TES 6
Re: TES 6
Én Black Marsh-ot (Argóniát), vagy esetleg High Rock-ot (a bretonok tartományát.)
Re: TES 6
Valóban az én hibám. Az Arena-t és a Daggerfall-t nem játszottam. Akkoriban mikor még ezek voltak a játékok talán még nem is tudtam, hogy mi is az az RPG.TESMAN írta:az már volt
-
- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2011. jún. 23., csüt. 21:07
- Tartózkodási hely: Égkoszorú, Rockerfalva, Skinheadfalva
Re: TES 6
Barni97 írta:Én Black Marsh-ot (Argóniát), vagy esetleg High Rock-ot (a bretonok tartományát.)
Feketemocsár már volt! (a könyvben)
-
- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2011. jún. 23., csüt. 21:07
- Tartózkodási hely: Égkoszorú, Rockerfalva, Skinheadfalva
-
- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2010. dec. 13., hétf. 18:22
- Tartózkodási hely: Esztergom vagy Cheydinhal
Re: TES 6
Morrowind: volt már.
Black March: könyvben volt.
Cyrodiil: volt már.
Skyrim: mindjárt itt van.
High Rock, Hammerfell is volt már.
Vagyis marad Valenwood, Summerset Isles és Elsweyr. Ezek közül szerintem egyértelműen Summerset Isles lesz a TES 6, és szerintem ez is lenne a legjobb döntés. Bár én reménykedek egy Elder Scrolls VI: Akavir-ban is.
Black March: könyvben volt.
Cyrodiil: volt már.
Skyrim: mindjárt itt van.
High Rock, Hammerfell is volt már.
Vagyis marad Valenwood, Summerset Isles és Elsweyr. Ezek közül szerintem egyértelműen Summerset Isles lesz a TES 6, és szerintem ez is lenne a legjobb döntés. Bár én reménykedek egy Elder Scrolls VI: Akavir-ban is.
-
- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2010. dec. 13., hétf. 18:22
- Tartózkodási hely: Esztergom vagy Cheydinhal
Re: TES 6
Jah, az jó lenne. Hiába, a Morrowind volt a legjobb TES...Drax írta:Szívesen látnék egy Morrowind reloaded-et a Skyrim grafikai motorjával.
Re: TES 6
Szerintem tök mindegy mi jön utána ha olyan élvezetes lesz mint eddig akkor sztem senki sem csalodik amúgy meg el tudnám fogadni ilyen kiegészitőknek más világokat kisebb szigeteket mondjuk:Pyandonea vagy Yokudát!
Re: TES 6
Én annak örülnék ha az első 2 részt reebotolnák mert akkor a nagyközönséghez is eljuthatna.Amúgy meg Velenvadon
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: TES 6
Az első két rész átírása akár csak Morrowind színvonalú részletességre és látványra lehetetlen. A TES 2 bejárható területe tudtommal kb. Anglia méretű, a városok is irdatlan nagyok és elképesztően sok van belőlük.Gondorfi írta:Én annak örülnék ha az első 2 részt reebotolnák mert akkor a nagyközönséghez is eljuthatna.Amúgy meg Velenvadon
Nagyon jó lenne, ha megoldható lenne a dolog, de szerintem képtelenség.
Amúgy Valenwood, vagy újra Morrowind, esetleg Cyrodiil. Morrowindből nem sokat láttunk Vvardenfell szigetén kívül.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: TES 6
,, ha olyan élvezetes lesz mint eddig akkor sztem senki sem csalodik amúgy meg el tudnám fogadni''
Na a poén itten volte kérem szípen elrejtve
Lehet az első két rész már készül Morrowind óta v.mi mod formájában
Na a poén itten volte kérem szípen elrejtve
Lehet az első két rész már készül Morrowind óta v.mi mod formájában
Re: TES 6
Na?Lassan 1-2 év és szerintem 1 új TES. Mit szeretnétek,melyik tartományt és miért?Én Black Marsh-ot mert szeretem az argóniaikat és a mocsarat, jó kis sötét hangulatú mocsaras rész jó volna
Re: TES 6
Szerintem a Dwemer háborúk ideje is érdekes lenne... akár egy 4 fős csapatot irányítani, mint a Personal Mobile Base mod borgjait (amit Vic lefordított- kibővített)
Meg itt egy kis csemege: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=BSL ... =endscreen
Meg itt egy kis csemege: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=BSL ... =endscreen
Re: TES 6
Igen, jó lenne a törpök korába visszamenni, amikor még voltak, vagy pl az ayleidek-ébe.vandorlovag írta:Szerintem a Dwemer háborúk ideje is érdekes lenne... akár egy 4 fős csapatot irányítani, mint a Personal Mobile Base mod borgjait (amit Vic lefordított- kibővített)
Meg itt egy kis csemege: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=BSL ... =endscreen
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: TES 6
Törpök nem voltak. Azok elfek voltak csak óriásokkal találkoztak először, azért hitték az elfek hogy ők picikDaiquiri írta:Igen, jó lenne a törpök korába visszamenni, amikor még voltak, vagy pl az ayleidek-ébe.vandorlovag írta:Szerintem a Dwemer háborúk ideje is érdekes lenne... akár egy 4 fős csapatot irányítani, mint a Personal Mobile Base mod borgjait (amit Vic lefordított- kibővített)
Meg itt egy kis csemege: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=BSL ... =endscreen
Re: TES 6
Én kérek elnézést. A mélységi elfekre vagy dwemerekre gondoltam.
Csak szerintem mintázták őket az ókori mezopotámiai népekről?
http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2012/ ... 52cr2k.jpg
Csak szerintem mintázták őket az ókori mezopotámiai népekről?
http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2012/ ... 52cr2k.jpg
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: TES 6
Van benne valami. Nagyon sumer illetve asszír stílusú nép, megfűszerezne egy kis steampunk technológiával.Daiquiri írta:Én kérek elnézést. A mélységi elfekre vagy dwemerekre gondoltam.
Csak szerintem mintázták őket az ókori mezopotámiai népekről?
http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2012/ ... 52cr2k.jpg
Re: TES 6
Egyik álmom elég érdekesre sikeredett... dwemerek eltűnésének egy "elhallgatott" részéről szólt, hogy Dumac és Nerevarine hogy és miért barátkozott össze és az eltűnések módjairól szólt...Dr.UnGrammar írta:Van benne valami. Nagyon sumer illetve asszír stílusú nép, megfűszerezne egy kis steampunk technológiával.Daiquiri írta:Én kérek elnézést. A mélységi elfekre vagy dwemerekre gondoltam.
Csak szerintem mintázták őket az ókori mezopotámiai népekről?
http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2012/ ... 52cr2k.jpg
Egy lengyel bajtárs modjából indultam ki ( http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=1818 ) ...az építkezés már szépen alakul (figyelve a precíz illesztésekre) (fel)új(jított) fegyverek... csak a script készítéssel gyűlt meg a bajom és a nifskope-al... elsősorban a nifskope-hoz kérnék segítséget:
Mit/miket érdemes letölteni és mivel érdemes társítani?
Re: TES 6
sziasztok
újra készítik a morowindet skyrim motorjával, már kész pl:
skywind:
ami lassan, nem soká kész
és az obliviont is!!
újra készítik a morowindet skyrim motorjával, már kész pl:
skywind:
ami lassan, nem soká kész
és az obliviont is!!
Re: TES 6
Nem tudom, ez jó vagy rossz de ezzel a motorral visszaadni a morrowind hangulatát, világát lehetetlen de az oblivionét se. Ez a motor félig arcade játék motorja.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: TES 6
Modokkal simán lehet rajta javítani ahogy eddig is volt. A gond az, hogy a készítők nem csinálják meg rendesen a játékot.Although írta:Nem tudom, ez jó vagy rossz de ezzel a motorral visszaadni a morrowind hangulatát, világát lehetetlen de az oblivionét se. Ez a motor félig arcade játék motorja.
Re: TES 6
Az UI-ról beszélek, meg arról hogy a morrowindben voltak még tulajdonságok a karaktergenerálás és karakterlap komolyabb volt de még az Obliba is. Ezek elvesznének. Ez max arra jó, a most TES világhoz csatlakozott sokmillió akciójátékos megismerje az elődöket. Önmagába is nagy munka, nem hiszem hogy vesződnek vele hogy a motort is átalakítsák.TGWH írta:Modokkal simán lehet rajta javítani ahogy eddig is volt. A gond az, hogy a készítők nem csinálják meg rendesen a játékot.Although írta:Nem tudom, ez jó vagy rossz de ezzel a motorral visszaadni a morrowind hangulatát, világát lehetetlen de az oblivionét se. Ez a motor félig arcade játék motorja.
Re: TES 6
Mint például, amikor a Skyrimban egy ork nehéz páncélzatban lelopja a több kilot nyomó páncélt az ellenségről, és nem veszi észre?Although írta: Az UI-ról beszélek, meg arról hogy a morrowindben voltak még tulajdonságok a karaktergenerálás és karakterlap komolyabb volt de még az Obliba is. Ezek elvesznének. Ez max arra jó, a most TES világhoz csatlakozott sokmillió akciójátékos megismerje az elődöket. Önmagába is nagy munka, nem hiszem hogy vesződnek vele hogy a motort is átalakítsák.
Re: TES 6
Hát ezt nem tudom, összvisz 15-20 órát bírtam az alap skyrimmel messze a legrosszabb minden elder scrool rész között. Tehát nem emlékszem, vagy Skyre volt fenn, de sajna emberünket csak a harc érdekli és tojik a loréra, saját vélemény. Vagy a requiem és akkor még a morrwindnél is durvább. Vagy az unleashed de az is jó. Persze ettől még a bután felépített quest rendszer meg a történet nem lesz jobb, Bár a requiem abban is sokmindent javít amit lehet. Nem véletlen mindössze 150e letöltés avítt rpsek élvezik főleg. Még nekem is fura, mivel a TEs nem egy BG volt sose.Sleth írta:Mint például, amikor a Skyrimban egy ork nehéz páncélzatban lelopja a több kilot nyomó páncélt az ellenségről, és nem veszi észre?Although írta: Az UI-ról beszélek, meg arról hogy a morrowindben voltak még tulajdonságok a karaktergenerálás és karakterlap komolyabb volt de még az Obliba is. Ezek elvesznének. Ez max arra jó, a most TES világhoz csatlakozott sokmillió akciójátékos megismerje az elődöket. Önmagába is nagy munka, nem hiszem hogy vesződnek vele hogy a motort is átalakítsák.
De elvileg rejtetten kezelnie kellene a súlyt a lopakodás képességgel.
Csak hát ha valamit 8 éveseknek készítenek az nem biztos a 20 felettieknek is élmény lesz
-
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18
Re: TES 6
Már jó ideje érik bennem, hogy ha lesz új TES (kb 3-4 év múlva, ha meg tudják haladni a Skyrim modderek színvonalát, azaz komoly újítások kellenének), akkor a címének The Elder Scrolls: Nirn -nek kellene lennie.
Csak a nagyobb városokat kellene kidolgozniuk a különböző kontinenseken (mondjuk az alapban Tamriel, a DLC-kben a többi kontinens)+ néhány nagyon kompakt és érdekes fő és mellék küldetésszál, a többit majd a modderek megoldanák.
Teljesen open world-nek kéne lennie a tengereknek is, igazából a hajózást alapból meg kéne oldaniuk.
Egy olyan játék lehetne amit deklaráltan a moddolásra készítenének, hisz a Skyrim sikeréből kiderült, hogy ez a jövő.
Nem tudom kinek mi erről a véleménye, azért írtam le, mert sztem például a Black Marsh már komoly visszalépés lenne hangulatban, magyarán nagyon valószínű a bukta a moddolt Skyrim (Skywind? Skyblivion?) és a rövidesen kész Enderal után.
Csak a nagyobb városokat kellene kidolgozniuk a különböző kontinenseken (mondjuk az alapban Tamriel, a DLC-kben a többi kontinens)+ néhány nagyon kompakt és érdekes fő és mellék küldetésszál, a többit majd a modderek megoldanák.
Teljesen open world-nek kéne lennie a tengereknek is, igazából a hajózást alapból meg kéne oldaniuk.
Egy olyan játék lehetne amit deklaráltan a moddolásra készítenének, hisz a Skyrim sikeréből kiderült, hogy ez a jövő.
Nem tudom kinek mi erről a véleménye, azért írtam le, mert sztem például a Black Marsh már komoly visszalépés lenne hangulatban, magyarán nagyon valószínű a bukta a moddolt Skyrim (Skywind? Skyblivion?) és a rövidesen kész Enderal után.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: TES 6
A mocsárból rengeteg jó dolgot ki lehetne hozni, például rabszolgakereskedőket, és a rabszolgák felszabadítását.Hunemperor írta:Már jó ideje érik bennem, hogy ha lesz új TES (kb 3-4 év múlva, ha meg tudják haladni a Skyrim modderek színvonalát, azaz komoly újítások kellenének), akkor a címének The Elder Scrolls: Nirn -nek kellene lennie.
Csak a nagyobb városokat kellene kidolgozniuk a különböző kontinenseken (mondjuk az alapban Tamriel, a DLC-kben a többi kontinens)+ néhány nagyon kompakt és érdekes fő és mellék küldetésszál, a többit majd a modderek megoldanák.
Teljesen open world-nek kéne lennie a tengereknek is, igazából a hajózást alapból meg kéne oldaniuk.
Egy olyan játék lehetne amit deklaráltan a moddolásra készítenének, hisz a Skyrim sikeréből kiderült, hogy ez a jövő.
Nem tudom kinek mi erről a véleménye, azért írtam le, mert sztem például a Black Marsh már komoly visszalépés lenne hangulatban, magyarán nagyon valószínű a bukta a moddolt Skyrim (Skywind? Skyblivion?) és a rövidesen kész Enderal után.
Nem lenne rossz a modderekre bízni, de akkor már írjanak ki pályázatokat, és fizessék meg a legjobbakat, mert néha elég elborult ötleteket valósítanak meg...
Grafikai tuningot azért csak a modderek adnak, mert ha az alapjáték nem futna el egy gyengébb gépen, az komoly hátrány lenne a játéknak.
Ma meglestem a Dragon Age inkvizítorait. Kell a fenének moddolt Skyrim lassan már abban sem reménykedem, hogy képesek lesznek egyszer feltalálni a valódi fizikával rendelkező tárgyakat, amikbe nem bugzanak bele a karakterek...
-
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18
Re: TES 6
Úgy úgy pályázat, ez jó ötlet.
Mondjuk engem a Dragon Age akkor fog érdekelni, ha ott lesz legalább 5000 mod, mert mióta rászoktam arra, hogy magam alakíthatom, variálhatom a Skyrim-et (ráadásul ilyen nagy választékból), azóta nincs kedvem a többi játékkal játszani.
Mondjuk kevés is az időm, és az is igaz, hogy szinte többet moddolok, mint játszok. Meg az is, hogy néha egy szombat délután elmegy egy hibakereséssel..
Mondjuk engem a Dragon Age akkor fog érdekelni, ha ott lesz legalább 5000 mod, mert mióta rászoktam arra, hogy magam alakíthatom, variálhatom a Skyrim-et (ráadásul ilyen nagy választékból), azóta nincs kedvem a többi játékkal játszani.
Mondjuk kevés is az időm, és az is igaz, hogy szinte többet moddolok, mint játszok. Meg az is, hogy néha egy szombat délután elmegy egy hibakereséssel..
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: TES 6
Csak nem lesz belőle semmi. A kiadó sürget, a játékot készítő cég meg kapkod. Félkész játékokat dobnak piacra, és a játékosok sem háborognak, vagy nem elég látványosan. Kb. egy-két évig biztos el tudnék játszani egész nap, ha lenne időm, annyira le vagyok maradva. Mindennek hiányzik az első egy-két része, na meg kaptam új Wolfeinstein-t azt sem lenne rossz meglesni... meg a Painkiller-nek is van valami felújított változata, megnyugtató, kikapcsolódást segítő metálzúzda, a celeron annó megrottyant alatta, a p4-es meg már simán vitteHunemperor írta:Úgy úgy pályázat, ez jó ötlet.
Re: TES 6
1983-ban volt már egy játékipari válság, mert akkoriban csak úgy elöntötték a sz*r játékok a piact (mint most...), de az emberek megunták, és szinte semmilyen játékot nem vettek meg. Kár, hogy nagy valószínűséggel ez nem fog megismétlődni, mivel mostanra tulságosan lement a játékosok átlagéletkora, illetve mintha régebben több értelmes ember létezett volna.TGWH írta:Csak nem lesz belőle semmi. A kiadó sürget, a játékot készítő cég meg kapkod. Félkész játékokat dobnak piacra, és a játékosok sem háborognak, vagy nem elég látványosan. Kb. egy-két évig biztos el tudnék játszani egész nap, ha lenne időm, annyira le vagyok maradva. Mindennek hiányzik az első egy-két része, na meg kaptam új Wolfeinstein-t azt sem lenne rossz meglesni... meg a Painkiller-nek is van valami felújított változata, megnyugtató, kikapcsolódást segítő metálzúzda, a celeron annó megrottyant alatta, a p4-es meg már simán vitteHunemperor írta:Úgy úgy pályázat, ez jó ötlet.
Akit érdekel az 1983-es játékipari válság:
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: TES 6
Nem érdekel most azért vannak jó játékok. A Disciples III sem rossz, de vannak sokkal kisebbek, amik úgy igazán be sem törtek a piacra, pl. Fráter - A titkos testvériség vagy az Avancast - Rise of the Mage. Nem rosszak, sőt jók. A Sacred II is jó, csak nagyon összehányták, és kevés volt az érdeklődő, ahogy az első résznél. Ami még ütött, az a RAGE iszonyat jó. Kb. mint annó a Half Life 2.Sleth írta: 1983-ban volt már egy játékipari válság, mert akkoriban csak úgy elöntötték a sz*r játékok a piact (mint most...), de az emberek megunták, és szinte semmilyen játékot nem vettek meg. Kár, hogy nagy valószínűséggel ez nem fog megismétlődni, mivel mostanra tulságosan lement a játékosok átlagéletkora, illetve mintha régebben több értelmes ember létezett volna.
Akit érdekel az 1983-es játékipari válság:
De nincs kedvem aludni, valamit elkezdenék játszani, csak épp nincs itt ami érdekelne
Re: TES 6
én most Ragnarok Online-t tolok, mert miért ne. Jó öreg MMORPG, ami még WoW előtt jött ki, így véletlenül se akart arra hasonlítani, kis kölöként játszottam vele, most felnőtt fejjel látom, milyen jól felépített rendszere van.TGWH írta:Nem érdekel most azért vannak jó játékok. A Disciples III sem rossz, de vannak sokkal kisebbek, amik úgy igazán be sem törtek a piacra, pl. Fráter - A titkos testvériség vagy az Avancast - Rise of the Mage. Nem rosszak, sőt jók. A Sacred II is jó, csak nagyon összehányták, és kevés volt az érdeklődő, ahogy az első résznél. Ami még ütött, az a RAGE iszonyat jó. Kb. mint annó a Half Life 2.Sleth írta: 1983-ban volt már egy játékipari válság, mert akkoriban csak úgy elöntötték a sz*r játékok a piact (mint most...), de az emberek megunták, és szinte semmilyen játékot nem vettek meg. Kár, hogy nagy valószínűséggel ez nem fog megismétlődni, mivel mostanra tulságosan lement a játékosok átlagéletkora, illetve mintha régebben több értelmes ember létezett volna.
Akit érdekel az 1983-es játékipari válság:
De nincs kedvem aludni, valamit elkezdenék játszani, csak épp nincs itt ami érdekelne
Amúgy mondják, hogy mit szeretnél elkezdeni, talán tudok valami tippet adni.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: TES 6
Nem ismerem, nem nagyon mmorpg-zek, nincs időm, meg net sincs olyan ami elbírnáSleth írta: én most Ragnarok Online-t tolok, mert miért ne. Jó öreg MMORPG, ami még WoW előtt jött ki, így véletlenül se akart arra hasonlítani, kis kölöként játszottam vele, most felnőtt fejjel látom, milyen jól felépített rendszere van.
Amúgy mondják, hogy mit szeretnél elkezdeni, talán tudok valami tippet adni.
Az utolsó mondatot nem tudom értelmezni...
Re: TES 6
Azért nem tudod értelmezni, mivel nem tudok írni, ahogy látom fogalmazni se, és még emellé lusta is voltam átolvasni mit írtam.TGWH írta:Nem ismerem, nem nagyon mmorpg-zek, nincs időm, meg net sincs olyan ami elbírnáSleth írta: én most Ragnarok Online-t tolok, mert miért ne. Jó öreg MMORPG, ami még WoW előtt jött ki, így véletlenül se akart arra hasonlítani, kis kölöként játszottam vele, most felnőtt fejjel látom, milyen jól felépített rendszere van.
Amúgy mondják, hogy mit szeretnél elkezdeni, talán tudok valami tippet adni.
Az utolsó mondatot nem tudom értelmezni...
Na mégegyszer megpróbálom leírni hátha sikerül másodjára:
Nyugodtan mondhatod, hogy milyen műfajban keresel játékot, talán tudok tipped adni.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: TES 6
Ó így sokkal könnyebb, köszi.Sleth írta:
Na mégegyszer megpróbálom leírni hátha sikerül másodjára:
Nyugodtan mondhatod, hogy milyen műfajban keresel játékot, talán tudok tipped adni.
Rpg meg rts
Tegnap majd megfagytam, de hajnali kettőig toltam a Kingdom os Amalurt piszok jó. A tolvaj kérdést megoldottam annyival, hogy lefizettem az ürgét, a másikat hármat meg szimplán kinyírtam... egész nap imádkoznak a kápolnában, lehetetetlen lopni, nem próbáltam trükközni többet
Mindig belefutok abba a hibába, hogy nem veszek életerő töltő italt... vagy nem találok, vagy ,,áá, elég lesz kettő'' aztán a világ pókjai meg elözönlik a helyet. Ez az egy dolog öli meg a játékot, legalábbis nekem. Íjászt játszom, jön a videó, hogy elédugrik a föld alól a pók, gonosz manó, vagy akármi, meg vagy verve...
Meg kellett ölnöm 10 valamit, nem emlékszem a nevükre. Jóvan, van 6 gyógyitalom na ezek a valamik böszme nagy dögök voltak, és ritkán járnak egyedül íjjal három lövés, de ha hárman vannak, bukott a mutatvány, elugrani előlük meg tömegben lehetetlen, csak ritkán jön ki a ritmus
Szerintem jobb mint a Skyrim, igaz annál lassan bármi jobb amit találok, annyira bugos
Re: TES 6
Ha RPG, akkor NWN 2: Mask of Betrayer-t ajánlom, mivel az csak 20 órás játékidővel bír, így betudod fejezni mielőtt kijönne a Pillars of Eternity. Na meg ott van az Arx Fatalis a remek varázslat rendszerével, kár hogy egy időben jött ki a Morrowind-el, mert könnyen lehet, hogy ez is klasszikussá vált volna.TGWH írta: Ó így sokkal könnyebb, köszi.
Rpg meg rts
Tegnap majd megfagytam, de hajnali kettőig toltam a Kingdom os Amalurt piszok jó. A tolvaj kérdést megoldottam annyival, hogy lefizettem az ürgét, a másikat hármat meg szimplán kinyírtam... egész nap imádkoznak a kápolnában, lehetetetlen lopni, nem próbáltam trükközni többet
Mindig belefutok abba a hibába, hogy nem veszek életerő töltő italt... vagy nem találok, vagy ,,áá, elég lesz kettő'' aztán a világ pókjai meg elözönlik a helyet. Ez az egy dolog öli meg a játékot, legalábbis nekem. Íjászt játszom, jön a videó, hogy elédugrik a föld alól a pók, gonosz manó, vagy akármi, meg vagy verve...
Meg kellett ölnöm 10 valamit, nem emlékszem a nevükre. Jóvan, van 6 gyógyitalom na ezek a valamik böszme nagy dögök voltak, és ritkán járnak egyedül íjjal három lövés, de ha hárman vannak, bukott a mutatvány, elugrani előlük meg tömegben lehetetlen, csak ritkán jön ki a ritmus
Szerintem jobb mint a Skyrim, igaz annál lassan bármi jobb amit találok, annyira bugos
Ha RTS, akkor én a Mount and Blade warband-ot szoktam elővenni kizárólag Floris móddal, vagy Pendor móddal, vagy egy kis heroes 3.
Röviden te egy zsivány íjász vagy aki nem rest megpróbálni lopni a kápolnából , de amikor harcra kerül a sor, akkor csak potit tud inni, meg néha elereszt egy nyilvesszőt, mikor is kellő távolságban van?
Re: TES 6
TES 6? és ilyen sok kiegészítő? vagy mi? vagy csak sok off, uff.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: TES 6
Jaja, át is kéne menni a beszélgetős részlegbe tes6 meg úgyis ráérSleth írta: Ha RPG, akkor NWN 2: Mask of Betrayer-t ajánlom, mivel az csak 20 órás játékidővel bír, így betudod fejezni mielőtt kijönne a Pillars of Eternity. Na meg ott van az Arx Fatalis a remek varázslat rendszerével, kár hogy egy időben jött ki a Morrowind-el, mert könnyen lehet, hogy ez is klasszikussá vált volna.
Ha RTS, akkor én a Mount and Blade warband-ot szoktam elővenni kizárólag Floris móddal, vagy Pendor móddal, vagy egy kis heroes 3.
Röviden te egy zsivány íjász vagy aki nem rest megpróbálni lopni a kápolnából , de amikor harcra kerül a sor, akkor csak potit tud inni, meg néha elereszt egy nyilvesszőt, mikor is kellő távolságban van?
Tőrök, tündepengék, meg chakramok vannak az íj mellett van elég pont mindenre. Ja nem, tündepengékre nem raktam, csak párat, amennyi kellett ahhoz, hogy az íjász részleget tovább tudjam fejleszteni.
Ne is mondd, este a bossfight megszivatott beszorultam a sarokba, és nem tudtam kijönni, a nagy batár állatot meg a háttérben két mágus goblin/manó vagy mi védte
Re: TES 6
Legyen egy kis ON csak a te kérésedre:Gruby írta:TES 6? és ilyen sok kiegészítő? vagy mi? vagy csak sok off, uff.
TES 6 játszódhatna Black Marsh-ban, Velencére hasonlító városokkal elég hangulatos lenne. Bár úgyis bugos lesz mint az állat, emellett csomó minden hiányozni fog az alapjátékból, így a modderek fogják majd megcsinálni "normálisra" a játékot.
- somesz83
- Hozzászólások: 89
- Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:47
- Tartózkodási hely: Miskolc
- Kapcsolat:
Re: TES 6
Nincsenek nagy elvárásaim egy esetleges TES6-tal kapcsolatban. A Skyrim igen alulmúlt mindent. Egy valami hozhatja vissza számomra a TES-t, ha ismét valami meseszerű, egzotikus provinciához nyúlnak, mint pl. anno a Morrowind. Esetleg Black Marsh vagy Valenwood.
Re: TES 6
Szerintem az lenne műalkotás, ha a TES 6-ban benne lenne morrowind, skyrim, és az Oblivion minden területe, amit a térkép jelez, és így átlehetne menni egyik tartományból a másikba, és eleve nagyon színes lenne, mivel minden kultúrára lehetne alapozni ami idáig volt. Ezen kívül egy kicsit jobb fizikai motor sem ártana, de beérném egy oblivionos motorral is igazság szerint. Ami nagyon fontos lenne, maga a szerepjáték része kicsit összetettebb lenne. Tehát a válaszaink, cselekedeteink kulcsfontosságúan megváltoztathatják egy-egy történést. Skyrmben és a többi részben is az a hiba, hogy nem igazán lehetünk hatással a történésekre... Van 2 max 3 választási lehetőség, de tökmindegy mi a válasz, mert a történetszál 99,7%-ban ugyan úgy fut tovább. Az sem ártana, ha maga a karakterek a játékban kicsit összetettebbek lennének. Pl interakcióban, viselkedésben, lehetne több személyiségjegyük. És a mesterséges intelligencia lehetne magasabb. Skyrimben pl az elég jó, hogy felvesznek tárgyakat a földről, beszélgetnek egymással stb, de rengeteg dolog van ami elég monotonná teszi hamar a karaktereket. PL mindig elmesélik ugyan azt hatszázszor neked, és egymásnak is. Néha sepregetnek, alszanak, ami nem is rossz, de lehetne sokkal összetettebb is ez az egész. Ami még nagyot dobna a játékon, ha visszajönnének a régi skillek, mint pl oblivionban, tehát még az ugrásod is számít. Skyrimben ez eléggé butított lett. Még valami, amiről fontos lenne említést tennem... Elég zavaró, hogy nem ölhetsz meg akárkit. Ha én "jó" karaktert akarok csinálni, megoldhatnák esetleg, hogyha akarom, akkor a tolvajok céhét, és a sötét testvériséget is feldobom a rendőröknek. Ha lenne gladiátorkodás, akármilyen ürüggyel... tegyük fel visszajött valami fanatikus, az egyik tartományba, aki gladiátorkodást akar, vagy bármi, és visszahooznák ami oblivionba volt, azzal a különbséggel, hogy életed végéig gladiátorkodhatsz, az hatalmas dolog lenne megint. Sok minden van, ami eszméletlen jó lennne, de legfontosabbnak igazából azt tartanám, hogy a párbeszédek változatosabbak legyenek, a karakterek személyiségben, viselkedés szempontjából is összetettebbek legyenek, és döntéseink hatással legyenek a törénetszál menetére. Pl bármi lehet... Tegyük fel kapunk egy béna mellékküldetést a tolvajok céhétől, hogy lopj el valamit a valakitől, de ha ellopod, akkor az illető megöleti a császárt, ha nem lopod el, akkor viszont nem keseredik el, és nem öli meg... (most ez hülye példa volt..). A sok monoton szöveg helyett is lehetne azt, hogy nem ismételgetik magukat a karakterek, hanem random másról is lehetne beszélgetni velük, ahol számítana a válasz. Lehetne maga az egész játék háttere is sokkal bonyolultabb... Pl a hírnév és a hírhedtség is lehetne összetettebb... Alapvetően az lenne a legjobb TES 6 ha a meglévő dolgok összetételét mondjuk feltízszereznénk! De akkor az évtized játéka készülne mondjuk el. Grafika, fizika, helyett, szerintem a legfontosabb az RPG rész megerősítése lenne, és a területek összefonása... Ha szinte minden válaszunk hatással lennne a játék hátterére, az nagyon izgalmassá tenné a játékot. Pl ha lehetnének ilyen "titkos értékek" hogyha sokan látnak esténként, kkor az emberek pletykálnának rólunk , és ha jó karakterek vagyunk a hírnevünk akár attól is romolhat kicsit. De bármi... Valaki feltesz bármi kérdést, és adunk valami választ, és az hatással lehetne a viszonyára velünk kapcsolatban. Az is zavaró sokszor, hogy az őrök idióták, és egy NPC-t levetkőztetsz gatyára, és úgy marad! Egy nagyon magas mesterséges intelligencia (nem csak a karakterek, hanem az egész játék terén), sok párbeszéddel kapcsolatos választási lehetőség, ami hatással van akár nagyon komoly dolgokra is. PL felkérnek, hogy öld meg a császárt, de ha nemet mondasz, kiderül rá egy hétre, hogy pont az a császár háborút indít a tartományotok ellen... (bármi). Rengeteg dolog van...
Mondjuk ezek csak az én futurisztikus elképzeléseim, és valószínű ilyen csak 10 év múlva lesz! De nem értem miért nem alkotnak egy ilyen játékot.. Inkább teljen 6 évbe, de olyan játék legyen, ami felülmúl minden eddigi valaha kiadott játékot, és függővé tesz!
Mondjuk ezek csak az én futurisztikus elképzeléseim, és valószínű ilyen csak 10 év múlva lesz! De nem értem miért nem alkotnak egy ilyen játékot.. Inkább teljen 6 évbe, de olyan játék legyen, ami felülmúl minden eddigi valaha kiadott játékot, és függővé tesz!
-
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18
Re: TES 6
Úgy tom, hogy Tamriel lesz, de nem biztos még az infó. Remélem, hogy hozzá moddolják a többi kontinenst is.
Sok mindenben igazad van. hát majd meglátjuk...
Sok mindenben igazad van. hát majd meglátjuk...
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: TES 6
Hááát... egyetlen egy tartományt nem tudtak még normálisan megoldani az utolsó két részben, nem hinném, hogy egy egész kontinens menne nekikHunemperor írta:Úgy tom, hogy Tamriel lesz, de nem biztos még az infó. Remélem, hogy hozzá moddolják a többi kontinenst is.
Sok mindenben igazad van. hát majd meglátjuk...
Majd kapunk egy akciójátékot, az lesz a vége. El kell fogadni, manapság a játékosok többsége hülye....
Re: TES 6
Moorowindben is csak Vvardenfell szigete volt a játszóterünk.TGWH írta:Hááát... egyetlen egy tartományt nem tudtak még normálisan megoldani az utolsó két részben, nem hinném, hogy egy egész kontinens menne nekikHunemperor írta:Úgy tom, hogy Tamriel lesz, de nem biztos még az infó. Remélem, hogy hozzá moddolják a többi kontinenst is.
Sok mindenben igazad van. hát majd meglátjuk...
Majd kapunk egy akciójátékot, az lesz a vége. El kell fogadni, manapság a játékosok többsége hülye....
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: TES 6
De azt legalább normálisan meg bírták csinálni. Az új játékoknak megvan az az átka, hogy nagyon el tudnak egy-egy újítással baszarintani régi jó dolgokat. Lásd pl. Worms 3d... Aztán ott a Sacred 2, a látványvilág piszok jó lett, a bugokat el lehetett tüntetni, de valahogy mégsem lett sikeres. Aztán a hárommal kb. 2 percet játszottam, egy rakat sz@r...Sleth írta: Moorowindben is csak Vvardenfell szigete volt a játszóterünk.
Az Oblivion meg az idióta fizikát kapta túl nagy meló lett volna normálisan megcsinálni, könnyebb volt lebutítani a játékot.