Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

"If you install it in an existing game, there may be inconsistencies and other oddities. Pre-existing player-made potions may end up with broken effects, and already claimed alchemy perks may not function correctly."

Amúgy sok készítő nem írja ezt oda, mert gondolják ezt mindenki tudja. Mármint ezt egy konkrét mod leírásából szedtem ki de jó pár esetén figyelmeztetnek általánosan, majd minden plugnra vonatkoztatva.
Amúgy tudni lehet, hogy a többség ennek ellene cselekszik és utána kész a baj. Persze le is tagadják, hogy a játék kellős közepén mókerolnak vagy elfelejtik. :lol:
Mert ha nem így lenne, akkor azért bugoktól ugyan nem mentesen de szépen menne a játék.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Üdv melyik a jobb Nexus vagy mod organizer ?

elkezdeném a játékot megint a linket adtok ahonnan letudnám tölteni?
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Tudna valaki segíteni nem fér ki a szöveg a perkfáknál, ezzel tudok valamit csinálni? A válaszokat előre is köszönöm
Avatar
Alduin
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2016. márc. 14., hétf. 21:23
Kapcsolat:

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Alduin »

Addvar: Extended UI
Letöltés: http://smhk.gportal.hu/gindex.php?pg=36975228
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

köszi
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Üdv emberek van olyan mód hogy a követőket akik nem az alapjátékban vannak azokat el lehessen venni , hogy a házastársad legyen?

A válaszokat előre is köszönöm.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Addvar a házassági problémákra: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/86461
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

köszi ignussen de sajnos az eredeti már nincs fent nexuson azt írja így azt nem tudom leszedni
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Fent van, csak be kell jelentkezni, mert felnőtt tartalom van benne.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

be vagyok jelentkezne a nexuson
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

meg van köszi
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

valaki tud megoldást kisebb lett a karakter látótávolsága szinte 3 méteren belül kell mennem hogy lássa a karakter az objektumokat,tárgyakat,állatokat,npc-ket remélem tud valaki segíteni
Vendég

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

ErosPista írta: 2015. ápr. 16., csüt. 22:55
Vik írta:
Bármilyen angol nyelvű beépülőt használsz, a benne levő szövegek angolul fognak megjelenni a játékban. Ha nem akarod, hogy így legyen, elég kikapcsolni azt a beépülőt az indító menüben.
Értem, de ha én a beépülőt és a magyarítást is akarom? Megoldható vagy túl kapzsi vagyok? :D :shock:
Beestem ide az oldalra és azt látom, valamiért a segítség nem olyan, mint az egy művelt helyen elvárható lehetne?
... esetleg a kérdés feltevésével kapcsolatban van/lehet némi túlzott elegancia?
A probléma ott születik, hogy míg te azt várnád (szerintem) hogy megértse bárki a kérésed (ami egészen nyilvánvalóan egy lefordítási kívánalom), addig az eseti válaszoló lepasszolja a dolgot. Röviden: nem akar olyan dolgot lefordítani, ami neki nem tetszik. Eldönti, hogy más se akarja. Hosszú. Nyűg. Nem tetszik neki. Nem akarja használni. Hibás a játék ... sokszor frissítik ami állandó felújítást és követést igényel... egyéb. Másként pedig azt mondja hogy csináld meg magadnak a fordítást arra/azokra az új dolgokra, amiket magadnak telepítgetsz és ha kész oszd meg az eredményt.... hozzájárulva a közösségi eszméhez.
Ami a lényeg és érthető... néhány száz mondatosnál nagyobb lélegzetű fordítói munkát itt csak nagy felbuzdulásból végez bárki.... mivel sokáig tart és nem lehet hamar dicsekedni vele.
Kancabakancs
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2018. ápr. 13., pén. 9:41

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kancabakancs »

peterr80 írta: 2011. dec. 10., szomb. 18:02
Vik írta:
Ha nem .rar vagy .zip, akkor micsoda? Vannak másfajta tömörítési eljárások is.
Azt olvastam, hogy a data mappába kell menteni az esp file-okat és utána a SkyrimLauncher.exe-vel inditva a Data Filesban tudom aktiválni a filet! Amivel csak ez a bajom. A képen jól látszik. Nem tudom megnyitni. Lehetséges hogy a crackelés akadályoz ebben? Kép
... ha a fájl végződése *.esp akkor nincs mit kicsomagolni! Használni kell.... pontosabban használatba venni.... SkyrimLauncher.exe futtatása utána a Data Files megnyitása után megjelenő ablakban történő érvényesítéssel.
Petinkong01

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Petinkong01 »

Sziasztok! Valaki el tudna kicsit igazítani a TES5Edit működtetésében, pl hogyan kéne az egymást zakaltó módokat megbékíteni meg, hogy mi az amit ki kell javítani és mi maradhat.?
lynch

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: lynch »

Szia!

Ez talán a legjobb a TES5Edit tutorial:
Vik
Hozzászólások: 3831
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Petinkong01 írta: 2019. aug. 25., vas. 22:16 Sziasztok! Valaki el tudna kicsit igazítani a TES5Edit működtetésében, pl hogyan kéne az egymást zakaltó módokat megbékíteni meg, hogy mi az amit ki kell javítani és mi maradhat.?
Szerintem első körben a LOOT-tal próbálkozz, vagy a Vortexbe épített automata sorba rendezéssel (ami lényegében a LOOT, csak beépítették).
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sziasztok! Van a skyrimben egy mód, amivel megváltozott a perkfa, és 100-as enchantolásnál, vagyis bűvölésnél, ha egy misztikus bűvölnél bűvölök, akkor 100-as enchantnál a csodára lehet tenni egy perkpontot, és így 3 bűvölést tehettem bele egy tárgyba, de azt írja, hogy ez csak egyszer lehetséges. Szóval ezt sehogy nem lehet megoldani, hogy újra bűvölhessek 25%al erősebben 3 bűvölést egy tárgyba?
deviant
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2020. jún. 21., vas. 19:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: deviant »

sziasztok!
egy kis segítségre lenne szükségem Enb beállításával kapcsolatban. remélem hogy tudna esetleg valaki segíteni. sőt biztos vagyok benne, mert nem nagy kunszt, de én nem tudom megoldani :)
Rudy enb presetről lenne szó, hogy felraktam különböző textúra pakkokkal. a probléma az lenne hogy nagyon gyakran elmosódik a kép, homályos lesz, gondolom valami valódiságot akart a készítő sugallni vele, hogy mozgás közben elvész a fókusz vagy ilyesmi. kicsit sok az elmosódás, és szinte már élvezhetetlen a játék, sok próbálkozás után sikerült működővé tennem egy jópár moddal, így még elkeserítőbb.
szóval a kérdésem az lenne hogy az enb beállításoknál hol tudom kikapcsolni vagy legalább gyengébbre venni ezt az elmosódás, homályosodás effektust?
előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget! :)
unknown

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: unknown »

1. Megnyitod az enbseries.ini fájlt.
2. Az [EFFECT] alatt megkeresed a EnableDepthOfField=true
3. Átírod: EnableDepthOfField=false
4. Mentés!

Kész. Ha újra kell a false-t átírod true értékre.
deviant
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2020. jún. 21., vas. 19:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: deviant »

köszönöm a segítséged, gyorsan ki is próbáltam, nagyon úgy néz ki hogy ezzel meg is oldottad a problémám :) sőt normálisan be is tölti a nagyon távoli objektumokat, az sem volt tökély, pedig a játékon belül maximumon volt az is :)
fortis

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: fortis »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy felvennék egy követőt, de nem ugrik fel párbeszéd ablak. Mi lenne a teendő? Ha új játékot kezdek működik, ha az előrehaladottat folytatom akkor nem . Még úgy sem, ha a meglévőt elbocsájtom.
Vik
Hozzászólások: 3831
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

fortis írta: 2021. aug. 17., kedd 20:28 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy felvennék egy követőt, de nem ugrik fel párbeszéd ablak. Mi lenne a teendő? Ha új játékot kezdek működik, ha az előrehaladottat folytatom akkor nem . Még úgy sem, ha a meglévőt elbocsájtom.
Nyisd meg a konzolt (magyar billentyűzeten 0 gomb), majd írd be a következőt:
set PlayerFollowerCount to 0
Nyomj entert, és elvileg működni fog.
Gronk

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Gronk »

Estét! Elkezdtem újra a Skyrim-t és persze neki is álltam modolgatni. Elég sok modot felraktam, többet is mint szoktam. Tisztogattam TES5Edit-el, LOOT sem ír problémát, mégis amikor újra indítom a NMM-t bizonyos modokat deaktivál a program. Nem volt még ilyen problémám, igyekszem megoldani ahogy szoktam, bár ha van egy kis segítség szívesen fogadom. Nem tudom hogy az Anniversary Edition befolyásolhat e valamit. Pár mod nevét berakom amit inaktivál, hátha segít: Aniversary Edition Creation Club USSEP fixes - Creation-USSEP, CBBE Presets Compendium - CBBE Presets Compendium - All-In-One, ETHEREAL COSMOS - Special Edition - ETHEREAL COSMOS - Special Edition, Skyrim 2020 Parallax by Pfuscher - - Skyrim 2020 8.4.2 - 1 of 3 - Landscape - 4K to 2K.
Addig is szép estét! :)
Vik
Hozzászólások: 3831
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Szerintem hagyd a Nexus Mod Managert, és térj át Vortexre vagy Mod Organizer 2-re.

Itt egy kapcsolódó hozzászólás Prohardver fórumról, hogy miért.
Avatar
zso30131
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2021. aug. 15., vas. 13:01

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: zso30131 »

Sziasztok segítség szeretnék kérni. ModOrg2 -öt használok kezdő moddoloként és a Skyrim SE Update Version 1.6.342 hez 4 új Mod jár és nekem ezek omlanak össze horgászatnál nincs a rákba crab meat, az új Rare Curios összetevők közül van amelyiket ha felszedem nincs neve. Teszteltem ha lelövök minden moddot akkor is fennál a mentésben ez a probléma. Valaki tudna egy tág összefoglalót írni mivel probálkozzak LOOT, TES5Edit?
Avatar
Dilikutya
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2016. márc. 18., pén. 22:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dilikutya »

Üdvözletem Mindenkinek!

Először is remélem jó témába írok. Egy olyan kérdéssel (vagy kéréssel, kinek hogy tetszik) fordulnék Hozzátok, miszerint szeretnék egy MOD házikót. Tudom, van már annyi HOME project, de az egyikben ez a kevés, a másikban benne sincs, stb...
Tehát a kérdés az lenne, hogy a közösségben van-e olyan MOD-ot író Úriember, vagy Hölgy, aki vállalná eme szerény kis kérés teljesítését?
Nem valami extra dolgot szeretnék kérni, nem kell alapanyagból felépítős, sem küldetéshez kapcsolódóan megszerzős, sem megvásárlós, csak egy, már a játék elején készen álló házikó, amit birtokba lehet venni. Lenne is hozzá egy kivitelezési elgondolásom, hogy hol legyen, milyen legyen, hol érhető el hozzá a bejárat kulcsa.
Tudom, mindezeket olvasva felmerülhet az a kérdés, hogy ha ennyire alaposan megterveztem, miért nem csinálom meg magam. A válasz nagyon egyszerű: próbálkoztam "beleártani" magam a Creation tutorial részébe, de egyszerűen képtelen vagyok megérteni... mi az a sok ID, meg Script, vagy mifene és ezek mihez kellenek. A ház megtervezésének számomra kreativitási akadálya nincs, de a programot sajnos nem értem, hogy mit miért kell csinálni, hogy a dolgok úgy működjenek, ahogy szeretném.
Meg hát angol az egész cucc, amivel csak szőrmentén, meg fordítóval boldogulok (a programozási angol már nem megy), így még kevesebb esélyem van a megértésre, miután a Creation Wiki tutorial is angolul próbálja magyarázni. :(
Ezt a házikót persze nem kizárólagosan magamnak szeretném. Bárhová feltölthető, bárki használhatná, akinek tetszene. Az egyetlen dolog, ami kicsit nehezítheti ezt, hogy eredeti angol nyelven lenne rá szükségem, mert a játékot jelenleg PS4-en játszom (ha jól tudom, ott nincs magyar opció, meg így hátha fejlődik az angol tudásom valamicskét) és ha minden igaz, fel kell tölteni a Bethesda-ra, hogy tudjam futtatni.
Ha valaki esetleg érez ehhez a kis project-hez kedvet, kérem írjon nekem.
Köszönöm, ha tudtok segíteni! :)

Kellemes napot Mindenkinek!
Vik
Hozzászólások: 3831
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

zso30131 írta: 2022. márc. 17., csüt. 0:03 Sziasztok segítség szeretnék kérni. ModOrg2 -öt használok kezdő moddoloként és a Skyrim SE Update Version 1.6.342 hez 4 új Mod jár és nekem ezek omlanak össze horgászatnál nincs a rákba crab meat, az új Rare Curios összetevők közül van amelyiket ha felszedem nincs neve. Teszteltem ha lelövök minden moddot akkor is fennál a mentésben ez a probléma. Valaki tudna egy tág összefoglalót írni mivel probálkozzak LOOT, TES5Edit?
SKSE-ből van
Current Aniversary Edition build 2.1.5 (game version 1.6.353)
illetve
Current Special Edition build 2.0.20 (game version 1.5.97)

Nálad valahogy nem jönnek ki a verziószámok, úgyhogy első körben azt javaslom, frissítsd a játékot meg a SKSE-t. Ha ez nem elég, lehet próbálkozni a mentés kitakarításával, pl. SaveCleanerrel.
Avatar
Dilikutya
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2016. márc. 18., pén. 22:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dilikutya »

Üdvözlet!
Lenne pár kérdésem, ha tudnátok segíteni, megköszönném.
Megpróbálok megszenvedni a Creation-nel, hogy legyen egy szép házikóm, de már az elején megakadtam. Mi az a mesh? Mi az a script? Mire jó és mire kell a Script Extender? Hogy tudok egy modot az Anniversary Edition-re írni, ami kompatibilis mindhárom DLC-vel és minden új CC összetevővel?
Eredeti a játék, Steam-es a Special Edition és az Anniversary Update, Steam-es a Creation Kit is.
Olvasom a Creation tutorial-t az elejétől, de már ott hiba csúszik be, hogy töltessük be a játékkal az üres mentett modot. Ugyanis a Kit az eredeti alapjátékra menti, nem a Spec mappájába. A három DLC esm-et be sem tudom vele töltetni az alapjátékkal együtt, mert multi betöltést nem enged. Csak magát a DLC master-t meg egyáltalán nem akarja betölteni, valami hiba üzit dob fel és kifagy a progi, működése leáll.
Valamit rosszul csinálok? Vagy épp nem csinálok valamit, amit kellene?
Választ előre is köszönöm!
Vik
Hozzászólások: 3831
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Dilikutya írta: 2022. ápr. 6., szer. 11:06 Üdvözlet!
Lenne pár kérdésem, ha tudnátok segíteni, megköszönném.
Megpróbálok megszenvedni a Creation-nel, hogy legyen egy szép házikóm, de már az elején megakadtam. Mi az a mesh?
Magyarul testháló. Minden dolog, amit 3D játékokban látsz, apró háromszögekből épül fel - ezt nevezik "meshnek". Erre jön a textúra, hogy szépen is nézzen ki. Ház modhoz szerintem ez csak akkor kell, ha az egészet te akarod elkészíteni, mint pl. amit annak idején az Oblivion magyarításhoz mellékeltünk. Továbbiakhoz javasolt elmélyedni Blender, Maya témakörökben.
Mi az a script?
Az egy kis program. Vagy nagyobb, attól függően, hogy mire van szükség. Ha pl. csak egy kapcsolót kell figyelni, és attól függően nyitni-zárni egy ajtót, hogy lenyomta-e a játékos a kapcsolót, akkor az pár sorból megvan.
Mire jó és mire kell a Script Extender?
A játékhoz alapból tartozó script nyelvet bővíti. Szerintem egy kezdőnek nem érdemes foglalkoznia vele. Maximum, ha egy mod követelményeinél azt írják, hogy ez is kell hozzá, akkor telepíteni kell, különben nem működik a mod (mert mondjuk a készítő olyan utasításokat használt a scriptekben, amiket a játék alapból nem tud értelmezni.)
Hogy tudok egy modot az Anniversary Edition-re írni, ami kompatibilis mindhárom DLC-vel és minden új CC összetevővel?
Betöltöd az Anniversary Edition dolgait Creation Kitbe. Mindhárom DLC-t is. Előfordulhat, hogy ehhez át kell állítani a CreationKit.ini [General] részében ezt a sort: bAllowMultipleMasterLoads=1
Eredeti a játék, Steam-es a Special Edition és az Anniversary Update, Steam-es a Creation Kit is.
Olvasom a Creation tutorial-t az elejétől, de már ott hiba csúszik be, hogy töltessük be a játékkal az üres mentett modot. Ugyanis a Kit az eredeti alapjátékra menti, nem a Spec mappájába.
Nem tudom, mire gondolsz "spec mappa" alatt.
A három DLC esm-et be sem tudom vele töltetni az alapjátékkal együtt, mert multi betöltést nem enged. Csak magát a DLC master-t meg egyáltalán nem akarja betölteni, valami hiba üzit dob fel és kifagy a progi, működése leáll.
Valamit rosszul csinálok? Vagy épp nem csinálok valamit, amit kellene?
Választ előre is köszönöm!
Válasz küldése