Első benyomások a játékról

Ide kerül minden téma a már megjelent Skyrimről, a modokat kivéve
Avatar
szotsaki
Adminisztrátor
Hozzászólások: 349
Csatlakozott: 2008. feb. 4., hétf. 10:20

Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: szotsaki »

Ide jöhet minden olyan hozzászólás, ami a már megjelent Skyrimról szól általánosságban.
Avatar
szotsaki
Adminisztrátor
Hozzászólások: 349
Csatlakozott: 2008. feb. 4., hétf. 10:20

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: szotsaki »

Az aktív Steam játékosokat ezen az oldalon lehet nyomon követni. Jelenleg több mint 195 000 felhasználó játszik a Skyrimmel!
11-11-11.

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: 11-11-11. »

nem elérhető az én országomban fuck :(
tiadam

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: tiadam »

Nekem a 256Mb-os GeForce 9300-as Videókártyámmal megy a játék.
Avatar
warg
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2011. nov. 7., hétf. 19:47
Tartózkodási hely: BCN

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: warg »

256-os kártyával? Wow!! :-)
Kíváncsi leszek, hogy az enyém fogja-e bírni a gyűrődést! Pff, holnap jön meg a game a pick-pack pontba. Már alig várom! :D
tiadam

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: tiadam »

Intel Pentium DualCore T4400 CPU 1MB L2 és 2.2Ghz
Nvidia GeForce 9300M GS VGA (1500MB a ramokból)
3GB DDR2 memória.

Egy gyönge config, de megy a game. Laptopról van szó.

igaz szinte minimumra lekell venni a beállításokat és a felbontást és az egyik ini file-ban az árnyékokat az abszolút 0-ra vettem le. Szaggatásmentesen nem annyira kegyetlenül ergya grafikával megy szépen a játék. De már várom az új gépemet:)
balala

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: balala »

Nekem se valami erőmű a gépem de azt nem értem hogy 1680x1050es felbontással
bírja a videokártyám (hd 5770 512mb +amd athlon II x3 450)sok fps-el akadozás nélkül mikor
az Obliviont 1024x768as felbontáson min. grafikán felbontáson akadozott
Szerintem nagyon jól kihasználja a gépet a Skyrim és így is nagyon jól néz ki :)
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

tiadam írta:Intel Pentium DualCore T4400 CPU 1MB L2 és 2.2Ghz
Nvidia GeForce 9300M GS VGA (1500MB a ramokból)
3GB DDR2 memória.

Egy gyönge config, de megy a game. Laptopról van szó.

igaz szinte minimumra lekell venni a beállításokat és a felbontást és az egyik ini file-ban az árnyékokat az abszolút 0-ra vettem le. Szaggatásmentesen nem annyira kegyetlenül ergya grafikával megy szépen a játék. De már várom az új gépemet:)
Laptoppal vigyázz, én egyet már szénné égettem anno Oblivionnal! Ha nem gamer laptop akkor nem érdemes kínozni.
Avatar
warg
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2011. nov. 7., hétf. 19:47
Tartózkodási hely: BCN

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: warg »

Arcturus írta:
tiadam írta:Intel Pentium DualCore T4400 CPU 1MB L2 és 2.2Ghz
Nvidia GeForce 9300M GS VGA (1500MB a ramokból)
3GB DDR2 memória.

Egy gyönge config, de megy a game. Laptopról van szó.

igaz szinte minimumra lekell venni a beállításokat és a felbontást és az egyik ini file-ban az árnyékokat az abszolút 0-ra vettem le. Szaggatásmentesen nem annyira kegyetlenül ergya grafikával megy szépen a játék. De már várom az új gépemet:)
Laptoppal vigyázz, én egyet már szénné égettem anno Oblivionnal! Ha nem gamer laptop akkor nem érdemes kínozni.
Huh, ezt jó tudni! Még egy ok arra, hogy vegyek egy tisztességes asztali gépet, de egyelőre megteszi a laptop.
Most értem haza a játékkal, épp a zenéi CD-t hallgatom és telepítek. :D Remélem futni fog gond nélkül.
Maga a zene és a körítés (csomagolás, térkép, manual) nagyon szép, igényes!
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

warg írta: Huh, ezt jó tudni! Még egy ok arra, hogy vegyek egy tisztességes asztali gépet, de egyelőre megteszi a laptop.
Most értem haza a játékkal, épp a zenéi CD-t hallgatom és telepítek. :D Remélem futni fog gond nélkül.
Maga a zene és a körítés (csomagolás, térkép, manual) nagyon szép, igényes!
Én is meghallgattam a CD-t nagyon jók a számok, de a baj az hogy hihetetlenül rövid.
Track-ek:
Dragonborn - 3:55
Under An Ancient Sun - 3:39
The Streets Of Whiterun - 4:04
Sky Above, Voice Within - 3:56
Dragonsearch - 2:20

Összesen 18 perc 7 másodperc, én hosszabbra számítottam, de mivel ez egy ajándék, így is nagyon örülök neki.

Kedvencem harmadik, csodálatos szám lett.
dazsolt
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2009. márc. 6., pén. 18:07
Tartózkodási hely: Tamriel vagy Azeroth

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: dazsolt »

Nekem pár óra játék után az az érzésem, hogy a készítők sokat játszottak a Gothic 3-mal. Szerintem a hangulata inkább Gothicos (persze a sok bug nélkül, és csak a jó dolgokat átvéve belőle pl. páncél és fegyverkészítés) mint Oblivionos. A látvány gyönyörű, a menü meg a térkép viszont nem jött be, valahogy túl konzolosnak tűnik. Összességébe hatalmas gratuláció a Bethesdának ismét nagyot alkottak.Mi meg tűkön ülhetünk a magyarítás elkészültéig :) :) .
Wrucli

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Wrucli »

Sziasztok.

Először is azzal kezdeném, hogy nagy TES rajongó vagyok, az Oblivion a megjelenése óta a gépemen van és folyamatosan játszom vele. Ezért is fáj az amit a Skyrim-ben tapasztaltam így 3 nap játék után. Ha valaki a tapasztalatomat meg tudja cáfoni nagyon boldog leszek ).

A Skyrim egy nagyszerű játék, hihetetlenül szép grafikával, tetszik a fejlődési rendeszer, DE.

Kéremszépen HOL VANNAK az újjáéledő ellenfeleket tartalmazó dungik???? Ugye az Oblivionben ha egy dungit megtisztítottál pl. a rablóktól egy óra mnúlva vissza mehettél oda és akkor már újra harcolhattál a nekrókkal és ez így folytatódott folyamatosan. Az aktuális szintedhez igazított ellenfelek újjáéledtek a felszínen is. A terület csak úgy nyüzsgött a goblinoktól, rablóktól stb.

Mindennek NYOMA sincs a Skyrim-ben. NEM EZT ígérték. Három nap tapasztalata az, hogy ha egy dungit megtisztítasz és a térképen a helyhez az van kiírva, hogy megtisztítva ( clear ) ott NEM élednek újra az ellenfelek. Bejártam a térkép kb felét, de a dungik 3/4-ében NEM élednak újra az ellenfelek. alig 1-2 dungi van ahol igen.

A felszínen pedig elvétve találni ellenfelet. Akár órákig is barangolhatsz a felszínen anélkül, hogy egy épkézlább ellenfélbe botlanál, az is egy árva farkas vagy medve. Hát hol vannak a csapatostul támadó goblinok, banditák stb. amit az Oblivionban megszokhattunk? Elfogott a Gothic3 érzés, ahol is adva van egy hatalmas szabadon bejárható terület, de ha minden ellenfelet megöltél akkor csak egy sivár üres táj marad. Csak nem ezt csinálták a Skyrim-mel is? Ha megölsz minden mammutot és óriást a felszinen kivel fogunk harcolni hónapok mulva, mint ahogy az Obliviónban 4 év után is vígan gyalulom az ellent ma is.

Ha meg tudna valaki cáfolni nagyon boldog lennék.


Wrucli

A hozzászólásomat először egy másik topicba tettem, de inkább ide való, ezért bocsi.
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Hát nekem is elég fura ez. Itt kifejezetten idegesítő az is, hogy némelyik ellenfelet egyből felnyársalom, egy óriás meg például egy csapással kinyír. És az ellenfelek ugyanazt a cuccot használják/hordják, mint az elején, tehát ha az egyik bandita első szintnél rozsdás kardot használt, harminc szinttel később a kollégájánál is csak hasonló erejű fegyver lesz. Én is a megjelenése óta tolom az Obliviont, de ott nem tapasztaltam ilyet.
Másik, ami rendkívül zavar: ugyanolyan magasra ugrok, ugyanolyan gyorsan futok, mintha nem is fejleszteném a karaktert (acrobatics-athletics hiánya). Viz alatt nem tudok kardot se használni, ha egy ellenféllel a vízben vagyunk, ki kell úszni a partra.
Ló továbbra is csak dísznek van, miért nem lehet végre fegyvert használni lóháton?? Az Oblivion abszurd hibája megmaradt: hegyet mászni könnyebb lóháton. Szinte függőleges sziklafalra is felkapaszkodik.:)
Nagyon hiányolom a képességeket - strenght, wisdom, stb. és a kasztokat.
Pusztakezes harc szintén csak van, de nem fejleszthető, fegyverek és páncélok sohasem mennek tönkre, nincs egy egységes, áttekinthető karakterlap szerűség. RPG - ez az elem kopik ki a sorozatból lassan.
hopp

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: hopp »

dazsolt írta:Nekem pár óra játék után az az érzésem, hogy a készítők sokat játszottak a Gothic 3-mal. Szerintem a hangulata inkább Gothicos (persze a sok bug nélkül, és csak a jó dolgokat átvéve belőle pl. páncél és fegyverkészítés) mint Oblivionos. A látvány gyönyörű, a menü meg a térkép viszont nem jött be, valahogy túl konzolosnak tűnik. Összességébe hatalmas gratuláció a Bethesdának ismét nagyot alkottak.Mi meg tűkön ülhetünk a magyarítás elkészültéig :) :) .
A menü valóban konzolos, de ha egyszer hozzászoksz ahhoz, hogy WASD-t használj a menüben is a navigálásra, E-t pedig a kiválasztásra, akkor nagyon kézreálló. Félve mondom, mert nem akarok flamewar-t indítani, de az Apple ismét jó kezelőfelületet csinált (Bethesda odament Apple-höz, hogy segítsenek már egy kicsit).
hopp

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: hopp »

Cthulhucult írta:Hát nekem is elég fura ez. Itt kifejezetten idegesítő az is, hogy némelyik ellenfelet egyből felnyársalom, egy óriás meg például egy csapással kinyír. És az ellenfelek ugyanazt a cuccot használják/hordják, mint az elején, tehát ha az egyik bandita első szintnél rozsdás kardot használt, harminc szinttel később a kollégájánál is csak hasonló erejű fegyver lesz. Én is a megjelenése óta tolom az Obliviont, de ott nem tapasztaltam ilyet.
Másik, ami rendkívül zavar: ugyanolyan magasra ugrok, ugyanolyan gyorsan futok, mintha nem is fejleszteném a karaktert (acrobatics-athletics hiánya). Viz alatt nem tudok kardot se használni, ha egy ellenféllel a vízben vagyunk, ki kell úszni a partra.
Ló továbbra is csak dísznek van, miért nem lehet végre fegyvert használni lóháton?? Az Oblivion abszurd hibája megmaradt: hegyet mászni könnyebb lóháton. Szinte függőleges sziklafalra is felkapaszkodik.:)
Nagyon hiányolom a képességeket - strenght, wisdom, stb. és a kasztokat.
Pusztakezes harc szintén csak van, de nem fejleszthető, fegyverek és páncélok sohasem mennek tönkre, nincs egy egységes, áttekinthető karakterlap szerűség. RPG - ez az elem kopik ki a sorozatból lassan.
Én személy szerint örülök annak, hogy kivették az acrobatics-athletics párost. A legtöbb ember mindenhova ugrálva-futva-háztetőről leesve közlekedett azért, hogy szintet lépjen. Jó, hogy már nincs. Strength, wisdom stb. elsőre lehet, hogy hiányzik, de valójában csak a nyűg volt vele, legalábbis szerintem. A páncélok-fegyverek amortizálódása szintén csak nyűg volt, nekem egyáltalán nem hiányzik.

Azzal sem értek egyet, hogy kezd kikopni az RPG. Az RPG nem az, hogy rakhatsz két pontot strenght-re, egyet meg wisdomra, hanem az, hogy egy bizonyos karakterrel játszol, ami fejlődik, és a döntéseidnek súlya van, hatással vannak a világra. Ezek továbbra is megmaradtak, sőt szerintem még fel is erősödtek.
Wrucli

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Wrucli »

Cthulhucut amiről te írsz az már ismert volt a kezdetektől. A Bethesda kommunikálta, hogy szakít az Oblivionban megszokott szintkövetéssel. Azaz az Oblivionban a játékos szintjéhez igazított ellenfelekkel lehetett találkozni míndíg. Ezt sok kritika érte, ezért itt megszüntették. A skyrim-ben az van, hogy azon kevés dungiban ahool ujjáéledő ellenfelek vannak, csak olyan ellenfelek lesznek mindíg amilyenek akkor voltak mint mikor ELŐSZÖR bementél oda és harcoltál velük.

De a gond az, hogy alig van ujjáéledős dungi, azokat is viszonylag alacsony szinten kipucoltad így azokban bőrpáncélos, vasfegyveres banditák fognak újjáéledni folyamatosan. Így ezekbe már magasabb szinten nem is lesz érdemes visszamenni, mert nem lesz semmilyen kihívás a harcban. Nem is beszélve arról, hogy így csak vas és bőrpáncélokat és fegyvereket fogsz tudni összeszedni. Ettől még az Oblivion szintkövetése is jobb volt.

De még egyszer mondom a legrosszabb az, hogy alig van ujjáéledős dungi. Kb 50 dungit fedeztem fel, ebből 3-4!!!!! az újjáéledős, a többi CLEAR. A felszínen pedig egyszerűen nincsenek ellenfelek. A mammutokat és a giantokat leszámítva ( őket nincs szivem megtámadni, olyan békések ) NINCS ellenség néhány kósza megdvén és tigrisen kívül. Egyébként a mammutok és a giantok sem újjáéledők, kipróbáltam. Az egyik felszini táborukat kipucoltam még két nappal ezelőttés az ugyanúgy üres most is.

Ha végigjátszod a történetet nem lehet mást tenni mint talán egy másik karit indítani, de ezután biztosan törlés következi. Az, hogy négy év után is játszani fogunk vele, teléjesen kizárt. Szomorú vagyok, mert nem ezt ígérték és joggal reméltük azt, hogy a bevált Morrowind és oblivion részleteken nem változtatnak.

Ezt a játékot vártam a legjobban az évben, teljesen le vagyok döbbenve, és kénytelen vagyok kijelenteni, hogy ELBASZTÁK a játékot. Miért kellett a folyamatos harc lehetőségét kivenni a játékból, hisz ez volt az egyik legjobb dolog ami a Morrowindet és az Obliviont naggyá tette.

Wrucli
hopp

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: hopp »

Wrucli írta: Ha végigjátszod a történetet nem lehet mást tenni mint talán egy másik karit indítani, de ezután biztosan törlés következi. Az, hogy négy év után is játszani fogunk vele, teléjesen kizárt. Szomorú vagyok, mert nem ezt ígérték és joggal reméltük azt, hogy a bevált Morrowind és oblivion részleteken nem változtatnak.

Ezt a játékot vártam a legjobban az évben, teljesen le vagyok döbbenve, és kénytelen vagyok kijelenteni, hogy ELBASZTÁK a játékot. Miért kellett a folyamatos harc lehetőségét kivenni a játékból, hisz ez volt az egyik legjobb dolog ami a Morrowindet és az Obliviont naggyá tette.
Ennek épp az ellenkezője igaz. Folyamatosan fogod kapni a véletlenszerű kveszteket, ami elküld egy helyre, hogy ölj meg valakit, szerezz meg valamit, stb. Én már kaptam ilyet kocsmárostól. Onnan lehet megismerni őket, hogy levélben kapod a küldetést (mivel ugye írott szöveget könnyebb generálni, mint hangot). Engem pl. sárkányt ölni küldött el a kocsmáros egy közeli hegytetőre. Bethesda szerint ez nagyjából végtelen játékidőt jelent, mivel ezeknél a küldetéseknél a szintednek megfelelő ellenfél fog megjelenni a célterületen.
Wucli

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Wucli »

Hopp hónapokon keresztül azzal fogsz majd szórakozni, hogy egy üres, kietlen tájon fogsz rohangászni, hogy megölj egy sárkányt vagy megölj egy bandita vezért? Mert ha a felszínen megölöd az összes mammutot és giantot ( amik ugye nem ujjáéledők és kevés van belőlük ) nem marad ott semmi, néhány őzön, nyuszin és rókán kívül. Azzal semmi gond, hogy folyamatosan kapod a küldetéseket az JÓÓÓ, de az is jó lett volna, ha útközben találkozol néhány goblin vagy bandita csapattal és megküzdesz velük, ahogy az Oblivionban. A küldetések, hogy ölj meg egy badita vezért pl. nem pótolják a folyamatos harcot amit az újjáéledő ellenfelek jelentettek volna.

Nem is beszélve arról, hogy egy idő után azzal fog telni az időd, hogy egyik településről fogsz portolni a másikra, hogy találj egy küldetést adó NPC-t. mert ugye nem folyamatosan adják, és elsőre azt se tudod, hogy melyik adja. órákat fogsz eltölteni azzal, hogy levadássz egy küldetést.

A kettőt ötvözni kellett volna. Nincs attól lehangolóbb mint amikor egy nagy és teljesen üres pusztaságban rohangál egyik helyről a másikra a játékos a Gothic3 óta tudom ezt. Persze lehet prtolgatni, de akkor hol marad a játék és a táj élvezete.

Wrucli
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Ha végre meglesz a Creation Kit, akkor gondolom meg lehet csinálni újjáéledőre az ellenfeleket, meg talán az is megoldható lesz, hogy kövessék a szintünket. (Bár én kicsit tartok tőle, remélem azt nem vágták haza teljesen a Constraction Set-hez képest.)
Vannak persze jó újítások a játékban - itt most elvonatkoztatok a zseniális zenétől és a tájaktól - de sajnos én azt érzem, hogy ezt csak a TES név miatt fogom még tolni egy darabig.
Vicces viszont, hogy némelyik részletre mennyire nem figyeltek a készítők: a karakternek például nincs lábujja. A lábfejen csak becsíkozták a helyüket. Lehet, hogy ez az én baromságom csak, de kb. annyira részletes, mint CJ keze volt a San Andreas-ban. És ez nem attól függ, kinek milyen gépe van. A hajak is szörnyűek, amit azért nem értek, mert a lovak sörénye viszont gyönyörűen ki van dolgozva.
A kitermelt ércek újratermelődnek? Azt még nem néztem meg.
hopp

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: hopp »

Azt még nem tudom megmondani, hogy x hónap múlva mennyire fog lekötni a játék, de ez majd kiderül. Nem sokat tudunk a Radiant Story motorról, csak annyit, amennyi marketing bullshitet elmondtak, de az alapján jó lesz ez. Nyilván a puding próbája az evés. Az biztos, hogy a Skyrim sok 100 órányi szórakozást nyújt. Eddig kb. 30 órát raktam bele (kicsit többet is, mivel a halálok miatti újratöltéskor ugye elveszik a mentés és a halál közötti idő) de még a fő sztoriszál is csak most kezd bonyolódni. Mellékágakba még lényegében bele sem nagyon kezdtem. Tolvaj céhnek csináltam kb. 2 küldetést meg a Stormcloaknál vagyok ott, hogy most letegyem-e nekik az esküt vagy ne.

Haverom kitalálta, hogy mindent meg akar csinálni, mindent ki akar pucolni. Ő még mindig az első faluban van. :D
Mark

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Mark »

Sziasztok!
Láttátok már a Notched Pickaxe-t ?? :D
Nagyon dúrva!!
Én még nem találtam meg de láttam már a pcguruban :lol:
hopp

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: hopp »

Wucli írta: Nem is beszélve arról, hogy egy idő után azzal fog telni az időd, hogy egyik településről fogsz portolni a másikra, hogy találj egy küldetést adó NPC-t. mert ugye nem folyamatosan adják, és elsőre azt se tudod, hogy melyik adja. órákat fogsz eltölteni azzal, hogy levadássz egy küldetést.
nem feltétlenül, mert néha jön szembe egy futár, és a kezedbe nyom egy levelet, amiben az van, hogy ezt és ezt kellene csinálni.
Wrucli

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Wrucli »

Jól mondod Hopp NÉHA szembe jön egy futár és ad valami küldit, főleg bauty jellegűeket. Én péntektől három ilyen küldit kaptam. De ha sok küldetést akarsz felvenni magadnak kell megkeresni az NPC-ket. Egy kis segítség az, hogy ha egy küldetést adó NPC közelében mégy el, megszóltás nélkül elkezdi mondani, hogy pl. nem akarsz egy zsoldosnak való munkát. Itt persze érteni kell az angolt. Aki nem beszéli annak egyenként kell megszólítani mindenkit. Itt is könnyítés az, hogy az NPC-k jelentős részével nem is tudsz beszélni.

Egyetértek veled abban, hogy ez egy jó játék, gyönyörű grafikával, jó játékmenettel, jól átdolgozott fejlődési rendszerrel ÉS VÉGRE a Bethesdánál is megértették, hogy az ilyen karakterfejlődéses játékokból a legtöbbet az TPS nézet hozza ki a legtöbbet és nem az FPS. Gondolom a legtöbben FPS-ben nyomják és nem TPS-ben.

Az egyetlen dolog az Oblivionban amit nem bírtam az volt, hogy a TPS nézet hihetetlenül bénára sikeredett így FPS nézetben nyomtam ( nyomom ). De a játékmenetben mindíg zavart, hogy a karim kardjának egy részét látom csak és nem látom a skilleket a mozgását a páncélját. Végre a Bethesda - ha nagy nehezen is - szakított a FPS-el és egy jól használható TPS nézetet is betett. Folyamatosan azt kommunikálták, hogy sokkal jobb FPS nézetben játszani mint TPS-ben. Hülyék ezek, mi jó abban, hogy a kardod hegyét látod csak és igazából nem látod a karid mozgását.

Szóval Hopp tényleg jó játék ez, de az ujjáéledős mobok és ellenfelek NAGYON hiányoznak. Főleg azért mert ezek nélkül előbb-utobb mindenkinél a táj gyönyörű de élettelen pusztaságra fog emlékeztetni.

Wrucli
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Engem pl. zavart, hogy felülről néztem a karit az obliban, mert nem láttam mit csinál.
Borzasztóak vagytok. Egyszer az nem jó, hogy sok az ellenfél, most meg hogy kevés...
Szerintem elég gáz, ha úton-útfélen mindenféle rohan ellened, és csak ellened... lásd diablo... Sacredben legalább nem volt idegesítő, mert elfutottál mellettük. Megnézném a játékot, csak szerintem nem indul el :P
hopp

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: hopp »

TGWH írta: Megnézném a játékot, csak szerintem nem indul el :P
Próbáld meg nyugodtan, mert meglepően szar gépeken is képes futni.
Mark

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Mark »

hopp írta:
Wucli írta: Nem is beszélve arról, hogy egy idő után azzal fog telni az időd, hogy egyik településről fogsz portolni a másikra, hogy találj egy küldetést adó NPC-t. mert ugye nem folyamatosan adják, és elsőre azt se tudod, hogy melyik adja. órákat fogsz eltölteni azzal, hogy levadássz egy küldetést.
nem feltétlenül, mert néha jön szembe egy futár, és a kezedbe nyom egy levelet, amiben az van, hogy ezt és ezt kellene csinálni.
Igen, én egyszer majdnem megtámadtam az egyiket mert olyan "bandita" feje volt :D :mrgreen:
Reboot

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Reboot »

Gyerekek, ha megérkezik a Creation Kit csinálok egy olyan modot, amiben minden újraéled (és ha el tudom érni a szintedhez igazodik, de mindenképpen felerősítem)!
aPar aLyza

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: aPar aLyza »

Hááát, ez eléggé "bénára" sikerült.

Néhyány mondatba:
A táj gyönyörű, de ez önmagában kevés.
Végre megoldották, hogy a NPC (bandita, csontváz katona, ect,) tartozó fegyver a karakterben elvehető legyen.
A farkasírhát már nem is gyüjtöm, unalmas.
Medvével 1x találkoztam, az se élt sokáig. Miért egy katonákkal teli tábor közelébe bukkant fel? :)
A vámpírok se túl érdekesek, legfeljebb a "szellem" típusúak. De már azok sem.
Már találtam 75% gyorsított mágia növelést (regenerálás), de nem igazán értem a hasznát.
A lockpick. A zárnyítás master szinten sem kihívás. A "bosszantó", hogy ha újratöltöm máshová rakja a "nyitást".
A hegyen egyszer beragadtam, és csak reload segített.
Ha börtönbe megyek, a perket szedi le. Emiatt nem éri meg börtönbe menni. De miért van benne? Érthetetlen.
A könyvek elég sűrűn találhatók, pl. egy helyszínen 4-et találtam.
A settenkedés is érdekes, még nem jöttem rá miért növekszik. Valószínűleg mozogni kell.
Arany ritkán van, bár most 1139-et szedtem össze. Mivel nincs a kazamatákban új ellenség (pl. bandita), nem lesz "arany".
Avatar
Adweex
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2009. jún. 18., csüt. 20:53
Tartózkodási hely: Felsőpakony

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Adweex »

Az előző válaszadóra válaszoltam. A kötőjelek választják el, hogy hol van az ő és az én írásom.

Néhyány mondatba:
A táj gyönyörű, de ez önmagában kevés. - egyetértek
Végre megoldották, hogy a NPC (bandita, csontváz katona, ect,) tartozó fegyver a karakterben elvehető legyen. - egyetértek
A farkasírhát már nem is gyüjtöm, unalmas. - egyetértek
Medvével 1x találkoztam, az se élt sokáig. Miért egy katonákkal teli tábor közelébe bukkant fel? :) - barlangok közelében keresd
A vámpírok se túl érdekesek, legfeljebb a "szellem" típusúak. De már azok sem. - én még nem találkoztam velük
Már találtam 75% gyorsított mágia növelést (regenerálás), de nem igazán értem a hasznát. - gyorsabban regenerálódik a mágiád. Nekem most olyan 200% al regenerálódik gyorsabban és olyan 400 manám van.
A lockpick. A zárnyítás master szinten sem kihívás. A "bosszantó", hogy ha újratöltöm máshová rakja a "nyitást". - nekem nem töltődik újra
A hegyen egyszer beragadtam, és csak reload segített. - egyetértek
Ha börtönbe megyek, a perket szedi le. Emiatt nem éri meg börtönbe menni. De miért van benne? Érthetetlen. - én még nem mentem börtönbe de ha ez így van, akkor ki kell javítani...
A könyvek elég sűrűn találhatók, pl. egy helyszínen 4-et találtam. - igen elég sok fejlődős könyv van.
A settenkedés is érdekes, még nem jöttem rá miért növekszik. Valószínűleg mozogni kell. - ha settenkedsz akkor növekszik
Arany ritkán van, bár most 1139-et szedtem össze. Mivel nincs a kazamatákban új ellenség (pl. bandita), nem lesz "arany". - megölsz egy sárkányt eladod a csontjait. A csontok darabjai 89-500 arany közt terjednek. ; Elég gyorsan fogy a pénz viszont én nekem most 15.000 rem van és még nem adtam el a 16 sárkány csontot melyet a ládámba őrzök.
Wrucli

Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Wrucli »

Sziasztok.

A sárkány csonot eladásával vigyázni kéne!:)) Feltételezem, hogy a későbbi sárkány páncélzathoz kelleni fognak. Nem hiszem, hogy sárkány páncélt venni lehet majd minden sarki kereskedésnél. Persze ez csak azokra vonatkozik akik vágynak ilyesmi páncélra. A perkekből úgy tűnik, hogy a sárkány páncélzat jobb lesz mint az eddig megszokott legjobb dedrikus.

Nem értem, hogy mi a baj azzal, hogy a zártörésnél kilépés esetén változik a kobináció? Azt gondolom, hogy túl egyszerű lenne, ha nem igy lenne... A zárnyitást fogd fel amolyan játékon belüli minijátéknak. Számomra külön érdekes kihívás ha 30-35-ös zárnyitással nekiálltam egy expert vagy master zár kinyitásának.

Az újjáéledő ellenfelek viszont nagyon kellenének, 35-ös szintű vagyok, 4-es expert fokozatban játszom, full 4-es szintre fejlesztett ében szettben és fegyverekkel. bejártam a középső részt ( azaz a terület kb. 60 %-át ) kipucoltam az összes dungit, ÉS NINCS ELLEFÉL AKIVEL HARCOLHATNÉK. A dungik 90%-a üres is marad, azaz nincs az Oblivionban megszokott újjáéledés. Azon kevés dungiban ahol újjáéledő ellenfelek vannak, csak bőrpáncélos, vasfegyveres rablók vannak, akiket egy suhintással megölök.

A Bethesda megszüntette az ellenfelek szintkövetését, a dungikban az ujjáéledő ellenfelek olyan szintűek lesznek amilyenek akkor voltak mint amikor először bementél oda, tehát szedheted össze a a bőr páncélokat és vaskardokat, ezért pénz is alig van. Kínomban kiírtottam az összes giantot és mammutot is, pedig olyan békések..sajnáltam is őket, azokban legalább volt kihívás. De nem ujjáéledők, így a középső, sík rész most egy gyönyörű, de élettelen és kihalt terület, ahol semmi kedvem már barangolni.

Hol a p....-ban van az az agyondícsért Radiant story, melyre oly büszke volt a Bethesda?
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Hehe, lehet, hogy igazából is valami ilyesmi miatt haltak ki a mammutok...
Én a kovácsolást fejlesztettem maxra, a sárkány páncél tényleg a legjobb és jól is néz ki. Daedra cuccot viszont rohadt nehéz csinálni, mivel kell hozzá deadra heart, amiből 6 nap játék után kettőt találtam összesen, az egyiket egy kereskedőnél. A deadra fegyverek a legerősebbek, mint az Oblivionban.
Riftenben, ahányszor csak odamegyek, a birodalmi katonák és a helyi őrök ölik egymást. Ez játékhiba, vagy normális dolog?
A véletlenszerűen generált "küldetések" sajnos csak abból állnak, hogy ölj meg egy óriást/banditát/sárkányt, ez utóbbit ritkábban. Így ez nem valami érdekfeszítő.
Ha igazi játékélményre vágysz (kb. egy napig), told végig a Dark Brotherhood küldetéseket! A vége NAGYON ütős, csak néztem ki a fejemből.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Sokat még nem játszottam, másfeles szintű vagyok, max 4 órára volt időm...
Nekem olyan oblivionosnak tűnik... a hangulat az megvan, bár van valami új, nem tudom mi, de valami mint ha nem illene ide... a grafika nem számít ugye, de ilyet már oblivionban is láttunk, a fizika pocsék...
Bugok vannak...
Nem tudom mennyire tudják morrowindesíteni. Egyelőre akkora nagy játéknak nem mondanám, mint amit ígértek...
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Sleth »

Az első gondolatom az volt amikor mentem a szekéren az elején: Lehet jön majd egy sárkány és zűrzavart okoz, és el tudok menekülni..de már most behoznának egy sárkányt, remélem nem....
miután kiszabadultál és találkoztál egy "fogvatartóddal" simán elkezd veled spannolni...
Az első lockpickes zárnál ahol egy varázsló hulla volt, ki volt az a gyökér aki bezárt egy varázslót, és nála hagyta a cuccait?
Sokat híresztelt két fegyveres harc se nagy cucc, egyszerre csak az egyikkel üthetsz (vagyis nálam csak így volt alacsony szinten) + a bal kezes fegyó külső nézetbe csak úgy eltűnik ha elteszed a fegyvereket, + a spell+fegyó kombó még az oblivionba is volt, csak ott c gombot kellett nyomnod.
Hangulattal addig a pontig semmi gondom nem volt, míg fel nem próbáltam a Dark Brotherhood-os ruházatot, komolyan rögtön egy béna szuperhős jutott róla eszembe, és azóta nem is játszottam vele, inkább megyek vissza Morrowindezni, azt komolyabb módok nélkül is nagyon élveztem, és többször is végigvittem, ha azt most kiadnák egy szebb grafikával és Dark Messiah-féle harcrendszerrel akkor Skyrimnak esélye se lenne ellene.
aPar aLyza

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: aPar aLyza »

Találtam egy Gaint Club-ot (Damage 65 Weight 18 Value 1) nem tudom felvenni. A legjobb fegyver :)
Lenne.

Voltam Raldbthar helyen.
A végén a Dwarven Centurion Guardian csak topogott, könnyű így elbánni az ellennel.
Van egy gépezet, nem bírtam működésre bírni. Sokminden volt nálam, na az nem. Esetleg bugos.
Megjegyzés: Az utolső beragadt elem a víz alatt van :D
aPar aLyza

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: aPar aLyza »

Próbáltatok már potiont csinálni. Mondjuk egyszerre, vagy egymás után többet?
El van ez cseszerintve.
hopp

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: hopp »

aPar aLyza írta:Próbáltatok már potiont csinálni. Mondjuk egyszerre, vagy egymás után többet?
El van ez cseszerintve.
Nekem nem volt gondom a potion gyártással, működik szépen..
hopp

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: hopp »

Sleth írta:Az első gondolatom az volt amikor mentem a szekéren az elején: Lehet jön majd egy sárkány és zűrzavart okoz, és el tudok menekülni..de már most behoznának egy sárkányt, remélem nem....
miután kiszabadultál és találkoztál egy "fogvatartóddal" simán elkezd veled spannolni...
Az első lockpickes zárnál ahol egy varázsló hulla volt, ki volt az a gyökér aki bezárt egy varázslót, és nála hagyta a cuccait?
Sokat híresztelt két fegyveres harc se nagy cucc, egyszerre csak az egyikkel üthetsz (vagyis nálam csak így volt alacsony szinten) + a bal kezes fegyó külső nézetbe csak úgy eltűnik ha elteszed a fegyvereket, + a spell+fegyó kombó még az oblivionba is volt, csak ott c gombot kellett nyomnod.
Hangulattal addig a pontig semmi gondom nem volt, míg fel nem próbáltam a Dark Brotherhood-os ruházatot, komolyan rögtön egy béna szuperhős jutott róla eszembe, és azóta nem is játszottam vele, inkább megyek vissza Morrowindezni, azt komolyabb módok nélkül is nagyon élveztem, és többször is végigvittem, ha azt most kiadnák egy szebb grafikával és Dark Messiah-féle harcrendszerrel akkor Skyrimnak esélye se lenne ellene.
Az egész játék sztorija arról szól, hogy a sárkányok visszatérnek. Az a sárkány valószínűleg azért ment pont akkor pont oda, mert a Stormcloak vezetőjét akarták épp kivégezni. Mivel a sárkányokat az éleszti fel, hogy a nordok egymás vérét ontják, ezért eléggé logikus lépés megmenteni az egyik fél vezetőjét, mivel ha megölnék, akkor sanszos, hogy rövid időn belül béke lenne, nem ontanák egymás vérét, és nem éledne fel több sárkány.

A csávó, aki segít megszöktetni, már akkor is el akart engedni, amikor kiderült, hogy te nem a Stormcloakkal vagy, és nagyon nem tetszett neki, hogy a kapitány ettől függetlenül le akart fejeztetni. Egyáltalán nem meglepő, hogy segít megszökni.

A két fegyveres harc teljes kihasználásához perkeket kell elkölteni, amihez kell néhány szint.
aPar aLyza

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: aPar aLyza »

hopp írta:
aPar aLyza írta:Próbáltatok már potiont csinálni. Mondjuk egyszerre, vagy egymás után többet?
El van ez cseszerintve.
Nekem nem volt gondom a potion gyártással, működik szépen..
Lépjél ki párszor a gyártásból :)
Müködni müködik, de az Oblivionos megoldás jobb volt.

A tárgybűvölés meg maga a katasztrófa, csak azt rakhatsz be valamibe amit egy tárgyból kivettél.
Persze ez szintfüggő, de még nem jutottam el a master szintre :D tehát csak a számat járatom.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Vik »

Wrucli írta:Sziasztok.

Az újjáéledő ellenfelek viszont nagyon kellenének, 35-ös szintű vagyok, 4-es expert fokozatban játszom, full 4-es szintre fejlesztett ében szettben és fegyverekkel. bejártam a középső részt ( azaz a terület kb. 60 %-át ) kipucoltam az összes dungit, ÉS NINCS ELLEFÉL AKIVEL HARCOLHATNÉK. A dungik 90%-a üres is marad, azaz nincs az Oblivionban megszokott újjáéledés. Azon kevés dungiban ahol újjáéledő ellenfelek vannak, csak bőrpáncélos, vasfegyveres rablók vannak, akiket egy suhintással megölök.
Úgy vélem, ez a beépülő megoldja a gondod. Még jó, hogy a Creation Kit kiadása nélkül is lehet módosítani a Skyrimet, így javíthatóak ezek az eszméletlen hiányosságok. (Még hogy 300 óra játékidő egy üres világban.)
hopp

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: hopp »

aPar aLyza írta:
hopp írta:
Nekem nem volt gondom a potion gyártással, működik szépen..
Lépjél ki párszor a gyártásból :)
Müködni müködik, de az Oblivionos megoldás jobb volt.

A tárgybűvölés meg maga a katasztrófa, csak azt rakhatsz be valamibe amit egy tárgyból kivettél.
Persze ez szintfüggő, de még nem jutottam el a master szintre :D tehát csak a számat járatom.
Olyat vettem észre eddig, hogy ha csinálok egy potiont, akkor elsőre jobban nő a skill, mint másodikra. Ha kilépek-belépek, akkor néha megint jobban nő. Fene tudja, annyira nem izgultam rá, hogy kimaxoljam az alchemy-t.
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

Nekem a disposition rendszer hiánya fáj a legjobban. A fallout-os vonalat kihagyhatták volna, mert ez borzalom. A nehézséggel nincs gond, master fokozaton játszom, medvéknek két ütés vagyok 1 másodperc alatt.
Vannak apróságok, még az bosszant hogy a játékos karakternek nem mozog a feje, nem néz szét maga körül, nem nézi meg a hullákat a földön, sem arra nem néz rá akivel épp társalog, ezt mielőbb javítani kéne nekik.
Kevés a tag található a szörny fajokból a játékban. 40 óra után mindössze 2 argóniaival találkoztam.
Nem lehet feleségül venni Khajiit és Wood Elf-et sem.
Ha ezeket orvosolnák akkor jobb lenne mint az Oblivion, de eddig sajna nem az, legalábbis számomra.
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Nekem rohadt idegesítő volt a kamerába fröcskölő vér sebesüléskor. Komolyan, sokszor azért öltek meg, mert egyszerűen nem láttam, mit csinálok, pont amikor a leginkább kéne. Ezt el is tüntettem egy moddal.
Egyébként én azt vettem észre, mintha a karakterekre fordították volna a legkevesebb időt. Az elfeknek olyan klingon fejük van, mint a Morrowindben.
MuGeri1999

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: MuGeri1999 »

Arcturus írta:Nekem a disposition rendszer hiánya fáj a legjobban. A fallout-os vonalat kihagyhatták volna, mert ez borzalom. A nehézséggel nincs gond, master fokozaton játszom, medvéknek két ütés vagyok 1 másodperc alatt.
Vannak apróságok, még az bosszant hogy a játékos karakternek nem mozog a feje, nem néz szét maga körül, nem nézi meg a hullákat a földön, sem arra nem néz rá akivel épp társalog, ezt mielőbb javítani kéne nekik.
Kevés a tag található a szörny fajokból a játékban. 40 óra után mindössze 2 argóniaival találkoztam.
Nem lehet feleségül venni Khajiit és Wood Elf-et sem.
Ha ezeket orvosolnák akkor jobb lenne mint az Oblivion, de eddig sajna nem az, legalábbis számomra.
Mért hogy lehet egyáltalán házasodni vagy ilyesmi? :?:
Amúgy igazad van argóniaival alig lehet összefutni de azokkal is alig tudsz beszélni. :(
Avatar
somesz83
Hozzászólások: 89
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:47
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: somesz83 »

Végigolvastam a véleményeket... Nem leszek népszerű a sajátommal, az tuti.

1, Az Oblivion után hatalmas előrelépés ez a játék. Végre nincs szinthez igazítás, élnek a városok, van választási lehetőség, nincs megvezetve a játékos úgy, mint az Oblivionban, nem gumiarcúak a karakterek stb. stb.

2, És ezért nem leszek népszerű... :roll: Már az Oblivionban is meguntam ezt a dungeon loot játékmenetet, amiben lényegtelen mi a küldetés, a végeredmény és a kivitelezés ugyanaz. Menj egy kazamatába, barlangba stb., gyilkolj le mindenkit, vidd el ami kell, szedj össze mindent és nagyjából ezzel vége is. A Skyrimban, bár kétségtelenül sok az ötletes küldetés, de 30. szintű karakterrel, a végjáték felé a küldetések 80 százaléka őrületes tömeghent volt a föld alatt.

3, A karakterfejlesztés óvodás szint. Lassan BioShock szint ez a perkrendszer. Lassan a Mass Effect-et fogják RPG-nek hívni! :D Érezhető, hogy az egyébként is népszerű széria a butítással még népszerűbb lehet, s erre a lóra tettek Toddék. Ne terheljük a közönséget holmi karakterlapokkal, képességekkel stb.

4, Ami pozitívum, az a grafika, a sztori és az élő világ, ami elvarázsol. Nagy öröm, hogy végre befolyásolhatjuk is a kalandokat, nem csak végrehajtjuk atom lineáris szálon, mint anno az Oblivionban.

Még lehetne ódákat zengeni, de most hirtelen ennyi jutott eszembe. Mint ős Morrowind játékos, valahogy felemás érzéssel vagyok a Skyrim iránt. Nagyon jó játék, de modokkal felturbózva a Morrowindet még mindig, ennyi év után is jobban élvezném.
Összességében messze nem érte el azt a hatást nálam, mint 2008-ban a Fallout 3, ami egyértelműen az egyik legjobb cRPG amit valaha kiadtak, szerintem. És ezt kicsit sajnálom. Az Elder Scrolls az Oblivionnal felvette ezt az akció-kalandjáték stílust és úgy látszik ez is marad.
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

MuGeri1999 írta:
Arcturus írta:Nekem a disposition rendszer hiánya fáj a legjobban. A fallout-os vonalat kihagyhatták volna, mert ez borzalom. A nehézséggel nincs gond, master fokozaton játszom, medvéknek két ütés vagyok 1 másodperc alatt.
Vannak apróságok, még az bosszant hogy a játékos karakternek nem mozog a feje, nem néz szét maga körül, nem nézi meg a hullákat a földön, sem arra nem néz rá akivel épp társalog, ezt mielőbb javítani kéne nekik.
Kevés a tag található a szörny fajokból a játékban. 40 óra után mindössze 2 argóniaival találkoztam.
Nem lehet feleségül venni Khajiit és Wood Elf-et sem.
Ha ezeket orvosolnák akkor jobb lenne mint az Oblivion, de eddig sajna nem az, legalábbis számomra.
Mért hogy lehet egyáltalán házasodni vagy ilyesmi? :?:
Amúgy igazad van argóniaival alig lehet összefutni de azokkal is alig tudsz beszélni. :(
Lehet házasodni, kell hozzá Mara nyakéke, ha az rajtad van akkor az azt jelenti hogy szabad préda vagy és néhány NJK-nál lehetőség nyílik egy új párbeszéd opcióra házasság kapcsán.
MuGeri1999

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: MuGeri1999 »

Arcturus írta:
MuGeri1999 írta: Mért hogy lehet egyáltalán házasodni vagy ilyesmi? :?:
Amúgy igazad van argóniaival alig lehet összefutni de azokkal is alig tudsz beszélni. :(
Lehet házasodni, kell hozzá Mara nyakéke, ha az rajtad van akkor az azt jelenti hogy szabad préda vagy és néhány NJK-nál lehetőség nyílik egy új párbeszéd opcióra házasság kapcsán.
Köszi! Ömm...Valaki meg tudja mondani hol van Mara nyakéke? XD
11-11-11.

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: 11-11-11. »

Köszi! Ömm...Valaki meg tudja mondani hol van Mara nyakéke? XD

maramalnál Riftenben lehet venni 200 ért :D
MuGeri1999

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: MuGeri1999 »

Köszi! :) Már csak meg kell találnom de egy város meg egy név elég jó eséjt ad hogy egy óra alatt megtalálom. :lol:
MuGeri1999

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: MuGeri1999 »

Mara templomában van az az alak mert sztem ő az de nem tudok venni tőle semmit. :( Most épp a küldetéseiket csinálom. 8-)
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Első benyomások a játékról

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Sikerült meglesnem egy normális gépen. Randa... kb. az oblivion is így nézett ki, de akár a Morrowind nagyon feltextúrázva is kb. hasonló szinten van... ez lenne az új motor? Oks, vannak bent szép részek, meg nem a grafika számít, de nem dobtam magam hanyatt a látványtól...
Válasz küldése