Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
- Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Ide az egyéb kérdéseket szánom, amik nem férnek be se az ereklyék, se a mágusok céha küldetések topicba.
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
- Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Lehet siralmas, de nekem néhány "alapibb" dolog nem tiszta.
Főleg a Telvanni házzal kapcsolatban, vagyis az ottani külodetésadások, illetve ranggal járó + lehetőségek. Mert valamiiket kiemel a végigjátszás, de nekem nem tiszta.
Megjegyzem, csak ezen plusszok miatt fontolgatom, hogy egyszer a főszálon kívül is foglalkozzak Aprajafalvával, mert egyébként elég borzalmasnak tartom.
Az erődépítések a házaknál.
Szintén nem tiszta a dolog, miért, mi haszna (az szépen le van írva hogyan, de ez a kettő nincs).
(Házaknál egyáltalán nem voltam, részben ezért a hiányosságok.)
Főleg a Telvanni házzal kapcsolatban, vagyis az ottani külodetésadások, illetve ranggal járó + lehetőségek. Mert valamiiket kiemel a végigjátszás, de nekem nem tiszta.
Megjegyzem, csak ezen plusszok miatt fontolgatom, hogy egyszer a főszálon kívül is foglalkozzak Aprajafalvával, mert egyébként elég borzalmasnak tartom.
Az erődépítések a házaknál.
Szintén nem tiszta a dolog, miért, mi haszna (az szépen le van írva hogyan, de ez a kettő nincs).
(Házaknál egyáltalán nem voltam, részben ezért a hiányosságok.)
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Bár nem értem pontosan mi is a probléma, de az Erőd elengedhetetlen, hogy a magasabb rangokat elérjük, mellesleg hogyan nézne az ki, hogy minden nevesebb egyednek külön fészke van, csak nekünk nincs
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Ha borzalmasnak tartod, ne foglalkozz vele. Csak a plusszok miatt csatlakozni egy szervezethez egy SZEREPJÁTÉKBAN igazán nincs sok értelme. Olyan házba/céhbe, stb. lépj be, amivel szívesen játszol, a saját előnyei megvannak mindegyiknek. Egyébként nem nagyon értem, hogy mi nem tiszta a küldetésadások körül. A pluszt nyilván extra varázslatok, varázstárgyak jelentik, és hogy igénybe veheted a ház saját embereinek szolgáltatásait (bűvölők, varázslók, stb.)Babilon5 írta:Főleg a Telvanni házzal kapcsolatban, vagyis az ottani külodetésadások, illetve ranggal járó + lehetőségek. Mert valamiiket kiemel a végigjátszás, de nekem nem tiszta.
Megjegyzem, csak ezen plusszok miatt fontolgatom, hogy egyszer a főszálon kívül is foglalkozzak Aprajafalvával, mert egyébként elég borzalmasnak tartom.
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
- Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Félreértés van folyamatban.
Nordavind!
Tehát, ha jól értem, akkor az erődöt magunknak építenénk? Nem a háznak?
Brenda!
Engem pont a szerepjátékos része érdekel.
A plussz messze nem varázslatokat, meg ilyesmiket jelent ebben az esetben.
Hanem azt, amit pl. hiányoltam a harcosok céhénél (ahol már voltam mester, csak semnmit nem értem vele azon kívbül, hogy tisztelettel szólítottak meg, esetleg néhányaknál nőtt a megbecsültségem), a leírás alapján csak Aprajafalván lehet a ranggal küldetéseket ADNI, vagyis, ha a karakterem magas rangot ér el, akkor az NPC háztagok számára lehet küldetéseket adni (tehát én adok küldetéseket, nem én kapok). Vagyis így van valami kis értelme, ha már vezetővé válok (sajnos csak ott). (Ennyi vagyis után remélem szájbarágós voltam )
Legalábbis nekem (remélem helyesen) így esett le. Viszont nem tiszta sem ez, sem az ehhez hasonló plusszok.
Mert éppúgy hiányolom, hogy mikor vezető vagyok nem jönnek új tagok jelentkezni, akiket el kellene bírálni, szállítókkal beszélni, hogy hozzanak kaját/ felszerelést a céhházba, küldetéseket adni a tagoknak és jelentkezőknek, kezelni a céh pénzügyi ügyleteit, ilyesmik.
Ezeket egy hosszabb írásban sokkal bővebben kifejtettem, mint ami számomra legalábbis hiányzik minden frakciónál elérhető ranggal, elvégre az nem csak tetszelgésre való, hanem feladatokkal, kötelezettségekkel is jár.
Nos, ez az a plusz, aminek halvány árnyékát látom a gombaházasoknál megjelenni a leírás alapján, s CSAK EZÉRT tartanám érdemesnek a belépést oda, lévén máshol nincsenek hasonlók (még).
S pont azért érdekel jobban, mert ez egy szerepjátékos, meg kissé ügyintézős rész.
Nordavind!
Tehát, ha jól értem, akkor az erődöt magunknak építenénk? Nem a háznak?
Brenda!
Engem pont a szerepjátékos része érdekel.
A plussz messze nem varázslatokat, meg ilyesmiket jelent ebben az esetben.
Hanem azt, amit pl. hiányoltam a harcosok céhénél (ahol már voltam mester, csak semnmit nem értem vele azon kívbül, hogy tisztelettel szólítottak meg, esetleg néhányaknál nőtt a megbecsültségem), a leírás alapján csak Aprajafalván lehet a ranggal küldetéseket ADNI, vagyis, ha a karakterem magas rangot ér el, akkor az NPC háztagok számára lehet küldetéseket adni (tehát én adok küldetéseket, nem én kapok). Vagyis így van valami kis értelme, ha már vezetővé válok (sajnos csak ott). (Ennyi vagyis után remélem szájbarágós voltam )
Legalábbis nekem (remélem helyesen) így esett le. Viszont nem tiszta sem ez, sem az ehhez hasonló plusszok.
Mert éppúgy hiányolom, hogy mikor vezető vagyok nem jönnek új tagok jelentkezni, akiket el kellene bírálni, szállítókkal beszélni, hogy hozzanak kaját/ felszerelést a céhházba, küldetéseket adni a tagoknak és jelentkezőknek, kezelni a céh pénzügyi ügyleteit, ilyesmik.
Ezeket egy hosszabb írásban sokkal bővebben kifejtettem, mint ami számomra legalábbis hiányzik minden frakciónál elérhető ranggal, elvégre az nem csak tetszelgésre való, hanem feladatokkal, kötelezettségekkel is jár.
Nos, ez az a plusz, aminek halvány árnyékát látom a gombaházasoknál megjelenni a leírás alapján, s CSAK EZÉRT tartanám érdemesnek a belépést oda, lévén máshol nincsenek hasonlók (még).
S pont azért érdekel jobban, mert ez egy szerepjátékos, meg kissé ügyintézős rész.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Ja, értelek. Hidd el, elég jól ismerem a Telvanni-házat, mivel anno én teszteltem végig (vagyis néztem végig az összes küldetés összes lehetséges kimenetelét) arról nem is szólva, hogy a szövegeinek is vagy a felét én fordítottam.
Ami a küldetésadós részt illeti: az összesen annyiból áll, hogy bizonyos rang után te is "választhatsz" magadnak egy Szájat (az egyetlen lehetséges jelentkezőből), aki képvisel téged a tanácsban. Neki tudsz kiadni 2 db küldetést, amelynek során bizonyos tárgyakat megszerez neked. Szóval ne gondolj óriási dologra...
Az erődöt természetesen magadnak építteted. Ez megvan minden nagyház esetében, viszont minden erőd az adott nagyház stílusában épül, tehát telvanniéknál gombatorony lesz, ahol ezek szerint nem fogod jól érezni magad.
Ami a küldetésadós részt illeti: az összesen annyiból áll, hogy bizonyos rang után te is "választhatsz" magadnak egy Szájat (az egyetlen lehetséges jelentkezőből), aki képvisel téged a tanácsban. Neki tudsz kiadni 2 db küldetést, amelynek során bizonyos tárgyakat megszerez neked. Szóval ne gondolj óriási dologra...
Az erődöt természetesen magadnak építteted. Ez megvan minden nagyház esetében, viszont minden erőd az adott nagyház stílusában épül, tehát telvanniéknál gombatorony lesz, ahol ezek szerint nem fogod jól érezni magad.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
A múltkor láttam valahol egy modot, ahol bármely céh/ház náladnál alacsonyabb rangú egyedeit lehet csicskáztatni, küldetéseket adni nekik + Templomnál az ordinátorok nem sikítanak az indoril páncélra... Nem, ez nem a Give your orders volt, hanem valami más, viszont nálam nem működött (értsd kivágott az asztalra), így le is töröltem.
Az erődöt magadnak építed, az a tied lesz, hiszen magát a birtokot meg is veszed minden esetben (5000-ért). Amúgy a Telvanni nagyon el van találva, igazi bogaras, a világ dolgaival mit sem törődő mágusok csapata. Ősi és öreg varázstudók két frakcióra oszolva, belső viszályokkal tarkítva.
Anno a HQ-n olvastam, hogy valaki nem keveri a Mágusok Céhét és a Telvanni Házat, mert a kettő szerepjáték szempontjából üti egymást... Én nem így látom, és ott van példának Aryon mester, aki bizony a "haza és haladás" elveit vallva nem általkodik egy birodalmi-telvanni hibrid erődben éldegélni
Az erődöt magadnak építed, az a tied lesz, hiszen magát a birtokot meg is veszed minden esetben (5000-ért). Amúgy a Telvanni nagyon el van találva, igazi bogaras, a világ dolgaival mit sem törődő mágusok csapata. Ősi és öreg varázstudók két frakcióra oszolva, belső viszályokkal tarkítva.
Anno a HQ-n olvastam, hogy valaki nem keveri a Mágusok Céhét és a Telvanni Házat, mert a kettő szerepjáték szempontjából üti egymást... Én nem így látom, és ott van példának Aryon mester, aki bizony a "haza és haladás" elveit vallva nem általkodik egy birodalmi-telvanni hibrid erődben éldegélni
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Hali, elakadtam, Almalexia küldetése, vihartámasztás, 2 hete rángatom az időjárás masina 3 karját és nem csinál vihart, ez még hagyján, Almalexia felvonja szemöldökét és elküld az Óraműbe, hogy jól megtaláljam az őrült hulláját...aztán semmi, nem tudok visszatérni az óraműből, ottragadok és annyi. Mit rontok el??
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
- Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Aha.
Köszi a válaszokat.
Nordavind!
Azt a kieget szerintem küld el a stábnak. Van is rá kérés, hogy azok, amik nem kompatibilisek el legyenek küldve. Akkor aztán élvezhetjük előnyeit.
Mágusok céhe, meg Aprajafalva szerintem se illik össze. Már csak azért is, mert utóbbi erősen elutasítja a birodalmiakat, a céh meg birodalmi illetőségű.
látogató!
Neked sajnos nem tudok segíteni, nem jártam még arra, de a végighjátszásban sok jó tanács van, próbáld meg annak a segítségével.
Köszi a válaszokat.
Nordavind!
Azt a kieget szerintem küld el a stábnak. Van is rá kérés, hogy azok, amik nem kompatibilisek el legyenek küldve. Akkor aztán élvezhetjük előnyeit.
Mágusok céhe, meg Aprajafalva szerintem se illik össze. Már csak azért is, mert utóbbi erősen elutasítja a birodalmiakat, a céh meg birodalmi illetőségű.
látogató!
Neked sajnos nem tudok segíteni, nem jártam még arra, de a végighjátszásban sok jó tanács van, próbáld meg annak a segítségével.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Valószínűleg nem a végleges verziójú Tribunal magyarítást töltötted le, a korábbi tesztváltozatoknak volt egy ilyen hibája. Ha lecseréled a legfrissebbre, remélhetőleg megjavul a szerkezet.látogató írta:Hali, elakadtam, Almalexia küldetése, vihartámasztás, 2 hete rángatom az időjárás masina 3 karját és nem csinál vihart, ez még hagyján, Almalexia felvonja szemöldökét és elküld az Óraműbe, hogy jól megtaláljam az őrült hulláját...aztán semmi, nem tudok visszatérni az óraműből, ottragadok és annyi. Mit rontok el??
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Én a pengék 1. küldetésében akadtam el. Eljutottam "Az üreges kéz cellái" nevű helyre, de a kocka sehol nincs. Pontosan hol találom?
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Eljutottál az első klasszikus eltévedési pontra.Petya írta:Én a pengék 1. küldetésében akadtam el. Eljutottam "Az üreges kéz cellái" nevű helyre, de a kocka sehol nincs. Pontosan hol találom?
ITT találsz pontos leírást róla.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Köszi.
Valaki tudna egy pontos használati leírást adni a Morrowind magyaritáshoz? Telepítéskor Pacheket kér, majd nyomkodom a sok OK -ot, de közben olyanokat ír ki hogy Not found, tehát valamit itt hibázok.Ezt az is mutatja, hogy mikor fent van a magyaritás, játék indítás előtt mindig kiír valami angol szöveget arról, hogy néhány plugin fájl hibás, információt a warnings.txt -ben találok. MIT RONTOK EL VAGY MIT NEM CSINÁLTAM MEG? Hálás köszönet a válaszért
Valaki tudna egy pontos használati leírást adni a Morrowind magyaritáshoz? Telepítéskor Pacheket kér, majd nyomkodom a sok OK -ot, de közben olyanokat ír ki hogy Not found, tehát valamit itt hibázok.Ezt az is mutatja, hogy mikor fent van a magyaritás, játék indítás előtt mindig kiír valami angol szöveget arról, hogy néhány plugin fájl hibás, információt a warnings.txt -ben találok. MIT RONTOK EL VAGY MIT NEM CSINÁLTAM MEG? Hálás köszönet a válaszért
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Azt javaslom, ne csak nyomkodd a sok OK-t, hanem olvasd is el, mi van mellé írva. Ott van a telepítőben a részletes használati utasítás ékes magyar nyelven. Egyébként pedig ha már "Az üreges kéz celláiban" jársz, akkor mégiscsak működik, nem? Pontosan mi a gond vele (a hibaüzeneten kívül)?Petya írta:Köszi.
Valaki tudna egy pontos használati leírást adni a Morrowind magyaritáshoz? Telepítéskor Pacheket kér, majd nyomkodom a sok OK -ot, de közben olyanokat ír ki hogy Not found, tehát valamit itt hibázok.Ezt az is mutatja, hogy mikor fent van a magyaritás, játék indítás előtt mindig kiír valami angol szöveget arról, hogy néhány plugin fájl hibás, információt a warnings.txt -ben találok. MIT RONTOK EL VAGY MIT NEM CSINÁLTAM MEG? Hálás köszönet a válaszért
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Tudom, de a modot nem tudom hol találtam, talán a Planet Elder Scrolls-on, de lehet valami modder oldalán... passz, mondjuk nekem nagy igényem nincs ráBabilon5 írta: Azt a kieget szerintem küld el a stábnak. Van is rá kérés, hogy azok, amik nem kompatibilisek el legyenek küldve. Akkor aztán élvezhetjük előnyeit.
Persze, de ugorjál el Tel Vos-ba, aztán pillants rá az ottani mágus tornyára Lesz meglepetés A Telvanni Ház megosztott, ami így helyes is... milyen lenne már a nagy egyetértés ilyen ősmágusok között, hát illúziórombolóBabilon5 írta:Mágusok céhe, meg Aprajafalva szerintem se illik össze. Már csak azért is, mert utóbbi erősen elutasítja a birodalmiakat, a céh meg birodalmi illetőségű.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
[img][img]A használati utasításban írja, hogy a magyaritás tartalmazza az 1.2 1.4 és 1.6 patcheket. Ezeknek a telepítése közben ad ki olyan üzeneteket, hogy: "Old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match."
"old file does not exist"
"Congratulations! Has been successfully upgraded." Ezeket vagy le OK -ozhatom vagy MÉGSÉ -zhetem.
Az a hibaüzenet pedig azt írja, hogy némelyik plugin fájlnak nem a korrekt verziója van feltelepítve, de a játékot betölthetem.
Ezek eddig így jók?
Hiába, sehogy sem találtam meg a kockát, az egyik sarokban csak egy üres láda van, a polcokon pedig csak dwemer kerekek. Az asztalon sincs. Ennyire béna lennék?
"old file does not exist"
"Congratulations! Has been successfully upgraded." Ezeket vagy le OK -ozhatom vagy MÉGSÉ -zhetem.
Az a hibaüzenet pedig azt írja, hogy némelyik plugin fájlnak nem a korrekt verziója van feltelepítve, de a játékot betölthetem.
Ezek eddig így jók?
Hiába, sehogy sem találtam meg a kockát, az egyik sarokban csak egy üres láda van, a polcokon pedig csak dwemer kerekek. Az asztalon sincs. Ennyire béna lennék?
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Huhuhu levettem a polcról a morrot de nincs kedvem gémelni tribunal-t akarom leszedni valahonnan,tudtok ajánlani valamilyen helyet?
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Esetleg keress egy warez oldalt, mert ez itt nem azDobronski írta:Huhuhu levettem a polcról a morrot de nincs kedvem gémelni tribunal-t akarom leszedni valahonnan,tudtok ajánlani valamilyen helyet?
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
gondoltam^^
de tribulánhoz kell a sima morro?mer az megvan eredetiben
de tribulánhoz kell a sima morro?mer az megvan eredetiben
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Igen, kell. Mármint a Tribunalhoz. A tribulánhoz nem.Dobronski írta:gondoltam^^
de tribulánhoz kell a sima morro?mer az megvan eredetiben
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Ezzel a problémával már én is találkoztam. Vik azt mondta, hogy ezekkel nem kell törődni. A telepítés során mindig kiírta, hogy old files not found...ne foglalkozz vele. A játék indításánál pedig a hiaüzenet csak azt írja, hogy a Book-Jackets-sel, a morrowindmagyarosítás javítással és a tribunal magyarosítás javítással valami gond, de valójában semmi gond. Ne törődj vele.Petya írta:[img][img]A használati utasításban írja, hogy a magyaritás tartalmazza az 1.2 1.4 és 1.6 patcheket. Ezeknek a telepítése közben ad ki olyan üzeneteket, hogy: "Old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match."
"old file does not exist"
"Congratulations! Has been successfully upgraded." Ezeket vagy le OK -ozhatom vagy MÉGSÉ -zhetem.
Az a hibaüzenet pedig azt írja, hogy némelyik plugin fájlnak nem a korrekt verziója van feltelepítve, de a játékot betölthetem.
Ezek eddig így jók?
Hiába, sehogy sem találtam meg a kockát, az egyik sarokban csak egy üres láda van, a polcokon pedig csak dwemer kerekek. Az asztalon sincs. Ennyire béna lennék?
A kocka pedig egy polcon van. Lehetséges, hogy még mindig rossz helyen keresgélsz. Szóval belépsz a romba, lemész a legaljára. Lesz ott egy kőrakás amin szépen fel tudsz menni az emeletre, aszem még egy fáklya is van ott. Ott lesz egy ajtó az említett helyhez. Bent lesz egy polc, jól nézz mert ott van. Max vigyél fáklyát mert lehet, hogy elég sötét van bent és nem látszódik a kocka.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
1000 köszönet a válaszért Én a másik "üreges kéz cellái"ban kerestem a kockát.
Ha pedig a figyelmeztető üzenet nem lényeges, akkor minden OK.
Ha pedig a figyelmeztető üzenet nem lényeges, akkor minden OK.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Lenne 1 problémám:
Na szoval Morrowind eredeti megvan a Bloodmoon-t letöltöttem felraktam a launcher változott is de elinditom semmi uj fejlemény ugyan ugy morrowind van kiírva meg minden.
Pls help
Elkezdem a játékot a régi jön be...
Na szoval Morrowind eredeti megvan a Bloodmoon-t letöltöttem felraktam a launcher változott is de elinditom semmi uj fejlemény ugyan ugy morrowind van kiírva meg minden.
Pls help
Elkezdem a játékot a régi jön be...
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
OK észrevettem hogy a térkép bővült szal akkor jo minden:)
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Mielőtt reklamálnál: a Bloodmoon fordítása még nincs kész.Dobronski(előző post) írta:OK észrevettem hogy a térkép bővült szal akkor jo minden:)
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Nem nagyon van szükségem honosításra mert teljesen értem a dolgokat a gémben^^
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Hogy lehet legkönnyebben vámpírrá válni? A főszálat már végigvittem és 100% betegségellenállásom van. A vámpírizmus egy szokványos betegség, vagy egy külön kategória? Csak mert mindenképpen ki akarom próbálni.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Ajánlom figyelmedbe a Morrowind HQ FAQ részét ezzel kapcsolatban IttNemo írta:Hogy lehet legkönnyebben vámpírrá válni? A főszálat már végigvittem és 100% betegségellenállásom van. A vámpírizmus egy szokványos betegség, vagy egy külön kategória? Csak mert mindenképpen ki akarom próbálni.
És az ezzel kapcsolatos fórum topikot Itt
Jah és ha már elkaptad akkor nézegesd Ezt
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Én már úgy megbántam, hogy a Televanni házhoz csatlakoztam, egyrészt mert az összes mesterhez repülni kell, amit utálok, másrészt iszonyú béna épületeik vannak, harmadrészt a stronghold is béne lessz így Arra nincs lehetőség, hogy Televanni tagként pl. Redoran strongholdot építsek? Különben a stronghold végül is a miénk lesz, vagy inkább a házé?
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Épület szempontjából a Hlaalu rulez, viszont küldetésekben és felépítésben mindegyik ház adja magát. Repülni kell, hát igen milyen mágus az olyan aki nem ismeri a levitációt
Tudomásom szerint nincs, de lehet van mod ami megváltoztatja a telvanni épületeket.Arra nincs lehetőség, hogy Televanni tagként pl. Redoran strongholdot építsek?
A stronghold ugyan úgy a tied lesz, mint a többi ház fejesének erődítménye az övéké Persze, mivel egy Ház tagja vagy, így magáé a Házé isKülönben a stronghold végül is a miénk lesz, vagy inkább a házé?
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Hát tudok én repülni, csak nem szeretek Különben eddig az keserítette meg az életem, hogyha levitációt varázsoltam, akkor nem múlt el egy óra után sem valami hiba miatt, és lebegő módban ugye tök lasú a kari, így harcolni is elég rossz vele. Eddig mindig csak úgy tudtam megszüntetni a lebegést, ha mentettem, majd újratöltöttem.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Megcsináltam az összes Telvanni tanácsos küldetését, de valamiért Aryon mester nem akar feladatokat adni, és a strongholdépítéshez így még lekvár vagyok Most Küldött szintem van. Pedig Aryon kezdő küldetését megcsináltam, megfűztem Baladast, de Aryon mintha nem akarná tudomásul venni...
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Van olyan varázslat, amivel meg lehet szüntetni rajtad levő mágikus hatásokat. Használd azt. Mondjuk levegőből nem olyan rossz harcolni, ha tudsz lövöldözni, az ellenfél meg nem...Qwertrt írta:Hát tudok én repülni, csak nem szeretek Különben eddig az keserítette meg az életem, hogyha levitációt varázsoltam, akkor nem múlt el egy óra után sem valami hiba miatt, és lebegő módban ugye tök lasú a kari, így harcolni is elég rossz vele. Eddig mindig csak úgy tudtam megszüntetni a lebegést, ha mentettem, majd újratöltöttem.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Én a "Bölcsesség tesztjénél" akadtam el. Keresem az Inkarnációk barlangját Zergonipal -tól délre és keletre is, de nem találom.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Sziasztok!
Én ott akadtam el, hogy felmentem Dragoth Úrhoz, de nem tudom megölni.Elején mikor odaérek beszélek vele és valami "Kagrenac"páncéllal tudom legyőzni.Azt mondja hogy:"Ez a végzet hegye, és a végzetetet csak az formálhatja aki Kagrenac páncélt visel" A páncélt nem biztos hogy igy hivják, el felejtettem.Szóval légyszi segitsetek!Már mindenféle fegyverrel próbáltam megölni meg azt a nagy szobrot is aminek a szivét kell csapkodni de azt se lehet kinyiffantani.Előre is Köszi!
Én ott akadtam el, hogy felmentem Dragoth Úrhoz, de nem tudom megölni.Elején mikor odaérek beszélek vele és valami "Kagrenac"páncéllal tudom legyőzni.Azt mondja hogy:"Ez a végzet hegye, és a végzetetet csak az formálhatja aki Kagrenac páncélt visel" A páncélt nem biztos hogy igy hivják, el felejtettem.Szóval légyszi segitsetek!Már mindenféle fegyverrel próbáltam megölni meg azt a nagy szobrot is aminek a szivét kell csapkodni de azt se lehet kinyiffantani.Előre is Köszi!
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
bocsánat nem páncél.Valami egész cucc vagy ilyesmi nem csak páncél.Szerintem.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Na szóval megnéztem, és Kagrenac eszközöket mond.Hol lehet ezeket találni?
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Eszközök igen... mellesleg a teljes végigjátszás mellékelve van a magyarosításhoz, így abban megtalálod a választ a kérdésedre.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
De megnéztem és nem találom sehol.A végigjátszásban sem.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Na megtaláltam 3db eszköz van de nem irja le hol.és én ezt kérdeztem h kinél/hol vannak ezek az eszközök mert azt nem találom.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Hát pedig ne várd, hogy elmeséljük itt neked a Pengék főküldetését. Játszad végig szépen sorban, miután eljutottál Vivec elé, minden kiderül (ő adja az első eszközt, és mondja el a másik kettő lelőhelyét, meg hogy hogyan kell használni azokat). Egyébként a végigjátszásban a főküldetés utolsó két fejezete szól erről. De számíts rá, hogy Vivectől az eszközt rendes úton csak úgy kapod meg, ha eljutsz idáig a főszál végigjátszásában. Esetleg erőszakkal is megszerezheted, akkor viszont elég bonyolult módja van annak, hogy használni is tudd...Mazursky írta:Na megtaláltam 3db eszköz van de nem irja le hol.és én ezt kérdeztem h kinél/hol vannak ezek az eszközök mert azt nem találom.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Na ezt akartam tudni köszönöm szépen!Csak nemrég kezdtem el és rögtön odamentem de persze egyből lecsapott.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Üdvözlet mindenkinek,
Először leszögezném ,hogy végigjátszásilag még nincs gondom (3x megvolt annak idején). Viszont érdeklődnék ,hogy magyarosítás alatt a játék hogy viszonyul a ,,puligonok"-hoz? A nyáron tervezett újra játszásomat egy skeleton heroval tervezem (már nem tudom hol találtam anno) ,de nem tudom ,hogy ehhez mit fog szólni a játék majd magyarosítással....
Előre is megköszöném ha elárulnátok ,hogy a magyarosítás a puligonokra is veszélyes vagy csak a modokra.
Először leszögezném ,hogy végigjátszásilag még nincs gondom (3x megvolt annak idején). Viszont érdeklődnék ,hogy magyarosítás alatt a játék hogy viszonyul a ,,puligonok"-hoz? A nyáron tervezett újra játszásomat egy skeleton heroval tervezem (már nem tudom hol találtam anno) ,de nem tudom ,hogy ehhez mit fog szólni a játék majd magyarosítással....
Előre is megköszöném ha elárulnátok ,hogy a magyarosítás a puligonokra is veszélyes vagy csak a modokra.
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
- Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Van olyan plugin, amelyik veszélyes, de a magyarosításra, nem fordítva.
Itt található egy sor plugin, mely hozzá lett igazítva a magyarításhoz, így nyugodtan használható vele együtt, ha innen töltöd le:
http://www.morrohun.hu/morrowind/morrowindpluginok.php
Aztán a grafikai pluginok jórészt nem veszélyesek, azokkal általában működik a dolog.
A legnagyobb kockázatúak azok, amik alapvető szerkezetekbe nyúlnak bele. Vagyis új képzettségeket, lehetőségeket adnak a játékhoz, pl.: MorrowindCompliteFull, Herbalism1.2, potions10.25, sslave.
Továbbá minden olyan, mely leírása szerint megváltoztatja a morrovind.ini (valami ilyesmi a kiterjesztése) fájlt, mert abba a magyarítás változtatott igen sokat, ha meg felülírnád az bajos.
Csontvázharcos karakter pluginról még nem halottam, de, ha csak berakja játszható fajnak az még azt hiszem nem olyan vészes. Az meglehet, hogy a statisztikáig (tulajdonságok, képzettségek) angolra változik, de az még nem olyan vészes.
Ennyi tőlem, de azért várd meg valaki szaki hozzászólását is.
Itt található egy sor plugin, mely hozzá lett igazítva a magyarításhoz, így nyugodtan használható vele együtt, ha innen töltöd le:
http://www.morrohun.hu/morrowind/morrowindpluginok.php
Aztán a grafikai pluginok jórészt nem veszélyesek, azokkal általában működik a dolog.
A legnagyobb kockázatúak azok, amik alapvető szerkezetekbe nyúlnak bele. Vagyis új képzettségeket, lehetőségeket adnak a játékhoz, pl.: MorrowindCompliteFull, Herbalism1.2, potions10.25, sslave.
Továbbá minden olyan, mely leírása szerint megváltoztatja a morrovind.ini (valami ilyesmi a kiterjesztése) fájlt, mert abba a magyarítás változtatott igen sokat, ha meg felülírnád az bajos.
Csontvázharcos karakter pluginról még nem halottam, de, ha csak berakja játszható fajnak az még azt hiszem nem olyan vészes. Az meglehet, hogy a statisztikáig (tulajdonságok, képzettségek) angolra változik, de az még nem olyan vészes.
Ennyi tőlem, de azért várd meg valaki szaki hozzászólását is.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Nagyon köszönöm a válaszod (és bocsánat mindenkitől az angol helyesírási hibákért.)
Megnéztem a csomagot. A tartalma egy Meshes mappa (testrészek vannak benne) egy Textures (2fálj) és külön egy Skeleton.esp
Azt hiszem ezek nem vészesek annyira.
Megnéztem a csomagot. A tartalma egy Meshes mappa (testrészek vannak benne) egy Textures (2fálj) és külön egy Skeleton.esp
Azt hiszem ezek nem vészesek annyira.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Hellósztok!Én leakadtam a Pengék küldetéseinél, nem találom a Szelek-völgyét.Már mindent végigmászkáltam de nem tudok ráakadni.Légyszi irjátok meg hogy Vostól merre induljak!
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Helló!Vendég írta:Hellósztok!Én leakadtam a Pengék küldetéseinél, nem találom a Szelek-völgyét.Már mindent végigmászkáltam de nem tudok ráakadni.Légyszi irjátok meg hogy Vostól merre induljak!
A játékhoz mellékelt interaktív térképen az Inkarnációk barlangját keresd.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
További, magyarításhoz igazított kiegészítőket találhattok itt is: http://dotyo.fw.hu.Babilon5 írta:Van olyan plugin, amelyik veszélyes, de a magyarosításra, nem fordítva.
Itt található egy sor plugin, mely hozzá lett igazítva a magyarításhoz, így nyugodtan használható vele együtt, ha innen töltöd le:
http://www.morrohun.hu/morrowind/morrowindpluginok.php
<nyissz>
Ennyi tőlem, de azért várd meg valaki szaki hozzászólását is.
Ha kell még valami a pluginok fórumba lehet írni a kívánságokat.
Asterix: az, hogy szerinted nem vészes a dolog, még nem jelenti azt, hogy el fog indulni a kiegészítőd a magyarítással... Próbáld ki, ha nem megy, szólj!
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Köszönöm szépen, de közben megtaláltam.Sheila írta:Helló!Vendég írta:Hellósztok!Én leakadtam a Pengék küldetéseinél, nem találom a Szelek-völgyét.Már mindent végigmászkáltam de nem tudok ráakadni.Légyszi irjátok meg hogy Vostól merre induljak!
A játékhoz mellékelt interaktív térképen az Inkarnációk barlangját keresd.
Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban
Sziasztok !
" 10 000 „aranytartalékkal” rendelkező kereskedő
Vivectől keletre, az egyik kis szigeten találjuk meg a mocsárrák kereskedőt,
nála minden nap találunk 10 000 aranyat, ráadásul soha nem alkudozik.
Érdemes ide rakni a Megjelölés varázslatot, hogy azonnal vissza tudjunk
hozzá teleportálni (a felesleges cuccokat nyugodtan itt hagyhatjuk, senki sem fogja elvinni).
Nagyon jó ez a hely, mivel a másik két teleport varázslatot használva
(Almsivi, Isteni közbeavatkozás) innen egy pillanat alatt eljuthatunk
Ebonheartba, Vivecbe, Molag Marba és Sadrith Morába (attól függ, hogy milyen sorrendben használjuk a varázslatokat) Almsivi után egy Divine egyből elrepít Sadrith Morába, ott meg a Mágusok Céhéből elteleportálhatunk Balmorába és Ald’ruhn-ba, de akár hajóra is szállhatunk.
Ezzel a módszerrel rengeteg felesleges és unalmas mászkálástól kímélhetjük
meg magunkat.
by Mocsy "
Ezt a kereskedőt sehol nem találom. Hol van pontosan, és mi a neve?
Köszi
" 10 000 „aranytartalékkal” rendelkező kereskedő
Vivectől keletre, az egyik kis szigeten találjuk meg a mocsárrák kereskedőt,
nála minden nap találunk 10 000 aranyat, ráadásul soha nem alkudozik.
Érdemes ide rakni a Megjelölés varázslatot, hogy azonnal vissza tudjunk
hozzá teleportálni (a felesleges cuccokat nyugodtan itt hagyhatjuk, senki sem fogja elvinni).
Nagyon jó ez a hely, mivel a másik két teleport varázslatot használva
(Almsivi, Isteni közbeavatkozás) innen egy pillanat alatt eljuthatunk
Ebonheartba, Vivecbe, Molag Marba és Sadrith Morába (attól függ, hogy milyen sorrendben használjuk a varázslatokat) Almsivi után egy Divine egyből elrepít Sadrith Morába, ott meg a Mágusok Céhéből elteleportálhatunk Balmorába és Ald’ruhn-ba, de akár hajóra is szállhatunk.
Ezzel a módszerrel rengeteg felesleges és unalmas mászkálástól kímélhetjük
meg magunkat.
by Mocsy "
Ezt a kereskedőt sehol nem találom. Hol van pontosan, és mi a neve?
Köszi