Hibák jelentése

The Elder Scrolls III: Morrrowind magyarításával kapcsolatos ügyekben írj ide. A kiegészítők külön fórumba kerülnek.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Awen írta:Sziasztok!

Az alábbi hibába botlottam: fenn van a Morrowind Overhaul, illetve a Tribunal+Bloodmoon páros, magyarítás telepítése után ezt a hibaüzenetet kapom:

"expression error unable to find cell id vivec arena in script brerasScript".

Angolul működik a játék. Kérdésem az, hogy akkor ezek szerint vagy magyarul, vagy "turbózott" grafikával játszhatok?

Esetleg létezik megoldás erre?
Üdv.
Valami összeakadt, nekem sikerült összetákolnom, de sokat szívtam vele. Keress rá, azt hiszem leírtam a megoldást, melyik modokkak működik.
Vendég

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vendég »

TGWH írta:
Awen írta:Sziasztok!

Az alábbi hibába botlottam: fenn van a Morrowind Overhaul, illetve a Tribunal+Bloodmoon páros, magyarítás telepítése után ezt a hibaüzenetet kapom:

"expression error unable to find cell id vivec arena in script brerasScript".

Angolul működik a játék. Kérdésem az, hogy akkor ezek szerint vagy magyarul, vagy "turbózott" grafikával játszhatok?

Esetleg létezik megoldás erre?
Üdv.
Valami összeakadt, nekem sikerült összetákolnom, de sokat szívtam vele. Keress rá, azt hiszem leírtam a megoldást, melyik modokkak működik.
Szia!

Először is köszönöm a választ.

Találtam leírást, hogyan telepítsem, de mindjárt a játék elején walkr_br1 wav fájl hiányára hivatkozva kilép az asztalra.
Próbáltam még úgy is, hogy az angol verzióból átmásoltam a mentéseket a magyarba, de akkor meg grafikai anomáliák jelentkeztek, pl:
a Holdpille erődből kilépéskor kizuhantam a semmibe, illetve volt olyan, hogy egy fatörzs belsejébe "zárultam" be, ahonnan képtelen voltam kijönni.

Nagyon úgy néz ki, hogy maradnom kell az angol verzónál...
Kocsis76

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Kocsis76 »

Az a bajom, hogy küldetés közben eltűnt a megbízó. A tolvajok nagyfőnöke eltűnt. Mikor a vele egy szobában lévő karaktert kérdem, azt mondja nézzek szét, mert ott van. Ez bug, vagy a magyarosítás hibája? Angolul nem játszottam.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Vendég írta: Szia!

Először is köszönöm a választ.

Találtam leírást, hogyan telepítsem, de mindjárt a játék elején walkr_br1 wav fájl hiányára hivatkozva kilép az asztalra.
Próbáltam még úgy is, hogy az angol verzióból átmásoltam a mentéseket a magyarba, de akkor meg grafikai anomáliák jelentkeztek, pl:
a Holdpille erődből kilépéskor kizuhantam a semmibe, illetve volt olyan, hogy egy fatörzs belsejébe "zárultam" be, ahonnan képtelen voltam kijönni.

Nagyon úgy néz ki, hogy maradnom kell az angol verzónál...
Dehogy kell. Leírtam, nekem úgy működött. Lehet csak egy-két moddal van baj. Én is kiszedtem párat, amivel nem működött. Hibákat nekem is írt ki, de elvileg ezek nem okozhatnak semmilyen gondot. Keresd meg, leírtam hogy csináltam, milyen modokat tettem fel. Ha végképp nem megy, megkeresem a Morrowind mappámat a gépen.
BLADE123

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: BLADE123 »

Sziasztok. nekkem az lenne a problémám hogy win8.1 vann és nem tudom telepiteni a magyarositást aszt irja ki hogy A.program müködése le áll Töpszor is letöltöttem és ugyan az A hiba létszi segitsettek
Avatar
Sovngarde
Hozzászólások: 93
Csatlakozott: 2012. nov. 11., vas. 0:35
Tartózkodási hely: Sovngarde

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Sovngarde »

Tö(r)pször helyett tuti dwemer-szer.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

BLADE123 írta:Sziasztok. nekkem az lenne a problémám hogy win8.1 vann és nem tudom telepiteni a magyarositást aszt irja ki hogy A.program müködése le áll Töpszor is letöltöttem és ugyan az A hiba létszi segitsettek
Ebben sajnos nem tudunk segíteni. Esetleg valami XP kompatibilitás módot próbálj meg.
keksz1983

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: keksz1983 »

Akár milyen géppel játszom a Morrowindet, ha a magyarítást felrakom nem münködik a játék. de ez csak az elmult 3 évben van így. Régen király volt.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: TGWH »

keksz1983 írta:Akár milyen géppel játszom a Morrowindet, ha a magyarítást felrakom nem münködik a játék. de ez csak az elmult 3 évben van így. Régen király volt.
Mit takar az, hogy nem működik?
Kismark

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Kismark »

Sziasztok!

Két nagy problémám volt, az egyik a sárkánylelkes probléma, de ahhoz most telepítettem amit írtatok már.
Arra viszont nem találtam hogy mit tegyek akkor ha nem birok pl. lovagolni, nyersanyagot termelni csákánnyal, székbe ülni...stb. szinte semmilyen cselekvést csinálni amit az E billentyűvel kell. A magyarítás előtt működtek.
Előre is köszi a segítséget! :)
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Elég sok küldetés nem indítható el, a Mágusok és Harcosok céhében, mert nem "kék" a szöveg, manuálisan kell "berúgni" a journal konzolparanccsal. Semmi egyéb mod nincs fent azon kívül, amit a fejújított magyarítás felrak.

Mágusok céhében Ranis Athrysnál az utolsó 3 küldi nem indult (Ithermelestől kezdve). Edwinna Elbertnél a Nchuleft krónikás alapból nem indult, jelenleg a Mzuleft-es sem, most még csak itt tartok.
Harcosok céhében Percius Mercius nem adta a Flin kézbesítős küldetést.
A balmorai Hlaalu házas küldiknél is volt egyel probléma Nileno Dorvayn-nél, de már nem emlékszem melyikkel.
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Mivel sajnos egyre szaporodik az ilyen küldik száma, kicsit jobban belenéztem az editorral.
Úgy vettem észre, elírások vannak benne.

Példa: Harcosok Céhe, Sadrith Mora, Hrundi, FG_Telasero.

A mellékelt képeken egy Sondaale nevű NPC neve indítaná be a küldit, de ez "elkísérni Sondaalét"-re van magyarítva, a topik pedig maradt az angol régi e-betűre végződő. Gondolom, a többi is hasonló okok miatt hibás.

Kép

Kép

Kép


Régen, mikor először megjelent a magyarítás nem voltak ilyen problémák.
Vili03

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vili03 »

Sziasztok! Uj vagyok a morrowindben. Azt szeretném megtudni hogy a naplóba nem mutatja a küldetéseket.Mármind ugye ott van hogy quest és semmi sincs ott pedig van jó néhány.Ez a magyarítás miatt nincs vagy én csesztem el valamit?
karcsitoth
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2017. aug. 23., szer. 16:47

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: karcsitoth »

Elég sok küldetés nem indítható el, a Mágusok és Harcosok céhében, mert nem "kék" a szöveg.
Mit csináljak mert Edwinna Elbertnél a Nchuleft krónikás alapból nem indul el és így nem haladhatók előre. A régi magyarosítással a tuning előtt működött!
Mamlasz

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Mamlasz »

Sajnos nálam is így van, így teljesen játszhatatlan, hiába lett szebb a játék.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Sheila írta:Mivel sajnos egyre szaporodik az ilyen küldik száma, kicsit jobban belenéztem az editorral.
Úgy vettem észre, elírások vannak benne.

Példa: Harcosok Céhe, Sadrith Mora, Hrundi, FG_Telasero.

A mellékelt képeken egy Sondaale nevű NPC neve indítaná be a küldit, de ez "elkísérni Sondaalét"-re van magyarítva, a topik pedig maradt az angol régi e-betűre végződő. Gondolom, a többi is hasonló okok miatt hibás.

Régen, mikor először megjelent a magyarítás nem voltak ilyen problémák.
Igen, ez sajnos tényleg hiba, és elég egyetlen helyen elrontani, mint pl. a fenti "Sondaalét". Megpróbálom kiválogatni az összeset, de ha addig tudtok írni még ilyen példákat, hogy mi az, aminek működnie kellene, az megkönnyítené a javítást.
totya
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 22:42

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: totya »

Helló, én az overhaullal játszom (játszanék), de belefutottam egy script hibába. Hla Oad-ban van egy csapóajtó a valaki lerakata épületben, és lent van egy olyan küldetés hogy el kell kísérni egy tigrist, hasában tele valamilyen kábítószerrel. Szépen sorban telepítettem és archiváltam az eredeti gog verziót, és miután a magyarítás fel lett rá rakva, majd a MGSO magyarított változatot is, szóval tudok váltogatni, így derült ki hogy ez a hiba nem az overhaullal függ össze, hanem az alap magyarításban van benne.
Tehát: Alap szűz GoG (angol) verzióban ha beszélek Realm Arinith -el, és elvállalom a küldetést, akkor a tigris szépen megindul velem.
A magyarított amúgy szűz Gog verzióban (MGSO nélkül!) ha elviszem ezt a rabszolgát-ra kattintok, akkor jön egy hiba:
"Script nolore Cell Balmora Vorar Helas house was not found on line 5. Compiled script not saved. ezt leokézva egy újabb hibaablak jön:
compile and run problem was found in topic "elvinni ezt a rabszolgát". Itt pedig még jön az a szöveg ami az ablakban is megjelenik.

A TES-t el tudom indítani, tehát ha valaki leírja hogy lehet ezt a hibát kijavítani, azt megköszönöm. :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Épp tegnap jutottam el eddig a küldetésig én is...
Sajnos maradt egy (20) rejtett hiba a magyarításban, ami akkor jön elő, ha egy NJK-t el kell kísérni valahova, és a fejlesztők pontosan meghatározták az úti cél (cella) nevét. Sikerült úgy módosítanom a fordítóprogramot, hogy lehessen vele frissíteni a Morrowind.esm-et, a magyarításhoz igazítva ezeket a cellaneveket.
Letölthető a pluginok közül.
totya írta: 2018. dec. 25., kedd 19:39 Helló, én az overhaullal játszom (játszanék), de belefutottam egy script hibába. Hla Oad-ban van egy csapóajtó a valaki lerakata épületben, és lent van egy olyan küldetés hogy el kell kísérni egy tigrist, hasában tele valamilyen kábítószerrel. Szépen sorban telepítettem és archiváltam az eredeti gog verziót, és miután a magyarítás fel lett rá rakva, majd a MGSO magyarított változatot is, szóval tudok váltogatni, így derült ki hogy ez a hiba nem az overhaullal függ össze, hanem az alap magyarításban van benne.
Tehát: Alap szűz GoG (angol) verzióban ha beszélek Realm Arinith -el, és elvállalom a küldetést, akkor a tigris szépen megindul velem.
A magyarított amúgy szűz Gog verzióban (MGSO nélkül!) ha elviszem ezt a rabszolgát-ra kattintok, akkor jön egy hiba:
"Script nolore Cell Balmora Vorar Helas house was not found on line 5. Compiled script not saved. ezt leokézva egy újabb hibaablak jön:
compile and run problem was found in topic "elvinni ezt a rabszolgát". Itt pedig még jön az a szöveg ami az ablakban is megjelenik.

A TES-t el tudom indítani, tehát ha valaki leírja hogy lehet ezt a hibát kijavítani, azt megköszönöm. :)
kissvokk

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: kissvokk »

Sziasztok! Nem gondoltam hogy fogok ide írni, de meg kell tennem, mert egy olyan buggot találtam a magyarítással kapcsán, ami miatt kb 50x ha nem 100x újra kezdtem a játékot. :cry: (Csak hogy ki tudjam vinni azt a küldit. Meg amúgy is kezdő vagyok a játékban)
Szóval van az a küldetés amikor meg találjuk az adószedőt, aki meghalt. Na és amikor megyek jelentem "Socucius Ergalla" személynek akkor ez fogad, de csak a magyar verzióban.
Magyarítással: https://kepkuldes.com/image/61ooDm
És magyarosítás nélkül. (az alap angol verzió): https://kepkuldes.com/image/61oMRP
És látható a képen hogy nem adja neki a pénzt amit kiszedtem a halottból, így elakadok a küldetésben mert bárkitől bármit kérdezek az adószedővel kapcsoltban (nem jut eszembe a neve) egyszerűen semmi válasz. Pedig láttam végigjátszásban, hogy be kellesz menni a toronyba, beszélni az ottani nővel, ő elmondja a dolgokat és onnan az egyik házikóba át menni, majd ott van a gyilkos tán meg is kell ölni, utána pedig le tudja adni a küldetést és kap 500 aranyat. De nekem itt megfagy küldetés amikor odaadnám neki a pénzt, mert még azt se adja oda, továbbá is benne lesz a leltáramba.
De semmi plugin/modot nem raktam fel hozzá csak az alap morrowind és a magyarítás.
Egy megoldás van, de nekem az nem jó. Fel rakom a "Tribunal kiegészítőt" és akkor már a magyarosítással is jó lesz a küldi és végig lehet vinni. (ki próbáltam) De azért nem szeretném felrakni mivel csak az alapot akarom kijátszani, mert nem tudom hogy az a kiegészítő mit tesz hozzá és mennyire befolyásolja a játékmenetet vagy a végét a játéknak.
Szóval mi legyen? Van rá valami patch ami javítja ez a hivát vagy semmi, és akkor bele kell törődnöm abba hogy a "Tribunal kiegészítővel kellesz végigjátszanom. : :?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Igen, nekem is sikerült előállítani a hibát. Úgy tűnik, hogy belekerültek a magyarításba a Tribunalhoz tartozó topic címek is, amik értelemszerűen hibát okoznak, ha nincs Tribunal. Ez van, ha automatizálom a folyamatokat, hogy elkerüljek másfajta küldetésmegakadási hibákat, mert nincs több száz órám egyesével végignézni az összes lehetséges küldetés összes lehetséges variációját, az összes kiegészítővel, illetve anélkül.

Sajnos nincs mit tenni, be kell kapcsolnod a Tribunal.esm-et is. Ha nem akarod, nem kell foglalkoznod vele, el sem kell utaznod arra a helyszínre, mindössze annyit fogsz tapasztalni, hogy időnként alvás közben megtámadnak majd sötét ruhás bérgyilkosok.
kissvokk

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: kissvokk »

Köszönöm a válaszod és segítséget,de már azóta már bele kezdtem a tribunal és a bloodmon kiegészítővel együtt. :D Azt hiszem így lesz egész a játék, és igen tényleg esténként megtámadtak fekete ruhás bérgyilkosok, de nem erősek. :lol: És most nem is futotta össze buggokal a magyarítás kapcsán. (Hála Istennek 8-) ) Egyelőre ennyi ha lesz még valami, akkor szólok.
totya
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 22:42

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: totya »

Vik írta: 2019. feb. 4., hétf. 19:41 Épp tegnap jutottam el eddig a küldetésig én is...
Sajnos maradt egy (20) rejtett hiba a magyarításban, ami akkor jön elő, ha egy NJK-t el kell kísérni valahova, és a fejlesztők pontosan meghatározták az úti cél (cella) nevét. Sikerült úgy módosítanom a fordítóprogramot, hogy lehessen vele frissíteni a Morrowind.esm-et, a magyarításhoz igazítva ezeket a cellaneveket.
Letölthető a pluginok közül.
Jobb későn mint soha, kösz! :) Azóta már... most a PoE-t tesztelem, erre beszart a hibabejelentőm... Visszatérve a Morrowindre, kezdettől bennem van a kérdés hogy miért kellett egyáltalán ennyire mindent módosítani a magyarításhoz (ami mindenféle inkompatibilitást okoz), a mai tudásotokkal nem lehetett volna másképp megcsinálni? Értem ezalatt, maradva a cellás példánál, hogy mondjuk egy cella neve és egy cella megjelenítendő neve nem kettő különböző dolog?
Ferenc

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Ferenc »

egy npct nem tudok mozgásra bírni még azzal a modal se amit a a morrovind hun weboldaláról töltöttem le név szerint reeh-jah
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

totya írta: 2019. márc. 30., szomb. 22:28 Jobb későn mint soha, kösz! :) Azóta már... most a PoE-t tesztelem, erre beszart a hibabejelentőm... Visszatérve a Morrowindre, kezdettől bennem van a kérdés hogy miért kellett egyáltalán ennyire mindent módosítani a magyarításhoz (ami mindenféle inkompatibilitást okoz), a mai tudásotokkal nem lehetett volna másképp megcsinálni? Értem ezalatt, maradva a cellás példánál, hogy mondjuk egy cella neve és egy cella megjelenítendő neve nem kettő különböző dolog?
Ez sajnos a Bethesdának köszönhető. Aki kicsit is ért a programozáshoz, tudja, hogy neveket (pláne olyan neveket, amiket bármikor lehet módosítani), nem szabad azonosítónak használni. Ők pedig megtették. Oblivionban ugyanez volt a fajnevekkel, ami azt okozta, hogy a magyarítás (illetve bármilyen mod, ami megváltoztatja a fajneveket) miatt megnémultak a karakterek.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Ferenc írta: 2020. márc. 29., vas. 19:09 egy npct nem tudok mozgásra bírni még azzal a modal se amit a a morrovind hun weboldaláról töltöttem le név szerint reeh-jah
Fel tudnád tölteni valahova a mentésedet, hogy megnézhessem?
Ferenc

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Ferenc »

Vik írta: 2020. ápr. 5., vas. 9:56
Ferenc írta: 2020. márc. 29., vas. 19:09 egy npct nem tudok mozgásra bírni még azzal a modal se amit a a morrovind hun weboldaláról töltöttem le név szerint reeh-jah
Fel tudnád tölteni valahova a mentésedet, hogy megnézhessem?
Tuc küldeni Email cimet vagy valami mást ahová elküldhetem?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Ferenc írta: 2020. ápr. 7., kedd 13:43
Vik írta: 2020. ápr. 5., vas. 9:56

Fel tudnád tölteni valahova a mentésedet, hogy megnézhessem?
Tuc küldeni Email cimet vagy valami mást ahová elküldhetem?
Google drive szerintem bármilyen tömörített dolgot tud tárolni, vagy ott van a mega.nz is
Ferenc

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Ferenc »

Vik írta: 2020. ápr. 8., szer. 14:45
Ferenc írta: 2020. ápr. 7., kedd 13:43

Tuc küldeni Email cimet vagy valami mást ahová elküldhetem?
Google drive szerintem bármilyen tömörített dolgot tud tárolni, vagy ott van a mega.nz is
Remélem ez így jo
https://drive.google.com/drive/u/0/my-drive
Ferenc

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Ferenc »

Ferenc írta: 2020. ápr. 8., szer. 15:11
Vik írta: 2020. ápr. 8., szer. 14:45

Google drive szerintem bármilyen tömörített dolgot tud tárolni, vagy ott van a mega.nz is
Remélem ez így jo
https://drive.google.com/drive/u/0/my-drive
az előzőt el rontottam
NinjonHUN
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2020. ápr. 23., csüt. 22:14

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: NinjonHUN »

Hali srácok nagyon zsír hogy van itt ez a szekció bár hamarabb is észre vehettem volna :roll: :roll: na mindegy az lenn a problémám hogy elkezdtem nyomni a Morrowind GOTY verzióját magyarul és abba a problémába ütköztem hogy az első küldinél ahol odakel adni a csomagot Caius Cosadesnek akkor nincs ott a válasz hogy odaadom e neki vagy nem de ha kilépek a játékból és törlöm a magyarítást és utána visszalépek akkor működik minden rendesen. Valaki tipp? Köszi a válaszokat előre is. :D :D
Tavirutyutyu

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Tavirutyutyu »

Sziasutok,az lenne a priblémám hogy felrakom q magyarítast és az escortos küldik bebugolnak,az npk-k állnak mint az a bizonyos a hideg vízben. Még éjjel majd próbálgatom hogy a plugino hülyitik-e,de érdekelne hogy más találkozott ezzuel?Steames goty játék.
LordEgg

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: LordEgg »

Üdv! Remélem valaki olvassa még ezt a szekciót! Olyan hibába ütköztem, hogy a temlomos küldetések zarándoklatának Viveci Rejtélyes csatorna szentélynél a dremóra nem fogadja el az ezüst hosszú kardot. Próbáltam azzal is ami mellette van a ládába, de nem jön fel az a lehetőseg, hogy odaadjam neki.

Telepítve van az alapjáték a kiegészítővel és grafikai nagyjavítás ahogy a weboldalon van leírva. Meg 2-3 kisebb mod ami nem nyúl a fegyverekhez. Eddig csak a kisérgetős feledatok bugja jött elő, de azokra itt megtaláltam a megoldást. Itt szerintem a fegyver elnevezése miatt lesz a hiba: A Dremora "ezüst hosszúkard"-ot kér a kardok neve meg: "ezüst hosszú kard".

Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni!
Válasz küldése