Beépülők

Az Oblivion magyarításával kapcsolatos kérdések, hibák.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Tsingi írta:
Mostmár ki vannak javítva a Scriptek és elvan küldve a Csúcsok Viknek így nem kell sokat várni és kikerül :)

KösziKösziKöszi! :mrgreen:
Már töltöm is, hála Viknek. ;)
Tsingi: ;)
---------
(Sose értettem hogy sokak hogy képesek éjjel írni)
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Szerintem valahogy úgy, ahogy mások reggel, vagy napközben. :)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Szerintem valahogy úgy, ahogy mások reggel, vagy napközben. :)
Hát akkor no comment...
snake

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: snake »

Köszönöm szépen Hasbal!
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

snake írta:Köszönöm szépen Hasbal!
Nincs mit ;)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Na elkészült az Akatosh sárkányai mód :)

Mondhatni most kérnék valami jó fordítani valót :lol:
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Sleth »

Hasbal írta:Na elkészült az Akatosh sárkányai mód :)

Mondhatni most kérnék valami jó fordítani valót :lol:
Kívánságod számomra parancs :lol:

Shadowcrest Vineyard

Egyik személyes kedvenc lakhelyem, egy nagyon szép kúria, egy kis majorsággal, és pár sötét titokkal.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Sleth írta:
Hasbal írta:Na elkészült az Akatosh sárkányai mód :)

Mondhatni most kérnék valami jó fordítani valót :lol:
Kívánságod számomra parancs :lol:

Shadowcrest Vineyard

Egyik személyes kedvenc lakhelyem, egy nagyon szép kúria, egy kis majorsággal, és pár sötét titokkal.
Nem mondom jó nagy "lakhely" :lol:

========================
Am. publikáltam az Xtüzemen 5 képet a sárkányokról :)
Jó szórakozást hozzá :)
Vendég

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Hali srácok!
2 kérdésem lenne:
az első:most akkor ,hogy is áll a Rebuild of Kvatch magyarítása?Olvastam ,hogy Hasbal átmenetileg abbahagyta de arról nem tudok ,hogy elkezdte -e újra a fordítást vagy ,hogy már kész van-e.
második:tudom csak én vagyok a láma de egyszerűen nem találom ,hogy hol lehet az Akatosh szárnyasai mod sárkányait megvenni/fölvenni.
Válaszokat előre is köszi!
Üdv!
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vendég írta:Hali srácok!
2 kérdésem lenne:
az első:most akkor ,hogy is áll a Rebuild of Kvatch magyarítása?Olvastam ,hogy Hasbal átmenetileg abbahagyta de arról nem tudok ,hogy elkezdte -e újra a fordítást vagy ,hogy már kész van-e.
második:tudom csak én vagyok a láma de egyszerűen nem találom ,hogy hol lehet az Akatosh szárnyasai mod sárkányait megvenni/fölvenni.
Válaszokat előre is köszi!
Üdv!
Nem átmenetileg hanem, teljesen abbahagytam :(
De most hogy említed szerintem újra megnézem mert ahogy látom az egyik kedvenc módom a Elsweyr the Deserts of Anequina fordítására kitűzött kérésem nem alakult úgy ahogy vártam :lol:

Azt tudom hogy nem az alapoktól kell kezdenem a mód fordítását hiszen megvan a negyede csak akkoriban ez sok volt egyszerre és nem ment ennyire mint most, szóval amint befejezem a Cyrodiil órái mód magyar textúráit, rögtön elkezdhetem a módot tovább fordítani.

Am. a sárkányokat nem meg kell venni, mert idézni kell. szerintem ha szemfüles vagy akkor megláthatod a varázslistádban az új varázst :D
Vendég

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Kösz a válaszért!
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Egy kis ízelítő az Órák Cyroddilből.
kép1
kép2
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Valaki említette, hogy lefordítja a Harvest [Flora] beépülőt, de nem lett belőle semmi. Én pedig meguntam, hogy folyton angol nyelvű növényekkel találkozom tesztelés közben, ezért lefordítottam. Pluginok oldalon találjátok.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vik írta:Valaki említette, hogy lefordítja a Harvest [Flora] beépülőt, de nem lett belőle semmi. Én pedig meguntam, hogy folyton angol nyelvű növényekkel találkozom tesztelés közben, ezért lefordítottam. Pluginok oldalon találjátok.
Ezt nem Sleth említette hogy lefordítja?
És amúgy bugos a mód mert ha nem találtam semmi hasznosat se akkor is eltűnik a növény azon része ami eltűnne.
Vito

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vito »

Sziasztok!
Előre is bocsánat, a valószínüleg ostoba kérdésemért! :)

Feltettem az "Elveszett csúcsok" plugint, csatlakoztam a céhhez, és elindultam az első küldetés színhelyére. (illetve a második, ugye volt az az ismerkedős) Ugye itt azt a feladatot kaptam, hogy pucoljam meg a romot, hogy megkezdődhessen az ásatás. Eddig minden szép és jó, az első bibi ott volt, hogy amikor megérkeztem nem változott a küdletésobjektum (ugye alapból a romra mutat kívülről a nyíl), illetve nem frissült a küldetés (El kéne utaznom... stb.), ez még nem jelentett túl nagy akadályt, úgygondoltam, hogy majd a megtisztítás után, na de ez sem jött össze. 2x is végigjártam az egész barlangrendszert bujdosó szörnyekért, de nincsenek, megöltem mind. Sajnos feleslegesen, mivel a küldetés továbbra sem frissül, és sajna leadni sem lehet.

Ha valakinek lenne bármilyen ötlete a megoldásra, avagy tudná, hogy mit bénáztam el, légyszi válaszoljon, előre is köszi! :) (lehetőleg ne a plugin ujratevését javasoljátok azonnal, mert a 10es szintű karakteremmel bő másfél óra volt kitakarítani a barlangot. :D)

Üdv, Vito
Vendég

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vendég »

kimaradt: beszéltem a helyszínen lévő 2 segéddel, még a tisztogatás előtt, de csak álltalános ömlengést hallhattam tőlük, semmi küldetésbe vágó

más: az Akatosh szárnyasai módban lévő sárkányokat meglehet idézni Oblivion síkjain is, így nem túl bonyolult megszerezni a pecsétköveket, sztem ezt kiszedhetnétek, persze csak ha gondoljátok.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vendég írta:kimaradt: beszéltem a helyszínen lévő 2 segéddel, még a tisztogatás előtt, de csak álltalános ömlengést hallhattam tőlük, semmi küldetésbe vágó

más: az Akatosh szárnyasai módban lévő sárkányokat meglehet idézni Oblivion síkjain is, így nem túl bonyolult megszerezni a pecsétköveket, sztem ezt kiszedhetnétek, persze csak ha gondoljátok.
Szia azt sajna mint fordító se tudtam hogy mért nem jó helyre mutat a nyíl, de azt tudom hogy nem kell teljesen kitakarítani a barlangot mert találnod kell valahol a romos részen egy szilánkot amely történetileg fontos. Az szárnyasok meg próba szerencse, mert nem írták hogy nem működne az Oblivion bugyraiban.
Vito

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vito »

Köszönöm szépen! Sikeresen megtaláltam a szilánkot. :)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Emberek.... ...a... ...Elsweyr... egy... magyar.. .....tó ...kép.
(Az adás...szakadozik...) :)

Kép
Remus500

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Remus500 »

Hali. Innen az oldalról leszedtem pár plugin -t , de ha pl,, fegyvert vagy armor settet szeretnék berakni, az nem működik. Bemegyek pl. a Késdobálóba , és a vízkardot nem tudom megvenni, pedig engedélyeztem a manager- be azt a fájlt. Mi lehet a probléma ?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Elkészültem a TNPC beépülő munkaváltozatával. Aki arra kíváncsi, miért nem halad a fordítás, ebből a beépülőből megtudhatja. Letölthető a Pluginok oldalról.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Megírtam a Kilenc lovagjai cikket szóval már lehet nézegetni. :)
Avatar
Tsingi
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2010. feb. 27., szomb. 0:18
Tartózkodási hely: Szeged

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Tsingi »

Hasbal írta:
Vik írta:Valaki említette, hogy lefordítja a Harvest [Flora] beépülőt, de nem lett belőle semmi. Én pedig meguntam, hogy folyton angol nyelvű növényekkel találkozom tesztelés közben, ezért lefordítottam. Pluginok oldalon találjátok.
Ezt nem Sleth említette hogy lefordítja?
És amúgy bugos a mód mert ha nem találtam semmi hasznosat se akkor is eltűnik a növény azon része ami eltűnne.
Tudom, most már lényegtelen, de én is lefordítottam a Harvest flórát vagy 4 hónapja - csak elhanyagoltam a fórumot.
Tökéletesen sikerült, viszont nem mindegy a betöltési sorrend. Elküldhettem volna... :roll:
Valszeg azért nem tettem, mert a Reszkető szigetek gombáit nem akartam lefordítani, míg meg nem látom, hogyan nevezitek el ti.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Elérhető a TNPC beépülő (remélhetően) végleges változata.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

gyikic írta:Sziasztok!

Azt szeretném megtudni ,hogy az istenek paplovagjaiban megszerezhető felszerelés mindenkiből terminátort csinál , vagy ez valami bug nálam.Ha rajtam van egyszerüen nem tudnak megsebezni és ha mégis egy picit , akkor rögtön felgyógyulok.Imperial őrők vagy tizen ütöttek egyszerre és ez így kicsit cheat páncél.Nem lehetne javítani , mert így csak a házamat díszitheti.

Üdv
Csak most jutottam el odáig, hogy élesben teszteljem, és azt kell mondjam, igazad van. Az arany vérfarkas sem tudta megsebezni a karakteremet, miután felvette a páncélt, így pedig meglehetősen unalmas lenne a játék, ezért jelentősen gyengítettem rajta. A sebezhetetlenséget megszüntettem, de azért még így is nagyon jó páncél lett. A frissített javítás letölthető a pluginok oldalról.
Lord-Jack

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Lord-Jack »

És a térképjelek már jók a TNPC beépülőben.Mert nem nálam csak azután működnek kiután a benne lévő karakterek (Vik,Brenda...) küldetéseit csinálom.Azelőtt egyszerűen nincs térképjel és ezért szarakodtam annyit azzal a rohadt malommal.
Már bocs, de ez tényleg...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Lord-Jack írta:És a térképjelek már jók a TNPC beépülőben.Mert nem nálam csak azután működnek kiután a benne lévő karakterek (Vik,Brenda...) küldetéseit csinálom.Azelőtt egyszerűen nincs térképjel és ezért szarakodtam annyit azzal a rohadt malommal.
Már bocs, de ez tényleg...
Nálad lehetett a hiba, mert amint megkapod a küldetést, megjelenik a malomhoz vezető jel a térképen.
Lord-Jack

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Lord-Jack »

Nekem nem jelent meg semmi.
lacikako
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2010. ápr. 21., szer. 7:31

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: lacikako »

Helló! Leordítottam már egy-két plugint. A kérdésem az, hogy milyen módon tudom felrakni az oldalra.
Amit fordítottam a következők: Valhalla Asgardia, 'Idő tojása' fordító(megjegyzem ezt nem kellett volna lefordítani [az egg fordító teljesen jó lett volna]), Raven és Krystel . előre is köszönöm.
Eddig Hasbalt kértem meg hogy tegye fel, de nem mindig zaklathatom őt ezért.
Bocs nem leordítottam, hanem lefordítottam!!
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Sleth »

lacikako írta:Helló! Leordítottam már egy-két plugint. A kérdésem az, hogy milyen módon tudom felrakni az oldalra.
Amit fordítottam a következők: Valhalla Asgardia, 'Idő tojása' fordító(megjegyzem ezt nem kellett volna lefordítani [az egg fordító teljesen jó lett volna]), Raven és Krystel . előre is köszönöm.
Eddig Hasbalt kértem meg hogy tegye fel, de nem mindig zaklathatom őt ezért.
Hát én úgy csináltam, hogy feltettem egy fájlmegosztóra (pl: http://addat.hu), onnan leszedte az egyik admin (+ aki akarta), aztán ő feltette az oldalra.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

lacikako írta:Helló! Leordítottam már egy-két plugint. A kérdésem az, hogy milyen módon tudom felrakni az oldalra.
Amit fordítottam a következők: Valhalla Asgardia, 'Idő tojása' fordító(megjegyzem ezt nem kellett volna lefordítani [az egg fordító teljesen jó lett volna]), Raven és Krystel . előre is köszönöm.
Eddig Hasbalt kértem meg hogy tegye fel, de nem mindig zaklathatom őt ezért.
Ha fel akarsz töltetni valamit az oldalra, írj nekem! Egyébként Sleth az előbb leírta a menetét. A fordító fordítása azért lett 'idő tojása', mert az Ei Der Zeit-Egg of Time-Idő Tojása ugyanaz.
Rencer

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Rencer »

Sziasztok.

Az lenne a kérdésem, hogy ugye a telepítéskor KÖTELEZŐ feltelepíteni vagy a DarkUI-t vagy az AntiDarkUI-t.Személy szerint nekem tökéletesen megfelel az eredeti kinézet, egyáltalán nem szeretném ha bármi is módosulna.

:?: MIért kötelező legalább az egyeik?
:?: Mi az oka annak, hogy nékülük nem is lehet feltelepíteni a magyarítást?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Rencer írta:Sziasztok.

Az lenne a kérdésem, hogy ugye a telepítéskor KÖTELEZŐ feltelepíteni vagy a DarkUI-t vagy az AntiDarkUI-t.Személy szerint nekem tökéletesen megfelel az eredeti kinézet, egyáltalán nem szeretném ha bármi is módosulna.

:?: MIért kötelező legalább az egyeik?
:?: Mi az oka annak, hogy nékülük nem is lehet feltelepíteni a magyarítást?
:idea: A magyarítás DarkUI-ra készült.
Rencer

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Rencer »

Hasbal írta:
Rencer írta:Sziasztok.

Az lenne a kérdésem, hogy ugye a telepítéskor KÖTELEZŐ feltelepíteni vagy a DarkUI-t vagy az AntiDarkUI-t.Személy szerint nekem tökéletesen megfelel az eredeti kinézet, egyáltalán nem szeretném ha bármi is módosulna.

:?: MIért kötelező legalább az egyeik?
:?: Mi az oka annak, hogy nékülük nem is lehet feltelepíteni a magyarítást?
:idea: A magyarítás DarkUI-ra készült.
Köszönöm a választ, most már értem, szóval úgy néz ki meg kell barátkoznom a megváltozott UI-val ha magyarul akarok játszani. :D
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Rencer írta: Köszönöm a választ, most már értem, szóval úgy néz ki meg kell barátkoznom a megváltozott UI-val ha magyarul akarok játszani. :D
Az Anti-Dark UI nem sokat változtat rajta, épp csak annyit, hogy a szövegek rendesen látszódjanak. Kivéve a túl hosszú tárgyneveket. Egyébként tényleg nem enged tovább a telepítő, ha egyiket se választod ki? Én már láttam olyan képernyőképeket a magyarításból, amin látszott, hogy megmaradt az eredeti kinézet.
Rencer

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Rencer »

Vik írta:Az Anti-Dark UI nem sokat változtat rajta, épp csak annyit, hogy a szövegek rendesen látszódjanak. Kivéve a túl hosszú tárgyneveket. Egyébként tényleg nem enged tovább a telepítő, ha egyiket se választod ki? Én már láttam olyan képernyőképeket a magyarításból, amin látszott, hogy megmaradt az eredeti kinézet.
Valóban nem enged tovább, egyiket mindenképp be kell jelölni, erre figyelmeztet is a telepítő.
Viszont AntiDarkUI-val annyira nem tér el az eredetitől, idővel meg lehet szokni.
Először eléggé zavart, biztos mert olyan sokat játszottam az alapprogrammal és ahhoz voltam szokva, de azért meg lehet szokni.

Persze, azért próbálok valami megoldást találni rá hogy visszaváltoztassam az eredeti kinézetre.
Eddig részben már vissza tudtam állítni, de maradtak részek ahol még mindíg a módosított kinézet van.
Pl. a tárgylistában van ami az eredeti kinézettel jelenik meg, viszont van olyan is ahol még mindíg a módosított kinézet látható. Szóvol elég felemás.

Ha sikerül teljesen visszavarázsolni akkor majd leírom ide valahova, hogyan is oldaottam meg...
Rencer

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Rencer »

Heló mindenkinek.

Lenne pár észrevételem, kérdésem a beépülőkkel kapcsolatban.

Az első az az, hogy amikor az OBMM-ben leeelnőriztetem, hogy vannak-e ütközések, a magyarításra és annak javítására is ütközéseket jelez ki a játék fő fájljával több helyen is, piros színnel jelölve.
Sőt maga a magyarítás és annak javítása is ütközik egymással az OBMM szerint.
(Újra is telepítettem a játékot, hátha csak én rontottam el valamit, de ugyanúgy hibákat jelez.)

---Ezek valóban hibák lennének, vagy így a normális? Mert amugy a játék megy és minden szépen magyar benne.

Nagyobb baj viszont, hogy SZINTE MINDEN egyéb kiegészítővel, amiket letöltöttem vagy a TESNexus-ról vagy innen, ütközik a magyarítás. (Legalább is az OBMM szerint.) A kiegészítők között volt olyan is ami nem is működött rendesen.
---Ez is normális dolog?

Utólsóként még az az észrevételem van, hogy az innen letölthető kiegészítők igencsak elavultak már. Van olyan is aminek nem is egy verziószámmal nagyobb változata is jelent már meg a TESNexus-on.
Szóval jó lenne ezeket frissíteni itt az oldalon.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Frissítettem a dwemer léghajót. Érdemes letölteni, és újrakezdeni az egészet.

Változások
==========

2010.12.05 - verzió 2.2.2

- A halhatatlan már nem dobál ki jelző patkányokat a hajóból, ha nem szükséges. :)
- Sikerült fülön csípnem és kiirtanom azt a hibát, amikor a játékos lefagy a levegőben, a hajó pedig teljesen eltűnik. Ha ez történne veled, akkor nyomj szóközt. (Ez nem a "Ha a játékos karakter ülve marad a kapitányi székből felállva..." hiba - ha azt kapod, akkor érdemes kilépni.)
- Végre sikerült megtanítanom a követőket, hogyan használják a léghajó ajtajait. Sokat dolgoztam rajta, de ha egyszerre egynél többen mennének át az ajtón, akkor valamelyik leesne. :(
- Ez a végső kiadása ennek a beépülőnek.

2010.11.18 - verzió 2.2.1

- A távirányító már nem működik, ha a játékos eladja, vagy eldobja.
- A hajó magasságának állítása vagy hívása már nem növeli olyan gyorsan a karakter illúzió képzettségét.
- A halhatatlan összegyűjti azokat a döglött patkányokat, amiket a léghajóban talál.
- 'Követő a hajóról' varázslat ezentúl a főfedélzetre küldi a követőket.
- Ha Oblivonban hagyod a léghajót, majd betöltesz egy mentett állást, akkor eltűnik. Ez a verzió kezeli ezt a hibát. Különös módon az nem gond, ha a Reszkető-szigeteken hagyod a hajót.

2010.11.14 - verzió 2.2

Volt egy kis időm az elmúlt két hétben erre a beépülőre. Íme az eredmény:

- fejlesztések újrakezdve 1.1-es verziótól (így sok hiba és lehetséges ütközés javítva)
- küldetés adó NJK nem jön addig, amíg nincs elég pénz a karakternél a vásárláshoz
- dwemer halhatatlan visszakapta a javítás képességét, kiterjesztettem a saját felszerelésére
- dwemer halhatatlan visszakapta az eredeti alakját, fejét és még a jobb kezét is
- a legtöbb rutin átnézve, optimalizálva, OBSE ellenőrzéssel ellátva (remélhetőleg a repülés is hibamentes lesz ezentúl)
- fő küldetés optimalizálva (a halhatatlant nem tudtam leszoktatni az ugrálásról, úgyhogy ne menj a közelébe, mikor másodszor is sikerült legyőznöd)
- fluxus kondenzátort raktam a hajóra; ezzel az eszközzel bárhova el tud utazni a léghajó, ha magadhoz hívod, még Oblivionba is
- utasfedélzet jobban illeszkedik a léghajó belső terébe
- sikerült megszabadulnom a várakozás menütől :)
- a léghajó most már átrepülhet Cyrodiil határain :)
- a magasságmérő és a karok most már használhatók a hídon
- már nincs szükség a vészteleportra
- néhány tipp azoknak a játékosoknak, akik nem jöttek rá, hogyan kell elkezdeni a repülést
- a léghajó továbbra is felrobbanhat, ha túl gyorsan nekimész valaminek. Van viszont egy dwemer ejtőernyő a kapitány kabinjában, arra az esetre, ha le akarnál ugrani a hajóról...
- megváltoztattam a halhatatlan követő/várakozó hangjait, adtam neki egy kis érdekes tevékenységet, párbeszédet, hangokat
- az ágyútűz kérése hatás most már ellenőrzi, nincs-e hatótávon kívül a célpont
- a halhatatlan már nem egy gonosz szervezethez fog tartozni, és kevésbé lesz agresszív, miután a karakter szolgálatába állt
- fejlesztettem a léghajó bejáratait, hogy a követők is használhassák
- a sok változtatás miatt teljes újratelepítést javaslok, nem pedig egyszerű frissítést
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vik írta:Frissítettem a dwemer léghajót. Érdemes letölteni, és újrakezdeni az egészet.

Változások
==========

2010.12.05 - verzió 2.2.2

- A halhatatlan már nem dobál ki jelző patkányokat a hajóból, ha nem szükséges. :)
- Sikerült fülön csípnem és kiirtanom azt a hibát, amikor a játékos lefagy a levegőben, a hajó pedig teljesen eltűnik. Ha ez történne veled, akkor nyomj szóközt. (Ez nem a "Ha a játékos karakter ülve marad a kapitányi székből felállva..." hiba - ha azt kapod, akkor érdemes kilépni.)
- Végre sikerült megtanítanom a követőket, hogyan használják a léghajó ajtajait. Sokat dolgoztam rajta, de ha egyszerre egynél többen mennének át az ajtón, akkor valamelyik leesne. :(
- Ez a végső kiadása ennek a beépülőnek.

2010.11.18 - verzió 2.2.1

- A távirányító már nem működik, ha a játékos eladja, vagy eldobja.
- A hajó magasságának állítása vagy hívása már nem növeli olyan gyorsan a karakter illúzió képzettségét.
- A halhatatlan összegyűjti azokat a döglött patkányokat, amiket a léghajóban talál.
- 'Követő a hajóról' varázslat ezentúl a főfedélzetre küldi a követőket.
- Ha Oblivonban hagyod a léghajót, majd betöltesz egy mentett állást, akkor eltűnik. Ez a verzió kezeli ezt a hibát. Különös módon az nem gond, ha a Reszkető-szigeteken hagyod a hajót.

2010.11.14 - verzió 2.2

Volt egy kis időm az elmúlt két hétben erre a beépülőre. Íme az eredmény:

- fejlesztések újrakezdve 1.1-es verziótól (így sok hiba és lehetséges ütközés javítva)
- küldetés adó NJK nem jön addig, amíg nincs elég pénz a karakternél a vásárláshoz
- dwemer halhatatlan visszakapta a javítás képességét, kiterjesztettem a saját felszerelésére
- dwemer halhatatlan visszakapta az eredeti alakját, fejét és még a jobb kezét is
- a legtöbb rutin átnézve, optimalizálva, OBSE ellenőrzéssel ellátva (remélhetőleg a repülés is hibamentes lesz ezentúl)
- fő küldetés optimalizálva (a halhatatlant nem tudtam leszoktatni az ugrálásról, úgyhogy ne menj a közelébe, mikor másodszor is sikerült legyőznöd)
- fluxus kondenzátort raktam a hajóra; ezzel az eszközzel bárhova el tud utazni a léghajó, ha magadhoz hívod, még Oblivionba is
- utasfedélzet jobban illeszkedik a léghajó belső terébe
- sikerült megszabadulnom a várakozás menütől :)
- a léghajó most már átrepülhet Cyrodiil határain :)
- a magasságmérő és a karok most már használhatók a hídon
- már nincs szükség a vészteleportra
- néhány tipp azoknak a játékosoknak, akik nem jöttek rá, hogyan kell elkezdeni a repülést
- a léghajó továbbra is felrobbanhat, ha túl gyorsan nekimész valaminek. Van viszont egy dwemer ejtőernyő a kapitány kabinjában, arra az esetre, ha le akarnál ugrani a hajóról...
- megváltoztattam a halhatatlan követő/várakozó hangjait, adtam neki egy kis érdekes tevékenységet, párbeszédet, hangokat
- az ágyútűz kérése hatás most már ellenőrzi, nincs-e hatótávon kívül a célpont
- a halhatatlan már nem egy gonosz szervezethez fog tartozni, és kevésbé lesz agresszív, miután a karakter szolgálatába állt
- fejlesztettem a léghajó bejáratait, hogy a követők is használhassák
- a sok változtatás miatt teljes újratelepítést javaslok, nem pedig egyszerű frissítést
Így már rá sem lehet ismerni... egyszóval jobb mint az eredeti.
Anonymus

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus »

Hali!
Vannak olyan beépülők amelyhez szükséges az Oblivion Script Extender de vannak olyanok ameikhez nem kell.
Szal az nem okoz gondot ha Oblivion Script Extender-t használok olyan beépülőnél amihez nem kell????
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Anonymus írta:Hali!
Vannak olyan beépülők amelyhez szükséges az Oblivion Script Extender de vannak olyanok ameikhez nem kell.
Szal az nem okoz gondot ha Oblivion Script Extender-t használok olyan beépülőnél amihez nem kell????
Nem.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Rencer írta:Heló mindenkinek.

Lenne pár észrevételem, kérdésem a beépülőkkel kapcsolatban.

Az első az az, hogy amikor az OBMM-ben leeelnőriztetem, hogy vannak-e ütközések, a magyarításra és annak javítására is ütközéseket jelez ki a játék fő fájljával több helyen is, piros színnel jelölve.
Sőt maga a magyarítás és annak javítása is ütközik egymással az OBMM szerint.
(Újra is telepítettem a játékot, hátha csak én rontottam el valamit, de ugyanúgy hibákat jelez.)

---Ezek valóban hibák lennének, vagy így a normális? Mert amugy a játék megy és minden szépen magyar benne.
Ezek nem hibák, csak ütközések. Hiszen a magyarítás elég sok dolgot megváltoztat a játékban...
Nagyobb baj viszont, hogy SZINTE MINDEN egyéb kiegészítővel, amiket letöltöttem vagy a TESNexus-ról vagy innen, ütközik a magyarítás. (Legalább is az OBMM szerint.) A kiegészítők között volt olyan is ami nem is működött rendesen.
---Ez is normális dolog?
A fentiből következően igen. Érdemes odafigyelni a betöltési sorrendre.
Utólsóként még az az észrevételem van, hogy az innen letölthető kiegészítők igencsak elavultak már. Van olyan is aminek nem is egy verziószámmal nagyobb változata is jelent már meg a TESNexus-on.
Szóval jó lenne ezeket frissíteni itt az oldalon.
Jó lenne, de a csapatból csak én foglalkozom beépülőkkel (meg néha az, akit rá tudok beszélni, hogy segítsen kicsit), és véges a kapacitásom.
Anonymus

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus »

Hali!
A Beépülőknél a Raven és Krysel mód-hoz kellene a teljes mód.
De az eredeti letőltésnél a link nem jó.
Fel tudnátok tölteni?Ha valakinek megvan a teljes.
Anonymus

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus »

Ja és még ennél a beépülőnél sem Valhalla Asgardia jó nekem az eredeti letöltése link.
lacikako
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2010. ápr. 21., szer. 7:31

Re: Beépülők valhalla asgardia krystel an raven

Hozzászólás Szerző: lacikako »

helló névtelen!
ezeket a módokat én magyarítottam. a tes nexuson azt írja hogy a feltöltő nem engedi letölteni (vallhalla)
ezt az oldalt (tessmage)meg nem lehet valamiért elérni. Ha kéred elküldöm mind a kettőt, de az tokkal - vonóval kb.
300 mega!!!
Ha kell küldj egy privit!

Itt van az eredeti fájl(ok) ez kb. 60 napig tölthető (nem vagyok prémium felhasználó):
http://data.hu/get/3310479/Krystel_s_Ra ... lla.7z.001
http://data.hu/get/3310482/Krystel_s_Ra ... lla.7z.002
http://data.hu/get/3310483/Krystel_s_Ra ... lla.7z.003
Anonymus

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus »

Oké de nem tudnád mondjuk a hotfilera felrakni mind a 2-őt?
Anonymus
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2010. dec. 20., hétf. 12:06
Tartózkodási hely: Anvil/Chorrol

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus »

A Raven és Krystel módnál a magyaritott esp-ek között nincs olyan hohy Krystel_by_Teressa.esp.
Akkor a Krystel mód nincs leforditva? Vagy ha megvan leforditva akkor rakjátok már fel a data.hu-ra.
Meg az Eshme módnál van 1 olyan mappa hogy nudefiles. Raven azzal a móddal fog müködni.
És még dolog amikor a Ren's módot telepitettem és amikor az Eshme módot telepitem akkor ütközik néhány file akkor irjam felül???
lacikako
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2010. ápr. 21., szer. 7:31

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: lacikako »

Anonymus írta:A Raven és Krystel módnál a magyaritott esp-ek között nincs olyan hohy Krystel_by_Teressa.esp.
Akkor a Krystel mód nincs leforditva? Vagy ha megvan leforditva akkor rakjátok már fel a data.hu-ra.
Meg az Eshme módnál van 1 olyan mappa hogy nudefiles. Raven azzal a móddal fog müködni.
És még dolog amikor a Ren's módot telepitettem és amikor az Eshme módot telepitem akkor ütközik néhány file akkor irjam felül???
Így vannak :"Raven_by_Tessera.esp" , "Krystel_by_Tessera.esp"
ezt nevezd vissza esp-nek
a nude mód csak a meztelen mód és igen írd felül a nudemódot csak a legvégén tedd be
még egy apróság:
(1) Ren Beauty Pack -- FULL verziója (Misztikus elf)
(2) Eshme' 3.0-ás verziója
megjegyzés: az Eshme módot a Ren mód után kell telepíteni csak akkor működik.
Csatolmányok
Krystel_by_Tessera.txt
(80.16 KiB) Letöltve 71 alkalommal.
Anonymus
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2010. dec. 20., hétf. 12:06
Tartózkodási hely: Anvil/Chorrol

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus »

Vik írta:
Rencer írta:Heló mindenkinek.

Lenne pár észrevételem, kérdésem a beépülőkkel kapcsolatban.

Az első az az, hogy amikor az OBMM-ben leeelnőriztetem, hogy vannak-e ütközések, a magyarításra és annak javítására is ütközéseket jelez ki a játék fő fájljával több helyen is, piros színnel jelölve.
Sőt maga a magyarítás és annak javítása is ütközik egymással az OBMM szerint.
(Újra is telepítettem a játékot, hátha csak én rontottam el valamit, de ugyanúgy hibákat jelez.)

---Ezek valóban hibák lennének, vagy így a normális? Mert amugy a játék megy és minden szépen magyar benne.
Ezek nem hibák, csak ütközések. Hiszen a magyarítás elég sok dolgot megváltoztat a játékban...
Nagyobb baj viszont, hogy SZINTE MINDEN egyéb kiegészítővel, amiket letöltöttem vagy a TESNexus-ról vagy innen, ütközik a magyarítás. (Legalább is az OBMM szerint.) A kiegészítők között volt olyan is ami nem is működött rendesen.
---Ez is normális dolog?
A fentiből következően igen. Érdemes odafigyelni a betöltési sorrendre.
Utólsóként még az az észrevételem van, hogy az innen letölthető kiegészítők igencsak elavultak már. Van olyan is aminek nem is egy verziószámmal nagyobb változata is jelent már meg a TESNexus-on.
Szóval jó lenne ezeket frissíteni itt az oldalon.
Jó lenne, de a csapatból csak én foglalkozom beépülőkkel (meg néha az, akit rá tudok beszélni, hogy segítsen kicsit), és véges a kapacitásom.
Hali
Szerintem is frissiteni kéne a beépülőket a legfrisebb verzióval.
Tudunk mi várni nem muszály új beépülőket leforditani.
Csak a legfrisebbek legyenek mindből.(Vagyis nekem a legfrisebbek kellenének)
Szerintem ilyen 2 havonta ellenőrizni kéne és ha van akkor leforditani.
Anonymus
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2010. dec. 20., hétf. 12:06
Tartózkodási hely: Anvil/Chorrol

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus »

Hali
Találtam egy nagyon jó módot(http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=2054)
Pls leforditanátok
Én belekezdtem leforditani de nem valami jól tudok angolul és meghaladta a tudosomat.
Nagyon kérlek forditástok le és rakjátok ki az oldalra. Mert szerintem szuper jó mód.
Válasz küldése