Az Oblivion Multiplayer-t egy amatőr fejlesztő csapat kezdte el úgy 2006 Május környékén, majd az Alpha verziót Június, Júliusban adták ki. A Project sajnos 2008 ban véget ért és nem foglalkoztak vele.
Kezdetben a Multiplayer Mod 2 játékost bírt el, majd idővel kibővítették 30 ra.
Mint írtam a Projectnek vége van. Úgyhogy 2008 óta nem érkezett új frissítés, bánatunkra. A csapat oldala >>>http://csusap.csu.edu.au/~mloxto01/index.htm<<< Itt elérhető viszont nem sokat kezdünk vele, mivel a letölthető tartalmak már régen nem működnek.
Tegnap össze ültünk egy barátommal és kíváncsiak voltunk vajon mit is sikerült kihoznunk belőle. 10-20 percet keresgéltünk a neten míg találtunk egy oldalt, hol megőrizték ezt a projectet mely már Oblivion REBORN ra hallgat. Kíváncsiak is voltunk erre a hihetetlen dologra és a Tutorialt követve egyszerűen össze is pakoltuk a szervert. Magyarítással is tökéletesen fut, semmi problémát nem okoz. Nemsokkal realizáltuk, hogy Neten keresztül nem ajánlatos játszani, ha nem gyors a kapcsolat sebességed. Míg Call of Duty vagy WOW nál lazán játszol egy 2 megás nettel. Itt még a 8 sem volt elég.
Úgyhogy gyorsan áthoztuk a gépet, beizzítottuk össze kötöttük. Szárnyalt a sebesség
A szerver elindult és a játékot is rögtön beüzemeltük.
Utána olvastunk, hogy Imperial City közepén vár majd minket egy Lord Drakus (Darkus) NPC akivel csatlakozhatunk a Multiplayer játékba. El is futottunk oda, beszéltünk vele. Kis töltés után barátom megjelent Player0 néven, én pedig Player1 néven. Nagyot nevettünk a mámorító sikeren. Pedig csalódtunk...
Gondoltuk lemegyünk az egyik kazamatába, pontosan Vilervinbe ami nem messze található a Birodalmi várostól. A Barátom követett engem nagyon jó volt menetelni együtt a pusztába. El is értünk a romokhoz ahol két bandita tevékenykedett egy tűzhely körül. Egyik eszegetett másik nézegette a folyót.
Kisebb taktikai megbeszélések után én mint Arch Mage mondtam, hogy a folyó parti embert csöndben settenkedve likvidálom, addig ő szorja meg pár sziporkázó mágiával az épp lakmározó banditát. Így is tettünk. Kedves Mage barátom hamarabb lőtte el a varázslatot mely felkeltette az őrök figyelmét. Hatalmas harcba keveredtünk velük, melynek a kimenetele persze győzelem volt. Örültem is, viszont hallottam a másik hangszóróból hogy a barátom még mindig küzd! De vajon mi ellen?
Fel is álltam átmentem a másik asztalhoz és láttam neki még mind kettő bandita életben van. Nem kellett sok idő és rájöttem. Ha egyikünk megtámad egy NPC-t azok mindkettőnkre rá rontanak, viszont külön külön kell megküzdenünk velük.
Miután a barátom leverte a drága banditákat egymásra néztünk kérdően.
Az Oblivion REBORN-nak jó pár verziója van, olyan 6 környékén.
Végig néztem és Animáció Fixálások és hasonlók voltak.
Csalódtunk meg nem is.
Mind köszönet nekik, hogy ezt elérték, de sajnos nem megyünk semmire. Ha egymást megtámadjuk ránk rontanak az őrök, de nem sebződünk. Külön ellenfeleket kapunk és egymásét nem látjuk.
VISZONT
Lehet Tradelni, vagyis árut cserélni vagy átadni egymásnak ami jó így ha együtt is játszunk a kincseket meg lehet egymással osztani.
Összeségében jó móka volt. De többet is ki lehetett volna hozni belőle. 2008 óta az Oblivion REBORN ról sincs frissítés ami szerintem már nem is fog változni.
Kérdezni lehet, szívesen felelek. Következő postomban leírom, hogyan is kell elkészíteni a szervert ha valaki ki akarja próbálni. - Illetve ha van lelkes programozó, aki feltudná éleszteni ezt a projectet, szívesen társulnék s segítenék csekély programozási tapasztalataimmal.Én magam programozó vagyok, persze csak alap ismeretekkel. Gondolkoztam, hogy meglehetne valósítani ezt az egészet és felhasználni az Oblivion REBORN-t s Létrehozni annak a második változatát (pl.: Oblivon REBORNv2) - de Egyedül nem tudnám megvalósítani.
AdweeX
SZERK: Új Teszt következik. Ezúttal megtaláltuk az Oblivion Online-t ! - HAMAROSAN!