Hibák jelentése

The Elder Scrolls III: Morrrowind magyarításával kapcsolatos ügyekben írj ide. A kiegészítők külön fórumba kerülnek.
Avatar
Winkler Oszkár
Hozzászólások: 109
Csatlakozott: 2008. feb. 6., szer. 23:10
Kapcsolat:

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Winkler Oszkár »

Érdekes hibába ütköztem. Nem tudom, hogy mi okozza, de belső cellákban (lakások, hajóbelső stb.) állandóan belassul az egérmozgás nálam, ha a kiegészítők is fel vannak telepítve az alapjáték mellé. Ez mitől lehet? Általában akkor jön elő, ha odamegyek egy karakterhez és megvárom, hogy megszólítson. Akkor belassul az egérmozgás, úgy, mintha az egér érzékenységét 0-ra venném. De aztán rendbe jön idővel. Azért elég idegesítő. Ötlet? Javaslat?
Lüke2135
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2008. feb. 9., szomb. 11:47
Tartózkodási hely: Kecskemét
Kapcsolat:

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Lüke2135 »

Sziasztok!

Van valakinek olyan mentése, amiben csak oda kell menni Vivechez és elkérni tőle a Kísértetőrt? Van vele valami hiba, és szeretném
kijavítani, úgyhogy szükségem lenne egy ilyen (tömörített) mentésre. v_dozsa(kukac)fibermail.hu-ra küldjetek, ha tudtok.

kösz,
Vik
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Lüke2135 írta:Sziasztok!

Van valakinek olyan mentése, amiben csak oda kell menni Vivechez és elkérni tőle a Kísértetőrt? Van vele valami hiba, és szeretném
kijavítani, úgyhogy szükségem lenne egy ilyen (tömörített) mentésre. v_dozsa(kukac)fibermail.hu-ra küldjetek, ha tudtok.

kösz,
Vik
Szívesen átküldeném ami nekem volt, de sajna egy érdekes uninstall után a progi eltüntette mindet, s most új karin gondolkodva nem tudom végig vigyem-e a főszálat megint, mert bevallom őszintén egyszer elég volt :D Ha esetleg másképp döntenék és elérek addig számíthatsz rám ;)
gollum

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: gollum »

Sziasztok!

Egy kis probléma: a Sanguine Eszenc. Bölcs. Gyűrűjét nem tudom odaadni Eno Hlaalunak, mert nem jelenik meg a párbeszédlistában (így nem zárható le a Sanguine küldetéssorozat, mellesleg nyugdíjazni sem tudom addig az öreget :) ).
Segítsetek lécci.

Előre is köszönöm:

gollum
Avatar
ogmog999
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2008. feb. 8., pén. 15:08

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: ogmog999 »

gollum írta:Sziasztok!

Egy kis probléma: a Sanguine Eszenc. Bölcs. Gyűrűjét nem tudom odaadni Eno Hlaalunak, mert nem jelenik meg a párbeszédlistában (így nem zárható le a Sanguine küldetéssorozat, mellesleg nyugdíjazni sem tudom addig az öreget :) ).
Segítsetek lécci.

Előre is köszönöm:

gollum
Ezt inkább a "Morrowind Végigjátszása" topicba kellett volna írnod... de most már mindegy.

Nálam nem volt gond a Sanguine-Tárgyak átadásával, viszont amikor átadtam őket, mintha misem történt volna, semmi reakció, a jutalmat sem kaptam meg. Állítólag ez egy bug, ami van akinél előjön, van akinél nem. Mellesleg ennek a küldetéssorozatnak semmi köze a Nagymesterré váláshoz. Ennélkül is az lehetsz ha rákérdezel az előléptetésre. Én egyébbként megöltem, legalább annyi hasznom volt belőle hogy amiket odaadtam neki, vissza kerültek hozzám.
goll

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: goll »

ogmog999 írta:
gollum írta:Sziasztok!

Egy kis probléma: a Sanguine Eszenc. Bölcs. Gyűrűjét nem tudom odaadni Eno Hlaalunak, mert nem jelenik meg a párbeszédlistában (így nem zárható le a Sanguine küldetéssorozat, mellesleg nyugdíjazni sem tudom addig az öreget :) ).
Segítsetek lécci.

Előre is köszönöm:

gollum
Ezt inkább a "Morrowind Végigjátszása" topicba kellett volna írnod... de most már mindegy.

Nálam nem volt gond a Sanguine-Tárgyak átadásával, viszont amikor átadtam őket, mintha misem történt volna, semmi reakció, a jutalmat sem kaptam meg. Állítólag ez egy bug, ami van akinél előjön, van akinél nem. Mellesleg ennek a küldetéssorozatnak semmi köze a Nagymesterré váláshoz. Ennélkül is az lehetsz ha rákérdezel az előléptetésre. Én egyébbként megöltem, legalább annyi hasznom volt belőle hogy amiket odaadtam neki, vissza kerültek hozzám.
Köszönöm a választ.
Azért ide írtam, mert azt reméltem, a magyar elnevezés miatt nem jelenik meg a listában, s javítás után befejezhetem ezt a vonalat is, de ezek szerint nem. Kár.
A nagymesterré válás pedig azért gond, mert utána ugyebár eltűnik a fickó, s utána már esély sincs a Sanguine-küldetések lezárására. De így persze mindegy.
Hank

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Hank »

Helo!
Nekem az lenne a problémám, hogy ha egy új játékot indítok akkor ezt a hibaüzenetet irja ki:
Expression Error Unable to find cell id "Ald-ruhn, Temple" in script scr_ingen_jaegar
és ezután kidob a játék. A golden edition van meg, feltelepitettem a tribunalt és a bloodmoont is, + magyarítás+ az oldalon levő pár plugint felraktam, de semmit nem írtam felül. Ujratelepítettem a játékot, és azokat a pluginokat raktam fel csak, amiket felajánlott a magyarítás telepítő, de így is ugyanez volt a hiba. Ha valaki tud segítsen pls!!!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hank írta:Helo!
Nekem az lenne a problémám, hogy ha egy új játékot indítok akkor ezt a hibaüzenetet irja ki:
Expression Error Unable to find cell id "Ald-ruhn, Temple" in script scr_ingen_jaegar
és ezután kidob a játék. A golden edition van meg, feltelepitettem a tribunalt és a bloodmoont is, + magyarítás+ az oldalon levő pár plugint felraktam, de semmit nem írtam felül. Ujratelepítettem a játékot, és azokat a pluginokat raktam fel csak, amiket felajánlott a magyarítás telepítő, de így is ugyanez volt a hiba. Ha valaki tud segítsen pls!!!
Nem tudom, mi lehet a "golden edition", esetleg próbáld meg az angol/amerikai játékhoz való magyarítást megcserélni, hátha az megoldja a problémádat.
Vendég

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Lüke2135 írta:Sziasztok!

Van valakinek olyan mentése, amiben csak oda kell menni Vivechez és elkérni tőle a Kísértetőrt? Van vele valami hiba, és szeretném
kijavítani, úgyhogy szükségem lenne egy ilyen (tömörített) mentésre. v_dozsa(kukac)fibermail.hu-ra küldjetek, ha tudtok.

kösz,
Vik
szia,
nekem van, és épp tegnap kínlódtam meg vele, a másik fórumszálon írtam is, úgyhogy majd este küldöm - közvetlen, mielőtt beszélnél Viveckel van a mentés...
Ahogy írtam is - nekem - visaszatölt - és elsőre az üzletre kellett kérdezni, csak úgy adta oda, - volt a megoldás
Vendég

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Lüke2135 írta:Sziasztok!

Van valakinek olyan mentése, amiben csak oda kell menni Vivechez és elkérni tőle a Kísértetőrt? Van vele valami hiba, és szeretném
kijavítani, úgyhogy szükségem lenne egy ilyen (tömörített) mentésre. v_dozsa(kukac)fibermail.hu-ra küldjetek, ha tudtok.

kösz,
Vik
Már el is küldtem :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

gollum írta:Sziasztok!

Egy kis probléma: a Sanguine Eszenc. Bölcs. Gyűrűjét nem tudom odaadni Eno Hlaalunak, mert nem jelenik meg a párbeszédlistában (így nem zárható le a Sanguine küldetéssorozat, mellesleg nyugdíjazni sem tudom addig az öreget :) ).
Segítsetek lécci.

Előre is köszönöm:

gollum
Sort kerítettem ennek a hibának a kivizsgálására is. Az a poén benne, hogy ha kirúgattad volna magad a Morag Tongból, akkor átadhattad volna neki a gyűrűt. (Egyébként Bethesdáék rossz szokása szerint két különálló küldetést akartak egyszerre elintézni itt, csak nem sikerült, ezért nem lehet neki átadni a gyűrűt - ha csak az egyik küldit teljesítetted. Arról nem is beszélve, hogy ha 27 szálból áll a Hálószövő gyűjteménye, ebből egy van Eno Hlaalunál indulásnál, akkor miért kapjuk meg a jutalmat további 25 db leszállítása után? :) Ezt már nem írom át, sok helyen kellene belenyúlni...)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

További javításokat végeztem a magyarjavitas.esp-n:

Vivec nem akarta átadni a Kísértetőrt, ez múlt éjjel elkészült. Javítottam továbbá a Sanguine Esszencia Bölcsesség Gyűrű hibát Eno Hlaalunál, meg azt az elég súlyos hibát is, hogy Dren herceg beszervezhetett a Hlaalu Házba olyan esetben is, amikor már tagja voltál egy másik Nagy Háznak. (Ez egyrészt szabálytalan, másrészt állítólag a főküldetés során bonyodalmat okozhatott. Többé már nem fog.)

Ha valakinek van mentése a múlt éjjeli magyarjavitas.esp frissítés előttről, és az elmúlt 20 órában mentett játékot, akkor inkább a mostanit kellene használni a régebbi mentésre visszaállva. Nem okozna súlyos hibát, csak néhány (jónéhány) tárgy duplán jelenne meg Morrowindben, mivel megváltozott a magyarjavitas.esp utolsó módosításának ideje. Most már visszaírtam, így rendben van.

Letölthető a http://dotyo.fw.hu oldalról.

Amúgy van egy nemhivatalos hibajavító kiegészítőm az angol játékhoz, aminek a leírásában 37 oldalon keresztül taglalják, milyen hibák vannak a Morrowind/Tribunal/Bloodmoon játékban, és hogyan oldották meg őket. Ha nem bánjátok, ennek már nem állok neki, hogy egyesével átemeljem a magyarításba őket...
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Új játékot kezdtem az imént, s persze felraktam az új javítást. Pihenésnél a "Pihenés" gomb átneveződött a következőre:

"Még várok a fogadalommal."

Szerencsére a funkciója megmaradt, csak a neve lett ez :P

A másik:

Varázslatok leírásában megjelenik a "Be" szócska.
Például: Fagysebzés 15-30 Be Célpontra, vagy Láthatatlanság 60 mp Be Magadra... etc...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Nordavind írta:Új játékot kezdtem az imént, s persze felraktam az új javítást. Pihenésnél a "Pihenés" gomb átneveződött a következőre:

"Még várok a fogadalommal."

Szerencsére a funkciója megmaradt, csak a neve lett ez :P

A másik:

Varázslatok leírásában megjelenik a "Be" szócska.
Például: Fagysebzés 15-30 Be Célpontra, vagy Láthatatlanság 60 mp Be Magadra... etc...
De jó, épp azért töröltem ki a GMST bejegyzéseket, hogy ilyen átnevezések ne legyenek benne...
Akkor nekifutok még egyszer.

szerk: Kész is van. Megnéztem az összes hibalehetőséget, ami eszembe jutott; most jónak tűnik.
Letölthető a http://dotyo.fw.hu oldalról.

Bocs. :D
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Nem kell bocsánatot kérni, inkább mi köszönjük, hogy foglalkozol a dologgal ;)
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Caissus »

Sziasztok!

Felraktam a Morrowind GOTY-t, utána a magyarosítást. Amikor a magyarosítás elkezdi felpatchelni a játékot mindenigynél kiírja, hogy valamilyen régi file-t nem talál, de egy ok után folytatja a patchelést. Majdnem minden plugin-t felraktam amit a telepítőben van, de a játék után mégis hibaüzenetet kapok.
Íme:
One of the files that "Tribunaljavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "magyarjavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Book Jackets - Morrowind.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.

A hibaüzenet után persze megjelenik a főmenü, és az Új kaland-re kattintva megáll, és ezt az üzit kapom:
Expression Error Unable to find cell id "Khartag-fok" in script ShrineBoethiah.

A két magyarosítás javítása is ki van pipálva természetesen.
Mi lehet a gond? A segítséget előre is köszönöm!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Caissus írta:Sziasztok!

Felraktam a Morrowind GOTY-t, utána a magyarosítást. Amikor a magyarosítás elkezdi felpatchelni a játékot mindenigynél kiírja, hogy valamilyen régi file-t nem talál, de egy ok után folytatja a patchelést. Majdnem minden plugin-t felraktam amit a telepítőben van, de a játék után mégis hibaüzenetet kapok.
Íme:
One of the files that "Tribunaljavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "magyarjavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Book Jackets - Morrowind.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.

A hibaüzenet után persze megjelenik a főmenü, és az Új kaland-re kattintva megáll, és ezt az üzit kapom:
Expression Error Unable to find cell id "Khartag-fok" in script ShrineBoethiah.

A két magyarosítás javítása is ki van pipálva természetesen.
Mi lehet a gond? A segítséget előre is köszönöm!
A patch-ek hibaüzeneteit nem tudom, mi okozza, eddig is jöttek ezek a hibaüzenetek, de megcsinálja a frissítéseket.

A "One of the files that >>Tribunaljavitas.esp<< is dependent on has changed since the last save."
jellegű hibaüzeneteket az okozza, hogy az .esm állomány(ok) utolsó módosításának ideje későbbi, mint az azt megváltoztató .esp állományokéi. Nem kell vele foglalkozni.

Hanem ez a Khartag-fok hiba elég érdekes. A korábbi magyarításban néhol Khartag pontként szerepelt, ezt javítottam Khartag-fokra, mivel a beszélgetésekben így szerepel. Az előbb letöltöttem és felraktam az új magyarítást, de nálam nem jön elő ez a hiba új játék kezdésekor - nem lehet, hogy nálad még a régi Morrowind.esm van, amiben tényleg nincs Khartag-fok nevű cella, csak Khartag pont?
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Caissus »

A Morrowind megvan törtben és GOTY-ban is. Anno a törttel teszteltem a magyarosítás RC valamelyikét. Azóta a Morrowind-et letöröltem és vele együtt az RC-s magyarosítást is. Ma ahogy láttam a kész Tribunal magyarosítást elő is vettem a GOTY-t(teljes magyarosításhoz az eredeti játék illik). A morrohun-ról pedig leszedtem a Morrowind és Tribunal magyarítás-t ami 468,46 MB. A telepítést megismételtem, mert először a játék feltelepítése után felraktam a "legújabb" Bloodmoon patch-et(abból is az eu-t), és csak utána szedtem le a fentebb említett magy-ot. Mivel a magy telepítője azt írta, hogy a GOTY us, ezért elkezdtem félni, hogy lehet elszúrtam, és ezt kezdte erősíteni a patchelés közben felugró hibaüzik. Ezek után előjöttek a hibaüzik. Úgy voltam vele, hogy egy reinstall hátha segít. Felraktam a GOTY-t, és utána a magyarosítást. Majd egy géprestart, bepiláltam a pluginokat amiket a magy-gyal felraktam, majd a játékban a Beállítások-nál egy-két dolgot átállítottam(ugrás-space, aktiválás-e), majd Új kaland. De a Khartag-fok probléma még mindig előjön.

Szerk.: Már majdnem elküldtem a hsz-t, de eszembe jutott, hogy megnézem CS-ben, mit ír ki. A CS-ben van Khartag-fok, be is tölti, így azt hiszem a jó Morrowind.esm van meg.
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Caissus »

Leszedtem a dotyo.hu-ról a Demon Force igazított verzióját, és feltűnt, hogy a bcsounds mod-ot is javítani kellett, mert a nálam jelentkező Khartag-fok helyett, Khartag pont-ot írt. Hirtelen eszembe is jutott, hogy talán a probléma megoldásához elegendő lenne az, ha kikapcsolnám a bcsounds modot? Most megyek szunyálok, de ha más nem holnap délután kipróbálom.
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Caissus »

Előbb kikapcsoltam a bcsounds plugin-t, és elindítottam a Morro-t, Új kaland-ra kattintva várt egy kicsit majd jött a betöltő képernyő(terület betöltése stb.). Emlékszek, hogy anno a tört Morro-n is ki akartam próbálni a bcsounds pludint, de akkor se klappolt valami. Nem tudom, hogy mi lehet a hiba, mindenesetre a pluginban van.
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Cassius: Bár még nem próbáltam ki, de elvileg Vik javította a bcsounds plugint, ami mint írta letölthető az oldaláról, így ha megvan biztosan fut már ;)
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Caissus »

Most szedtem le, és tényleg működik. Ha nem szóltál volna, tuti nem jut eszembe :oops: .
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Igen, nálam is jó + a Demon Force is ketyeg :) Most jön csak a kihívás ;)
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Caissus »

A Morrowind elég furcsán viselkedik. Amikor a hiaüziknél rákattintok, hogy Yes to All, akkor elkezd tölteni, de a főmenü helyet egy daedra rom elé rak be, különböző időjárásban és különböző ellenség mellé, lvl 1-es dunmer-ként. Ha breton kariként rakna oda akkor annyira nem is furcsálnám, mert breton-t kezdtem, de így elégé furcsálom a dolgot. Nem tudom, hogy a magyarosítás hibája, vagy valamelyik plugin-é, de anno ilyen gondom nem volt.
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Cassius: Hazudnék, ha azt mondanám értem mi a probléma, de megpróbálom összefoglalni...

Elindítod a Morrowindet ---> Yes to all a megjelenő hibaüzenetre ---> Főmenü helyett egy daedra romnál azonnal kezdődik a játék(?).

Ez tényleg elég érdekes... Milyen modokat használsz? Miféle hibaüzenetek jelennek meg? Ha kikapcsolod az összes modot a hiba jelentkezik-e? Reinstall után a hiba még mindig megvan-e?
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Caissus »

Nordavind: Úgyvan, már a Yes to all után felfigyeltem, hogy többet tölt a játék, a szokásos .esm-ek és plugin-ok után elkezdi tölteni a területet. Töltés ütán egy daedra rom egyik tornyát látom kb. 10 méterre állok tőle. Néha hamuviharban, néha tiszta ég alatt, néha egy patkány támad meg, néha nincs senki. Legutóbb megnéztem melyik az a rom. Assarnatamat szentély a neve. A kari dunmer, Játékos a neve, erő, intelligencia stb 30-on, annyi öltözéke van, mint egy kezdőnek amikor a hajóban ébred(csóró cipő, ing, gatya) és nincs semmi varázslata.

Pluginok: Darker Morrowind(textúra cserélő)
Glow-Away(a bűbájolt ruhák, fegyverek stb csillogását tünteti el)
Better Bodies
Rich Scamp(1m aranya van a Creepernek Calderában)
+ a magyarosítás telepítésénél kipipált pluginok

Régebben is használtam a 4 plugin-t, de ilyen problémám nem volt. Igaz most még nem kapcsoltam ki ezeket, így lehet, hogy ezekkel van a hiba. Csak akkor nem értem, hogy régen miért nem jelentkeztek.

Egy újabb hiba jelentkezet. Néha a karim képes átmenni a falon, oszlopon, bárpulton, asztalon, széken, városfalon. Kövön és npc-ken nem tud átmenni. De egy-két ki-be menéssel ezt meg lehet oldani.

Reinstall-t még nem próbáltam, ha nem lelünk megoldást a dologra akkor majd megpróbálom, és mint írtam a plugin-okat se kapcsoltam még ki.

Hibaüzenetek:
One of the files that "RichScamp1.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Better Bodies.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Glow-Away.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Tribunaljavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "magyarjavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Book Jackets - Morrowind.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "HelioS - Darker Weather.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.

Eddig a Book Jackets, a magyarjavitas.esp és a tribunaljavitas.esp üzenetek megjelentek. A 4 új plugin üzenete ugyanaz, mint a másik 3-é, ezért gondolom semmi gond nincs velük.
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Ehh... Akkor előbb próbáljad meg kikapcsolni a pluginokat, aztán egyesével be, hogy kiszűrjed melyik kever be. Ha a hiba ígyis-úgyis fennáll, akkor reinstall neki, annak már meg kell oldania a dolgot. Jobb mint ki-be mentésekkel szenvedni :)

Mondjuk elég érdekes, hogy pár plugin mellett, ami leginkább csak textúrákat cserél megbolondul az egész játék...
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Caissus »

Nos először kikapcsoltam a 4 plugin-t, de még így is megmaradt az "új főmenü". Uninstall. Reinstall. Megnéztem, hogy hogy indul, semmi gond nem volt, szépen rendesen indult a játék. Utána felraktam a plugin-okat, most még felraktam a Better Sky plugin-t is. És ismét előjött a probléma. Mivel a daedra romot csak koboldok őrzik, ezért gyanítom, hogy a Rich Scamp a ludas, de még egy reinstall és kiderül. Mindesetre még kétszer fel kell rakni az egész játékot. De még mindig nem értem, hogy miért most jött elő ez a probléma. Régebben több plugin-t használtam ez a 4 is közte volt, de akkor semmi gondja nem volt vele.
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Mert a magyarosítással nem kompatibilis sok mod, mivel a mesterfájlban sokminden megváltozott, viszont Vik oldaláról (ahol a bcsounds javítás is volt) leszedhetsz egy Creeper mod-ot, ahol ugyan a kis impnek "csak" 500 ezre lesz, de legalább teljes biztonsággal működik ;)
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Caissus »

Legnagyobb meglepetésemre nem a Rich Scamp-pel volt a baj, hanem a Darker Morrowind-del. Amit elégé furcsálok, mivel ez a plugin össz-vissz lecseréli a textúrákat a játékban. Mindenesetre csináltam biztonsági másolatot azokról a mappákról amiket felül szokott írni, így meg is oldódik a problémám, de sajna keresnem kell egy új textúra plugin-t.
Esetleg tudtok ajánlani valamit?
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Én anno a Khalazza féle Visual Pack-ot használtam, és nagyon bejött... sajna a videókártyámnak nem annyira, mert egy idő után beszaggatott, vagy éppen összekeverte a textúrákat. Szerintem próbáljad ki nyugodtan, max ha nálad is szaggat és kever visszaállítod az alapot ;)

Khalazza Visual Pack 2.11
Khalazza Visual Pack 2.2 nature

Javaslom további mod/plugin ügyben "sétáljunk" át a megfelelő topicba ;)
AbiTomi vendégként

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: AbiTomi vendégként »

Ez nem hibabejelentés lenne, hanem egy kérés mindenki felé, aki a magyar BookJacketset kipróbálja, használja.

Dobjatok felém levelet legyetek szívesek, ha bármi hibát észleltek a mod-dal kapcsolatban. Most természetesen csak a texturákra gondolok. Helyesírási hiba - elválasztási kivételével - elméletileg nem lehet a könyvoldalakon, a borítókon már annál inkább.

Néhány esetben azt tapasztaltam, hogy a játék valamiért egyes könyveket 180°-kal elfordítva rak a játéktérbe, esetleg a textura van megtükröződve a címlapon. Ez egy olyan esetleges hiba, amit próbáltam kiszűrni, de nem vagyok benne biztos, hogy minden esetben sikerült. Ugyanez vonatkozik a cetlikre is, ha úgy érzitek, hogy az a bizonyos papírdarab fordítva van az asztalon, rossz felé néz a szöveg, akkor jelezzétek felém, legyetek szívesek, és javítom.

Gondolom Ákos is kiteszi a javított verziót a letöltések közé, ha már érdemes.

És az elérés: abitomi (kuka) freemail.hu

Köszönöm a segítségeteket előre is!
Arszi

hibák

Hozzászólás Szerző: Arszi »

Nem tudom, hogy ezeket a hibákat jelentette-e már valaki, de leírom, hogy miket tapasztaltam. Ha már írta valaki, akkor a hozzászólást tekintsétek tárgytalannak. A Redoran nagyház úgymond teljesen össze van "kutyulva". Rengetek helyen hiányoznak a linkek. Monjuk általában megjelennek a lsitában, csak aki előszőr csinálja magyarítással, az elég csúnyán belekavarodhat. Valamint a naplózás is teljesen össze van keverve, a szövegekek egy része is. Például mikor mentem a guar os csajhoz, hogy elintézzem a banditákat, egyből azzal fogadott, hogy köszöni, h elintéztem őket, valamint a quest is egyből kész volt. Amikor meg Tej barlangjában kellett beszélnem az ürgével, a quest naplóbejegyzései teljesen össze voltak keverve. Athyn Sarethi is amikor adta a questet elmondta, h hol találom meg az ipsét és minden. Volt egy folytasd! gomb, rányomtam, és egyből az jött, hogy miért öltem meg. Pedíg még el sem indultam... Amikor a lányát mentem kiszabadítani, Divayth Fyr és a láynai dialógusai egyszerűen TELJESEN hiányoztak. Se link, se semmi. Csak a corprissarium és az isteni betegség dialógus volt meg.
Vendég

Hibák jelentése #2

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Amit még elfelejtettem: Dark Brotherood assassinok mindössze két alkalommal jöttek, azóta egyáltalán nem. Csak arc és haj modokat használok, és a Morrowind Enhanchedet. Ezek egyikse sem nyúl sem a párbeszédekhez, sem a naplókhoz.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: hibák

Hozzászólás Szerző: Vik »

Arszi írta:Nem tudom, hogy ezeket a hibákat jelentette-e már valaki, de leírom, hogy miket tapasztaltam. Ha már írta valaki, akkor a hozzászólást tekintsétek tárgytalannak. A Redoran nagyház úgymond teljesen össze van "kutyulva". Rengetek helyen hiányoznak a linkek. Monjuk általában megjelennek a lsitában, csak aki előszőr csinálja magyarítással, az elég csúnyán belekavarodhat. Valamint a naplózás is teljesen össze van keverve, a szövegekek egy része is. Például mikor mentem a guar os csajhoz, hogy elintézzem a banditákat, egyből azzal fogadott, hogy köszöni, h elintéztem őket, valamint a quest is egyből kész volt. Amikor meg Tej barlangjában kellett beszélnem az ürgével, a quest naplóbejegyzései teljesen össze voltak keverve. Athyn Sarethi is amikor adta a questet elmondta, h hol találom meg az ipsét és minden. Volt egy folytasd! gomb, rányomtam, és egyből az jött, hogy miért öltem meg. Pedíg még el sem indultam... Amikor a lányát mentem kiszabadítani, Divayth Fyr és a láynai dialógusai egyszerűen TELJESEN hiányoztak. Se link, se semmi. Csak a corprissarium és az isteni betegség dialógus volt meg.
Érdekes, 4 hónap alatt (+RC1 és RC2) még senki se játszott a Redoran házzal? Esetleg utánanézhetek, de most nem sok kedvem van hozzá...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése #2

Hozzászólás Szerző: Vik »

Vendég írta:Amit még elfelejtettem: Dark Brotherood assassinok mindössze két alkalommal jöttek, azóta egyáltalán nem. Csak arc és haj modokat használok, és a Morrowind Enhanchedet. Ezek egyikse sem nyúl sem a párbeszédekhez, sem a naplókhoz.
Igen, ők tényleg csökkentett létszámban érkeztek a magyar Morrowindbe. De csak azért, mert a Nerevarine klónok 2004 óta gyilkolásszák őket, és fogytán van az utánpótlás. :D

(Ha gyakrabban akarsz találkozni velük, pihenj sokszor 2-3 órát.)
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése #2

Hozzászólás Szerző: Caissus »

Vendég írta:Amit még elfelejtettem: Dark Brotherood assassinok mindössze két alkalommal jöttek, azóta egyáltalán nem. Csak arc és haj modokat használok, és a Morrowind Enhanchedet. Ezek egyikse sem nyúl sem a párbeszédekhez, sem a naplókhoz.
Milyen arc és haj modot használsz? A Morrowind Enhanchedet nem ismerem, de ne hidd, hogy nem okozhatta a problémát. Nekem a Darker Morrowind csinálta a galibát pedig az csak egy textúra cserélő plugin. Kapcsold ki őket és próbáld anélkül.
Arszi

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Arszi »

A Better Heads+Westleys Master Headpack-et használom. A Morrowind Enhanched szerintem sem okozhatta. Gyakorlatilag a ez a mod ad értelmet a harcos karaktereknek. Gombnyomásos blokkolás, kombók, időlassítás, ilyenek. Van egy naplós kiegészítése is, amivel írkálni tudsz a naplódba, de az nekem fenn sincs.
totya
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 22:42

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: totya »

Sziasztok!

Nem tudom a magyarítás hibája-e, de már talán ötödjére kapok "Actor Animation problem with" (valami) "This actor has no Animation class!" üzenetet kapok a játék folyamán változatos helyszíneken, ezután kivág a játék. Megjelenik egy "restore" mentés, de nem tudom mennyire biztonságos azzal folytatni.

http://images.netbag.hu/20080514/08254723850.jpg
http://images.netbag.hu/20080514/08254789110.jpg
http://images.netbag.hu/20080514/08254841959.jpg
http://images.netbag.hu/20080514/08254850950.jpg

A tribunalos magyarítás van fenn.
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Caissus »

totya írta:Sziasztok!

Nem tudom a magyarítás hibája-e, de már talán ötödjére kapok "Actor Animation problem with" (valami) "This actor has no Animation class!" üzenetet kapok a játék folyamán változatos helyszíneken, ezután kivág a játék. Megjelenik egy "restore" mentés, de nem tudom mennyire biztonságos azzal folytatni.

http://images.netbag.hu/20080514/08254723850.jpg
http://images.netbag.hu/20080514/08254789110.jpg
http://images.netbag.hu/20080514/08254841959.jpg
http://images.netbag.hu/20080514/08254850950.jpg

A tribunalos magyarítás van fenn.
Nos valami zavarja az állatok animációját. A 2. kép a mocsárráknál talál vmit, a 3. kép a szirti röpködőnél, a 4. pedig a mészároshalnál. Az elsőt nem tudom..kal_ma...nem emlékszek ilyesmi nevű állatra/ellenségre. Nem vettél észre valami furcsát ezeknél az állatoknál? Esetleg nem mozdulnak, vagy valami más. De még a többi plugin is zavarhatja. Miket használsz?
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Ez a hibaüzenet olyan, mintha fent lenne valami NPC/állatok textúra cserélő cucc és valamiért nem akarná megjeleníteni őket. Ha a hiba újkeletű, úgy javaslom kapcsoljad ki a legutoljára felrakott modot, vagy ha textúracserélő és nem csináltál biztonsági mentést, akkor reinstall...
totya
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 22:42

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: totya »

Caissus írta:Nos valami zavarja az állatok animációját. A 2. kép a mocsárráknál talál vmit, a 3. kép a szirti röpködőnél, a 4. pedig a mészároshalnál. Az elsőt nem tudom..kal_ma...nem emlékszek ilyesmi nevű állatra/ellenségre. Nem vettél észre valami furcsát ezeknél az állatoknál? Esetleg nem mozdulnak, vagy valami más. De még a többi plugin is zavarhatja. Miket használsz?
Hali!

Kösz hogy próbálsz segíteni. Még csak most kezdtem, nem tudom mi náluk a furcsa :) De nekem nem rémlik hogy láttam volna állatokat a közelben mikor ez a jelenség előállt. Lehetséges hogy mikor megpróbálta betölteni az új területet már akkor behalt.
Pluginok? Huh. Ami a magyarításban benne van:

http://images.netbag.hu/20080514/14334224547.PNG
http://images.netbag.hu/20080514/14334096050.PNG

Ezen kívül a Morrowind Visual Pack v3.0 RC1, hogy nézzen is ki valahogy a játék http://elderscrolls.filefront.com/file/ ... ined;56241
de ennek nem kéne állatanimációba beleszólnia szerintem, ezek csak textúrák. Végignéztem mind a 850-et és nincs benne állat.

Fenn van az MGE, de dinstant land nélkül most. AA, Aniso, látótáv beállítására használom. Mondjuk ennek se kéne állatokhoz köze legyen.

Fen van a Tribunaljavitas.esp javítása és a szintén javított bcsounds.esp. Ennyi.
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Caissus »

totya írta:
Caissus írta:Nos valami zavarja az állatok animációját. A 2. kép a mocsárráknál talál vmit, a 3. kép a szirti röpködőnél, a 4. pedig a mészároshalnál. Az elsőt nem tudom..kal_ma...nem emlékszek ilyesmi nevű állatra/ellenségre. Nem vettél észre valami furcsát ezeknél az állatoknál? Esetleg nem mozdulnak, vagy valami más. De még a többi plugin is zavarhatja. Miket használsz?
Hali!

Kösz hogy próbálsz segíteni. Még csak most kezdtem, nem tudom mi náluk a furcsa :) De nekem nem rémlik hogy láttam volna állatokat a közelben mikor ez a jelenség előállt. Lehetséges hogy mikor megpróbálta betölteni az új területet már akkor behalt.
Pluginok? Huh. Ami a magyarításban benne van:

http://images.netbag.hu/20080514/14334224547.PNG
http://images.netbag.hu/20080514/14334096050.PNG

Ezen kívül a Morrowind Visual Pack v3.0 RC1, hogy nézzen is ki valahogy a játék http://elderscrolls.filefront.com/file/ ... ined;56241
de ennek nem kéne állatanimációba beleszólnia szerintem, ezek csak textúrák. Végignéztem mind a 850-et és nincs benne állat.

Fenn van az MGE, de dinstant land nélkül most. AA, Aniso, látótáv beállítására használom. Mondjuk ennek se kéne állatokhoz köze legyen.

Fen van a Tribunaljavitas.esp javítása és a szintén javított bcsounds.esp. Ennyi.
Szívesen segítek azért van a topic. A magyarosításban lévő pluginokkal nincs gond. De a Morrowind Visual Pack v3.0 RC1-re gyanakszom, Nordavind hsz-ből kiindulva és abból, hogy nem is láttál állatokat amikor előjött a probléma. Szerintem amikor előjön az üzenet akkor azon a területen már lennie kéne egy állatnak, csakhogy nincs ott. Esetleg ha már az animációjával kapcsolatban ír hibaüzit akkor szvsz már épp feléd indulna a játék szerint, csakhogy nincs ott semmi ami indulna. Na jó...végiggondolva ezt már eléggé túlbonyolítottam...
Sosem tudhatod, hogy milyen plugin milyen hibát okozhat..saját bőrömön tapasztaltam. Egy textúra cserélő plugin eltüntette a főmenüt helyette egyből egy noname szittya karit berakott egy szentély elé valahol a sziget északi részén.
Szerintem nyugodtan csinálj egy reinstall-t, ha ezzel végeztél akkor a magyarosítás telepítése során rakd fel azokat a pluginokat amiket eddig. Kezd el a játékot, a karaktergenerálás után menj el a világító torony mögé. Ott tuti van egy mocsárrák. Ha ott van és támad is akkor lépj ki a játékból mentés nélkül. Rakd fel a Visual Pack-et, kezd el a játékot, mocsárrák sasolása a v.torony mögött, és ha nincs ott, és a hibaüzenet is előjött akkor megvan a ludas. Ha még mindig nincs hiba akkor kizárásos alapon az MGE a gond okozója.
Azért nem javaslom a szokásos "ne pipáld ki a plugin-t" dolgot, mert nálam az sem javított a fent említett hibánom.
totya
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 22:42

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: totya »

Caissus írta:Szívesen segítek azért van a topic. A magyarosításban lévő pluginokkal nincs gond. De a Morrowind Visual Pack v3.0 RC1-re gyanakszom, Nordavind hsz-ből kiindulva és abból, hogy nem is láttál állatokat amikor előjött a probléma. Szerintem amikor előjön az üzenet akkor azon a területen már lennie kéne egy állatnak, csakhogy nincs ott. Esetleg ha már az animációjával kapcsolatban ír hibaüzit akkor szvsz már épp feléd indulna a játék szerint, csakhogy nincs ott semmi ami indulna. Na jó...végiggondolva ezt már eléggé túlbonyolítottam...
Sosem tudhatod, hogy milyen plugin milyen hibát okozhat..saját bőrömön tapasztaltam. Egy textúra cserélő plugin eltüntette a főmenüt helyette egyből egy noname szittya karit berakott egy szentély elé valahol a sziget északi részén.
Szerintem nyugodtan csinálj egy reinstall-t, ha ezzel végeztél akkor a magyarosítás telepítése során rakd fel azokat a pluginokat amiket eddig. Kezd el a játékot, a karaktergenerálás után menj el a világító torony mögé. Ott tuti van egy mocsárrák. Ha ott van és támad is akkor lépj ki a játékból mentés nélkül. Rakd fel a Visual Pack-et, kezd el a játékot, mocsárrák sasolása a v.torony mögött, és ha nincs ott, és a hibaüzenet is előjött akkor megvan a ludas. Ha még mindig nincs hiba akkor kizárásos alapon az MGE a gond okozója.
Azért nem javaslom a szokásos "ne pipáld ki a plugin-t" dolgot, mert nálam az sem javított a fent említett hibánom.
Szia!

A gond az hogy a probléma nem állandó, mert rákokat ölök sokszor, sőt még "beteg" rákot is.
Az egyik problámás hely volt pl. a Mannammu barlang, mikor először mentem arra egyből kaptam a hibaüzenetet aztán kilépett a progi, az egyik screenshot onnan is van. Viszont sokszor fordultam utána, mentem ugyanúgy ugyanarra, öltem rákokat is, amik ott tanyáznak előtte és ügye újratermelődnek.
Kipipálnom nincs mit, mivel csak bele kellett másolni a Morrowind\Data Files könyvtárba és nem is írt fölül semmit sem. Persze lehet hogy ő okozza a hibát, viszont emlékszem hogy azt írtátok a legnépszerűbb pluginoknál megoldjátok hogy menjen a magyarítással, nos ez elég népszerű, sőt ahogy nézem messze a legnépszerűbb http://href.hu/x/5oi3 tehát ha egy mód van rá kompatibilissé tehetnétek... :)
totya
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 22:42

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: totya »

Nordavind írta:Ez a hibaüzenet olyan, mintha fent lenne valami NPC/állatok textúra cserélő cucc és valamiért nem akarná megjeleníteni őket. Ha a hiba újkeletű, úgy javaslom kapcsoljad ki a legutoljára felrakott modot, vagy ha textúracserélő és nem csináltál biztonsági mentést, akkor reinstall...
Ha a Morrowind Visual Pack okozza a gondot, akkor baj van, mert ahhoz ragaszkodom :)
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Caissus »

totya írta:Ha a Morrowind Visual Pack okozza a gondot, akkor baj van, mert ahhoz ragaszkodom :)
Én is ragaszkodtam a Darker Morrowind-hez, szerintem az egyik legjobban sikerült textúra cserélő, és sokat is néztem a többi progit, de mindig találtam hibákat...a végén csak lecseréltem, mert szerintem a régi textúráktól már megijednék olyan régen nem láttam. Javaslom, hogy ha nincs más mód, cseréld le te is.
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

A Visual Pack nekem is fent volt, nem volt ilyen hiba, nekem csak a videókártyám nem bírta és egy idő után összecserélte a textúrákat, beszaggatott meg ilyesmi... ez nem a plugin hibája volt, szerintem máshol keressed a hibát :)
totya
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 22:42

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: totya »

Nordavind írta:A Visual Pack nekem is fent volt, nem volt ilyen hiba, nekem csak a videókártyám nem bírta és egy idő után összecserélte a textúrákat, beszaggatott meg ilyesmi... ez nem a plugin hibája volt, szerintem máshol keressed a hibát :)
Igen, a helyzet bonyolódik, mivel az elméletileg támogatott pluginok között is ott van a Morrowind Visual Pack, tehát nem kell külön kérnem úgy tűnik.
http://www.morrohun.hu/morrowind/morrowindpluginok.php

Először azért nem foglalkoztam vele, mert az eredeti letöltés linkje valami 2.11-es verzióra mutat, tehát logikusan azt gondolhattam hogy ez a változat lett "kompatibilissé téve". De nem. Letöltve a "magyarítással kompatibilissé tett" verziót, akkor megkapom a 3.0RC1-et, ami ráadásul csontra megegyezik az angol 3.0RC1-el. Esetleg lehetne akkor javítani a linket hogy mást ne zavarjon meg.

Szóval a MVP kisesik mint hibaforrás, MGE ilyet nem kéne okozzon, akkor mégis mi a baj? :)
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Caissus »

totya írta:... MGE ilyet nem kéne okozzon, akkor mégis mi a baj? :)
Nem kéne hogy okozza, vagy nem okozza? Kapcsold ki, nézd meg. Ha még utána is előjön a hiba akkor jön az amit már egyszer írtam...reinstall.
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Totya: A Visual Pack nem tudom mennyire lett kompitibilissé téve, de nekem az angol kiválóan működött 0 hibaüzenettel, szóval szerintem használjad őket nyugodtan ;) A 2.11 az egyik és a 2.2-es a másik, ami ha jól emlékszem a "natural"-t változtatja meg. Érdemes mindkettőt használni ;)
Válasz küldése