Pluginok

The Elder Scrolls III: Morrrowind magyarításával kapcsolatos ügyekben írj ide. A kiegészítők külön fórumba kerülnek.
Lord Jack
Hozzászólások: 153
Csatlakozott: 2010. szept. 19., vas. 13:53
Tartózkodási hely: Nibiru

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Lord Jack »

Jó ezt tudom, csak engem a fórumra ad ki utána és az oldalon meg már nem tudok ugyanazzal a felhasználónévvel és jelszóval bejelentkezni!
Lord Jack
Hozzászólások: 153
Csatlakozott: 2010. szept. 19., vas. 13:53
Tartózkodási hely: Nibiru

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Lord Jack »

Sajnos most nem tudtam összegyűjteni.De jövőhétre meglesz a Morrowind, az utána való héten pedig az Oblivion!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Lord Jack írta:Jó ezt tudom, csak engem a fórumra ad ki utána és az oldalon meg már nem tudok ugyanazzal a felhasználónévvel és jelszóval bejelentkezni!
Esetleg próbáld meg frissebb/másik böngészővel.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Üdv, nos rájöttem :D ezek nem kellenek a magyar Morrowind Expanded 2009-hez:
SG-MW-ecology
SG-MW-ecology-BM
Morrowind Patch v1.6
Morrowind Patch v1.2
Texture Fix - Bloodmoon
Texture Fix 1.8
Illuminated Windows
Illuminated Windows másik fájl :D
ASE Tribunal
ASE Bloodmooon
abotWaterLifeTR
topicjavítás

Most már működik minden, de belekerült pár órámba 8-)
Enrathol
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011. feb. 3., csüt. 19:40

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Enrathol »

Sziasztok!

Problémám akadt a Laura Craft Romance & Adventura Pluginnal. Laura egy idő után beakad, nem követ, amikor követésre van állítva.

Pontosan megfogalmazva: megkérem, hogy kövessen, és amikor távolodok tőle, meg sem mozdul, csak azt ordí'ja, hogy "Hé! Várj meg!" Majd mikor megállok, megjelenik a karakteremben és nem mászik arrébb. Harci helyzeteknél megmozdul, táncolni táncol, és minden más mozgáscselekedetet megtesz normálisan, csak nem követ.

Nem látod, hogy jönne utánad, csak megjelenik ott ahol te vagy miközben haladsz.

Amit eddig tettem:
Letöröltem, újra raktam a plugint - nincs változás.
Kikapcsoltam bekapcsoltam a mentést - nincs változás
CS-ben megnyitottam, újra elmentettem - először kikapcsolta a plugint, nem is akarta visszakapcsolni, utána sikerült ki be kapcsolgatással megoldani a problémát, csak a hiba nem múlt el, és ráadásként még Laura feje is eltűnt.

Amit most tettem, de még nem teszteltem:

Lemásoltam a mentéseimet újra raktam mindent, és visszamásoltam a mentéseimet. Majd talán holnap tesztelni tudom.

Szerintetek mi lehet a probléma és a megoldása?
Enrathol
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011. feb. 3., csüt. 19:40

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Enrathol »

Kiegészítés:
Miután újratelepítettem a játékot, s fel pluginoztam újra.
Eredmény: Nem működnek a save fájlok, új játékot kellett kezdenem.
Lord Jack
Hozzászólások: 153
Csatlakozott: 2010. szept. 19., vas. 13:53
Tartózkodási hely: Nibiru

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Lord Jack »

Itt van néhány (fontos)!
Majd hétvégén küldök Oblivionhoz is.Ja és kell még a Morrowind Code Patch.Elég őket magyarításhoz igazítani!
Csatolmányok
Linkek.doc
(29.5 KiB) Letöltve 358 alkalommal.
Lord Jack
Hozzászólások: 153
Csatlakozott: 2010. szept. 19., vas. 13:53
Tartózkodási hely: Nibiru

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Lord Jack »

Sikerült regelni TESNexusra Opera 11-es verzióval!Amúgy az baj, ha aktiválásnál hibát ír ki?Mert bejelentkezni be tudok!!!
Macros

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Macros »

Van egy kis problémám, felraktam a Laura Craftos plugint, de akárhogy járom keresztbe kasul Balmorát, nem találom sehol, Valaki meg tudná mondani hogy esetleg merre keressem, vagy valami megoldást a problémámra? Már újra is raktam a plugint 2X is de nem oldotta meg a problémát. :cry:
Avatar
danimester
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: 2010. júl. 15., csüt. 13:24

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: danimester »

Laura Croft Vivec-ben lakik :)
Az idegennegyed előtt ban egy kis háza.
Macros

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Macros »

Megtaláltam, köszi szépen a segítséget, de mintha valahol azt olvastam volna hogy Balmorában lakik, biztos elnéztem. Mégegyszer köszi a segítséget =)
tordeksan

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: tordeksan »

üdv
a morrowind hq-n régen láttam egy plugint amit szerintem érdemes lenne lefordítani

http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... ail&id=732
Jutocs
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2011. ápr. 3., vas. 19:40

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Jutocs »

Babilon5 írta:Legalább egyet értünk.

Én sem használom creepert, sem a trükkök nagy részét (pl. ordinátorozás) sem.
Ennek ellenére mindig megélt a karakterem, sőt olyan dolgoknak is megfelt, hogy néha csak ivott egyet a kocsmában, meg út közben is kajált, ami ugye sokak szemében pénzkidobás. Összen talán 100.000-em lehetett egy teljes játék alatt, egyszerre meg max. 12.000, amit gyorsan el is költöttem kiképzésre.

Annyiért meg nem reális, bármilyen extrás a ház. Senkit nem találtam akinek annyi pénze lenne, se nemest, se kereskedőt, se mást. Ha meg egy ilyen egyszerűbb ház ennyi, akkor a szigeten vagy mindenki bérházban lakik, vagy át kellene írni az egészet, hogy a lakosoknál átlag 500-2000 arany legyen zsebben, kereskedőknél meg olyan 40-200.000magasságban... :lol: :roll: :twisted:
Ugyanis nem mindenki jár unalmában deadrikus romokat fosztogatni, hogy ilyen temérdek pénze legyen, ergo akkor nem reális a világ, nem értek egyet a csak hősöknek tervezünk módival.

Úgyhogy ha a többi ház plugin is hasonló akkor jól tettem, hogy sose használtam őket.
A bankos részét továbbra is jónak tartom.

A realizálós pluginokat meg kigyűjthetnénk, biztos van amiről még nem hallottam.
CreeperHun Gold-ot betenni és Caldera-hoz legközelebbi kriptában rendszeresen járőrözni...20-as szintnél már daedrikus cuccokkal hadonásznak odabent és gyakori az arany szent is! :) Kedvenc fegyverem: Élet elszívás varázzsal feljavított daedrikus rövidkard (az se baj, ha tükrözik a hatását!:D Az is haszno
Avatar
Categoricus
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. jan. 24., hétf. 14:57
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Categoricus »

Vik írta:
Bamanna írta:
Hali!
Remélem, valaki jár még erre. Feltelepítettem a Morrowind-Tribunal-Bloodmonn-t, majd feltettem a pluginokat is. A játék indításánál kiírja a következő hibaüzenetet:

"Expression Error Unable to find cell id "Vivec, Arena" in script brerasScript."

Majd egy mozdulattal kirak. Új játékot pedig már nem is enged indítani, de ugyanezt a hibát írja ki.
Köszi a segítséget.
Szedd le a magyarítást és telepítsd újra! Abban ugyanis "Vivec, Aréna" van, azért nem találja a "Vivec, Arena" cellát.
Én aztán szedhetem-rakhatom, a Children of Morrowind nem fog működni. Hogy jutott eszetekbe azonosítók nevét lefordítani?!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Categoricus írta: Én aztán szedhetem-rakhatom, a Children of Morrowind nem fog működni. Hogy jutott eszetekbe azonosítók nevét lefordítani?!
Ennyi erővel azt is kérdezhetnéd, hogy jutott eszünkbe lefordítani a Morrowindet...
Avatar
Categoricus
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. jan. 24., hétf. 14:57
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Categoricus »

Ennyi erővel azt is kérdezhetném, hogy mit nevezel fordításnak. Fordítani literálokat szoktunk. Ezek lehetnek külön fájlban tárolt szövegek vagy az alkalmazás, esetleg DLL byte-kódjában megjelenő, algoritmikus szempontból konstans karaktersorozatok. Valójában ezt kérdeztem, csak más szavakkal: hogyan tudom leghamarabb a Children of Morrowind c. kiegészítőt, vagy más, angol helyneveket igénylő bővítményeket összhangba hozni a magyar Morrowinddel?

Köszönöm a leendő javaslatokat.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Categoricus írta:Ennyi erővel azt is kérdezhetném, hogy mit nevezel fordításnak. Fordítani literálokat szoktunk. Ezek lehetnek külön fájlban tárolt szövegek vagy az alkalmazás, esetleg DLL byte-kódjában megjelenő, algoritmikus szempontból konstans karaktersorozatok. Valójában ezt kérdeztem, csak más szavakkal: hogyan tudom leghamarabb a Children of Morrowind c. kiegészítőt, vagy más, angol helyneveket igénylő bővítményeket összhangba hozni a magyar Morrowinddel?

Köszönöm a leendő javaslatokat.
Kell hozzá egy fordítóprogram. Az enyém jelenleg nincs olyan állapotban, hogy nyilvánosságra hozzam, de már tervezem néhány hónapja, hogy újra nekilátok. Csak előtte bele kellene mélyednem a QT rejtelmeibe. Mivel mindig van más teendő, eddig még nem sokat haladtam vele. SzőtsÁki programja valószínűleg elbírna vele, de ő nem hozhatja nyilvánosságra azt, amit a Morrowind fordításához kapott. Mellesleg fordításnak nevezzük azt a folyamatot is, amikor fogunk egy angol nyelvű játékot, és átültetjük magyarra. :)
Avatar
Categoricus
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. jan. 24., hétf. 14:57
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Categoricus »

Jól van. Addig is előkészítem a HEX editort, hátha megfelelő mennyiségű 0x00 karakter kiirtásával felcsillannak az áhított szavak. Volt már, hogy bejött. :)
Deer
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2009. márc. 4., szer. 22:35

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Deer »

Better bodies magas wood elf nő

Van valakinek öltlete, hogy miért lehet ugyanolyan magas, mint mondjuk egy ember? Pl a wood elf férfi ugyanúgy pici.
Lehet, hogy ezzel a pluginnal van a hiba?
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Deer írta:Better bodies magas wood elf nő

Van valakinek öltlete, hogy miért lehet ugyanolyan magas, mint mondjuk egy ember? Pl a wood elf férfi ugyanúgy pici.
Lehet, hogy ezzel a pluginnal van a hiba?
Gondolom van hozzá mellékelve pár kép. Ha ott magas, nálad meg nem, akkor egyszerűen rosszul tetted fel a modot és ennyi :D le van írva a readme-be, vagy a weblapon ahol letöltötted, hogyan kell feltelepíteni.
Deer
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2009. márc. 4., szer. 22:35

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Deer »

Érdekes lenne, mivel az exe telepítőjépen csak a Morrowind/Data Files helyét kellett kijelölni.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Deer írta:Érdekes lenne, mivel az exe telepítőjépen csak a Morrowind/Data Files helyét kellett kijelölni.
És mit csináltál azután, hogy feltelepítetted?
Deer
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2009. márc. 4., szer. 22:35

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Deer »

Na most újratettem a Morrowind+T+B-t és rá a magyarítást csak a hozzá kiadott pluginokkal, így is hosszú a wood elf nők lába, akkor ezek szerint eredetileg is ilyen.
Markus

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Markus »

Helló. Én nemrég kezdtem el a morrowindel játszani. Mikor megtaláltam ezt az oldalt a magyarítás keresése következtében, ráakadtam a pluginokra is. Na a problémám az lenne, hogy egy részüket már nem lehet letölteni (hibás linkek) az eredeti helyről, sőt, keresővel sem találtam meg őket más weboldalakon.

Kérném szépen a Morrohun team-et, hogy ezeket orvosolja, amennyiben ez lehetséges. Fontos lenne! :)
Markus

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Markus »

Helló, amit visszább olvastam a Door Smashing nevű plugin nekem is felkeltette az érdeklődésemet, csak az a probléma vele, hogy ha bekapcsolom, akkor a normál kulcsos feltörés után nem tudom kinyitni a ládákat. Ha ezt valaki orvosolni tudná, annak NAGYON örülnék. Mondjuk ha kész lenne, ezt is fel lehetne tölteni a pluginokhoz.
Egyáltalán jár még erre valaki? :D
Lord Jack
Hozzászólások: 153
Csatlakozott: 2010. szept. 19., vas. 13:53
Tartózkodási hely: Nibiru

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Lord Jack »

Jár. Oda csak az van felölteöltve, amit a magyarításhoz igazítottak. Nézz körül a mod leírásában.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Markus írta:Helló. Én nemrég kezdtem el a morrowindel játszani. Mikor megtaláltam ezt az oldalt a magyarítás keresése következtében, ráakadtam a pluginokra is. Na a problémám az lenne, hogy egy részüket már nem lehet letölteni (hibás linkek) az eredeti helyről, sőt, keresővel sem találtam meg őket más weboldalakon.

Kérném szépen a Morrohun team-et, hogy ezeket orvosolja, amennyiben ez lehetséges. Fontos lenne! :)
Pontosan melyek ezek? Bár, ha máshol sincsenek fent, akkor nem valószínű, hogy meg tudjuk keresni őket neked...
Markus

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Markus »

Értem, azt hittem van mindegyikről egy biztonsági mentésetek. :D

Na majd holnap átnézem az összeset és leírom, hogy melyek a rosszak.
Markus

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Markus »

Kérdés:

A mozgó bázisnál hol találok árlistát? A szöveges dokumentumokban semmi infó nincs erről. Az npc sem mondja meg mennyit vigyek neki, csak azt, hogy menjek vissza, ha több pénzem lesz...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Markus írta:Kérdés:

A mozgó bázisnál hol találok árlistát? A szöveges dokumentumokban semmi infó nincs erről. Az npc sem mondja meg mennyit vigyek neki, csak azt, hogy menjek vissza, ha több pénzem lesz...
Olyan 30-80 ezer arannyal már lehet nála kezdeni valamit. Érdekes, nekem mindig kiírta, mi mennyibe kerül.
Markus

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Markus »

Elnézést, elnéztem, kiírja az árát, csak egy bekezdéssel feljebb, és ez megtévesztett.

A Door Smashing-al lesz valami? Mert jelenleg nincs belőle magyarításhoz igazított változat!
Orkal meg ne igazán szeretek a feltörésekkel szarakodni.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Markus írta:Elnézést, elnéztem, kiírja az árát, csak egy bekezdéssel feljebb, és ez megtévesztett.

A Door Smashing-al lesz valami? Mert jelenleg nincs belőle magyarításhoz igazított változat!
Orkal meg ne igazán szeretek a feltörésekkel szarakodni.
Úgy emlékszem, hibát okozott a magyarítással, ezért nem hoztuk nyilvánosságra.
Markus

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Markus »

Van egy másik ajtó és ládatörős kiegészítés:

http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=2347

Ennek lehetne egy magyarításhoz igazított változata.
Ez azt szokta csinálni, hogy miután feltörtem vele egy ajtót, az összes többi törhetetlenné válik és használhatatlanná. Azaz a nyitott ajtó csak úgy kinyílik, ahol eredetileg töltenie kéne.
Markus

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Markus »

Köszönöm szépen az együtt működést! (GTFO)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Markus írta:Köszönöm szépen az együtt működést! (GTFO)
Szívesen, máskor is.
Peti

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Peti »

Sziasztok!

Épp szeretnék belemerülni a Morrowindbe (plusz a két kiegészítő) és a rengeteg plugin miatt a bőség zavarával kűzdök.. Én a Gothic miatt kezdtem keresgélni vmi tuti kis rpg-t és úgy tűnik találtam is viszont itt minden komplexebbnek tűnik. Itt van pl ez a nem kevés modifikáció.. és jó lenne tudni, hogy melyek azok a pluginek, amiket mindenképpen érdemes hozzáadni a játékhoz és mi az ami felesleges vagy értelmetlen? Például láttam olyat, hogy ezer(?) új npc véletlenszerűen generált arccal vagy vmi ilyesmi.. Kell ez nekem? Mennyire befolyásolja ez az eredeti játékmenetet? Az nem kétlem hogy változatosabb lesz a játék, ami egy jó dolog..
Vagy ami innen az oldalról letölthető, azt mind érdemes is letölteni? Igen olvastam hogy a magyarítás bekavart a mesterfájlba bármit is jelentsen ez.. és akkor logikus hogy ami innen letölthető azt érdemes letölteni, mivel magyarítva szándékozom játszani.. Szóval vki aki képben van kérem világosítson fel, hogy mit és hogy ezzel kapcsolatban?!

Előre is köszönöm!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Peti írta:Sziasztok!

Épp szeretnék belemerülni a Morrowindbe (plusz a két kiegészítő) és a rengeteg plugin miatt a bőség zavarával kűzdök.. Én a Gothic miatt kezdtem
Azokat érdemes letölteni, amik érdekelnek a leírás alapján. Kezdő játékosnak nem célszerű egyszerre az összeset kipróbálni még innen az oldalról sem (már csak azért sem, mert nincs minden beépülő lefordítva, meg olyan is van, amit kifejezetten a tapasztalt játékosoknak készítettek, hogy nehéz legyen a játék). Amit kezdésnél érdemes, az szerintem a Morrowind 2009/2011/2013 (nem tudom, most éppen hol járnak), egyéb szépítő modok.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Peti írta:Sziasztok!

Épp szeretnék belemerülni a Morrowindbe (plusz a két kiegészítő) és a rengeteg plugin miatt a bőség zavarával kűzdök.. Én a Gothic miatt kezdtem keresgélni vmi tuti kis rpg-t és úgy tűnik találtam is viszont itt minden komplexebbnek tűnik. Itt van pl ez a nem kevés modifikáció.. és jó lenne tudni, hogy melyek azok a pluginek, amiket mindenképpen érdemes hozzáadni a játékhoz és mi az ami felesleges vagy értelmetlen? Például láttam olyat, hogy ezer(?) új npc véletlenszerűen generált arccal vagy vmi ilyesmi.. Kell ez nekem? Mennyire befolyásolja ez az eredeti játékmenetet? Az nem kétlem hogy változatosabb lesz a játék, ami egy jó dolog..
Vagy ami innen az oldalról letölthető, azt mind érdemes is letölteni? Igen olvastam hogy a magyarítás bekavart a mesterfájlba bármit is jelentsen ez.. és akkor logikus hogy ami innen letölthető azt érdemes letölteni, mivel magyarítva szándékozom játszani.. Szóval vki aki képben van kérem világosítson fel, hogy mit és hogy ezzel kapcsolatban?!

Előre is köszönöm!
Hogy pontosítsam Vik-et, a Morrowind Overhaul (vagy mi a neve :D ) kell neked, a legfrissebb.
Írd le milyen géped van, mert egy i5 3570K-n azért szaggat :D igaz, nincs vga...
Szerintem csak a szépítő modokat tedd be, én leírtam valahol a Morrowind fórumban, valamelyik modos vagy magyarítással foglalkozó témába, hogy tettem fel az overhault meg a magyarítást, mert elsőre nem a legegyszerűbb.
Ha npc-t adsz a játékhoz, akkor ugye máris nem lesz olyan, mint az eredeti, ellenben csak textúrát javító modokkal nagyot nem bukhatsz, így a nexuson a texture csoporton belül keresgélj szerintem.

Majd ha végigjátszottad, akkor pakolhatsz hozzá pl. bányász modot, vagy amit akarsz, de elsőre szerintem is csak textúrákat javítsanak a modok.
Peti

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Peti »

Látom rögtön sikerült rossz topicba írnom sry.

Vik, TGWH köszi. Ilyesmi válaszokra vártam, örülök hogy nem kell szét pachelni a játékot így első nekifutásra:)

Remélem nem gond ha a pontosság kedvéért inkább linkelem a laptop adatait: http://www.sony.hu/support/hu/product/V ... ifications

És akkor nézem is azt az overhault, remélem vinni fogja a masina!
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Peti írta:Látom rögtön sikerült rossz topicba írnom sry.

Vik, TGWH köszi. Ilyesmi válaszokra vártam, örülök hogy nem kell szét pachelni a játékot így első nekifutásra:)

Remélem nem gond ha a pontosság kedvéért inkább linkelem a laptop adatait: http://www.sony.hu/support/hu/product/V ... ifications

És akkor nézem is azt az overhault, remélem vinni fogja a masina!
Vissza az egész, ne nézd az overhault, még kétmagos laptoppal se... elég kuka vga-k voltak hozzájuk akkoriban ha jól tévedek...
A laptop nem játékra való. Esetleg az fps optimalizálót nézd meg, talán segít...
Kocsis76

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Kocsis76 »

Feltettem jó néhány plugint, erre megjelent egy rakás felkiáltó jel a képen. Ezek szilárdak, így nem mehetek keresztül rajtuk. Ami bosszantó egy szobában, folyosón, ha mögöttük van az NPC akivel beszélni kéne. Mit kéne csinálni, hogy eltűnjenek ezek a felkiáltójelek?
Kocsis76

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Kocsis76 »

Van az a plugin, ahol barátnő jelenik meg. Az egyik küldetése hogy vigyem el egy boltba balmorában. Nos beviszem, de nem tudja le vele a küldetést, hanem továbbra is oda akar menni.
Mit lehet így tenni?
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Kocsis76 írta:Feltettem jó néhány plugint, erre megjelent egy rakás felkiáltó jel a képen. Ezek szilárdak, így nem mehetek keresztül rajtuk. Ami bosszantó egy szobában, folyosón, ha mögöttük van az NPC akivel beszélni kéne. Mit kéne csinálni, hogy eltűnjenek ezek a felkiáltójelek?
Ne használd azokat a modokat, probléma megoldva :D
Gondolom egyik felülírta a másikat, és hiányzik ez-az.
Tedd fel őket fontossági sorrendben, hogy a legfontosabbat teszed fel utoljára. Persze a játékot először, majd patchek, és a magyarítást is próbáld a végére hagyni, amennyire lehet.
Ha nem megy, akkor a data files-ban felezd meg a modokat, és ha még mindig vannak hibák, felezd meg újra, így ki tudod sakkozni, hogy melyik az a mod, ami nem jó, azt ne használd.

második hsz.: olvasd el a readme-t, meg ahonnét leszedted, ott mit írnak, mik a tapasztalatok. Ebben itt nem hinném, hogy tudnánk segíteni, én legalábbis biztos nem. Lehet csak elnézted a küldetést, és kell még valamit csinálnod.
Kocsis76

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Kocsis76 »

KÖSZ EZZEL MEGOLDVA ez a baj. de lett más a csajos küldiben, ki tudja miért megőrül, és van hogy engem kezd támadni. Sebezni nem tud, de nem tudom megoldani a küldetést így. vivecben kellett kocsmába vinnem, ahol annak rendje és módja szerint berúgott. Kért mérgezésre italt. de ahelyett hogy feküdne ahogy kell míg megszerzem feláll és megtámad. Addig nem hagyja abba míg meg nem ölöm.
arobert
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2013. dec. 6., pén. 17:41

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: arobert »

Nagyon jó gyűjtemény, szinte az összeset kipróbáltam. A Morrowind Comes Alive is kifejezetten tetszik, de ezzel kapcsolatban lenne egy kérésem: a legújabb verziót is a magyarításhoz igazítanátok? A v7.1-es verzió a legújabb, és ebben a Tamriel Rebuilt kiegészítőhöz is egy csomó cucc van, de a magyarítással nem működik, mert a helységnevek megváltoztak. Ha van elég időtök, a magyarításhoz tudnátok igazítani a Morrowind Comes Alive v7.1-et?
Kusimitama

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Kusimitama »

Sziasztok A demon force modot szeretném beszerezni de se a morrowindHQ nem megy már se az ultraweb és sehol nem találom ezt a modot valaki feltudná tölteni valahova? Köszönöm!
Avatar
Sovngarde
Hozzászólások: 93
Csatlakozott: 2012. nov. 11., vas. 0:35
Tartózkodási hely: Sovngarde

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Sovngarde »

http://www.morrohun.hu/morrowind/letolt ... =54&type=2
Utána olvastam egy archivált fórumon is. Ha jól értelmeztem, akkor a készítője, Mythos, már nincs köztünk 2004 óta.. :/
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Én is utánanéztem ennek, és kérdezni is akartam, hogy ami nálunk van, az nem a teljes, magyarításhoz igazított beépülő?
kusimitama

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: kusimitama »

Igen értem köszönöm! Van esetleg olyan verzió is ami magyarítás nélkül is működik? :)
Kusimitama

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Kusimitama »

Mert ez csak magyarítással működik. Legalábbis jelenleg nincs fent a magyarítás és nem tudom használni a modot.
Válasz küldése