Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Tud valaki valami olyasmi beépülőt, ami a sötét testvériséget "alakítja át"? Pontosabban arra gondolok, hogy szívesen lennék bérgyilkos örökké, de olyan módon, hogy ne mindig ugyan azt kelljen a végén levadászni, mert így teljesen elveszik az az érzés, hogy valóban ölök valamit. Vagy valami másik bérgyilkosos mód esetleg... :D
Lacika89

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Lacika89 »

Sziasztok,olyan gondom lenne hogy amikor bunyózok valakivel (brawl) akkor egy két ütés után mindig átvált éles harcba.Nem tud valaki valamilyen megoldást?
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

igen van:
Brawl Bugs - Compatibility Edition-24020-1-0
nexusról letölthető
bunyós

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: bunyós »

Lacika89 írta:Sziasztok,olyan gondom lenne hogy amikor bunyózok valakivel (brawl) akkor egy két ütés után mindig átvált éles harcba.Nem tud valaki valamilyen megoldást?
Inkább ezt Modern Brawl Bug Fix by Enai Siaion
Lacika89

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Lacika89 »

Köszönöm.
SyLaR17

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: SyLaR17 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy ha vámpír karakterrel akarok játszani valahogy(moddal v anélkül) vissza lehet változtatni a szemének a kinézetét? Válaszotokat előre is köszönöm!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

SyLaR17 írta:Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy ha vámpír karakterrel akarok játszani valahogy(moddal v anélkül) vissza lehet változtatni a szemének a kinézetét? Válaszotokat előre is köszönöm!
Persze a Racemenu moddal mindenképpen.
SyLaR17

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: SyLaR17 »

Kull írta:
SyLaR17 írta:Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy ha vámpír karakterrel akarok játszani valahogy(moddal v anélkül) vissza lehet változtatni a szemének a kinézetét? Válaszotokat előre is köszönöm!
Persze a Racemenu moddal mindenképpen.

Megpróbáltam beállítani de nem engedi. Eye Colornál csak a Dawnguardos vampire eye van és nem engedi mozgatni a csúszkát.
SyLaR17

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: SyLaR17 »

SyLaR17 írta:
Kull írta: Persze a Racemenu moddal mindenképpen.

Megpróbáltam beállítani de nem engedi. Eye Colornál csak a Dawnguardos vampire eye van és nem engedi mozgatni a csúszkát.
mind1 megoldottam:P köszi a helpet!
dondragon

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: dondragon »

Üdv.
Segitség kellene.
Stream-röl nem tudok letölteni modokat?
Feliratkozom de nem tölti le.
petinkong

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: petinkong »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! A gondom az lenne, hogy vagy lefagy a Skyrim vagy kidob. Nagyjából 70 modot használok és azt hiszem a betöltési sorrend már jó lenne.
zergetoll

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: zergetoll »

petinkong írta:Nagyjából 70 modot használok és azt hiszem a betöltési sorrend már jó lenne.
Szerintem meg a Loot döntse el a betöltési sorrendet. ---> https://loot.github.io/
left77
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. ápr. 5., kedd 8:57

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: left77 »

Urak!
Hogyan kell Merge pluginokat készíteni? Néztem ebben a témában pár videót, de sajna a gyakorlati kivitelezés nem akar összejönni :(
Szívesen vennék pár tanácsot: mikre kell ügyelni, miken nem szabad összevonni és miket lehet/ érdemes és hogyan kell ezeket üzembe helyezni. Nem vagyok egy modder master sem Chuck Norris... ;), de hátha sikerül némi segítséggel! És hátha másnak is tud ez segíteni ;)
petinkong

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: petinkong »

zergetoll írta:
petinkong írta:Nagyjából 70 modot használok és azt hiszem a betöltési sorrend már jó lenne.
Szerintem meg a Loot döntse el a betöltési sorrendet. ---> https://loot.github.io/
Köszi a választ de a Loot sem volt okosabb nálam, a használata után is megmarad a hiba.
zergetoll

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: zergetoll »

petinkong írta:
zergetoll írta:
Szerintem meg a Loot döntse el a betöltési sorrendet. ---> https://loot.github.io/
Köszi a választ de a Loot sem volt okosabb nálam, a használata után is megmarad a hiba.
Ezt próbáltad? "Skyrim könyvtárába (alapértelmezett esetben Steam\steamapps\common\skyrim), majd a skse_loader.exe-vel kell indítani a játékot), és egy kis beállítás, amit valamiért a SKSE csapat elfelejtett közölni a felhasználókkal.
[Memory]
DefaultHeapInitialAllocMB=768
ScrapHeapSizeMB=256
A fenti sorokat a Skyrim\Data\SKSE könyvtárba helyezett SKSE.ini állományba kell tenni. Enélkül a javítás nélkül nálam harmincvalahány őrt lehetett megidézni a Széltetői dokkba, mielőtt összeomlott volna a játék, a javítással 400-at is elbír. "

Forrás: https://www.morrohun.hu/esl/Skyrim:Skyrim_GYIK
petinkong..

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: petinkong.. »

zergetoll írta:
petinkong írta:
Köszi a választ de a Loot sem volt okosabb nálam, a használata után is megmarad a hiba.
Ezt próbáltad? "Skyrim könyvtárába (alapértelmezett esetben Steam\steamapps\common\skyrim), majd a skse_loader.exe-vel kell indítani a játékot), és egy kis beállítás, amit valamiért a SKSE csapat elfelejtett közölni a felhasználókkal.
[Memory]
DefaultHeapInitialAllocMB=768
ScrapHeapSizeMB=256
A fenti sorokat a Skyrim\Data\SKSE könyvtárba helyezett SKSE.ini állományba kell tenni. Enélkül a javítás nélkül nálam harmincvalahány őrt lehetett megidézni a Széltetői dokkba, mielőtt összeomlott volna a játék, a javítással 400-at is elbír. "

Forrás: https://www.morrohun.hu/esl/Skyrim:Skyrim_GYIK
Köszi de ez sem jött be, így is kilép vagy megfagy. :( Azt hiszem megvárom kull modpackját.
Lacika89

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Lacika89 »

Sziasztok,megint én.Olyan mod nincs amivel lehet variálni hogy a Légy bárd mod zenéjére hogyan táncoljanak a népek? Mert elég ostobán néz ki hogy a férfiak és a nők is hastáncos mozdulatokat csinálnak.
Lacika89

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Lacika89 »

Közbe más probléma is előjött,a Frostfall valamiért laggol,tűzrakásnál,sátor,főzőedény,cserzőállvány lerakásnál.Nem raktam fel új modot,scriptcleanert próbáltam,és a .ini átírását ahogy a hivatalos oldalon írják a mod-hoz.Egyéb ötlete valakinek?
Lacika89

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Lacika89 »

Lacika89 írta:Közbe más probléma is előjött,a Frostfall valamiért laggol,tűzrakásnál,sátor,főzőedény,cserzőállvány lerakásnál.Nem raktam fel új modot,scriptcleanert próbáltam,és a .ini átírását ahogy a hivatalos oldalon írják a mod-hoz.Egyéb ötlete valakinek?
Eddig nem csinálta ezt,tökéletesen müködött,ezt még hadd tegyem hozzá
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Creation cit-et honnan tudom letölteni?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Tesztelésnek csináltam egy tűzcsóvát, ami 666-ot sebez, és 1 mannába kerül másodpercenként, de ha rányomom valakire, azt írja, hogy pl "őr ellenárt ennek: ujvarázslat", mi okozza ezt? Egyedül ellenségekre tudom használni! :D
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Másik dolog, elhelyeztem egy kardot, witherunon valahol, de akármit csinálok a kard nincs ott... Ötlet?
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Elvitték. valakinek örömet szereztél egy kardal. )
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Az nem lehet, oda raktam be, ahol állok... :D Meg nem értem, néha beteszek valamit, és ott van, néha beteszek valamit, és nincs ott. help "fegyvernév"-el sem találom meg...
mrkoli
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2014. dec. 20., szomb. 0:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: mrkoli »

segítségre lenne szükségem
sajnos a gépem nem bírja a kull mod pakkot, ezért sajátot fogok csinálni. semmi extra csak tárgyakat raknék bele
valaki le tudná írni h mik lennének az alap dolgok amiket telepíteni kell a modolás előtt, mert az utolsó ilyen netes cikkek már több évesek
válaszokat előre is köszönöm
hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

Hali!
El kezdtem használni a Mod organizert, de viszont nem tudom, hogy a text és mesh fájlokat, amiket eddig manuálisan raktam be, hova rakjam, mert az eredeti skyrim könyvtárban lévőkbe hiába teszem, olyan mintha az MO azt nem venné figyelembe.
Aki tud segítsen lécci.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hát ez könnyű. Csinálj egy új mappát, nevezd el majd azon belül csinálj még kettő mappát, meshes és textures néven. Na ide másold be a manuálisan pakolgatott fájljaidat és utána csomagold be winrar-al.
Majd telepítsd, mint egy modot a Mod Organizerben.

De ha ezt nem teszed és maradnak a Skyrim data mappában, akkor is működni fognak és jól. Csak azt nem fogod tudni, hogy a MO-ben lévő modok valamelyike esetleg felülírja azokat. Így jobb illetve biztosabb a fenti egyszerű megoldás.
hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

Köszi Kull! Megpróbálom. :)
Imi1
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2013. okt. 30., szer. 15:27

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Imi1 »

Sziasztok!Láthatatlan NPC-kel volt már dolgotok?Mert én mostanában már találkoztam egy kettővel.Pl,egy rifteni őr lecsapott egy birodalmit,de sehol nem volt a teste.Volt már valakinek ilyen bugja?Égkoszorú köpenyeit,meg a nedves és hideget tettem fel utoljára.Na meg egy olyan is van hogy a köpenyek baromi hosszúak néha,aztán szépen rövidülnek,míg a végére normális méretű lesz.Pl.egy őr köpenye Fehércsermely kapujától elér a tanyák végéig.Ezt a bugot meg lehet szüntetni?De jobban idegesít a láthatatlan emberek dolog.Azért kérdezek itt mert nem tudom kipróbálni,mivel nem vagyok otthon egy darabig,de itt hátha találkozott már valaki ezekkel a hibákkal,és tud rá megoldást.
Imi1
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2013. okt. 30., szer. 15:27

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Imi1 »

Közben megoldódott a láthatatlan karakter dolog.A fordítást kézzel másoltam be,most rábíztam a mód managerre,Bár a köpenyek még így is szállnak néha a levegőben kilométer hosszan de idővel lerövidülnek :-)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ott szerintem a HDT fájlokkal kell babrálni, nekem a közelben lévő női karakterek mellei szoktak kinyúlni (pontosabban a rajtuk lévő ruha)(egy-egy töltőképernyő után), de néhány mp után helyreáll.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Próbáljátok ki ezt:
hdtPhysicsExtensionsDefaultBBP.xml
(93.95 KiB) Letöltve 120 alkalommal.
ezzel talán megoldódik.

Ezt pedig a láthatatlan karakterekre:
HdtInvisibilityFix.ini
(124 bájt) Letöltve 113 alkalommal.
HdtInvisibilityFix.dll.txt
(192 KiB) Letöltve 114 alkalommal.
a .txt-t töröljétek ki, ez a hozzá való dll fájl. ;)

Nálam most egész jó a HDT :)

[youtube][/youtube]
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Helló. Nagyon király a zene a játékmenet és látvány is. Tettszett az a szép fekete kardfogú.
Blaci19991

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Blaci19991 »

Sziasztok,olyan bajom lenne hogy A Dawn of Skyrim és az Inconsequential NPC-s úgy tűnik ütik egymást,legalábbis Fehércsermelynél folyton asztalra dob miattuk.Valaki nem tud erre valami megoldást? Mert mindkettő bejövős.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Nálam fent van mindkettő. Pontosabban a Dawn of Skyrimból csak a AllMajorCities verzió. Betöltési sorrendben előbb a Inconsequential NPC.esp valamivel később pedig a Dawn of Skyrim követi. Még patch/javítás sem kell.
Blaci19991

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Blaci19991 »

Sajnos így is kidob : S plusz a gyerekeknek a Inco... npc-s modból ilyen fekete meg aranyszínűen váltakozó arcuk van. Arra is örülnék valami tippnek hogy elmúljon
mrkoli
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2014. dec. 20., szomb. 0:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: mrkoli »

skyrim mod organizer programban mit jelent a mod mellet a piros X és hogy nincs érvényes játékadat?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Azt jelenti, hogy rosszul telepítetted valószínűleg "beljebb kell ásni" a mappákba. Tehát telepítéskor klikk a manuálisra, aztán jobb egérgomb és válaszd ki a data könyvtárat, egészen addig míg meg nem látsz meshes, textures stb. mappákat és azt nem látod: Jónak tűnik. Aztán klikk a Rendben-re.
mrkoli
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2014. dec. 20., szomb. 0:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: mrkoli »

Kull írta:Azt jelenti, hogy rosszul telepítetted valószínűleg "beljebb kell ásni" a mappákba. Tehát telepítéskor klikk a manuálisra, aztán jobb egérgomb és válaszd ki a data könyvtárat, egészen addig míg meg nem látsz meshes, textures stb. mappákat és azt nem látod: Jónak tűnik. Aztán klikk a Rendben-re.

kösz szépen a gyors választ, kipróbálom
Nathaniel Windbreak

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Nathaniel Windbreak »

Sziasztok! Lenne egy kis problémám a játékkal. A minap "meguntam" a CBBE test modot és váltottam UNP-re (pontosabban a Blessed Body Redux változatra). Elvileg a modba bele van építve a mell fizika is, viszont a játékban a karakterem gyönyördombjai kicsit statikusan mozognak (vagyis pontosabban nem mozognak...), plusz kicsit fel vannak "akadva" az aktuális testforma beállítása után is, viszont ha belépek XY menübe (inventory, mágia menü, küldetés menü), akkor a háttérben látom, hogy visszaáll normálisra a mell. Nem tudom mire vélni ezt a dolgot, megoldani meg pláne nem tudom, szóval ha valakinek van valami ötlete ez ügyben, akkor várom a válaszát! :)
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Nathaniel Windbreak írta:Sziasztok! Lenne egy kis problémám a játékkal. A minap "meguntam" a CBBE test modot és váltottam UNP-re ...
Gondolom a HDT fizika telepítve van, Ha igen, akkor használd a skyrim nexusról: 21199-s modot.
Nathaniel Windbreak

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Nathaniel Windbreak »

ignussen írta:
Nathaniel Windbreak írta:Sziasztok! Lenne egy kis problémám a játékkal. A minap "meguntam" a CBBE test modot és váltottam UNP-re ...
Gondolom a HDT fizika telepítve van, Ha igen, akkor használd a skyrim nexusról: 21199-s modot.
Nagynehezen megoldottam a dolgot. A karakterem Race Menu beállításaival volt gond, de most már működik rendesen :D
Imi1
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2013. okt. 30., szer. 15:27

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Imi1 »

Kull írta:Próbáljátok ki ezt: hdtPhysicsExtensionsDefaultBBP.xml ezzel talán megoldódik.

Ezt pedig a láthatatlan karakterekre: HdtInvisibilityFix.ini HdtInvisibilityFix.dll.txt a .txt-t töröljétek ki, ez a hozzá való dll fájl. ;)

Nálam most egész jó a HDT :)

[youtube][/youtube]
Köszönöm a fájlt!Ki fogom próbálni.Kicsit azért már idegesít hogy megyek egy erőd fele,és már messziről látszik hogy hányan védik mert a köpenyük az égig ér :D
Imi1
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2013. okt. 30., szer. 15:27

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Imi1 »

Sajnos ez az xml sem segített rajta. :-( A repkedő égig érő köpenyek még mindig megvannak. Ha nem találok rá valamit inkább törlöm a köpenyeket.
Onyl_Vendeg

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl_Vendeg »

A skyrim special editionnak mikor lesz a legutolsó patch kiadása?
Onyl_Vendeg

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl_Vendeg »

Ugyanakkor gondolom nem elegendő a special editionba beépített modkezelő, tehát berakva a mappájába a mod, illetve nem igényel sorba rendezést...
Olyat valaki vállalna, hogy a 32 bites verzióra lefordított modot átszabja a 64 bitesre?
Mert szerintem a tudomány nem fog megállni, mivel a 64 bittel a határ a csillagos ég modolás terén, csak nehéz az átállás, illetve míg a 64 bites verzió bővül, úgy a 32 bites verzió elavul.
Ugyanakkor szintén gondolom, hogy a Bethesda leveszi a kirakatból majdan a 32 bites verziót.
Animeee

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Animeee »

Sziasztok! Régebben játszottam a Skyrimmel, tökéletesen futott a gépemen, most mégis akadozik + bugos már az eleje is, a szekeres résznél. Nem tudom a helyes sorrendet, hogyan tegyem a módokat egymás alá a NMM-ben. És azt se tudom hogy honnan szedjem le a HighResTexturePack-ot, régebben más csinálta meg nekem a Skyrimet, én nem értek hozzá. Kérlek, segítsetek. Ha valaki ad email címet, ráírok privátba. Köszönöm!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Onyl_Vendeg írta: Olyat valaki vállalna, hogy a 32 bites verzióra lefordított modot átszabja a 64 bitesre?
Igen, aki a modot készítette annak kell megcsinálnia.
Onyl_Vendeg írta:Mert szerintem a tudomány nem fog megállni, mivel a 64 bittel a határ a csillagos ég modolás terén
Valamit nagyon félreértettél, mert nagy tévedésben vagy. A 99% az Oldrim-mel játszik, mert fele annyira sem bugos és mert a régi jól bevált modokat soha sem fogják átültetni stb.. Különben is már réges-régen mindenki belőtte magának a tökéletes működést - Sheson memory a. patch meg a Boris ENBBoost. Így a 64bit téma úgy isten igazából már elvesztette a jelentőségét, mert itt a határ a Skyrim motorja és nem a csillagos ég. :)
Onyl_Vendeg írta:Ugyanakkor szintén gondolom, hogy a Bethesda leveszi a kirakatból majdan a 32 bites verziót.
Nem a Beth készíti a modokat csak a pénzt szedik be.
Ugyanakkor kb. még fél év is eltellik, mire az skse bétából egy "stabil" SE skse elkészülhet. Addig mindig jönnek a hibák, a gondok de végül is miért érdekelne ez bárkit?
A Skyrm SE egy üzleti fogás, biznyák semmi egyéb, aki ezt nem érti meg azt sajnálom. Ezt a Bethesdának már régen, 2012-ben kellett volna kiadnia, nem pedig majd 5 évvel később :lol:
Onyl_Vendeg

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl_Vendeg »

Értem, akkor el is engedem az egész Skyrim témát. További sikeres modolást.
Dante73
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2016. máj. 16., hétf. 8:52

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dante73 »

Majdnem teljesen igazad van. Abban mindenképp, hogy már RÉGEN ki kellett volna jönnie.
Ellenben, Te is írod, írtad, hogy itt hibás a mod, ott kell belenyúlni, ezt nem tudja, ezért nem ér semmit... a játék korlátai miatt, stb kijelentések dögivel akadnak. Erre azért tapasz lehet a 64 bit. Igaz, már nem annyira népszerű, hiszen (majdnem, én pl NEM) mindenki végigvitte.
Viszont ha az SKSE valaha elkészül stabil állapotban, akkor azért (szerintem) össze lehet majd dobni, egy sokkal kompromisszum mentesebb, ha úgy tetszik -teljesebb- pakkot. És úgy tudom készül, és bár a nexusról nem, de egy félkész példánya már beszerezhető. Ugyan akkor lassan 5000 mod érhető el a nexuson, és ez naponta bővül. van hogy 1-2 moddal, van, hogy 10-20-al... Szerintem, nem kell ezt még temetni!
Válasz küldése