TES 6

Itt folyik minden olyan beszélgetés, ami nem fér be egyik következő kategóriába sem.
Avatar
TESMAN
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011. jún. 7., kedd 22:26
Tartózkodási hely: Skyrim-Riverwood

TES 6

Hozzászólás Szerző: TESMAN »

Melyiket várod a legjobban a Skyrim után?
Avatar
TESMAN
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011. jún. 7., kedd 22:26
Tartózkodási hely: Skyrim-Riverwood

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TESMAN »

valenwood,summerset isle
Avatar
Barni97
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2011. feb. 13., vas. 20:34

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Barni97 »

Én Black Marsh-ot (Argóniát), vagy esetleg High Rock-ot (a bretonok tartományát.)
Avatar
TESMAN
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011. jún. 7., kedd 22:26
Tartózkodási hely: Skyrim-Riverwood

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TESMAN »

az már volt :)
Avatar
Barni97
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2011. feb. 13., vas. 20:34

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Barni97 »

TESMAN írta:az már volt :)
Valóban az én hibám. Az Arena-t és a Daggerfall-t nem játszottam. Akkoriban mikor még ezek voltak a játékok talán még nem is tudtam, hogy mi is az az RPG. :D
TamrieliRocker
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2011. jún. 23., csüt. 21:07
Tartózkodási hely: Égkoszorú, Rockerfalva, Skinheadfalva

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TamrieliRocker »

Barni97 írta:Én Black Marsh-ot (Argóniát), vagy esetleg High Rock-ot (a bretonok tartományát.)

Feketemocsár már volt! (a könyvben)
Avatar
TESMAN
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011. jún. 7., kedd 22:26
Tartózkodási hely: Skyrim-Riverwood

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TESMAN »

könyv?
TamrieliRocker
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2011. jún. 23., csüt. 21:07
Tartózkodási hely: Égkoszorú, Rockerfalva, Skinheadfalva

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TamrieliRocker »

Killer Joe
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2010. dec. 13., hétf. 18:22
Tartózkodási hely: Esztergom vagy Cheydinhal

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Killer Joe »

Morrowind: volt már.
Black March: könyvben volt.
Cyrodiil: volt már.
Skyrim: mindjárt itt van. :D
High Rock, Hammerfell is volt már.
Vagyis marad Valenwood, Summerset Isles és Elsweyr. Ezek közül szerintem egyértelműen Summerset Isles lesz a TES 6, és szerintem ez is lenne a legjobb döntés. Bár én reménykedek egy Elder Scrolls VI: Akavir-ban is. :D
Avatar
Drax
Hozzászólások: 36
Csatlakozott: 2011. szept. 26., hétf. 12:23
Tartózkodási hely: Skyrim
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Drax »

Szívesen látnék egy Morrowind reloaded-et a Skyrim grafikai motorjával. :)
Killer Joe
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2010. dec. 13., hétf. 18:22
Tartózkodási hely: Esztergom vagy Cheydinhal

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Killer Joe »

Drax írta:Szívesen látnék egy Morrowind reloaded-et a Skyrim grafikai motorjával. :)
Jah, az jó lenne. Hiába, a Morrowind volt a legjobb TES...
Nexus Sparda

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Nexus Sparda »

:) Szerintem tök mindegy mi jön utána ha olyan élvezetes lesz mint eddig akkor sztem senki sem csalodik amúgy meg el tudnám fogadni ilyen kiegészitőknek más világokat kisebb szigeteket mondjuk:Pyandonea vagy Yokudát! :) ;)
Gondorfi

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Gondorfi »

Én annak örülnék ha az első 2 részt reebotolnák mert akkor a nagyközönséghez is eljuthatna.Amúgy meg Velenvadon ;)
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Gondorfi írta:Én annak örülnék ha az első 2 részt reebotolnák mert akkor a nagyközönséghez is eljuthatna.Amúgy meg Velenvadon ;)
Az első két rész átírása akár csak Morrowind színvonalú részletességre és látványra lehetetlen. A TES 2 bejárható területe tudtommal kb. Anglia méretű, a városok is irdatlan nagyok és elképesztően sok van belőlük.
Nagyon jó lenne, ha megoldható lenne a dolog, de szerintem képtelenség.

Amúgy Valenwood, vagy újra Morrowind, esetleg Cyrodiil. Morrowindből nem sokat láttunk Vvardenfell szigetén kívül.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TGWH »

,, ha olyan élvezetes lesz mint eddig akkor sztem senki sem csalodik amúgy meg el tudnám fogadni''

Na a poén itten volte kérem szípen elrejtve :D
Lehet az első két rész már készül Morrowind óta v.mi mod formájában :D
Avatar
11-11-11
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2011. okt. 11., kedd 20:44
Tartózkodási hely: Riverwood

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: 11-11-11 »

Na?Lassan 1-2 év és szerintem 1 új TES. :D Mit szeretnétek,melyik tartományt és miért?Én Black Marsh-ot mert szeretem az argóniaikat és a mocsarat, jó kis sötét hangulatú mocsaras rész jó volna :D
Avatar
11-11-11
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2011. okt. 11., kedd 20:44
Tartózkodási hely: Riverwood

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: 11-11-11 »

vandorlovag

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: vandorlovag »

Szerintem a Dwemer háborúk ideje is érdekes lenne... akár egy 4 fős csapatot irányítani, mint a Personal Mobile Base mod borgjait (amit Vic lefordított- kibővített)
Meg itt egy kis csemege: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=BSL ... =endscreen
Daiquiri
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2013. márc. 24., vas. 12:03

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Daiquiri »

vandorlovag írta:Szerintem a Dwemer háborúk ideje is érdekes lenne... akár egy 4 fős csapatot irányítani, mint a Personal Mobile Base mod borgjait (amit Vic lefordított- kibővített)
Meg itt egy kis csemege: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=BSL ... =endscreen
Igen, jó lenne a törpök korába visszamenni, amikor még voltak, vagy pl az ayleidek-ébe.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Daiquiri írta:
vandorlovag írta:Szerintem a Dwemer háborúk ideje is érdekes lenne... akár egy 4 fős csapatot irányítani, mint a Personal Mobile Base mod borgjait (amit Vic lefordított- kibővített)
Meg itt egy kis csemege: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=BSL ... =endscreen
Igen, jó lenne a törpök korába visszamenni, amikor még voltak, vagy pl az ayleidek-ébe.
Törpök nem voltak. Azok elfek voltak :D csak óriásokkal találkoztak először, azért hitték az elfek hogy ők picik :D
Daiquiri
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2013. márc. 24., vas. 12:03

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Daiquiri »

Én kérek elnézést. A mélységi elfekre vagy dwemerekre gondoltam. :D

Csak szerintem mintázták őket az ókori mezopotámiai népekről?

http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2012/ ... 52cr2k.jpg
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Daiquiri írta:Én kérek elnézést. A mélységi elfekre vagy dwemerekre gondoltam. :D

Csak szerintem mintázták őket az ókori mezopotámiai népekről?

http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2012/ ... 52cr2k.jpg
Van benne valami. Nagyon sumer illetve asszír stílusú nép, megfűszerezne egy kis steampunk technológiával. :D
Vandorlovag

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Vandorlovag »

Dr.UnGrammar írta:
Daiquiri írta:Én kérek elnézést. A mélységi elfekre vagy dwemerekre gondoltam. :D

Csak szerintem mintázták őket az ókori mezopotámiai népekről?

http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2012/ ... 52cr2k.jpg
Van benne valami. Nagyon sumer illetve asszír stílusú nép, megfűszerezne egy kis steampunk technológiával. :D
Egyik álmom elég érdekesre sikeredett... dwemerek eltűnésének egy "elhallgatott" részéről szólt, hogy Dumac és Nerevarine hogy és miért barátkozott össze és az eltűnések módjairól szólt...
Egy lengyel bajtárs modjából indultam ki ( http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=1818 ) ...az építkezés már szépen alakul (figyelve a precíz illesztésekre) (fel)új(jított) fegyverek... csak a script készítéssel gyűlt meg a bajom és a nifskope-al... elsősorban a nifskope-hoz kérnék segítséget:
Mit/miket érdemes letölteni és mivel érdemes társítani?
sanyi78

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: sanyi78 »

sziasztok

újra készítik a morowindet skyrim motorjával, már kész pl:

skywind:


ami lassan, nem soká kész

és az obliviont is!!
Although
Hozzászólások: 114
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 9:57

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Although »

Nem tudom, ez jó vagy rossz de ezzel a motorral visszaadni a morrowind hangulatát, világát lehetetlen de az oblivionét se. Ez a motor félig arcade játék motorja.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Although írta:Nem tudom, ez jó vagy rossz de ezzel a motorral visszaadni a morrowind hangulatát, világát lehetetlen de az oblivionét se. Ez a motor félig arcade játék motorja.
Modokkal simán lehet rajta javítani :D ahogy eddig is volt. A gond az, hogy a készítők nem csinálják meg rendesen a játékot.
Although
Hozzászólások: 114
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 9:57

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Although »

TGWH írta:
Although írta:Nem tudom, ez jó vagy rossz de ezzel a motorral visszaadni a morrowind hangulatát, világát lehetetlen de az oblivionét se. Ez a motor félig arcade játék motorja.
Modokkal simán lehet rajta javítani :D ahogy eddig is volt. A gond az, hogy a készítők nem csinálják meg rendesen a játékot.
Az UI-ról beszélek, meg arról hogy a morrowindben voltak még tulajdonságok a karaktergenerálás és karakterlap komolyabb volt de még az Obliba is. Ezek elvesznének. Ez max arra jó, a most TES világhoz csatlakozott sokmillió akciójátékos megismerje az elődöket. Önmagába is nagy munka, nem hiszem hogy vesződnek vele hogy a motort is átalakítsák.
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Sleth »

Although írta: Az UI-ról beszélek, meg arról hogy a morrowindben voltak még tulajdonságok a karaktergenerálás és karakterlap komolyabb volt de még az Obliba is. Ezek elvesznének. Ez max arra jó, a most TES világhoz csatlakozott sokmillió akciójátékos megismerje az elődöket. Önmagába is nagy munka, nem hiszem hogy vesződnek vele hogy a motort is átalakítsák.
Mint például, amikor a Skyrimban egy ork nehéz páncélzatban lelopja a több kilot nyomó páncélt az ellenségről, és nem veszi észre?
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TGWH »

A modderek megoldják. Aki meg nem is akar rpg-t, az marad akciójátékos :D
Although
Hozzászólások: 114
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 9:57

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Although »

Sleth írta:
Although írta: Az UI-ról beszélek, meg arról hogy a morrowindben voltak még tulajdonságok a karaktergenerálás és karakterlap komolyabb volt de még az Obliba is. Ezek elvesznének. Ez max arra jó, a most TES világhoz csatlakozott sokmillió akciójátékos megismerje az elődöket. Önmagába is nagy munka, nem hiszem hogy vesződnek vele hogy a motort is átalakítsák.
Mint például, amikor a Skyrimban egy ork nehéz páncélzatban lelopja a több kilot nyomó páncélt az ellenségről, és nem veszi észre?
Hát ezt nem tudom, összvisz 15-20 órát bírtam az alap skyrimmel messze a legrosszabb minden elder scrool rész között. Tehát nem emlékszem, vagy Skyre volt fenn, de sajna emberünket csak a harc érdekli és tojik a loréra, saját vélemény. Vagy a requiem és akkor még a morrwindnél is durvább. :) Vagy az unleashed de az is jó. Persze ettől még a bután felépített quest rendszer meg a történet nem lesz jobb, Bár a requiem abban is sokmindent javít amit lehet. Nem véletlen mindössze 150e letöltés :D avítt rpsek élvezik főleg. Még nekem is fura, mivel a TEs nem egy BG volt sose. :)

De elvileg rejtetten kezelnie kellene a súlyt a lopakodás képességgel.
Csak hát ha valamit 8 éveseknek készítenek az nem biztos a 20 felettieknek is élmény lesz :D
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Már jó ideje érik bennem, hogy ha lesz új TES (kb 3-4 év múlva, ha meg tudják haladni a Skyrim modderek színvonalát, azaz komoly újítások kellenének), akkor a címének The Elder Scrolls: Nirn -nek kellene lennie.
Csak a nagyobb városokat kellene kidolgozniuk a különböző kontinenseken (mondjuk az alapban Tamriel, a DLC-kben a többi kontinens)+ néhány nagyon kompakt és érdekes fő és mellék küldetésszál, a többit majd a modderek megoldanák.
Teljesen open world-nek kéne lennie a tengereknek is, igazából a hajózást alapból meg kéne oldaniuk.
Egy olyan játék lehetne amit deklaráltan a moddolásra készítenének, hisz a Skyrim sikeréből kiderült, hogy ez a jövő.
Nem tudom kinek mi erről a véleménye, azért írtam le, mert sztem például a Black Marsh már komoly visszalépés lenne hangulatban, magyarán nagyon valószínű a bukta a moddolt Skyrim (Skywind? Skyblivion?) és a rövidesen kész Enderal után.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Hunemperor írta:Már jó ideje érik bennem, hogy ha lesz új TES (kb 3-4 év múlva, ha meg tudják haladni a Skyrim modderek színvonalát, azaz komoly újítások kellenének), akkor a címének The Elder Scrolls: Nirn -nek kellene lennie.
Csak a nagyobb városokat kellene kidolgozniuk a különböző kontinenseken (mondjuk az alapban Tamriel, a DLC-kben a többi kontinens)+ néhány nagyon kompakt és érdekes fő és mellék küldetésszál, a többit majd a modderek megoldanák.
Teljesen open world-nek kéne lennie a tengereknek is, igazából a hajózást alapból meg kéne oldaniuk.
Egy olyan játék lehetne amit deklaráltan a moddolásra készítenének, hisz a Skyrim sikeréből kiderült, hogy ez a jövő.
Nem tudom kinek mi erről a véleménye, azért írtam le, mert sztem például a Black Marsh már komoly visszalépés lenne hangulatban, magyarán nagyon valószínű a bukta a moddolt Skyrim (Skywind? Skyblivion?) és a rövidesen kész Enderal után.
A mocsárból rengeteg jó dolgot ki lehetne hozni, például rabszolgakereskedőket, és a rabszolgák felszabadítását.
Nem lenne rossz a modderekre bízni, de akkor már írjanak ki pályázatokat, és fizessék meg a legjobbakat, mert néha elég elborult ötleteket valósítanak meg...
Grafikai tuningot azért csak a modderek adnak, mert ha az alapjáték nem futna el egy gyengébb gépen, az komoly hátrány lenne a játéknak.

Ma meglestem a Dragon Age inkvizítorait. Kell a fenének moddolt Skyrim :D lassan már abban sem reménykedem, hogy képesek lesznek egyszer feltalálni a valódi fizikával rendelkező tárgyakat, amikbe nem bugzanak bele a karakterek...
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Úgy úgy pályázat, ez jó ötlet.
Mondjuk engem a Dragon Age akkor fog érdekelni, ha ott lesz legalább 5000 mod, mert mióta rászoktam arra, hogy magam alakíthatom, variálhatom a Skyrim-et (ráadásul ilyen nagy választékból), azóta nincs kedvem a többi játékkal játszani.
Mondjuk kevés is az időm, és az is igaz, hogy szinte többet moddolok, mint játszok. Meg az is, hogy néha egy szombat délután elmegy egy hibakereséssel..
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Hunemperor írta:Úgy úgy pályázat, ez jó ötlet.
Csak nem lesz belőle semmi. A kiadó sürget, a játékot készítő cég meg kapkod. Félkész játékokat dobnak piacra, és a játékosok sem háborognak, vagy nem elég látványosan. Kb. egy-két évig biztos el tudnék játszani egész nap, ha lenne időm, annyira le vagyok maradva. Mindennek hiányzik az első egy-két része, na meg kaptam új Wolfeinstein-t :D azt sem lenne rossz meglesni... meg a Painkiller-nek is van valami felújított változata, megnyugtató, kikapcsolódást segítő metálzúzda, a celeron annó megrottyant alatta, a p4-es meg már simán vitte :D
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Sleth »

TGWH írta:
Hunemperor írta:Úgy úgy pályázat, ez jó ötlet.
Csak nem lesz belőle semmi. A kiadó sürget, a játékot készítő cég meg kapkod. Félkész játékokat dobnak piacra, és a játékosok sem háborognak, vagy nem elég látványosan. Kb. egy-két évig biztos el tudnék játszani egész nap, ha lenne időm, annyira le vagyok maradva. Mindennek hiányzik az első egy-két része, na meg kaptam új Wolfeinstein-t :D azt sem lenne rossz meglesni... meg a Painkiller-nek is van valami felújított változata, megnyugtató, kikapcsolódást segítő metálzúzda, a celeron annó megrottyant alatta, a p4-es meg már simán vitte :D
1983-ban volt már egy játékipari válság, mert akkoriban csak úgy elöntötték a sz*r játékok a piact (mint most...), de az emberek megunták, és szinte semmilyen játékot nem vettek meg. Kár, hogy nagy valószínűséggel ez nem fog megismétlődni, mivel mostanra tulságosan lement a játékosok átlagéletkora, illetve mintha régebben több értelmes ember létezett volna.

Akit érdekel az 1983-es játékipari válság:
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Sleth írta: 1983-ban volt már egy játékipari válság, mert akkoriban csak úgy elöntötték a sz*r játékok a piact (mint most...), de az emberek megunták, és szinte semmilyen játékot nem vettek meg. Kár, hogy nagy valószínűséggel ez nem fog megismétlődni, mivel mostanra tulságosan lement a játékosok átlagéletkora, illetve mintha régebben több értelmes ember létezett volna.

Akit érdekel az 1983-es játékipari válság:
Nem érdekel :D most azért vannak jó játékok. A Disciples III sem rossz, de vannak sokkal kisebbek, amik úgy igazán be sem törtek a piacra, pl. Fráter - A titkos testvériség vagy az Avancast - Rise of the Mage. Nem rosszak, sőt jók. A Sacred II is jó, csak nagyon összehányták, és kevés volt az érdeklődő, ahogy az első résznél. Ami még ütött, az a RAGE :D iszonyat jó. Kb. mint annó a Half Life 2.
De nincs kedvem aludni, valamit elkezdenék játszani, csak épp nincs itt ami érdekelne :D
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Sleth »

TGWH írta:
Sleth írta: 1983-ban volt már egy játékipari válság, mert akkoriban csak úgy elöntötték a sz*r játékok a piact (mint most...), de az emberek megunták, és szinte semmilyen játékot nem vettek meg. Kár, hogy nagy valószínűséggel ez nem fog megismétlődni, mivel mostanra tulságosan lement a játékosok átlagéletkora, illetve mintha régebben több értelmes ember létezett volna.

Akit érdekel az 1983-es játékipari válság:
Nem érdekel :D most azért vannak jó játékok. A Disciples III sem rossz, de vannak sokkal kisebbek, amik úgy igazán be sem törtek a piacra, pl. Fráter - A titkos testvériség vagy az Avancast - Rise of the Mage. Nem rosszak, sőt jók. A Sacred II is jó, csak nagyon összehányták, és kevés volt az érdeklődő, ahogy az első résznél. Ami még ütött, az a RAGE :D iszonyat jó. Kb. mint annó a Half Life 2.
De nincs kedvem aludni, valamit elkezdenék játszani, csak épp nincs itt ami érdekelne :D
én most Ragnarok Online-t tolok, mert miért ne. Jó öreg MMORPG, ami még WoW előtt jött ki, így véletlenül se akart arra hasonlítani, kis kölöként játszottam vele, most felnőtt fejjel látom, milyen jól felépített rendszere van.
Amúgy mondják, hogy mit szeretnél elkezdeni, talán tudok valami tippet adni.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Sleth írta: én most Ragnarok Online-t tolok, mert miért ne. Jó öreg MMORPG, ami még WoW előtt jött ki, így véletlenül se akart arra hasonlítani, kis kölöként játszottam vele, most felnőtt fejjel látom, milyen jól felépített rendszere van.
Amúgy mondják, hogy mit szeretnél elkezdeni, talán tudok valami tippet adni.
Nem ismerem, nem nagyon mmorpg-zek, nincs időm, meg net sincs olyan ami elbírná :D
Az utolsó mondatot nem tudom értelmezni...
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Sleth »

TGWH írta:
Sleth írta: én most Ragnarok Online-t tolok, mert miért ne. Jó öreg MMORPG, ami még WoW előtt jött ki, így véletlenül se akart arra hasonlítani, kis kölöként játszottam vele, most felnőtt fejjel látom, milyen jól felépített rendszere van.
Amúgy mondják, hogy mit szeretnél elkezdeni, talán tudok valami tippet adni.
Nem ismerem, nem nagyon mmorpg-zek, nincs időm, meg net sincs olyan ami elbírná :D
Az utolsó mondatot nem tudom értelmezni...
Azért nem tudod értelmezni, mivel nem tudok írni, ahogy látom fogalmazni se, és még emellé lusta is voltam átolvasni mit írtam.

Na mégegyszer megpróbálom leírni hátha sikerül másodjára:
Nyugodtan mondhatod, hogy milyen műfajban keresel játékot, talán tudok tipped adni.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Sleth írta:
Na mégegyszer megpróbálom leírni hátha sikerül másodjára:
Nyugodtan mondhatod, hogy milyen műfajban keresel játékot, talán tudok tipped adni.
Ó így sokkal könnyebb, köszi.
Rpg meg rts
Tegnap majd megfagytam, de hajnali kettőig toltam a Kingdom os Amalurt :D piszok jó. A tolvaj kérdést megoldottam annyival, hogy lefizettem az ürgét, a másikat hármat meg szimplán kinyírtam... egész nap imádkoznak a kápolnában, lehetetetlen lopni, nem próbáltam trükközni többet :D
Mindig belefutok abba a hibába, hogy nem veszek életerő töltő italt... vagy nem találok, vagy ,,áá, elég lesz kettő'' :D aztán a világ pókjai meg elözönlik a helyet. Ez az egy dolog öli meg a játékot, legalábbis nekem. Íjászt játszom, jön a videó, hogy elédugrik a föld alól a pók, gonosz manó, vagy akármi, meg vagy verve...
Meg kellett ölnöm 10 valamit, nem emlékszem a nevükre. Jóvan, van 6 gyógyitalom :D na ezek a valamik böszme nagy dögök voltak, és ritkán járnak egyedül :D íjjal három lövés, de ha hárman vannak, bukott a mutatvány, elugrani előlük meg tömegben lehetetlen, csak ritkán jön ki a ritmus :D
Szerintem jobb mint a Skyrim, igaz annál lassan bármi jobb amit találok, annyira bugos :D
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Sleth »

TGWH írta: Ó így sokkal könnyebb, köszi.
Rpg meg rts
Tegnap majd megfagytam, de hajnali kettőig toltam a Kingdom os Amalurt :D piszok jó. A tolvaj kérdést megoldottam annyival, hogy lefizettem az ürgét, a másikat hármat meg szimplán kinyírtam... egész nap imádkoznak a kápolnában, lehetetetlen lopni, nem próbáltam trükközni többet :D
Mindig belefutok abba a hibába, hogy nem veszek életerő töltő italt... vagy nem találok, vagy ,,áá, elég lesz kettő'' :D aztán a világ pókjai meg elözönlik a helyet. Ez az egy dolog öli meg a játékot, legalábbis nekem. Íjászt játszom, jön a videó, hogy elédugrik a föld alól a pók, gonosz manó, vagy akármi, meg vagy verve...
Meg kellett ölnöm 10 valamit, nem emlékszem a nevükre. Jóvan, van 6 gyógyitalom :D na ezek a valamik böszme nagy dögök voltak, és ritkán járnak egyedül :D íjjal három lövés, de ha hárman vannak, bukott a mutatvány, elugrani előlük meg tömegben lehetetlen, csak ritkán jön ki a ritmus :D
Szerintem jobb mint a Skyrim, igaz annál lassan bármi jobb amit találok, annyira bugos :D
Ha RPG, akkor NWN 2: Mask of Betrayer-t ajánlom, mivel az csak 20 órás játékidővel bír, így betudod fejezni mielőtt kijönne a Pillars of Eternity. Na meg ott van az Arx Fatalis a remek varázslat rendszerével, kár hogy egy időben jött ki a Morrowind-el, mert könnyen lehet, hogy ez is klasszikussá vált volna.
Ha RTS, akkor én a Mount and Blade warband-ot szoktam elővenni kizárólag Floris móddal, vagy Pendor móddal, vagy egy kis heroes 3.

Röviden te egy zsivány íjász vagy aki nem rest megpróbálni lopni a kápolnából , de amikor harcra kerül a sor, akkor csak potit tud inni, meg néha elereszt egy nyilvesszőt, mikor is kellő távolságban van? :)
Gruby
Hozzászólások: 75
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 5:55

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Gruby »

TES 6? és ilyen sok kiegészítő? vagy mi? vagy csak sok off, uff.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Sleth írta: Ha RPG, akkor NWN 2: Mask of Betrayer-t ajánlom, mivel az csak 20 órás játékidővel bír, így betudod fejezni mielőtt kijönne a Pillars of Eternity. Na meg ott van az Arx Fatalis a remek varázslat rendszerével, kár hogy egy időben jött ki a Morrowind-el, mert könnyen lehet, hogy ez is klasszikussá vált volna.
Ha RTS, akkor én a Mount and Blade warband-ot szoktam elővenni kizárólag Floris móddal, vagy Pendor móddal, vagy egy kis heroes 3.

Röviden te egy zsivány íjász vagy aki nem rest megpróbálni lopni a kápolnából , de amikor harcra kerül a sor, akkor csak potit tud inni, meg néha elereszt egy nyilvesszőt, mikor is kellő távolságban van? :)
Jaja, át is kéne menni a beszélgetős részlegbe :D tes6 meg úgyis ráér :D
Tőrök, tündepengék, meg chakramok vannak az íj mellett :D van elég pont mindenre. Ja nem, tündepengékre nem raktam, csak párat, amennyi kellett ahhoz, hogy az íjász részleget tovább tudjam fejleszteni.
Ne is mondd, este a bossfight megszivatott :D beszorultam a sarokba, és nem tudtam kijönni, a nagy batár állatot meg a háttérben két mágus goblin/manó vagy mi védte :D
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Sleth »

Gruby írta:TES 6? és ilyen sok kiegészítő? vagy mi? vagy csak sok off, uff.
Legyen egy kis ON csak a te kérésedre:
TES 6 játszódhatna Black Marsh-ban, Velencére hasonlító városokkal elég hangulatos lenne. Bár úgyis bugos lesz mint az állat, emellett csomó minden hiányozni fog az alapjátékból, így a modderek fogják majd megcsinálni "normálisra" a játékot.
Avatar
somesz83
Hozzászólások: 89
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:47
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: somesz83 »

Nincsenek nagy elvárásaim egy esetleges TES6-tal kapcsolatban. A Skyrim igen alulmúlt mindent. Egy valami hozhatja vissza számomra a TES-t, ha ismét valami meseszerű, egzotikus provinciához nyúlnak, mint pl. anno a Morrowind. Esetleg Black Marsh vagy Valenwood.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Szerintem az lenne műalkotás, ha a TES 6-ban benne lenne morrowind, skyrim, és az Oblivion minden területe, amit a térkép jelez, és így átlehetne menni egyik tartományból a másikba, és eleve nagyon színes lenne, mivel minden kultúrára lehetne alapozni ami idáig volt. Ezen kívül egy kicsit jobb fizikai motor sem ártana, de beérném egy oblivionos motorral is igazság szerint. Ami nagyon fontos lenne, maga a szerepjáték része kicsit összetettebb lenne. Tehát a válaszaink, cselekedeteink kulcsfontosságúan megváltoztathatják egy-egy történést. Skyrmben és a többi részben is az a hiba, hogy nem igazán lehetünk hatással a történésekre... Van 2 max 3 választási lehetőség, de tökmindegy mi a válasz, mert a történetszál 99,7%-ban ugyan úgy fut tovább. Az sem ártana, ha maga a karakterek a játékban kicsit összetettebbek lennének. Pl interakcióban, viselkedésben, lehetne több személyiségjegyük. És a mesterséges intelligencia lehetne magasabb. Skyrimben pl az elég jó, hogy felvesznek tárgyakat a földről, beszélgetnek egymással stb, de rengeteg dolog van ami elég monotonná teszi hamar a karaktereket. PL mindig elmesélik ugyan azt hatszázszor neked, és egymásnak is. Néha sepregetnek, alszanak, ami nem is rossz, de lehetne sokkal összetettebb is ez az egész. Ami még nagyot dobna a játékon, ha visszajönnének a régi skillek, mint pl oblivionban, tehát még az ugrásod is számít. Skyrimben ez eléggé butított lett. Még valami, amiről fontos lenne említést tennem... Elég zavaró, hogy nem ölhetsz meg akárkit. Ha én "jó" karaktert akarok csinálni, megoldhatnák esetleg, hogyha akarom, akkor a tolvajok céhét, és a sötét testvériséget is feldobom a rendőröknek. Ha lenne gladiátorkodás, akármilyen ürüggyel... tegyük fel visszajött valami fanatikus, az egyik tartományba, aki gladiátorkodást akar, vagy bármi, és visszahooznák ami oblivionba volt, azzal a különbséggel, hogy életed végéig gladiátorkodhatsz, az hatalmas dolog lenne megint. Sok minden van, ami eszméletlen jó lennne, de legfontosabbnak igazából azt tartanám, hogy a párbeszédek változatosabbak legyenek, a karakterek személyiségben, viselkedés szempontjából is összetettebbek legyenek, és döntéseink hatással legyenek a törénetszál menetére. Pl bármi lehet... Tegyük fel kapunk egy béna mellékküldetést a tolvajok céhétől, hogy lopj el valamit a valakitől, de ha ellopod, akkor az illető megöleti a császárt, ha nem lopod el, akkor viszont nem keseredik el, és nem öli meg... (most ez hülye példa volt..). A sok monoton szöveg helyett is lehetne azt, hogy nem ismételgetik magukat a karakterek, hanem random másról is lehetne beszélgetni velük, ahol számítana a válasz. Lehetne maga az egész játék háttere is sokkal bonyolultabb... Pl a hírnév és a hírhedtség is lehetne összetettebb... Alapvetően az lenne a legjobb TES 6 ha a meglévő dolgok összetételét mondjuk feltízszereznénk! :) De akkor az évtized játéka készülne mondjuk el. Grafika, fizika, helyett, szerintem a legfontosabb az RPG rész megerősítése lenne, és a területek összefonása... Ha szinte minden válaszunk hatással lennne a játék hátterére, az nagyon izgalmassá tenné a játékot. Pl ha lehetnének ilyen "titkos értékek" hogyha sokan látnak esténként, kkor az emberek pletykálnának rólunk , és ha jó karakterek vagyunk a hírnevünk akár attól is romolhat kicsit. De bármi... Valaki feltesz bármi kérdést, és adunk valami választ, és az hatással lehetne a viszonyára velünk kapcsolatban. Az is zavaró sokszor, hogy az őrök idióták, és egy NPC-t levetkőztetsz gatyára, és úgy marad! :D Egy nagyon magas mesterséges intelligencia (nem csak a karakterek, hanem az egész játék terén), sok párbeszéddel kapcsolatos választási lehetőség, ami hatással van akár nagyon komoly dolgokra is. PL felkérnek, hogy öld meg a császárt, de ha nemet mondasz, kiderül rá egy hétre, hogy pont az a császár háborút indít a tartományotok ellen... (bármi). Rengeteg dolog van...
Mondjuk ezek csak az én futurisztikus elképzeléseim, és valószínű ilyen csak 10 év múlva lesz! :) De nem értem miért nem alkotnak egy ilyen játékot.. Inkább teljen 6 évbe, de olyan játék legyen, ami felülmúl minden eddigi valaha kiadott játékot, és függővé tesz! :D
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Úgy tom, hogy Tamriel lesz, de nem biztos még az infó. Remélem, hogy hozzá moddolják a többi kontinenst is.
Sok mindenben igazad van. hát majd meglátjuk...
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Hunemperor írta:Úgy tom, hogy Tamriel lesz, de nem biztos még az infó. Remélem, hogy hozzá moddolják a többi kontinenst is.
Sok mindenben igazad van. hát majd meglátjuk...
Hááát... egyetlen egy tartományt nem tudtak még normálisan megoldani az utolsó két részben, nem hinném, hogy egy egész kontinens menne nekik :D
Majd kapunk egy akciójátékot, az lesz a vége. El kell fogadni, manapság a játékosok többsége hülye....
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: Sleth »

TGWH írta:
Hunemperor írta:Úgy tom, hogy Tamriel lesz, de nem biztos még az infó. Remélem, hogy hozzá moddolják a többi kontinenst is.
Sok mindenben igazad van. hát majd meglátjuk...
Hááát... egyetlen egy tartományt nem tudtak még normálisan megoldani az utolsó két részben, nem hinném, hogy egy egész kontinens menne nekik :D
Majd kapunk egy akciójátékot, az lesz a vége. El kell fogadni, manapság a játékosok többsége hülye....
Moorowindben is csak Vvardenfell szigete volt a játszóterünk.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: TES 6

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Sleth írta: Moorowindben is csak Vvardenfell szigete volt a játszóterünk.
De azt legalább normálisan meg bírták csinálni. Az új játékoknak megvan az az átka, hogy nagyon el tudnak egy-egy újítással baszarintani régi jó dolgokat. Lásd pl. Worms 3d... Aztán ott a Sacred 2, a látványvilág piszok jó lett, a bugokat el lehetett tüntetni, de valahogy mégsem lett sikeres. Aztán a hárommal kb. 2 percet játszottam, egy rakat sz@r...
Az Oblivion meg az idióta fizikát kapta :D túl nagy meló lett volna normálisan megcsinálni, könnyebb volt lebutítani a játékot.
Válasz küldése