Kedvenc karakterek
Kedvenc karakterek
Kiknek ki a kedvenc nem játékos karaktare?
És milyen saját karakterre esküsztök?
Én sokat röhögök Edéren, amikor minden szőröst meg akar simogatni. Öhmmm.. állatokat.
Saját karakterként meg szeretem a középutat a harcos és varázshasználó kasztok közöttt, pl. most druidával megyek. Megállja a helyét nagyjából közelharcban, és rengeteg varázslata is van.
És milyen saját karakterre esküsztök?
Én sokat röhögök Edéren, amikor minden szőröst meg akar simogatni. Öhmmm.. állatokat.
Saját karakterként meg szeretem a középutat a harcos és varázshasználó kasztok közöttt, pl. most druidával megyek. Megállja a helyét nagyjából közelharcban, és rengeteg varázslata is van.
Re: Kedvenc karakterek
Mivel megszoktam a MAGUS-ban, hogy harcossal érdemes kezdeni minden építkezést így most is azzal kezdtem az ismerkedést.
Az energiamágusokat és a boszorkánymestereket kedvelem leginkább, de jöhet fejvadász vagy harcművész jellegű karakter is.
Érdekes képességek és szabályok vannak, de kezdem megszokni.
Mindenesetre amíg a BG-t újra meg nem hámozom; addig a PoE erősen másodhegedűs marad.
Csatlakozott hozzám egy varázsló, aki elég sötéten látja világot és kapásból egy lincseléstől kellett kimenteni...
Lassan haladok a történettel, de biztos lesznek még jól kidolgozott jellemek.
Ami nem tetszik, hogy nincs súlylimit, mint a nagy elődben.(ez már off)
Ez miért lehet? Kicsit elveszi mindig a kedvem, hogy egész seregnek való cumót tudok hordozni magammal a ládámban.
Még akkor sem "reális" ha teszem azt elképzelem, hogy a hátaslovak nincsenek megjelenítve a játékban.
Kull, fenséges királyom!
Most jutottam el a "Kapu"-hoz...
Az energiamágusokat és a boszorkánymestereket kedvelem leginkább, de jöhet fejvadász vagy harcművész jellegű karakter is.
Érdekes képességek és szabályok vannak, de kezdem megszokni.
Mindenesetre amíg a BG-t újra meg nem hámozom; addig a PoE erősen másodhegedűs marad.
Csatlakozott hozzám egy varázsló, aki elég sötéten látja világot és kapásból egy lincseléstől kellett kimenteni...
Lassan haladok a történettel, de biztos lesznek még jól kidolgozott jellemek.
Ami nem tetszik, hogy nincs súlylimit, mint a nagy elődben.(ez már off)
Ez miért lehet? Kicsit elveszi mindig a kedvem, hogy egész seregnek való cumót tudok hordozni magammal a ládámban.
Még akkor sem "reális" ha teszem azt elképzelem, hogy a hátaslovak nincsenek megjelenítve a játékban.
Kull, fenséges királyom!
Most jutottam el a "Kapu"-hoz...
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Kedvenc karakterek
Mármint hol nincs teherbírás rendszer? A BG-ben van, mindegyikben.
Ha a PoE-re mondtad, akkor egyetértek teljes mértékben de nagy szerencsére a gyors elérésű rekeszek harcban le vannak tiltva. Így nekem már teljesen megfelel a dolog, mert a "rossz" taktika az kemény cumit eredményez hiába a transzdimenzionális tarisznya!
Tehát arra akarok kilyukadni, hogy hiába "minden ellen-mindenre minden van nálam" mit sem ér.
Egyébként a Skyrimban ez most már 360 fokban valószerűsítve van(KMP 2).
Az ember megbecsüli az akár a vadonban fából elkészített, megerősített íját is.
Kiváncsi leszek, hogy Durlag tornyába mikor fogsz bemerészkedni(a föld alatti többszintes tömlöc)?.
Szerintem, sőt biztos vagyok benne ez az első rész legnagyobb, messze legnagyobb rpg tudást igénylő kihívása. Persze az ottani kincsek is odavágnak. Jó csapattal menjél oda!
És igen, a "Kapu" lenyűgöző hely!
Ezt a kalandot soha nem fogod elfeledni az biztos.... A második rész "teljes" kijátszása legkevesebb 300 óra a Baál tronjával együtt és ez mind a kidolgozott karakterekről s történetről szól, még csak nem is mellékküldetésekről beszélünk.
Ilyet a büdös életben nem fognak már csinálni, ez van.
A Pillars of Eternity teljes mértékben vissza tudja adni ezt a komplett élményt de tartalmilag egy szem morzsa egy kilós cukorban ha csak pusztán a BG 2-t nézzük.
Viszont az eddig megjelent kiegészítők elég biztatóak...
Ja és a témához szólva, nincs nagyon kedvencem mivel csak kószával(egy csapat) megpadlóztatok egy sárkányt is csak eltérő ponton mérkőzünk meg, mint mondjuk egy csapat szerzetessel.
De ha mindenképpen választani kell, akkor a kósza. Szeretek minden kő alá, rejtett ajtó stb. mögé benézni, lassan haladok. Nehéz fokozaton a csapdák gusztustalanul hajtépőek és minden kétséget kizáróan ebben a témában ők a mesterek.
A Cipher szerintem a legerősebb támadó(kivéve a paladint gondolom) de talán a legjobban mindenki ellen bevethető kaszt. Nagyon nagyon de nagyon erős.
A Druida meg talán a legnagyobb élményt adó kaszt a játékban, hihetelen mi mindent tud produkálni. És a játék vége felé már nincs ellenfele.
A varázsló pedig hát.. mint mindig szintjétől függetlenül jobb ha van. Csak is ő képes a sárkányokat "seggre ültetni", úgy azon a bizonyos módon.
A harcos nálam csak is védelmező szerepet töltött be de azt mindenek felett. Tudatosan azokat a tulajdonságokat tette magáévá, amivel akár 3-5 erősebb ellenfelett EGYSZERRE is képes feltartani és sokáig kitart.
Ha pedig még a Kántor támogatja egy barbárral az oldalán, akkor aztán tyuhéjja.
Viszont ha utálni is szabad egy kasztot, akkor az a szentfazék-terminator paplovag.... nem részletezném.
Ha a PoE-re mondtad, akkor egyetértek teljes mértékben de nagy szerencsére a gyors elérésű rekeszek harcban le vannak tiltva. Így nekem már teljesen megfelel a dolog, mert a "rossz" taktika az kemény cumit eredményez hiába a transzdimenzionális tarisznya!
Tehát arra akarok kilyukadni, hogy hiába "minden ellen-mindenre minden van nálam" mit sem ér.
Egyébként a Skyrimban ez most már 360 fokban valószerűsítve van(KMP 2).
Az ember megbecsüli az akár a vadonban fából elkészített, megerősített íját is.
Kiváncsi leszek, hogy Durlag tornyába mikor fogsz bemerészkedni(a föld alatti többszintes tömlöc)?.
Szerintem, sőt biztos vagyok benne ez az első rész legnagyobb, messze legnagyobb rpg tudást igénylő kihívása. Persze az ottani kincsek is odavágnak. Jó csapattal menjél oda!
És igen, a "Kapu" lenyűgöző hely!
Ezt a kalandot soha nem fogod elfeledni az biztos.... A második rész "teljes" kijátszása legkevesebb 300 óra a Baál tronjával együtt és ez mind a kidolgozott karakterekről s történetről szól, még csak nem is mellékküldetésekről beszélünk.
Ilyet a büdös életben nem fognak már csinálni, ez van.
A Pillars of Eternity teljes mértékben vissza tudja adni ezt a komplett élményt de tartalmilag egy szem morzsa egy kilós cukorban ha csak pusztán a BG 2-t nézzük.
Viszont az eddig megjelent kiegészítők elég biztatóak...
Ja és a témához szólva, nincs nagyon kedvencem mivel csak kószával(egy csapat) megpadlóztatok egy sárkányt is csak eltérő ponton mérkőzünk meg, mint mondjuk egy csapat szerzetessel.
De ha mindenképpen választani kell, akkor a kósza. Szeretek minden kő alá, rejtett ajtó stb. mögé benézni, lassan haladok. Nehéz fokozaton a csapdák gusztustalanul hajtépőek és minden kétséget kizáróan ebben a témában ők a mesterek.
A Cipher szerintem a legerősebb támadó(kivéve a paladint gondolom) de talán a legjobban mindenki ellen bevethető kaszt. Nagyon nagyon de nagyon erős.
A Druida meg talán a legnagyobb élményt adó kaszt a játékban, hihetelen mi mindent tud produkálni. És a játék vége felé már nincs ellenfele.
A varázsló pedig hát.. mint mindig szintjétől függetlenül jobb ha van. Csak is ő képes a sárkányokat "seggre ültetni", úgy azon a bizonyos módon.
A harcos nálam csak is védelmező szerepet töltött be de azt mindenek felett. Tudatosan azokat a tulajdonságokat tette magáévá, amivel akár 3-5 erősebb ellenfelett EGYSZERRE is képes feltartani és sokáig kitart.
Ha pedig még a Kántor támogatja egy barbárral az oldalán, akkor aztán tyuhéjja.
Viszont ha utálni is szabad egy kasztot, akkor az a szentfazék-terminator paplovag.... nem részletezném.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Kedvenc karakterek
Főleg így a Berserk 2016 után nem erre számítottam, jobb lett volna az eredetivel kezdeni elég beteg, de nem azon a módon, ennek valami más baja van...Kull írta:Mármint hol nincs teherbírás rendszer? A BG-ben van, mindegyikben.
...
Viszont ha utálni is szabad egy kasztot, akkor az a szentfazék-terminator paplovag.... nem részletezném.
Bele kéne néznem ebbe a játékba, csak hát egy rakat más dolog is akad... esetleg ha van valami mágus sötételf féle
Re: Kedvenc karakterek
No igen harc közben nem lehet váltani, de akkor is tudod hogy HC fan vagyok.
15 év MAGUS után; pár Zászlóháború teljes levezénylése után kicsit nehéz visszaszokni, de remélem hogy a PoE-t tudjuk majd coop-ban nyomni egyszer...
SkyZ-ben a barkácsolt íjjal éltem túl a vadont.
Rejtetkerdő pókjait sem tudtam még legyőzni...teljesen.
BG2 hivatalos magyarítást várom.
Tetszik a PoE, csak kicsit testidegen.
15 év MAGUS után; pár Zászlóháború teljes levezénylése után kicsit nehéz visszaszokni, de remélem hogy a PoE-t tudjuk majd coop-ban nyomni egyszer...
SkyZ-ben a barkácsolt íjjal éltem túl a vadont.
Rejtetkerdő pókjait sem tudtam még legyőzni...teljesen.
BG2 hivatalos magyarítást várom.
Tetszik a PoE, csak kicsit testidegen.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Kedvenc karakterek
Szerintem ha végigérsz, addigra kellően bemelegszel és utána asztalin már az EE-t kicsivel több, mint egy hétvége alatt lenyomod. Onnan átvive a karaktered a BG 2 EE-be és ezeknek meg van a honosítása. Szóval később ebből még YT sorozat is lehetne.
Mondjuk nemsokára érkezik egy csomagod is
Mondjuk nemsokára érkezik egy csomagod is
Re: Kedvenc karakterek
Igen, ez a súly dolog nem a legjobb, szerintem néha még túl sok is a cucc, amit az ember úgysem használ (viszont harcban nagyon is be van korlátozva a gyorsgombok száma, ami jóó!), és igazából a fejlesztéseken és talán a craftingon kívül egy idő után a pénznek sincs értelme. A boltokban meg sem nézem, hogy mit árulnak, de ez talán hiba.
De az is lehet, hogy át kellene nyergelnem nehéz-re, nem átlagon nyomni, és talán ott jobban érződik a dolgok "súlya".
MAGUS, ne is mondjátok, ezer éve nem játszottam csapatban.. :-S
De az is lehet, hogy át kellene nyergelnem nehéz-re, nem átlagon nyomni, és talán ott jobban érződik a dolgok "súlya".
MAGUS, ne is mondjátok, ezer éve nem játszottam csapatban.. :-S
Re: Kedvenc karakterek
Üdv!
Elolvastam pár angol nyelvű honlapot, hogy milyen kasztokból és hogyan érdemes összerakni egy olyan partyt, ami nehéz + szinten is képes, kevés tűzrakással (pihenéssel) nyomulni. A nagyon elszállt (6 mágus, 6 árny, 6 barbár, 6 hold félisten harcos, 6 ranger - ez utóbbi egész jól működött az első nagyobb csapatig, amik learatták az összes dögöt, majd az íjászokat is , mindenféle összeállítást javasoltak. Viszont az az érzésem, hogy igazán nehéz fokozaton letesztelt verzió nem sok volt közöttük. Nektek van-e olyan bevált party-összeállításotok, amit meleg szívvel ajánlotok nehéz + fokozaton?
A játékban lévő NPC-kel normál fokozaton már végigvittem a játékot, most valami komolyabb kihívásra vágyom.
Első tippem a 2 pala tank, 1 pap, 1 druida és 2 varázsló lett volna, de itt ugye a pihenés lehet a rákfenéje a dolognak.
Ötletek?
Elolvastam pár angol nyelvű honlapot, hogy milyen kasztokból és hogyan érdemes összerakni egy olyan partyt, ami nehéz + szinten is képes, kevés tűzrakással (pihenéssel) nyomulni. A nagyon elszállt (6 mágus, 6 árny, 6 barbár, 6 hold félisten harcos, 6 ranger - ez utóbbi egész jól működött az első nagyobb csapatig, amik learatták az összes dögöt, majd az íjászokat is , mindenféle összeállítást javasoltak. Viszont az az érzésem, hogy igazán nehéz fokozaton letesztelt verzió nem sok volt közöttük. Nektek van-e olyan bevált party-összeállításotok, amit meleg szívvel ajánlotok nehéz + fokozaton?
A játékban lévő NPC-kel normál fokozaton már végigvittem a játékot, most valami komolyabb kihívásra vágyom.
Első tippem a 2 pala tank, 1 pap, 1 druida és 2 varázsló lett volna, de itt ugye a pihenés lehet a rákfenéje a dolognak.
Ötletek?
Re: Kedvenc karakterek
Őszintén szólva nem próbáltam még túl nehéz fokozaton játszani. Más játékokkal igen, de hamar vége is lett, mert egy csomó más dologra is oda kell figyelni. Például a kiválasztott tulajdonságokra, a szintlépésenként kapott extra képességekre, a fegyverekre, a ruházatra, az italokra és tekercsekre, hogy hogyan megyünk neki minden csatának, pontosan kik ellen, mik a gyenge pontjaik... Táp, táp, táp...
Olyan sok munkának tűnik, hogy eddig még nem vágtam bele.
Viszont ha elkezdeném, akkor három tankra és három egyéb karakterre szavazok. Talán... paladin, barbár, pap, bárd és varázsló. A hatodikat még nem tudom. Talán még egy pap, máris bukott a terv. Baromi nehéz választani. Mindegyiknek megvannak a saját előnyei.
Érdemes összeszedni a lényeket idéző tárgyakat, sokat segíthetnek azok is.
Másoknak talán lesznek kipróbált ötleteik.
Olyan sok munkának tűnik, hogy eddig még nem vágtam bele.
Viszont ha elkezdeném, akkor három tankra és három egyéb karakterre szavazok. Talán... paladin, barbár, pap, bárd és varázsló. A hatodikat még nem tudom. Talán még egy pap, máris bukott a terv. Baromi nehéz választani. Mindegyiknek megvannak a saját előnyei.
Érdemes összeszedni a lényeket idéző tárgyakat, sokat segíthetnek azok is.
Másoknak talán lesznek kipróbált ötleteik.
Re: Kedvenc karakterek
Az előző ötletemet hamar elvetettem, épp a 2 db magammal cipelhető tábortűzhöz való fahasáb korlát miatt.
Jelenleg egy pala tank + 2h fighter + dw rogue + chanter (idézés + buff + lövöldözés) + ranger + cipher (kontroll) partival haladok a legnehezebb fokozaton, és egész jól megy. (A gyógyító hiánya miatt mindenkinek viszonylag magas az akrobatikája, és mindenki megtanulta az öngyógyítás skillt is. )
A rangert sokan leszólják, hogy az egyik legrosszabb, legunalmasabb kaszt, de a pihenés korlátja miatt nagyon felértékelődik az a tény, hogy az állatkája minden harc után maxra gyógyul (míg a karakterek ugye nem), így kiválóan lehet használni a dögöt (bocs: tündibündi farkaskomát) az ellenség csalogatására, behúzására. Ezt a tolvaj csapdázásával, hátbaszúrásával kombinálva már ki lehet húzni addig, amíg a cipher leparalizál, elcharmol valakit, illetve, amíg a chanter megidézi az első szellemet. A party ugyan még csak 4. szintű, úgyhogy nem tudom később mi lesz velük. Meglássuk....
Épp ezért nagyon nagy ötlet, hogy a PoE II-ben lehet multiclass-okat csinálni.
Az viszont tény, hogy a "berúgom az ajtót, és lesz, ami lesz" taktika nem működik. Tényleg meg kell tervezni minden harcot, felderíteni előtte a terepet, csalogatni az ellenfelet, és maxra kihasználni a karakterek képességeit.
Jelenleg egy pala tank + 2h fighter + dw rogue + chanter (idézés + buff + lövöldözés) + ranger + cipher (kontroll) partival haladok a legnehezebb fokozaton, és egész jól megy. (A gyógyító hiánya miatt mindenkinek viszonylag magas az akrobatikája, és mindenki megtanulta az öngyógyítás skillt is. )
A rangert sokan leszólják, hogy az egyik legrosszabb, legunalmasabb kaszt, de a pihenés korlátja miatt nagyon felértékelődik az a tény, hogy az állatkája minden harc után maxra gyógyul (míg a karakterek ugye nem), így kiválóan lehet használni a dögöt (bocs: tündibündi farkaskomát) az ellenség csalogatására, behúzására. Ezt a tolvaj csapdázásával, hátbaszúrásával kombinálva már ki lehet húzni addig, amíg a cipher leparalizál, elcharmol valakit, illetve, amíg a chanter megidézi az első szellemet. A party ugyan még csak 4. szintű, úgyhogy nem tudom később mi lesz velük. Meglássuk....
Épp ezért nagyon nagy ötlet, hogy a PoE II-ben lehet multiclass-okat csinálni.
Az viszont tény, hogy a "berúgom az ajtót, és lesz, ami lesz" taktika nem működik. Tényleg meg kell tervezni minden harcot, felderíteni előtte a terepet, csalogatni az ellenfelet, és maxra kihasználni a karakterek képességeit.
Re: Kedvenc karakterek
Először könnyű fokozaton is elvertek mint szódás a lovát. Második játéknál átálltam nagyon könnyűre, de meguntam, és visszamentem könnyűre, és később tovább. rájöttem hogy -nekem a lerohanás jött be. Persze kicsit máshogy. minden karakter tárgyakból idézett lényeket, amik lekötötték a kisebb ellenfeleket, míg a harcosok (paladin+druidám) kétkezes fegyverekkel leírtotta őket. mögöttük tolvaj-druida-varázsló hármas küldte előrre az idézett lényeket sárkány + egyéb nagy ellen valamint a druida villámmal támadt maga körül, és nyers sebző varázslatkat használt mert arra nincs igazi védelem. A villám támadások (3,5 szintről) azért jók, mert az elektromosság immunis lényeket is bekábítja. így van idő elverni. ha meg 1 területet 2 druida varázslata fedi le, mindegy ki meg be közéjük.Persze volt hogy csak úgy nyertem a végén, hogy már csak a varázsló illúzió lénye volt talpon. De mivel talpon volt, így nyertem.