Beépülők

Az Oblivion magyarításával kapcsolatos kérdések, hibák.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Ide jöhetnek azok a kérdések, amik a beépülőkkel (plugin) kapcsolatosak.
Ivanka

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Ivanka »

Sziasztok!
Tapasztalt játékosokat keresek, akik a pluginok útvesztőjében segítenének eligazodni. Tesnexus-on tapasztaltam több ezer plugin, mod letölthető, de az igazán hasznosakat nehéz kiszemezgetni.

Oblivion Mod Manager segítségétvel már felraktam:
Quarl Texturát 1.3
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=2363,
Natural Environment
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=3125,
Unofficial patch 3.2
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=1417,
Oscuro's Oblivion Overhaul 1.33
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=3953,
DarkUI'd DarN 1.6
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=2897

No meg a magyarítást...
_Sun_

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: _Sun_ »

Első lépés:
-OBSE, -Oblivion Mod Manager

Optimalizálás:
-Streamline, -Operation Optimization

Realizmus:
-Actors Have Torches (Dungeon és Exterior), -Harvest Flora, -Crowded Raoads Revamped, -Atmospheric Weather System, -Original Color Darker Nights, -Rainbows In Tamriel, -Alive Waters,
-Seductive Idles

Játékmenet:
-Legendary Mastery, -Conjuration Level Based Summon Caps, -Creature Intensity, -Deadlier Traps, -Quest Award Leveler, -Sell Horses, -Spell Delete, -MM Alchemy Potions, Sneak MArksman, Sneak Melee, Arrow Loot 75, -Denock Arrow, -The Dead Can Dance, -Arrows In Cell x3, -Arrows Remain 5 min

Graf:
-Illumination Within + Revived Optimised, -Better Potion Bottles Reduced, -CaptNKILLs Non Tiling TExture Mod (Quarlhoz lehet ez nem kell), -Cities Alive At Night, -Enhanced MAgic Effects, -Fine Weapons, -FOV Modifier, -Gorier Blood, -Koldorn's LOD Noise Replacement Scenery, -Nighteye Shader Replacer, -Rusty Items, -Smooth Faces, -VA's Better Gold (vagy a with no menu icon változat)
-Unique Landscapes Compilation (omod)

Térkép:
-Dude Where's My Horse, -House Map Markers, -Landmarks With Wells, -Oblivion Gate Map Marker Remover

Változatosság:
-Francesco's Leveled Creatures Items Mod, -Francesco's Optional New Items Creatures

Persze rengeteg jó mod van még, de szerintem ezekkel már jelentősen élvezetesebb lesz a játék.
A magyaritás töltődjön be elsőnek az esm-ek után, úgy állítsd be a Mod Managerben, és akkor nem bugolódik össze a modokkal.
Az új tárgyak, teremtmények elnevezése angol lesz.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

_Sun_ írta: A magyaritás töltődjön be elsőnek az esm-ek után, úgy állítsd be a Mod Managerben, és akkor nem bugolódik össze a modokkal.
Az új tárgyak, teremtmények elnevezése angol lesz.
Ezzel a megoldással a módosított régieké is. Meg a cellanevek, stb. stb.
Ivanka

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Ivanka »

Azaz minél hamarabb töltődjön a magyarítás? Mert főleg azt tapasztalom, hogy egyre több minden angol az inventory-ban, az az ital is ami eddig magyar volt. És ez nem nagyon tetszik 8-)
Szóval, hogy van ez a prioritás ügy? Köszi
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Ivanka írta:Azaz minél hamarabb töltődjön a magyarítás? Mert főleg azt tapasztalom, hogy egyre több minden angol az inventory-ban, az az ital is ami eddig magyar volt. És ez nem nagyon tetszik 8-)
Szóval, hogy van ez a prioritás ügy? Köszi
Én azon a véleményen vagyok, hogy a magyarítás viszonylag későn legyen a töltési sorban. Tény, hogy ha bizonyos modok ütköznek egymással, akkor a töltési sorban később következő fog érvényesülni, úgyhogy el kell dönteni, hogy melyiket akarjuk érvényre juttatni.
Ivanka

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Ivanka »

Igen, beraktam utolsónak sorban, újra magyar a káposzta, dinnye....stb..
_Sun_

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: _Sun_ »

Vannak modok amikben a scriptek nem mennek ha utólag új nevet kapnak a dolgok amiket érintenek. Ha van türelmed lehet próbálgatni, nekem a Harvest Flora nem ment az Oblivion Gate Room meg bebugolt és elözönlötték az Oblivion teremtményei Cyrodiil-t :D 1-es szinten elég kellemetlen volt.
Tehát választani kell: a mod és visszaváltozik pár dolog angolra, vagy magyarul legyen minden.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

_Sun_ írta:Vannak modok amikben a scriptek nem mennek ha utólag új nevet kapnak a dolgok amiket érintenek.
Úgy látszik, nem csak a Bethesdának vannak gondjai az adatbázis-kezelés alapelveivel...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Ivanka: TesNexuson az igazán hasznos modok a rangsor első száz helyezettjében biztosan megtalálhatók, mert súlyozott a szavazási rendszer.

A többi ajánlott mod:

Az Empty Houses egy konzolparanccsal kiüríti a városokban a megvásárolható házakat, az Imperial Furniture meg berak egy boltot, ahol mindenféle ingóságot vehetünk a házba, azokat akárhol elhelyezhetjük, és rendesen használhatjuk is. El lehet szórakozni vele, de nagyon hangulatos házakat lehet összehozni nyugdíjazott hősöknek Ja igen, ha esetleg páncélgyűjtési akcióba kezdünk, akkor a Mannequin mod is jól jöhet, ami próbababákat eredményez, amelyekre kedvünk szerint pakolhatjuk az öltözékeket.
És csak hogy tuti legyen, a Capes & Cloaks csuklyákat és köpenyeket ad, ami egyrészt baromi hangulatos, másrészt plusz bűvöléshelyet biztosít.

Ren's Beauty Pack, illetve ennek hajas változata. Eléggé extra frizurák vannak benne, többnyire manga-szerűek, de abszolút használhatók.

Beautiful stars (grafika), Far and away 3D moons (grafika), CM Partners (követők), book placing (ide-oda lehet forgatni, pakolászni a könyveket).

Keychain (*) - ad egy kulcscsomót, amire felfűzheted a kulcsaidat, ezzel csökkentve a zsúfoltságot
Midas Magic - Spells of Aurum (*) - rengeteg jobbnál jobb új varázslat, de ki kell őket kísérletezni
Deadly Reflex (*) - sokkal érdekesebb harcok, lovasharc (ami inkább érdekes, mint hatékony :) )
Lost Paladins of the Divines (*) - gyönyörű páncélokat, kardokat lehet szerezni paplovagoknak
Levitate (*) - mi az a varázslat, amit betiltott a Mágusok Céhe, de jól jönne, és Morrowindben még volt? :)
Quest Award Leveling (*) - karakter szintjéhez igazítja a megszerzett szintezett kincseket
Cute Elves (*) - igen szép elf karakterek indíthatók
slaughterfish addon (*) - a mészároshalak visszatérnek Oblivion vizeibe (saját fejlesztés, elérhető TesNexuson is)
Dark Illusion Armor (*) - elég jól kinéző páncélok
Expanded Hotkeys (*) - ha kevés lenne a 8 db gyorsbillentyű, illetve varázslatot akarnál törölni a listádból
Extended Private Quarters (*) - kellemes hordozható szoba varázslóknak.

A *-gal jelöltek magyarítása egy kivételével elkészült, csak arra várok, hogy működjön a feltöltés az oldalon.
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

A nagyobb modok fordítása várható? Pl: Kvatch újjáépítése, vagy Lost Spires?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Womath írta:A nagyobb modok fordítása várható? Pl: Kvatch újjáépítése, vagy Lost Spires?
Az előbbit tervbe vettem, de amikor kipróbáltam, úgy találtam, eléggé illúzióromboló, hogy nincs hang, ezért nem fogom megcsinálni. Lost Spires-t még nem vizsgáltam meg, viszont most is van feladatom bőven.
dazsolt
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2009. márc. 6., pén. 18:07
Tartózkodási hely: Tamriel vagy Azeroth

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: dazsolt »

Vik írta:
Womath írta:A nagyobb modok fordítása várható? Pl: Kvatch újjáépítése, vagy Lost Spires?
Az előbbit tervbe vettem, de amikor kipróbáltam, úgy találtam, eléggé illúzióromboló, hogy nincs hang, ezért nem fogom megcsinálni. Lost Spires-t még nem vizsgáltam meg, viszont most is van feladatom bőven.
Megkérhetlek Titeket arra, hogy a Lost Spires-nél ne befolyásoljon az, hogy nincs hang (gondolom ehhez már nem volt meg a technikájuk) attól szerintem ez az egyik legjobb quest a Ko9-et például magasan veri!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

dazsolt írta:
Megkérhetlek Titeket arra, hogy a Lost Spires-nél ne befolyásoljon az, hogy nincs hang (gondolom ehhez már nem volt meg a technikájuk) attól szerintem ez az egyik legjobb quest a Ko9-et például magasan veri!
Mivel a v14-ben már van hang, ez nem fog gondot okozni. Az a 2.9 Mb-os .esp a többszáz sornyi szöveggel a húzós.
dazsolt
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2009. márc. 6., pén. 18:07
Tartózkodási hely: Tamriel vagy Azeroth

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: dazsolt »

Vik írta:
dazsolt írta:
Megkérhetlek Titeket arra, hogy a Lost Spires-nél ne befolyásoljon az, hogy nincs hang (gondolom ehhez már nem volt meg a technikájuk) attól szerintem ez az egyik legjobb quest a Ko9-et például magasan veri!
Mivel a v14-ben már van hang, ez nem fog gondot okozni. Az a 2.9 Mb-os .esp a többszáz sornyi szöveggel a húzós.
Hihetetlenül türelmesek vagyunk ha megéri várni :-)
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Az Actors in Charge-ot is lefordítjátok? Nem kell benne sokat fordítani, csak a cselekvéseket, hogy mivel mit tud csinálni a karakter, viszont mégis nagyon sokat jelent. Lhet vele gereblyézni, enni, inni, a beszélgetés közbeni mozdulatokat csinálni és még számos jó dolgot.

Olyan modok lesznek felrakva amik új tárgyakat adnak? Pl nyílpuska, vagy újabb nyakláncok, ruhák, stb.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Womath írta:Az Actors in Charge-ot is lefordítjátok? Nem kell benne sokat fordítani, csak a cselekvéseket, hogy mivel mit tud csinálni a karakter, viszont mégis nagyon sokat jelent. Lhet vele gereblyézni, enni, inni, a beszélgetés közbeni mozdulatokat csinálni és még számos jó dolgot.

Olyan modok lesznek felrakva amik új tárgyakat adnak? Pl nyílpuska, vagy újabb nyakláncok, ruhák, stb.
Új páncélok már vannak, és még lesznek is. Meg 2 (vagy inkább másfél) fegyver. Többin még nem gondolkodtam, de felírom, azután meglátjuk.
répa

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: répa »

RedBag - Imperial City Pack -ot nincs kedvetek lefordítani? Mindössze 75 új NPC van benne :) És azok se beszélnek gondolom sokat, de hangulatosabb lesz tőle IC :).
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Ja ilyen lakosságnövelő modokat feldobálhatnátok, mert eléggé kevés az ember a városokban falvakban. Sztem eléggé gáz, hogy gy faluban van 3 ember... és persze mind egyedül külön házban, se férj/feleség, se gyerek, se tesó, se senki...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Womath írta:Ja ilyen lakosságnövelő modokat feldobálhatnátok, mert eléggé kevés az ember a városokban falvakban. Sztem eléggé gáz, hogy gy faluban van 3 ember... és persze mind egyedül külön házban, se férj/feleség, se gyerek, se tesó, se senki...
Igazság szerint a gyerekeket én is hiányoltam a játékból. Azután kiderült, azért nincsenek, mert akkor őket is lehetne gyilkolászni, és csak 18 éven felülieknek adhatták volna ki az Obliviont a szigorú előírások miatt. (Ha egy 16 éves gyerek játszik az Oblivionnal, és lecsap pár NJK-t, az nem baj, de ha kisebb méretű, vékonyabb hangú NJK-kat csapna le, az már baj.) Találtam olyan modot, ami pótolni akarta ezt a hiányt, de elég kezdetleges volt, úgyhogy inkább nem álltam neki a fordításának.
ktm88
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009. jún. 29., hétf. 20:54

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: ktm88 »

Book Jackets: Oblivion Standard Res mod lecseréli a könyvek borítóját 100x szebbre és azt akarom kérdezni ez nem befolyásolja a könyvek fordítását?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

ktm88 írta:Book Jackets: Oblivion Standard Res mod lecseréli a könyvek borítóját 100x szebbre és azt akarom kérdezni ez nem befolyásolja a könyvek fordítását?
Attól függ, tartalmazza-e a könyvek szövegét is, illetve a magyarítás előtt, vagy után van-e a töltési sorban.
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Vik írta: Igazság szerint a gyerekeket én is hiányoltam a játékból. Azután kiderült, azért nincsenek, mert akkor őket is lehetne gyilkolászni, és csak 18 éven felülieknek adhatták volna ki az Obliviont a szigorú előírások miatt. (Ha egy 16 éves gyerek játszik az Oblivionnal, és lecsap pár NJK-t, az nem baj, de ha kisebb méretű, vékonyabb hangú NJK-kat csapna le, az már baj.) Találtam olyan modot, ami pótolni akarta ezt a hiányt, de elég kezdetleges volt, úgyhogy inkább nem álltam neki a fordításának.
Akkor azt hiszem ennyit Cyrodiilről. Még kb 40 évet adok neki, és ki fog halni az egész birodalom. :D Ha csak nem tanítják meg az embereknek, hogy hogyan kell szaporodni. xD
dazsolt
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2009. márc. 6., pén. 18:07
Tartózkodási hely: Tamriel vagy Azeroth

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: dazsolt »

Figyelmetekbe ajánlhatnék egy kiegészítőt?
A címe Gates to Aesgaard I-II
Próbáljátok ki érdemes, de tápoljatok előtte!
bajusz92

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: bajusz92 »

Találtam néhány remek módot amik jók lenének ha lenne hozzájuk magyarosítás

remek nekromanta varázslatokat tartalmaz:
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=3655

ez egy élőholt várost tesz a játékba meg egy küldetés sorozatot
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=4490

ez több módot is tartalmaz: lich-é, vérfarkassá lehet változni több küldetés sorozatot és egy vámpírklán is van benne plusz hiba javítások
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=2000

eben több fajta nagyon jó varázslat van
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=9562
bajusz92

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: bajusz92 »

Most olvastam vissza az utolsónak amit le írtam annak már elkészült a magyarosítása
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

bajusz92 írta:Most olvastam vissza az utolsónak amit le írtam annak már elkészült a magyarosítása
Még nem, de egyszer majd el fog készülni.
Gaboo
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009. jún. 12., pén. 13:08

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Gaboo »

Sziasztok, vki segítsen pls. Elkezdtem a Knights.. küldetést és ezzel kapcsolatban senki nem akar megszólalni a párbeszédekben. Ez nem is lenne akkora nagy baj, viszont amikor elmegyek mind a 9 oltárhoz, az utolsónál frissülnie kéne a naplómnak és meg kéne vmi látomásnak is jelennie, nah ezek elmaradnak. Annyi üzenetet kapok h mivel elmentem az összes oltárhoz, kapok vmi varázslatot, semmi más. Vki segítsen:D, köszi előre is.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Ma délután sikerült összehoznom egy régóta dédelgetett tervet: az időjárást irányító beépülőt. Hasonlókat ugyan találtam TesNexuson, de egyik sem volt az igazi. Akit érdekel, letöltheti a pluginok közül.
bajusz92

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: bajusz92 »

vik azokat a módokat amiket fentebb le írtam van rá esély ,hogy magyarosítva lesznek?
(kösz a magyarosítást nagyon jó lett)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

bajusz92 írta:vik azokat a módokat amiket fentebb le írtam van rá esély ,hogy magyarosítva lesznek?
(kösz a magyarosítást nagyon jó lett)
Midas esetében igen. Dreamfall magyarítás után az jön.
svabpatrik

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: svabpatrik »

sziasztok ezt honan tölthetném le? :S:S:S nem tudom sehonnan :( OBLIVION SCRIPT EXTENDER v12
Avatar
LordKex
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 17:11

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: LordKex »

Hello!

Hát igen.. megint én :D

Az lenne a kérdésem, hogy a 7z fájlokkal mi a fenét kell csinálni?
ferenc001
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: 2009. aug. 18., kedd 12:35

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: ferenc001 »

LordKex írta:Hello!

Hát igen.. megint én :D

Az lenne a kérdésem, hogy a 7z fájlokkal mi a fenét kell csinálni?
Elméletileg WinRar-ral(vagy hasonlóval) kell kibontani. Én legalábbis azzal szoktam.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

svabpatrik írta:sziasztok ezt honan tölthetném le? :S:S:S nem tudom sehonnan :( OBLIVION SCRIPT EXTENDER v12
Nem tudom, fent van-e még a 12-es valahol, de talán jó lesz a legújabb is.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

ferenc001 írta:
LordKex írta:Hello!

Hát igen.. megint én :D

Az lenne a kérdésem, hogy a 7z fájlokkal mi a fenét kell csinálni?
Elméletileg WinRar-ral(vagy hasonlóval) kell kibontani. Én legalábbis azzal szoktam.
Ha nincs kéznél WinRar (ami fizetős), megteszi a http://www.7-zip.org/ oldalon letölthető ingyenes tömörítő is.
MrTwister

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: MrTwister »

Szia Vik!

"Ez a mod egy könnyű, és két nehéz páncélkészletet ad a játékhoz. A nevük "Sötét látszat". Szükséges az Exnem eyecandy testszépítő mod is, mert anélkül nem fognak jól kinézni a karakteren a páncélok."

Ezt az Exnem eyecandy modot honnan tudom levadászni? Kerestem texnesuxom meg a googléval is de sehol sincs! Pontos linket tudnál adni? Köszi!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

MrTwister írta:Szia Vik!

"Ez a mod egy könnyű, és két nehéz páncélkészletet ad a játékhoz. A nevük "Sötét látszat". Szükséges az Exnem eyecandy testszépítő mod is, mert anélkül nem fognak jól kinézni a karakteren a páncélok."

Ezt az Exnem eyecandy modot honnan tudom levadászni? Kerestem texnesuxom meg a googléval is de sehol sincs! Pontos linket tudnál adni? Köszi!
Persze.
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=19107
18 éven felülieknek szól.
MrTwister

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: MrTwister »

Vik írta:
MrTwister írta:Szia Vik!

"Ez a mod egy könnyű, és két nehéz páncélkészletet ad a játékhoz. A nevük "Sötét látszat". Szükséges az Exnem eyecandy testszépítő mod is, mert anélkül nem fognak jól kinézni a karakteren a páncélok."

Ezt az Exnem eyecandy modot honnan tudom levadászni? Kerestem texnesuxom meg a googléval is de sehol sincs! Pontos linket tudnál adni? Köszi!
Persze.
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=19107
18 éven felülieknek szól.
Köszi! Már töltöm is!
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Az a kérdésem lenne, hogy a Qarl's Texture Pack III okozhat-e összeakadást a magyarosításban?
Elég sokmindent lecserél, ahogy olvastam...
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=2363
Vik_jelszó_nélkül

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik_jelszó_nélkül »

Sheila írta:Az a kérdésem lenne, hogy a Qarl's Texture Pack III okozhat-e összeakadást a magyarosításban?
Elég sokmindent lecserél, ahogy olvastam...
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=2363
Csak akkor, ha a cégéreket, táblák feliratait is megváltoztatja, és a magyarítás után "telepíted".
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Vik_jelszó_nélkül írta: Csak akkor, ha a cégéreket, táblák feliratait is megváltoztatja, és a magyarítás után "telepíted".
Köszönöm. Ezekszerint a cégér- és táblatextúrákat ki kell törölni, mert a magyarítás felrakása után vagyok már. Kipróbálom.
Luc_jelszo_nelkul

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Luc_jelszo_nelkul »

LordKex írta:Az lenne a kérdésem, hogy a 7z fájlokkal mi a fenét kell csinálni?
Gogole a barátod : - ] Egyébként meg ha rákeresel a 7zip és download kulcsszavakra, akkor teljesen ingyen letölthetővé válik a legfrissebb 7zip tömörítő. Azzal kicsomagolhatod. Más alkalmazás is jó eséllyel képes rá, de semmi garancia arra, hogy pontosan követik a 7zip esetleges változásait. Így legjobb az eredetit használni.
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Azt hallottam, hogy a magyarítás kinyírja a Saddlebags by MD. 2.3-as verziót valamint a Better Wines modot is. Lennétek oly kedvesek, és utána járnátok ezeknek, hogy mi lehet a gond? Nem lenne rossz, ha minél több mod mellett tudna futni a magyarítás, és nem történnének ilyen "modkinyírások". Am ismételten grat a csapatnak. :) És előre is köszönöm, hogy ha tesztek, válaszoltok valamit. :D

Ui: Az Actors in Charge modot nem lenne kedvetek lefordítani? :D
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Womath írta:Azt hallottam, hogy a magyarítás kinyírja a Saddlebags by MD. 2.3-as verziót valamint a Better Wines modot is. Lennétek oly kedvesek, és utána járnátok ezeknek, hogy mi lehet a gond? Nem lenne rossz, ha minél több mod mellett tudna futni a magyarítás, és nem történnének ilyen "modkinyírások". Am ismételten grat a csapatnak. :) És előre is köszönöm, hogy ha tesztek, válaszoltok valamit. :D

Ui: Az Actors in Charge modot nem lenne kedvetek lefordítani? :D
Utánajárni nem fogok, de azért megkérdezném, mi történik, ha a betöltési sorban a magyarítás (beleértve a magyarjavitas.esp-t) után teszik?
Peti

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Peti »

Király a magyarosítás, de az Eyja Plugin nem akar működni vele. Tudnátok segíteni?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Peti írta:Király a magyarosítás, de az Eyja Plugin nem akar működni vele. Tudnátok segíteni?
Meglátjuk. :) Állítsd a betöltési sorban a magyarítás mögé.
Peto

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Peto »

Nekem továbbra sem megy, baraktam a mod managgerbe, de nem megy.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Peto írta:Nekem továbbra sem megy, baraktam a mod managgerbe, de nem megy.
Az addig rendben van, hogy beleraktad, de a magyarítás elé, vagy mögé?
Peti

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Peti »

Betettem a magyarosítást a legtetejére, és alá a módot.
Válasz küldése