Érdekes egy TES rajongó vagy (ezt vedd pozitívan, mert nem sértésnek szánom).Wrucli írta:Sziasztok.
Először is azzal kezdeném, hogy nagy TES rajongó vagyok, az Oblivion a megjelenése óta a gépemen van és folyamatosan játszom vele. Ezért is fáj az amit a Skyrim-ben tapasztaltam így 3 nap játék után. Ha valaki a tapasztalatomat meg tudja cáfoni nagyon boldog leszek ).
A Skyrim egy nagyszerű játék, hihetetlenül szép grafikával, tetszik a fejlődési rendeszer, DE.
Kéremszépen HOL VANNAK az újjáéledő ellenfeleket tartalmazó dungik???? Ugye az Oblivionben ha egy dungit megtisztítottál pl. a rablóktól egy óra mnúlva vissza mehettél oda és akkor már újra harcolhattál a nekrókkal és ez így folytatódott folyamatosan. Az aktuális szintedhez igazított ellenfelek újjáéledtek a felszínen is. A terület csak úgy nyüzsgött a goblinoktól, rablóktól stb.
Mindennek NYOMA sincs a Skyrim-ben. NEM EZT ígérték. Három nap tapasztalata az, hogy ha egy dungit megtisztítasz és a térképen a helyhez az van kiírva, hogy megtisztítva ( clear ) ott NEM élednek újra az ellenfelek. Bejártam a térkép kb felét, de a dungik 3/4-ében NEM élednak újra az ellenfelek. alig 1-2 dungi van ahol igen.
A felszínen pedig elvétve találni ellenfelet. Akár órákig is barangolhatsz a felszínen anélkül, hogy egy épkézlább ellenfélbe botlanál, az is egy árva farkas vagy medve. Hát hol vannak a csapatostul támadó goblinok, banditák stb. amit az Oblivionban megszokhattunk? Elfogott a Gothic3 érzés, ahol is adva van egy hatalmas szabadon bejárható terület, de ha minden ellenfelet megöltél akkor csak egy sivár üres táj marad. Csak nem ezt csinálták a Skyrim-mel is? Ha megölsz minden mammutot és óriást a felszinen kivel fogunk harcolni hónapok mulva, mint ahogy az Obliviónban 4 év után is vígan gyalulom az ellent ma is.
Ha meg tudna valaki cáfolni nagyon boldog lennék.
Wrucli
Ha jól emlékszem a Morrowindben sem "töltődtek fel újra" a barlangok ellenfelekkel, mert iszonyat erős tárgyak voltak az "őrzőknél". Kis logikával rájöhettél volna, hogy ez a Skyrimben valószínűleg, azért lett hasonlóan, mert az Oblvionnál durván felborult az egyensúly a respawn miatt. Vicces, hogy amiket leírtál azok voltak annak idején a fő negatívumaim. Egyszerűen hihetetlen volt, hogy a Birodalom szíve mennyire nem volt kontroll alatt! Nem hittem volna, hogy valakinek ez hiányozni fog.
De ne aggódj! Amint kijön CS biztosra veszem, hogy ki fognak dobni egy mod-ot, ami javítani fog ezen. Ugyanezt megcsinálták anno a Fallout 3-nál és a Fallount:NV-nál is, talán még az Oblivion-nál is.
Csupán annyit kell tenned, hogy figyeled a híreket a Nexuson. Szóval türelem drága kalandor barátom.
Szerintem decemberre orvosolva lesz a probléma.