Morrowind technikai hibák és megoldásuk
Morrowind technikai hibák és megoldásuk
Arra gondoltam, hogy lehetne külön egy ilyen topic a technikai hibáknak és megoldásuknak.
Fekete nap Windos Vista/7 alatt
Megoldás:
http://www.megaupload.com/?d=IX6I7D4B
A /Textures mappába kell bemásolni őket és megszűnik a probléma. Egy külföldi fórumon találtam a megoldást.
Lehet, hogy ide is fel lehetne tenni a pluginok közé, mint Fekete nap fixet.
Fekete nap Windos Vista/7 alatt
Megoldás:
http://www.megaupload.com/?d=IX6I7D4B
A /Textures mappába kell bemásolni őket és megszűnik a probléma. Egy külföldi fórumon találtam a megoldást.
Lehet, hogy ide is fel lehetne tenni a pluginok közé, mint Fekete nap fixet.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Morrowind technikai hibák és megoldásuk
Ok, rajta van a listán. Ha két hét múlva sincs kész, akkor szólj!Deer írta:Arra gondoltam, hogy lehetne külön egy ilyen topic a technikai hibáknak és megoldásuknak.
Fekete nap Windos Vista/7 alatt
Megoldás:
http://www.megaupload.com/?d=IX6I7D4B
A /Textures mappába kell bemásolni őket és megszűnik a probléma. Egy külföldi fórumon találtam a megoldást.
Lehet, hogy ide is fel lehetne tenni a pluginok közé, mint Fekete nap fixet.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Morrowind technikai hibák és megoldásuk
Közben rájöttem, hogy ezt felesleges hozzánk feltölteni, mivel ezen nincs se magyarítani való, se hozzáigazítani nem kell a magyarításhoz.
Re: Morrowind technikai hibák és megoldásuk
hogyan tudom lefordítani az angol pluginokat??? milyen program segítségével esetleg linkelné valaki ? reméllem nem ez a legaktívabb hozzáértő fórum
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Morrowind technikai hibák és megoldásuk
CS-ből tudod exportálni a szövegeket, és SzőtsÁki rendelkezik olyan programmal, amivel elvégezhető a fordítás. Vele kell felvenned a kapcsolatot.viliboy2 írta:hogyan tudom lefordítani az angol pluginokat??? milyen program segítségével esetleg linkelné valaki ? reméllem nem ez a legaktívabb hozzáértő fórum
Re: Morrowind technikai hibák és megoldásuk
Sziasztok!
Az a problémám, hogy a játék futtatásakor egy kis négyzetben a jobb felső sarokban, folyton ott villog a windows asztal. Hozzáállítottam a felbontást, hogy megegyezzen a játékéval, de a probléma továbbra is megmaradt. Hogyan lehetne megszüntetni? Win7 -em van és nvidia 8600 gt-m.
Az a problémám, hogy a játék futtatásakor egy kis négyzetben a jobb felső sarokban, folyton ott villog a windows asztal. Hozzáállítottam a felbontást, hogy megegyezzen a játékéval, de a probléma továbbra is megmaradt. Hogyan lehetne megszüntetni? Win7 -em van és nvidia 8600 gt-m.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Morrowind technikai hibák és megoldásuk
Ha van ott valami kisalkalmazás (óra, processzor terheltség jelző, stb.) akkor kapcsold ki a játék idejére.Sziasztok!
Az a problémám, hogy a játék futtatásakor egy kis négyzetben a jobb felső sarokban, folyton ott villog a windows asztal. Hozzáállítottam a felbontást, hogy megegyezzen a játékéval, de a probléma továbbra is megmaradt. Hogyan lehetne megszüntetni? Win7 -em van és nvidia 8600 gt-m.
Re: Morrowind technikai hibák és megoldásuk
uninstalláltam a morrowindet, de észrevettem, hogy a c: meghajtón a program datában, meg erre-arra maradt egy rakás cucc utána, de még a pluginok után is. letöröltem mindent, de mikor újra felraktam a játékot, ismét hibát jelzett a vibrant3.0 miatt. mikor azt kikapcsoltam, ment a játék, de vibrant látványvilággal. na ez hogy lehet? ráadásul mikor kilépek a játékból, kifagy és feladatkezelővel tudom csak bezárni.
Re: Morrowind technikai hibák és megoldásuk
Az lenne a kérdésem, hogy a magyarosítás után a morrowind.exe-ben milyen változások történnek (Morrowind Code Patch mod csak eredeti exe-vel működik)?
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Morrowind technikai hibák és megoldásuk
Irtó gyorsan rácuppantam a témára...Sleth írta:Az lenne a kérdésem, hogy a magyarosítás után a morrowind.exe-ben milyen változások történnek (Morrowind Code Patch mod csak eredeti exe-vel működik)?
A Morrowind Code Patch rengeteg hibát javít a Morrowindben, de a magyarítás felülírja ezeket, hogy lehessen magyarul feliratozott videókat nézni. Ezzel a programmal ugyanezt a hatást lehet elérni anélkül, hogy felülírnánk a Morrowind Code Patch javításait.
Használata:
El kell indítani a MW_Video_Patch.exe-t, rá kell kattintani a javítás gombra, majd meg kell keresni a Morrowind Code Patch által javítgatott morrowind.exe-t. A többit a program elvégzi. Értelemszerűen, ezt még a magyarítás telepítése előtt kell megtenni, majd még a magyarítás telepítése előtt készíts biztonsági mentést a javított morrowind.exe-ről, amit a magyarítás telepítése után visszamásolhatsz a Morrowind könyvtáradba.
Ha a program nem találja a javításhoz szükséges adatokat, akkor bonyolultabb a helyzet, de nem sokkal. Igyekeztem kiszűrni minden hibalehetőséget.
- Na és ha nincs kedvem emiatt újratelepíteni a magyarítást?
- Mivel a Morrowind Code Patch nem működik a magyarítás telepítése után (fórumon legalábbis ezt olvastam), nincs mit tenni. Hacsak nem szerzel valahonnan egy eredeti Morrowind.exe-t, hogy azt javítgasd...
Letölthető:
A pluginok közül.
További jó játékot,
Vik
(Még pár év, és talán összedobok egy nyilvános fordító programot is a Morrowindhez. Csak érjem utol magam egyszer... )
Re: Morrowind technikai hibák és megoldásuk
Ez a megoldás Morrowind Overhaul-ban a problémára:
Meshes\f\Furn_De_Table_03.NIF törlése
Amit találtam:
"MGSO installs a broken table mesh that the game interprets as missing, so it displays that marker. There are two options:
1. Install the MGSO Patch, which includes the fixed table mesh, along with other fixes.
2. Delete the table mesh, Meshes\f\Furn_De_Table_03.NIF, and the game will use the vanilla mesh contained in the original .bsa file."
Meshes\f\Furn_De_Table_03.NIF törlése
Amit találtam:
"MGSO installs a broken table mesh that the game interprets as missing, so it displays that marker. There are two options:
1. Install the MGSO Patch, which includes the fixed table mesh, along with other fixes.
2. Delete the table mesh, Meshes\f\Furn_De_Table_03.NIF, and the game will use the vanilla mesh contained in the original .bsa file."