Eredeti angol. Akkor max. a szerencsében bízhatok...TGWH írta:Hát mivel nem lett magyar, ezért igen, gyanítható, hogy neked nem magyar verziód van... tört vagy eredeti angol.Dr Lecter írta: Köszi, sajnos nem sikerült.
Nem volt választható a magyar nyelv.
Megnéztem, a magyaritasokon azt írják, hogy eleve magyarul jelent meg.
De mivel régi játék, lehet, hogy nekem egy angol verzió akadt belőle?
Honnan lehetne letölteni azt a magyar nyelvi file-t?
Ha magyarul jelent meg, akkor az esetek nagy többségében sehol sincsenek magyar nyelvi fájlok. Max egy-két ember megosztja.
Re: Beszélgetős téma
Re: Tomb Raider
Re: Tomb Raider
Talán ez ad egy kis segítséget elindulni:Dr Lecter írta: Köszi, sajnos nem sikerült.
Nem volt választható a magyar nyelv.
Megnéztem, a magyaritasokon azt írják, hogy eleve magyarul jelent meg.
De mivel régi játék, lehet, hogy nekem egy angol verzió akadt belőle?
Honnan lehetne letölteni azt a magyar nyelvi file-t?
http://users.atw.hu/gamesmagyaritas/pri ... thread=211
Itt van szó arról,hogy milyen mappába kell lennie a magyar file-nak és úgy általában a magyar file-ról van szó.
Talán ez hasznosabb(itt vannak linkek is a magyar változatról:
http://users.atw.hu/gamesmagyaritas/for ... owstart=20
Más ötletem nincs így hirtelen,de szerintem ez is elég.
Re: Tomb Raider
Az Underworld hatalmas fájlokban tárolja a tartalmat és ezzel együtt a magyarítást is. Ha magyarrá akarod tenni, akkor lényegében le kell szedned a teljes játékot újra. Én a Steames verziót próbáltam magyarrá tenni, de nem sikerült, fagyott vagy nem indult. Szerintem még az indító exe-be is belenyúltak.
Re: Tomb Raider
A megadott linkeken találtak megoldást a fagyás problémára,ahogy belelovasgattam.genndy írta:Az Underworld hatalmas fájlokban tárolja a tartalmat és ezzel együtt a magyarítást is. Ha magyarrá akarod tenni, akkor lényegében le kell szedned a teljes játékot újra. Én a Steames verziót próbáltam magyarrá tenni, de nem sikerült, fagyott vagy nem indult. Szerintem még az indító exe-be is belenyúltak.
Re: Tomb Raider
Akkor szerintem nem kísérletezek vele, amúgy se egy hosszú játék azt mondják.
Assassin's Creedet is úgy játszottam végig, hogy minden dózis után kiléptem és elolvastam a szövegkönyvet.
A hivatalos magyar oldalán találtam végigjátszást, ott külön magyarítva elérhető az összes cutscene. A köztes részeket meg nagyjából érteni fogom szerintem, ha már úgy veszem, hogy a Skyrimet is nagy vonalakban fel tudtam fogni.
Assassin's Creedet is úgy játszottam végig, hogy minden dózis után kiléptem és elolvastam a szövegkönyvet.
A hivatalos magyar oldalán találtam végigjátszást, ott külön magyarítva elérhető az összes cutscene. A köztes részeket meg nagyjából érteni fogom szerintem, ha már úgy veszem, hogy a Skyrimet is nagy vonalakban fel tudtam fogni.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Tomb Raider
Ehhez én annyit fűznék hozzá, hogy jó játék, és megvan benne a lehetőség, hogy nagyszerű játék lehessen, de annyira elrontották a hangulatot az idiótán megvalósított ritmikus gombnyomogatásos eseményekkel (QTE), hogy nálam sokszor teljes unalomba fulladt a dolog. Azokról az átvezető filmekről nem is beszélve, amikor hosszú perceken keresztül lehet figyelni, amint Lara ostobánál ostobább dolgokat tesz (pedig elvileg eszes lány lenne), ráadásul semmi beleszólásunk nincs a történetbe. Szerencsére nem sok ilyen jelenet van a játékban. (Az utolsó pályán mondjuk kettő is. Egy az elején, egy meg a legvégén, amikor nagy kegyesen megengedik a játék készítői, hogy megküzdjünk a főellenséggel (mire odáig eljutunk, minimum kettő lehetőségünk is volt rá, csak valamiért nem engedték kihasználni) - de azt is rosszul oldották meg. Legalábbis szerintem, ha van Laránál négyféle fegyver, tele tárral, gránátvetővel, akkor én speciel nem a leggyengébb pisztolyt venném elő, persze ritmikus gombnyomogatás keretében, hogy a főellen kényelmesen elintézhesse...)Dr Lecter írta:Sikerült végeznem vele
Nagyon jó kis játék lett belőle, 4 év fejlesztői munka nem volt hiábavaló. Akár az Év Játéka is lehetne...
Számomra ez egy joker játék volt, mert annyi jót olvastam róla, hogy biztos voltam benne, nem lehet rossz. S miután láttam, hogy megvan a magyarítás hozzá!
Igen, jól nézett ki a palota összeomlása, csak itt az nem volt világos, hogy ha egyszer az ellenség zárótüzet bocsát Larára (apropó, egy-két ágyúlövés még oké, de honnan szedtek 25 katyusát?), akkor miért nem próbál fedezéket keresni/elmenekülni a veszélyes területről, minek kell felmászni egy összeomlóban levő épületre, aminek a tetejéről még éppen át tud ugrani a helikopterre (miközben a rotoroknak szerintem le kellett volna fejezniük, mivel az ugráskor éppen megbillent a gép), amikor úgyis tudja, hogy a vihar miatt perceken belül le fognak zuhanni?Maga a történet arról szól, hogy egy hajótörést szenvedünk egy szigeten. Ez Lara első komolyabb kalandja, szóval itt gyakorlatilag totál kezdők vagyunk mint régész.
<nyissz>
Jöjjön rá mindenki maga. A befejezés viszont nem tetszett, nagyon összecsapták.
Spoiler: A girlpowert túlzásba vitték, számomra túl sok férfi karakter hallt meg.
A grafika egy vizuális orgia, csak nagyon erős vas kell hozzá... míg a hangok pedig, nem jutottam szóhoz! Pont emiatt zavart, hogy a zene egyáltalán nem volt kiemelkedő benne, sőt, 3-4 kellemesebbnek hangzó tételen kívűl gyakorlatilag semmi érdemlegesben nem volt részünk. Ez édeskevés.
A hangulat valóban magával ragadó volt, tökéletesen átadta a "kalandjáték" feelinget. Több szép pillanat is volt a játéban, íme néhány: a monostoros rész először, a palota összeomlása. ejtőernyőzés, felmászni a rádiótoronyba.
Normál fokozaton igen, főleg a már említett QTE-k miatt. Pl. a ruszki óriás a hajón. Az durva volt. Több, mint 20 percig kínlódtam vele, a végén már fájt a bal csuklóm. De csak nem tudtam eltalálni, mikor kell lenyomni azokat a billentyűket, amiket a program várt (naná, hogy nem akkor, amikor kiírta a játék). Meg volt pár olyan harc, amikor igen nehezen lehetett tovább haladni, főként amiatt, hogy a sok kitérés/fedezék/tűz/másik fedezék/kitérés/rohanás/tűz során, amikor valaki Lara elé került, és közelharcban elintézte, akkor felrobbant a kezében tartott bomba, ami eléggé megviselte Larát, és lehetett újra kezdeni. A legjobb harc szerintem a vége felé volt, amikor a japcsi katonák jöttek nagy tételben, időnként Lara mögé ugrálva. Ott jó néhány alkalommal vissza kellett vonulnom, fedezéket keresni, előre, párat elintézni, megint vissza, és ez így ment jó sokáig.A multi teljesen feleslegesen került bele, ez sem tetszett, persze pár órát el lehet benne lövöldözni, ámde hogy a rendszer mindenkit mindenkivel összeereszt?
A négy fő fegyverünket is szépen lehetett fejlesztgetni, akárcsak Larát magát. A mellékkarakterek is jók voltak, mégha keveset is szerepeltek benne. Mathias Atya nekem Jigsawra hasonlított
Persze ez drága hősnőnkről szólt, akinek a jelleme nagyon szépen lett ábrázolva, és a karaktere is szépen fejlődött. Feleségnek való!
Könnyű fokozaton játszottam, de ettől óva intenék bárkit is, mert a legtöbb harc tényleg könnyű volt:( Másik hiba, hogy érdemleges bossfight egyáltalán nem volt benne.
Több javítás, videokártya meghajtó frissítés után sem kezeli jól a DX11 tesszelációt, szóval érdemes kikapcsolni, mert sok helyen fagyást okoz. Egyébként is alig lehet megkülönböztetni, hogy mi változik, ha bekapcsoljuk.Ráadásul 2-szer befagyott, egyszer úgy, hogy a mentéseim hibásak lettek, még szerencse, hogy a tábortűzeseket nem rontotta el, mert addigra már a feléig eljutottam.
Re: Tomb Raider
Engem a QTE-k egyáltalán nem zavartak, max. annyi benne, hogy párszor radikálisan vissza kellett vennem a felbontást és kikapcsolnom a hajfürtöket. Szerintem lenne benne ráció...VikMorroHun írta:Ehhez én annyit fűznék hozzá, hogy jó játék, és megvan benne a lehetőség, hogy nagyszerű játék lehessen, de annyira elrontották a hangulatot az idiótán megvalósított ritmikus gombnyomogatásos eseményekkel (QTE), hogy nálam sokszor teljes unalomba fulladt a dolog. Azokról az átvezető filmekről nem is beszélve, amikor hosszú perceken keresztül lehet figyelni, amint Lara ostobánál ostobább dolgokat tesz (pedig elvileg eszes lány lenne), ráadásul semmi beleszólásunk nincs a történetbe. Szerencsére nem sok ilyen jelenet van a játékban. (Az utolsó pályán mondjuk kettő is. Egy az elején, egy meg a legvégén, amikor nagy kegyesen megengedik a játék készítői, hogy megküzdjünk a főellenséggel (mire odáig eljutunk, minimum kettő lehetőségünk is volt rá, csak valamiért nem engedték kihasználni) - de azt is rosszul oldották meg. Legalábbis szerintem, ha van Laránál négyféle fegyver, tele tárral, gránátvetővel, akkor én speciel nem a leggyengébb pisztolyt venném elő, persze ritmikus gombnyomogatás keretében, hogy a főellen kényelmesen elintézhesse...)Dr Lecter írta:Sikerült végeznem vele
Nagyon jó kis játék lett belőle, 4 év fejlesztői munka nem volt hiábavaló. Akár az Év Játéka is lehetne...
Számomra ez egy joker játék volt, mert annyi jót olvastam róla, hogy biztos voltam benne, nem lehet rossz. S miután láttam, hogy megvan a magyarítás hozzá!
Igen, jól nézett ki a palota összeomlása, csak itt az nem volt világos, hogy ha egyszer az ellenség zárótüzet bocsát Larára (apropó, egy-két ágyúlövés még oké, de honnan szedtek 25 katyusát?), akkor miért nem próbál fedezéket keresni/elmenekülni a veszélyes területről, minek kell felmászni egy összeomlóban levő épületre, aminek a tetejéről még éppen át tud ugrani a helikopterre (miközben a rotoroknak szerintem le kellett volna fejezniük, mivel az ugráskor éppen megbillent a gép), amikor úgyis tudja, hogy a vihar miatt perceken belül le fognak zuhanni?Maga a történet arról szól, hogy egy hajótörést szenvedünk egy szigeten. Ez Lara első komolyabb kalandja, szóval itt gyakorlatilag totál kezdők vagyunk mint régész.
<nyissz>
Jöjjön rá mindenki maga. A befejezés viszont nem tetszett, nagyon összecsapták.
Spoiler: A girlpowert túlzásba vitték, számomra túl sok férfi karakter hallt meg.
A grafika egy vizuális orgia, csak nagyon erős vas kell hozzá... míg a hangok pedig, nem jutottam szóhoz! Pont emiatt zavart, hogy a zene egyáltalán nem volt kiemelkedő benne, sőt, 3-4 kellemesebbnek hangzó tételen kívűl gyakorlatilag semmi érdemlegesben nem volt részünk. Ez édeskevés.
A hangulat valóban magával ragadó volt, tökéletesen átadta a "kalandjáték" feelinget. Több szép pillanat is volt a játéban, íme néhány: a monostoros rész először, a palota összeomlása. ejtőernyőzés, felmászni a rádiótoronyba.
Normál fokozaton igen, főleg a már említett QTE-k miatt. Pl. a ruszki óriás a hajón. Az durva volt. Több, mint 20 percig kínlódtam vele, a végén már fájt a bal csuklóm. De csak nem tudtam eltalálni, mikor kell lenyomni azokat a billentyűket, amiket a program várt (naná, hogy nem akkor, amikor kiírta a játék). Meg volt pár olyan harc, amikor igen nehezen lehetett tovább haladni, főként amiatt, hogy a sok kitérés/fedezék/tűz/másik fedezék/kitérés/rohanás/tűz során, amikor valaki Lara elé került, és közelharcban elintézte, akkor felrobbant a kezében tartott bomba, ami eléggé megviselte Larát, és lehetett újra kezdeni. A legjobb harc szerintem a vége felé volt, amikor a japcsi katonák jöttek nagy tételben, időnként Lara mögé ugrálva. Ott jó néhány alkalommal vissza kellett vonulnom, fedezéket keresni, előre, párat elintézni, megint vissza, és ez így ment jó sokáig.A multi teljesen feleslegesen került bele, ez sem tetszett, persze pár órát el lehet benne lövöldözni, ámde hogy a rendszer mindenkit mindenkivel összeereszt?
A négy fő fegyverünket is szépen lehetett fejlesztgetni, akárcsak Larát magát. A mellékkarakterek is jók voltak, mégha keveset is szerepeltek benne. Mathias Atya nekem Jigsawra hasonlított
Persze ez drága hősnőnkről szólt, akinek a jelleme nagyon szépen lett ábrázolva, és a karaktere is szépen fejlődött. Feleségnek való!
Könnyű fokozaton játszottam, de ettől óva intenék bárkit is, mert a legtöbb harc tényleg könnyű volt:( Másik hiba, hogy érdemleges bossfight egyáltalán nem volt benne.
Több javítás, videokártya meghajtó frissítés után sem kezeli jól a DX11 tesszelációt, szóval érdemes kikapcsolni, mert sok helyen fagyást okoz. Egyébként is alig lehet megkülönböztetni, hogy mi változik, ha bekapcsoljuk.Ráadásul 2-szer befagyott, egyszer úgy, hogy a mentéseim hibásak lettek, még szerencse, hogy a tábortűzeseket nem rontotta el, mert addigra már a feléig eljutottam.
A bossfightokban egyetértünk akkor, ahogyan a végében is.
Viszont nekem különös bajom nem volt az átvezető videókkal, mindig vártam őket, hogy mi lesz. Okés, hogy eszes lány, de itt még fiatal, gyakorlatilag kezdő, na meg eléggé meg van rémülve. Meg eleve nő. Bocsánatot kért a szarvasért
Ha olvasgattad a dokumentumokat, akkor rájöhettél, hogy a szigetnek van egy elég hosszú története, szóval a katyusák kipipálva.
A maradékra meg egyszerű a válasz - klasszikus megoldás! Így egy igazi akcióhősnek érezhettük magunkat. Nem hiszem, hogy az ilyen típusú játékokban 100%-os logikát és realizmust láthatunk és várhatunk. Ha láttad a sötét lovag c. filmet, a Batman trilógia második darabja, vagy a Jokeres ha így könnyebb, akkor talán rémlik neked az a kamionfelborulásos rész. Azt úgy oldották meg, hogy a megfelelő pillanatban elengedtek egy igen erős gázrugót...
Nagy harcok inkább az utolsó harmadokban voltak, na ott többször is volt olyan, hogy még könnyű fokozaton is izzadtam. Kiemelt kedvencem nem volt, bár a szirénás nyomornegyedes nem volt rossz, vagy amikor a hajóroncs part után a bunkert kellett felfedezni, az is jó volt. Kedvencem talán az Onik elleni harc volt a Szakadék Erőd előtt.
Örülök, hogy összességében tetszett, részemről tényleg várom a következőt, és nagyon remélem, hogy olyan szintű előre felé tartó fejlődés lesz benne, mint az AC 2-ben volt ( az elsőhöz viszonyítva ). Igaz a másodikkal nem játszottam még, de tömérdek helyen olvastam, hogy ténylegesen figyelembe vették a rajongók kéréseit/észrevételeit.
Szerintem még egyszer végig fogom tolni valamikor, mert "pechemre" kijött a javított változata a fordításnak
Re: Tomb Raider
Ez az egyetlen baj vele: 40 óra játék,aztán 1 évig folyt.köv.
Egyébként lehet,hogy "kicsit" későn jegyzem meg,de grat a kijátszáshoz!
Egyébként lehet,hogy "kicsit" későn jegyzem meg,de grat a kijátszáshoz!
Re: Tomb Raider
KösziAlpha írta:Ez az egyetlen baj vele: 40 óra játék,aztán 1 évig folyt.köv.
Egyébként lehet,hogy "kicsit" későn jegyzem meg,de grat a kijátszáshoz!
Ki tudja, talán lesz az több is, mint 1 év...
De most van még elég sok játék a gépen, meg év vége felé elvileg befut az AC4...
Re: Tomb Raider
Nm.Dr Lecter írta:Köszi
Ki tudja, talán lesz az több is, mint 1 év...
De most van még elég sok játék a gépen, meg év vége felé elvileg befut az AC4...
Én még egy darabig elleszek az X3TC-al,utána jön a TR2013,aztán majd meglátom(talán RE6 v ME3 lesz).
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Tomb Raider
Kinek mi a hosszú. Nyilván nem lehet az Underworlddel 90-100 órákat eltölteni, de nekem tetszett. Egy kis ízelítő:Dr Lecter írta:Akkor szerintem nem kísérletezek vele, amúgy se egy hosszú játék azt mondják.
Assassin's Creedet is úgy játszottam végig, hogy minden dózis után kiléptem és elolvastam a szövegkönyvet.
A hivatalos magyar oldalán találtam végigjátszást, ott külön magyarítva elérhető az összes cutscene. A köztes részeket meg nagyjából érteni fogom szerintem, ha már úgy veszem, hogy a Skyrimet is nagy vonalakban fel tudtam fogni.
Megjegyzem, Lara közelharci/akrobata képességei igen jók ebben a játékban.
Re: Tomb Raider
Nem néztem végig, mert spoiler lenne számomra, igaz már kipróbáltam egy kicsit, de valóban ügyesen modellezték le.VikMorroHun írta:Kinek mi a hosszú. Nyilván nem lehet az Underworlddel 90-100 órákat eltölteni, de nekem tetszett. Egy kis ízelítő:Dr Lecter írta:Akkor szerintem nem kísérletezek vele, amúgy se egy hosszú játék azt mondják.
Assassin's Creedet is úgy játszottam végig, hogy minden dózis után kiléptem és elolvastam a szövegkönyvet.
A hivatalos magyar oldalán találtam végigjátszást, ott külön magyarítva elérhető az összes cutscene. A köztes részeket meg nagyjából érteni fogom szerintem, ha már úgy veszem, hogy a Skyrimet is nagy vonalakban fel tudtam fogni.
Megjegyzem, Lara közelharci/akrobata képességei igen jók ebben a játékban.
Most kezdtem el az Anniversaryt, Perut megcsináltam, és eddig nagyon tetszett. Egy dolog zavart eddig nagyon, azok pedig a leletek, semmi szükség rájuk, csak a %-ot és a jutalmakat rontják, hiszen nem tudunk meg róluk semmit, nem úgy mint a relikviáknál. Ugyanolyan időhúzás, mint az AC-ben a sok magaslatról való nézelődés, meg zászlógyűjtés
Természetesen írni fogok róla majd bővebben is, ha sikerül végigvinnem
Re: Tomb Raider
Sikerült végigvinnem az Anniversaryt, így írnék róla pár sort.
Wow, szuper lett. Nem is tudom mit mondjak. Igazi kis kalandjáták volt a javából. Felújított grafika ide, vagy oda, ha belegondolok, hogy 96-ban adták ki először... nos nem is csodálom hogy olyan nagy siker lett. Amennyire tudom, akkoriban nem nagyon voltak 3D-s játékok, így etalonnak számított.
Egy szép és nagyon igényes gyűjtői kiadáshoz sikerül hozzájutnom, és meg kell mondjam, nagyon tetszett, már az alaphangulatot remekül megadta.
A játék maga szerintem nagyon hangulatos, és ahogy egyre jobban jutunk előre, annál jobb lesz. Szépen összegyúrták a különböző mitológiákat, kultuszokat, az a bizonyos T-Rex harc pedig:) Bár nem ő volt a kedvencem.
Kicsi történet is került bele, bár ez inkább (sajnos) csak mint mellékág érvényesült, mert sokkal többet is ki lehetett volna hozni belőle. Csakúgy mint a végső színhelyből, mert Atlantisz szinte egyáltalán nem tetszett, számomra túl "modern" volt. Ami nagy különbség az idei és e között, hogy míg az idei a történetre és az érzelmekre épít, úgy ez a kalandra és a fejtörőkre. Ha már fejtörők, nagyon ötletesek voltak, némelyiken elég sokat ültem
Az is tetszett benne, hogy itt sokkal kevesebb harc volt. A játékot nekem 21 és fél óra alatt sikerült kivégeznem a Croft birtokkal együtt. Közepes nehézségen játszottam (okulván az előzőből) és pont annyira volt nehéz mint kellett. Ezt jól belőtték. A végére nagyon fogyott a lőszer, szerencse hogy az elején spóroltam, mert az első két pályát még meg lehetett csinálni az alapfegyverrel. A gyógyszerekből pedig elég sok maradt a végére, de szerencsémre, mert az egy bugnak volt köszönhető - amiket a kentauroknál elbuktam, egyiptomnál visszaadta Ha már egyiptom, örülnék neki, ha a Last Revelationst is felújítanák így...
Itt végre igazi bossfightok is voltak, amik kellőképpen nehezek és ötletesek lettek, szóval le a kalappal. Sajnos a leletek időhúzások voltak, mert semmit se tudtunk meg róluk, relikviákból pedig kevés volt, de azokról legalább megtudtunk valamit. Így is 87%-ot értem el. És az irányítás se sikerült mindig jól
Nálam összesen 4 szép pillanat volt a játékban. Ez azt jelenti, hogy mire fogok biztosan emlékezni belőle:
- a hasonmásom jó ötlet volt
- harc a kentaurokkal és a zenéjének külön piros, igazán erőteljes volt
- Szent Ferenc Temploma, a leghosszabb pálya volt, viszont nagyon jól sikerült a négy téma benne
- Egyiptom úgy ahogy volt egészében, nagyon tetszett, hogy az egész egy komplexum. A legjobb fejtörők is ott voltak.
Remélem, hogy lesz következő TR és az mind történetileg, mind kalandban, hangulatban és egyáltalán nem utolsó sorban feladványokban gazdag és ötletes lesz!
Wow, szuper lett. Nem is tudom mit mondjak. Igazi kis kalandjáták volt a javából. Felújított grafika ide, vagy oda, ha belegondolok, hogy 96-ban adták ki először... nos nem is csodálom hogy olyan nagy siker lett. Amennyire tudom, akkoriban nem nagyon voltak 3D-s játékok, így etalonnak számított.
Egy szép és nagyon igényes gyűjtői kiadáshoz sikerül hozzájutnom, és meg kell mondjam, nagyon tetszett, már az alaphangulatot remekül megadta.
A játék maga szerintem nagyon hangulatos, és ahogy egyre jobban jutunk előre, annál jobb lesz. Szépen összegyúrták a különböző mitológiákat, kultuszokat, az a bizonyos T-Rex harc pedig:) Bár nem ő volt a kedvencem.
Kicsi történet is került bele, bár ez inkább (sajnos) csak mint mellékág érvényesült, mert sokkal többet is ki lehetett volna hozni belőle. Csakúgy mint a végső színhelyből, mert Atlantisz szinte egyáltalán nem tetszett, számomra túl "modern" volt. Ami nagy különbség az idei és e között, hogy míg az idei a történetre és az érzelmekre épít, úgy ez a kalandra és a fejtörőkre. Ha már fejtörők, nagyon ötletesek voltak, némelyiken elég sokat ültem
Az is tetszett benne, hogy itt sokkal kevesebb harc volt. A játékot nekem 21 és fél óra alatt sikerült kivégeznem a Croft birtokkal együtt. Közepes nehézségen játszottam (okulván az előzőből) és pont annyira volt nehéz mint kellett. Ezt jól belőtték. A végére nagyon fogyott a lőszer, szerencse hogy az elején spóroltam, mert az első két pályát még meg lehetett csinálni az alapfegyverrel. A gyógyszerekből pedig elég sok maradt a végére, de szerencsémre, mert az egy bugnak volt köszönhető - amiket a kentauroknál elbuktam, egyiptomnál visszaadta Ha már egyiptom, örülnék neki, ha a Last Revelationst is felújítanák így...
Itt végre igazi bossfightok is voltak, amik kellőképpen nehezek és ötletesek lettek, szóval le a kalappal. Sajnos a leletek időhúzások voltak, mert semmit se tudtunk meg róluk, relikviákból pedig kevés volt, de azokról legalább megtudtunk valamit. Így is 87%-ot értem el. És az irányítás se sikerült mindig jól
Nálam összesen 4 szép pillanat volt a játékban. Ez azt jelenti, hogy mire fogok biztosan emlékezni belőle:
- a hasonmásom jó ötlet volt
- harc a kentaurokkal és a zenéjének külön piros, igazán erőteljes volt
- Szent Ferenc Temploma, a leghosszabb pálya volt, viszont nagyon jól sikerült a négy téma benne
- Egyiptom úgy ahogy volt egészében, nagyon tetszett, hogy az egész egy komplexum. A legjobb fejtörők is ott voltak.
Remélem, hogy lesz következő TR és az mind történetileg, mind kalandban, hangulatban és egyáltalán nem utolsó sorban feladványokban gazdag és ötletes lesz!
Re: Tomb Raider
Azért az se volt rossz jelenet,amikor a vízi szörny fejére kellett ejteni azokat a kalitkákat(ha jól emlékszem az is ebben a részben volt,csak rég játszottam vele).
Re: Tomb Raider
Nem a Krakenre gondolsz, amikor a helyes álványt a fejére kellett ejteni? Mert az az Underworldben van, pont azzal játszok mostAlpha írta:Azért az se volt rossz jelenet,amikor a vízi szörny fejére kellett ejteni azokat a kalitkákat(ha jól emlékszem az is ebben a részben volt,csak rég játszottam vele).
Re: Tomb Raider
Underworld:
Nos ez már nem volt az igazi. Nem is csodálom, hogy újraindították a szériát. Maga a történet úgy ahogy rendben van, bár nem igazán sikerült az Avaloni mitológiát az Északival összepároztatni. A hangulat megfelelő volt, a nehézség, amelyet most is közepes fokozaton játszottam, pont megfelelő volt, talán egy kicsivel lehetett volna nehezebb is. Ellenben nagyon rövid volt, nem tudom pontosan, de olyan 10-12 óra lehetett. Sajnos megint rengeteg időhúzás volt a kincsekkel, meg relikviákkal, mert még ez utóbbiakról sem tudunk meg semmit. Arra való, hogy elhúzza a játékidőt, és hogy kevesebb extra nyíljon meg általa:( Ellenben a naplóban sorra jöttek a jó kis infok, ezért piros pont jár. Nem úgy, mint a szonártérképért, ezt komolyan gondolták? Vicc volt, sose használtam. A fejtörők terén is alulteljesített, szinte azonnal ment minden. Mjölnir legalább jó fegyver volt. A szellemkép is egy jó ötlet volt, de nem hozták ki belőle a maximumot. Sőt, sajnos ez az egészen érződött, gyorsan összecsapták. Az egyensúlyozás pedig vicc volt szintén, annyit kellett tenni, hogy mikor láttuk, hogy borulás van, akkor minden gombról felemeltük a kezünket, s automatikusan helyreállt Lara. A kamerakezelés pedig a legrosszabb volt, amit valaha láttam. A bugokról meg inkább ne is beszéljünk... A befejezés itt legalább jó volt, nem úgy mint az Anniversaryban, mert ott hiányérzetem maradt.
Maradandó pillanatokból azért akad néhány:
- Kraken terme
- Thor övének terme
- Xibalba Urainak terme.
Ha másra nem, arra jó volt, hogy még jobban várjam a Thor második részét:)
Nos ez már nem volt az igazi. Nem is csodálom, hogy újraindították a szériát. Maga a történet úgy ahogy rendben van, bár nem igazán sikerült az Avaloni mitológiát az Északival összepároztatni. A hangulat megfelelő volt, a nehézség, amelyet most is közepes fokozaton játszottam, pont megfelelő volt, talán egy kicsivel lehetett volna nehezebb is. Ellenben nagyon rövid volt, nem tudom pontosan, de olyan 10-12 óra lehetett. Sajnos megint rengeteg időhúzás volt a kincsekkel, meg relikviákkal, mert még ez utóbbiakról sem tudunk meg semmit. Arra való, hogy elhúzza a játékidőt, és hogy kevesebb extra nyíljon meg általa:( Ellenben a naplóban sorra jöttek a jó kis infok, ezért piros pont jár. Nem úgy, mint a szonártérképért, ezt komolyan gondolták? Vicc volt, sose használtam. A fejtörők terén is alulteljesített, szinte azonnal ment minden. Mjölnir legalább jó fegyver volt. A szellemkép is egy jó ötlet volt, de nem hozták ki belőle a maximumot. Sőt, sajnos ez az egészen érződött, gyorsan összecsapták. Az egyensúlyozás pedig vicc volt szintén, annyit kellett tenni, hogy mikor láttuk, hogy borulás van, akkor minden gombról felemeltük a kezünket, s automatikusan helyreállt Lara. A kamerakezelés pedig a legrosszabb volt, amit valaha láttam. A bugokról meg inkább ne is beszéljünk... A befejezés itt legalább jó volt, nem úgy mint az Anniversaryban, mert ott hiányérzetem maradt.
Maradandó pillanatokból azért akad néhány:
- Kraken terme
- Thor övének terme
- Xibalba Urainak terme.
Ha másra nem, arra jó volt, hogy még jobban várjam a Thor második részét:)
Re: Tomb Raider
Azt hiszem a Kraken volt az,de én úgy emlékszem,hogy azok valamilyen láncon lógó fogazott aljú kalitkák voltak(ilyen foglyoknak gondolom).Dr Lecter írta:Nem a Krakenre gondolsz, amikor a helyes álványt a fejére kellett ejteni? Mert az az Underworldben van, pont azzal játszok mostAlpha írta:Azért az se volt rossz jelenet,amikor a vízi szörny fejére kellett ejteni azokat a kalitkákat(ha jól emlékszem az is ebben a részben volt,csak rég játszottam vele).
Fogaskerekes izékhez kellett rohangálni,ha jól emlékszem.
Ott volt az a harang is nem sokkal előtte,amivel kellett bohóckodni a sírhelyen,ami inkább templom volt.
Sajnos nem tudom újra elővenni,hogy megnézzem,mert kölcsönadtam az egész szériát ismerősnek és még nála van.
Re: Tomb Raider
Újrajátszottam a kijavított magyarítás örömére. Sajnos néhány elütés így is maradt benne.
Viszont nehéz fokozaton játszottam, de így se volt olyan szinten nehéz, mint gondolná az ember. Persze néhány harcos résznél sokkal több lőszer fogyott, mint kezdőn, de túl sok bonyodalom nem volt benne.
92%-ot értem el, úgyhogy elégedett voltam magammal
Persze nem olyan jó volt, mint legelőször, de azért így is volt benne szép pillanat.
Illetve eddig nem vettem észre, de a főtéma szépen áthalad az egész kalandon, hol csak 2-3 hangjegy, hol pedig teljes pompájában.
Nagyon várom a következőt... már ha lesz!
Viszont nehéz fokozaton játszottam, de így se volt olyan szinten nehéz, mint gondolná az ember. Persze néhány harcos résznél sokkal több lőszer fogyott, mint kezdőn, de túl sok bonyodalom nem volt benne.
92%-ot értem el, úgyhogy elégedett voltam magammal
Persze nem olyan jó volt, mint legelőször, de azért így is volt benne szép pillanat.
Illetve eddig nem vettem észre, de a főtéma szépen áthalad az egész kalandon, hol csak 2-3 hangjegy, hol pedig teljes pompájában.
Nagyon várom a következőt... már ha lesz!
Re: Tomb Raider
Azt hiszem félbehagyom az x3tc-t,mert még kéne hozzá pár hónap és mindjárt jön a Skyrim teszt időszak és amúgy is belenéztem a játékba.
A sárkány nem volt piskóta az elején,de azért remélem nem csak havas tájon fog játszódni a játék.
Kicsit negatív,hogy az elején olyan sokat kell hánykolódni a rabkocsiban,de legalább volt társaság...
Később:mégsem hagyom félbe,mivel látom,hogy még hátra van pár hét a Skyrim fordításból és amúgy is mindjárt kiprörgetem.
A sárkány nem volt piskóta az elején,de azért remélem nem csak havas tájon fog játszódni a játék.
Kicsit negatív,hogy az elején olyan sokat kell hánykolódni a rabkocsiban,de legalább volt társaság...
Később:mégsem hagyom félbe,mivel látom,hogy még hátra van pár hét a Skyrim fordításból és amúgy is mindjárt kiprörgetem.
Re: Tomb Raider
Na kipörgettem az x3tc-ot,most megnézem a tr2013at...
Kérdésem az lenne,hogy a TR2013 magyarítása vonatkozik a dlc-kre is?
Ha nem,akkor létezik rá külön magyarítás?
Kérdésem az lenne,hogy a TR2013 magyarítása vonatkozik a dlc-kre is?
Ha nem,akkor létezik rá külön magyarítás?
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Tomb Raider
Ezt szerintem egyből a fordítóktól kellene megkérdezned. Bár a Tomb Raiderhez rendes kaland DLC összesen egy db létezik, az is csak egy komolyabb sír kifosztása, a többi inkább fegyver, ruha meg multi pálya, tehát ha nincs hozzájuk magyarítás, nem sokról maradsz le.Alpha írta:Na kipörgettem az x3tc-ot,most megnézem a tr2013at...
Kérdésem az lenne,hogy a TR2013 magyarítása vonatkozik a dlc-kre is?
Ha nem,akkor létezik rá külön magyarítás?
Re: Tomb Raider
Vik írta: Ezt szerintem egyből a fordítóktól kellene megkérdezned. Bár a Tomb Raiderhez rendes kaland DLC összesen egy db létezik, az is csak egy komolyabb sír kifosztása, a többi inkább fegyver, ruha meg multi pálya, tehát ha nincs hozzájuk magyarítás, nem sokról maradsz le.
Köszi,akkor neki is kezdek.
Mondjuk ma kicsit játszottam vele és tetszett az elején a menekülős rész(kicsit RE5 érzetet keltett:ott voltak ilyen megjelenő gombok és időre kellett nyomogatni azokat,bizonyos helyzetekben).
Hát mit mondjak...
Ég és föld a többi részéhez képest(sokkal szebb a grafika) + kicsit más stílus is,ami nem hátrány.
Re: Tomb Raider
Nem hiszem, hogy kiterjed rá, de tényleg nem maradsz le semmiről.
Jó játékot hozzá, igazi kalandban lesz részed!
Jó játékot hozzá, igazi kalandban lesz részed!
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Tomb Raider
Hát ha neked tetszik az az elcseszett QTE rendszer, amit a Tomb Raiderbe raktak, akkor szerencséd van, és egy nagyszerű játékhoz kezdtél hozzá...Alpha írta: Köszi,akkor neki is kezdek.
Mondjuk ma kicsit játszottam vele és tetszett az elején a menekülős rész(kicsit RE5 érzetet keltett:ott voltak ilyen megjelenő gombok és időre kellett nyomogatni azokat,bizonyos helyzetekben).
Hát mit mondjak...
Ég és föld a többi részéhez képest(sokkal szebb a grafika) + kicsit más stílus is,ami nem hátrány.
Re: Tomb Raider
Köszi!Dr Lecter írta:Nem hiszem, hogy kiterjed rá, de tényleg nem maradsz le semmiről.
Jó játékot hozzá, igazi kalandban lesz részed!
Eddig minden magyar volt benne,de végül is mindegy,angolul is megértem,amiket beszélnek benne.
Jó ötletnek tartom,hogy vissza lehet utazni régebbi térképekre,ha kihagy valamit a játékos.
Hát kalandos az biztos!
A játék tetszik a QTE rendszer meg semleges,mert jópofa,de túl könnyű(RE5-ben keményebbek voltak a QTE-es részek,de itt túl könnyű,már ha erre céloztál azzal,h el van cseszve).Vik írta: Hát ha neked tetszik az az elcseszett QTE rendszer, amit a Tomb Raiderbe raktak, akkor szerencséd van, és egy nagyszerű játékhoz kezdtél hozzá...
Ami negatív,h túl lineáris a játék + a QTE túl könnyű,de alapjában véve tetszik a játék grafikailag + pörgős,ahogy azt írtátok a fentebbiekben.
Amúgy a QTE nem minden játékban rossz,mert pld a WD ep1-5 játékban döntésekre van megoldva.
Re: Tomb Raider
Igen, akad benne negatívum, pl. a könnyű fejtörők, de azt pl. be lehet tudni a karakter első kalandjának.Alpha írta:Köszi!Dr Lecter írta:Nem hiszem, hogy kiterjed rá, de tényleg nem maradsz le semmiről.
Jó játékot hozzá, igazi kalandban lesz részed!
Eddig minden magyar volt benne,de végül is mindegy,angolul is megértem,amiket beszélnek benne.
Jó ötletnek tartom,hogy vissza lehet utazni régebbi térképekre,ha kihagy valamit a játékos.
Hát kalandos az biztos!
A játék tetszik a QTE rendszer meg semleges,mert jópofa,de túl könnyű(RE5-ben keményebbek voltak a QTE-es részek,de itt túl könnyű,már ha erre céloztál azzal,h el van cseszve).Vik írta: Hát ha neked tetszik az az elcseszett QTE rendszer, amit a Tomb Raiderbe raktak, akkor szerencséd van, és egy nagyszerű játékhoz kezdtél hozzá...
Ami negatív,h túl lineáris a játék + a QTE túl könnyű,de alapjában véve tetszik a játék grafikailag + pörgős,ahogy azt írtátok a fentebbiekben.
Amúgy a QTE nem minden játékban rossz,mert pld a WD ep1-5 játékban döntésekre van megoldva.
De szép számmal vannak benne pozitívumok, s ha kérhetem, inkább ezekre koncentráljon az ember:
- baljós hangulat
- gyönyörű látvány
- megmagyarázhatatlan erő mozgolódása a háttérben
- Lara karaktere
- Gyűrűk Urát odaverő hang
- IGAZÁN ÉRDEKES dokumentumok és relikviák, amiket élmény gyűjteni
- relatíve hosszú kaland.
Re: Tomb Raider
Igen,a hangulat az nagyon fontos.Dr Lecter írta:Igen, akad benne negatívum, pl. a könnyű fejtörők, de azt pl. be lehet tudni a karakter első kalandjának.
De szép számmal vannak benne pozitívumok, s ha kérhetem, inkább ezekre koncentráljon az ember:
- baljós hangulat
- gyönyörű látvány
- megmagyarázhatatlan erő mozgolódása a háttérben
- Lara karaktere
- Gyűrűk Urát odaverő hang
- IGAZÁN ÉRDEKES dokumentumok és relikviák, amiket élmény gyűjteni
- relatíve hosszú kaland.
Na meg a játszhatóság.
Játékélményről meg ne is beszéljünk.
Ez a három a legfontosabb egy játékban,véleményem szerint.
Pár főnökön már túl vagyok,nem voltak vészesek(lehet nem normál fokozaton kellett volna kezdenem).
Extrákat meg kötelező gyűjteni,mert különben nagyon rövid lenne a játék!
Re: Tomb Raider
Igen, de inkább a nehéz a nyerő.Alpha írta:Igen,a hangulat az nagyon fontos.Dr Lecter írta:Igen, akad benne negatívum, pl. a könnyű fejtörők, de azt pl. be lehet tudni a karakter első kalandjának.
De szép számmal vannak benne pozitívumok, s ha kérhetem, inkább ezekre koncentráljon az ember:
- baljós hangulat
- gyönyörű látvány
- megmagyarázhatatlan erő mozgolódása a háttérben
- Lara karaktere
- Gyűrűk Urát odaverő hang
- IGAZÁN ÉRDEKES dokumentumok és relikviák, amiket élmény gyűjteni
- relatíve hosszú kaland.
Na meg a játszhatóság.
Játékélményről meg ne is beszéljünk.
Ez a három a legfontosabb egy játékban,véleményem szerint.
Pár főnökön már túl vagyok,nem voltak vészesek(lehet nem normál fokozaton kellett volna kezdenem).
Extrákat meg kötelező gyűjteni,mert különben nagyon rövid lenne a játék!
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Tomb Raider
Nem. Arra céloztam, hogy szörnyen hangulatromboló tud lenni, amikor egymás után 6* tekinthetjük meg Lara halálát, mert mondjuk egy farkas átharapja a torkát, amikor ott van a kezében a pisztoly, és ritmikus gombnyomogatás helyett csak le kellene lőnie. Vagy amikor elkapja az egyik rosszarcú, és ha rosszkor nyomjuk meg a gombot (azt, hogy mikor van "rossz", onnan tudjuk, hogy) Lara meghal, de ha csak egyszer nyomjuk meg a gombot, akkor is meghal. És ez így ismétlődik hosszasan. A legdurvább az volt, amikor a hajón egy nagydarab oroszt kellett legyőzni... Á, sorolhatnám még, hogy mi a baj vele, de felesleges. Összehasonlításképpen: Assassins' Creed III-ban kiválóan oldották meg a QTE rendszert. Olyat kellett volna ebbe a játékba is tenni.Alpha írta:A játék tetszik a QTE rendszer meg semleges,mert jópofa,de túl könnyű(RE5-ben keményebbek voltak a QTE-es részek,de itt túl könnyű,már ha erre céloztál azzal,h el van cseszve).
Re: Tomb Raider
Most már mindegy,nem fogom elölről kezdeni.Dr Lecter írta:Igen, de inkább a nehéz a nyerő.
Hát igen,ez elég hangulat romboló és néha logikátlan tud lenni.Vik írta: Nem. Arra céloztam, hogy szörnyen hangulatromboló tud lenni, amikor egymás után 6* tekinthetjük meg Lara halálát, mert mondjuk egy farkas átharapja a torkát, amikor ott van a kezében a pisztoly, és ritmikus gombnyomogatás helyett csak le kellene lőnie. Vagy amikor elkapja az egyik rosszarcú, és ha rosszkor nyomjuk meg a gombot (azt, hogy mikor van "rossz", onnan tudjuk, hogy) Lara meghal, de ha csak egyszer nyomjuk meg a gombot, akkor is meghal. És ez így ismétlődik hosszasan. A legdurvább az volt, amikor a hajón egy nagydarab oroszt kellett legyőzni... Á, sorolhatnám még, hogy mi a baj vele, de felesleges. Összehasonlításképpen: Assassins' Creed III-ban kiválóan oldották meg a QTE rendszert. Olyat kellett volna ebbe a játékba is tenni.
Szerintem azért jópofa,hogy próbálkoznak vele,a szándék a lényeg!
Re: Tomb Raider
AC3-ról már én is jókat hallottam.Vik írta:Nem. Arra céloztam, hogy szörnyen hangulatromboló tud lenni, amikor egymás után 6* tekinthetjük meg Lara halálát, mert mondjuk egy farkas átharapja a torkát, amikor ott van a kezében a pisztoly, és ritmikus gombnyomogatás helyett csak le kellene lőnie. Vagy amikor elkapja az egyik rosszarcú, és ha rosszkor nyomjuk meg a gombot (azt, hogy mikor van "rossz", onnan tudjuk, hogy) Lara meghal, de ha csak egyszer nyomjuk meg a gombot, akkor is meghal. És ez így ismétlődik hosszasan. A legdurvább az volt, amikor a hajón egy nagydarab oroszt kellett legyőzni... Á, sorolhatnám még, hogy mi a baj vele, de felesleges. Összehasonlításképpen: Assassins' Creed III-ban kiválóan oldották meg a QTE rendszert. Olyat kellett volna ebbe a játékba is tenni.Alpha írta:A játék tetszik a QTE rendszer meg semleges,mert jópofa,de túl könnyű(RE5-ben keményebbek voltak a QTE-es részek,de itt túl könnyű,már ha erre céloztál azzal,h el van cseszve).
De szerintem az igen magas gépigény miatt vannak ezek a bibik, lejjebb kell venni a felbontást, ill. a hajszálakat ki kell kapcsolni.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Tomb Raider
Kétlem, hogy az alacsonyabb/magasabb gépigénynek bármi köze lenne a program kódjában szereplő, hibásan megvalósított dolgokhoz. Kivéve a DX11 tesszelációt, de annak sincs köze a ritmikus gombnyomogatásokhoz.Dr Lecter írta:AC3-ról már én is jókat hallottam.
De szerintem az igen magas gépigény miatt vannak ezek a bibik, lejjebb kell venni a felbontást, ill. a hajszálakat ki kell kapcsolni.
Ami az AC3-at illeti: vannak benne dolgok, amiket többen hibásnak tartanak, én eddig csak apróságokkal találkoztam, bár még a történet elején járok. Olvastam olyat is, hogy a végét nagyon elrontották, kb. annyira, mint a Mass Effect 3-ét. Ezt mondjuk kétlem, mert annyira rossz befejezést még szándékosan is nehéz összehozni.
Re: Tomb Raider
Nem volt rossz,de nekem van egy olyan benyomásom mégis,hogy egyszerűbb lett,mint az előző részek(pld semmilyen járműves pálya nem volt benne).
Kicsit olyan érzetet keltett bennem a játék a kijátszása után,hogy inkább a hangulat meg a látvány volt a lényege és nem konkrét a játszhatóság.
Amivel sok időm ment el:-orom erődben(ha jól emlékszem ez volt a neve)az utolsó zászló(a darun volt) és a hajóroncsos parton a két utolsó akna megtalálása(a tengerben voltak a semmi közepén).
Ezek ellenére élveztem a játékot,ajánlom mindenkinek!
Kicsit olyan érzetet keltett bennem a játék a kijátszása után,hogy inkább a hangulat meg a látvány volt a lényege és nem konkrét a játszhatóság.
Amivel sok időm ment el:-orom erődben(ha jól emlékszem ez volt a neve)az utolsó zászló(a darun volt) és a hajóroncsos parton a két utolsó akna megtalálása(a tengerben voltak a semmi közepén).
Ezek ellenére élveztem a játékot,ajánlom mindenkinek!
Re: Tomb Raider
Sajnos, vagy nem sajnos, de eddig egyetlen egy ME játékkal sem játszottam, így nem tudok hozzászólni érdemben:(Vik írta:Kétlem, hogy az alacsonyabb/magasabb gépigénynek bármi köze lenne a program kódjában szereplő, hibásan megvalósított dolgokhoz. Kivéve a DX11 tesszelációt, de annak sincs köze a ritmikus gombnyomogatásokhoz.Dr Lecter írta:AC3-ról már én is jókat hallottam.
De szerintem az igen magas gépigény miatt vannak ezek a bibik, lejjebb kell venni a felbontást, ill. a hajszálakat ki kell kapcsolni.
Ami az AC3-at illeti: vannak benne dolgok, amiket többen hibásnak tartanak, én eddig csak apróságokkal találkoztam, bár még a történet elején járok. Olvastam olyat is, hogy a végét nagyon elrontották, kb. annyira, mint a Mass Effect 3-ét. Ezt mondjuk kétlem, mert annyira rossz befejezést még szándékosan is nehéz összehozni.
Re: Tomb Raider
Örülök, hogy tetszett!Alpha írta:Nem volt rossz,de nekem van egy olyan benyomásom mégis,hogy egyszerűbb lett,mint az előző részek(pld semmilyen járműves pálya nem volt benne).
Kicsit olyan érzetet keltett bennem a játék a kijátszása után,hogy inkább a hangulat meg a látvány volt a lényege és nem konkrét a játszhatóság.
Amivel sok időm ment el:-orom erődben(ha jól emlékszem ez volt a neve)az utolsó zászló(a darun volt) és a hajóroncsos parton a két utolsó akna megtalálása(a tengerben voltak a semmi közepén).
Ezek ellenére élveztem a játékot,ajánlom mindenkinek!
Nekem eddig a maxom 92% volt.
Igen, szerintem is a hangulat és a látvány dominált, azok viszont nagyon:)
Re: Tomb Raider
Hát igen,nem bántam meg,köszi.Dr Lecter írta: Örülök, hogy tetszett!
Nekem eddig a maxom 92% volt.
Igen, szerintem is a hangulat és a látvány dominált, azok viszont nagyon:)
Mindent megtaláltam benne(100%) sok sok szenvedéses keresgélés után,de semmi értelme nem lett,főleg,hogy a vége előtt pár pályával már ki lett maxolva a karakter és a fegyverek is,tehát azután már nem volt értelme a kapott szintlépéseknek és alkatrészeknek,mert nem tudtam elosztani egyik pontot sem.
Re: Tomb Raider
Na ez az ami nekem nem sikerült eddig:(Alpha írta:Hát igen,nem bántam meg,köszi.Dr Lecter írta: Örülök, hogy tetszett!
Nekem eddig a maxom 92% volt.
Igen, szerintem is a hangulat és a látvány dominált, azok viszont nagyon:)
Mindent megtaláltam benne(100%) sok sok szenvedéses keresgélés után,de semmi értelme nem lett,főleg,hogy a vége előtt pár pályával már ki lett maxolva a karakter és a fegyverek is,tehát azután már nem volt értelme a kapott szintlépéseknek és alkatrészeknek,mert nem tudtam elosztani egyik pontot sem.
Re: Tomb Raider
Mármint mi nem sikerült?Dr Lecter írta: Na ez az ami nekem nem sikerült eddig:(
Ha mindent megtalálni,akkor ne aggódj,semmi értelme(92% is bőven elég,én csak azért keresgéltem annyit,h minél tovább húzzam a játékot,de ha idő előtt elfogyott volna a türelmem,akkor se bántam volna,ha nem pont 100% lesz a végén).
Lehet RE6 lesz a következő választásom(felesleges megvárnom a magyarítást ahhoz a játékhoz,mert csak most kezdték el nem rég).
Azért visszasírom a régi időket,amikor C64-en basic-ben írtam szöveges játékokat,meg játszottam is ilyesmivel.
Kazettákat cserélgettünk,meg másoltunk(floppy sem volt).
Na akkoriban a játszhatóságra mentek a játékok(last ninja,creatures,elite stb).
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Tomb Raider
Érdemes bepótolni. Csak arra figyelj, hogy a második részt angolul kezdd el (vagy szerezz hozzá javított magyarítást), mert amit eredetileg készítettek hozzá, az olyan, hogy amikor először betöltöttem, csak néztem, hogy ez mi akar lenni. Aztán gyorsan szedtem is le a gépről, és raktam fel angolul.Dr Lecter írta: Sajnos, vagy nem sajnos, de eddig egyetlen egy ME játékkal sem játszottam, így nem tudok hozzászólni érdemben:(
Re: Tomb Raider
Köszi!:)Vik írta:Érdemes bepótolni. Csak arra figyelj, hogy a második részt angolul kezdd el (vagy szerezz hozzá javított magyarítást), mert amit eredetileg készítettek hozzá, az olyan, hogy amikor először betöltöttem, csak néztem, hogy ez mi akar lenni. Aztán gyorsan szedtem is le a gépről, és raktam fel angolul.Dr Lecter írta: Sajnos, vagy nem sajnos, de eddig egyetlen egy ME játékkal sem játszottam, így nem tudok hozzászólni érdemben:(
Re: Tomb Raider
ME 3-hoz nem akaródzik magyarítás kijönni,mire oda érek lehet azt is angolul kell végignyomnom(már 1 ideje porosodik a ME2 állásom)...
Jó kis sorozat azt is ajánlani tudom.
Az eleje kicsit szokatlan stílusban indul,de amint ráérzel az ízére nem fogsz majd tudni leszakadni a géptől!
Jó kis sorozat azt is ajánlani tudom.
Az eleje kicsit szokatlan stílusban indul,de amint ráérzel az ízére nem fogsz majd tudni leszakadni a géptől!
Re: Re: Beszélgetős téma
Nem volt rossz a RE6 sem(leszámítva a néha idegesítő kameraállásokat a menekülős részeken).
Az jópofa volt benne,hogy 4 különböző történetből állt a játék,amelyek néha-néha összefonódnak...
Az jópofa volt benne,hogy 4 különböző történetből állt a játék,amelyek néha-néha összefonódnak...
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Hová tűnt a crpg, rpg téma? Nem találom.
Na mindegy, írom ide, meglesem a Darkstone című játékot
Na mindegy, írom ide, meglesem a Darkstone című játékot
Re: Beszélgetős téma
Képeken megnéztem,nem lehet rossz játék...TGWH írta:Hová tűnt a crpg, rpg téma? Nem találom.
Na mindegy, írom ide, meglesem a Darkstone című játékot
Lehet egyszer megnézem azt is magamnak.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Beszélgetős téma
TGWH írta:Hová tűnt a crpg, rpg téma? Nem találom.
Na mindegy, írom ide, meglesem a Darkstone című játékot
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Annyira azért nem rosszDr.UnGrammar írta:TGWH írta:Hová tűnt a crpg, rpg téma? Nem találom.
Na mindegy, írom ide, meglesem a Darkstone című játékot
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Re: Beszélgetős téma
A crpg topic eltűnésén hűltem ki, csak hát valami miatt 4 napig nem tudtam hozzászólást küldeni.
Re: Re: Beszélgetős téma
a crpg topik nem tűnt el, csak átalakult, megtalálod a Re: Első benyomások a játékról néven itt a dumaládában.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Ki nem állhatom a túlmoderálást...
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Beszélgetős téma
Ahogy nézem, a Tomb Raider téma is megszűnt. Most kivételesen egyetértünk.TGWH írta:Ki nem állhatom a túlmoderálást...