Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Dante73 írta: Ellenben, Te is írod, írtad, hogy itt hibás a mod, ott kell belenyúlni, ezt nem tudja, ezért nem ér semmit... a játék korlátai miatt, stb kijelentések dögivel akadnak. Erre azért tapasz lehet a 64 bit.
Hol tapasz erre a 64bit támogatás, talán a hibás mod hibátlan lesz és kap a Skyrim egy Witcher 3 motort?
Nem érted a lényeget. Engem és a moddereket meg másokat sem a 32bit köt kompromisszumokhoz és szorít korlátok közé.
Aztán kit érdekel hány ezer mod van már átültetve, azok teljesen ugyan azok a modok és hol van akkor a "csoda"?.
Szerintem a legnagyobb probléma a jelenlegi helyzettel az csak egy lehet. -Megfelelően erős és korszerű géped van-é, sok-sok memóriával vagy nem.-
Ha ez megvan, akkor szép lehet a látvány és a scriptes modok sem jelenthetnek gondot, egy bizonyos határig.
Egyébként ha SE verziótól bugmentesebb moddingolt játékra számítasz, akkor épp az ellenkező irányba mész. Szerintem. Elkéstek..nem kicsit, nagyon. ;)

szerk.: Illetve nem mellékesen az átültetett modok is csak részben működnek az skse nélkül. Ott van például az én nagy kedvencem, minden moddingolások gerince a csontváz mod. Minden valamire való mechanikát erre építettem, illetve maguk a modok követelték meg.
mrkoli
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2014. dec. 20., szomb. 0:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: mrkoli »

valaki tudna segíteni?

külső nézetben az íjazás úgy néz ki mintha lándzsát dobna belső nézetben viszont normális, miért?
hol tudnám ezt átállítani?
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Kull írta: Szerintem a legnagyobb probléma a jelenlegi helyzettel az csak egy lehet. -Megfelelően erős és korszerű géped van-é, sok-sok memóriával vagy nem.-
A 64bites architektúra egyik fontos előnye a több memória kezelése. Hiába van neked 64giga ramod, a 32bit korlátai miatt megközelítőleg 4giga ram fölött az csak kidobott pénz.
A skyrim anno még ezt a 4gigát sem nagyon használta ki, ezért készültek ilyen-olyan buher modok, programok hozzá.
Az, hogy kijött a 64bites verzió és remélhetőleg a közeljövőben az ehhez igazított skse, az nagyban meg fogja könnyíteni a modpakk (a Tied is) építők életét. Persze kérdés az, hogy nem késtek-e el vele....
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Szilas írta: Az, hogy kijött a 64bites verzió és remélhetőleg a közeljövőben az ehhez igazított skse, az nagyban meg fogja könnyíteni a modpakk (a Tied is) építők életét.
Sajnos ez nem igaz. Szerintem nincs már ember, aki ne használná a Sheson memory patch-et. Innentől fogva nekem soha nem sikerült úgy megterhelni a játékot, hogy akárcsak a közelébe ért volna az igény, a biztosított memóriának. Akkor sem, ha még keményebben moddingolom a Skyrimet.
A modpakk teljes verziójában lehetőség lesz nagyon magas minőségű textúrák használatára a HDT rendszer mellett de még úgy is bőven marad tartalék, egy határon túl nem megy feljebb a memória igény.
Továbbra is igyekszem alapjáraton lenntartani a gépigényt de ennek nincs köze a 64bit-hez, mert egy gyér videókártya akkor sem ad jobb teljesítményt ha egyszer nincs mit kezelni, akkor ez semmire nem megoldás.
Ezt a SE-t egy évvel az Oldrim megjelenése után illett volna kiadni..Az meg szerintem szégyenletes, hogy ez a SE még a szokásos Beth szerzeményeknél is bugosabb és pl. az emberek textúrái botrányosak stb. Talán erre kellett volna fektetni a hangsúlyt és nem fénysugarakra. ;)
Vagy ennyi év alatt kidolgozhattak volna egy baromi, orbitálisan hatalmas nagy DLC-t, visszatérve akár a Morrowind mélységeihez kihasználva a világban rejlő, órdítóan nagy potenciált, összefűzve a sokak által nevetségesen silánynak tartott alaptörténettel.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Tudja esetleg valaki, hogy az ilyen típusú tárgyakat hogyan kell aktiválni?(Wintermyst)
Wintermyst.jpg
Menetben, futva, sprintelve hiába nyomom az aktiváló gombot, semmi nem történik. :roll:
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull elkészültem...
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

ignussen írta:Kull elkészültem...
Höö..te jó ég! :D
Gratulálok! Igaz, hogy az OSA nincs befejezve, talán nem is lesz, mert lenne még pár addonja. Ugyanakkor mesteri munka és most az A.A.-val együtt hatalmas elmélyülést tudunk a történethez adni. Még egyszer gratulálok, hatalmas meló volt!
Közben, már egy ideje elkészültem az OSEX fordításával is és ha kell elküldöm. De jobb szeretném ha inkább a komplett modpakkot használnád! :) Ígérem nem fogsz csalódni! ;)
Deathskullnak írtam tegnap, egy végső kéréssel. Egy hely még maradt és igazán odaba..na az a bizonyos mod. 8-)

Végeztem a teszteléssel, már ami engen illet. A lovasharc kiválóan teljesít, hiba nincs.
A saját modomat tökéletesítettem a héten, egyedi elgondolás alapján, egyedi megvalósítás.. a cél elérve.
Aztán olyan egyedi HDT rendszert hoztam össze, amit másutt tutira nem találtok meg. A teljes férfi test is HDT-s még hozzá baromi jól szuperál. Érdekes, így az animációk sokkalta simábbak, életszerűbbek. Mert hiába a jó animáció ha csak fadarabok rángatóznak, meg úgy egyébként is.
Annyira brutál lett a harc rendszere(is), hogy mikor pl. beindul a kivégző mozdulat az ellenség ellenében de ő blokkol, akkor egy szép és látványos lassítás keretében visszakapod az irányítást. Ugye hiába sebeztem alacsonyra az életerejét, hárításkor a rendszer a kitartást szívja el. Ezért ha a karok sértetlenek és míg elbírod a fegyvered, addig még mindig van esély a győzelemre ha féltérdre kényszerítenek akkor is.
És minden egyes út, jártasság külön élményeket tartogat a kalandoroknak. A varázslás tudománya iránt érdeklődőket szeretném még elkényeztetni...
A hangulat zord és nord, igazi felüdülés ha kisüt a napocska.
Beaktiváltam a Beth által kilőtt "collusion"-t is. Most egy kiálló bokacsontban is megbotolhatsz vagy megvághatod magad és az ellen is. A múltkor két farkas egymást ütötte ki, amikor egy elegáns kitérő mozdulatom a pofájuk összecsattanását eredményezte. :)
Benn vannak a testékszerek is meg a tköm tudja mit nem kértetek még.
A legnagyszerűbb fegyverek és viseletek, az igazi nívós teljes lovagi-lemezes vértezet és a többi.
A terep, a távolság..messzi ellátni a Dyndolod-nak köszönhetően(medium-on futtatva.) Ennek ellenére kielégítő a teljesítmény, mert a jéggé megfagyott növényzet illetve a SFO-ból kölcsönzött fenyvesek nem mozognak. Ez által sok erőforrást megtakarítva.
Tettem be egy szuperkönnyű lovas modot is, mert ezt többen hiányoltátok a követők miatt. Főleg, most aztán hogy van már lovasharc is :lol:

A felét sem tudom, hogy mi mindent hoztam még össze de ez a tartalom egy komoly elvárás lesz a jövőbeni alkotásokkal szemben. Már persze annak,aki kipróbálja és hajlandó végigvezetni egy saját, szerethető karaktert.
Hamarosan tesztelhető lesz a modpakk, csókolom.

U.I.: A fordító kollégák nem kímélték magukat, a szabad idejüket és bődületes mennyiségű szöveges tartalommal is bővült a csomag. Ennek aprólékos ellenőrzésére már nincs ember, nem marad idő,energy. Amennyiben valaki vállalja a hibák részletes és rendszeres visszajelzését, akkor én és/vagy a fordítók természetesen orvosolni fogjuk a problémát.
Ugye pusztán a fordításkor nem mindig egyértelmű a szövegkörnyezet és élőben kellene látni a dolgokat. Na ez ekkora mennyiségű szöveges tartalom esetén, a komplett történetszál végigjátszását igényelné, egy adott karakter(pár)re vonatkozóan. Ebből pedig sok, mit sok, több tucatnyi is akad, eltérő végkimenetellel.
Mivel ezek a dolgok a szadad időnk beáldozásával készülnek, munka -(van akinek család) mellett, így kell megérteni a helyzetet.
Mondjuk a végeredmény láttán tán pont az volt a szerencse, hogy itt senkit sem a pénz motivált. ;) Nincsenek részvényesek a buliban :mrgreen:

szerk.: Csak még egy megjegyzés: -Abból látom bizonyítottnak a modpakk orbitális terjedelme ellenére a viszonylagos pro működését, hogy egyes scriptes modok azonnal reagálnak. Pedig ebből egyszerre meglehetősen sok működik. A csontváz mod, az animációk, a szükségletek sokfélesége, az időjárás hatása, a kilehelt pára, erre még kb. 4 mod is beindul ha csatára kerül a sor. Bár az is igaz, hogy az utóbbi időkben több lényeges modot is optimalizáltak, sőt van amit úgymond script mentesítettek. Ilyen pl. a Hajnal mod is(az Őrkövek hatásai.)
Dante73
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2016. máj. 16., hétf. 8:52

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dante73 »

És harisnya, harisnyatartóval lesz? Mert annélkül én ki sem próbálom a pakkod! :mrgreen:
(És ha komolyan veszed Kull, az már nem az én bajom... :D )
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ezt https://drive.google.com/file/d/0Bz664n ... J0alk/view nem láttad, oder was?

Na az még eszembe jutott, hogy ez az egész Atyaföldet behálózó tömlöcrendszer kiváló lehetőség a lopakodás eszközei(sneak tools) mod kihasználására. Bizonyos helyeken eléggé nagy mélységek-magasságok vannak a föld alatt stb.
Aztán amit igencsak hiányoltam az igazi rejtekajtók, állfalak amiket felfedhetsz és áttörhetsz. Egy B.G. fanatikusnak ez biztos hiányozhatott..eddig. ;)
left77
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. ápr. 5., kedd 8:57

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: left77 »

Lenne egy hülye kérdésem.... :)
mmm... mi van ha utálom a telet és szeretném ha az eredeti skyrim évszakokal tudnék ebben a packban is játszani. Tudom, hogy neked ez az örök tél egy régi álmod. De nekem mondjuk nem. Tudsz biztosítani erre majd valami alternatívát?
Nagyon sok mindent az örök télhez állítottál be. Pl. Dyndolod, fa texturák, időjárás , stb.
És tisztában vagyok vele, hogy sok munka lenne átvariálni az egészet. De ha esetleg... :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Természetesen semmiképpen sem lehet megváltoztatni.
Nincs alernatíva de mielőtt betojnál hidd el, bejövős. :)
Egyébként 1 perc alatt átvariálhatnám és egy fél óra alatt újra patchelném az egészet de az nem ez a modpakk lenne.
Rájöttem, hogy a legjobban az ilyen-olyan textúrákkal lehet lerombolni a teljesítményt.
Ezzel a csavarral viszont rengeteg erőforrást takarítok meg és a hangulat páratlan. Igazi zord, nordikus atmoszféra pláne a mellékelt Azura performance ENB-vel.
De ugyanakkor tiszta időben szintén gyönyörű, a befagyott folyók és a komplett táj. Mindenki be van öltözve a hegyvidéken és a tundrán is. Nem ingbe meg a tköm tudja miben flangálnak..
Összeségében minden szempontból így találtam a legjobbnak és nekem alapjáraton ez lett volna a leghitelesebb. Azt pedig biztosra veszem, hogy ideig-óráig elnézegetné az ember a fák, a virágok sokféleségét de idővel elunná és akkor már jobban zavarná, hogy.... "óóóáááá bssza meg, már megint szaggat a játék. Pedig annyira nem is szép, mint az xy, ami simán fut a gépemen". Vágod?! :)
left77
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. ápr. 5., kedd 8:57

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: left77 »

Vágási! ;)
Természetesen játszani fogok vele! Bízom az ízlésedben :)
gabor05e

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: gabor05e »

Sziasztok ! CFL ENB-vel kapcsolatba lenne többek közt a kérdésem. Miután fel telepítem kilövi a Shift+Enter-es gyors gombot ENB menü előhozásához, ezt hol vagy hogy tudom vissza állítani?
Lenne egy második kérdésem ami pedig annyi lenne hogy Skyrim SE-höz létezik e SKY UI vagy hasonló ? (Skyrim se nexus-on nem találtam)
Az esetleges választ előre is köszönöm :)
gabor05e

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: gabor05e »

Sziasztok. Közben megoldódott "End" gombbal elő tudtam hozni enb config panelt.
Skse 64 bites változata meg még nem készült el ami kéne skiui hoz szóval 2. kérdésem is felejtős :D

De viszont most egy másik problémába ütköztem amire máshol még nem találtam megoldást.
Dual wildet használok legtöbbször kardot meg tőrt. Annyit szeretnék elérni hogy pl kardok jobb és bal oldalán 1x re legyen karinak ha be van téve használatba vagy akár hátán, tőrök pedig szintén hátul, ugyan ez nyíl tegeznél. De sehogy se tudom be állítani.

Feltettem:
1. Fores New Idles in Skyrim - FNIS http://www.nexusmods.com/skyrimspeciale ... mods/3038/?
2. Pretty Combat Animations SSE http://www.nexusmods.com/skyrimspeciale ... mods/3761/? (az animációk működnek is)
3.LeanWolf's Better-Shaped Weapons SE http://www.nexusmods.com/skyrimspeciale ... mods/2017/? (a fegyver tokokat be adja,de semmi más)
4.Belt-Fastened Quivers http://www.nexusmods.com/skyrimspeciale ... mods/1182/? (nem csinál semmit)
5. Visible Favorited Gear http://www.nexusmods.com/skyrimspeciale ... mods/3903/? (a bal oldalamon meg jelennek a fegyverek 1x re pl tőr és kard de jobb oldalra nem tesz semmit)

FNIS telepítése szerint meg is történt ( mondjuk mappát nem kellett ki keresni mert alapból a sárga ablak ugrott ki és ha updet-ra megyek ezt írja :
FNIS Behavior V7.0 2017. 02. 27. 1:52:54
Skyrim SE: 1.4.2.0 - D:\Games\Steam\steamapps\common\Skyrim Special Edition\ (Steam)

Skeleton(hkx) female: Default (99 bones) male: Default (99 bones)
Patch: "GENDER Specific Animations"
Patch: "SKELETON Arm Fix"

Reading FNISBase V7.0 ...

All Anim Lists scanned. Generating Behavior Files ...
No GENDER directory male
No GENDER directory female
Alternate Animation mods: 0 sets: 0 total groups: 0 added file slots: 0 alternate files: 0

Creature Pack not installed

0 animations for 1 mods successfully included (character))

Nem tudom mi lehet a probléma lehet totál eltévedtem de ha valaki tud segíteni azt nagyon szépen köszönöm.
Avatar
yuszton
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. feb. 4., csüt. 20:13

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: yuszton »

Gábor, ha jól értelmezem amit írtál akkor neked még a Dual Sheath Redux mod kell. Nexuson megtalálod.
gabor05e

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: gabor05e »

yuszton írta:Gábor, ha jól értelmezem amit írtál akkor neked még a Dual Sheath Redux mod kell. Nexuson megtalálod.
Köszönöm a választ. Valóban ez a mod kéne elnézve képeket és videókat. Csak nem tudom rávenni hogy kompatibilis legyen a Special Editionnal . (Bemásolom a zip fájlt a Nexus mod managger/SkyrimSE/Mods/ mappába felis teszem utána mod managgeral de mikor indíttom ki írja hogy skse is kéne hozzá amit viszont nem tudok feltenni hozzá mert leszedtem átírtam hozzá a skyrim exe fájlát arra amit kér utána elindítottal skse-indítójával és azt írja rossz a verzió uptade-eljek.
Kocsis76
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2013. dec. 29., vas. 11:50

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kocsis76 »

Az lenne a kérdésem, hogy van e olyan mod amivel több gyereket lehet örökbe fogadni?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ezt találtam:More Adoptable Children meg még ezt: Hearthfire multiple adoptions. Az utóbbiból van Special Edition verzió is.

Látom most ismerkedsz a moddingolással. A Dual Sheath Redux alapja az skse és 99%-ban a többi nívósabb modnak is. Pl. a megfelelő csontváz mod ehhez vagy a FNIS animációkhoz együttesen. Amikor kijön a végleges és hibátlan skse a SE-re, akkor tudsz ilyen modokat használni majd. Ha egyszer lesz ilyen valaha...

Még az Enderal-t is becsülettel jobbá lehet tenni pl. ezzel a kettős fegyvertok visszaállításával. Sőt szinte mindennel, amit mondjuk én szeretnék.. Enai Siaion művei is támogatják. :) Az Enderal pedig eszméletlen történettel és megvalósítással bír.
VL67
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 17:46

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: VL67 »

Sziasztok!
Ez mitől van...?
Convenient Bridges a mod, Solitude Dock a helyszín.
Egyszer már telepítettem ezt a kiegészítőt és nem találkoztam ilyesmivel.
Most a Mod Organizer-en keresztül raktam fel (Kull Mod Pack ihletés), ennyi az eltérés, a mod környezet nem változott.
dsdsdsdsdsdsdsdsds

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: dsdsdsdsdsdsdsdsds »

Valaki tud egy módot, aminek a lényege, hogy ha a követőim ölnek, azt nem számolja hozzá az én gyilkosságaimhoz? Csak olyan karakterem van, akivel azt játszom, hogy én magam nem ölök meg egy embert sem, csak a testőreim, ha megtámadnak..
Dante73
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2016. máj. 16., hétf. 8:52

Re: Kull Mod Pack 2 könnyed verzió

Hozzászólás Szerző: Dante73 »

Nekem sajnos ez is fagy, az is fagy... Most az SE verzió van fent, ugyanis rájöttem, nem megy nekem a moddolás.
Kull!
Gondoltál esetleg arra, hogy egy "alap" mod pakkot adsz ki? (az alaphoz, nem SE-hez!) Értem ez alatt, hogy SKSE, csontváz modell, FINS, magyarítás, és ha van még más alap mod, akkor azt, és ezt mindenki saját ízlése szerint bővíthetné? Tudom, ezek alapok de én pl a FINS-nél mindig bajban vagyok... megcsinálom a leírás szerint és semmi. Neked meg 5 perc lenne összedobni, a Te ismereteiddel, képességeiddel.
Szerinted megoldható, vagy ne is álmodozzak?
Avatar
G0thM4n
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2017. márc. 4., szomb. 9:17
Tartózkodási hely: Nørd

Re: Kull Mod Pack 2 könnyed verzió

Hozzászólás Szerző: G0thM4n »

Dante73 írta:Nekem sajnos ez is fagy, az is fagy... Most az SE verzió van fent, ugyanis rájöttem, nem megy nekem a moddolás.
Kull!
Gondoltál esetleg arra, hogy egy "alap" mod pakkot adsz ki? (az alaphoz, nem SE-hez!) Értem ez alatt, hogy SKSE, csontváz modell, FINS, magyarítás, és ha van még más alap mod, akkor azt, és ezt mindenki saját ízlése szerint bővíthetné? Tudom, ezek alapok de én pl a FINS-nél mindig bajban vagyok... megcsinálom a leírás szerint és semmi. Neked meg 5 perc lenne összedobni, a Te ismereteiddel, képességeiddel.
Szerinted megoldható, vagy ne is álmodozzak?
Szia!
Mi volt a gond,probléma? Írd le Discordon vagy itt és megpróbál(ok)unk segíteni. Windows 10 alatt játszottam, teszteltük! Semmi, a rendszerrel kapcsolatos, összefüggésbe hozható hiba, fagyás nem jelentkezett. Teljesen szűz játékra az alap Örök Tél verziót rakd fel, enb nélkül pontosan úgy, ahogy a könnyed verzió esetén. 2ksnow, true daughters... textúrákkal kapcsolatos modok kikapcsolhatóak. Így próbáld meg a videóban is feltüntetett javaslatokkal - (steam,net,vírusírtó...) játszani. Amit lehet a háttérből kikapcsolni.
FNIS - férfi hdt, ha a szereplők repülnek a föld felett, illetve a "fejlesztések" verzió esetén kell a "fontos infók a teljes verzióhoz és egyebek" videóban látottak alapján végrehajtani, egyébként nem. Fejlesztések, ami a Sexlab verzióra épül-(jelenleg ez az utolsó), akkor a képen láthatóhoz hasonlóan kell, plusz lentről a 2.-at kipipálni és újrafuttatni de immár a FNIS 3-mat! Ezt az utolsó fejlesztések verzió esetén mindenképp érdemes a sok animáció miatt is.
fins animációk újra generálása.jpg
Egyébként az említett hdt-ha főmenüből nem tölt be és/ vagy ha repülnek az npc-k. Akkor pontosan a videó első 4 percében látottakhoz hasonlóan kell eljárni, sima FNIS és itt nincs, kipipálva lentről a 2. kocka.
Fagyást egy rossz helyre másolt vagy épp nem másolt fájl is okozhatja, nem megfelelő mentés használata... Ezért is javaslom, hogy tiszta telepítés, majd az alap verzió, ENB nélkül. Írtad, hogy az SE játszol de érdemes visszatérni, működnie kell!
UI: Kull nevében nem beszélek és nem is beszélhetek, de arra most ne várj.
Dante73
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2016. máj. 16., hétf. 8:52

Re: Kull Mod Pack 2 könnyed verzió

Hozzászólás Szerző: Dante73 »

G0thM4n írta: UI: Kull nevében nem beszélek és nem is beszélhetek, de arra most ne várj.

Na! Csak nem készül valami? :shock:
Egyebekben köszönöm a válaszod. Igazság szerint, nekem akár az SE is jó lenne, de nincsen rá SKSE, Szófia... Ez a kettő alap. (Fura az alap menüt használni, Szófia meg... Gondolom, nem kell mondanom. Kár, hogy az eredeti NJK-k, társak a közelében sincsenek...) Mindenesetre, kipróbálom amit írtál. Az volt a baj, hogy el sem indult a FINS. Menüje azt írta, nincs használatban. (Már jó rég volt, de valami ilyesmi volt, a lényeg, nem jött össze, hogy működjön)
Nekem úgy 10-20 mod elég is lenne, nem akarom túlzásba vinni. Még egyszer sem játszottam végig, úgy 20-as szintig jutottam rengeteg, +1x... Így nem akarok túl nagyot változtatni, szebb legyen, kicsit érdekesebb, (Szófia) és kissé korszerűbb, és ha szabad ilyet mondani, mivel 100+ órát kívánok eltölteni előtte, így legyen kicsit "szexibb". Eleget bámultam az utóbbi néhány hónapban Geralt, és a lova seggét... :D
Avatar
G0thM4n
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2017. márc. 4., szomb. 9:17
Tartózkodási hely: Nørd

Re: Kull Mod Pack 2 könnyed verzió

Hozzászólás Szerző: G0thM4n »

Dante73 írta:
G0thM4n írta: UI: Kull nevében nem beszélek és nem is beszélhetek, de arra most ne várj.

Na! Csak nem készül valami? :shock:
Egyebekben köszönöm a válaszod. Igazság szerint, nekem akár az SE is jó lenne, de nincsen rá SKSE, Szófia... Ez a kettő alap. (Fura az alap menüt használni, Szófia meg... Gondolom, nem kell mondanom. Kár, hogy az eredeti NJK-k, társak a közelében sincsenek...) Mindenesetre, kipróbálom amit írtál. Az volt a baj, hogy el sem indult a FINS. Menüje azt írta, nincs használatban. (Már jó rég volt, de valami ilyesmi volt, a lényeg, nem jött össze, hogy működjön)
Nekem úgy 10-20 mod elég is lenne, nem akarom túlzásba vinni. Még egyszer sem játszottam végig, úgy 20-as szintig jutottam rengeteg, +1x... Így nem akarok túl nagyot változtatni, szebb legyen, kicsit érdekesebb, (Szófia) és kissé korszerűbb, és ha szabad ilyet mondani, mivel 100+ órát kívánok eltölteni előtte, így legyen kicsit "szexibb". Eleget bámultam az utóbbi néhány hónapban Geralt, és a lova seggét... :D
Bővülni fog, majd idővel a pack. Discordon értesülhetsz majd róla, de ez messze van még.
Amit írtál, akkor pláne ajánlom a packet. Szófia is van, a követői rendszer profi és sok érdekes társsal bővült az alaphoz képest is. Most hirtelen nem is tudom mennyi ENB közül választhatsz a játékban. Évekig megállja még a helyét, gyönyörű a játék és nem kell high-ultrán futtatni ehhez feltétlenül. Van sexlab verzió, azt hiszem ez mindent elmond :) Olyan összetettséggel rendelkezik, hogy képtelenség leírni. még töredékét láttam én is, alaphangon sok 100 óra!
FNIS - Be kell tallóznod ModOrganizer-ben az FNIS ott és úgy, ahogy a videóban is mutatja Kull. Utána, ahogy látod a videóban, valamint ahogy írtam úgy kell lefuttatni..De pl. nekem sem volt gondom, HDT fizika teszt során, valamint utána anélkül játszottam akkor csináltam meg. Legutóbb pedig a Fejlesztések verzió, ahol nagyon ajánlott az FNIS újrafuttatása. Feltenni ugyanúgy kell, mint a könnyed verziót. A modok be vannak állítva, semmihez nem kell nyúlni-egyedül az irányítás,billentyű/gamepad hozzárendelni az evéshez, iváshoz stb. ModOrganizerben bal oldalt a textúra modok 2ksnow, true daughters... kikapcsolhatóak ha nem bírja a gép, nem kell új játékot kezdeni. Ezek is mind videókban, leírásokban, Discordon-modpack szoba fel vannak tüntetve. egyik verzióról a másikra pillanatok alatt áttérhetsz. Grafika, teljesítmény, beállítások stb. és sok más téren is tudunk majd segíteni de javaslom, hogy először az alap verzióval játssz, minden f@szán működik-e és utána áttérni a többire. Mind egymásra épül, külön mellékelve vannak a mentések... stb. Ami a videóban van és nem opcionális azt úgy csináld! Lényeg a videók-(alaposan végig kell nézni),leírások pontos követése! Megéri a fáradtságot, mert valóban a legösszetettebb mod pack, minden téren profi! Remélem sikerül, bármi van írj!
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kull Mod Pack 2 könnyed verzió

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Dante73:
Frissítettem Szófiát 2.5-re plussz javítottam benne a hibákat... Így legalább nem látom értelem nálkülinek a munkámat. ;)
Ha kell segítség az FNIS-ben, akkor írj rám privatban! Ha tudok, segítek...
Dante73
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2016. máj. 16., hétf. 8:52

Re: Kull Mod Pack 2 könnyed verzió

Hozzászólás Szerző: Dante73 »

ignussen írta:Dante73:
Frissítettem Szófiát 2.5-re plussz javítottam benne a hibákat... Így legalább nem látom értelem nálkülinek a munkámat. ;)
Ha kell segítség az FNIS-ben, akkor írj rám privatban! Ha tudok, segítek...
Szófia olyan, hogy azt lefordítani... Hálás feladat. (MM részemről a hála, a fordításodért) Értem a többségét annak amit mond angolul is, de magyarul jön ki számomra teljesen, lévén az angolom... Nem túl jó...
Ma este szerintem nekigyürkőzöm újra az "alap" telepítésének, mert bár semmi bajom az SE-vel, sajnos rengeteg mod nincsen rá magyarul, vagy épp nem tetszik, ami van. (pl szellősház sokkal szebb a GoTY verzióhoz létező módosításban)

Köszönöm a segítségeteket, lehet, élek majd vele! :oops:
vámpírrrr

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: vámpírrrr »

A better vampirest ha felteszem egyből kilép a játék, ahogy elindítom, ötlet?
Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 14:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

vámpírrrr írta:A better vampirest ha felteszem egyből kilép a játék, ahogy elindítom, ötlet?
a better vampires-en kivül más vámpírokat érintő mod van telepítve? (pl requiem,royal bloodlines) és ezekhez a patch fájl is? továbbá betöltési sorrend is rendben van a vámpír modokkal? csak mert én is használom a better vampires-t és még pár vámpírokat érintőt(meg patch-okat ahol kell) de nálam nem dob ki a játék ez miatt...
vámpirrrr

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: vámpirrrr »

Nincs fent más... Amúgy is tartalmazza ez a cucc a patcheket, amiket belehet pipálni. A játékom amúgy is sokszor kilép néha, de így el em indul.
Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 14:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

vámpirrrr írta:Nincs fent más... Amúgy is tartalmazza ez a cucc a patcheket, amiket belehet pipálni. A játékom amúgy is sokszor kilép néha, de így el em indul.
tartalmazza? azt hogy? :D szerintem valamit keversz. az a pipálgatós rész a pluginok-ra vonatkozik. a better vampires mellé alapból kell a RaceCompatibility mod amit szintén innen lehet letölteni hogy rendesen működjön és nincs alapból a better vampires-ben benne szóval 1 patch már hiányzik a mod rendes működéséhez...

sokszor kilép? skse-t ugye használsz? és modokat hogy telepítetted manuálisan vagy mod managgerel? és megvan az ajánlott gépigénye a játéknak? ezek közül valamelyik okozza nagy eséllyel a kilépkedéseket.
vampirrrr

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: vampirrrr »

Tomyka írta:
vámpirrrr írta:Nincs fent más... Amúgy is tartalmazza ez a cucc a patcheket, amiket belehet pipálni. A játékom amúgy is sokszor kilép néha, de így el em indul.
tartalmazza? azt hogy? :D szerintem valamit keversz. az a pipálgatós rész a pluginok-ra vonatkozik. a better vampires mellé alapból kell a RaceCompatibility mod amit szintén innen lehet letölteni hogy rendesen működjön és nincs alapból a better vampires-ben benne szóval 1 patch már hiányzik a mod rendes működéséhez...

sokszor kilép? skse-t ugye használsz? és modokat hogy telepítetted manuálisan vagy mod managgerel? és megvan az ajánlott gépigénye a játéknak? ezek közül valamelyik okozza nagy eséllyel a kilépkedéseket.
SKSE-t használok, módokat mod mangerrel telepítettem, gépigénnyel nincs gond. Igaz van vagy 55 mód feltéve. Amúgy egy kérdésem lenne, igaz kicsit offtopic. Néztem sok videót, és régen is volt rá mód, hogy enchant és alkémia "bugolással" végtelen páncélt csinálhass. tehát készítettél egy italt, ami mondjuk erősíti az enchantolást, encahtolsz 5 cuccot, ami pedig az alchémiát, amivel már nagyon erős potit csinálhatsz stb-tb, a vége pedig az, hogy ilyen 800000 százalékosan tudsz enchantolni. Ez a "bug" eltűnt? Sehol nem találok már kovácsolós, vagy enchantolós piát, legalább 2 éve nem láttam ,pedig régen volt! :D Amúgy valami trükk van erre? :D
Multy valaki?

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Multy valaki? »

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/67038/?

Valakinek nincs kedve kipróbálni, hogy online lehet-e játszani? Szerintem meglehet oldani valami régi xfirehez hasonló módszerrel a lan játék! :D
Modolok!!

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Modolok!! »

Helló! Épp egy tök egyszerű módot szeretnék csinálni, ami annyi, hogy betennék a játékba egy enchant efectet tartalmazó gyűrűt! Ez meg is történt, viszont amikor megtanultam a hatást, azt nem lehet tárgyba helyezni... Valami módszer van, amivel belehet állítani, hogy minden tárgyba belelehessen tenni effectet? Tehát mont a többi enchant képességnél. Mert ott van a választható képességek között, de nincs tárgy amibe bele lehet tenni! :D
Modot

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Modot »

Vagy valaki csinálna nekem egy 5 perc alatt elkészíthető módot, ahol beleteszi a játékba, hogy pl a+b anyag=enchantolási ital? Légyszi... Nagyon megköszönném. Próbálkozom egy órája, de nem értek hozzá.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Kép
ggggggggg

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ggggggggg »

Vagy valaki csinálna nekem egy 5 perc alatt elkészíthető módot, ahol beleteszi a játékba, hogy pl a+b anyag=enchantolási ital? Légyszi... Nagyon megköszönném. Próbálkozom egy órája, de nem értek hozzá.
ffffffffffffffffffff

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ffffffffffffffffffff »

Valaki tud olyan módot, vagy tud csinálni olyan módot, hogy legyen újra bűvölést elősegítő ital? Előre is köszönöm.
Enzius

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Enzius »

Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy össze raktam pár módot magamnak mikor viszont elindítom azt írja ki hogy skui hiba 3 a skse elavult pedig 1.9 verzióm van fent mit tehetnék ilyenkor? Pedig régen gond nélkül vitte ezeket a módokat amit most ismét fel raktam a válaszokat előre is köszönöm
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

az skse egy segésprogram, melyből tudomásom szerint 1.7.3 verzió a legutolsó, az 1.9 az a skíyrimmé lehet. Biztos telepítetted azs SKSE-t? innen tudod letölteni: http://skse.silverlock.org/
enzius

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: enzius »

Oké meg nézem és köszönöm szépen a segítséget.
enzius

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: enzius »

Üdv ismét :) igen fel volt telepítve a skse csak valami sorrend hiba volt de már meg oldódott a probléma de azért köszi még egyszer a segítséget :)
enzius

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: enzius »

Sziasztok ismét lenne egy kérdésem a yasus kardok mod kompatibilis a immersive fegyverekkel? köszi előre is választ.
Katia managa

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Katia managa »

Szia igen jól futnak egymás mellett.
enzius

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: enzius »

Már megnézem de azért thanks.
Raimhol44444

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Raimhol44444 »

Valaki segítene, hogy mit csináljak, mert nagyon sokszor befagy a játék mostanában, és olyan is van, hogy kilép random...a sorrendet az alapján betettem ahogy a loot kiaírta, skytisztítót is próbáltam, de egyre játszhatatlanabb kezd lenni... Előre is köszönöm!
succuskyrim

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: succuskyrim »

Sziasztok!
Olyan jópofának tűnik nekem ez a mod PSQ PlayerSuccubusQuest for Sexlab 3.2.8a , de nem azért mert mindenkire ráakarnék ugrani és éppen ezért nekem nem teszik az a két karakter amit találtam hozzá: PSQ Transformpackage 1.2 és 1.4. Nekem nem kellenek ekkora mellek, stb. és az lenne a kérdésem, hogyan tudnék a transzformra én kialakítani, beállítani egy számomra megfelelő karaktert?
Köszömöm!
Vendég

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Sziasztok!
Mit tudnátok ajánlani a KNN Headtracking helyett, mert a szerző levette az utóbbit mert mint írta hibás.
Köszi.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sziasztok! Légyszíves segítsetek, mert van egy olyan problémám oblivionban, ami amúgy skyrimben is volt már, hogy tökéletesen elindul a játék, de a játék kurzorját, ha nagyon balra viszem, lerakja a játékot tálcára, mert valahogy kilóg a képből, ez után pedig nem lehet visszamenni a játékba... És borzasztóan idegesítő, hogy figyelnem kell rá, hogy nehogy túlságosan balra vigyem az egeret játék közben. Valahogy meglehet oldani? Skyrimben is volt már ilyen problémám, de ha ott egyszer lement tálcára, és vissza léptem, akkor már többet nem lehetett kilépni így véletlenül sem. Tehát leteszi tálcára a játékot, ha kimegyek balra és fentre túlságosan az egérrel, mert olyan mintha az asztalra lógna a kurzor. Valami ötlet? Előre is köszi, légyszíves valaki segítsen...
fortis

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: fortis »

Sziasztok!
Bocsánat, hogy nincs türelmem vissza böngészni ezt az elég sok hozzászólást, mert tuti, hogy elhangzott valahol már a kérdés, de mit lehet kezdeni azzal a vörös mezővel amiben egy nagy felkiáltó jel van, ami akkor jön elő, amikor egy elkészített ruhát akarok ráadni a követőmre. Mondjuk már az elkészítésénél is a listán nem ruhát, hanem ezt a felkiáltó jelet mutatta, de gondoltam hátha ennek nincs jelentősége. Nos volt.
Szóval mit lehetne ezzel kezdeni, hogy normálisan működjön az a mód , ez valami szexis kis ruha.
rosti

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: rosti »

Beragadt a karakterem a részegség animációjába ,ki lehet valahogy javítani. hogy ne dülöngélve közlekedjen a karim?
Válasz küldése