Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Sziasztok!
Letöltöttem egy két dolgot, ami a Whiterun-ban lévö Házunkban változtat egy két dolgon. Pl : lessz egy mágikus tárgy a lötty készítő mellett, a lépcső alatt egy köszörü pad amin a fegyvereket erősíheted + egy szobában lessz egy üllő amin tárgykat készíthetsz.
A gondom csak az hogy ez *.esp formátumban van amivel én csak az obli IV ben találkoztam. Hogy tudom ezeket telepíteni vagy berakni a játékba? Van rá megoldás? ( Igen a skyrimhez töltöttem le dolgokat biztos! Mielött megkérdezné valaki )
Letöltöttem egy két dolgot, ami a Whiterun-ban lévö Házunkban változtat egy két dolgon. Pl : lessz egy mágikus tárgy a lötty készítő mellett, a lépcső alatt egy köszörü pad amin a fegyvereket erősíheted + egy szobában lessz egy üllő amin tárgykat készíthetsz.
A gondom csak az hogy ez *.esp formátumban van amivel én csak az obli IV ben találkoztam. Hogy tudom ezeket telepíteni vagy berakni a játékba? Van rá megoldás? ( Igen a skyrimhez töltöttem le dolgokat biztos! Mielött megkérdezné valaki )
-
- Hozzászólások: 116
- Csatlakozott: 2009. márc. 6., pén. 18:07
- Tartózkodási hely: Tamriel vagy Azeroth
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
skyrim\SteamApps\common\skyrim\Data ide kicsomagolod és utána kijelölöd a data files-ek közöttpeterr80 írta:Sziasztok!
Letöltöttem egy két dolgot, ami a Whiterun-ban lévö Házunkban változtat egy két dolgon. Pl : lessz egy mágikus tárgy a lötty készítő mellett, a lépcső alatt egy köszörü pad amin a fegyvereket erősíheted + egy szobában lessz egy üllő amin tárgykat készíthetsz.
A gondom csak az hogy ez *.esp formátumban van amivel én csak az obli IV ben találkoztam. Hogy tudom ezeket telepíteni vagy berakni a játékba? Van rá megoldás? ( Igen a skyrimhez töltöttem le dolgokat biztos! Mielött megkérdezné valaki )
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Már próbáltam kicsomagolni, de nem lehet, mivel ez nem rar vagy zip file. Vagy csak nem tudom mivel lehet kicsomagolni.dazsolt írta:skyrim\SteamApps\common\skyrim\Data ide kicsomagolod és utána kijelölöd a data files-ek közöttpeterr80 írta:Sziasztok!
Letöltöttem egy két dolgot, ami a Whiterun-ban lévö Házunkban változtat egy két dolgon. Pl : lessz egy mágikus tárgy a lötty készítő mellett, a lépcső alatt egy köszörü pad amin a fegyvereket erősíheted + egy szobában lessz egy üllő amin tárgykat készíthetsz.
A gondom csak az hogy ez *.esp formátumban van amivel én csak az obli IV ben találkoztam. Hogy tudom ezeket telepíteni vagy berakni a játékba? Van rá megoldás? ( Igen a skyrimhez töltöttem le dolgokat biztos! Mielött megkérdezné valaki )
Az biztos hogy a total commander azt mondi " hiba a csomagolt fileban ( Vagy talán nem is csomagolt file? )"
A
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Ha nem .rar vagy .zip, akkor micsoda? Vannak másfajta tömörítési eljárások is.peterr80 írta: Már próbáltam kicsomagolni, de nem lehet, mivel ez nem rar vagy zip file. Vagy csak nem tudom mivel lehet kicsomagolni.
Az biztos hogy a total commander azt mondi " hiba a csomagolt fileban ( Vagy talán nem is csomagolt file? )"
A
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Esp. Mint az Elder Scrolls Oblivionban az inditásnál ki tudtad választani hogy miket pipálsz ki, vagyis meik modot akarod használni játék közben. Ezt Én nem tudom kicsomagolni.Vik írta:Ha nem .rar vagy .zip, akkor micsoda? Vannak másfajta tömörítési eljárások is.peterr80 írta: Már próbáltam kicsomagolni, de nem lehet, mivel ez nem rar vagy zip file. Vagy csak nem tudom mivel lehet kicsomagolni.
Az biztos hogy a total commander azt mondi " hiba a csomagolt fileban ( Vagy talán nem is csomagolt file? )"
A
Innen szedtem le : http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1302
Ha tudsz vele kezdeni valamit ( persze ha segítenél ) akkor légyszives írd meg hogyan kell.
Köszi
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Azt olvastam, hogy a data mappába kell menteni az esp file-okat és utána a SkyrimLauncher.exe-vel inditva a Data Filesban tudom aktiválni a filet! Amivel csak ez a bajom. A képen jól látszik. Nem tudom megnyitni. Lehetséges hogy a crackelés akadályoz ebben?Vik írta:Ha nem .rar vagy .zip, akkor micsoda? Vannak másfajta tömörítési eljárások is.peterr80 írta:
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
szerintem ja bár nem tom most vettem meg eredetibe és és elvagyok a kalózosal is most
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Még valami. Esetleg lehet hogy ez a probléma? Nekem nincs is Steamapps mappám, nálam így vandazsolt írta: skyrim\SteamApps\common\skyrim\Data ide kicsomagolod és utána kijelölöd a data files-ek között
c:\Program Files (x86)\The Elder Scrolls V Skyrim\Data\Ezen bellül vannak a bsa-k és az esm is.
Képen Így néz ki
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
peterr80 írta: Azt olvastam, hogy a data mappába kell menteni az esp file-okat és utána a SkyrimLauncher.exe-vel inditva a Data Filesban tudom aktiválni a filet! Amivel csak ez a bajom. A képen jól látszik. Nem tudom megnyitni. Lehetséges hogy a crackelés akadályoz ebben?
A skyrimprefs.ini-be a launcher alá hozzá kell adni ezt a sort: bEnableFileSelection=1 és jó lesz a data file
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Ezer hála!!!!Mifune írta:peterr80 írta: Azt olvastam, hogy a data mappába kell menteni az esp file-okat és utána a SkyrimLauncher.exe-vel inditva a Data Filesban tudom aktiválni a filet! Amivel csak ez a bajom. A képen jól látszik. Nem tudom megnyitni. Lehetséges hogy a crackelés akadályoz ebben?
A skyrimprefs.ini-be a launcher alá hozzá kell adni ezt a sort: bEnableFileSelection=1 és jó lesz a data file
Mindjárt ki is próbálom!
Köszi köszi
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
peterr80 írta:Ezer hála!!!!Mifune írta:
A skyrimprefs.ini-be a launcher alá hozzá kell adni ezt a sort: bEnableFileSelection=1 és jó lesz a data file
Mindjárt ki is próbálom!
Köszi köszi
Sajnos már benne volt ez a sor, ott ahol mondtad. Átírtam 0 ra és vissza de sehogy sem jó. Sajna.
Azért köszi
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
c/users/sajátnév/documents/my games/skyrim/skyrimprefs.inipeterr80 írta: Sajnos már benne volt ez a sor, ott ahol mondtad. Átírtam 0 ra és vissza de sehogy sem jó. Sajna.
Azért köszi
ebben elvileg alapból nem kellene lennie ilyen sornak.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Mifune írta:c/users/sajátnév/documents/my games/skyrim/skyrimprefs.inipeterr80 írta: Sajnos már benne volt ez a sor, ott ahol mondtad. Átírtam 0 ra és vissza de sehogy sem jó. Sajna.
Azért köszi
ebben elvileg alapból nem kellene lennie ilyen sornak.
Így már érthető, hogy mért nem sikerült. Én a játék fökönyvtárában irtam volna át ugyanezt a filet. Most próbáltam ki, müködik. Köszi szépen.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Ha kell valakinek Id lista az itt nézzen körül.
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Skyrim
Azon bellül is az items-ben. Érdemes körülnézni.
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Skyrim
Azon bellül is az items-ben. Érdemes körülnézni.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Sziasztok.
Van valami olyan kód amivel tárgyakat lehet kitörölni? Azokat amiket se elrakni se megfogni nem lehet. Vettem egy házat és abban van egy titkos szoba ami tele van csontokkal, ezeket szeretném eltüntetni.
Van valami olyan kód amivel tárgyakat lehet kitörölni? Azokat amiket se elrakni se megfogni nem lehet. Vettem egy házat és abban van egy titkos szoba ami tele van csontokkal, ezeket szeretném eltüntetni.
- peterr1980
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2011. nov. 12., szomb. 22:24
- Tartózkodási hely: Riverwood
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Szerettem volna képet felrakni, de nem tudok. Mindig errort ír.
Windhelmben vettem 12000 ért. Hjerim a ház neve.
Itt vannak a képek, másképp nem tudom megmutatni.
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/1063 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/1129 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/3_ww ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/4_ww ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/5_ww ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/6_ww ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/7_ww ... es.hu_.jpg
Windhelmben vettem 12000 ért. Hjerim a ház neve.
Itt vannak a képek, másképp nem tudom megmutatni.
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/1063 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/1129 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/3_ww ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/4_ww ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/5_ww ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/6_ww ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120103/7_ww ... es.hu_.jpg
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Warhammer írta:Nálad betörő járt...
Ha a Tárgyakra gondoolsz a földön akkor igen . . Ami a földön volt potion az mind fel volt pakolva a polcra csak egy kicsit bugos volt a játékom és így repült minden mindenhova mentés után. Már szerencsére orvosoltam ezt a hobát.
" Skyrim bug fix mega pack " A googlen megtalálod így ha kellene.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Én letöltöttem egy modot bemásoltam a data könyvtárba de nem történt semmi nincs a data filesben sem
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Milyen kiterjesztésű mod volt? Mert van az .esp-s és van olyan amit csak be kell másolni a datába és átírni egy fájlt (álltalában olyan modoknál amik egy bizonyos texturát megváltoztatnak). Az utóbbinál nem kell a data filesban kipipálni.Moto írta:Én letöltöttem egy modot bemásoltam a data könyvtárba de nem történt semmi nincs a data filesben sem
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Amiről szó van az a SkyUI_2_0-3863-2-0.7z - 7-Zip archívum, kibontott méret 2 174 503 byte. Ebben majdnem minden folder kiterjesztés ezeket ha tovább bontom akkor lesz ami csak folder marad vagy cfg de olyan is van közte ami Shockwave flash object lesz... nekem ez úgy kínai ahogy van . A Fallautban nem volt gond bemásoltam kipipáltam a data filesben és működött.Már próbáltam több másik moddal is de azok sem jelennek meg.Van bennük data könyvtár ez folder, ezt megnyitom akkor esm és esp is van benne.Vagy csak ezeket kellene bemásolni?? Lehet úgy megkavarom, hogy újratelepíthetem az egészet
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Moto írta:Amiről szó van az a SkyUI_2_0-3863-2-0.7z - 7-Zip archívum, kibontott méret 2 174 503 byte. Ebben majdnem minden folder kiterjesztés ezeket ha tovább bontom akkor lesz ami csak folder marad vagy cfg de olyan is van közte ami Shockwave flash object lesz... nekem ez úgy kínai ahogy van . A Fallautban nem volt gond bemásoltam kipipáltam a data filesben és működött.Már próbáltam több másik moddal is de azok sem jelennek meg.Van bennük data könyvtár ez folder, ezt megnyitom akkor esm és esp is van benne.Vagy csak ezeket kellene bemásolni?? Lehet úgy megkavarom, hogy újratelepíthetem az egészet
Hát szerintem mindenképp érdemes az egész data mappárol egy biztonsági mentést csinálni és csak utána modolgatni ha még bizonytalan vagy. Megnéztem a modot és van egy talán egyszerűbb módja a telepítésnek az pedig a Nexus Mod Manager (NMM) ha viszont nem akarod még a managert is leszedni és bajlódni vele akkor annyi a dolgod, hogy a letöltött fájlt kicsomagolod és a: fomod, Interface, SKSE mappát bemásolod a játék data mappájába és amennyiben felül akar írni valamit, engedd meg neki. A SkyUI Extras mappában kiválaszthatod, hogy milyen iconok legyenek de ez már csak + és szerintem csak akkor bajlódj vele ha mod többi részét megtudtad csinálni. Egyébként ha tudsz angolul akkor a ReadMe fájl tökéletesen leírja a lépéseket amiket követve egyszerű felrakni. Nem kell semmilyen esm vagy esp fájlt kipipálni a data filesban.
Remélem tudtam segíteni de ha valami nem világos akkor szólj.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Aki annyira kezdő, mint ő, annak érdemes a Nexus Mod Managerrel modolgatni. Erre találták ki.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Hi!
A Nexus Mod Managert letöltöttem telepítettem és regisztráltam is ennek ellenére amikor elindítom és beírom a felhasználót meg a jelszót nem fogadja el
A Nexus Mod Managert letöltöttem telepítettem és regisztráltam is ennek ellenére amikor elindítom és beírom a felhasználót meg a jelszót nem fogadja el
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Van, hogy hosszabb jelszot nem fogad el, a NMM progi, ha jol emlekszem, ezt olvastam vhol veletlen, mert nekem gondom amugy nem volt vele eddig. De meg esetleg ha hasznaltal specialis karaktert, esetleg az is okozhat gondtot. Szoval valtoztassal jelszot egy egyszerubbre probakeppen, en azt javaslom elso korben! ^
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Vik írta:Aki annyira kezdő, mint ő, annak érdemes a Nexus Mod Managerrel modolgatni. Erre találták ki.
A MOD MANAGER progik nem feltetlen kezdoknek lett kitalalva, hanem pl. nekem, aki mar tobb mint 280 modot aktivalt, hasznal jelenleg.
Van 1-2 progi, ami megkonnyiti pl., h ne legyen osszeferhetetlenseg a modok kozott, ill. ezt (is) kiszurja, persze a NAGYON PROFIK biztosan 1-2 ev utan is, tobb erzer modbol is kapasbol tudjak, h melyik mod okozhat eppen gondot...
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Van egy kis bajom a Decorator Assistant nevű moddal.
Mindent a leírások alapján csináltam, azaz felraktam a modot és mellé a kért scriptet is; de a játékban sehogy sem tudom alkalmazni/használni.
Felmerült bennem a gondolat, hogy talán a magyar billentyűn nem ott van a pontosvessző, ahol az angolon és talán ez a baj. Sajnos nem tudtam a consol segítségével kideríteni, mivel a számára ismeretlen billentyűket téglalapként kezeli.
Ha valaki használja a mod-ot, akkor megtenné, hogy segít nekem?
Előre is köszönöm!
Forrás a modhoz: http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=2475
Mindent a leírások alapján csináltam, azaz felraktam a modot és mellé a kért scriptet is; de a játékban sehogy sem tudom alkalmazni/használni.
Felmerült bennem a gondolat, hogy talán a magyar billentyűn nem ott van a pontosvessző, ahol az angolon és talán ez a baj. Sajnos nem tudtam a consol segítségével kideríteni, mivel a számára ismeretlen billentyűket téglalapként kezeli.
Ha valaki használja a mod-ot, akkor megtenné, hogy segít nekem?
Előre is köszönöm!
Forrás a modhoz: http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=2475
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Sziasztok.
Sok sok modot felraktam a játékhoz 30nál is többet. (egy részük textúrázó mod) 1 kivételével mind működik.
A Midas Magic mod egyszerűen nem használható.
Van valami ötletetek miért nem működik?
Azokat a bizonyos midas spells könyvek nincsenek ott ahol a leírás szerint lenniük kellene.
Akinek működik az esetleg leírná miként is lehet ezt a modot működésre bírni? Köszönöm
Sok sok modot felraktam a játékhoz 30nál is többet. (egy részük textúrázó mod) 1 kivételével mind működik.
A Midas Magic mod egyszerűen nem használható.
Van valami ötletetek miért nem működik?
Azokat a bizonyos midas spells könyvek nincsenek ott ahol a leírás szerint lenniük kellene.
Akinek működik az esetleg leírná miként is lehet ezt a modot működésre bírni? Köszönöm
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Conqvistador: En a WRYE BASH nevu ingyenes progival szoktam ellenorizni, hogy nincsen-e osszeferhetetlenseg a regebbi modok es a frissen felrakott kozott. Egyszeru, de nagyszeru progi. Eddig megoldott minden problemat nalam.
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Vagy van a klasszikus, időigényes de biztos megoldás: az összes többi modot kikapcsolod. Ha ekkor működik amit szeretnél, szépen kilépsz és egyesével visszakapcsolgatod a modokat, mindig ellenőrizve hogy a visszaaktivált mod mellett is megy-e a Midas Magic. A textúrajavító modoknak sok jelentősége nincs, ha nem tartozik hozzá esp fájl.Conqvistador írta:Sziasztok.
Sok sok modot felraktam a játékhoz 30nál is többet. (egy részük textúrázó mod) 1 kivételével mind működik.
A Midas Magic mod egyszerűen nem használható.
Van valami ötletetek miért nem működik?
Azokat a bizonyos midas spells könyvek nincsenek ott ahol a leírás szerint lenniük kellene.
Akinek működik az esetleg leírná miként is lehet ezt a modot működésre bírni? Köszönöm
Ha ez nem segít, szóval egymagában a MM sem működik jól, ellenőrizd nem kell-e hozzá valami segédprogram, meg hogy biztosan jól telepítetted-e. Minden új mod telepítése előtt érdemes biztonsági másolatot csinálni azokról a mappákról (textures, meshes, esetleg sounds), amiket az új kiegészítő felülírhat.
-
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2012. feb. 28., kedd 13:06
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Feltettem a progit (köszönöm) majd miután rájöttem hogyan is működik leszedtem azokat a modokat amik elvileg ütköznek/ütközhetnek.
Ennek ellenére a Midas Magic továbbra se jó. A Riverwod-i kereskedőnél se híre se hamva azoknak a midas spells könyveknek.
(többek közt az egyik legjobb mod-om a Skyrim Wars IV et is írta, hogy ütközhet. de nem a kis négyzetek voltak rózsaszínes jelölésűek hanem a mellettük lévő írások sávja. Holott a másik 3 mod köztük egy textúrázó ütközése előtt még a kis négyzet se volt zöld)
Mi olyan különleges abba a Midas magic modba, hogy nem megy (esetleg hibás alapból)?
Nem értem mi lehet a hiba. Esetleg más ötlet? :S
Ennek ellenére a Midas Magic továbbra se jó. A Riverwod-i kereskedőnél se híre se hamva azoknak a midas spells könyveknek.
(többek közt az egyik legjobb mod-om a Skyrim Wars IV et is írta, hogy ütközhet. de nem a kis négyzetek voltak rózsaszínes jelölésűek hanem a mellettük lévő írások sávja. Holott a másik 3 mod köztük egy textúrázó ütközése előtt még a kis négyzet se volt zöld)
Mi olyan különleges abba a Midas magic modba, hogy nem megy (esetleg hibás alapból)?
Nem értem mi lehet a hiba. Esetleg más ötlet? :S
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
"Installation
----------------------
1) Unzip in your Skyrim folder
2) At the Load Screen, Select Datafiles
3) Check MidasSkyrim.esp and "Load Loose Files"
4) Enjoy!" - Ez az "olvass el" reszbol van.
WRYE BASH-al, v. ha a Nexus Mod Manager-t (NMM roviden) is hasznalnad, akkor akar azzal ellenorizd, h van-e neked is a mod aktivalasa utan "MidasSkyrim.esp", kulon az ESP fajl listaban csekkolhatod, ellenorizheted!^
"Load loose file"-t nem igazan vagom, engem is felvilagosithatna vki, h az mi is pontosan, mert most nem esett le hirtelen. Marmint ertem a szo szerinti jelentest, de a mogottest nem, mert nem tudom pontosan milyenek is ezek a fajlok, amiket be kellene toltenie...^^
A varikat pedig ugyanugy ki kell tanulni ebben a Midas Magic mod-ban, mint a sima varikat. Meg kell elobb talizni a konyveket hozza, utana lesznek csak elerhetoek belole. Fokent Winterhold-ban neznem meg a vari konyveket a helyedben, ott kellene talizni ujakat mindenkeppen, ha jol megy, mukodik a mod!
----------------------
1) Unzip in your Skyrim folder
2) At the Load Screen, Select Datafiles
3) Check MidasSkyrim.esp and "Load Loose Files"
4) Enjoy!" - Ez az "olvass el" reszbol van.
WRYE BASH-al, v. ha a Nexus Mod Manager-t (NMM roviden) is hasznalnad, akkor akar azzal ellenorizd, h van-e neked is a mod aktivalasa utan "MidasSkyrim.esp", kulon az ESP fajl listaban csekkolhatod, ellenorizheted!^
"Load loose file"-t nem igazan vagom, engem is felvilagosithatna vki, h az mi is pontosan, mert most nem esett le hirtelen. Marmint ertem a szo szerinti jelentest, de a mogottest nem, mert nem tudom pontosan milyenek is ezek a fajlok, amiket be kellene toltenie...^^
A varikat pedig ugyanugy ki kell tanulni ebben a Midas Magic mod-ban, mint a sima varikat. Meg kell elobb talizni a konyveket hozza, utana lesznek csak elerhetoek belole. Fokent Winterhold-ban neznem meg a vari konyveket a helyedben, ott kellene talizni ujakat mindenkeppen, ha jol megy, mukodik a mod!
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
HaliConqvistador írta:Feltettem a progit (köszönöm) majd miután rájöttem hogyan is működik leszedtem azokat a modokat amik elvileg ütköznek/ütközhetnek.
Ennek ellenére a Midas Magic továbbra se jó. ....
Nem értem mi lehet a hiba. Esetleg más ötlet? :S
Nem vagyok benne 100%-ig biztos de úgy láttam akkor amikor én leszedtem, hogy két verziója van a midas-nak.
1. könyves.
2. reaktor.
Most néztem meg : 21 verzió van már belőle.
Nem lehet, hogy egy reaktorosat raktál fel? Mert a reaktorosnál azt hiszem, hogy alapanyagokból lehet létrehozni a varázslatokat mint az Oblinál.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Elvileg arra volt jó, hogy betölti azokat a dolgokat, amik csak úgy ott vannak a Data mappában. Pl. ahhoz a beépülőhöz is kellett, ami a vérfoltokat változtatta meg. De ha jól emlékszem, 1.4-es folttól már nincs ilyen kapcsoló.he_dzsooo írta:
"Load loose file"-t nem igazan vagom, engem is felvilagosithatna vki, h az mi is pontosan, mert most nem esett le hirtelen. Marmint ertem a szo szerinti jelentest, de a mogottest nem, mert nem tudom pontosan milyenek is ezek a fajlok, amiket be kellene toltenie...^^
-
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2012. feb. 28., kedd 13:06
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Eugene
Akkor neked működik a te verziód?
Nem tudnád eljuttatni azt a fájlt valahogy?
Én már mindent végignéztem nem működik semmi.
No meg nem értem miért nem tudták rendesen megírni ezt a modot több ezret pöccre megcsináltak furcsa.
Akkor neked működik a te verziód?
Nem tudnád eljuttatni azt a fájlt valahogy?
Én már mindent végignéztem nem működik semmi.
No meg nem értem miért nem tudták rendesen megírni ezt a modot több ezret pöccre megcsináltak furcsa.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Nemtudom kérdezték e már de egyes modokat nemtudjátok miért nem érzékel a játék? bejelölöm követésre és mongyuk 10 ből 5 érzkel meg látszik is a data fileban a többit viszont nem veszi be ez miért van?
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Azt Szeretném Kérdezni Hogy : A Patchek Amik Vannak A Skyrimra Azok Mindig Javit Valamit ! De pl. 1.2 Es Patch Amit Javit Azt Mindet Az Utana Lévő Patchek Is Javitani Fogják ? Szóval A Legújabb Patch Javitja Ugyanazt Is Amit Az Előző Patchek Javitanak ? (FONTOS)
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Az is fontos, hogy ne írj mindent nagy kezdőbetűvel. Egyébként igen, így szoktak működni, kivéve abban az esetben, ha egy folt telepítéséhez szükséges az előző telepítése. Ilyen pl. a Witcher 2.Paradzy írta:Azt Szeretném Kérdezni Hogy : A Patchek Amik Vannak A Skyrimra Azok Mindig Javit Valamit ! De pl. 1.2 Es Patch Amit Javit Azt Mindet Az Utana Lévő Patchek Is Javitani Fogják ? Szóval A Legújabb Patch Javitja Ugyanazt Is Amit Az Előző Patchek Javitanak ? (FONTOS)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Köszi! Bocs a kezdőbetűk miatt . Hozászoktam ! De akk a mostani 1.4.27 es patchben minden bennevan ami az előttelévő Patchekben ? Javít mindent !
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Paradzy (telefon) írta:Köszi! Bocs a kezdőbetűk miatt . Hozászoktam ! De akk a mostani 1.4.27 es patchben minden bennevan ami az előttelévő Patchekben ? Javít mindent !
Aha, SKYRIM-nek eleg mindig az utolso patch a frissiteshez.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Heló! Nekem megvan ez a mód (0.8a változat) és működik is. Két lehetőség van benne, vagy alapanyagokból a megfelelő helyeken összerakod a könyveket, vagy a Riverwood-i kereskedőnél felmész az emeletre, felnézel a tetőre és ot keresel egy "beépített" szekrényt, majd ezt kinyitod az activate player kódal kiveszed a könyveket, majd megtanulod őket és már használhatod is őket.Conqvistador írta:Sziasztok.
Sok sok modot felraktam a játékhoz 30nál is többet. (egy részük textúrázó mod) 1 kivételével mind működik.
A Midas Magic mod egyszerűen nem használható.
Van valami ötletetek miért nem működik?
Azokat a bizonyos midas spells könyvek nincsenek ott ahol a leírás szerint lenniük kellene.
Akinek működik az esetleg leírná miként is lehet ezt a modot működésre bírni? Köszönöm
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Sziasztok!
Egy 3d model guru segítségét kérném. kellene egy progi amivel meg tudom nyitni a skyrimban lévő sárkányok 3d modelljét és körbe tudom forgatni. Mellékeltem ezt a kis vidit
na ha ezt a mozgást egy adott pillanatban meg lehetne állítani és körbeforgatni a sárkányt annak nagyon tudnék örülni. Amúgy le akarnám rajzolni, az egyik melómhoz kellene, de nem találok egy olyan skyrim sárkány képet ami megfelelő lenne a kompozíció szempontjából.
Egy 3d model guru segítségét kérném. kellene egy progi amivel meg tudom nyitni a skyrimban lévő sárkányok 3d modelljét és körbe tudom forgatni. Mellékeltem ezt a kis vidit
na ha ezt a mozgást egy adott pillanatban meg lehetne állítani és körbeforgatni a sárkányt annak nagyon tudnék örülni. Amúgy le akarnám rajzolni, az egyik melómhoz kellene, de nem találok egy olyan skyrim sárkány képet ami megfelelő lenne a kompozíció szempontjából.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Már három napja ülök rajta és minden technikát bevetettem, de sehogy sem jön össze. A 3d Model nagyon nagy segítség lenne.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Helló!
Feltettem a Midas Magic modot, minden jó, csak elvesztettem az egyik könyvet, amit a Riverwood-i tradernél lehet megtalálni. Vannak a könyveknek id-jük, vagy van valami más mód, hogy visszaszerezzem a könyvet?
Feltettem a Midas Magic modot, minden jó, csak elvesztettem az egyik könyvet, amit a Riverwood-i tradernél lehet megtalálni. Vannak a könyveknek id-jük, vagy van valami más mód, hogy visszaszerezzem a könyvet?
Armor telepítése
Sziasztok!
Letöltöttem a Nexus Mod Managert, illetve egy armort amit bele szeretnék tenni a játékba. A lényeg a következő. A játékom nem rendelkezik külön meshes data és egyéb mappákkal, ahol meg lehet találni a file-okat, Hanem külön BSA fájlok vannak, oda van tömörítve minden adat. A Mod Manader ugyan létrehoz Data és meshes fájlokat a benne lévő armor mappával, ám ettől még nincs benne a játékban. Valaki segítsen! Biztosan valami program kéne, amivel kicsomagolhatom ezeket a BSA fájlokat! Előre is köszönöm.
Yald'hiir
Letöltöttem a Nexus Mod Managert, illetve egy armort amit bele szeretnék tenni a játékba. A lényeg a következő. A játékom nem rendelkezik külön meshes data és egyéb mappákkal, ahol meg lehet találni a file-okat, Hanem külön BSA fájlok vannak, oda van tömörítve minden adat. A Mod Manader ugyan létrehoz Data és meshes fájlokat a benne lévő armor mappával, ám ettől még nincs benne a játékban. Valaki segítsen! Biztosan valami program kéne, amivel kicsomagolhatom ezeket a BSA fájlokat! Előre is köszönöm.
Yald'hiir
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Armor telepítése
Beépülők telepítéséhez nem kell kicsomagolni az eredeti játék .bsa állományait. Azt lehet tudni, hogy a játékon belül hol kell lennie a páncélnak? Mert mi van, ha mégis ott van, csak nem jó helyen keresed?Yaldhiir írta:Sziasztok!
Letöltöttem a Nexus Mod Managert, illetve egy armort amit bele szeretnék tenni a játékba. A lényeg a következő. A játékom nem rendelkezik külön meshes data és egyéb mappákkal, ahol meg lehet találni a file-okat, Hanem külön BSA fájlok vannak, oda van tömörítve minden adat. A Mod Manader ugyan létrehoz Data és meshes fájlokat a benne lévő armor mappával, ám ettől még nincs benne a játékban. Valaki segítsen! Biztosan valami program kéne, amivel kicsomagolhatom ezeket a BSA fájlokat! Előre is köszönöm.
Yald'hiir
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Beépülők telepítéséhez nem kell kicsomagolni az eredeti játék .bsa állományait. Azt lehet tudni, hogy a játékon belül hol kell lennie a páncélnak? Mert mi van, ha mégis ott van, csak nem jó helyen keresed?[/quote]
Igen néztem már, Skyforge-ban lehetne csinálni, illetve ha a "0"-val előhívom azt a kis ablakot, ahova a cheat-eket kell beírni, és ott beírom mondjuk hogy "help steel 4" akkor kiadja a játékban szereplő össze acél cuccot plusz az item kódot. Ha beírom hogy "help Tyrael" akkor nincs benne az armorom. A játék indítása előtt mindig belépek a Nexus Mod Managerbe, és a Plugins fül alatt mindig aktiválom a modot, ennek ellenére nincs benne a játékban. Mi lehet a megoldás? Előre is köszi
Igen néztem már, Skyforge-ban lehetne csinálni, illetve ha a "0"-val előhívom azt a kis ablakot, ahova a cheat-eket kell beírni, és ott beírom mondjuk hogy "help steel 4" akkor kiadja a játékban szereplő össze acél cuccot plusz az item kódot. Ha beírom hogy "help Tyrael" akkor nincs benne az armorom. A játék indítása előtt mindig belépek a Nexus Mod Managerbe, és a Plugins fül alatt mindig aktiválom a modot, ennek ellenére nincs benne a játékban. Mi lehet a megoldás? Előre is köszi
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Hellósztok nekem 1 olyan gondom lenne a játékkal hogy a launcher be csak az install, tech support illetve az exit van de ha a tesv.exe fájlal nyitom meg akkor müködik normálisan 2 féle cracket is probáltam mindegyiknél ezt csinálja