Első benyomások a játékról
Első benyomások a játékról
Ide jöhet minden olyan hozzászólás, ami a már megjelent Skyrimról szól általánosságban.
Re: Első benyomások a játékról
Az aktív Steam játékosokat ezen az oldalon lehet nyomon követni. Jelenleg több mint 195 000 felhasználó játszik a Skyrimmel!
Re: Első benyomások a játékról
Nekem a 256Mb-os GeForce 9300-as Videókártyámmal megy a játék.
Re: Első benyomások a játékról
256-os kártyával? Wow!!
Kíváncsi leszek, hogy az enyém fogja-e bírni a gyűrődést! Pff, holnap jön meg a game a pick-pack pontba. Már alig várom!
Kíváncsi leszek, hogy az enyém fogja-e bírni a gyűrődést! Pff, holnap jön meg a game a pick-pack pontba. Már alig várom!
Re: Első benyomások a játékról
Intel Pentium DualCore T4400 CPU 1MB L2 és 2.2Ghz
Nvidia GeForce 9300M GS VGA (1500MB a ramokból)
3GB DDR2 memória.
Egy gyönge config, de megy a game. Laptopról van szó.
igaz szinte minimumra lekell venni a beállításokat és a felbontást és az egyik ini file-ban az árnyékokat az abszolút 0-ra vettem le. Szaggatásmentesen nem annyira kegyetlenül ergya grafikával megy szépen a játék. De már várom az új gépemet:)
Nvidia GeForce 9300M GS VGA (1500MB a ramokból)
3GB DDR2 memória.
Egy gyönge config, de megy a game. Laptopról van szó.
igaz szinte minimumra lekell venni a beállításokat és a felbontást és az egyik ini file-ban az árnyékokat az abszolút 0-ra vettem le. Szaggatásmentesen nem annyira kegyetlenül ergya grafikával megy szépen a játék. De már várom az új gépemet:)
Re: Első benyomások a játékról
Nekem se valami erőmű a gépem de azt nem értem hogy 1680x1050es felbontással
bírja a videokártyám (hd 5770 512mb +amd athlon II x3 450)sok fps-el akadozás nélkül mikor
az Obliviont 1024x768as felbontáson min. grafikán felbontáson akadozott
Szerintem nagyon jól kihasználja a gépet a Skyrim és így is nagyon jól néz ki
bírja a videokártyám (hd 5770 512mb +amd athlon II x3 450)sok fps-el akadozás nélkül mikor
az Obliviont 1024x768as felbontáson min. grafikán felbontáson akadozott
Szerintem nagyon jól kihasználja a gépet a Skyrim és így is nagyon jól néz ki
Re: Első benyomások a játékról
Laptoppal vigyázz, én egyet már szénné égettem anno Oblivionnal! Ha nem gamer laptop akkor nem érdemes kínozni.tiadam írta:Intel Pentium DualCore T4400 CPU 1MB L2 és 2.2Ghz
Nvidia GeForce 9300M GS VGA (1500MB a ramokból)
3GB DDR2 memória.
Egy gyönge config, de megy a game. Laptopról van szó.
igaz szinte minimumra lekell venni a beállításokat és a felbontást és az egyik ini file-ban az árnyékokat az abszolút 0-ra vettem le. Szaggatásmentesen nem annyira kegyetlenül ergya grafikával megy szépen a játék. De már várom az új gépemet:)
Re: Első benyomások a játékról
Huh, ezt jó tudni! Még egy ok arra, hogy vegyek egy tisztességes asztali gépet, de egyelőre megteszi a laptop.Arcturus írta:Laptoppal vigyázz, én egyet már szénné égettem anno Oblivionnal! Ha nem gamer laptop akkor nem érdemes kínozni.tiadam írta:Intel Pentium DualCore T4400 CPU 1MB L2 és 2.2Ghz
Nvidia GeForce 9300M GS VGA (1500MB a ramokból)
3GB DDR2 memória.
Egy gyönge config, de megy a game. Laptopról van szó.
igaz szinte minimumra lekell venni a beállításokat és a felbontást és az egyik ini file-ban az árnyékokat az abszolút 0-ra vettem le. Szaggatásmentesen nem annyira kegyetlenül ergya grafikával megy szépen a játék. De már várom az új gépemet:)
Most értem haza a játékkal, épp a zenéi CD-t hallgatom és telepítek. Remélem futni fog gond nélkül.
Maga a zene és a körítés (csomagolás, térkép, manual) nagyon szép, igényes!
Re: Első benyomások a játékról
Én is meghallgattam a CD-t nagyon jók a számok, de a baj az hogy hihetetlenül rövid.warg írta: Huh, ezt jó tudni! Még egy ok arra, hogy vegyek egy tisztességes asztali gépet, de egyelőre megteszi a laptop.
Most értem haza a játékkal, épp a zenéi CD-t hallgatom és telepítek. Remélem futni fog gond nélkül.
Maga a zene és a körítés (csomagolás, térkép, manual) nagyon szép, igényes!
Track-ek:
Dragonborn - 3:55
Under An Ancient Sun - 3:39
The Streets Of Whiterun - 4:04
Sky Above, Voice Within - 3:56
Dragonsearch - 2:20
Összesen 18 perc 7 másodperc, én hosszabbra számítottam, de mivel ez egy ajándék, így is nagyon örülök neki.
Kedvencem harmadik, csodálatos szám lett.
-
- Hozzászólások: 116
- Csatlakozott: 2009. márc. 6., pén. 18:07
- Tartózkodási hely: Tamriel vagy Azeroth
Re: Első benyomások a játékról
Nekem pár óra játék után az az érzésem, hogy a készítők sokat játszottak a Gothic 3-mal. Szerintem a hangulata inkább Gothicos (persze a sok bug nélkül, és csak a jó dolgokat átvéve belőle pl. páncél és fegyverkészítés) mint Oblivionos. A látvány gyönyörű, a menü meg a térkép viszont nem jött be, valahogy túl konzolosnak tűnik. Összességébe hatalmas gratuláció a Bethesdának ismét nagyot alkottak.Mi meg tűkön ülhetünk a magyarítás elkészültéig .
Re: Első benyomások a játékról
Sziasztok.
Először is azzal kezdeném, hogy nagy TES rajongó vagyok, az Oblivion a megjelenése óta a gépemen van és folyamatosan játszom vele. Ezért is fáj az amit a Skyrim-ben tapasztaltam így 3 nap játék után. Ha valaki a tapasztalatomat meg tudja cáfoni nagyon boldog leszek ).
A Skyrim egy nagyszerű játék, hihetetlenül szép grafikával, tetszik a fejlődési rendeszer, DE.
Kéremszépen HOL VANNAK az újjáéledő ellenfeleket tartalmazó dungik???? Ugye az Oblivionben ha egy dungit megtisztítottál pl. a rablóktól egy óra mnúlva vissza mehettél oda és akkor már újra harcolhattál a nekrókkal és ez így folytatódott folyamatosan. Az aktuális szintedhez igazított ellenfelek újjáéledtek a felszínen is. A terület csak úgy nyüzsgött a goblinoktól, rablóktól stb.
Mindennek NYOMA sincs a Skyrim-ben. NEM EZT ígérték. Három nap tapasztalata az, hogy ha egy dungit megtisztítasz és a térképen a helyhez az van kiírva, hogy megtisztítva ( clear ) ott NEM élednek újra az ellenfelek. Bejártam a térkép kb felét, de a dungik 3/4-ében NEM élednak újra az ellenfelek. alig 1-2 dungi van ahol igen.
A felszínen pedig elvétve találni ellenfelet. Akár órákig is barangolhatsz a felszínen anélkül, hogy egy épkézlább ellenfélbe botlanál, az is egy árva farkas vagy medve. Hát hol vannak a csapatostul támadó goblinok, banditák stb. amit az Oblivionban megszokhattunk? Elfogott a Gothic3 érzés, ahol is adva van egy hatalmas szabadon bejárható terület, de ha minden ellenfelet megöltél akkor csak egy sivár üres táj marad. Csak nem ezt csinálták a Skyrim-mel is? Ha megölsz minden mammutot és óriást a felszinen kivel fogunk harcolni hónapok mulva, mint ahogy az Obliviónban 4 év után is vígan gyalulom az ellent ma is.
Ha meg tudna valaki cáfolni nagyon boldog lennék.
Wrucli
A hozzászólásomat először egy másik topicba tettem, de inkább ide való, ezért bocsi.
Először is azzal kezdeném, hogy nagy TES rajongó vagyok, az Oblivion a megjelenése óta a gépemen van és folyamatosan játszom vele. Ezért is fáj az amit a Skyrim-ben tapasztaltam így 3 nap játék után. Ha valaki a tapasztalatomat meg tudja cáfoni nagyon boldog leszek ).
A Skyrim egy nagyszerű játék, hihetetlenül szép grafikával, tetszik a fejlődési rendeszer, DE.
Kéremszépen HOL VANNAK az újjáéledő ellenfeleket tartalmazó dungik???? Ugye az Oblivionben ha egy dungit megtisztítottál pl. a rablóktól egy óra mnúlva vissza mehettél oda és akkor már újra harcolhattál a nekrókkal és ez így folytatódott folyamatosan. Az aktuális szintedhez igazított ellenfelek újjáéledtek a felszínen is. A terület csak úgy nyüzsgött a goblinoktól, rablóktól stb.
Mindennek NYOMA sincs a Skyrim-ben. NEM EZT ígérték. Három nap tapasztalata az, hogy ha egy dungit megtisztítasz és a térképen a helyhez az van kiírva, hogy megtisztítva ( clear ) ott NEM élednek újra az ellenfelek. Bejártam a térkép kb felét, de a dungik 3/4-ében NEM élednak újra az ellenfelek. alig 1-2 dungi van ahol igen.
A felszínen pedig elvétve találni ellenfelet. Akár órákig is barangolhatsz a felszínen anélkül, hogy egy épkézlább ellenfélbe botlanál, az is egy árva farkas vagy medve. Hát hol vannak a csapatostul támadó goblinok, banditák stb. amit az Oblivionban megszokhattunk? Elfogott a Gothic3 érzés, ahol is adva van egy hatalmas szabadon bejárható terület, de ha minden ellenfelet megöltél akkor csak egy sivár üres táj marad. Csak nem ezt csinálták a Skyrim-mel is? Ha megölsz minden mammutot és óriást a felszinen kivel fogunk harcolni hónapok mulva, mint ahogy az Obliviónban 4 év után is vígan gyalulom az ellent ma is.
Ha meg tudna valaki cáfolni nagyon boldog lennék.
Wrucli
A hozzászólásomat először egy másik topicba tettem, de inkább ide való, ezért bocsi.
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Első benyomások a játékról
Hát nekem is elég fura ez. Itt kifejezetten idegesítő az is, hogy némelyik ellenfelet egyből felnyársalom, egy óriás meg például egy csapással kinyír. És az ellenfelek ugyanazt a cuccot használják/hordják, mint az elején, tehát ha az egyik bandita első szintnél rozsdás kardot használt, harminc szinttel később a kollégájánál is csak hasonló erejű fegyver lesz. Én is a megjelenése óta tolom az Obliviont, de ott nem tapasztaltam ilyet.
Másik, ami rendkívül zavar: ugyanolyan magasra ugrok, ugyanolyan gyorsan futok, mintha nem is fejleszteném a karaktert (acrobatics-athletics hiánya). Viz alatt nem tudok kardot se használni, ha egy ellenféllel a vízben vagyunk, ki kell úszni a partra.
Ló továbbra is csak dísznek van, miért nem lehet végre fegyvert használni lóháton?? Az Oblivion abszurd hibája megmaradt: hegyet mászni könnyebb lóháton. Szinte függőleges sziklafalra is felkapaszkodik.
Nagyon hiányolom a képességeket - strenght, wisdom, stb. és a kasztokat.
Pusztakezes harc szintén csak van, de nem fejleszthető, fegyverek és páncélok sohasem mennek tönkre, nincs egy egységes, áttekinthető karakterlap szerűség. RPG - ez az elem kopik ki a sorozatból lassan.
Másik, ami rendkívül zavar: ugyanolyan magasra ugrok, ugyanolyan gyorsan futok, mintha nem is fejleszteném a karaktert (acrobatics-athletics hiánya). Viz alatt nem tudok kardot se használni, ha egy ellenféllel a vízben vagyunk, ki kell úszni a partra.
Ló továbbra is csak dísznek van, miért nem lehet végre fegyvert használni lóháton?? Az Oblivion abszurd hibája megmaradt: hegyet mászni könnyebb lóháton. Szinte függőleges sziklafalra is felkapaszkodik.
Nagyon hiányolom a képességeket - strenght, wisdom, stb. és a kasztokat.
Pusztakezes harc szintén csak van, de nem fejleszthető, fegyverek és páncélok sohasem mennek tönkre, nincs egy egységes, áttekinthető karakterlap szerűség. RPG - ez az elem kopik ki a sorozatból lassan.
Re: Első benyomások a játékról
A menü valóban konzolos, de ha egyszer hozzászoksz ahhoz, hogy WASD-t használj a menüben is a navigálásra, E-t pedig a kiválasztásra, akkor nagyon kézreálló. Félve mondom, mert nem akarok flamewar-t indítani, de az Apple ismét jó kezelőfelületet csinált (Bethesda odament Apple-höz, hogy segítsenek már egy kicsit).dazsolt írta:Nekem pár óra játék után az az érzésem, hogy a készítők sokat játszottak a Gothic 3-mal. Szerintem a hangulata inkább Gothicos (persze a sok bug nélkül, és csak a jó dolgokat átvéve belőle pl. páncél és fegyverkészítés) mint Oblivionos. A látvány gyönyörű, a menü meg a térkép viszont nem jött be, valahogy túl konzolosnak tűnik. Összességébe hatalmas gratuláció a Bethesdának ismét nagyot alkottak.Mi meg tűkön ülhetünk a magyarítás elkészültéig .
Re: Első benyomások a játékról
Én személy szerint örülök annak, hogy kivették az acrobatics-athletics párost. A legtöbb ember mindenhova ugrálva-futva-háztetőről leesve közlekedett azért, hogy szintet lépjen. Jó, hogy már nincs. Strength, wisdom stb. elsőre lehet, hogy hiányzik, de valójában csak a nyűg volt vele, legalábbis szerintem. A páncélok-fegyverek amortizálódása szintén csak nyűg volt, nekem egyáltalán nem hiányzik.Cthulhucult írta:Hát nekem is elég fura ez. Itt kifejezetten idegesítő az is, hogy némelyik ellenfelet egyből felnyársalom, egy óriás meg például egy csapással kinyír. És az ellenfelek ugyanazt a cuccot használják/hordják, mint az elején, tehát ha az egyik bandita első szintnél rozsdás kardot használt, harminc szinttel később a kollégájánál is csak hasonló erejű fegyver lesz. Én is a megjelenése óta tolom az Obliviont, de ott nem tapasztaltam ilyet.
Másik, ami rendkívül zavar: ugyanolyan magasra ugrok, ugyanolyan gyorsan futok, mintha nem is fejleszteném a karaktert (acrobatics-athletics hiánya). Viz alatt nem tudok kardot se használni, ha egy ellenféllel a vízben vagyunk, ki kell úszni a partra.
Ló továbbra is csak dísznek van, miért nem lehet végre fegyvert használni lóháton?? Az Oblivion abszurd hibája megmaradt: hegyet mászni könnyebb lóháton. Szinte függőleges sziklafalra is felkapaszkodik.
Nagyon hiányolom a képességeket - strenght, wisdom, stb. és a kasztokat.
Pusztakezes harc szintén csak van, de nem fejleszthető, fegyverek és páncélok sohasem mennek tönkre, nincs egy egységes, áttekinthető karakterlap szerűség. RPG - ez az elem kopik ki a sorozatból lassan.
Azzal sem értek egyet, hogy kezd kikopni az RPG. Az RPG nem az, hogy rakhatsz két pontot strenght-re, egyet meg wisdomra, hanem az, hogy egy bizonyos karakterrel játszol, ami fejlődik, és a döntéseidnek súlya van, hatással vannak a világra. Ezek továbbra is megmaradtak, sőt szerintem még fel is erősödtek.
Re: Első benyomások a játékról
Cthulhucut amiről te írsz az már ismert volt a kezdetektől. A Bethesda kommunikálta, hogy szakít az Oblivionban megszokott szintkövetéssel. Azaz az Oblivionban a játékos szintjéhez igazított ellenfelekkel lehetett találkozni míndíg. Ezt sok kritika érte, ezért itt megszüntették. A skyrim-ben az van, hogy azon kevés dungiban ahool ujjáéledő ellenfelek vannak, csak olyan ellenfelek lesznek mindíg amilyenek akkor voltak mint mikor ELŐSZÖR bementél oda és harcoltál velük.
De a gond az, hogy alig van ujjáéledős dungi, azokat is viszonylag alacsony szinten kipucoltad így azokban bőrpáncélos, vasfegyveres banditák fognak újjáéledni folyamatosan. Így ezekbe már magasabb szinten nem is lesz érdemes visszamenni, mert nem lesz semmilyen kihívás a harcban. Nem is beszélve arról, hogy így csak vas és bőrpáncélokat és fegyvereket fogsz tudni összeszedni. Ettől még az Oblivion szintkövetése is jobb volt.
De még egyszer mondom a legrosszabb az, hogy alig van ujjáéledős dungi. Kb 50 dungit fedeztem fel, ebből 3-4!!!!! az újjáéledős, a többi CLEAR. A felszínen pedig egyszerűen nincsenek ellenfelek. A mammutokat és a giantokat leszámítva ( őket nincs szivem megtámadni, olyan békések ) NINCS ellenség néhány kósza megdvén és tigrisen kívül. Egyébként a mammutok és a giantok sem újjáéledők, kipróbáltam. Az egyik felszini táborukat kipucoltam még két nappal ezelőttés az ugyanúgy üres most is.
Ha végigjátszod a történetet nem lehet mást tenni mint talán egy másik karit indítani, de ezután biztosan törlés következi. Az, hogy négy év után is játszani fogunk vele, teléjesen kizárt. Szomorú vagyok, mert nem ezt ígérték és joggal reméltük azt, hogy a bevált Morrowind és oblivion részleteken nem változtatnak.
Ezt a játékot vártam a legjobban az évben, teljesen le vagyok döbbenve, és kénytelen vagyok kijelenteni, hogy ELBASZTÁK a játékot. Miért kellett a folyamatos harc lehetőségét kivenni a játékból, hisz ez volt az egyik legjobb dolog ami a Morrowindet és az Obliviont naggyá tette.
Wrucli
De a gond az, hogy alig van ujjáéledős dungi, azokat is viszonylag alacsony szinten kipucoltad így azokban bőrpáncélos, vasfegyveres banditák fognak újjáéledni folyamatosan. Így ezekbe már magasabb szinten nem is lesz érdemes visszamenni, mert nem lesz semmilyen kihívás a harcban. Nem is beszélve arról, hogy így csak vas és bőrpáncélokat és fegyvereket fogsz tudni összeszedni. Ettől még az Oblivion szintkövetése is jobb volt.
De még egyszer mondom a legrosszabb az, hogy alig van ujjáéledős dungi. Kb 50 dungit fedeztem fel, ebből 3-4!!!!! az újjáéledős, a többi CLEAR. A felszínen pedig egyszerűen nincsenek ellenfelek. A mammutokat és a giantokat leszámítva ( őket nincs szivem megtámadni, olyan békések ) NINCS ellenség néhány kósza megdvén és tigrisen kívül. Egyébként a mammutok és a giantok sem újjáéledők, kipróbáltam. Az egyik felszini táborukat kipucoltam még két nappal ezelőttés az ugyanúgy üres most is.
Ha végigjátszod a történetet nem lehet mást tenni mint talán egy másik karit indítani, de ezután biztosan törlés következi. Az, hogy négy év után is játszani fogunk vele, teléjesen kizárt. Szomorú vagyok, mert nem ezt ígérték és joggal reméltük azt, hogy a bevált Morrowind és oblivion részleteken nem változtatnak.
Ezt a játékot vártam a legjobban az évben, teljesen le vagyok döbbenve, és kénytelen vagyok kijelenteni, hogy ELBASZTÁK a játékot. Miért kellett a folyamatos harc lehetőségét kivenni a játékból, hisz ez volt az egyik legjobb dolog ami a Morrowindet és az Obliviont naggyá tette.
Wrucli
Re: Első benyomások a játékról
Ennek épp az ellenkezője igaz. Folyamatosan fogod kapni a véletlenszerű kveszteket, ami elküld egy helyre, hogy ölj meg valakit, szerezz meg valamit, stb. Én már kaptam ilyet kocsmárostól. Onnan lehet megismerni őket, hogy levélben kapod a küldetést (mivel ugye írott szöveget könnyebb generálni, mint hangot). Engem pl. sárkányt ölni küldött el a kocsmáros egy közeli hegytetőre. Bethesda szerint ez nagyjából végtelen játékidőt jelent, mivel ezeknél a küldetéseknél a szintednek megfelelő ellenfél fog megjelenni a célterületen.Wrucli írta: Ha végigjátszod a történetet nem lehet mást tenni mint talán egy másik karit indítani, de ezután biztosan törlés következi. Az, hogy négy év után is játszani fogunk vele, teléjesen kizárt. Szomorú vagyok, mert nem ezt ígérték és joggal reméltük azt, hogy a bevált Morrowind és oblivion részleteken nem változtatnak.
Ezt a játékot vártam a legjobban az évben, teljesen le vagyok döbbenve, és kénytelen vagyok kijelenteni, hogy ELBASZTÁK a játékot. Miért kellett a folyamatos harc lehetőségét kivenni a játékból, hisz ez volt az egyik legjobb dolog ami a Morrowindet és az Obliviont naggyá tette.
Re: Első benyomások a játékról
Hopp hónapokon keresztül azzal fogsz majd szórakozni, hogy egy üres, kietlen tájon fogsz rohangászni, hogy megölj egy sárkányt vagy megölj egy bandita vezért? Mert ha a felszínen megölöd az összes mammutot és giantot ( amik ugye nem ujjáéledők és kevés van belőlük ) nem marad ott semmi, néhány őzön, nyuszin és rókán kívül. Azzal semmi gond, hogy folyamatosan kapod a küldetéseket az JÓÓÓ, de az is jó lett volna, ha útközben találkozol néhány goblin vagy bandita csapattal és megküzdesz velük, ahogy az Oblivionban. A küldetések, hogy ölj meg egy badita vezért pl. nem pótolják a folyamatos harcot amit az újjáéledő ellenfelek jelentettek volna.
Nem is beszélve arról, hogy egy idő után azzal fog telni az időd, hogy egyik településről fogsz portolni a másikra, hogy találj egy küldetést adó NPC-t. mert ugye nem folyamatosan adják, és elsőre azt se tudod, hogy melyik adja. órákat fogsz eltölteni azzal, hogy levadássz egy küldetést.
A kettőt ötvözni kellett volna. Nincs attól lehangolóbb mint amikor egy nagy és teljesen üres pusztaságban rohangál egyik helyről a másikra a játékos a Gothic3 óta tudom ezt. Persze lehet prtolgatni, de akkor hol marad a játék és a táj élvezete.
Wrucli
Nem is beszélve arról, hogy egy idő után azzal fog telni az időd, hogy egyik településről fogsz portolni a másikra, hogy találj egy küldetést adó NPC-t. mert ugye nem folyamatosan adják, és elsőre azt se tudod, hogy melyik adja. órákat fogsz eltölteni azzal, hogy levadássz egy küldetést.
A kettőt ötvözni kellett volna. Nincs attól lehangolóbb mint amikor egy nagy és teljesen üres pusztaságban rohangál egyik helyről a másikra a játékos a Gothic3 óta tudom ezt. Persze lehet prtolgatni, de akkor hol marad a játék és a táj élvezete.
Wrucli
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Első benyomások a játékról
Ha végre meglesz a Creation Kit, akkor gondolom meg lehet csinálni újjáéledőre az ellenfeleket, meg talán az is megoldható lesz, hogy kövessék a szintünket. (Bár én kicsit tartok tőle, remélem azt nem vágták haza teljesen a Constraction Set-hez képest.)
Vannak persze jó újítások a játékban - itt most elvonatkoztatok a zseniális zenétől és a tájaktól - de sajnos én azt érzem, hogy ezt csak a TES név miatt fogom még tolni egy darabig.
Vicces viszont, hogy némelyik részletre mennyire nem figyeltek a készítők: a karakternek például nincs lábujja. A lábfejen csak becsíkozták a helyüket. Lehet, hogy ez az én baromságom csak, de kb. annyira részletes, mint CJ keze volt a San Andreas-ban. És ez nem attól függ, kinek milyen gépe van. A hajak is szörnyűek, amit azért nem értek, mert a lovak sörénye viszont gyönyörűen ki van dolgozva.
A kitermelt ércek újratermelődnek? Azt még nem néztem meg.
Vannak persze jó újítások a játékban - itt most elvonatkoztatok a zseniális zenétől és a tájaktól - de sajnos én azt érzem, hogy ezt csak a TES név miatt fogom még tolni egy darabig.
Vicces viszont, hogy némelyik részletre mennyire nem figyeltek a készítők: a karakternek például nincs lábujja. A lábfejen csak becsíkozták a helyüket. Lehet, hogy ez az én baromságom csak, de kb. annyira részletes, mint CJ keze volt a San Andreas-ban. És ez nem attól függ, kinek milyen gépe van. A hajak is szörnyűek, amit azért nem értek, mert a lovak sörénye viszont gyönyörűen ki van dolgozva.
A kitermelt ércek újratermelődnek? Azt még nem néztem meg.
Re: Első benyomások a játékról
Azt még nem tudom megmondani, hogy x hónap múlva mennyire fog lekötni a játék, de ez majd kiderül. Nem sokat tudunk a Radiant Story motorról, csak annyit, amennyi marketing bullshitet elmondtak, de az alapján jó lesz ez. Nyilván a puding próbája az evés. Az biztos, hogy a Skyrim sok 100 órányi szórakozást nyújt. Eddig kb. 30 órát raktam bele (kicsit többet is, mivel a halálok miatti újratöltéskor ugye elveszik a mentés és a halál közötti idő) de még a fő sztoriszál is csak most kezd bonyolódni. Mellékágakba még lényegében bele sem nagyon kezdtem. Tolvaj céhnek csináltam kb. 2 küldetést meg a Stormcloaknál vagyok ott, hogy most letegyem-e nekik az esküt vagy ne.
Haverom kitalálta, hogy mindent meg akar csinálni, mindent ki akar pucolni. Ő még mindig az első faluban van.
Haverom kitalálta, hogy mindent meg akar csinálni, mindent ki akar pucolni. Ő még mindig az első faluban van.
Re: Első benyomások a játékról
Sziasztok!
Láttátok már a Notched Pickaxe-t ??
Nagyon dúrva!!
Én még nem találtam meg de láttam már a pcguruban
Láttátok már a Notched Pickaxe-t ??
Nagyon dúrva!!
Én még nem találtam meg de láttam már a pcguruban
Re: Első benyomások a játékról
nem feltétlenül, mert néha jön szembe egy futár, és a kezedbe nyom egy levelet, amiben az van, hogy ezt és ezt kellene csinálni.Wucli írta: Nem is beszélve arról, hogy egy idő után azzal fog telni az időd, hogy egyik településről fogsz portolni a másikra, hogy találj egy küldetést adó NPC-t. mert ugye nem folyamatosan adják, és elsőre azt se tudod, hogy melyik adja. órákat fogsz eltölteni azzal, hogy levadássz egy küldetést.
Re: Első benyomások a játékról
Jól mondod Hopp NÉHA szembe jön egy futár és ad valami küldit, főleg bauty jellegűeket. Én péntektől három ilyen küldit kaptam. De ha sok küldetést akarsz felvenni magadnak kell megkeresni az NPC-ket. Egy kis segítség az, hogy ha egy küldetést adó NPC közelében mégy el, megszóltás nélkül elkezdi mondani, hogy pl. nem akarsz egy zsoldosnak való munkát. Itt persze érteni kell az angolt. Aki nem beszéli annak egyenként kell megszólítani mindenkit. Itt is könnyítés az, hogy az NPC-k jelentős részével nem is tudsz beszélni.
Egyetértek veled abban, hogy ez egy jó játék, gyönyörű grafikával, jó játékmenettel, jól átdolgozott fejlődési rendszerrel ÉS VÉGRE a Bethesdánál is megértették, hogy az ilyen karakterfejlődéses játékokból a legtöbbet az TPS nézet hozza ki a legtöbbet és nem az FPS. Gondolom a legtöbben FPS-ben nyomják és nem TPS-ben.
Az egyetlen dolog az Oblivionban amit nem bírtam az volt, hogy a TPS nézet hihetetlenül bénára sikeredett így FPS nézetben nyomtam ( nyomom ). De a játékmenetben mindíg zavart, hogy a karim kardjának egy részét látom csak és nem látom a skilleket a mozgását a páncélját. Végre a Bethesda - ha nagy nehezen is - szakított a FPS-el és egy jól használható TPS nézetet is betett. Folyamatosan azt kommunikálták, hogy sokkal jobb FPS nézetben játszani mint TPS-ben. Hülyék ezek, mi jó abban, hogy a kardod hegyét látod csak és igazából nem látod a karid mozgását.
Szóval Hopp tényleg jó játék ez, de az ujjáéledős mobok és ellenfelek NAGYON hiányoznak. Főleg azért mert ezek nélkül előbb-utobb mindenkinél a táj gyönyörű de élettelen pusztaságra fog emlékeztetni.
Wrucli
Egyetértek veled abban, hogy ez egy jó játék, gyönyörű grafikával, jó játékmenettel, jól átdolgozott fejlődési rendszerrel ÉS VÉGRE a Bethesdánál is megértették, hogy az ilyen karakterfejlődéses játékokból a legtöbbet az TPS nézet hozza ki a legtöbbet és nem az FPS. Gondolom a legtöbben FPS-ben nyomják és nem TPS-ben.
Az egyetlen dolog az Oblivionban amit nem bírtam az volt, hogy a TPS nézet hihetetlenül bénára sikeredett így FPS nézetben nyomtam ( nyomom ). De a játékmenetben mindíg zavart, hogy a karim kardjának egy részét látom csak és nem látom a skilleket a mozgását a páncélját. Végre a Bethesda - ha nagy nehezen is - szakított a FPS-el és egy jól használható TPS nézetet is betett. Folyamatosan azt kommunikálták, hogy sokkal jobb FPS nézetben játszani mint TPS-ben. Hülyék ezek, mi jó abban, hogy a kardod hegyét látod csak és igazából nem látod a karid mozgását.
Szóval Hopp tényleg jó játék ez, de az ujjáéledős mobok és ellenfelek NAGYON hiányoznak. Főleg azért mert ezek nélkül előbb-utobb mindenkinél a táj gyönyörű de élettelen pusztaságra fog emlékeztetni.
Wrucli
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Első benyomások a játékról
Engem pl. zavart, hogy felülről néztem a karit az obliban, mert nem láttam mit csinál.
Borzasztóak vagytok. Egyszer az nem jó, hogy sok az ellenfél, most meg hogy kevés...
Szerintem elég gáz, ha úton-útfélen mindenféle rohan ellened, és csak ellened... lásd diablo... Sacredben legalább nem volt idegesítő, mert elfutottál mellettük. Megnézném a játékot, csak szerintem nem indul el
Borzasztóak vagytok. Egyszer az nem jó, hogy sok az ellenfél, most meg hogy kevés...
Szerintem elég gáz, ha úton-útfélen mindenféle rohan ellened, és csak ellened... lásd diablo... Sacredben legalább nem volt idegesítő, mert elfutottál mellettük. Megnézném a játékot, csak szerintem nem indul el
Re: Első benyomások a játékról
Próbáld meg nyugodtan, mert meglepően szar gépeken is képes futni.TGWH írta: Megnézném a játékot, csak szerintem nem indul el
Re: Első benyomások a játékról
Igen, én egyszer majdnem megtámadtam az egyiket mert olyan "bandita" feje volthopp írta:nem feltétlenül, mert néha jön szembe egy futár, és a kezedbe nyom egy levelet, amiben az van, hogy ezt és ezt kellene csinálni.Wucli írta: Nem is beszélve arról, hogy egy idő után azzal fog telni az időd, hogy egyik településről fogsz portolni a másikra, hogy találj egy küldetést adó NPC-t. mert ugye nem folyamatosan adják, és elsőre azt se tudod, hogy melyik adja. órákat fogsz eltölteni azzal, hogy levadássz egy küldetést.
Re: Első benyomások a játékról
Gyerekek, ha megérkezik a Creation Kit csinálok egy olyan modot, amiben minden újraéled (és ha el tudom érni a szintedhez igazodik, de mindenképpen felerősítem)!
Re: Első benyomások a játékról
Hááát, ez eléggé "bénára" sikerült.
Néhyány mondatba:
A táj gyönyörű, de ez önmagában kevés.
Végre megoldották, hogy a NPC (bandita, csontváz katona, ect,) tartozó fegyver a karakterben elvehető legyen.
A farkasírhát már nem is gyüjtöm, unalmas.
Medvével 1x találkoztam, az se élt sokáig. Miért egy katonákkal teli tábor közelébe bukkant fel?
A vámpírok se túl érdekesek, legfeljebb a "szellem" típusúak. De már azok sem.
Már találtam 75% gyorsított mágia növelést (regenerálás), de nem igazán értem a hasznát.
A lockpick. A zárnyítás master szinten sem kihívás. A "bosszantó", hogy ha újratöltöm máshová rakja a "nyitást".
A hegyen egyszer beragadtam, és csak reload segített.
Ha börtönbe megyek, a perket szedi le. Emiatt nem éri meg börtönbe menni. De miért van benne? Érthetetlen.
A könyvek elég sűrűn találhatók, pl. egy helyszínen 4-et találtam.
A settenkedés is érdekes, még nem jöttem rá miért növekszik. Valószínűleg mozogni kell.
Arany ritkán van, bár most 1139-et szedtem össze. Mivel nincs a kazamatákban új ellenség (pl. bandita), nem lesz "arany".
Néhyány mondatba:
A táj gyönyörű, de ez önmagában kevés.
Végre megoldották, hogy a NPC (bandita, csontváz katona, ect,) tartozó fegyver a karakterben elvehető legyen.
A farkasírhát már nem is gyüjtöm, unalmas.
Medvével 1x találkoztam, az se élt sokáig. Miért egy katonákkal teli tábor közelébe bukkant fel?
A vámpírok se túl érdekesek, legfeljebb a "szellem" típusúak. De már azok sem.
Már találtam 75% gyorsított mágia növelést (regenerálás), de nem igazán értem a hasznát.
A lockpick. A zárnyítás master szinten sem kihívás. A "bosszantó", hogy ha újratöltöm máshová rakja a "nyitást".
A hegyen egyszer beragadtam, és csak reload segített.
Ha börtönbe megyek, a perket szedi le. Emiatt nem éri meg börtönbe menni. De miért van benne? Érthetetlen.
A könyvek elég sűrűn találhatók, pl. egy helyszínen 4-et találtam.
A settenkedés is érdekes, még nem jöttem rá miért növekszik. Valószínűleg mozogni kell.
Arany ritkán van, bár most 1139-et szedtem össze. Mivel nincs a kazamatákban új ellenség (pl. bandita), nem lesz "arany".
Re: Első benyomások a játékról
Az előző válaszadóra válaszoltam. A kötőjelek választják el, hogy hol van az ő és az én írásom.
Néhyány mondatba:
A táj gyönyörű, de ez önmagában kevés. - egyetértek
Végre megoldották, hogy a NPC (bandita, csontváz katona, ect,) tartozó fegyver a karakterben elvehető legyen. - egyetértek
A farkasírhát már nem is gyüjtöm, unalmas. - egyetértek
Medvével 1x találkoztam, az se élt sokáig. Miért egy katonákkal teli tábor közelébe bukkant fel? - barlangok közelében keresd
A vámpírok se túl érdekesek, legfeljebb a "szellem" típusúak. De már azok sem. - én még nem találkoztam velük
Már találtam 75% gyorsított mágia növelést (regenerálás), de nem igazán értem a hasznát. - gyorsabban regenerálódik a mágiád. Nekem most olyan 200% al regenerálódik gyorsabban és olyan 400 manám van.
A lockpick. A zárnyítás master szinten sem kihívás. A "bosszantó", hogy ha újratöltöm máshová rakja a "nyitást". - nekem nem töltődik újra
A hegyen egyszer beragadtam, és csak reload segített. - egyetértek
Ha börtönbe megyek, a perket szedi le. Emiatt nem éri meg börtönbe menni. De miért van benne? Érthetetlen. - én még nem mentem börtönbe de ha ez így van, akkor ki kell javítani...
A könyvek elég sűrűn találhatók, pl. egy helyszínen 4-et találtam. - igen elég sok fejlődős könyv van.
A settenkedés is érdekes, még nem jöttem rá miért növekszik. Valószínűleg mozogni kell. - ha settenkedsz akkor növekszik
Arany ritkán van, bár most 1139-et szedtem össze. Mivel nincs a kazamatákban új ellenség (pl. bandita), nem lesz "arany". - megölsz egy sárkányt eladod a csontjait. A csontok darabjai 89-500 arany közt terjednek. ; Elég gyorsan fogy a pénz viszont én nekem most 15.000 rem van és még nem adtam el a 16 sárkány csontot melyet a ládámba őrzök.
Néhyány mondatba:
A táj gyönyörű, de ez önmagában kevés. - egyetértek
Végre megoldották, hogy a NPC (bandita, csontváz katona, ect,) tartozó fegyver a karakterben elvehető legyen. - egyetértek
A farkasírhát már nem is gyüjtöm, unalmas. - egyetértek
Medvével 1x találkoztam, az se élt sokáig. Miért egy katonákkal teli tábor közelébe bukkant fel? - barlangok közelében keresd
A vámpírok se túl érdekesek, legfeljebb a "szellem" típusúak. De már azok sem. - én még nem találkoztam velük
Már találtam 75% gyorsított mágia növelést (regenerálás), de nem igazán értem a hasznát. - gyorsabban regenerálódik a mágiád. Nekem most olyan 200% al regenerálódik gyorsabban és olyan 400 manám van.
A lockpick. A zárnyítás master szinten sem kihívás. A "bosszantó", hogy ha újratöltöm máshová rakja a "nyitást". - nekem nem töltődik újra
A hegyen egyszer beragadtam, és csak reload segített. - egyetértek
Ha börtönbe megyek, a perket szedi le. Emiatt nem éri meg börtönbe menni. De miért van benne? Érthetetlen. - én még nem mentem börtönbe de ha ez így van, akkor ki kell javítani...
A könyvek elég sűrűn találhatók, pl. egy helyszínen 4-et találtam. - igen elég sok fejlődős könyv van.
A settenkedés is érdekes, még nem jöttem rá miért növekszik. Valószínűleg mozogni kell. - ha settenkedsz akkor növekszik
Arany ritkán van, bár most 1139-et szedtem össze. Mivel nincs a kazamatákban új ellenség (pl. bandita), nem lesz "arany". - megölsz egy sárkányt eladod a csontjait. A csontok darabjai 89-500 arany közt terjednek. ; Elég gyorsan fogy a pénz viszont én nekem most 15.000 rem van és még nem adtam el a 16 sárkány csontot melyet a ládámba őrzök.
Első benyomások a játékról
Sziasztok.
A sárkány csonot eladásával vigyázni kéne!:)) Feltételezem, hogy a későbbi sárkány páncélzathoz kelleni fognak. Nem hiszem, hogy sárkány páncélt venni lehet majd minden sarki kereskedésnél. Persze ez csak azokra vonatkozik akik vágynak ilyesmi páncélra. A perkekből úgy tűnik, hogy a sárkány páncélzat jobb lesz mint az eddig megszokott legjobb dedrikus.
Nem értem, hogy mi a baj azzal, hogy a zártörésnél kilépés esetén változik a kobináció? Azt gondolom, hogy túl egyszerű lenne, ha nem igy lenne... A zárnyitást fogd fel amolyan játékon belüli minijátéknak. Számomra külön érdekes kihívás ha 30-35-ös zárnyitással nekiálltam egy expert vagy master zár kinyitásának.
Az újjáéledő ellenfelek viszont nagyon kellenének, 35-ös szintű vagyok, 4-es expert fokozatban játszom, full 4-es szintre fejlesztett ében szettben és fegyverekkel. bejártam a középső részt ( azaz a terület kb. 60 %-át ) kipucoltam az összes dungit, ÉS NINCS ELLEFÉL AKIVEL HARCOLHATNÉK. A dungik 90%-a üres is marad, azaz nincs az Oblivionban megszokott újjáéledés. Azon kevés dungiban ahol újjáéledő ellenfelek vannak, csak bőrpáncélos, vasfegyveres rablók vannak, akiket egy suhintással megölök.
A Bethesda megszüntette az ellenfelek szintkövetését, a dungikban az ujjáéledő ellenfelek olyan szintűek lesznek amilyenek akkor voltak mint amikor először bementél oda, tehát szedheted össze a a bőr páncélokat és vaskardokat, ezért pénz is alig van. Kínomban kiírtottam az összes giantot és mammutot is, pedig olyan békések..sajnáltam is őket, azokban legalább volt kihívás. De nem ujjáéledők, így a középső, sík rész most egy gyönyörű, de élettelen és kihalt terület, ahol semmi kedvem már barangolni.
Hol a p....-ban van az az agyondícsért Radiant story, melyre oly büszke volt a Bethesda?
A sárkány csonot eladásával vigyázni kéne!:)) Feltételezem, hogy a későbbi sárkány páncélzathoz kelleni fognak. Nem hiszem, hogy sárkány páncélt venni lehet majd minden sarki kereskedésnél. Persze ez csak azokra vonatkozik akik vágynak ilyesmi páncélra. A perkekből úgy tűnik, hogy a sárkány páncélzat jobb lesz mint az eddig megszokott legjobb dedrikus.
Nem értem, hogy mi a baj azzal, hogy a zártörésnél kilépés esetén változik a kobináció? Azt gondolom, hogy túl egyszerű lenne, ha nem igy lenne... A zárnyitást fogd fel amolyan játékon belüli minijátéknak. Számomra külön érdekes kihívás ha 30-35-ös zárnyitással nekiálltam egy expert vagy master zár kinyitásának.
Az újjáéledő ellenfelek viszont nagyon kellenének, 35-ös szintű vagyok, 4-es expert fokozatban játszom, full 4-es szintre fejlesztett ében szettben és fegyverekkel. bejártam a középső részt ( azaz a terület kb. 60 %-át ) kipucoltam az összes dungit, ÉS NINCS ELLEFÉL AKIVEL HARCOLHATNÉK. A dungik 90%-a üres is marad, azaz nincs az Oblivionban megszokott újjáéledés. Azon kevés dungiban ahol újjáéledő ellenfelek vannak, csak bőrpáncélos, vasfegyveres rablók vannak, akiket egy suhintással megölök.
A Bethesda megszüntette az ellenfelek szintkövetését, a dungikban az ujjáéledő ellenfelek olyan szintűek lesznek amilyenek akkor voltak mint amikor először bementél oda, tehát szedheted össze a a bőr páncélokat és vaskardokat, ezért pénz is alig van. Kínomban kiírtottam az összes giantot és mammutot is, pedig olyan békések..sajnáltam is őket, azokban legalább volt kihívás. De nem ujjáéledők, így a középső, sík rész most egy gyönyörű, de élettelen és kihalt terület, ahol semmi kedvem már barangolni.
Hol a p....-ban van az az agyondícsért Radiant story, melyre oly büszke volt a Bethesda?
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Első benyomások a játékról
Hehe, lehet, hogy igazából is valami ilyesmi miatt haltak ki a mammutok...
Én a kovácsolást fejlesztettem maxra, a sárkány páncél tényleg a legjobb és jól is néz ki. Daedra cuccot viszont rohadt nehéz csinálni, mivel kell hozzá deadra heart, amiből 6 nap játék után kettőt találtam összesen, az egyiket egy kereskedőnél. A deadra fegyverek a legerősebbek, mint az Oblivionban.
Riftenben, ahányszor csak odamegyek, a birodalmi katonák és a helyi őrök ölik egymást. Ez játékhiba, vagy normális dolog?
A véletlenszerűen generált "küldetések" sajnos csak abból állnak, hogy ölj meg egy óriást/banditát/sárkányt, ez utóbbit ritkábban. Így ez nem valami érdekfeszítő.
Ha igazi játékélményre vágysz (kb. egy napig), told végig a Dark Brotherhood küldetéseket! A vége NAGYON ütős, csak néztem ki a fejemből.
Én a kovácsolást fejlesztettem maxra, a sárkány páncél tényleg a legjobb és jól is néz ki. Daedra cuccot viszont rohadt nehéz csinálni, mivel kell hozzá deadra heart, amiből 6 nap játék után kettőt találtam összesen, az egyiket egy kereskedőnél. A deadra fegyverek a legerősebbek, mint az Oblivionban.
Riftenben, ahányszor csak odamegyek, a birodalmi katonák és a helyi őrök ölik egymást. Ez játékhiba, vagy normális dolog?
A véletlenszerűen generált "küldetések" sajnos csak abból állnak, hogy ölj meg egy óriást/banditát/sárkányt, ez utóbbit ritkábban. Így ez nem valami érdekfeszítő.
Ha igazi játékélményre vágysz (kb. egy napig), told végig a Dark Brotherhood küldetéseket! A vége NAGYON ütős, csak néztem ki a fejemből.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Első benyomások a játékról
Sokat még nem játszottam, másfeles szintű vagyok, max 4 órára volt időm...
Nekem olyan oblivionosnak tűnik... a hangulat az megvan, bár van valami új, nem tudom mi, de valami mint ha nem illene ide... a grafika nem számít ugye, de ilyet már oblivionban is láttunk, a fizika pocsék...
Bugok vannak...
Nem tudom mennyire tudják morrowindesíteni. Egyelőre akkora nagy játéknak nem mondanám, mint amit ígértek...
Nekem olyan oblivionosnak tűnik... a hangulat az megvan, bár van valami új, nem tudom mi, de valami mint ha nem illene ide... a grafika nem számít ugye, de ilyet már oblivionban is láttunk, a fizika pocsék...
Bugok vannak...
Nem tudom mennyire tudják morrowindesíteni. Egyelőre akkora nagy játéknak nem mondanám, mint amit ígértek...
Re: Első benyomások a játékról
Az első gondolatom az volt amikor mentem a szekéren az elején: Lehet jön majd egy sárkány és zűrzavart okoz, és el tudok menekülni..de már most behoznának egy sárkányt, remélem nem....
miután kiszabadultál és találkoztál egy "fogvatartóddal" simán elkezd veled spannolni...
Az első lockpickes zárnál ahol egy varázsló hulla volt, ki volt az a gyökér aki bezárt egy varázslót, és nála hagyta a cuccait?
Sokat híresztelt két fegyveres harc se nagy cucc, egyszerre csak az egyikkel üthetsz (vagyis nálam csak így volt alacsony szinten) + a bal kezes fegyó külső nézetbe csak úgy eltűnik ha elteszed a fegyvereket, + a spell+fegyó kombó még az oblivionba is volt, csak ott c gombot kellett nyomnod.
Hangulattal addig a pontig semmi gondom nem volt, míg fel nem próbáltam a Dark Brotherhood-os ruházatot, komolyan rögtön egy béna szuperhős jutott róla eszembe, és azóta nem is játszottam vele, inkább megyek vissza Morrowindezni, azt komolyabb módok nélkül is nagyon élveztem, és többször is végigvittem, ha azt most kiadnák egy szebb grafikával és Dark Messiah-féle harcrendszerrel akkor Skyrimnak esélye se lenne ellene.
miután kiszabadultál és találkoztál egy "fogvatartóddal" simán elkezd veled spannolni...
Az első lockpickes zárnál ahol egy varázsló hulla volt, ki volt az a gyökér aki bezárt egy varázslót, és nála hagyta a cuccait?
Sokat híresztelt két fegyveres harc se nagy cucc, egyszerre csak az egyikkel üthetsz (vagyis nálam csak így volt alacsony szinten) + a bal kezes fegyó külső nézetbe csak úgy eltűnik ha elteszed a fegyvereket, + a spell+fegyó kombó még az oblivionba is volt, csak ott c gombot kellett nyomnod.
Hangulattal addig a pontig semmi gondom nem volt, míg fel nem próbáltam a Dark Brotherhood-os ruházatot, komolyan rögtön egy béna szuperhős jutott róla eszembe, és azóta nem is játszottam vele, inkább megyek vissza Morrowindezni, azt komolyabb módok nélkül is nagyon élveztem, és többször is végigvittem, ha azt most kiadnák egy szebb grafikával és Dark Messiah-féle harcrendszerrel akkor Skyrimnak esélye se lenne ellene.
Re: Első benyomások a játékról
Találtam egy Gaint Club-ot (Damage 65 Weight 18 Value 1) nem tudom felvenni. A legjobb fegyver
Lenne.
Voltam Raldbthar helyen.
A végén a Dwarven Centurion Guardian csak topogott, könnyű így elbánni az ellennel.
Van egy gépezet, nem bírtam működésre bírni. Sokminden volt nálam, na az nem. Esetleg bugos.
Megjegyzés: Az utolső beragadt elem a víz alatt van
Lenne.
Voltam Raldbthar helyen.
A végén a Dwarven Centurion Guardian csak topogott, könnyű így elbánni az ellennel.
Van egy gépezet, nem bírtam működésre bírni. Sokminden volt nálam, na az nem. Esetleg bugos.
Megjegyzés: Az utolső beragadt elem a víz alatt van
Re: Első benyomások a játékról
Próbáltatok már potiont csinálni. Mondjuk egyszerre, vagy egymás után többet?
El van ez cseszerintve.
El van ez cseszerintve.
Re: Első benyomások a játékról
Nekem nem volt gondom a potion gyártással, működik szépen..aPar aLyza írta:Próbáltatok már potiont csinálni. Mondjuk egyszerre, vagy egymás után többet?
El van ez cseszerintve.
Re: Első benyomások a játékról
Az egész játék sztorija arról szól, hogy a sárkányok visszatérnek. Az a sárkány valószínűleg azért ment pont akkor pont oda, mert a Stormcloak vezetőjét akarták épp kivégezni. Mivel a sárkányokat az éleszti fel, hogy a nordok egymás vérét ontják, ezért eléggé logikus lépés megmenteni az egyik fél vezetőjét, mivel ha megölnék, akkor sanszos, hogy rövid időn belül béke lenne, nem ontanák egymás vérét, és nem éledne fel több sárkány.Sleth írta:Az első gondolatom az volt amikor mentem a szekéren az elején: Lehet jön majd egy sárkány és zűrzavart okoz, és el tudok menekülni..de már most behoznának egy sárkányt, remélem nem....
miután kiszabadultál és találkoztál egy "fogvatartóddal" simán elkezd veled spannolni...
Az első lockpickes zárnál ahol egy varázsló hulla volt, ki volt az a gyökér aki bezárt egy varázslót, és nála hagyta a cuccait?
Sokat híresztelt két fegyveres harc se nagy cucc, egyszerre csak az egyikkel üthetsz (vagyis nálam csak így volt alacsony szinten) + a bal kezes fegyó külső nézetbe csak úgy eltűnik ha elteszed a fegyvereket, + a spell+fegyó kombó még az oblivionba is volt, csak ott c gombot kellett nyomnod.
Hangulattal addig a pontig semmi gondom nem volt, míg fel nem próbáltam a Dark Brotherhood-os ruházatot, komolyan rögtön egy béna szuperhős jutott róla eszembe, és azóta nem is játszottam vele, inkább megyek vissza Morrowindezni, azt komolyabb módok nélkül is nagyon élveztem, és többször is végigvittem, ha azt most kiadnák egy szebb grafikával és Dark Messiah-féle harcrendszerrel akkor Skyrimnak esélye se lenne ellene.
A csávó, aki segít megszöktetni, már akkor is el akart engedni, amikor kiderült, hogy te nem a Stormcloakkal vagy, és nagyon nem tetszett neki, hogy a kapitány ettől függetlenül le akart fejeztetni. Egyáltalán nem meglepő, hogy segít megszökni.
A két fegyveres harc teljes kihasználásához perkeket kell elkölteni, amihez kell néhány szint.
Re: Első benyomások a játékról
Lépjél ki párszor a gyártásbólhopp írta:Nekem nem volt gondom a potion gyártással, működik szépen..aPar aLyza írta:Próbáltatok már potiont csinálni. Mondjuk egyszerre, vagy egymás után többet?
El van ez cseszerintve.
Müködni müködik, de az Oblivionos megoldás jobb volt.
A tárgybűvölés meg maga a katasztrófa, csak azt rakhatsz be valamibe amit egy tárgyból kivettél.
Persze ez szintfüggő, de még nem jutottam el a master szintre tehát csak a számat járatom.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Első benyomások a játékról
Úgy vélem, ez a beépülő megoldja a gondod. Még jó, hogy a Creation Kit kiadása nélkül is lehet módosítani a Skyrimet, így javíthatóak ezek az eszméletlen hiányosságok. (Még hogy 300 óra játékidő egy üres világban.)Wrucli írta:Sziasztok.
Az újjáéledő ellenfelek viszont nagyon kellenének, 35-ös szintű vagyok, 4-es expert fokozatban játszom, full 4-es szintre fejlesztett ében szettben és fegyverekkel. bejártam a középső részt ( azaz a terület kb. 60 %-át ) kipucoltam az összes dungit, ÉS NINCS ELLEFÉL AKIVEL HARCOLHATNÉK. A dungik 90%-a üres is marad, azaz nincs az Oblivionban megszokott újjáéledés. Azon kevés dungiban ahol újjáéledő ellenfelek vannak, csak bőrpáncélos, vasfegyveres rablók vannak, akiket egy suhintással megölök.
Re: Első benyomások a játékról
Olyat vettem észre eddig, hogy ha csinálok egy potiont, akkor elsőre jobban nő a skill, mint másodikra. Ha kilépek-belépek, akkor néha megint jobban nő. Fene tudja, annyira nem izgultam rá, hogy kimaxoljam az alchemy-t.aPar aLyza írta:Lépjél ki párszor a gyártásbólhopp írta:
Nekem nem volt gondom a potion gyártással, működik szépen..
Müködni müködik, de az Oblivionos megoldás jobb volt.
A tárgybűvölés meg maga a katasztrófa, csak azt rakhatsz be valamibe amit egy tárgyból kivettél.
Persze ez szintfüggő, de még nem jutottam el a master szintre tehát csak a számat járatom.
Re: Első benyomások a játékról
Nekem a disposition rendszer hiánya fáj a legjobban. A fallout-os vonalat kihagyhatták volna, mert ez borzalom. A nehézséggel nincs gond, master fokozaton játszom, medvéknek két ütés vagyok 1 másodperc alatt.
Vannak apróságok, még az bosszant hogy a játékos karakternek nem mozog a feje, nem néz szét maga körül, nem nézi meg a hullákat a földön, sem arra nem néz rá akivel épp társalog, ezt mielőbb javítani kéne nekik.
Kevés a tag található a szörny fajokból a játékban. 40 óra után mindössze 2 argóniaival találkoztam.
Nem lehet feleségül venni Khajiit és Wood Elf-et sem.
Ha ezeket orvosolnák akkor jobb lenne mint az Oblivion, de eddig sajna nem az, legalábbis számomra.
Vannak apróságok, még az bosszant hogy a játékos karakternek nem mozog a feje, nem néz szét maga körül, nem nézi meg a hullákat a földön, sem arra nem néz rá akivel épp társalog, ezt mielőbb javítani kéne nekik.
Kevés a tag található a szörny fajokból a játékban. 40 óra után mindössze 2 argóniaival találkoztam.
Nem lehet feleségül venni Khajiit és Wood Elf-et sem.
Ha ezeket orvosolnák akkor jobb lenne mint az Oblivion, de eddig sajna nem az, legalábbis számomra.
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Első benyomások a játékról
Nekem rohadt idegesítő volt a kamerába fröcskölő vér sebesüléskor. Komolyan, sokszor azért öltek meg, mert egyszerűen nem láttam, mit csinálok, pont amikor a leginkább kéne. Ezt el is tüntettem egy moddal.
Egyébként én azt vettem észre, mintha a karakterekre fordították volna a legkevesebb időt. Az elfeknek olyan klingon fejük van, mint a Morrowindben.
Egyébként én azt vettem észre, mintha a karakterekre fordították volna a legkevesebb időt. Az elfeknek olyan klingon fejük van, mint a Morrowindben.
Re: Első benyomások a játékról
Mért hogy lehet egyáltalán házasodni vagy ilyesmi?Arcturus írta:Nekem a disposition rendszer hiánya fáj a legjobban. A fallout-os vonalat kihagyhatták volna, mert ez borzalom. A nehézséggel nincs gond, master fokozaton játszom, medvéknek két ütés vagyok 1 másodperc alatt.
Vannak apróságok, még az bosszant hogy a játékos karakternek nem mozog a feje, nem néz szét maga körül, nem nézi meg a hullákat a földön, sem arra nem néz rá akivel épp társalog, ezt mielőbb javítani kéne nekik.
Kevés a tag található a szörny fajokból a játékban. 40 óra után mindössze 2 argóniaival találkoztam.
Nem lehet feleségül venni Khajiit és Wood Elf-et sem.
Ha ezeket orvosolnák akkor jobb lenne mint az Oblivion, de eddig sajna nem az, legalábbis számomra.
Amúgy igazad van argóniaival alig lehet összefutni de azokkal is alig tudsz beszélni.
- somesz83
- Hozzászólások: 89
- Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:47
- Tartózkodási hely: Miskolc
- Kapcsolat:
Re: Első benyomások a játékról
Végigolvastam a véleményeket... Nem leszek népszerű a sajátommal, az tuti.
1, Az Oblivion után hatalmas előrelépés ez a játék. Végre nincs szinthez igazítás, élnek a városok, van választási lehetőség, nincs megvezetve a játékos úgy, mint az Oblivionban, nem gumiarcúak a karakterek stb. stb.
2, És ezért nem leszek népszerű... Már az Oblivionban is meguntam ezt a dungeon loot játékmenetet, amiben lényegtelen mi a küldetés, a végeredmény és a kivitelezés ugyanaz. Menj egy kazamatába, barlangba stb., gyilkolj le mindenkit, vidd el ami kell, szedj össze mindent és nagyjából ezzel vége is. A Skyrimban, bár kétségtelenül sok az ötletes küldetés, de 30. szintű karakterrel, a végjáték felé a küldetések 80 százaléka őrületes tömeghent volt a föld alatt.
3, A karakterfejlesztés óvodás szint. Lassan BioShock szint ez a perkrendszer. Lassan a Mass Effect-et fogják RPG-nek hívni! Érezhető, hogy az egyébként is népszerű széria a butítással még népszerűbb lehet, s erre a lóra tettek Toddék. Ne terheljük a közönséget holmi karakterlapokkal, képességekkel stb.
4, Ami pozitívum, az a grafika, a sztori és az élő világ, ami elvarázsol. Nagy öröm, hogy végre befolyásolhatjuk is a kalandokat, nem csak végrehajtjuk atom lineáris szálon, mint anno az Oblivionban.
Még lehetne ódákat zengeni, de most hirtelen ennyi jutott eszembe. Mint ős Morrowind játékos, valahogy felemás érzéssel vagyok a Skyrim iránt. Nagyon jó játék, de modokkal felturbózva a Morrowindet még mindig, ennyi év után is jobban élvezném.
Összességében messze nem érte el azt a hatást nálam, mint 2008-ban a Fallout 3, ami egyértelműen az egyik legjobb cRPG amit valaha kiadtak, szerintem. És ezt kicsit sajnálom. Az Elder Scrolls az Oblivionnal felvette ezt az akció-kalandjáték stílust és úgy látszik ez is marad.
1, Az Oblivion után hatalmas előrelépés ez a játék. Végre nincs szinthez igazítás, élnek a városok, van választási lehetőség, nincs megvezetve a játékos úgy, mint az Oblivionban, nem gumiarcúak a karakterek stb. stb.
2, És ezért nem leszek népszerű... Már az Oblivionban is meguntam ezt a dungeon loot játékmenetet, amiben lényegtelen mi a küldetés, a végeredmény és a kivitelezés ugyanaz. Menj egy kazamatába, barlangba stb., gyilkolj le mindenkit, vidd el ami kell, szedj össze mindent és nagyjából ezzel vége is. A Skyrimban, bár kétségtelenül sok az ötletes küldetés, de 30. szintű karakterrel, a végjáték felé a küldetések 80 százaléka őrületes tömeghent volt a föld alatt.
3, A karakterfejlesztés óvodás szint. Lassan BioShock szint ez a perkrendszer. Lassan a Mass Effect-et fogják RPG-nek hívni! Érezhető, hogy az egyébként is népszerű széria a butítással még népszerűbb lehet, s erre a lóra tettek Toddék. Ne terheljük a közönséget holmi karakterlapokkal, képességekkel stb.
4, Ami pozitívum, az a grafika, a sztori és az élő világ, ami elvarázsol. Nagy öröm, hogy végre befolyásolhatjuk is a kalandokat, nem csak végrehajtjuk atom lineáris szálon, mint anno az Oblivionban.
Még lehetne ódákat zengeni, de most hirtelen ennyi jutott eszembe. Mint ős Morrowind játékos, valahogy felemás érzéssel vagyok a Skyrim iránt. Nagyon jó játék, de modokkal felturbózva a Morrowindet még mindig, ennyi év után is jobban élvezném.
Összességében messze nem érte el azt a hatást nálam, mint 2008-ban a Fallout 3, ami egyértelműen az egyik legjobb cRPG amit valaha kiadtak, szerintem. És ezt kicsit sajnálom. Az Elder Scrolls az Oblivionnal felvette ezt az akció-kalandjáték stílust és úgy látszik ez is marad.
Re: Első benyomások a játékról
Lehet házasodni, kell hozzá Mara nyakéke, ha az rajtad van akkor az azt jelenti hogy szabad préda vagy és néhány NJK-nál lehetőség nyílik egy új párbeszéd opcióra házasság kapcsán.MuGeri1999 írta:Mért hogy lehet egyáltalán házasodni vagy ilyesmi?Arcturus írta:Nekem a disposition rendszer hiánya fáj a legjobban. A fallout-os vonalat kihagyhatták volna, mert ez borzalom. A nehézséggel nincs gond, master fokozaton játszom, medvéknek két ütés vagyok 1 másodperc alatt.
Vannak apróságok, még az bosszant hogy a játékos karakternek nem mozog a feje, nem néz szét maga körül, nem nézi meg a hullákat a földön, sem arra nem néz rá akivel épp társalog, ezt mielőbb javítani kéne nekik.
Kevés a tag található a szörny fajokból a játékban. 40 óra után mindössze 2 argóniaival találkoztam.
Nem lehet feleségül venni Khajiit és Wood Elf-et sem.
Ha ezeket orvosolnák akkor jobb lenne mint az Oblivion, de eddig sajna nem az, legalábbis számomra.
Amúgy igazad van argóniaival alig lehet összefutni de azokkal is alig tudsz beszélni.
Re: Első benyomások a játékról
Köszi! Ömm...Valaki meg tudja mondani hol van Mara nyakéke? XDArcturus írta:Lehet házasodni, kell hozzá Mara nyakéke, ha az rajtad van akkor az azt jelenti hogy szabad préda vagy és néhány NJK-nál lehetőség nyílik egy új párbeszéd opcióra házasság kapcsán.MuGeri1999 írta: Mért hogy lehet egyáltalán házasodni vagy ilyesmi?
Amúgy igazad van argóniaival alig lehet összefutni de azokkal is alig tudsz beszélni.
Re: Első benyomások a játékról
Köszi! Ömm...Valaki meg tudja mondani hol van Mara nyakéke? XD
maramalnál Riftenben lehet venni 200 ért
maramalnál Riftenben lehet venni 200 ért
Re: Első benyomások a játékról
Köszi! Már csak meg kell találnom de egy város meg egy név elég jó eséjt ad hogy egy óra alatt megtalálom.
Re: Első benyomások a játékról
Mara templomában van az az alak mert sztem ő az de nem tudok venni tőle semmit. Most épp a küldetéseiket csinálom.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Első benyomások a játékról
Sikerült meglesnem egy normális gépen. Randa... kb. az oblivion is így nézett ki, de akár a Morrowind nagyon feltextúrázva is kb. hasonló szinten van... ez lenne az új motor? Oks, vannak bent szép részek, meg nem a grafika számít, de nem dobtam magam hanyatt a látványtól...