Re: Kérdések a karaktergenerálásról

Ide kerül minden téma a már megjelent Skyrimről, a modokat kivéve
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Nem tudom, hogy valaki kérdezte e már korábban, de arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek összességében a mellékküldetések (főképp a városiak) vannak e olyan ötletesek, mint anno az Oblivionban? Mert ott ugye szinte majdnem mindegyikben volt valami csavar...
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Dr Lecter írta:Nem tudom, hogy valaki kérdezte e már korábban, de arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek összességében a mellékküldetések (főképp a városiak) vannak e olyan ötletesek, mint anno az Oblivionban? Mert ott ugye szinte majdnem mindegyikben volt valami csavar...
Sajnos nem. A radiant küldetés rendszer elég unalmassá és repetitívé teszi őket. És ami ennél is borzasztóbb, hogy sosem fogynak el!
Persze van egy-két egyedi küldetés (ami nem ismétlődik), amik pl. simán túl szárnyalják az oblivioni (sőt talán még a morrowindi) mellékeseket is.
Hogy mik ezek? Hát... Fedezd fel magad! :)
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: genndy »

A radiantokkal nem kell foglalkozni, de a 'fontosabb' mellékküldik vannak olyan ötletesek mint az Obliban, igen.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Örülök, hogy akad néhány jó benne. Egyről tudok, talán pont a Doktor Úr mondta - a másnapos küldetés, erre figyelni fogok.

Spoiler!

Eddig nem sok fontosabb küldetést csináltam meg, meg ugye alig játszottam vagy 80 órát vele, de a Csatlakozás a Bajtársakhoz az nem volt rossz, ahogy a különböző karakterek másképpen teszteltek minket.
A Szükségem idején azt hiszem a Ragada nős volt, abban annyi volt a csavar, hogy ugye keresik őt, de valójában menekül előlük.
A Kynareth Fája számomra jellegtelen volt.
A kiszabadítós Fehérvágtában meg hangulatában tetszett - utazz el a világ végére, meg nincs is happy endje.
Meridia Kardja is gyenge volt, bár a végső boss csata igencsak megizzasztott.
Úgyhogy eddig a főszál küldetései a legjobbak.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Dr Lecter írta:Örülök, hogy akad néhány jó benne. Egyről tudok, talán pont a Doktor Úr mondta - a másnapos küldetés, erre figyelni fogok.

Spoiler!

Eddig nem sok fontosabb küldetést csináltam meg, meg ugye alig játszottam vagy 80 órát vele, de a Csatlakozás a Bajtársakhoz az nem volt rossz, ahogy a különböző karakterek másképpen teszteltek minket.
A Szükségem idején azt hiszem a Ragada nős volt, abban annyi volt a csavar, hogy ugye keresik őt, de valójában menekül előlük.
A Kynareth Fája számomra jellegtelen volt.
A kiszabadítós Fehérvágtában meg hangulatában tetszett - utazz el a világ végére, meg nincs is happy endje.
Meridia Kardja is gyenge volt, bár a végső boss csata igencsak megizzasztott.
Úgyhogy eddig a főszál küldetései a legjobbak.
Igen, én írtam fel Önnek még hozzá receptre. :)
A ragada jó volt, a mai napig el lehetne filozofálni, hogy kiknek volt igaza. Én lecsukattam a csajt.
A többivel pedig teljesen egyetértek, a Meridia küldetés egyetlen pozitívuma a jutalom volt.

Érdekes küldetés szempontjából két helyet keressen fel: Markarth és Windhelm
Ezekben elég emlékezetes küldetések voltak.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Dr.UnGrammar írta:
Dr Lecter írta:Örülök, hogy akad néhány jó benne. Egyről tudok, talán pont a Doktor Úr mondta - a másnapos küldetés, erre figyelni fogok.

Spoiler!

Eddig nem sok fontosabb küldetést csináltam meg, meg ugye alig játszottam vagy 80 órát vele, de a Csatlakozás a Bajtársakhoz az nem volt rossz, ahogy a különböző karakterek másképpen teszteltek minket.
A Szükségem idején azt hiszem a Ragada nős volt, abban annyi volt a csavar, hogy ugye keresik őt, de valójában menekül előlük.
A Kynareth Fája számomra jellegtelen volt.
A kiszabadítós Fehérvágtában meg hangulatában tetszett - utazz el a világ végére, meg nincs is happy endje.
Meridia Kardja is gyenge volt, bár a végső boss csata igencsak megizzasztott.
Úgyhogy eddig a főszál küldetései a legjobbak.
Igen, én írtam fel Önnek még hozzá receptre. :)
A ragada jó volt, a mai napig el lehetne filozofálni, hogy kiknek volt igaza. Én lecsukattam a csajt.
A többivel pedig teljesen egyetértek, a Meridia küldetés egyetlen pozitívuma a jutalom volt.

Érdekes küldetés szempontjából két helyet keressen fel: Markarth és Windhelm
Ezekben elég emlékezetes küldetések voltak.
A ragada valószínűleg azért nem jött át, mert nem teljesen értettem meg. De oda fogok rá figyelni...
Akkor azt a két várost külön figyelni fogom.
Még valami eszembe ötlött a kiszabadítós Fehérvágtaival kapcsolatban, ugye mikor visszamegyünk az emberünk édesanyjához, beszélünk vele, stb, akkor van az az opció, hogy rákérdezhetünk a kedves fiára, de nálam eddig mindig azt mondta, hogy még nem találkozott vele. Ha jól emlékszem, akkor valamilyen kódnyelvet említ, ami egy bizonyos időszakra utal. Ha eleget játszunk a játékkal, akkor később más lesz a szöveg?
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: genndy »

A kód elejét a fia mondja a kiszabadítása után. Amikor először mész az anyjához, akkor lehet elmondani neki ezt a mondatot, amit ő befejez, ebből tudja hogy él a fia.
Ha ez után kérdezed meg, akkor már csak azt mondja, hogy nem találkozott vele és
► Show Spoiler
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Nem tudom biztosan.
Mikor végigvittem ezt a részt anno a birodalom oldalán semmi sem változott.

U.i.: Az viszont poén volt, hogy mikor segítséget kértem a légiótól és a generális odasúgta, hogy magánemberként, azért szétcsaphatok a hegyes fülűek között.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Dr.UnGrammar írta:Nem tudom biztosan.
Mikor végigvittem ezt a részt anno a birodalom oldalán semmi sem változott.

U.i.: Az viszont poén volt, hogy mikor segítséget kértem a légiótól és a generális odasúgta, hogy magánemberként, azért szétcsaphatok a hegyes fülűek között.
:lol:
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

genndy írta:A kód elejét a fia mondja a kiszabadítása után. Amikor először mész az anyjához, akkor lehet elmondani neki ezt a mondatot, amit ő befejez, ebből tudja hogy él a fia.
Ha ez után kérdezed meg, akkor már csak azt mondja, hogy nem találkozott vele és
► Show Spoiler
Kár, no ebből is lehetett volna egy többszintes küldetés, mint a Jeramine testvéreknél az Oblivionban.
Újabb kihagyott gól.
patrikoko
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2013. márc. 15., pén. 15:48

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: patrikoko »

Sziasztok!Nem rég kezdtem a játékot.Van egy huszas szintű nordom(harcos) és azt szeretném kérdezni hogy megéri-e ha az egykezes fegyverekről átváltsak kétkezesre,ugyanis a kétkezesen nincsenek perkek,se annyi pont.Válaszokat köszönöm! :)
Avatar
Pyros
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2013. márc. 7., csüt. 7:04

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Pyros »

patrikoko írta:Sziasztok!Nem rég kezdtem a játékot.Van egy huszas szintű nordom(harcos) és azt szeretném kérdezni hogy megéri-e ha az egykezes fegyverekről átváltsak kétkezesre,ugyanis a kétkezesen nincsenek perkek,se annyi pont.Válaszokat köszönöm! :)
Szerintem maradj az egykezesnél igaz a kétkezes fegyverek erősebbek, de cserébe sokkal lassabbak plusz varázslat se lehet a másik kezedben pedig ha úgy hozza a helyzet akkor elég jól fog jönni egy életerő helyreállító varázslat vagy láthatatlanság varázslat :-)
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: genndy »

Ha már az egykezesekben fejlődtél, és pontokat is raktál rá, akkor maradj annál.
Rosszabbul jársz ha most váltasz. Hacsak esetleg nem a saját magad szivatása/játék nehezítése a cél :)
patrikoko
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2013. márc. 15., pén. 15:48

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: patrikoko »

Köszönöm! :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Vik »

csokito1 írta:Mar kicsit eg a pofam,de nem adom fel:) Amikor ramegyek a szurke betus sarkanyorditasra es rakattintok ezt irja ki: Dragon Souls are required to unlock shouts. Ez a szoveg ala van huzva es alatta egy OK.De hiaba kattintok az OK-ra. Nem valami fele Soul hianyzik?Nem azt jelenti az a felirat?
Lehet, hogy már nem aktuális, de az elmúlt 1 hétben elég sok gond volt a fordítóprogrammal, ezért csak most tudtam ezt a képet készíteni segítségként.
Csatolmányok
R betű lenyomása után... (Illetve nálam F, mert átállítottam)
R betű lenyomása után... (Illetve nálam F, mert átállítottam)
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: TGWH »

csokito1 írta:Mar kicsit eg a pofam,de nem adom fel:) Amikor ramegyek a szurke betus sarkanyorditasra es rakattintok ezt irja ki: Dragon Souls are required to unlock shouts. Ez a szoveg ala van huzva es alatta egy OK.De hiaba kattintok az OK-ra. Nem valami fele Soul hianyzik?Nem azt jelenti az a felirat?
Na de most komolyan... ha én régen nem értettem valamit, elővettem a szótárat, és megnéztem... Most komolyan olyan nehéz dolog lefordítani egy idegen nyelvű szöveget? Értem én, hogy egyszerűbb ide írni, de eszedbe sem jutott kicsit utána nézni?
Lefordítod, akkor megtudod, hogy sárkánylélek kell, hogy tudd használni...
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Vik írta:
csokito1 írta:Mar kicsit eg a pofam,de nem adom fel:) Amikor ramegyek a szurke betus sarkanyorditasra es rakattintok ezt irja ki: Dragon Souls are required to unlock shouts. Ez a szoveg ala van huzva es alatta egy OK.De hiaba kattintok az OK-ra. Nem valami fele Soul hianyzik?Nem azt jelenti az a felirat?
Lehet, hogy már nem aktuális, de az elmúlt 1 hétben elég sok gond volt a fordítóprogrammal, ezért csak most tudtam ezt a képet készíteni segítségként.
A leendőbeli telepítésnél ugye nem fogtok minket kötelezni arra, hogy automatikusan feltelepedjen a SkyUI, igaz?
(A Viharkeltés is egy "érdekes" alak - a falusi asszonka szokta a tyúkokat kelteni. Az Ádáz Erő gondolom meg az Unrelening Force, nem rossz rá, de egyenlőre nem győzött meg. Többi tetszik!)
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: genndy »

SkyUI-t kötelező jelleggel én se kérem...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Vik »

genndy írta:SkyUI-t kötelező jelleggel én se kérem...
Értem, tehát 2 mínusz, 20000 plusz szavazat. :) Majd szólok Ákosnak, hogy választható legyen.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Vik írta:
genndy írta:SkyUI-t kötelező jelleggel én se kérem...
Értem, tehát 2 mínusz, 20000 plusz szavazat. :) Majd szólok Ákosnak, hogy választható legyen.
Maximálisan mégértem, hogy azt a célt szolgálja, hogy sokkal jobban ki lehessen használni a menürendszert, de szerintem legyen választható, mert nekem a mostani tökéletesen megfelel. És ahogy látom, nem is vagyok egyedül :)

Közbe gondolkodtam még az Ádáz Erőn, s persze tudom, nem az én szavam dönt, de a véleményemet leírhatom.
Nem tetszik. mostmár pedig azt is tudom, hogy miért:
- az "ádáz" szót a harcos jellemére szogták mondani, pl. aki olvasott gladiátor vs állat küzdelmeket (Colosseum), azok sokszor használhatták, hogy "ádázul küzdött, de meghalt."
- az unrelenting force pont a legkülönlegesebb Kiáltás, s még ha nem is sebez sokat, akkor is felsőbbrendű. A 2011-es E3-as traileren ugye Zordzuhatagi Sírdomban még a Call of Storm szavát tanulhattuk meg, de később rájöttek, hogy cserélnek. A játék trailerben is relatíve központi szerepet kapott a fus ro dah. Illetve ahogy Angeir Mester is beszélt róla... szóval szerintem egy olyan szót kellene rá találni, ami nem hétköznapi, s egyúttal nemesebb.

Na meg az "elköltöd a lelket?" se megnyerő, a pénzt szoktál elkölteni. Nemes egyszerűséggel nem lehetne annyi, hogy "Feloldod?"
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: genndy »

Arányban viszont rosszak vagyunk. Sokkal több embernek bejött a SkyUI, és használja, mint akinek nem, és maradt a vanillánál. Annak mindenesetre én is örülnék, ha csak választható lenne. Meglátjuk.
Az 'Ádáz Erő' nekem se tetszik nagyon, a magyarítás topikban volt egy felvetés, ami szerintem is jobb: Elsöprő Erő.
'Elköltöd a lelket?' - nem lehetne inkább 'Felhasználod'...?
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

genndy írta:Arányban viszont rosszak vagyunk. Sokkal több embernek bejött a SkyUI, és használja, mint akinek nem, és maradt a vanillánál. Annak mindenesetre én is örülnék, ha csak választható lenne. Meglátjuk.
Az 'Ádáz Erő' nekem se tetszik nagyon, a magyarítás topikban volt egy felvetés, ami szerintem is jobb: Elsöprő Erő.
'Elköltöd a lelket?' - nem lehetne inkább 'Felhasználod'...?
Elsöprő Erő vagy akár a Könyörtelen Erő is jobb lenne szerintem.
A "Felhasználod a lelket" nekem is tetszik, mert kifejezőbb.
Az Ui kötelező használata pedig olyan lenne mintha a kritikusoknak mindig mindenben igazuk lenne - legyen az akár film, étel, stb. Majd én megnézem azt a filmet és eldöntöm hogy tetszett e vagy sem!
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Nem hittem volna, hogy létezik ember, aki használja a alap menürendszert. Mazochisták!
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Dr.UnGrammar írta:Nem hittem volna, hogy létezik ember, aki használja a alap menürendszert. Mazochisták!
Csak jó a memóriája :D
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Ha jól emlékszem, akkor korábban szó volt róla, hogy Alduin vereségével egyáltalán nem tűnnek el a sárkányok, lehet tovább szabdalni őket, igaz?
Mert akkor gyakorlatilag nem oldottunk meg semmilyen problémát.
Milyen jó kis Skyrim 2 főszálat lehetne írni... bele se merek gondolni. Csak az a kár, hogy a kisebbek igényeit helyezték előtérbe.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: genndy »

Szerintem meg ez jó megoldás. Alduin csak fölélesztette a sárkányokat, az ő halálával miért kéne az összesnek elpusztulnia? (nyilván játéktechnikai okai vannak, hogy lehessen a lelkeket gyűjtögetni, de lore szempontjából is van értelme).
Nexuson van egyébként olyan mod, amivel nem élednek újra soha, tehát véglegesen ki lehet irtani a sárkányokat Skyrimből.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

genndy írta:Szerintem meg ez jó megoldás. Alduin csak fölélesztette a sárkányokat, az ő halálával miért kéne az összesnek elpusztulnia? (nyilván játéktechnikai okai vannak, hogy lehessen a lelkeket gyűjtögetni, de lore szempontjából is van értelme).
Nexuson van egyébként olyan mod, amivel nem élednek újra soha, tehát véglegesen ki lehet irtani a sárkányokat Skyrimből.
Szándékkal nem játszottam még végig a főszálat, ezért nem tudtam, hogy Alduin hogy kapcsolódik hozzájuk.
De örülök neki, hogy nem haltak meg, így viszont akkor ez a rész befejezetlen maradt.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Hirtelen nem találtam jobb helyet neki:

http://www.gamekapocs.hu/hir/33566/lege ... p_a_skyrim

Ki mit gondol róla?
Avatar
Pyros
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2013. márc. 7., csüt. 7:04

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Pyros »

Inkább azt a rengeteg hibát kéne javítani meg optimalizálni a játékot, hogy normálisan fusson a gyengébb vasakon is nem ilyen baromságokat, hogy Legendary nehézség meg hasonlók így is alapból annyi bug van a játékban, hogy két kezemen nem tudom megszámolni.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Pyros írta:Inkább azt a rengeteg hibát kéne javítani meg optimalizálni a játékot, hogy normálisan fusson a gyengébb vasakon is nem ilyen baromságokat, hogy Legendary nehézség meg hasonlók így is alapból annyi bug van a játékban, hogy két kezemen nem tudom megszámolni.
Ahogy olvasgattam a többi fórumok háeszeit, elég sok olyat olvastam, hogy gyengébb vasakon is jól megy.
Mondjuk én eredetiben vettem meg - nem arcoskodás -, de eddig össz. olyan bugokkal találkoztam, hogy nem kaptam meg a leölt sárkány lelkét, vagy nem tudtam eltalálni/megsebezni egy sárkányt, az meg elrepült (Meridia Szentélyénél).
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: genndy »

Pont van egy maxos karakterem, úgyhogy ki tudtam próbálni a bétában. Nagyon jó, tényleg elölről lehet kezdeni az adott skill fejlesztését, eltűnt a szinthatár. A Dragonborn még előttem van, szóval jól is jött hogy abban is fejleszthetem tovább a karimat (~220 órám van most benne). Gondolom a sok 'magas szinten könnyű a játék' nyivákolásra jött ez az új nehézség. Nem kell kihasználni az alchemys meg enchantos exploitokat, elég ésszel játszani, akkor magas szinten is jó szórakozás.
A játékot folyamatosan patchelik, úgyhogy abból a rengeteg bugtól sok el is tűnt már. Meg persze érdemes használni az Unoff.Patcheket, ezért vannak.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Dr Lecter írta:Hirtelen nem találtam jobb helyet neki:

http://www.gamekapocs.hu/hir/33566/lege ... p_a_skyrim

Ki mit gondol róla?
Ki mit gondol róla? Hát öregem... Azt hiszem eleget beszéltem már ott. :)
(Segítek - én vagyok névtelenség - ;) )
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Dr.UnGrammar írta:
Dr Lecter írta:Hirtelen nem találtam jobb helyet neki:

http://www.gamekapocs.hu/hir/33566/lege ... p_a_skyrim

Ki mit gondol róla?
Ki mit gondol róla? Hát öregem... Azt hiszem eleget beszéltem már ott. :)
(Segítek - én vagyok névtelenség - ;) )
Üzentem neked, köszi amúgy.
Bár a háeszek minőségéből leszűrve valóban rád illik névtelenség jelleme, úgyhogy nem lett volna nehéz kitalálni.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Dr Lecter írta:
Dr.UnGrammar írta: Ki mit gondol róla? Hát öregem... Azt hiszem eleget beszéltem már ott. :)
(Segítek - én vagyok névtelenség - ;) )
Üzentem neked, köszi amúgy.
Bár a háeszek minőségéből leszűrve valóban rád illik névtelenség jelleme, úgyhogy nem lett volna nehéz kitalálni.
Majd mikor feltöltök ide én is pár akció jelenetet a jelenlegi végigjátszásomból lecserélem az avataromat az ott lévőre.
Apropó végigjátszás, remélem az új patch után elfognak ejteni némi infó morzsát a készítők az új DLC-ről.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »


Majd mikor feltöltök ide én is pár akció jelenetet a jelenlegi végigjátszásomból lecserélem az avataromat az ott lévőre.
Apropó végigjátszás, remélem az új patch után elfognak ejteni némi infó morzsát a készítők az új DLC-ről.
Miért, biztos, hogy lesz új DLC?
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Dr Lecter írta: Majd mikor feltöltök ide én is pár akció jelenetet a jelenlegi végigjátszásomból lecserélem az avataromat az ott lévőre.
Apropó végigjátszás, remélem az új patch után elfognak ejteni némi infó morzsát a készítők az új DLC-ről.

Miért, biztos, hogy lesz új DLC?

Egy vagy kettő biztos, hogy jönni fog. Emlékeim szerint a beth azt mondta 5-t kíván kiadni. Nos eddig 3 meg volt (plusz, ha a Hearthfire-t is számítjuk, akkor 4) szóval jönni kell.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Vik »

Pyros írta:Inkább azt a rengeteg hibát kéne javítani meg optimalizálni a játékot, hogy normálisan fusson a gyengébb vasakon is nem ilyen baromságokat, hogy Legendary nehézség meg hasonlók így is alapból annyi bug van a játékban, hogy két kezemen nem tudom megszámolni.
Javaslom, nézd meg az Unofficial Skyrim Patch hibalistáját, mennyit kellett visszavonni az 1.9-es frissítés miatt.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Egy vagy kettő biztos, hogy jönni fog. Emlékeim szerint a beth azt mondta 5-t kíván kiadni. Nos eddig 3 meg volt (plusz, ha a Hearthfire-t is számítjuk, akkor 4) szóval jönni kell.
Van a Dawnguard, a Dragonborn, a Hearthfire, egy HD csomag és egy "űrdoboz" Azért lenne még mit hozzátenni...
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Dr Lecter írta:Hirtelen nem találtam jobb helyet neki:

http://www.gamekapocs.hu/hir/33566/lege ... p_a_skyrim

Ki mit gondol róla?
Szerintem hülyeség... ha netán szerepet játszol, beleéled magad, akkor ez nekem sehogy sem logikus... meg ugye egy ork ne akarjon varázsolni, hisz azért ork, mert jó nagyot tud ütni. Nem tudom elképzelni mi értelme van tovább játszani, szinte új karival...
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

TGWH írta:
Dr Lecter írta:Hirtelen nem találtam jobb helyet neki:

http://www.gamekapocs.hu/hir/33566/lege ... p_a_skyrim

Ki mit gondol róla?
Szerintem hülyeség... ha netán szerepet játszol, beleéled magad, akkor ez nekem sehogy sem logikus... meg ugye egy ork ne akarjon varázsolni, hisz azért ork, mert jó nagyot tud ütni. Nem tudom elképzelni mi értelme van tovább játszani, szinte új karival...
Amúgy szerintem is. Az ork az ork, a tünde az tünde, a törp az törp. Kissé lazán értelmezik a fajokat, vagy akkor ne nevezzék orknak, stb...
A legendary nehézségi fokra viszont kíváncsi vagyok, már adepten akad néhány igencsak tápos csóka...
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: genndy »

Mondjuk mert kb. 50-es szintig nem sikerült minden küldetést megcsinálnod, minden helyet fölfedezned, de szeretnél még kalandozni, de stílust nem váltva még fejlődni is? Szerintem jó hogy ezt a lehetőséget behozták, és ugye nem kötelező használni. Hagyhatod 100-on is a skilleket, meg úgy a perkeket ahogy először elosztottad.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: TGWH »

genndy írta:Mondjuk mert kb. 50-es szintig nem sikerült minden küldetést megcsinálnod, minden helyet fölfedezned, de szeretnél még kalandozni, de stílust nem váltva még fejlődni is? Szerintem jó hogy ezt a lehetőséget behozták, és ugye nem kötelező használni. Hagyhatod 100-on is a skilleket, meg úgy a perkeket ahogy először elosztottad.
Vagy indítasz egy teljesen más karaktert... szerintem hülyeség megengedni, hogy majd minden frakciónak a vezére lehetsz, pl. oblivion. Egy mágus ne legyen harcos. Akkor indíts mágus után egy harcost, és nyomd végig a harcos küldiket...

szerk.: mindig találhat az ember v.mi jót a neten :D



Nem ismerős az első versszak:
,,And the Scrolls have foretold, of black wings in the cold,
That when brothers wage war come unfurled!
Alduin, Bane of Kings, ancient shadow unbound,
With a hunger to swallow the world!''
:D véletlenek márpediglen vannak :D ->
,,Egyszer egy bölcs azt mondta, nincs itt semmi baj
Épp' csak a világ múlik el
Eljön majd minden idők legszörnyebb vada
Felfal, amit csak lehet
És a jóslat lassan testet öltött
Elszabadult az éhes vad
Aki útjában áll nem élheti túl
Vesztes lesz, könnyű áldozat''
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: genndy »

Igen, csak akkor a szinteket is elölről kezded. Így meg van lehetőség magas szintű karakterrel magas szintű ellenfelek ellen játszani, akár (a Legendary miatt) alacsony szintre visszavett skillekkel, tehát a játékot nehezítve. Vagy mindent maximumon hagyva, kiperkelve, félistenként darálni a sárkányokat. Más felfogás, de egyik sem jobb vagy rosszabb mint a másik. Jó hogy ilyen egyszerűen meg tudták oldani a nehezítést azoknak is akik meg pont szenvedni szeretnek meg minden útszéli banditától meghalni.
Én egyébként szeretem egy karakterrel kiélvezni a játékot, és végigcsinálni minden frakciót, minden küldetést. Különbözik a felfogásunk, de ettől ezen még nem fogunk összeveszni. Nekem jó ez az új lehetőség, de mivel nem kötelező használni, te is nyugodtan indíthatsz minden frakcióhoz új karaktert.
sundabunda1

Skyrim

Hozzászólás Szerző: sundabunda1 »

Sziasztok a fordítóktól kérdeznék valamit. Nekem eredeti a Skyrim ha a magyarítást felrakom ha készen vagytok vele nem lesz vele semmi problémám? És ha olyan jó lesz a fordítás mint az Oblivion-nál akkor minden tiszteletem és köszönetem érte :). További jó "munkát" .
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Skyrim

Hozzászólás Szerző: TGWH »

sundabunda1 írta:Sziasztok a fordítóktól kérdeznék valamit. Nekem eredeti a Skyrim ha a magyarítást felrakom ha készen vagytok vele nem lesz vele semmi problémám? És ha olyan jó lesz a fordítás mint az Oblivion-nál akkor minden tiszteletem és köszönetem érte :). További jó "munkát" .
1, már vagy ötszázan megkérdezték
2, minek nyitsz a Skyrimon belül egy Skyrim témát? Van egy csomó, nem tudtad volna oda írni?
3, ha legalább témát nyitsz, adj neki értelmes címet, mert ez így úgy hülyeség, hogy mindjárt törlik...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim

Hozzászólás Szerző: Vik »

sundabunda1 írta:Sziasztok a fordítóktól kérdeznék valamit. Nekem eredeti a Skyrim ha a magyarítást felrakom ha készen vagytok vele nem lesz vele semmi problémám? És ha olyan jó lesz a fordítás mint az Oblivion-nál akkor minden tiszteletem és köszönetem érte :). További jó "munkát" .
Nem lesz vele probléma, amíg nem kell frissíteni a Skyrimet. Akkor egy része visszaváltozik angolra. De ezen segíthet, ha újra magyarítod.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Az is érdekes dolog, ha feljön valamelyik Skyrim fordító csapattag akkor az a baj, hogy válaszol a kérdésekre, ha meg két-három hosszú, végeláthatatlan ideig tűnő napig senki sem ír, akkor meg az.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Hirtelen eszembe jutott valami. A szintlépéshez kapcsolódik, ugye a börtönbüntetés letöltése után mindig csökken néhány képzettségünk - így volt már ez az Oblivionnál is. Ha mindent maxra vinnék, majd sokat gonoszkodnék, amely által igencsak lecsökkenteném a számokat, akkor elképzelhető lenne egy bitang erős karakter?
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: genndy »

Valószínűleg igen.
Viszont a legutóbbi 1.9 patchel bekerült Legendary-rendszerrel pontosan ez simán megoldható, nem is kell börtönnel trükközni. Ha az egyik skilled elérte a 100-at, Legendary-vá teheted, ekkor visszacsökken 15-re, és visszakapod a ráosztott perkpontokat. Elkezdheted újra fejleszteni, vagy egy másik, még nem fejlesztett képességre gyúrni, és a visszakapott perkeket arra rátenni. A H/M/S szentháromságból viszont nem veszítesz semmit, azokat az újabb szintlépésekkel lehet tovább fejleszteni. Tehát elég sok játékidővel egy 'level végtelen' karakter is csinálható, eltűnt a szintlimit.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

genndy írta:Valószínűleg igen.
Viszont a legutóbbi 1.9 patchel bekerült Legendary-rendszerrel pontosan ez simán megoldható, nem is kell börtönnel trükközni. Ha az egyik skilled elérte a 100-at, Legendary-vá teheted, ekkor visszacsökken 15-re, és visszakapod a ráosztott perkpontokat. Elkezdheted újra fejleszteni, vagy egy másik, még nem fejlesztett képességre gyúrni, és a visszakapott perkeket arra rátenni. A H/M/S szentháromságból viszont nem veszítesz semmit, azokat az újabb szintlépésekkel lehet tovább fejleszteni. Tehát elég sok játékidővel egy 'level végtelen' karakter is csinálható, eltűnt a szintlimit.
Igaz, de ha nincs Legendary, akkor is működhet, csak körülményesebben.
Válasz küldése