Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Javítottam és egyeztettem a Vik féle fordítás neveztéktanával a Prttp és Kull által fordított Apokalipszis és Még több apokalipszis varázslatokat. Van benne egy Ordinator patch, illetve egy opcionális vízenjárás varázslat.
Magyar, teljes, v9.45
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Andromeda - Unique Standing Stones of Skyrim - Égkoszorú állókövei honosítás

-Az Auróra folytatása még több hatással. Fejlett, magas minőség, amit Enai Siaion garantál és nélkülözhetetlen egy igazi karakter felépítéséhez.
-Fel kell fedezni az összes követ, mind a tizenhármat, hogy az új erők birtokába kerülhessél.

magyar
angol

XPMSE a legutolsó ha valakinek kell.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull, találtam pár hiányosságot.

1. Az MKM-ben Frostfall és Campfire néven maradtak a nevek.

2. ...
03.jpg
03.jpg
Kétszer van az egyik kép, nem lehet javítani...
Csatolmányok
Angol maradt a vízállóság. Látom, hogy le van fordítva a translation fájlban de nálam angol maradt, nálad nem??
Angol maradt a vízállóság. Látom, hogy le van fordítva a translation fájlban de nálam angol maradt, nálad nem??
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

A TES5Edittel átnézve a FrostfallStrings és a CampfireStrings tartalmaz lefordítható szövegeket még, főleg az előbbi. Úgymint a LEvel 4 alatt: A levegő hideg vagy a hood(csuklya) stb. Nem sok van.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Csak laza 3 órába telt mire rájöttem hogyan legyen magyarrá de csak összejött.
Csak laza 3 órába telt mire rájöttem hogyan legyen magyarrá de csak összejött.
Ha találok még valamit akkor jelzem egyből. Állat amúgy az egész. :)

szerk.: Amúgy a 'fedettség' helyett szerintem a 'vízállóság' lenne a pontosabb. Mert például vannak olyan esernyők, amiket megdöntve 20%-kal több fedettséget biztosít. Ezt jelenti. Viszont ebben a modban a 'fedettség' mellett csak is akkor jelenik meg számadat ha mondjuk egy köpönyeget vizsgálsz éppen. Zöld a szám ha jobb, mint ami rajtad van. És ez a vízállóság. Bőrcsuklya kisebb hőérztettel bír, mint a prém viszont sokkal vízállóbb és sokkal később ázol át.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull: Javítva, frissítve mindhárom beépülő. Nézd meg, hogy most már magyar-e, amit fordítottam. Nem szeretek TES5Edittel fordítani, csak az ESP-ESM fordítóval, de a QUST/VMAD sorokban ugyanezek voltak angolul , amiket jeleztél.

raimhol: Ez a mélységélesség effektus (depth of field), az ENB-ben (is) ki lehet kapcsolni.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Letöltöttem és megnéztem, magyar. ;) Meg akartalak "zsarolni" kérni :D , hogy esetleg lenne-e kedved lefordítani ezt ?!
Igazából egy újabb brilliáns elgondolás, megint valami ami teljesen egyedivé teszi a játékot, így a kalandozást. Sokat használtam régebben.
Mondjuk van egy olyan vámpírokkal kapcsolatos jellemzője, ami miatt nagyon kellene. Más modban is próbálkoztak ezzel de sajnos azok hibásak mind egy szálig. Ez viszont tökéletes.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Igaz, hogy csak kb 400 sor van benne, de pár napja kezdtem el fordítani a Dragons: Race to the Edge (Sárkányok: Irány az ismeretlen) 8. évadát, előbb azt szeretném befejezni.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Vettem a lapot, nagyon várom és köszi előre is!!!!!
Ennek amúgy mennyire van köze, az Így neveld a Sárkányodathoz? Mert annak az első része az kegyetlen szórakoztató volt! De sorozattal kapcsolatban már nem vagyok képbe...

szerk.: Ez a Better Fast Travel is elég jónak tűnik. A Fagyhullás úgy tudom, hogy bejátszik ilyenkor, sőt a kellNekem is.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Történetileg a két film között játszódnak, az első kettő, melyet a Cartoon Network adott le Hibbant sziget harcosai és védelmezői címmel, rögtön a film után, a harmadik évad (amely a Sárkányok: Irány az ismeretlen címet viseli, illetve innen a továbbiak is) pedig a második évad után után 3 évvel játszódik, ezeket már a Netflix adta le. A két filmet lazán kapcsolják össze, megmagyaráznak egy-két dolgot bennük). A fordítás nem most lesz kész, még ha heti 2 részt fordítok is, szóval lehet, hogy mást kellene felkérni arra.

Tapasztalatom szerint igen, érvényesülnek.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Rendben, köszi az infókat! Elkezdtem nézni...
Vettem az adást. Van három fordításom most, 3 mod és ha az kész van utána nekiállok én akkor. De előtte bejelentem azért, nehogy ketten fordítsuk ua. Odébb lesz bőven...
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Kettő kész, most jön a harmadik.
Közben néztem ezt az Eternal Elven o. modot, nagyon jó lehet és talán nincs benne túl sok szöveg, sőt... Majd megnézem.
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

Kull:
Valahol elérhető az általad anno készített kull2 lite mod részletező videók? Az eredeti linket már kitörölted. Légy szíves ha tudod esetleg hogy valakinek megvan, tájékoztass, mert fut a packod, megy rendesen, csak kicsit jobban szeretném megérteni pár mod-nak a leírását. Zagloba első és második videójában eléggé sok modhoz hozzá se nyúl, mert az oktató videóid alapján csinálja és az azért nem ugyanaz.

Előre is köszönöm a segítségedet. Ja, és discord-on nem kérdezősködök, volt hogy 1-2 hét telt el mire valaki reagált egy kérdésemre, annak meg értelme nincsen.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Frissítettem az Androméda modot az újabb verziójára és kijavítottam, továbbá szépítettem a fordítást a gyakorlati tapasztalatok nyomán.
Hűűha srácok, ez nem gyenge. Ha valaki tényleg ennyire tud, akko ez van. Nagyon intenzív, szerepjátékos élmény a javából. Érdmes kipróbálni a Rituálé kövének hatását mondjuk úgy kezdésnek. Azzal indulok a Kötetlen Égkoszorú beépülőnek köszönhetően és hát elég erős hatású dolgok történnek. Meglepően. :)

Deathskull
Intenzív teszteltem az Apokalipszist, tökéletes lett a fordítás is (csak úgy megjegyzem)! Még van mit csinálnom, szóval még fönn tartom a kérésem ha majd beleférne az idődbe! Ha mégis eljotok oda, hogy elkezdjem akkor jelezni fogom.

DevEagle
Szomorú ha szarnak a fejedre, de mégis érdemes ott próbálkoznod. Hamarosan beindul a téma, abban biztos vagyok! Zagloba pedig teljesen eltűnt és a régi pack-al már nem foglalkozok.
Avatar
G0thM4n
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2017. márc. 4., szomb. 9:17
Tartózkodási hely: Nørd

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: G0thM4n »

OFF @DevEagle @Kull: Pontosan tudod, tudjátok, hogy akinek tudunk, látjuk, fenn vagyunk, segítünk. Bármikor, bármiben. Ezzel kapcsolatosan is többször, több embernek segítettünk, tájékoztattuk őket, hogy melyik pack aktuális, mit-hol találhat, kitől, merre keresse, kérdezzen... szóval a "szarnak a fejedre" igen erős, valótlan. Több helyen vagyunk, sokszor egyszerűen nincs idő mindenre, ha kimarad valaki, és nem kap segítséget nem szándékosan van.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hallod ezt DevEagle?! Ne panaszkodj (kamuzz :twisted: ) itt, hogy hetekig emberszámba sem vesznek! Amikor igazából pörög ott az élet, több helyen is vannak és ha látnak akkor segítenek. :)
Te is váltogassad a helyeket és akkor csak összefutsz valakivel azt majd lesz valami! :D
u.i.: Vicceltem csak! :mrgreen:
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!
Az új CACO varázsos esp-je nincs lefordítva, gondoltam szólok. Meg vannak benne (szerintem) fordítható scriptek is, legalább is mintha hivatkozna az mkm-re úgy tűnik.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Javítottam. Az ital átnevező szkriptjei nincsenek lefordítva, de nem igazán lehet úgy lefordítani, hogy jó legyen a végeredmény (mivel teljesen más a magyar és az angol jelzős szerkezet). Ezért azt én speciel kikapcsoltam. A Clean up your Corpses még mindig nincs lefordítva, rám vár?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Be lehet tenni a Bash Patch-be, ezért is gondoltam használni. Igazából nem tudom baj-e a varázsitalok ilyen módon való használata, mármint ütközik-e valamivel.
Gondom akadt a klíma módosítóval, az Andromeda moddal(a nem megfelelő sorrend esetén egy állókő hatása iszonyúan leszedi a frame-et és script felülírás is történik) meg találtam bőven javítani valót. Szélsőséges módon temérdek időbe tellett, főleg rájönni már megint mi a gond.
Így aztán nem tudtam lefordítani. Ha még van kedved hozzá, akkor az MKM almenüket nézd meg a másik fordítóval, lehet nem szabad fordítani. Most csak úgy eszembe jutott. Én örülnék ha megtudnád csinálni de nem sürgős!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Honnan lehet tudni a másik fordítónál, mi az, amit nem szabad? Egyébként szerintem mindkettővel ugyanúgy le lehet fordítani, az ESP-ESM Fordítónál a szkriptek mellett mutatja a megjegyzést, az segít eligazodni, mi mihez tartozik, milyen sorrendben.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Onnan, hogy piros az adott sor és már fordítaná is az ember de van ott egy sárga háromszög, benne felkiálltójellel. Példa:

1. Halálos csonkítás Nexus változat al-MKM nem fordítható.
2. Halálos csonkítás script fixed változatnál ue. már fordítható.

Nos ezért nézem át a xTranslator progival a scripteket mielőtt hozzá kezdek.
Ez most hibát fog okozni a játékban de nem lesz MKM se.
Ez most hibát fog okozni a játékban de nem lesz MKM se.
Gondolom CK-val compillálva a scriptet jó lenne de azt te sem használod.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A Weapons and Armor Fixes Remade beépülőt frissítettem v5.3-ra.


Clean up your Corpses - Szabadulj meg holttestjeidtől:

Ezzel a beépülővel a játék során megölt ellenfelek holttestjeitől megszabadulhatsz, illetve az elesett bajtársakról pedig méltóan megemlékezhetsz.
Összesen 7+1 féle eszköz áll a rendelkezésedre, melyekkel feldolgozhatod a holttesteket:
- Kampó: A holttesteket magaddal viheted, hogy máshol dolgozhasd fel (egyszerre csak egyet)
- Szívlapát: Síremléket állítasz az áldozatnak. A Holtak csarnokában lévő papoktól vehetsz nagyobb és szebb sírköveket, melyeket az alap sírkő letétele után cserélhetsz ki.
- Csontfûrész: A holttestet feldarabolhatod, melyek véres csontok és húscafatok maradnak csak. (a markarthi kannibál küldetéssor után kapod meg)
- Takarítónõ seprûje: egyszerűen eltünteted vele a holttestet. (Sárkányszülött küldetéssor után kapod meg)
- Kalapács: szögek segítségével bárhova felszögelheted a holttestet.
- Éles szike: a holttestet mumifikálhatod (ehhez a leltárába tenned kell 5 vászonköteget).
- Daraboló balta: a holttestet karóba húzhatod, majd beállíthatod, hogyan nézzen ki.
+1:a holttest leltárába gyúlékony anyagot téve hamuvá égetheted tűz varázslattal vagy a fáklyáddal megütve

Opcionális funkciók:
- a hercegtől vadászengedélyt kell kérned, hogy vadászhass az állatokra, különben büntetést kell fizetned
- a vámpírok csak akkor halnak meg, ha settenkedve lúgot, gyúlékony anyagot vagy fokhagymát teszel a leltárába és így dolgozod fel őket
- a meggyújtott tüzek sebeznek, illetve hőt adnak (utóbbi a Fagyhalálnál jöhet jól)

Alapesetben a beépülő le van tiltva, aktiválni kell az MKM-ben, a funkcióit is külön-külön lehet aktiválni.

Kritérium:
- SKSE
- SkyUI
(FISS - Ha a beállításokat el akarod menteni, hogy más karakterhez is betölthesd)

Letöltés:
Magyar v1.3.1 (Teljes)
Angol (Nexus)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszönet! A leírásból is látni, hogy egy újabb gyöngyszem került honosításra.
Megnéztem az mcmquestscript-ben ott a háromszög két sornál is de jó. Érdekes, eddig mindig bukta volt. Lehet jobb ha a legfrissebb változatát használom a fordítónak legközelebb. Fene se érti ezt, legutóbb a Halálos csonkításnál (Nexus változat) nem szabadott lefordítani, mert eltűnt az al-menü.
Amúgy én 'Gondoskodj a halottaidról'-ra vagy halottakról-ra fordítanám a mod nevét, főleg a mumifikálás meg a komolyabb sírkövek állítása és a halotti máglya kapcsán. ;) Azért elég laza szitu, amikor fenn északon alá gyújtasz egy bandita tüdejének miután karóba húztad. :) Persze csak azért, mert hideg van. :mrgreen:

u.i.: A Mesterségek átszabása modnál sincsenek lefordítva az al-menük, gondolom hasonló okok miatt. Fene se tudja.
Avatar
yuszton
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. feb. 4., csüt. 20:13

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: yuszton »

Köszi Deathskull, hogy lefordítöttad a modot! Neked meg köszi Kull, hogy rátaláltál! :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Igen, Kull, pontosan emiatt nem lett lefordítva, nekem is eltűntek az almenük. Most megnézem, hátha az újabb verzióval menni fog. Ahogy Barney is mondja: "Az új mindig jobb."

Szerk.: Igen, most már lefordítja az ESP-ESM fordító és meg is jelenik a játékban rendesen, ahogy kell. Frissítettem azt is.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Bszarás, pedig csak tipp volt. Mármint, hogy amit most csináltál az miért lett jó. Akkor most az uccsó progi az a spesöl edisön-nél van, 3.10-es változat? Magyarítás is van mellé valahun?

Yuszton azt akarod mondani jó, hogy rábeszéltem Deathskullt?. :) Ti meg potyalesők ilyenkor hopp-hopp... :twisted:
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Fogalmam sincs, most miért lett jó, korábban meg miért nem volt jó. A szokásos helyen megtalálod (G-portál vagy ennek a témának az első oldala), a teljes verziót tettem fel, nem kell az eredeti.

Magával ragadó polgárok frissítve v0.4.1a-ra.
Avatar
yuszton
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. feb. 4., csüt. 20:13

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: yuszton »

Hát igen, a potyalesők már csak ilyenek. Várják, használják a modokat, amiket valaki lefordít a közösségnek... :)
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Az első oldalon lévő több követő és azok irányítása aft-vel nem bírom leszedni küldenétek egy linket ahonnan lelehet szedni őket?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Az előző oldalon Deathskull belinkelte az EFF követő modot, ott megtalálod.
Az AFT nekem nincs már meg. Azt hiszem a lite pack-ban benne volt. Írj a Discordon, csak meg van valakinek. Itt már nem aktívak az emberek a dühöngő őrültek, a szociopaták és a mindenféle elmebetegek miatt. Mások meg megunták. Ott még témáznak, napi szinten.

Szerk.: Írd össze mi kell és a listát linkeld be nekik, csak meg lesz a nagyja. Majd ha végeztem, akkor valamikor elkezdem feltölteni ide az összes munkámat és a többiek is. Ez még várat magára.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Köszönöm a választ Kull
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

a játék ablakos módban fut tudtok rá valami megoldást? hogy teljes képernyőben fusson?
bittorlo

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: bittorlo »

Szia!

Kull, te is ezt a Deathskull féle EFF követő modot használod?, mert feltettem és az MCM-ben a tuldonságoknál, a beállításoknál és a pluginoknál (belül) nem jelennek meg a szövegek, így nem tudom beállítani, A te fordításoddal viszont jó volt. Megnéznéd (vagy én nagyon elrontottam valamit).

Köszi.
bittorlo

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: bittorlo »

És úgy tűnik a scriptekben nincs is fordítva.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Figyelmeztetlek, ne használj olyan mentett állást, ahol már használtad ezt a modot pont a scriptek miatt!
Magyarul olyat töltsél be, ahol még egyáltalán nem is volt telepítve. EFF

Üdv!
bittorlo

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: bittorlo »

Rendben, köszi!, ez a jó.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Az EFF-t valaki eltudja nekem küldeni?
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Kull az Amazing Follower Tweaks - Csodálatos Követő Fogások honosítása (Kull) meg a hozzá való mcm-et eltudnád nekem küldeni ha szépen megkérelek????

A válaszodat előre is köszönöm
VL67
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 17:46

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: VL67 »

Megköszönném, ha valaki, aki annak idején letöltötte a következő fordításokat, hozzáférhetővé tenné számomra, mert nekem már nincsenek meg.
- Realistic Needs and Diseases - Valósághű szükségletek és betegségek honosítás (VL67)
- Immersive hold borders - Magávalragadó vármegyehatárok honosítás (VL67)
- Various Hunter - Különféle vadászok (VL67)
Ararar

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Ararar »

Fallout 3 modokat nem kezdene el fordítani valaki? :O.
Például, elsőnek az unoffical patchet ott is. :).
Tök jó lenne.
Vendég101

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vendég101 »

Sziasztok!

Újratelepítettem a játékot, sajnos az oldalon jó pár modnak nem megy a linkje.
Ha valakinek megvannak ezek a modok, legyen szíves linkelje be.
Előre is köszönöm.

- Equip more Rings - Több gyűrű használata v1.0 (Ignussen)
- FNIS Sexy Move - FNIS sexy mozgás honosítás (Kull, Vik)
- Unread Books Glow - Olvasatlan könyvek honosítás (Ignussen)
- Apocalypse - Apokalipszis varázslatköteg honosítás (Prttp, Kull)
- Moonlight Tales - Werewolf and Werebear Essentials - Holdfény Történetek honosítás 2016-ban is vonítunk (Kull)
- Amazing Follower Tweaks - Csodálatos Követő Fogások honosítása (Kull)
Zeddyon
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2017. okt. 13., pén. 14:30

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zeddyon »

Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy mi lelte a kull mod pack 2-t, mert sehol nem lehet letölteni és infót se nagyon találtam eddig róla!?
Ha valaki tudna küldeni 1 letöltő linket azt nagyon megköszönném mert a discord meghívó nem működik!

Az infókat előre is köszönom!
Vendég

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Szia még nincsen készen. hátha ez segit remélem. http://smhk.gportal.hu/
Zeddyon
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2017. okt. 13., pén. 14:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zeddyon »

Vendég írta: 2018. jún. 14., csüt. 18:55 Szia még nincsen készen. hátha ez segit remélem. http://smhk.gportal.hu/
Köszi a választ segített.... nem is értem miért nem néztem bele a főoldalba itt sikerült discordra is csatlakozni. :D
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ruhák és egyéb tárgyak (Clothing and clutter fixes) beépülő fordítása frissítve 2.0-ra. Kapott egy MKM-et, melyben lehet szabályozni, mely NJK csoportoknak változtassa meg a ruháit, hogy jobban tükrözzék jártasságukat, társadalmi helyzetüket, rangjukat, foglalkozásukat, stb. Továbbá a ruhák új textúrákat kaptak, 2K méretben, így a beépülő mérete is jóval nagyobb lett. A Nexusról le lehet tölteni csökkentett méretű 2K-1K vegyes, illetve nagyobb 4K-2K vegyes textúrákat.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszönet a frissítésért!
Brodual megerősítés kellene ennek a modnak a tartalma ügyében. Valóban arról van szó, hogy mennél többet harcolsz lehetőleg sikeresen egy adott fegyverrel és öltözékben, akkor idővel annyira "megtanulsz vele", hogy hatásosabban forgatod majd? Bónuszokat is kapsz az adott páncélban, mert már szinte nem is akadályoz ha viseled az idők során stb?
Mert ha igen ez egy igen csak fontos jellemzője az igazán komoly, papír alapú szerepjátékoknak. Sőt a valóságban is sok példa van erre, ez kétségtelen már ami a mod lényegéből következik. Szóba jöhetnek íjak, kardok de még botok és csizmák is... :)
Aztán Deathskull nem tudom olvastad e, ami írtam a discordon arról a két modról?! Ha netán bármelyikbe belefognál, akkor azonnal szólj légyszíves!

u.i.: Látom van egy hibája, hogy amikor fejlődik a tárgyad utána a SkyUI már nem ismeri fel és hiába van kedvencnek jelölve nem tudod elővenni úgy. Viszont ilyenkor újra megjelölve kedvencnek már elfogadja, szóval ez azt hiszem bőven elmegy kategória.
Sőt hova tovább, ezzel a moddal még inkább értelmet nyer egy adott tárgy fejlesztése, óvása a kopástól és a töréstől. Egy jól bevált íjat még ha egy alap is, akkor sem lesz érdemes hipp-hopp selejtezni és még egy ébenből készült sem veheti egyből át a helyét. Érdekes, hogy még a mai napig is ilyen igazi rpg-s ötletekkel állnak elő.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az Árnyékvarázslatokba belefogtam, szerintem ma kész is lesz.
A Loot&Degradation beépülőnek ugyanez a problémája, ha elkezd kopni, nem veszi elő a fegyvert vagy nem teszi fel a páncélt szett cserénél. Hiába lenne valósághű, nekem ez rontotta a játékélményt.

Szerk.:
Tessék, lehet is tölteni, kész vagyok vele.
Shadow Spell Package - Árnyvarázslat csomag

-8 pusztítás, 9 átváltoztatás, 2 illúzió és 3 idézés varázslatot tartalmaz, amelyek jó része folyamatosan ható (DoT, damage over time), illetve koncentráló.
- Fellelhető még benne 2 fegyver bűvölés, illetve több új bot, valamint a varázslatokhoz tartozó varázskönyvek és tekercsek (Ezeket szrikpt segítségével teszi a szintezett listákba a beépülő)
- Az Ordinatorhoz hasonló mechanikával (állandó hatásokként, de azzal teljesen kompatibilisen) új szerzeményeket lehet szerezni, melyeket a világban fellelhető Sötét művészetek könyvekből tanulhatsz meg.
- A megtanult varázslatok veled együtt fejlődnek, ahogy nő a pusztítás képettséged

Kritérium:
-SKSE
-SkyUI

Letöltés:
Angol (Nexus)
Magyar, v5.02 (teljes)

Khajiit's Family House - Khajiit családi ház

Dar'Khat-Do háza Fenyvespatak közelében, Anise faháza mellett található meg.
11 Khajiit (9 felnőtt, 2 gyerek), 9 hátas (szirti repkedő, sárkány kölyök, óriás darázs, óriás méh, óriás denevér, tigrisek), 8 követő (baglyok, denevér, babák, cyrodiili farkas, tigrisember, bőrpáncélos tigris) él ott, és sok egyéb meglepetést találhatsz.

Az idézhető hátasok Titkostűz Farengarnál (vagy egyéb varázstárgyakat árusítóknál) vehetők meg. Egyes hátasokkal repülni is lehet:

Fel: Bal Shift
Le: Bal Ctrl
GYORS lereszkedés: E vagy Space
Előre: W (vagy Z)
Hátra: S
Balra fordulás: A (vagy Q)
Jobbra fordulás: D

Újrakonfigurálás: F12

Kritérium:
-SKSE
-mindhárom DLC

Letöltés:
Angol (Nexus)
Magyar v4.2.1(Teljes)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

KépKépKép

Erre a dologra még visszatérünk, meg fogom nézni! Valahogyan nálam soha egyszer sem jött elő, pedig elhiheted váltogattam minimum az íjat kardra vagy valami és sok száz órán keresztül. Páncél szettet nem nagyon szoktam kedvencnek jelölni, sem váltogatni. Egy melegebb cumó biztos van pótba de a súlykorlátozások miatt több biztos nem. Aztán meg szeretek mindig túrni a holmik között így előszerettel lépek be a leltárba ha kell valami.
De meg fogom nézni és leellenőrzöm, amit írtál. (Lesz nálam kettő szett öltözék és fegyver is, majd amint romlik egyet az állapotuk lecserélem és vissza próbálom venni. Mind ezt csak a kedvenceken belül.)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Tedd fel ezt: SkyrimSouls - Unpaused Game Menus (SKSE Plugin), biztos nem fogsz a csata hevében turkálni a leltárban.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Soha nem is szoktam a csata hevében keresgélni, a kedvencek között vannak a lövedékek, italok, másik fegyver meg ez az.
Néztem régebben is azt a modot de nagyon sok a fagyás és az egyéb panasz és úgy tűnik nem oldották meg. Nem éri meg.
Válasz küldése