Mód ötletek
Re: Mód ötletek
lehet olyan módot csinálni, hogy a FUS-DE-RAH vagy melyik kiáltál állandó legyen, mint mondjuk a "tűz kézből" ? magyarul folyamatos kiáltás lenne! nagyon király lenne...
Lehetne reptetni vele az ellenfelet a levegőben, stb. De lehet olyat is, hogy kézből indulna ez a tárgymozgató képesség.
Lehetne reptetni vele az ellenfelet a levegőben, stb. De lehet olyat is, hogy kézből indulna ez a tárgymozgató képesség.
Re: Mód ötletek
üdv
olyan keresek ami feljavitja női testett és még mellek mozognak járás közben
normális szemek
olyan keresek ami feljavitja női testett és még mellek mozognak járás közben
normális szemek
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Mód ötletek
Mintha épp tegnap írtam volna erről egy hozzászólást videoval együtt... Bár nem tudom, mint jelent nálad a normális szemek.legenda26 írta:üdv
olyan keresek ami feljavitja női testett és még mellek mozognak járás közben
normális szemek
Re: Mód ötletek
Olyan arénát tudna valaki csinálni, ahol néző lehetek? Vagy olyan programot, hogy kiválaszthatok a városból bármilyen két embert, akik megküzdhetnek egymás ellen egy zárt helyen, és felszerelhetem őket bármilyen cuccal? Mondjuk a sima aréna mód, amit írt valaki, az lenne a legjobb. Az Oblivion arénáját egy az egybe nem lehetne áttenni küldetésekkel együtt?
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Mód ötletek
Nem.Arabus írta:Olyan arénát tudna valaki csinálni, ahol néző lehetek? Vagy olyan programot, hogy kiválaszthatok a városból bármilyen két embert, akik megküzdhetnek egymás ellen egy zárt helyen, és felszerelhetem őket bármilyen cuccal? Mondjuk a sima aréna mód, amit írt valaki, az lenne a legjobb. Az Oblivion arénáját egy az egybe nem lehetne áttenni küldetésekkel együtt?
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Mód ötletek
Mondjuk egy-két emberkének k.va sok szabadideje van, és elmebeteg ötleteiDr.UnGrammar írta: Nem.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Mód ötletek
Nem az nem.TGWH írta:Mondjuk egy-két emberkének k.va sok szabadideje van, és elmebeteg ötleteiDr.UnGrammar írta: Nem.
Re: Mód ötletek
Csá! Nagyon jó ötlet, pont ilyen arénakiegészítő kellene nekem is! Oblivionos aréna az eszméletlen jó volt, addig amíg a küldetés tartott, mert utána csak szörnyekkel lehetett harcolni, ami egy kalap sz*r volt. Szóval a randomitás megoldaná azt a problémát hogy elfogyjanak az ellenfelek, és jól kitaláltad, hogy bármilyen erős ellenfelet generálhat a program bármilyen fegyverrel, így mint az életben bárki lehet az arénában az ellenfeled! Nekem az a problémám hogy a karakterem már kb most sebezhetetlen, lehet az arénában viszont találna ellenfelet! De ahogy látom senki nem csinálta még meg a módot, csak tipikus béna tömegaréna másolatokat csináltak, vagy valami béna szörnygenerátor programot, ami káoszt gyárt az "aréna" közepére, ahol az ellenfelek még csak nem is random kapják meg az erejüket vagy a képességüket... Ha valaki megcsinálná amit kértél én is felajánlanék érte olyan 8000 FT-ot ha az illető megadja a számlaszámát! De valószínűleg senki nem fogja elkészíteni sajnos.Modoljunk írta:Sziasztok ! Tudna valaki készíteni olyan aréna módot, amit korábban kértek ? Generálná az ellenfelet, és véletlenszerű cuccal, és erővel és névvel jelenne meg ! Így nagyon valósághű lenne, semmi más extra nem kéne... Esetleg annyi még, hogy mindig 100 arannyal többet kapna az ember minden túlélt meccs után. pl első meccs 100 aranyat fizet,akkor a 2. meccs 200at... De bármilyen emberszerű ellenfeled lehet, bármilyen cucokkal, így ha véletlen olyat kapsz ki, akkor meghalsz. Szóval nem 1-2 ellenfél lenne, hanem generálna egyet, telejsen véletlenszerű képességekkel, akár teljesen véletlenszerű névvel, fajjal és cucokkal ! Láttam sokan akartak iylen módot már, szóval lenne rá igény ! Én még támogatnám is a fordítókat 15000 forintal, ha ezt a módot megcsinálja nekem valaki, ha minden úgy van ahogy "kértem/kértük".
Szerintem nem nehéz megcsinálni, hogy generáljon egy véletlenszerű ellenfelet, véletlenszerű cucokkal, de én már dolgozom, nincs időm sajnos, hogy kitanuljak egy programot, amivel ezt megcsinálhatnám ! Nagyon szépen köszönöm, ha valaki elkészíti, szerintem más is nagyon örülne neki ! Üdv: Ádám !
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Mód ötletek
Na, akkor fussunk át rajta még egyszer, a gyengébbek kedvéért, hogy mit tud a (részben) általam készített aréna:AZdemix79 írta:Csá! Nagyon jó ötlet, pont ilyen arénakiegészítő kellene nekem is! Oblivionos aréna az eszméletlen jó volt, addig amíg a küldetés tartott, mert utána csak szörnyekkel lehetett harcolni, ami egy kalap sz*r volt. Szóval a randomitás megoldaná azt a problémát hogy elfogyjanak az ellenfelek, és jól kitaláltad, hogy bármilyen erős ellenfelet generálhat a program bármilyen fegyverrel, így mint az életben bárki lehet az arénában az ellenfeled! Nekem az a problémám hogy a karakterem már kb most sebezhetetlen, lehet az arénában viszont találna ellenfelet! De ahogy látom senki nem csinálta még meg a módot, csak tipikus béna tömegaréna másolatokat csináltak, vagy valami béna szörnygenerátor programot, ami káoszt gyárt az "aréna" közepére, ahol az ellenfelek még csak nem is random kapják meg az erejüket vagy a képességüket... Ha valaki megcsinálná amit kértél én is felajánlanék érte olyan 8000 FT-ot ha az illető megadja a számlaszámát! De valószínűleg senki nem fogja elkészíteni sajnos.
- Generálná az ellenfelet - pipa
- véletlenszerű cuccal, - pipa
- erővel - pipa
- és névvel jelenne meg - pipa
- Esetleg annyi még, hogy mindig 100 arannyal többet kapna az ember minden túlélt meccs után. - ezt így nem tudja, de mindegyiknél véletlenszerűen képzett kincs van, arany is.
- De bármilyen emberszerű ellenfeled lehet, bármilyen cucokkal, így ha véletlen olyat kapsz ki, akkor meghalsz. Szóval nem 1-2 ellenfél lenne, hanem generálna egyet, telejsen véletlenszerű képességekkel, akár teljesen véletlenszerű névvel, fajjal és cucokkal ! - pipa. Csak nem egyszerre egyet, hanem mod konfiguráló menü beállítástól függően többet egyszerre, folyamatosan.
- Szóval a randomitás megoldaná azt a problémát hogy elfogyjanak az ellenfelek, - pipa
- Egy ellenfél elleni harc - na ezt nem tudja.
Re: Mód ötletek
Csak alkalmatlan 1vs1 lleni harcra, az ellenfél meg sem támad, a cuccaik és képességeik pedig nem generálódnak, szinte mindig egy ezüst kardot kapnak. 10es szint felett már nem is ellenfelek... Hozzáteszem egyetlen emberszerű lény van csak, az orkok... a többi a srákány vagy pók, vagy béna katomák... de harmat gyenge mindegyik. Olyan nincs, hogy ében páncélban jelenik meg és 40%os kétkezestámadásos nyakáncban az ellenfél. mindig béna bőrvértben jelenik meg, 1-1 fegyverrel, de egy kicsit normálisabb karakternek 1 ütés az ellenfél... Olyan sem volt soha, hogy generált volna pl egy elfet, vagy egy északit, aki pl level 60-as, és ébenpáncélt kapott volna, mert a randomitás miatt mákja lett volna, és veszélyes ellenfél lett volna... tehát az arénád kb arra jó, hogy megnyom valaki egy gombot, előjön valami szörny egy tök alap cuccal, pl egy ORK (az egyetlen faj ami tényleg faj, a többi sárkány vagy vérfarkas stb). Aztán két vágással levágom a két ellenfelet.. Olyan nincs hogy 1 ellenfél jön, és bármilye ellenfél jöhet... és a képessége a statisztikája, a cuccai, a faja mind véletlen lenne. Nincs olyan hogy megnyomok egy gombot, és random kiteszi az ellenfelemet valamilyen páncélban pl ébenpáncélba, és random valami fegyverrel, ami az ezüskardtól kezdve a legbrutálisabb fegyverig bármi lehet... Megadott ellenfelek vannak amiből emberszerű b 3 van, abból is csak egy van ami "játszható faj". És a páncél fegyver, képessége, abszolult nem generálódik, ha generálódik is akkor a képességeik tuti nem és az életerő sem.... egyszer nem kaptam komolyabb ellenfelet... Hozzáteszem elf, északi, és az összes faj közül egyetlen ellenfeled sem lehet, csak ilyen "banditák" vagy sárkányok.Vik írta:Na, akkor fussunk át rajta még egyszer, a gyengébbek kedvéért, hogy mit tud a (részben) általam készített aréna:AZdemix79 írta:Csá! Nagyon jó ötlet, pont ilyen arénakiegészítő kellene nekem is! Oblivionos aréna az eszméletlen jó volt, addig amíg a küldetés tartott, mert utána csak szörnyekkel lehetett harcolni, ami egy kalap sz*r volt. Szóval a randomitás megoldaná azt a problémát hogy elfogyjanak az ellenfelek, és jól kitaláltad, hogy bármilyen erős ellenfelet generálhat a program bármilyen fegyverrel, így mint az életben bárki lehet az arénában az ellenfeled! Nekem az a problémám hogy a karakterem már kb most sebezhetetlen, lehet az arénában viszont találna ellenfelet! De ahogy látom senki nem csinálta még meg a módot, csak tipikus béna tömegaréna másolatokat csináltak, vagy valami béna szörnygenerátor programot, ami káoszt gyárt az "aréna" közepére, ahol az ellenfelek még csak nem is random kapják meg az erejüket vagy a képességüket... Ha valaki megcsinálná amit kértél én is felajánlanék érte olyan 8000 FT-ot ha az illető megadja a számlaszámát! De valószínűleg senki nem fogja elkészíteni sajnos.
- Generálná az ellenfelet - pipa
- véletlenszerű cuccal, - pipa
- erővel - pipa
- és névvel jelenne meg - pipa
- Esetleg annyi még, hogy mindig 100 arannyal többet kapna az ember minden túlélt meccs után. - ezt így nem tudja, de mindegyiknél véletlenszerűen képzett kincs van, arany is.
- De bármilyen emberszerű ellenfeled lehet, bármilyen cucokkal, így ha véletlen olyat kapsz ki, akkor meghalsz. Szóval nem 1-2 ellenfél lenne, hanem generálna egyet, telejsen véletlenszerű képességekkel, akár teljesen véletlenszerű névvel, fajjal és cucokkal ! - pipa. Csak nem egyszerre egyet, hanem mod konfiguráló menü beállítástól függően többet egyszerre, folyamatosan.
- Szóval a randomitás megoldaná azt a problémát hogy elfogyjanak az ellenfelek, - pipa
Oblivionhoz hasonló arénától abszolult eltér. Olyan nincs hogy EGYETLEN ellenfelet generál, aki random kap MINDEN tulajdonságot. Akkor lenne jó, ha lehetne bármilyen fajú, bármilyen erejű, életerejű, páncélzatú az ellenfél, és így a harc kimenetele attól függne, hogy mennyire kemény dolgokat mákol be magának a szörny... tegyük fel a generátor generál egy 60as szintű ellenfelet 600 életerővel, de kap egy ezüstkardot akkor megszívja... de lehet egy 7-es szintű ellenfelet generál, pl egy északit, aki megkapja a legjobb ébenpáncélt a legerősebb karddal (mivel RANDOM generál bármi megtörténhet) és lehet komolyabb ellenfél lenne. Ilyesmi itt nincs... ez teremt egy káoszt az "aréna" közepére és ennyi... abszolult alkalmatlan olyan aréna harcra, amibe beletudod élni magad, "hogy 1vs1ben bárki lehet az ellenfél" életérzést érj el... Nincs olyan, hogy egyszer véletlen bead egy brutális erős északit, mert olyan páncélt, szintet és életerőt, képességeket (pl kétkezes támadás) mákolt be, néha pedig egy orkot 3-as szinttel és ezüstkardddal, ez miatt harmatgyenge.... Ilyen nincs... Tehát nem generálódik az ellenfél ereje és fegyverei, csak abszlult minimálisan. Ráadásul sosem jön ellenfél egyedül, mindig csak párban. Csak annyit szeretnék hogy 1vs1ben harcolhassak az arénában olyan ellenfelekkel, amik nem "klónok" vagy előre megtervezett harcosok, hanem ha megnyomok egy gombot mindig random generálna egy ellenfelet, az ellenfél minden tulajdonsága még a szintje is random lennne, még a cuccait is random kapná meg amibe beöltözne. Az utolsó mondat a legfontosabb.. ez hiányzik.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Mód ötletek
Ha béna vagy magad összetákolni az álom arénád, akkor mégis hogy a búba tudod hány százalékos az ellenfelet kétkezes technikája? Emlékeim szerint aza alapjáték nem jelzi az ellenfeleim képességeit...
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Mód ötletek
Kb. három éve ezt kéri a gyerek, az alatt már rendesen megtanulhatott volna moddolni, és simán át tudná írni Vik arénáját olyanra, amilyen neki kellDr.UnGrammar írta:Ha béna vagy magad összetákolni az álom arénád, akkor mégis hogy a búba tudod hány százalékos az ellenfelet kétkezes technikája? Emlékeim szerint aza alapjáték nem jelzi az ellenfeleim képességeit...
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Mód ötletek
Sehogy sem jelzi a játék, de le lehet kérdezni konzolból. Mondjuk nem nézem ki belőle, hogy képes rá, ha egyszer az aréna vezérlő gombjait is összekeveri...Dr.UnGrammar írta:Ha béna vagy magad összetákolni az álom arénád, akkor mégis hogy a búba tudod hány százalékos az ellenfelet kétkezes technikája? Emlékeim szerint aza alapjáték nem jelzi az ellenfeleim képességeit...
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Mód ötletek
Vik, írd már le, érthetően, röviden, lehet-e 1 vs 1 meccseket játszani az arénádban, illetve meg lehet-e oldani technikailag? Illetve létezik-e olyan aréna az 54841588 aréna mod közül, amelyikben van 1 vs 1 lehetőség?Vik írta:Sehogy sem jelzi a játék, de le lehet kérdezni konzolból. Mondjuk nem nézem ki belőle, hogy képes rá, ha egyszer az aréna vezérlő gombjait is összekeveri...Dr.UnGrammar írta:Ha béna vagy magad összetákolni az álom arénád, akkor mégis hogy a búba tudod hány százalékos az ellenfelet kétkezes technikája? Emlékeim szerint aza alapjáték nem jelzi az ellenfeleim képességeit...
Re: Mód ötletek
Sehogy sem jelzi a játék, de le lehet kérdezni konzolból. Mondjuk nem nézem ki belőle, hogy képes rá, ha egyszer az aréna vezérlő gombjait is összekeveri...[/quote]
Vik, írd már le, érthetően, röviden, lehet-e 1 vs 1 meccseket játszani az arénádban, illetve meg lehet-e oldani technikailag? Illetve létezik-e olyan aréna az 54841588 aréna mod közül, amelyikben van 1 vs 1 lehetőség?[/quote]
Ha örökre lehetne arénázni, és az ellenfél ereje nem fix, hanem valami generátoron múlik akkor tökéletes lenne valami aréna. Tuti összetudná dobni valaki.
Vik, írd már le, érthetően, röviden, lehet-e 1 vs 1 meccseket játszani az arénádban, illetve meg lehet-e oldani technikailag? Illetve létezik-e olyan aréna az 54841588 aréna mod közül, amelyikben van 1 vs 1 lehetőség?[/quote]
Ha örökre lehetne arénázni, és az ellenfél ereje nem fix, hanem valami generátoron múlik akkor tökéletes lenne valami aréna. Tuti összetudná dobni valaki.
Re: Mód ötletek
Sehogy sem jelzi a játék, de le lehet kérdezni konzolból. Mondjuk nem nézem ki belőle, hogy képes rá, ha egyszer az aréna vezérlő gombjait is összekeveri...[/quote]
Vik, írd már le, érthetően, röviden, lehet-e 1 vs 1 meccseket játszani az arénádban, illetve meg lehet-e oldani technikailag? Illetve létezik-e olyan aréna az 54841588 aréna mod közül, amelyikben van 1 vs 1 lehetőség?[/quote]
Szóval?
Vik, írd már le, érthetően, röviden, lehet-e 1 vs 1 meccseket játszani az arénádban, illetve meg lehet-e oldani technikailag? Illetve létezik-e olyan aréna az 54841588 aréna mod közül, amelyikben van 1 vs 1 lehetőség?[/quote]
Szóval?
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Mód ötletek
Nyílván ha ez lehetséges lenne, és lenne is ilyen beteg gondolkozású ember, akkor már elkészült volna443434343 írta: Ha örökre lehetne arénázni, és az ellenfél ereje nem fix, hanem valami generátoron múlik akkor tökéletes lenne valami aréna. Tuti összetudná dobni valaki.
Vagy ,,B'', volt ilyen ember, és fel is tette a nexus-ra, sőt, sokan használják, csak egyes felhasználók nem tudnak angolul
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Mód ötletek
Szerintem ezt a múltkor leírtam. Igen, meg lehet oldani, nem fél órás munka, és az arénám nem tudja.raimhol írta:Vik, írd már le, érthetően, röviden, lehet-e 1 vs 1 meccseket játszani az arénádban, illetve meg lehet-e oldani technikailag? Illetve létezik-e olyan aréna az 54841588 aréna mod közül, amelyikben van 1 vs 1 lehetőség?
Szóval?
Re: Mód ötletek
Nos lenne egy fontos kérdésem, vagy inkább kérésem.
Olyan mod érdekelne, amivel ilyen tipikus, fiatalos, tizenéves animés/japános főhőst tudnék összerakni magamnak.
Tehát bármiféle olyan faj vagy arc mod, amivel ilyen ifjú, fantasy shounen hőst rakhatnék össze magamnak.
Igazság szerint sosem jöttek be az ilyen idősebb, kigyúrt, széles vállú karakterek, hanem (jrpg rajongó lévén) a fiatalosabb főhősöket kedvelem.
Sokat kutakodtam már ilyen után, de nem jártam sikerrel.
Egy ilyen mod kivitelezhető lenne?
Olyan mod érdekelne, amivel ilyen tipikus, fiatalos, tizenéves animés/japános főhőst tudnék összerakni magamnak.
Tehát bármiféle olyan faj vagy arc mod, amivel ilyen ifjú, fantasy shounen hőst rakhatnék össze magamnak.
Igazság szerint sosem jöttek be az ilyen idősebb, kigyúrt, széles vállú karakterek, hanem (jrpg rajongó lévén) a fiatalosabb főhősöket kedvelem.
Sokat kutakodtam már ilyen után, de nem jártam sikerrel.
Egy ilyen mod kivitelezhető lenne?
Re: Mód ötletek
Ha módosítanád hogy 1 vs 1 is menjen benne megköszönném és többet nem posztolnék aréna miatt, ha játszható fajok ellen is lehet arénázni!Vik írta:Szerintem ezt a múltkor leírtam. Igen, meg lehet oldani, nem fél órás munka, és az arénám nem tudja.raimhol írta:Vik, írd már le, érthetően, röviden, lehet-e 1 vs 1 meccseket játszani az arénádban, illetve meg lehet-e oldani technikailag? Illetve létezik-e olyan aréna az 54841588 aréna mod közül, amelyikben van 1 vs 1 lehetőség?
Szóval?
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Mód ötletek
És a beígért pénzjutalom?
Re: Mód ötletek
Vik ; küldöm azon nyomban ha örökre bannolod a csávót....!(kár hogy reménytelen)
Re: Mód ötletek
Héé, ő a Morrohun Team trollja, nem kéne kirúgni, mert akkor oda ez a kiváltság. Nem minden oldal büszkélkedhet saját, bejáratott trollalZagloba írta:Vik ; küldöm azon nyonban ha örökre bannolod a a csávót....!(kár hogy reménytelen)
Re: Mód ötletek
Köszönöm az elismerést! XDSleth írta:Héé, ő a Morrohun Team trollja, nem kéne kirúgni, mert akkor oda ez a kiváltság. Nem minden oldal büszkélkedhet saját, bejáratott trollalZagloba írta:Vik ; küldöm azon nyonban ha örökre bannolod a a csávót....!(kár hogy reménytelen)
Re: Mód ötletek
Guard Dialogue Overhaul magyarításának nagyon örülnék..Marhára zavar,h én vagyok a "nagy hős",de az összes mezei strázsa beszól,ha elmegyek mellette.Szerintem ez a mod - már ha működik az eredeti rendesen - nagyban feldobja a jétékot.
-
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18
Re: Mód ötletek
Én meg annak örülnék, ha lennének magyar követők, pl: Ede Bede bácsi, Csóró Lali, ByeAlex, vagy éppen maga a Tenkes Kapitánya.
Companion-nak a Sárkányellátó Vállalatot gondolnám, amelynek minden tagja esküt tenne a sárkányok ellátására. Igazából multi-level marketingszerűen állna fel, vagyis a csúcson lévőknek lehetne egy kis bevétele belőle. További ötlet a Fekete sereg, de nem a Vámosszabadiban gyülekező, hanem az eredeti Mátyás korabeli.
A bárdok inkább a hegedűvel bazseválnának, így meg jelenhetne egy új faj a racemenu-ben is.
A birodalmiak és a viharköpenyesek is annyira unszimpatikusak lehetnének, hogy ne tudjak közöttük választani, és folyton csak a bőrünk nyúznák, hogy legyen egy kis magyar életérzésem. Mert így annyira szürreális.
Mondjuk, ha már itt tartunk lehetne benne birodalmi társadalombiztosítás is, melyet havonta vonnának, és nem kapnánk érte semmit. Ez egy picit nehezítené, de életszerűbbé tenné.
NPC-nek a sárkányfűárust javasolnám, opcionálisan csuklyával vagy anélkül.
Ezek nélkül féloldalas a játék sztem.
Companion-nak a Sárkányellátó Vállalatot gondolnám, amelynek minden tagja esküt tenne a sárkányok ellátására. Igazából multi-level marketingszerűen állna fel, vagyis a csúcson lévőknek lehetne egy kis bevétele belőle. További ötlet a Fekete sereg, de nem a Vámosszabadiban gyülekező, hanem az eredeti Mátyás korabeli.
A bárdok inkább a hegedűvel bazseválnának, így meg jelenhetne egy új faj a racemenu-ben is.
A birodalmiak és a viharköpenyesek is annyira unszimpatikusak lehetnének, hogy ne tudjak közöttük választani, és folyton csak a bőrünk nyúznák, hogy legyen egy kis magyar életérzésem. Mert így annyira szürreális.
Mondjuk, ha már itt tartunk lehetne benne birodalmi társadalombiztosítás is, melyet havonta vonnának, és nem kapnánk érte semmit. Ez egy picit nehezítené, de életszerűbbé tenné.
NPC-nek a sárkányfűárust javasolnám, opcionálisan csuklyával vagy anélkül.
Ezek nélkül féloldalas a játék sztem.
Re: Mód ötletek
Szevasztok esetleg a Skyrim Sofia - The Funny Fully Voiced Follower by John Jarvis and Christine Slagman mod fordítását nem tervezte valaki? Ha esetleg mégis akkor előre is köszönetet nyílvánítanék neki.
Re: Mód ötletek
Ez tetszik: ByeAlex bárd lenne és hébe-hóba elklimpírozná a "Kedvesem" -et, vagy Demjén Rózsi, aki éjjel óbégatná teli torokból a "Sajtból van a Hold"-at.Hunemperor írta:Én meg annak örülnék, ha lennének magyar követők, pl: Ede Bede bácsi, Csóró Lali, ByeAlex, vagy éppen maga a Tenkes Kapitánya.
Szerintem a játékos lenne az első, aki agyon csapná ezeket, de a modkészítő helyében ezeket halhatatlanná és levakarhatatlanná programoznám őket. (Mint a rajongót az Oblivionban )
ERRE befizetnék.. ^^
-
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: 2013. júl. 25., csüt. 16:02
Re: Mód ötletek
Viccen kívül tényleg lehetne csinálni egy olyan módot, ami megváltoztatná a térképet a régi Magyarországéra. A Városokat átformálni, hogy az épületek valósághűbbek legyenek. A Természet pontosságára is odafigyelni, hegyek, völgyek, vadállományok, meg ilyenek. Természetesen kapjanak benne helyet a régi csatákra való lehetőségek is. Pl. szívesen le Fus-Ro-Dah -znam a törököket Eger ostrománál.
Bár ezt így megvalósítani nem lehet valami könnyű munka. Nekem meg sajnos nincs nagyon időm ilyesmivel foglalkozni. De azért elfantáziálgatni jó volt egy röpke pillanatra vele...
Bár ezt így megvalósítani nem lehet valami könnyű munka. Nekem meg sajnos nincs nagyon időm ilyesmivel foglalkozni. De azért elfantáziálgatni jó volt egy röpke pillanatra vele...
Re: Mód ötletek
van egy ötletem, miszerint létezik egy hires vámpir. Balmoraból indul a történet, amikor a játékos a templomban jár. Információhoz jut egy vámpirizmusban szenvedő idegenről aki a napokban járt ott. De feltűnően zaklatott volt pedig kezdődő a betegsége. a küldetés azzal kezdődik hogy elküldenek utána hogy segiteni kell rajta. Balmorai kereskedők közt kellene cikázni információt gyűjteni, és fizetni a delikvens után, mivel hitelre vásárolt. a Balmorai mágus céhnél ér véget, a tér mágus el mondja merre ment... Ald ruhn ott nagyobb összegért meg szerezhetünk egy italt, ami talán segit, de a keresett delikvens, ismét előttünk távozott a városból. meg rendelte az italt, de a hozzá valókat nem szedte össze a Skar alatti alkimista, el késziki nekünk. Mint azt emlitettem, vastag összegért cserébe. "pár szó az italról" három ritka növény az alapanyag és egy vámpir hamu.a növények ald ruhn környékén lelhetőek fel. miután az invertoriban az ital, iszapjáróra szállunk uticél Khuul. ött is kérdezősködni kell. az egyik őr 1000 aranyért cserébeelárúlje hogy el kellett kergetnie egy végső stádiumban lévő vámpirizmusban szenvedő egyént, talán ő az akit hajszolsz. fel ajánl egy vérdijat rá. 10000 arany mondjuk, igy meg térűlnek a költségek. A következő uticél Dagon Fel, a világvége vendégváróban az utolsó információ... persze fizetni kell érte is. Egy keveset. Egy közelben élő családról, aki a parton lakik, ... mikor meg találjuk a házat két szobás kis takaros házat kell látnunk, kis kert két Nix véreb egy karámban. ahogy be lépünk a házba, az előtérben, semmi rendellenes. Az egyik szoba feltúrva meg találjuk az üldözött egyént. holtan, bele nézónk a zsebeibe, meg találunk egy naplót Amihra naplója néven. lapozgatva ki derül hogy az anya pár éve meg halt, egy közeli kriptában lett el temetve. fél éve a Kis lány a napló tulajdonosa meg betegedett. egy gyász látogatás után. agressziv lett, és egyre sötétebb lett a bőre,.. az apa folytatja a naplót. találunk egy levelet nekünk cimezve, miben el mondja az apa hogy a segitségünket kéri. ő el bukott de meg kér, mentsük meg a lányát. a kripta alján meg találjuk a vámpir lányt , a vámpir gyűrű segit vele komunikálni. csak úgy fogadja el az italt ha meg bizik bennünk, azt nekünk kell kitalálni, de ha meg kapja a naplót bizni fog bennünk. meg issza össze esik, addig mi le vehetjük a gyűrűt . közös út el kell kisérni Dagon felbe. aztán fel markolni az 10000 K aranyat Khuul-ban.
Természetesen, minden továbbfejlesztést elfogadok, és ezt lehet egy kihivásnak venni részetekről, .hazudnék ha azt mondanám nem próbáltam megalkotni "Construction Set" ben de kevés a tudásom, és az időm. és tisztában vagyok azzal, hogy egyedül lehetettlen megalkotnom.
Természetesen, minden továbbfejlesztést elfogadok, és ezt lehet egy kihivásnak venni részetekről, .hazudnék ha azt mondanám nem próbáltam megalkotni "Construction Set" ben de kevés a tudásom, és az időm. és tisztában vagyok azzal, hogy egyedül lehetettlen megalkotnom.
Re: Mód ötletek
Ezen még dolgoznék a helyedben, de kezdetnek elmegy.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Mód ötletek
Rengeteg hasonlót találsz az Interesting NPCs modban. Sőt (nem sértésből) jobbat!
Ráadásul nem erőltetetten indulnak (értsd, nem rád erőszakolják), hanem te indíthatod el a keresést egyszerű hétköznapi párbeszédekből kinyitva a cselekményt.
Példa:
Poén, hogy ez csak az egyik abból a 3 vámpíros sztoriból, amit eddig találtam. Külön öröm, hogy a küldetés nem ilyen nesze semmi fogd meg jól béna módon indul, hanem tök természetes. A szereplőket aktiválni kell (találkozol velük, kommentálod a hozzájuk köthető rövid eseményeket) a küldetésük előtt. Küldetésük pedig váratlanul egy másik küldetés/esemény során indul csak el.
Pl.: A fenti eseményhez 3 szereplővel kellett előzőleg beszélgetni/találkozni. Ebből eggyel egy hosszú küldetés sorozat során léptem igazi interakcióba (szívesség kérés), ami később elindította a felszín alatt megbúvó történetet.
Csak ajánlani tudom!
Ráadásul nem erőltetetten indulnak (értsd, nem rád erőszakolják), hanem te indíthatod el a keresést egyszerű hétköznapi párbeszédekből kinyitva a cselekményt.
Példa:
► Show Spoiler
Pl.: A fenti eseményhez 3 szereplővel kellett előzőleg beszélgetni/találkozni. Ebből eggyel egy hosszú küldetés sorozat során léptem igazi interakcióba (szívesség kérés), ami később elindította a felszín alatt megbúvó történetet.
Csak ajánlani tudom!
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Mód ötletek
Jó szívvel ajánlom, és remélem megtalálod a számításod benne.crowerseel írta:Nem tudtam hogy van már hasonló
Re: Mód ötletek
Sziasztok van ojan mód ami a kereskedő részleget normalizálja? eladom pár garasért a cuccot a kereskedőnél nem 3 szoros vagy 4 szeres ára lesz
Re: Mód ötletek
Ez a normális,ilyen a kereskedelem igazából is. Ha ezen akarsz javítani akkor nyomd fel a Beszédkészséged minden ágát a csúcsra!krisztyan írta:Sziasztok van ojan mód ami a kereskedő részleget normalizálja? eladom pár garasért a cuccot a kereskedőnél nem 3 szoros vagy 4 szeres ára lesz
Re: Mód ötletek
köszi szépen
Re: Mód ötletek
Én ezt használom: Trade and barter: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/34612/?krisztyan írta:Sziasztok van ojan mód ami a kereskedő részleget normalizálja? eladom pár garasért a cuccot a kereskedőnél nem 3 szoros vagy 4 szeres ára lesz
Honosítás: http://data.hu/get/8637733/Trade_And_Barter_HUN.rar
Re: Mód ötletek
Ez mit tud ?
Re: Mód ötletek
Tartalmak:
-Beállíthatod egyénileg azokat az értékeket, amik meghatározzák egy kereskedő aranykészletét vagy különböző felvásárlási és eladási árát a tárgyaknak.
-Befolyásolhat pl.: lopott áru, sisak, öltözködés, faj, viszonyok(kapcsolati és faji)
-Az árukészlet cserélődésének és az árus aranykészletének megújulása is finomhangolható
-Beállíthatod egyénileg azokat az értékeket, amik meghatározzák egy kereskedő aranykészletét vagy különböző felvásárlási és eladási árát a tárgyaknak.
-Befolyásolhat pl.: lopott áru, sisak, öltözködés, faj, viszonyok(kapcsolati és faji)
-Az árukészlet cserélődésének és az árus aranykészletének megújulása is finomhangolható
Re: Mód ötletek
részleteket kérnék szépen és beállítási magyarázatot.
Re: Mód ötletek
létezik olyan hogy vegyes egyenlőség, nem akarok mindent magamnak de a eladóknak sem.
Re: Mód ötletek
Tedd fel a modot és nézd meg. Magyar nyelvű, nem hiszem hogy ehhez további magyarázat lenne szükséges. Ha bonyolult vagy nem tetszik leszeded...krisztyan írta:részleteket kérnék szépen és beállítási magyarázatot.
Re: Mód ötletek
oks köszi
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Mód ötletek
Krisztyan!
Itt rengeteg információt találsz az árak kiszámításáról: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Speechcraft
A legjobb árak eléréséhez valóban 100-ra ki kell tolni a beszédkészséget, kirakod a legtöbb perkjét főleg amik jobb árat biztosítanak, bűvölsz magadnak cuccokat, amik tovább javítják az árakat, aranyat adva egy koldusnak rövid ideig növekszik a beszédkészséged (rejtetten), ami tovább javítja az árakat.
A legjobb modpárosítások, ha meg akarsz gazdagodni: trade and barter (felnyomod a kereskedők aranymennyiségét maxra), Alchemists Have Ingredients (rengeteg alkímiai összetevőt vehetsz), majd óriáslábujj és búza kombót használva előállítod a legdrágább italt, amiből megszedheted magad. A Training per Level moddal pedig a rengeteg aranyadat elszórhatod trainelésre (akár 50 skill fejlesztés szintenként). Ha a kovács készséget akarod gyorsan fejleszteni és unod a bányászatot, akkor töltsd még le a Crafting Material Shop (Made Easy) modot. Ez a mod egy kovácsot rak le a folyamfenyvesi kovács mellé és 1000 készlettel rendelkezik minden nyersanyagból.
UI: Ez szinte már csalás.
Itt rengeteg információt találsz az árak kiszámításáról: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Speechcraft
A legjobb árak eléréséhez valóban 100-ra ki kell tolni a beszédkészséget, kirakod a legtöbb perkjét főleg amik jobb árat biztosítanak, bűvölsz magadnak cuccokat, amik tovább javítják az árakat, aranyat adva egy koldusnak rövid ideig növekszik a beszédkészséged (rejtetten), ami tovább javítja az árakat.
A legjobb modpárosítások, ha meg akarsz gazdagodni: trade and barter (felnyomod a kereskedők aranymennyiségét maxra), Alchemists Have Ingredients (rengeteg alkímiai összetevőt vehetsz), majd óriáslábujj és búza kombót használva előállítod a legdrágább italt, amiből megszedheted magad. A Training per Level moddal pedig a rengeteg aranyadat elszórhatod trainelésre (akár 50 skill fejlesztés szintenként). Ha a kovács készséget akarod gyorsan fejleszteni és unod a bányászatot, akkor töltsd még le a Crafting Material Shop (Made Easy) modot. Ez a mod egy kovácsot rak le a folyamfenyvesi kovács mellé és 1000 készlettel rendelkezik minden nyersanyagból.
UI: Ez szinte már csalás.
Re: Mód ötletek
köszi a szóbelit és a segítséget
Re: Mód ötletek
Magyarított több fajta ellenség típus, pl: (tűz-fagy óriás) mod, meg kellene egy lemagyarított kastély, ahol szállásolnom lehet a 100, vagy alatti követők számát. Lehetőleg vanillára, karácsonyra meg a 3 nagy dlc-re.
Re: Mód ötletek
Érdeklödnék hogy nem e lehetne eme modot leforditani? My Home Is Your Home.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Mód ötletek
Tessék, le van fordítva: Az én otthonom a te otthonod v1.21