Az utóbbi időben eltűntem, sajnos érettségi időszak volt, és tanulni kellett a vizsgákra.
A weboldalat mindenki pofonegyszerűen elérheti ezen a linken keresztül: http://skyrim-online.com/index.html
Sajnos az oldalon az utolsó hír az FEB 7-ikei de ennek ellenére az oldal fórumjában most is zajlik az élet. Ha jól néztem utána ugyan az a csapat szerkeszti aki az Oblivion Online-t próbálta, sikertelenül.
E mód megszerkesztését sajnos túl sok tényező akadályozza!
- Nincs elég programozó. (Az oldalon keresnek programozókat akik Visual C / C++ programmozási nyelvhez értenek.)
- Ahogy a MorroHun se a Skyrim Online készítői se kapnak fizetést senkitől, nem bérelte fel őket senki, és nagyvalszeg. nem is fogják!
- Több Kliens össze szinkronizálása egy szerveren egy ilyen nagy világban nem kis erőforrást, problémát, és összeakadást eredményezhet. Így nagyon, nagyon sok munka van vele.
- Az Oblivion Online óta nem találtak rá olyan módszert, hogy ne legyen Laggos egy szerver, így csak Lanba érdemes játszani mivel nagyobb sebességgel rendelkezik.
Tudniillik, hogy a SkyO (így fogom rövidíteni a Skyrim Online-t) még nagyon kezdetleges stádiumban van mégis a bejelentették, hogy kész az Alpha. A Kód nagy részét áthozták az Oblivion Online-ból és felhasználták a SkyO-ban. A Szerver fájlokat tudtommal még nem publikálták, viszont folyamatosan üzemelő teszt szerverek vannak. Erre fel lehet szépen csatlakozni. - De szerintem fölösleges. A SkyO még olyan kezdetleges állapotban van, hogy az emberek szimpla bábuként mozognak az éterben, nem látszik az animációjuk, teljesen meztelenek... Harcolni egymással nem lehet viszont az őrökkel igen...
JÓHÍR
2012.05.05-ikén és 06-ikán érkezett több fajta patch.
A Fenti idézés az SkyO Updater frissítéseit foglalja magába. Amit ígér: Stabilitás, Gyorsaság, és amennyiben jól hiszem Webes nézet a frissítésekhez.05-06-2012, 02:26 PM - Fiona
"A brand new updater"..."It brings many exciting features and changes "
Features:
More Stable
Faster
Web View that displays updates
Web View will also display messages
Nagy része rizsa és sok ember igazából nem is nagyon érti a lényegét. A Patchben csökkentették a töltési időt. Frissítettek, fejlesztettek egyébb protokolokat és új Hálózati Modellel dolgoznak.05-05-2012, 11:14 AM - YAMASHI - Admin
Patch 0.1 Features:
- Improved loading speed
- Authentication is now HTTP based
- Shards are fetched via HTTP aswell
- Updated MyGUI to 3.2
- Locked entering shards for now
- Added encryption and compression
- New networking model
- Refactored the client code to make it more efficient and cleaner
A Frissítések főleg arra jók, hogy a játék gyorsabb legyen és csökkentse a Latency-t.
Amit Biztosra mondhatok:
Jelenleg jellemzők:
- Szinkronizált Páncélok és Fegyverek. friss: 2012.6.13
- Szinkronizált Animáció. friss: 2012.6.13
- Újragondolt Idő szinkronizáció. friss: 2012.6.13
- Időjárás és Idő szikronizációja
- Aréna mód. A Numpadon a 8 as gombbal elindíthatod a hullámokban érkező támadó sereget, a Numpadon a 9 es gombbal pedig leállíthatod!
- Általános Chat a játékosok között. "/Total" beírt kód esetén megjeleníti az online játékosok számát.
Jövőbeli tervek: (Ezen épp dolgoznak és elbíráláson vannak jelenleg)
Co-op (Beletartozik az egymással való questelés)
Full Játékos/Páncél Szinkronizáció
Csapat Rendszer
Kereskedés egymással
Privát Chat (Whisper)
Duelezés, egymással való harc illetve Játékos vs. Játékos (PvP)
Egyenlőre csak ennyit tudok elmondani a SkyO-ról. Az Információk nagy része a http://skyrim-online.com ról vannak, illetve saját tapasztalataim, kereséseim alapján még a régi Oblivion Onlineból.
Amennyiben megtudok valami új információt szólok. - A helyesírási hibákért elnézést kérek