Pluginok
Pluginok
Ha valami gond, kérdés, kérés van a pluginokkal kapcsolatban, ide írjatok!
Re: Pluginok
Nagyon remek kis gyűjtemény, ki is próbáltam sokat közülük.
Találtam pár hibát, le is írom:
Book Jackets - Morrowind:
A könyveket tényleg új köntösbe bújtatja de vissza is fordítja őket angolra... kivéve a már olvasott skillkönyveket, de azoknak a külseje se változik. (A Bookrotate nélküli változatot próbáltam.)
Wayfarer's Rest:
A fogadó nem jelenik meg a helyén (pedig a CSben megnéztem, ott megvan, de a játékban nincs ott...)
Anastasio the Great's Hideout:
A búvóhely bejárata a padlószint alatt van, így kicsit nehéz bejutni
De ez egy könnyen megoldható probléma CSel. Ezen kívül működik.
Annastia:
A szigeten találtam néhány sárga felkiáltójelet... Meg nemtudom, hogy az normális-e hogy amikor valahol sétáltam, egyszercsak meghaltam, szellemé változtam (gondolom eddig ez így jó), és utánna el sem bírtam mozdulni (üres hátizsákkal sem...) Téves
Egyébként használok sok másik plug-int is, amikkel eddig nem volt baj, ezért lehet, hogy néhány hiba ezek közül csak nálam fordul elő.
Egyébként kipróbáltam még, és jól működik(első blikkre persze):
-Akavirian Armor
-Colour Glass
-Suran Archery Tradehouse
-DagonFel Well
-Harlequin Sword Resource (itt csak a csalás verziót próbááltam, hogy ne kelljen körbeutazni miatta Morrowindet )
Hiba a plugin letöltések között:
Az "Akavirian Armor" 2* van fent, és az egyikhez egy teljesen másik leírás szerepel, úgyhogy valszeg rossz útvonaat adtatok meg hozzá.
Találtam pár hibát, le is írom:
Book Jackets - Morrowind:
A könyveket tényleg új köntösbe bújtatja de vissza is fordítja őket angolra... kivéve a már olvasott skillkönyveket, de azoknak a külseje se változik. (A Bookrotate nélküli változatot próbáltam.)
Wayfarer's Rest:
A fogadó nem jelenik meg a helyén (pedig a CSben megnéztem, ott megvan, de a játékban nincs ott...)
Anastasio the Great's Hideout:
A búvóhely bejárata a padlószint alatt van, így kicsit nehéz bejutni
De ez egy könnyen megoldható probléma CSel. Ezen kívül működik.
Annastia:
A szigeten találtam néhány sárga felkiáltójelet... Meg nemtudom, hogy az normális-e hogy amikor valahol sétáltam, egyszercsak meghaltam, szellemé változtam (gondolom eddig ez így jó), és utánna el sem bírtam mozdulni (üres hátizsákkal sem...) Téves
Egyébként használok sok másik plug-int is, amikkel eddig nem volt baj, ezért lehet, hogy néhány hiba ezek közül csak nálam fordul elő.
Egyébként kipróbáltam még, és jól működik(első blikkre persze):
-Akavirian Armor
-Colour Glass
-Suran Archery Tradehouse
-DagonFel Well
-Harlequin Sword Resource (itt csak a csalás verziót próbááltam, hogy ne kelljen körbeutazni miatta Morrowindet )
Hiba a plugin letöltések között:
Az "Akavirian Armor" 2* van fent, és az egyikhez egy teljesen másik leírás szerepel, úgyhogy valszeg rossz útvonaat adtatok meg hozzá.
Re: Pluginok
A legtöbbel az a baj, hogy felülírja a magyarosítást egy-két helyen, így sok könyv és egyéb dolog is visszaáll angolra. Személy szerint "better" és a hivatalos dolgokon kívül nagyon mást már nem használok. A Demon Force az egyetlen, ami felkeltette az érdeklődésemet (bár az mod), de mivel mindkét kieg szükséges hozzá (ami nekem nincs), így max nehézségen és trainingelés nélkül játszom... úgy már nem is olyan egyszerű a dolog
A régi motorosok bizonyára ismerik, az újaknak meg kincsesbánya, ha modokon és plugineken szeretnének kísérletezni:
Elric Melnibone and the Elder Scrolls Web Portal
Jó csemegézést!
A régi motorosok bizonyára ismerik, az újaknak meg kincsesbánya, ha modokon és plugineken szeretnének kísérletezni:
Elric Melnibone and the Elder Scrolls Web Portal
Jó csemegézést!
-
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2008. feb. 9., szomb. 11:47
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: Pluginok
Érdekes módon, ha rákattintok valamelyik plugin melleti zárójeles kifejezésre, akkor ugyan kibontja azt a plugint, de egyből el is kapja, egy szűkített listát csinál belőle, az ugyanabba a témába tartozók részvételével. Ha a böngésző vissza nyilára kattintok, akkor előjön az az oldal, aminek lennie kellene.
Re: Pluginok
Mert nem a mellette lévő zárójeles szóra kell kattintani, hanem a plugin nevére.Lüke2135 írta:Érdekes módon, ha rákattintok valamelyik plugin melleti zárójeles kifejezésre, akkor ugyan kibontja azt a plugint, de egyből el is kapja, egy szűkített listát csinál belőle, az ugyanabba a témába tartozók részvételével. Ha a böngésző vissza nyilára kattintok, akkor előjön az az oldal, aminek lennie kellene.
Re: Pluginok
Hi all!
Várható-e hogy lesz valami kompatibizálás a writing és journal enhanced plugoniokkal, hogy lehessen használni ékezetes karaktereket?
Várható-e hogy lesz valami kompatibizálás a writing és journal enhanced plugoniokkal, hogy lehessen használni ékezetes karaktereket?
-
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2008. feb. 9., szomb. 11:47
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: Pluginok
Ákos, felrakod majd a régebbi kiegészítőket? Windows Glow, Better Books, Creeper Gold, ilyesmikre gondolok.
Re: Pluginok
No, ennek is utánna jártam, ez a plugin nem hibás. A felkiáltó jelek azért voltak, mert a telepítő nem tette fel a BM textúráit...Désiré írta:
Annastia:
A szigeten találtam néhány sárga felkiáltójelet... Meg nemtudom, hogy az normális-e hogy amikor valahol sétáltam, egyszercsak meghaltam, szellemé változtam (gondolom eddig ez így jó), és utánna el sem bírtam mozdulni (üres hátizsákkal sem...)
Amikor meg összeesik a játékos azért nem tud felálni, mert -500 az erőnléte, tehát csak meg kell várni, amíg nulla felé ér (érdemes iszogatni:))
Re: Pluginok
Hello, annyi kérdésem lenne csak, hogy a pluginokat is lefordítjátok (már amelyiknek van értelme...)? Szerintem pl. az Adventurer's modokban elég zavaró, hogy annak a néhány új civilnek és őrnek angol neve van.
Re: Pluginok
Erre van egy egyszerű megoldás, csak a Construction Set kell hozzá.Désiré írta: Book Jackets - Morrowind:
A könyveket tényleg új köntösbe bújtatja de vissza is fordítja őket angolra... kivéve a már olvasott skillkönyveket, de azoknak a külseje se változik. (A Bookrotate nélküli változatot próbáltam.)
Betöltöd a magyar Morrowind.esp-t
export könyvek
BookJackets betölt (ne felejtsd el aktívvá tenni!)
import könyvek
mentés
Voilá!
Re: Pluginok
Nekem a "A good place to stay" ház tetszik nagyon. Főleg az alkimista műhely azzal a sok felcímkézett tárolódobozzal. Sajnos azokon még angol feliratokat pompáztak, de nem sokáig.
A fordítás után megcsodáltam a szép magyar feliratokat, és akkor jöttem rá, hogy így használhatatlan. Neki is álltam ABC rendbe tologatni azt a rengetek csetreszt. Ha már lúd, akkor legyen kövér: a teleport sem maradt érintetlen.
Most van egy teljesen magyar házam.
Szivesen közzé teszem, csak modjátok meg, hogy hova küldjem.
A fordítás után megcsodáltam a szép magyar feliratokat, és akkor jöttem rá, hogy így használhatatlan. Neki is álltam ABC rendbe tologatni azt a rengetek csetreszt. Ha már lúd, akkor legyen kövér: a teleport sem maradt érintetlen.
Most van egy teljesen magyar házam.
Szivesen közzé teszem, csak modjátok meg, hogy hova küldjem.
Re: Pluginok
Szerintem töltsed fel ide és letöltjük Az ald-ruhni Mágus Céh szobáit már úgyis telepakoltam
Re: Pluginok
Mindig is utáltam, hogy tolvajlásban járatosnak kell lennem ahhoz, hogy kinyissak egy ajtót, mikor azt egyszerűbb berúgni, esetleg pusztító mágiával szétroncsolni a zárat, ha a karakter olyan beállítottságú. Ennek orvoslására találtam meg ezt a plugint a tegnapi nap folyamán, amivel már egy ork barbárnak nem kell tolvajkulccsal bajlódni, esetleg tekercseket használni, hanem a puszta erejével enged utat magának, ahogy azt egy harcos beállítottságú karaktertől el is várja az ember
DOOR SMASHING
DOOR SMASHING
Re: Pluginok
Megpróbáltam a ház fordítását ide feltölteni, de sehogy sem sikerül.
-
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2008. feb. 9., szomb. 11:47
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: Pluginok
Ha minden kötél szakad, jegyezz be egy felhasználót valamelyik ingyen tárhelyet biztosító oldalhoz (extra.hu, freeweb.hu pl.) oda töltsd fel, ide meg írd a hivatkozást.gerop írta:Megpróbáltam a ház fordítását ide feltölteni, de sehogy sem sikerül.
Re: Pluginok
Szerintem az a legegyszerűbb, ha e-mailban elküldöd a MorroHun Teamnek (Ákosnak...) És Ő kiteszi, ha lesz rá ideje. (legalábbis gondolom ez így működhet, de nem akarok semmit bevállalni mások nevében )gerop írta:Megpróbáltam a ház fordítását ide feltölteni, de sehogy sem sikerül.
Re: Pluginok
Elküldtem levélben a házat, de felraktam a freewebre is.
A házban lefordítottam a cellanevek is, így azok a mentések, amiket az eredeti házon belül készítettetek, hibásan működnek. Ebben az esetben a régi moddal kell betölteni a mentést, el kell hagyni a házat, és kívül kell új mentést csinálni. Ekkor már betölthető a lefordított mod.
http://gerop.fw.hu/a%20good%20place%20t ... %20hun.rar
A házban lefordítottam a cellanevek is, így azok a mentések, amiket az eredeti házon belül készítettetek, hibásan működnek. Ebben az esetben a régi moddal kell betölteni a mentést, el kell hagyni a házat, és kívül kell új mentést csinálni. Ekkor már betölthető a lefordított mod.
http://gerop.fw.hu/a%20good%20place%20t ... %20hun.rar
Re: Pluginok
Kár, hogy kell hozzá a tribunal Na mindegy, majd valakit kilakoltatok
Re: Pluginok
A leírása szerint nem, bár én nem próbáltam nélküle.Nordavind írta:Kár, hogy kell hozzá a tribunal Na mindegy, majd valakit kilakoltatok
Re: Pluginok
Hát sajna az adatfájlok között nem engedi kijelölni, meg ugye ott virít a Morro alatt a Tribunal felirat... A readme-t igaz nem olvastam, azt általában akkor veszem elő, ha valami nagyon nem klappol
Re: Pluginok
Üdv mindenkinek!
Valaki meg tudná mondani, hogy mikor és hol találom meg aleanne páncéljait a Tel Vos-i szolgáltatások toronyban? Elmentem a toronyba, de nem találom.
Valaki meg tudná mondani, hogy mikor és hol találom meg aleanne páncéljait a Tel Vos-i szolgáltatások toronyban? Elmentem a toronyba, de nem találom.
Re: Pluginok
Utánanéztem a dolognak, a hibát én követtem el. A magyar verzió mentésekor be volt nálam töltve a Tribunal is, ezért CS azt is bejegyezte mint előfeltételt.Nordavind írta:Hát sajna az adatfájlok között nem engedi kijelölni, meg ugye ott virít a Morro alatt a Tribunal felirat... A readme-t igaz nem olvastam, azt általában akkor veszem elő, ha valami nagyon nem klappol
A tribunal bejegyzést töröltem, és újból felmásoltam. Remélem most már tudod használni ezt a szép házat. (Ha használod a 'Morrowind Visual Pack' modot, akkor különösen szép!)
Re: Pluginok
Hát nem tudom, nekem még mindig a Tribunálért könyörög
-
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2008. feb. 9., szomb. 11:47
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: Pluginok
Akkor adj neki!Nordavind írta:Hát nem tudom, nekem még mindig a Tribunálért könyörög
Re: Pluginok
Hali!
Nekem az a problémám, hogy feltettem az összes plugint (kivéve amihez kell a Bloodmoon), elindítom a játékot, kérdez egy csomó mindent, amit úgyszint nem tudom, hogy mit jelentenek, de akár igent, akár későbbet mondok neki, amikor betölteném a mentett állást, egy darabig tölt, majd ezt írja ki: Expression Error Unable to find cell id "Wolverine Hall" in script ach_camp_legal.
Csak OK-ni tudom és kilép a Windowsba. Mit csináljak?
Segítsetek!! Köszi
Nekem az a problémám, hogy feltettem az összes plugint (kivéve amihez kell a Bloodmoon), elindítom a játékot, kérdez egy csomó mindent, amit úgyszint nem tudom, hogy mit jelentenek, de akár igent, akár későbbet mondok neki, amikor betölteném a mentett állást, egy darabig tölt, majd ezt írja ki: Expression Error Unable to find cell id "Wolverine Hall" in script ach_camp_legal.
Csak OK-ni tudom és kilép a Windowsba. Mit csináljak?
Segítsetek!! Köszi
Re: Pluginok
Ha jól értem, akkor egy scripttel van baja, ami vagy hiányzik, vagy rosszul van megírva. Arra tippelek, hogy azzal lehet a baja, mint a Masterindex pluginnak is volt, hogy nem lett a kiegészítőben lefordítva a "Wolverine hall" Rozsomák csarnokra".Bamanna írta:Hali!
Nekem az a problémám, hogy feltettem az összes plugint (kivéve amihez kell a Bloodmoon), elindítom a játékot, kérdez egy csomó mindent, amit úgyszint nem tudom, hogy mit jelentenek, de akár igent, akár későbbet mondok neki, amikor betölteném a mentett állást, egy darabig tölt, majd ezt írja ki: Expression Error Unable to find cell id "Wolverine Hall" in script ach_camp_legal.
Csak OK-ni tudom és kilép a Windowsba. Mit csináljak?
Segítsetek!! Köszi
A következőt teheted:
Kapcsolj ki minden plugint, és egyenként kapcsold visza őket, és akkor meg fogod tudni, hogy melyik a hibás. Ha magtaláltad, írd meg a címét legalább ide a fóumba, megpróbálunk segíteni. Ha lehet írd meg a MorroHun csapatnak is e-mailban, hogy ki tudják javítani a plug-int, és kicserélhessék.
(Vagy ha értesz a Construktion Sethez, akkor magad is kijavíthatod.)
Re: Pluginok
Üdv!
MOD-ot készítek, amelyben szerepel a Tribunal is, de már a magyar Morrowindre készült. Van rá reális esély, hogy ha kijön a magyar Tribunal akkor kijavítsa (értsd lecserélje) az eddigi angol szövegeket (topicokat, tárgyneveket, stb) magyarra? Csak azért lennék kíváncsi, mert jelen pillanatban is tudtommal morrowindes tárgyakat angolra torzított vissza pár másik mod amely részét képzi a készülő modomnak.
A kérdés, tehát az lenne, hogy tudtok-e valamilyen olyan eljárást, ami átfut a modon, és újra magyarra írja azokat a megfelelő ID-jű objektumokat, amik angolra torzultak bizonyos okok miatt?
Köszönettel:
Orwen
MOD-ot készítek, amelyben szerepel a Tribunal is, de már a magyar Morrowindre készült. Van rá reális esély, hogy ha kijön a magyar Tribunal akkor kijavítsa (értsd lecserélje) az eddigi angol szövegeket (topicokat, tárgyneveket, stb) magyarra? Csak azért lennék kíváncsi, mert jelen pillanatban is tudtommal morrowindes tárgyakat angolra torzított vissza pár másik mod amely részét képzi a készülő modomnak.
A kérdés, tehát az lenne, hogy tudtok-e valamilyen olyan eljárást, ami átfut a modon, és újra magyarra írja azokat a megfelelő ID-jű objektumokat, amik angolra torzultak bizonyos okok miatt?
Köszönettel:
Orwen
Re: Pluginok
Nagyon amtőr meglátásom szerint nem cserélheti le, hiszen csak modot pakolod rá a meglévő esm-re, vagyis utóbbi nem változtathatja meg a mod adatait.
Ha egyszerűen megkapnátok a magyarított Tribunalt, az nem segítene? Vagy már túl sok lenne az átírnivaló?
Ákos, esetleg átfuttathatnád a fordítóprogramon, ha van annyi angol benne, hogy szükséges. Nézegetem már kezdetektől a mod készülését, szerintem egy ilyen igényes munka ezt is bőven megérdemelné.
Ha egyszerűen megkapnátok a magyarított Tribunalt, az nem segítene? Vagy már túl sok lenne az átírnivaló?
Ákos, esetleg átfuttathatnád a fordítóprogramon, ha van annyi angol benne, hogy szükséges. Nézegetem már kezdetektől a mod készülését, szerintem egy ilyen igényes munka ezt is bőven megérdemelné.
-
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2008. feb. 9., szomb. 11:47
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: Pluginok
Rossz hírem van: az Elder Scrolls játékok rendszere úgy működik, hogy az .esm állományokban levő dolgokat a betöltött .esp állományok felülírják. Vagyis, ha készítesz egy (részben) angol nyelvű .esp-t,Orwen írta:Üdv!
MOD-ot készítek, amelyben szerepel a Tribunal is, de már a magyar Morrowindre készült. Van rá reális esély, hogy ha kijön a magyar Tribunal akkor kijavítsa (értsd lecserélje) az eddigi angol szövegeket (topicokat, tárgyneveket, stb) magyarra? Csak azért lennék kíváncsi, mert jelen pillanatban is tudtommal morrowindes tárgyakat angolra torzított vissza pár másik mod amely részét képzi a készülő modomnak.
A kérdés, tehát az lenne, hogy tudtok-e valamilyen olyan eljárást, ami átfut a modon, és újra magyarra írja azokat a megfelelő ID-jű objektumokat, amik angolra torzultak bizonyos okok miatt?
Köszönettel:
Orwen
és kijön a magyar Tribunal.esm, akkor a benne lévő magyar dolgokat dolgokat az .esp ugyanúgy felülírja, mintha még angol Tribunal.esm-et használnál. Ha szerencséd van, Ákosnak meg sok ideje, akkor a fordítóprogram elintézheti, hogy teljesen magyar legyen a módosításod. Vagy kézzel kell átírni a benne levő dolgokat, miután kijön a magyar Tribunal.
Re: Pluginok
Kösz Lüke2135!
Szerintem muszály lesz bepróbálkoznom Ákosnál, mert a tárgyakat még csak-csak átírom, de a külső-belső területek nevét már igen kellemetlen lenne. Az esetleges dialógustorzulásokról nem is beszélve.
Szerintem muszály lesz bepróbálkoznom Ákosnál, mert a tárgyakat még csak-csak átírom, de a külső-belső területek nevét már igen kellemetlen lenne. Az esetleges dialógustorzulásokról nem is beszélve.
Pluginfejlesztőknek!
Brenda maximálisan megnyugtatott, kifejtette, hogy a Morrohunos fordítóprogram nagy valószínűséggel megoldja az effajta problémát.
Ugyan még nem teszteltük, de én is megbízom a programban, egyszóval bárki aki a jövőben modot/plugint készít, és hasonló problémája akad ne izguljon van rá megoldás.
Ugyan még nem teszteltük, de én is megbízom a programban, egyszóval bárki aki a jövőben modot/plugint készít, és hasonló problémája akad ne izguljon van rá megoldás.
Re: Pluginok
Vendég írta:Ha jól értem, akkor egy scripttel van baja, ami vagy hiányzik, vagy rosszul van megírva. Arra tippelek, hogy azzal lehet a baja, mint a Masterindex pluginnak is volt, hogy nem lett a kiegészítőben lefordítva a "Wolverine hall" Rozsomák csarnokra".Bamanna írta:Hali!
Nekem az a problémám, hogy feltettem az összes plugint (kivéve amihez kell a Bloodmoon), elindítom a játékot, kérdez egy csomó mindent, amit úgyszint nem tudom, hogy mit jelentenek, de akár igent, akár későbbet mondok neki, amikor betölteném a mentett állást, egy darabig tölt, majd ezt írja ki: Expression Error Unable to find cell id "Wolverine Hall" in script ach_camp_legal.
Csak OK-ni tudom és kilép a Windowsba. Mit csináljak?
Segítsetek!! Köszi
A következőt teheted:
Kapcsolj ki minden plugint, és egyenként kapcsold visza őket, és akkor meg fogod tudni, hogy melyik a hibás. Ha magtaláltad, írd meg a címét legalább ide a fóumba, megpróbálunk segíteni. Ha lehet írd meg a MorroHun csapatnak is e-mailban, hogy ki tudják javítani a plug-int, és kicserélhessék.
(Vagy ha értesz a Construktion Sethez, akkor magad is kijavíthatod.)
Hali!
Most kezdtem a pluginok tesztelését, az Acheron's Camping Gear-nál tesz ki. Ennél van 2 db Acheron's Camping Gear.esp plugin + 1 db ACG2 NOM Compatible.esp. Na ezt nem lehet x-ni. Az előző kettőnél pedig, ha csak az egyiket x-em be, nincs nálam semmilyen tábori felszerelés. Ha kettőt, kirak az előző hozzászólásomban írt mondatocskával. Vannak még további hibás pluginok is, de ezeket majd összegyűjtöm és egyben írom. Egy kicsit lassú a tesztelés, mert meg kell keresni azt a helyet, tárgyat, stb-t, amit berak a játékba. Üdv
Re: Pluginok
Sziasztok!
Én csak azt szeretném megtudni, hogy a Demon Force működik-e a magyarítással vagy nem?
Én csak azt szeretném megtudni, hogy a Demon Force működik-e a magyarítással vagy nem?
Re: Pluginok
Nem, nem működik, de biztosan lesz a magyarításhoz igazított változatapreston írta:Sziasztok!
Én csak azt szeretném megtudni, hogy a Demon Force működik-e a magyarítással vagy nem?
Re: Pluginok
Nem tudom, hogy a plugin hibája volt-e, de mivel újként csak ez a kettő volt fent, így más nagyon nem lehetett.
Harlequin sword and bow resource - Elég sokáig működőképesnek bizonyult, mellesleg a Harlequin gyönyörű kard, mégis több óra játék után egyszer csak az asztalra vágott minden alkalommal, mikor a katanát kézbe vettem volna.
Mellesleg egy idő után elkezdte magát megtöbbszörözni pl. az íj tegeze és a ládában már 3db Ebony bow tegez nézett vissza rám, hogy a kardhüvelyeket ne is említsem.
Akavirian Armor - Tetszik a plugin, bár nem vagyok egy japán fanatikus, mégis visszafogottan megalkotott páncélzatokat ad a játékhoz, mellesleg az albínó argóniai nagy ötlet Lehet csak nálam jelentkezett a hiba, de a közepes páncéltípusnál, ha emlékeim nem csalnak akkor a kesztyű felvételekor a karakterem fele eltűnt, majd a kép elsötétült és az asztalra tett. Könnyű vért kesztyűt hordva viszont nem volt ilyen gond
Harlequin sword and bow resource - Elég sokáig működőképesnek bizonyult, mellesleg a Harlequin gyönyörű kard, mégis több óra játék után egyszer csak az asztalra vágott minden alkalommal, mikor a katanát kézbe vettem volna.
Mellesleg egy idő után elkezdte magát megtöbbszörözni pl. az íj tegeze és a ládában már 3db Ebony bow tegez nézett vissza rám, hogy a kardhüvelyeket ne is említsem.
Akavirian Armor - Tetszik a plugin, bár nem vagyok egy japán fanatikus, mégis visszafogottan megalkotott páncélzatokat ad a játékhoz, mellesleg az albínó argóniai nagy ötlet Lehet csak nálam jelentkezett a hiba, de a közepes páncéltípusnál, ha emlékeim nem csalnak akkor a kesztyű felvételekor a karakterem fele eltűnt, majd a kép elsötétült és az asztalra tett. Könnyű vért kesztyűt hordva viszont nem volt ilyen gond
Re: Pluginok
Üdv!
Lenne 2 kérdésem.
1, A http://morrobook.fw.hu/ oldalon található "Balmora tuning" nevű plugin bekavar valamit a magyarításba, esetleg valamit visszavált angolra?
2, A bookrotate plugin-t meg lehet valahogy bűvölni hogy ne váltsa vissza a könyveket angolra?
Lenne 2 kérdésem.
1, A http://morrobook.fw.hu/ oldalon található "Balmora tuning" nevű plugin bekavar valamit a magyarításba, esetleg valamit visszavált angolra?
2, A bookrotate plugin-t meg lehet valahogy bűvölni hogy ne váltsa vissza a könyveket angolra?
Re: Pluginok
Oshram:
1. Igen, amiket a mod használ azt automatikusan visszaállítja angolra.
2. CS-ben biztosan meg lehet oldani, de ahhoz nem értek, viszont AbiTomi1 írt valami "varázslatot" még a topic elején
1. Igen, amiket a mod használ azt automatikusan visszaállítja angolra.
2. CS-ben biztosan meg lehet oldani, de ahhoz nem értek, viszont AbiTomi1 írt valami "varázslatot" még a topic elején
Re: Pluginok
Nos felraktam a Balmora Tuningot, megváltoztat pár tárgynevet, de nem vészes.Oshram írta:Üdv!
Lenne 2 kérdésem.
1, A http://morrobook.fw.hu/ oldalon található "Balmora tuning" nevű plugin bekavar valamit a magyarításba, esetleg valamit visszavált angolra?
2, A bookrotate plugin-t meg lehet valahogy bűvölni hogy ne váltsa vissza a könyveket angolra?
Viszont a Bookrotate pluginel még mindig nem boldogulok.
Aki meg felrakta a "Good place to stay" c. plugint magyarul, annak áldom a nevét, ezzel, és a "Balmora tuning" pluginnel tegnap egész este Sims 3D-t játszottam.
Re: Pluginok
Továbbfejlesztettem a házat.gerop írta:Elküldtem levélben a házat, de felraktam a freewebre is.
A házban lefordítottam a cellanevek is, így azok a mentések, amiket az eredeti házon belül készítettetek, hibásan működnek. Ebben az esetben a régi moddal kell betölteni a mentést, el kell hagyni a házat, és kívül kell új mentést csinálni. Ekkor már betölthető a lefordított mod.
http://gerop.fw.hu/a%20good%20place%20t ... %20hun.rar
Íme, az új lakók:
http://gerop.fw.hu/belso.jpg
Re: Pluginok
Höhö! A Creepere kéne kis kötényke, a Mudcrab meg mehetne az alkimista műhelybe főzni kajátgerop írta:Továbbfejlesztettem a házat.gerop írta:Elküldtem levélben a házat, de felraktam a freewebre is.
A házban lefordítottam a cellanevek is, így azok a mentések, amiket az eredeti házon belül készítettetek, hibásan működnek. Ebben az esetben a régi moddal kell betölteni a mentést, el kell hagyni a házat, és kívül kell új mentést csinálni. Ekkor már betölthető a lefordított mod.
http://gerop.fw.hu/a%20good%20place%20t ... %20hun.rar
Íme, az új lakók:
http://gerop.fw.hu/belso.jpg
Re: Pluginok
Egy olyan kérdésem lenne hogy a sima morrowindre felraktam egy két azzal működő plugint és utána ha rá szeretném rakni a tribunal és a bloodmoon kiegészítőt akkor a morrowind pluginok elvesznek vagy nem ???
Re: Pluginok
Nem fognak elveszni, viszont azt nem tudom a magyarosítás hogyan fog viselkedni (már ha magyarul játszol), hiszen ott most ki kéne jelölni a kiegeket telepítésnél...
Re: Pluginok
aham ok köszi , szerintem az lesz a legtisztább ha majd kijön mostanság a másik magyarítás csomag akkor újra felrakom az egészet azt akkor a hiba lehetőség kizárva elviekben
Re: Pluginok
Esetleg elmentheted valahova a save fájlodat, aztán újrarakod az egészet Morrowind és Tribunal magyarítással, majd a modokat hozzá és vissza a save fájl Persze, ha működik így is, akkor no problem
Re: Pluginok
Nézegettem itt a Pluginokat, aztán szemet szúrt a Khalazza féle Visual Pack. Többször próbáltam már használni (a hivatalos oldalon lévőt) ezt és a 2.2-est is, de mindig vagy egy idő után beszaggatott, vagy összekeverte a textúrákat. Szeretném megkérdezni, hogy a MorroHUN-ról elérhető Pack valami javított változat? Csak mert ugye ez "egyszerű" textúra cserélő és elvileg mindegy neki, hogy magyarosított Morrowind-hez, vagy angolhoz teszem fel... Tévedek?
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
- Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Re: Pluginok
Amennyire én tapasztaltam, amíg nincs fenn a magyarítás, addig nem gond, ha felraksz bármilyen grafikai kieget.
De sokszori újratelepítéseim folyamán előkerült, hogy első hibák egyikeként szerepelt, hogy a TX_Glass akármit nem találja a progi.
Ezért érdemesebb úgy rakni, hogy előbb a mindenfélét (grafikát inkább), aztán a magyarítást. Utána meg ami ellen nagyon ellenkezik, azt kivonni a kijelölésből (szerencsétlen egyszer nálam kereste az X. főbb szörnyet, hogy adna hozzá új vér textúrát, de nincs ilyen szörny ).
A textúrák összekeverésére, alkalmi eltűnésére meg két lehetséges ötletem van.
1. Vedeókártya akadozik, mert nem elég nagy, vagy ennél is valószínűbb, hogy a ramodat nem ártana üríteni (mentés, kikapcs, 5 perc múlva gép újraindít). Nekem utóbbi duál 512 mellett sem árt néha (igaz nekem kifagyni szokott inkább 10 óra után).
2. Otthagytad egy kicsit a játékot, ami nem baj, csak, ha rossz helyen tetted. Mielőtt a kari magában álldogál, meg nézelődik nem árt ellenőrizni, hogy kik vannak a közelében. Ha pl. egy járkáló NJK (NPC), akkor lehetnek szaggatások, vagy épp saját szörnyikénél/ testőrös pluginnál is. Nekem NPC gát miatt Vivecben egyszer sikerült keresztülszaladni a falon mágusok céhében, meg az egyik kantonnál egy kis részen csak textúra van, talaj nincs, tehát úszhattam (alapjáték hibája, nem a magyarításé).
Tehát ezek az ötleteim.
De sokszori újratelepítéseim folyamán előkerült, hogy első hibák egyikeként szerepelt, hogy a TX_Glass akármit nem találja a progi.
Ezért érdemesebb úgy rakni, hogy előbb a mindenfélét (grafikát inkább), aztán a magyarítást. Utána meg ami ellen nagyon ellenkezik, azt kivonni a kijelölésből (szerencsétlen egyszer nálam kereste az X. főbb szörnyet, hogy adna hozzá új vér textúrát, de nincs ilyen szörny ).
A textúrák összekeverésére, alkalmi eltűnésére meg két lehetséges ötletem van.
1. Vedeókártya akadozik, mert nem elég nagy, vagy ennél is valószínűbb, hogy a ramodat nem ártana üríteni (mentés, kikapcs, 5 perc múlva gép újraindít). Nekem utóbbi duál 512 mellett sem árt néha (igaz nekem kifagyni szokott inkább 10 óra után).
2. Otthagytad egy kicsit a játékot, ami nem baj, csak, ha rossz helyen tetted. Mielőtt a kari magában álldogál, meg nézelődik nem árt ellenőrizni, hogy kik vannak a közelében. Ha pl. egy járkáló NJK (NPC), akkor lehetnek szaggatások, vagy épp saját szörnyikénél/ testőrös pluginnál is. Nekem NPC gát miatt Vivecben egyszer sikerült keresztülszaladni a falon mágusok céhében, meg az egyik kantonnál egy kis részen csak textúra van, talaj nincs, tehát úszhattam (alapjáték hibája, nem a magyarításé).
Tehát ezek az ötleteim.
Re: Pluginok
Szerintem pont, hogy a grafikai, újratextúrázó dolgokkal nem lehet gond, hiszen az csak lecseréli az adott textúrát, a játékmenetbe nem nyúl bele... videókártya lesz szerintem
Igen, ha olyasmi hibajelentést kapsz, hogy xy eltűnt, akkor az a plugin nem kompatibilis, de valamit valamiért
A kiegek topicban feltett kérdésedre válaszolnék itt, hisz pluginnal kapcsolatos...
A CS-t tényleg nem vágom, így nem értem, hogy milyen asztal alatt kellett kutat ásni(?), meg mit tettél, hogy lebegett a láda. Ott valami nagyon nincs rendben
Igen, ha olyasmi hibajelentést kapsz, hogy xy eltűnt, akkor az a plugin nem kompatibilis, de valamit valamiért
A kiegek topicban feltett kérdésedre válaszolnék itt, hisz pluginnal kapcsolatos...
Jól érted, viszont mellé a Better Bodies és különböző face modok (World of Face, Better Heads... etc...), a hangcserélők meg a vizi/légi élővilág is rendesen fut, szóval a látványvilágot bővítheted kedvedre A többi kísérletezési alapot szolgál.A többivel meg kísérletezgetni. Grat...
Tehát, akkor érdemesebb magyarítást megint leszedni, az innen letöltött kompatibilis (de angol nyelvű) pluginokat feltenni, ha jól értettem.
Nem, mivel csak kompatibilissé lettek téve, nem pedig lefordítva. Fordítsák le? Személy szerint jobban örülök egy teljesen kész, magyarul ketyegő Tribunal-nak, mint 50-100 pluginnakCsakhogy még így se lesznek magyar nyelvűek az azon pluginokhoz kapcsolható részek. Megint olvashatom az angol szöveget bizonyos részeken...
A CS-t tényleg nem vágom, így nem értem, hogy milyen asztal alatt kellett kutat ásni(?), meg mit tettél, hogy lebegett a láda. Ott valami nagyon nincs rendben
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Egy meglepetés: letölthető a magyarításhoz igazított Demon Force mod a http://dotyo.fw.hu oldalról. Köszönet érte Ákosnak meg Callistonak.
Re: Pluginok
Demon Force!!! Istenek vagytok, hamarost ki is próbálom