Hibák a játékban

Ide kerül minden téma a már megjelent Skyrimről, a modokat kivéve
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

kastrij írta:Mi okozhatja azt, h a DLC-k által adott cuccok ( pl.: Nordic Armor) nem látszanak?
Ezt úgy értem, h felvenni fel tudom,de a karim teste eltünik.
Lehet hogy valami testet megváltoztató mód okozhatja. Pl.CBBE,UNP,stb. Vagy mondjuk ha esetleg nincs fent az unofficial javítások akkor tedd fel.Nekem is fent van az összes dlc és normálisan megjelennek az armorok.Ha egyik se akkor max telepítsd újra a játékot.
kastrij

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: kastrij »

atesz9292 írta:
kastrij írta:Mi okozhatja azt, h a DLC-k által adott cuccok ( pl.: Nordic Armor) nem látszanak?
Ezt úgy értem, h felvenni fel tudom,de a karim teste eltünik.
Lehet hogy valami testet megváltoztató mód okozhatja. Pl.CBBE,UNP,stb. Vagy mondjuk ha esetleg nincs fent az unofficial javítások akkor tedd fel.Nekem is fent van az összes dlc és normálisan megjelennek az armorok.Ha egyik se akkor max telepítsd újra a játékot.

Fent van mindegyik unofficial javitás. A játék is újra lett telepítve, de semmi változás.(testet megváltoztató mód nincs)
Van vmi más megoldás :?:
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Mi okozhatja azt a fény-árnyék hibát a játékban, hogy ha egy helyben állok és mozdítom a kurzort, akkor hirtelen átvált sötétről világosra a fal, majd a létra?
Csatolmányok
Screenshot8648.jpg
Screenshot8486.jpg
Kull/out

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Deathskull írta:Mi okozhatja azt a fény-árnyék hibát a játékban, hogy ha egy helyben állok és mozdítom a kurzort, akkor hirtelen átvált sötétről világosra a fal, majd a létra?
Ha jól látom akkor a Szellősházban vagy,mindig is buggos volt ez a hely és ha még használsz valamilyen fény beépülőt(ELFX vagy bármilyen profit akár)akkor sem lesz másként. Ha rám hallgatsz akkor tedd fel a BrezzeHome Fully upgrade modot,isteni és akkor megszűnik ez a hiba.(legalább is nálam megoldódott) Van vagy 5 mod ami direkt ezt javitaná de sajnos szerintem csak a vanilla Skyrimre jók,ha csak egy fény mod vagy akármi fenn van akkor már végképpen semmit se érnek.(meg amúgy se :) )
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nem csak ott van hiba, hanem még néhány belső térben, főleg a házakban. Legelőször a Méh és fullánkban (Riftenben) észleltem, ott olyan van, hogy a padlón van egy sötétebb négyzet, a többi körülötte világos.
Az RCRN AE 2.1.4 van egyébként feltéve, mint fény beépülő.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: ignussen »

A közelgő DLC honosítások okán újratelepítettem a Skyrimet. És bele is vetettem magam az újabb kalandokba, viszont egy nagyobb probléma lépett fel, mégpedig, ha bunyós miniküldetésem van, akkor az ellenfelem pár ütés után megtámad :( , majd annak és rendje módja szerint meg is ölöm :lol: . Problémás, hiszen akiket leverek nem lehetnek a követőim. Legfeljebb egy kis idő erejéig, amíg valamely élőholt varázslat még hat. :D
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Elvileg az USKP ezt kijavítja, de próbáld meg a Brawl Bugs Patch-et feltenni, hátha menni fog.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: ignussen »

uskp nem de a brawl bugs patch bevált. köszi
Birak-Gal Gashad

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Birak-Gal Gashad »

Steam-es magyarosított verzióval próbálok játszani. Csak próbálok, mert ha belépek szintlépésnél a "Képzettségek" menübe, akkor minden esetben lefagy a játék a képzettség pontok kiosztásakor. Olyan szinten, hogy még a feladatkezelőt sem tudom betölteni, "erővel" kell újraindítanom a pc-t. 10. szintnél vagyok jelenleg és máshol semmilyen fagyás sincs :( Mit tegyek ? Előre is köszönöm a segítséget!
Avatar
Varyn
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015. nov. 19., csüt. 14:02

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Varyn »

Birak-Gal Gashad írta:Steam-es magyarosított verzióval próbálok játszani. Csak próbálok, mert ha belépek szintlépésnél a "Képzettségek" menübe, akkor minden esetben lefagy a játék a képzettség pontok kiosztásakor. Olyan szinten, hogy még a feladatkezelőt sem tudom betölteni, "erővel" kell újraindítanom a pc-t. 10. szintnél vagyok jelenleg és máshol semmilyen fagyás sincs :( Mit tegyek ? Előre is köszönöm a segítséget!
fel van patchelve a játék?
dondragon

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: dondragon »

Minden ok nélkül kidob az asztalra a játék.Nem tudom mi lehet a baj.Ötlet valaki?
Avatar
Varyn
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015. nov. 19., csüt. 14:02

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Varyn »

dondragon írta:Minden ok nélkül kidob az asztalra a játék.Nem tudom mi lehet a baj.Ötlet valaki?
Modok esetleg?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vik »

dondragon írta:Minden ok nélkül kidob az asztalra a játék.Nem tudom mi lehet a baj.Ötlet valaki?
Ok nélkül nem szokott kidobni. Vagy hiányzik egy beépülőhöz tartozó .esm, vagy memória probléma.
Avatar
Varyn
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015. nov. 19., csüt. 14:02

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Varyn »

Vik írta:
dondragon írta:Minden ok nélkül kidob az asztalra a játék.Nem tudom mi lehet a baj.Ötlet valaki?
Ok nélkül nem szokott kidobni. Vagy hiányzik egy beépülőhöz tartozó .esm, vagy memória probléma.
Nekem akkor fordult ilyen elő mikorsok modot szedtem le és néhányhoz kellett az skse és a menünél kidobott ... elég volt kiválogatni
dondragon

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: dondragon »

Mod az van rendesen.De egy teszt sem jelez problémát.Memoria 3gb.
Raptor001

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Raptor001 »

Hali!
Én azzal a problémával küszködöm, hogy amikor eljutok Septimus Signushoz akkor a bejáratnál megjelenik a wretched abyss és nem szól hozzám... amikor bekapcsoltam a dlc-ket és a legfrissebb unoffical patch-et akkor se változott semmi. :(
Avatar
Varyn
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015. nov. 19., csüt. 14:02

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Varyn »

Raptor001 írta:Hali!
Én azzal a problémával küszködöm, hogy amikor eljutok Septimus Signushoz akkor a bejáratnál megjelenik a wretched abyss és nem szól hozzám... amikor bekapcsoltam a dlc-ket és a legfrissebb unoffical patch-et akkor se változott semmi. :(
Elvileg a Dragonborn dlc kavar be mert ugye a Hermeaus Mora új "skin"-t kap. Volt már nekem is ilyen bug de csak úgy tudtam megoldani ha tcl-el átmentem rajta és folytattam tovább
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Szilas »

A Skyrim, (és a többi hasonló beth játék) erősen scriptelt, és sajnos erősen bugos játék. Ha valami fennakadás van a scriptben, például valami matematikai feltétel nem teljesül, mert trehány volt a programozója, akkor megakad a script, és onnantól kezdve sehova, hacsak nem vagy tisztában azzal, (nem vagy) hogy melyik script melyik változóját kellene megpöckölni ahhoz, hogy az átlendüljön.
A google a barátod, nagyon sok küldinek meg van adva eme infója, a jellegzetes hibák felsorolásával együtt. DE mindig írják, hogy a saját felelősségedre használd, megy vannak olyan változók, amelyek agyoncsaphatják az egész játékmenetet, pl az első bug után egy rossz változót átírva "teljesíted" a fő küldetésszálat.

Namármost: sok-sok lelkes amatőrnek köszönhetően a Skyrim elég sok hibája ki lett javítva az unofficial patch-ekben.
DE:
Ahhoz, hogy az működjön is, néhány feltételnek élnie kell.
A játék elejétől be legyen töltve, ne legyen kikapcsolva, piszkálva, mert ahogy fentebb említettem, egy-egy script globális változókat pöcköl, de nem mindegy, hogy az egy hibás script, vagy egy javított teszi.
A másik fontos dolog: minde futtatott scriptet, változót, beleértve annak hibájával, menti a játék, amikor játék állást mentesz.
Teszem azt: Mora hibás, nem jelenik meg, nem szól -> állást mentesz -> unoff patch -> betöltéskor pedig ez történik :
Játék betölti az alap, hibás scriptet, aztán betölti a javított scriptet, ami már jó lenne, DE te pedig betöltöd a korábbi, hibásan működő scriptet, és violá, patch ide, patch oda, nem történik semmi.
Ha tehát javítani szeretnéd azt a hibát, vagy a teljes küldetést újra kéne kezdened valahogyan, (általában a változók fenti pöckölésével) vagy pedig sok esetben az is segít, hogy be töltesz egy korábbi játékállást, AMIKOR még a hibás esemény nem történik meg, sőt: el sem kezdődött, és utána próbálsz unoff patchet felrakni. (Amit ha eszed van, rögtön az elejétől használni kezdesz.)
Szerencsére a játék sűrűn menteget, van egy-két autosave, ilyesmi, általában amikor utazol, pihensz, új helyszínre érkezel. -> Visszatölt, elmented valami más néven.

Még van egy afféle végső menedék, de nem árt érteni hozzá, az a save cleaner vagy mi, amit egy korábbi delikvensnek említettem. DE ahhoz már kell némi szakértelem, aki így inditja a posztját, hogy "nem indul a Skyrim, mibaja" , annak így is, úgy is esélytelen.

És ez már a bossnak szól itten. Ezt a fenti szösszenetet akár be is lehetne rakni valami faq-ba, hacsak nincs már eleve benne, csak én vagyok lusta elolvasni. :oops: - Át lehet szerkeszteni bátran, aztán lehet rá mutogatni. ;)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Szilas írta:És ez már a bossnak szól itten. Ezt a fenti szösszenetet akár be is lehetne rakni valami faq-ba, hacsak nincs már eleve benne, csak én vagyok lusta elolvasni. :oops: - Át lehet szerkeszteni bátran, aztán lehet rá mutogatni. ;)
Szinte felesleges. Elég komoly figyelmeztetést írtam a magyarításba, hogy ne kapcsolják ki a beépülőket. Vannak, akik ennek ellenére mégis megteszik. Ha tönkremegy a mentésük, én szóltam. Nem hivatalos foltok magyarítása pedig készül.
Raptor001

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Raptor001 »

Vik írta:
Szinte felesleges. Elég komoly figyelmeztetést írtam a magyarításba, hogy ne kapcsolják ki a beépülőket. Vannak, akik ennek ellenére mégis megteszik. Ha tönkremegy a mentésük, én szóltam. Nem hivatalos foltok magyarítása pedig készül.
Hali!

Én alapból úgy tettem fel a játékot, hogy csak az alap skyrim, USP 1.3.2a, SKSE 1.06.16, SkyUI 4.1 és textúra csomagok voltak bekapcsolva. Utolsónak tettem fel a magyarítást és kezdtem el játszani. Sajnos így találkoztam ezzel a problémával és mondták nekem, hogy töltsek vissza egy korábbi mentést vagy kapcsoljam be a DLC-ket és foltjaikat hátha megjavul... de így sem történt semmi.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az az 1.3.2a patch elég régi, tedd fel a legújabbakat, 2.1.3b a legfrissebb. Innen töltsd le a 4 javítást (meg akár a SkyUI-t is, abból is az 5.1 a legfrissebb), másold be és próbáld meg úgy.
Sagittarius04

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Sagittarius04 »

Raptor001 írta:Hali!
Én azzal a problémával küszködöm, hogy amikor eljutok Septimus Signushoz akkor a bejáratnál megjelenik a wretched abyss és nem szól hozzám... amikor bekapcsoltam a dlc-ket és a legfrissebb unoffical patch-et akkor se változott semmi. :(
Szia,
Én is találkoztam ezzel a hibával, talán néhány oldallal ezelőtt fel is tettem ugyanezt a kérdést.
Nálam a Dragonborn DLC kavart be. Nekem nem volt semmilyen mod, csak a mentésem volt Dragonborn DLC-s (mármint úgy kezdtem a játékot. hogy be volt kapcsolva, amit aztán menetközben kikapcsoltam).
Én úgy oldottam meg a dolgot, hogy kezdtem egy új játékot amiben ki volt kapcsolva a Dragonborn DLC (csak az alapjáték+Dawnguard+Healthfire+textura pack volt bekapcsolva) valamint töröltem a Dokumentumok mappából is a mentéseket. Miután új játékot kezdtem és az első mentési lehetőségnél mentettem (tehát csak ez a mentés maradt egyedül).
Ezek után már semmilyen gond nem volt (ja, és nem volt fent az unofficial patch sem)
Üdv
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Szilas »

kexx írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a DLC-ket mikor érdemes bekapcsolni? Már a játék elejétől kezdve legyenek bekapcsolva vagy mondjuk a főküldetés befejezése után célszerűbb? Vagy esetleg teljesen mind1?
Sagittarius04 írta:
Raptor001 írta:Hali!
Én azzal a problémával küszködöm, hogy amikor eljutok Septimus Signushoz akkor a bejáratnál megjelenik a wretched abyss és nem szól hozzám... amikor bekapcsoltam a dlc-ket és a legfrissebb unoffical patch-et akkor se változott semmi. :(
Szia,
Én is találkoztam ezzel a hibával, talán néhány oldallal ezelőtt fel is tettem ugyanezt a kérdést.
Nálam a Dragonborn DLC kavart be. Nekem nem volt semmilyen mod, csak a mentésem volt Dragonborn DLC-s (mármint úgy kezdtem a játékot. hogy be volt kapcsolva, amit aztán menetközben kikapcsoltam).
Én úgy oldottam meg a dolgot, hogy kezdtem egy új játékot amiben ki volt kapcsolva a Dragonborn DLC (csak az alapjáték+Dawnguard+Healthfire+textura pack volt bekapcsolva) valamint töröltem a Dokumentumok mappából is a mentéseket. Miután új játékot kezdtem és az első mentési lehetőségnél mentettem (tehát csak ez a mentés maradt egyedül).
Ezek után már semmilyen gond nem volt (ja, és nem volt fent az unofficial patch sem)
Üdv
Vik írta:
Szilas írta:És ez már a bossnak szól itten. Ezt a fenti szösszenetet akár be is lehetne rakni valami faq-ba, hacsak nincs már eleve benne, csak én vagyok lusta elolvasni. :oops: - Át lehet szerkeszteni bátran, aztán lehet rá mutogatni. ;)
Szinte felesleges. Elég komoly figyelmeztetést írtam a magyarításba, hogy ne kapcsolják ki a beépülőket. Vannak, akik ennek ellenére mégis megteszik. Ha tönkremegy a mentésük, én szóltam. Nem hivatalos foltok magyarítása pedig készül.
Úgy látom, teljesen igazad van. Ignorálni fogom őket én is :D
dondragon

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: dondragon »

Help.Fegyverek kiesnek a tartóállványból.Olyan mint mikor eldobom.Mi lehet a hiba???
Coke

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Coke »

Üdv az uraknak.
Kis segítségre lenne szükségem,nem ma kezdtem a szakmát de most olyan problémával találkoztam amire még nem volt példa,
Tehát elsö küldi szerezzem meg a sárkány követ,el is jutok szépen a végére amikor is oda állunk a falhoz ahol is megkapjuk az első sárkány kiáltásunkat.Na itt a probléma,hogy ez nem történik meg,a hangot amit ilyenkor kell azt hallom de nem történik semmi még a fény effect is elmarad.És ugye így a Valking dead bol szabadult ficko sem ugrik ki a sirlyábolbhogy jol megagya bugyáljam azt elszedjem töle azt a követ,tehát már az elején buktam a mutatványt!
HELP ME PLS! Köszönet a segítókész emberkéknek! :)
Avatar
somesz83
Hozzászólások: 89
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:47
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: somesz83 »

dondragon írta:Help.Fegyverek kiesnek a tartóállványból.Olyan mint mikor eldobom.Mi lehet a hiba???
Elkorhadt a fegyverállvány. Gyalulj le néhány deszkát, szögeld fel és lakkozd le, lehetőleg vastaglazúrral. Vagy ne dobáld a fegyvereket.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Kull »

somesz83 írta:
dondragon írta:Help.Fegyverek kiesnek a tartóállványból.Olyan mint mikor eldobom.Mi lehet a hiba???
Elkorhadt a fegyverállvány. Gyalulj le néhány deszkát, szögeld fel és lakkozd le, lehetőleg vastaglazúrral. Vagy ne dobáld a fegyvereket.
Rohadjon le a fegyverállvány. Gyalulj le egy bigét, szögezd a falra és gipszeld be, lehetőleg vastagon azt arra pakoljál. Vagy használj üveges vitrint.
Avatar
somesz83
Hozzászólások: 89
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:47
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: somesz83 »

Kull írta:
somesz83 írta:
Elkorhadt a fegyverállvány. Gyalulj le néhány deszkát, szögeld fel és lakkozd le, lehetőleg vastaglazúrral. Vagy ne dobáld a fegyvereket.
Rohadjon le a fegyverállvány. Gyalulj le egy bigét, szögezd a falra és gipszeld be, lehetőleg vastagon azt arra pakoljál. Vagy használj üveges vitrint.
Ezt már szeretem! :-D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Kull »

Na jó, most komolyra fordítva a szót én tudom hogy miért esnek le a cuccok az álványról vagy máshonnan! Itt a válasz ebben a videóban tekerjétek ide: 4:49 Miért repülnek szanaszét a tárgyaim Skyrim
Yodafone
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2015. ápr. 3., pén. 18:17

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Yodafone »

Üdv!
Egy küldetéssel lenne gondom, aminek a címe: "Arniel törekvése"
A "görbült lélekkő" nevű tárgyat kellen bizonyos "konvektor"-ba belehelyezni, majd 3mp-ig melegíteni a kapott varázslattal. Az első konvektornál nem volt gond. Kő bele, rezsó bekapcs, küldi pipa. A gond ezután jött. Tegyem az utolsó konvektorba a követ és melegítsem. Na már most beleteszem a térképen jelzett konvektorba a követ és melegíteném, ha... a küldetés tovább lépne. Csakhogy ha beleteszem a követ a tárolóba, akkor is azt írja, hogy "helyezd a görbült lélekkövet az utolsó konvektorba". Hiába melegítem egy óráig is, nem történik semmi. Elnéztem a küldetést, vagy ez valami bug? Valami megoldást tudna mondani valaki? Előre is köszönöm.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Coke írta:Üdv az uraknak.
Kis segítségre lenne szükségem,nem ma kezdtem a szakmát de most olyan problémával találkoztam amire még nem volt példa,
Tehát elsö küldi szerezzem meg a sárkány követ,el is jutok szépen a végére amikor is oda állunk a falhoz ahol is megkapjuk az első sárkány kiáltásunkat.Na itt a probléma,hogy ez nem történik meg,a hangot amit ilyenkor kell azt hallom de nem történik semmi még a fény effect is elmarad.És ugye így a Valking dead bol szabadult ficko sem ugrik ki a sirlyábolbhogy jol megagya bugyáljam azt elszedjem töle azt a követ,tehát már az elején buktam a mutatványt!
HELP ME PLS! Köszönet a segítókész emberkéknek! :)
Ismert hiba a játékban. Elvileg megoldja, ha gyors utazással elmész onnan, bemész egy épületbe, majd visszamész. Gyakorlatilag nem biztos. (Nálam is előfordult.)
Coke

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Coke »

Vik írta:Ismert hiba a játékban. Elvileg megoldja, ha gyors utazással elmész onnan, bemész egy épületbe, majd visszamész. Gyakorlatilag nem biztos. (Nálam is előfordult.)
Megoldódott köszönöm a segítséget! :)
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: NKris »

Hali
Volna egy olyan problémám hogy megvettem a dobozos Legendary Editiont és most (3. telepítés) a Steam nem látja a DLC-ket... találkozott már valamelyikőtök hasonlóval?
Ha igen légyszi segítsetek mert ez így nem faja...
A segítséget előre is köszi
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: genndy »

Ott kell lennie a dobozban egy külön cetlin.
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: NKris »

Két lemezes doboz... volt benne egy térkép meg egy útmutató (billentyűzet kiosztás, figyelmeztetések, aktiválási kód) lehet hogy én vagyok a hülye de nekem nem rémlik hogy volt benne más is...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vik »

NKris írta:Hali
Volna egy olyan problémám hogy megvettem a dobozos Legendary Editiont és most (3. telepítés) a Steam nem látja a DLC-ket... találkozott már valamelyikőtök hasonlóval?
Ha igen légyszi segítsetek mert ez így nem faja...
A segítséget előre is köszi
Az első kettő telepítésnél látta? Ha a jobb oldali menüben rákattintasz a DLC feliratra, akkor sem mutatja, hogy benne vannak a könyvtáradban?
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: NKris »

Az első kettőnél látta, viszont most, ha a letölthető tartalmakra megyek akkor csak a High resolution packot látja ami ugye ingyenes.... A Steam áruházban pedig meg tudnám venni...megint
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vik »

NKris írta:Az első kettőnél látta, viszont most, ha a letölthető tartalmakra megyek akkor csak a High resolution packot látja ami ugye ingyenes.... A Steam áruházban pedig meg tudnám venni...megint
Akkor irány a Steam támogatás. Mi ebben nem tudunk segíteni.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Volt egy (vagy talán 2) furcsa hibajelentés. Kíváncsi voltam rá, hogy sikerül-e nekem is előidéznem. Vasárnap este indítottam új karaktert (egy ork barbár, kétkezes pallossal aprítja a népeket, de mindegy). Konzolos trükközéssel sajnos nem lehet tesztelni, maradt a hagyományos módszer. Eljutottam a zordzuhatagi sírdombba, végigvittem (először szabályosan, aztán már gyorsítva/sebezhetetlenül), aztán nézem, hogy már megint előjött az a hiba, hogy nem lehet kiáltást tanulni a sárkány falaknál - nem lehet tovább menni a fő küldetésszálon sem. Nem baj, kijavítom. Beleásom magam a scriptekbe, átnézem a küldetést Creation Kitben, a végén pedig kiderül, hogy tulajdonképpen az a baj, meg sem kaptam ezt a küldetést. Sőt, az előzőt sem. Mondanom sem kell, a nem hivatalos foltok kezdettől be vannak kapcsolva. Tök jó...

... és meg is van a hiba oka. Úgy tűnik, meglehetősen hanyag módon távolítottam el a Kötetlen Skyrim beépülőt. Az meg igencsak belenyúl az új karakter készítésébe.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Kull »

Vik írta:Volt egy (vagy talán 2) furcsa hibajelentés. Kíváncsi voltam rá, hogy sikerül-e nekem is előidéznem. Vasárnap este indítottam új karaktert (egy ork barbár, kétkezes pallossal aprítja a népeket, de mindegy). Konzolos trükközéssel sajnos nem lehet tesztelni, maradt a hagyományos módszer. Eljutottam a zordzuhatagi sírdombba, végigvittem (először szabályosan, aztán már gyorsítva/sebezhetetlenül), aztán nézem, hogy már megint előjött az a hiba, hogy nem lehet kiáltást tanulni a sárkány falaknál - nem lehet tovább menni a fő küldetésszálon sem. Nem baj, kijavítom. Beleásom magam a scriptekbe, átnézem a küldetést Creation Kitben, a végén pedig kiderül, hogy tulajdonképpen az a baj, meg sem kaptam ezt a küldetést. Sőt, az előzőt sem. Mondanom sem kell, a nem hivatalos foltok kezdettől be vannak kapcsolva. Tök jó...
Érdekes, az elmúlt 1 hónapban 200-nál többször is teljesítettem ezt a részt, mert a SoT-ot, majd a "kisSoT"-ot kellett tesztelnem de még soha az életben nem volt ilyen gondom. Akkor se ha úgy mentem oda, hogy már felvettem a küldetést és akkor se ha még nem. Mármint az elmúlt évek alatt, soha sem. Ugyan ez a sárkánylélek elszívás dolog, számtalan embernek baja volt/van vele, nálam még egyszer sem fordult elő. Pedig az első játék nekifutásom az ilyen volt: Skyrim+DLC-k+magyarítás+UFO+ amit még akkoriban a NEXUS-on találtam magyar modot, azt hiszem a Havazodj modot és ennyi.

szerk.: Egyébként mindentől függetlenül azt le kell szögeznem,hogy a Bethesda ritka egy tróger népség az egyszer biztos. Nem kéne de ha pl. a Witcher 2-vel(kortársak) vagy legyen inkább a 3-al össze akarom hasonlítani bugok és azok javítása terén hát... Mondjuk ez butaság is, mert ha csak azt nézem, hogy a Witcherben mekkora munka és milyen szintű tartalom van, nem is lehet egy lapon említeni őket. Láttam a Fallout-ot a legújabb művüket és hát le a kalappal, hogy csak egy dolgot mondjak: a karakterek interakciója az objektumokkal hát ilyen botrányosan szemét kakára csak is a Beth lehet képes a mai világban, senki más :D
Viktor

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Viktor »

ziasztok. Nem tudom találkoztatok e olyan problémával ,hogy mikor át akartok váltani belső nézetbe 1 mp után vissza dob külsőbe a másik pedig az mikor leszállok a lóról a kamera a lovon marad a karakteremmel meg szabadon tudok futkorászni. Valami ötlet?
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Sziasztok

nem rég raktam újra játékot és ezekkel a problémákal futottam össze
windows 7 64bit-em van Legelőszőr dll hiba volt de azt mondhatni meg csináltam és utána eszt írja ki (0x000007b) Erre mi a megoldás ?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:Sziasztok

nem rég raktam újra játékot és ezekkel a problémákal futottam össze
windows 7 64bit-em van Legelőszőr dll hiba volt de azt mondhatni meg csináltam és utána eszt írja ki (0x000007b) Erre mi a megoldás ?
Nem tudom. Videokártya meghajtóprogramja mikori?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Kull »

krisztyan írta:Sziasztok

nem rég raktam újra játékot és ezekkel a problémákal futottam össze
windows 7 64bit-em van Legelőszőr dll hiba volt de azt mondhatni meg csináltam és utána eszt írja ki (0x000007b) Erre mi a megoldás ?
DirectX 10 újra telepítése és esetleg bizonyos DirectX 9 pótlása: http://www.microsoft.com/en-us/download ... px?id=8109, megoldja a problémádat ha kész újra kell indítani a rendszert!! csak az az egy exe kell(95,6MB), vedd ki a pipát ha mást is le akar tölteni, mert gondolom nincs szükséged a Bing-re.
fefdfdfdfd

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: fefdfdfdfd »

Ha elindítom a nexus mód mangert, és lenyitom azt a menüt, ahol található egy bizonyos mód, akkor a nexus mod manger lefagy... ez mitől van, és hogy a francbe vegyem ki ezt a módot, aminek a telepítése helyett fagy?
Robi19960118

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Robi19960118 »

Sziasztok! Feltettem b 40 beépülőt a DLC-k mellé, és kifogástalanul működik, de egy probléma lenne. Ha új játékot nyomok, akkor a szekér összevissza repül, és forog stb... A játékban lévő karakteremnek ebből a bugból lehet komolyabb problémája később? Miért repdesik a szekér össze vissza? Mi lehet a hiba?
Robi19960118

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Robi19960118 »

Robi19960118 írta:Sziasztok! Feltettem b 40 beépülőt a DLC-k mellé, és kifogástalanul működik, de egy probléma lenne. Ha új játékot nyomok, akkor a szekér összevissza repül, és forog stb... A játékban lévő karakteremnek ebből a bugból lehet komolyabb problémája később? Miért repdesik a szekér össze vissza? Mi lehet a hiba?
Azt vttem észre, ha a legendary patch pipáját kiveszem, és a sima update van, akkor nem bugos a szekér. A legendary vagy most az update maradjon akkor?
robi198293891231

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: robi198293891231 »

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Íme a lista... Most a Legendary legyen, vagy az update... az update-vel a szekér nem repdesik... De a legendary meg kell állítólag a DLC-k miatt...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vik »

robi198293891231 írta:Íme a lista... Most a Legendary legyen, vagy az update... az update-vel a szekér nem repdesik... De a legendary meg kell állítólag a DLC-k miatt...
Azt használod, amelyik jól esik. Csak ne keverd őket, és ne is váltogasd, az nem tesz jót.
raimholdfdfdfd

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: raimholdfdfdfd »

De ha fent a 3 DLC, akkor nem probléma, ha most csak az update lesz fent a legendary helyett? Mivel ezzel a szekér nem b**akodik (bocs a kifejezésért) lehet inkább ezt használnám, ha tényleg nem probléma, és magyar marad minden DLC.
Válasz küldése