, az a dlc-k beszerzése.
Kikapcsoltam a hires. textura pakkokat, úgy látszik ez megoldotta a problémát.
Meglehet, valami ini beállítással tudok majd rajta javítani a későbbiekben, de nem most.
marci19975
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 2:14

Nincsenek párbeszédhangok!

Hozzászólás Szerző: marci19975 »

Üdv!

Az lenne a kérdésem hogy feltelepítettem a skyrimet rá az 1.9.32.0.8-as patchet rá a magyarítást és nincsen párbeszédhang,és a felirat is sokszor elugrál elég hamar!Ha valaki tudja mit lehetne ezzel csinálni nagyon megköszönném!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Nincsenek párbeszédhangok!

Hozzászólás Szerző: Vik »

marci19975 írta:Üdv!

Az lenne a kérdésem hogy feltelepítettem a skyrimet rá az 1.9.32.0.8-as patchet rá a magyarítást és nincsen párbeszédhang,és a felirat is sokszor elugrál elég hamar!Ha valaki tudja mit lehetne ezzel csinálni nagyon megköszönném!
Oblivionban ilyenkor át kellett alakítani a hangokat, de itt nincs rá szükség, úgyhogy legfeljebb azt tudom tanácsolni, próbáld meg eredeti játékkal.
Szilas

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Egy lehetséges megoldás:
\steamapps\common\skyrim\skyrim_default.ini
Ebben a fileban keresd meg az [Archive] nevű részt:

Kód: Egész kijelölése

[Archive]
sResourceArchiveList=Skyrim - Misc.bsa, Skyrim - Shaders.bsa, Skyrim - Textures.bsa, Skyrim - Interface.bsa, Skyrim - Animations.bsa, Skyrim - Meshes.bsa, Skyrim - Sounds.bsa
sResourceArchiveList2=Skyrim - Voices.bsa, Skyrim - VoicesExtra.bsa
Ennek benne kell lennie.
Szólj, ha sikerült.

Eredeti: http://forums.nexusmods.com/index.php?/ ... yer-voice/
marci19975
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 2:14

Re: Nincsenek párbeszédhangok!

Hozzászólás Szerző: marci19975 »

Vik írta:
marci19975 írta:Üdv!

Az lenne a kérdésem hogy feltelepítettem a skyrimet rá az 1.9.32.0.8-as patchet rá a magyarítást és nincsen párbeszédhang,és a felirat is sokszor elugrál elég hamar!Ha valaki tudja mit lehetne ezzel csinálni nagyon megköszönném!
Oblivionban ilyenkor át kellett alakítani a hangokat, de itt nincs rá szükség, úgyhogy legfeljebb azt tudom tanácsolni, próbáld meg eredeti játékkal.

A játék alapból jól működik csak ha ráteszem a patchet és a magyarítást akkor romlik el a párbeszédhang nem mozog a feje és hamar átugrik a felirat!Kéne egy jó patch ami megbízható tudnátok adni egyet?
Szilas

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Szilas »

[quote="GY.I.K.]Tört verziójú Skyrimet nem támogatunk, így ilyen kérdéseket kérlek ne tégy fel a fórumban.[/quote]
A hivatalos steam verzió automatikusan frissül, így patch-ot hozzá nem tudunk adni.

Javaslom, nézz utána a fent említett megoldásnak, illetve keress rá a neten.

Előfordulhat, hogy a magyarítás telepítésekor valamihez hozzányúl a telepítő, (Ezt a telepítő írója tudná megmondani) ezért vagy az van hogy felülír valamit, vagy az, hogy nem tud valamit felül írni.
Ezer oka lehet még, hogy miért nem megy, sajnos ezek közül lehet az is az egyik, hogy nem eredeti a példányod.
stalker23

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: stalker23 »

Na nekem olyan bugóm van hogy olaf bábu égetésekor az npc állandóan gyújtogatja a bábut és nem szol hozzám . :roll:
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Szilas »

stalker23 írta:Na nekem olyan bugóm van hogy olaf bábu égetésekor az npc állandóan gyújtogatja a bábut és nem szol hozzám . :roll:
Szerintem azért, mert nem érti, mit szeretnél tőle. :twisted:

Viccet félretéve, ez így nagyon kevés és érthetetlen, részletezhetnéd, hogy hol, melyik küldetés, melyik npc, etc és a többi.
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Bard's college vége, ha eljutok odáig, majd megnézem. (thx Tirec)
stalker23

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: stalker23 »

Olaf király legendája magányvárba bárddá avatás rítusa .
rodi070
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013. jún. 11., kedd 13:28

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: rodi070 »

[Sarokba szorított patkány]

Amikor Esbernnel kell beszélni nem nyílik ki az ajtó , valaki ha tud segítsen . (SODRÁSD-nál a tolvajok céhe belül van ez )
Úgy tudom ez egy fő küldetés .
Tisztánlátás spell-el is megnéztem , azon az ajtón kell bemenni.

(Már 37-es szintű vagyok és eddig 100%-ban megvagyok elégedve a játékkal , és a magyarosítással is :) )
Brythe

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Brythe »

rodi070 írta:[Sarokba szorított patkány]

Amikor Esbernnel kell beszélni nem nyílik ki az ajtó , valaki ha tud segítsen . (SODRÁSD-nál a tolvajok céhe belül van ez )
Úgy tudom ez egy fő küldetés .
Tisztánlátás spell-el is megnéztem , azon az ajtón kell bemenni.

(Már 37-es szintű vagyok és eddig 100%-ban megvagyok elégedve a játékkal , és a magyarosítással is :) )
Nekem sem nyílt ki, de youtube-on néztem videót, és úgy csináltam: visszamentem a patkányjáratba, aztán vissza Esbern-hez, és nyitva volt az ajtó. Biztosan van tudományosabb megoldás is, de nekem ez bevált.
rodi070
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013. jún. 11., kedd 13:28

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: rodi070 »

nagyon köszönöm Brythe =) nekem is bevált
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Ha valaki beleszaladna ebbe a hibába:
A másolás pennája, az a rész, amikor Mavennek oda kellene adni a pennát, de nem jelenik meg a párbeszédben az a mondat, akkor ki kell kapcsolni az unofficial patch-t.
Powell

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Powell »

Sziasztok!
Egy Quest hibára keresem a választ, amire eddig nem találtam megoldást!

"Return To Whiterun and warn the Jarl"/ "Tégy Jelentést Fehérvágta jarljának" Erről a Questről lenne Szó

Nem tudom teljesíteni ezt a küldetést! ("setstage cw03 <szám> " varriációkat mind probáltam)
Ez a küldetés az Imperiálok és Viharköpenyesek háborúja után jelent meg nekem! (Imperiálokkal voltam)
Mindig úgy beszél mintha élne ULFRIC illetve még tartana a háború, és nincs újabb választási lehetőség, pedig folyamatosan mutatja a feje fölött, hogy vele kell beszélnem.

A másik, hogy Quentin Cipius Legátus miért tartózkodik még mindig Whiterunban, mikor már elfoglaltuk Windhelmet?

MEGCSINÁLTAM AZ ALDUIN FŐSZÁLAT ÉS AZUTÁN CSATLAKOZTAM A BIRODALOMHOZ!

Remélem jó Helyre írtam a kérdésemet
Bladex

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Bladex »

Sziasztok!

Van egy furcsa dolog a játékban amit észrevettem, de nem biztos hogy hiba. A tárgyak súlyával kapcsolatban történt olyasmi, hogy mentem egy barlangba például, és a lábamnál mindenféle csontok egyéb lomok voltak. Mikor nekik mentem fénysebességgel repültek el a közelemből és kicsit meg is sebesültem. Egy másik esetben találkoztam egy orjással amit megtámadott egy sima farkas. Az orjás nem tudta lenyomni, én közben lassan de biztosan lelövöldöztem az orjást. Utána a farkast 2-3 csapással simán lecsaptam.:) Ezen felbuzdulva odamentem a másik orjáshoz gondoltam simán lenyomom. Csak egyet rúgott alám, és abban a pillanatban repültem szó szerint az ég felé mint egy hordozó rakéta, és a szomszédos bolygón landoltam mint ha papírból lennék.:) Ez normális dolog ebben a játékban?
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: genndy »

Igen. A Havok fizikai motor bugzik néha (segíthet, ha kikapcsolod a VSyncet. Vagy éppen be. Nem tudom melyik is a jobb, de az fps-hez van köze).
Az 'orjás' pedig nem 'óriás' akarna lenni? (bár következetesen így írtad... :) )
bladex

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: bladex »

genndy írta:Igen. A Havok fizikai motor bugzik néha (segíthet, ha kikapcsolod a VSyncet. Vagy éppen be. Nem tudom melyik is a jobb, de az fps-hez van köze).
Az 'orjás' pedig nem 'óriás' akarna lenni? (bár következetesen így írtad... :) )
Köszönöm a választ. Igen következetesen rosszul írtam. Igen van olyan, hogy óriás, de én egy orjással találkoztam ami nagyobb.:) Te biztos nem találkoztál olyannal.:)
Ez egy másik faj ami rokonságban áll a óriással, de ennek nincs orra.:)
Renti
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013. nov. 17., vas. 20:02

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Renti »

Ash írta:Helló!

Megöltem Mirmulnir-t, az első sárkányt. Hiába lootolom ki, nem fejeződik be a "kutasd át" quest rész. Nincs ötletetek, mivel lehet a gond?

* Dragonborn dlc-t ki kellett kapcsolni, utána pedig újra megküzdeni vele.

Én az unoff patch-ot löttem ki, mivel nem igazán XP-re lett optimalizálva ( ráadásul több anim hibát is okozott ) Kikapcsolás után a 6dik kísérletre sikerült a betöltés, majd sárkányt legyőztem és elszívtam a micsodáját :) Érdekes, hogy az első sárkányt még sikerült kiszívnom és csak a másodikat nem sikerült 3 próba után sem!!! Unoff kikapcs után egyből sikerült !!! Szerintem valamit javítottak a sárkányon is, mert volt olyan, hogy szegény megjelent a magasban és egyből kidobott a játékból :/ Nexus-on olvastam erről a patch-ról és szerintem XP-sek ne használják!!!
Renti
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013. nov. 17., vas. 20:02

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Renti »

jah http://skyrim.nexusmods.com/mods/19/? linken a lap legalján foglalkoznak ezzel a problémával, vagyis unoff a hibás (szerencsére)
Ez a unoff patch nexus oldala
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Telepíteni kell a win7-et, kevesebb erőforrást zabált.
Hunniasky

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Hunniasky »

Sziasztok!
Nálam az a probléma ,hogy mióta fel raktam a magyarosítást azóta egyetlen egy sárkány lelket sem bírok elszívni. Az első sárkány küldinél meg bírtam oldani egy parancsal de aztán találkoztam kalandozás közben egy másikkal és ugyan az a probléma lépett fel.A játék eredeti legendari edition .
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Hunniasky írta:Sziasztok!
Nálam az a probléma ,hogy mióta fel raktam a magyarosítást azóta egyetlen egy sárkány lelket sem bírok elszívni. Az első sárkány küldinél meg bírtam oldani egy parancsal de aztán találkoztam kalandozás közben egy másikkal és ugyan az a probléma lépett fel.A játék eredeti legendari edition .
Olvass bele a Gy.I.K.-ba, és kapcsold ki a dlc-ket arra az időre...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Vik »

TGWH írta:
Hunniasky írta:Sziasztok!
Nálam az a probléma ,hogy mióta fel raktam a magyarosítást azóta egyetlen egy sárkány lelket sem bírok elszívni. Az első sárkány küldinél meg bírtam oldani egy parancsal de aztán találkoztam kalandozás közben egy másikkal és ugyan az a probléma lépett fel.A játék eredeti legendari edition .
Olvass bele a Gy.I.K.-ba, és kapcsold ki a dlc-ket arra az időre...
Kár, hogy ilyen tanácsot csak hozzá nem értők adnak. A GYIK-ben sincs róla szó.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Ha nem működik a sárkányok lelkének elszívása, célszerű betartani a következő betöltési sorrendet: (pl. Nexus Mod Managerben)
Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
Hearthfires.esm
Dragonborn.esm
egyéb .esm-ek
HighResTexturePack01.esp
HighResTexturePack02.esp
HighResTexturePack03.esp
Unofficial Skyrim Patch.esp
Unofficial Dawnguard Patch.esp
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Unofficial Dragonborn Patch.esp
Unofficial High Resolution Patch.esp
egyéb .esp-k

Skyrim\Data\Scripts mappában keresd meg a dragonactorscript.pex és/vagy mqkilldragonscript.pex állományokat. Ha ott vannak, töröld őket. Ha használsz Dragon Soul Absorb More Glorious és Diversified Dragons beépülőket, azok okozhatnak ilyen hibákat. Meg bármi más is, ahol hibásak ezek a szkriptek, akkor is, ha .bsa-ba csomagolták őket.
szotsaki
Adminisztrátor

Avatar

Csatlakozott: 2008. feb. 4., hétf. 10:20
Avatar
Atlaimond
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: 2009. júl. 27., hétf. 15:33
Tartózkodási hely: Hungary, Budapest
Kapcsolat:

Re: Játékon belüli Bugok

Hozzászólás Szerző: Atlaimond »

Helló.
Egy hibát szeretnék jelenteni amit bár a magyarosítás okoz de szerintem nem olyan vészes, hogy javítani keljen csak megírom, hogy tudjatok róla és az aki belefut tudja mi a megoldás.

A "Master Criminal" teljesítményt nem kapod meg ha a magyarítás fent van. Más hivatalos nyelvekkel is gond volt vele (csak az angol nyelvvel lehetett megszerezni).
A Netten írják, hogy az 1.4-es javítás kiküszöböli, így a többi hivatalos nyelven is már megszerezhető.
De mivel sajnos a magyarítás nem "hivatalos" ezért itt nincs úgymond "javítva".

Ezért csináltam egy "Fájlok épségének ellenőrzését." ami által a magyarítás eltávolítódott és utána kikapcsoltam mindent a 'DATA FILES' alatt. De így sem kaptam meg a teljesítményt. Ezért az angol verzóval elkezdtem előröl attól a mentéstől mikor elkezdtem bűnözni, hogy meglegyen megint egyenként az 1000 arany.

És így sikerült.

Tehát nem elég ha az utolsó megye előtt állítod át angolra hanem még mielőtt az első megyében elkezdenéd a bűnözést már akkor angol-nak kell lennie a játéknak.

Remélem tudtam segíteni ezzel.
Üdv: Atlaimond
Válasz küldése