Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
zergetoll

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: zergetoll »

Deathskull írta:Valamiért kimaradt a fordítás átvitele során, javítottam.
Hálás köszönetem!
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Prttp nálam a nexus mutatja hogy az unofficial Dawnguardhoz kell a rendes Dawnguard is így most fent van mindkettő így félig magyar félig nem
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Az alternatív start az a dragonborn dlc nélkül is fut vagy kell hozzá?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Mindhárom DLC, mert olyan helyeken is kezdhetsz, amelyeket azok tettek elérhetővé.

-Ordinator frissítve 7.53-ra, néhány apróbb változtatás történt, illetve integrálva lett a Modern Brawl Bug Fix 1.04-es verziója.
-Módosított balkezes gyűrűk (Left Hand Rings Modified) is frissítve 3.0.4-re, néhány újabb gyűrű/ékkő variáció került be, a gyűrűk pedig az 50-es (Házasság köteléke) és 51-es (többi gyűrű) helyre kerültek át, ezzel együtt a Balkezes bűvölt gyűrűk (Left Hand Enchanted Rings) is frissült 1.8-ra.
-Kapzsi lélekkövek frissítve 4.0.m-re
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Üdvözletem azt szeretném kérdezni hogy a rókavadász udvarház ott az van kiírva hogy fejleszthető , azt szeretném megkérdezni hogy azt hol lehet fejleszteni ha lehet . a válaszokat előre is köszönöm.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Hol találom meg az Illata-tót? a válaszokat előre is köszönöm.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ordinator fordítása frissítve 7.56-ra.

Addvar, az szerintem az Ilinalta tó lesz, nem nehéz eltéveszteni, egy hosszúkás tó délen, az Őrköveknél van a keleti vége. A Rókavadász udvarház fejleszthetőségéről nem tudok nyilatkozni, nem én fordítottam, nem is használom.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Köszönöm a választ Deathskull. Ja és még valami nem tudtok egy olyan módot ahol te magad foglalhatsz el erődöt utána azt meg kell védened és ha akarsz több erődöt is foglalhatsz? A válaszokat előre is köszönöm.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Igen, a "Hold and Defend - Tartsd meg és védelmezd", az első oldalon megleled.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

danke
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Classic Classes and Birthsigns ezt a módod valaki le tudná magyarosítani vagy ha már le van akkor a linket megadnátok? köszi
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Sajnos még nincs lefordítva, de hasonlóan működik a Character Creation Overhaul, amely le van fordítva, a G-Portálon megtalálod Karakter létrehozás javítás néven.

Frissítettem a Magávalragadó polgárokat v3.2-re.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

köszi
Deathskull
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Tudtok olyan módot ami a hearthfire építhető házakhoz add kiegészítőt hogy pl falat lehessen köréjük felhúzni meg ilyenek. A válaszokat előre is köszönöm.
Nathaniel Windbreak

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Nathaniel Windbreak »

Addvar írta:Tudtok olyan módot ami a hearthfire építhető házakhoz add kiegészítőt hogy pl falat lehessen köréjük felhúzni meg ilyenek. A válaszokat előre is köszönöm.
Szia!
Szerintem a Lakeview Extended mod jó lesz. Viszont itt nem csak falat lehet hozzáadni, hanem plusz NPC-ket, börtönt, fürdőt, vagy éppen üvegházat.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31380/?
Viszont nem tudom, hogy magyar vagy angol nyelvű modot keresel, mivel szerintem ez nincs lefordítva itt az oldalon, szóval marad a Nexusos angol változat.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

kösz
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

és azt mindegyiknél saját magad megépítheted vagy elöször megépíted a házat utána telepíted modot?
Nathaniel Windbreak

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Nathaniel Windbreak »

Addvar írta:és azt mindegyiknél saját magad megépítheted vagy elöször megépíted a házat utána telepíted modot?
Ha jól értelmeztem a mod leírását (én magam nem próbáltam még ki), akkor ha már felépítetted a TELJES házat, mindenféle fejlesztéssel, kiegészítő elemekkel, plusz szobákkal, stb., akkor meg kell jelennie egy kis sárkánynak a házadon belül az egyik gardrób tetején. Nála lehet ki-be kapcsolgatni az új dolgokat. Vannak olyan elemek, amiket ha jól tudom te is megépíthetsz manuálisan (ebben nem vagyok teljesen biztos), de néhány extrát csak a sárkánynál tudsz beállítani. Itt van 2 videó, ha érdekel, akkor nézd meg:


Remélem segítettem :D
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

köszi
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31380/ ez letudnátok forditani magyarra?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Kockázatos küzdelem v212-76529-2-12-re és az Erély - Küzdelem és sebesülések-72180-7-1-re frissítve.

Drasztikus változások, mindkét modban.

Deathskullnak: CACO-Vigor 1-65
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Betettem a többi közé, kicsit átrendeztem őket, az összeset ömlesztve raktam bele (kivéve ahol más is van az esp-n kívül).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deadly Mutilation regular version - Halálos csonkítás eredeti verzió honosítás

Tartalom:

-Mostantól lehetővé válik kézifegyverekkel a kézlevágás,láblevágás,kettőbe vágás,fejlevágás,fejszétzúzás és kibelezés,mágia általi szénné égetés,megfagyasztás,pirítósra sokkolás,cafatokra robbantás.

Megjegyzés:

1. Alapvető különbség a korábban már honosított verziója (fix scripted) és a jelenlegi között, hogy ez jóval kevésbé script intenzív. Az előbbi verzióban a játékost is tudják csonkítani az ellenfelei, állandóan tapad a script még a földön heverő hullák fejét is szét lehet csapni,megsütni, HDT kompatibilitás stb., na itt már nem. Viszont ettől még nem kevésbé jól működik ha megfelelően állítod be a MKM-ben amit kell. Keményen moddingolt játék esetén erősen ez a verzió az ajánlott, most magam is áttértem rá!
2. Úgy van megcsinálva, hogy alapjáraton a kettébe vágás CSAK egér+billentyűzettel működik, kontrollerrel NEM. A készítőtől kapott foltal én úgy csináltam meg, hogy már eleve kontrollerrel működjön, szóval ha ez neked gond, akkor jelezd és visszarakjuk egér+bill.-re.
3. A honosításon kívül még le kell töltened a Nexusról a megfelelő test textúrákat. Ha semmilyen vagy unp testmodelt használsz akkor a 'vanilla' ha cbbe-t akkor természetesen a cbbe pack-ot.
4. Ha használsz még ezeken felül komolyabb női és férfi textúra modokat, akkor keress olyat ami jól megfér ezzel a moddal és akkor nem lesznek eltűnő testrészek stb.

Követelmények:

-A szokásos SKSE, SkyUI modokon kívűl még a mod telepítése előtt tedd fel a Realistic Ragdolls & Force modot és írd felül, majd pedig magát a Halálos csonkítást végül az XPMSE csontváz moddal kell felülírnod és a FNIS generátort soha ne felejtsd el futattni!

Letöltés:

-magyar 3.3
-magyar 3.4 frissítés (ezzel írd felül)
-NexusID:34917(innen kell letöltened a neked megfelelő testmodell textúra csomagot)

Jó mutálást! :lol:
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

HozzászólásSzerző: Kull » 2015. jún. 27., szomb. 15:52

Hát ha így áll a dolog akkor örülünk és eszméletlen lesz amikor az ítéletidőben pipázgatunk a tábortűz körül(Frostfall) és éhesen(Realistic Needs and D...)várjuk amíg például a farkasunk megjön a vadászatból,mellette biztos hogy nem halunk éhen a vadonban,a lábaid elé fekteti a legyűrt szarvast!! Még készülök pár meglepivel a DLC-k honosítására de a legtöbb mod már megvan. Serana,egyéb vámpírok,farkas-medveember,sárkányok stb. ezek mind a létező legjobb beépülőket kapták,a Hajnalőr erőd felhozására is megvannak az ötleteim ;)
01.pici.jpg
így találtam rá a kis pöcsösre
02.pici.jpg
kis nagyfejű cukorfalat
03.nagy.jpg
így néz ki teljesen kifejlett állapotában,a hozzá készített 4k uncompressed bundatextúrával+normalmaps,kicsit farkasosabb kinézete van,mint az alap Skyrim farkasai :D
04.nagy.jpg
harc közben...
05.nagy.jpg
most épp Lydia elé ugrott,hogy megvédje
06.nagy.jpg
vs DeathHound
07.nagy.jpg
a halott kutya már végleg halott
08.nagy.jpg
meggyőződés és..
09.nagy.jpg
..és a diadal:D
nagyfiu02.jpg
Korg.jpg

ennek megvan műr a magyarositot verzioja?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Mög!

Otvar magyros vajkremet etem ma amugy :lol:
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ordinator fordítása frissítve 7.65-re (a CACO patch még mindig kompatibilis, az is lesz, amíg nem lesz nagyobb módosítás).
AdamSmasher

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: AdamSmasher »

Helló mindenki! :)

A mai napon megpróbáltam lefordítani a Hearthfire multiple adoptions modot, de amikor leteszteltem nem volt magyar a szöveg. :( Valaki esetleg megtudná oldani ennek a modnak a fordítasát? :?

Én még teljesen kezdő vagyok fordítasban, (de igaz, már volt egy sikeresen lefordított modom,) viszont nem nagyon értem, hogy mi lehet a hiba. Szóval akkor valaki lenne szíves, és lefordítaná? ;)

Nagyon hálás lennék, előre is köszönöm! :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Ordinator fordítása frissítve 7.65-re (a CACO patch még mindig kompatibilis, az is lesz, amíg nem lesz nagyobb módosítás).
7.56-t ír ki letöltéskor de ugye attól ez még a 7.65-ös ugye? :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hoppá bocsesz, a mappában már okés! :idea:

Kollégák!

Ezt itt http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/61752/? esetleg be tudná valaki vállalni, kellene a KMP 2-be! Most két brutál awesome modon vagyok rajta és az egyik közülük szivat keményen, a szokásos módon (a script üzik meg sem jelennek tök mindegy milyen ékezetet használsz). És a hajamat tépem de megoldom.
Ha esetleg úgy van, akkor köszi előre is!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Kép

Amelia - Daughter of Coldharbour - Amelia - Hidegszállás gyermeke honosítás

Leírás::

-Amelia egy nagyon ősi Vámpírkirálynő. Hidegszállás gyermeke akárcsak Valerica és Serana.

Hidegszállás gyermeke olyan női személy, aki Molag Balhoz, a vámpírok teremtőjéhez és védőszentjéhez intézett rituálén keresztül nyerte el a vámpírságát.. És maga Molag Bal jutalmazta meg a Vámpír nagyúrrá átváltozás képességével. Amelia egy egyedi követő és 2 k fegyver tanító 75. szintig. Magányvárában, a Thalmor főhadiszálláson találod. Amelia magától változtatja az öltözékét a helynek, a napszaknak és az időjárásnak megfelelően. 5 féle öltözéke van (városi, vaspáncél, lovagló, alvó, úszó ruha) és semmilyen más öltözéket nem fog viselni. NEM tudod öltöztetni! Amelia saját testmodellel, fegyverrel, öltözékkel és páncéllal rendelkezik. Faja egyéni, ember és bestiál alakjához. Időnként megváltoztatja a hajviseletét. És harcban sisakot használ. Ameliára nem káros a nap, kivéve mikor a legmagasabban jár az égen (11 és 2 óra között), ilyenkor csuklyával takarja el a fejét. Ha éppen esik vagy havazik, akkor is csuklyát húz magára. Folyamatosan éhes és időnként táplálkozni fog valakiből, gyermekek, követők, a polgárok és mindenki potenciális prédája a hölgynek. Naponta legalább egyszer ennie kell. Ámbár elfogadja a véritókákat is. Hogy ha vérért könyörög, felajánlhatod a véredet neki, de akkor megfertőz a vámpírizmussal. Ha két napnál tovább nem táplálkozik, akkor Amelia nem bír emberi alakjában maradni és átváltozik Vámpírkirálynővé. Ahhoz, hogy visszaváltozzon emberré ölnie kell, legyél az te vagy bárki más akár!

Élesben látva, az eddigi legérdekesebben viselkedő követő, akivel találkoztam mondhatni meglepően intelligens a kisasszony. További tartalom a róla szóló könyvben található, ami egyben használati utasítás is.

Követelmények:

-XPMS
-SKSE 1.71
-Hajnalőr DLC

Letöltés:

-magyar
-frissítés (írjad felül vele a fő fájlt)
-NexusID:59132


Kép

Xymena - Custom Voice Bruxa Vampire Follower honosítás

Leírás::

-Ha voltál olyan tökös, hogy kijátszottad a Vaják első részét és utána is jártál a Holló vaják legendás felszerelésének(legalább is én ott küzdöttem velük), akkor tudod kik is a Bruxák. Nos Xymena róluk lett mintázva, mint egy vámpírként de különbözik az Égkoszorún található társaitól. Mások a képességei és a tulajdonságai is, ezáltal eltérőek a gyengeségei csak úgy, mint az erősségei. Egyedileg szerkesztett párbeszédjeivel dinamikusan kommentálja a történéseket, főleg harc közben saját, egyedi hangján. Ilyenkor letépi magáról a ruháját és ezzel együtt elhagyja emberi viselkedését is. Fehércsermelyben, a Holtak csarnokában találod őt. Kezdetben néhány varázslatot s erőt ismer de ha adsz neki a véredből, akkor iszonyatos képességekre és varázslatokra tesz szert(az elsőnél, utána meg minden másodiknál). Felerősíti a varázserejét és varázslóként harcol ha pedig elfogy a varázsereje a karmaival támad az ellenségeidre. Sokféle készséget, tulajdonságot és varázslatot fog elsajátítani. 150. szintig fejlődhet és feleségül is vehető. Tonnányi párbeszéd tartozik hozzá(jó része szerkesztett vanilla szöveg) és meglehetősen szórakoztató útitárs. Többféle testmodellel és textúrával is telepíthető.
Megjegyzem elég erős, az élőhalottak ellen is jól tartja magát mivel különbözik tőlük és a Banshee féle kiáltással utat vág magának. Persze vámpírrá is át tud változtatni, ami egyből megtörténik így a rendes vámpírságot kapod meg, nem a Vámpír nagyúr alakot és a többi..

Követelmények:

-XPMS
-SKSE 1.71
-Hajnalőr DLC
-HDT Physics Extension (csak ha azt a testet telepíted)

Letöltés:

-magyar
NexusID:76599

Megjegyzés: Egy éjszakai vámpírtámadás során bizony padlót fogtak :D de csak, mert egy egyedüli vámpír úr is a hozzá méltó módon küzd.... a Kull Mod Pack 2-ben. :lol:
Avatar
AdamSmasher
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2016. aug. 24., szer. 7:21
Tartózkodási hely: Tamriel

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: AdamSmasher »

Ha valaki foglalkozna a Hearthfire multiple adoptions moddal, jelezze, mert nagyon jó lenne a könyvtáramba tenni egy ilyen modot! :D
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull, ha letöltöd és kicsomagolod, akkor a benne lévő mappában már 7.65-öt mutat (legalábbis azt kellene, azt mindig átírom). Amikor feltöltöm Drive-ra, akkor nem nevezi át a fájlt, ha frissítem, azt kézzel kell átírni (most már az is át van).
A kunyhós beépülő fordítása nem telne sok időbe (az adatbázis a felét betöltötte, kb 300 bejegyzést kellene lefordítani, amiben benne van egy 12 ezer karakteres könyv), csak most a DFD utódját (ami már el lett távolítva a Nexusról), a Relationship Dialogue Overhaul-t fordítom, abban is még kb. 300 van hátra.

AdamSmasher, nekem azt hiszem le van fordítva, megnézem, ha mégsem, akkor sem igényel sok fordítást (ha minden igaz).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ja okés köszi, azért írtam fentebb, hogy "hoppá bocsesz, a mappában már okés".

Az a könyv, az benne lehet abban a verzióban is vajon, amelyiknél nincsen az öreg faszi a kunyhójával? Mert ott Fehércsermelyben a kovácstól lehet beszerezni a cuccokat vagy valami ilyesmi.

Egyébként nekem az a tapasztalatom, hogy a DFD ami már nincs az egy rakás fos. Tudom és értem is, hogy mi volt a cél de nagyon gyenge, sajnos élesben nem lett hiteles. Viszont az FCO az valami hihetetlenül telitalálat (10% nálam a jó), na ez a dinamikus, mindig jókor jót mondanak, szóval hálás köszönet érte!

Ja és még valami a DFD még ráadásképpen hibás is vagy nálam ütközik valamivel. Én sokat játszok, állandóan mindent tesztelek és az MO log egyértelműen bizonyítja, hogy kivág a francba miatta a játék. Beakad, többször mindig ugyan ott és ugyan úgy, amióta leszedtem nincs gond de amúgy is harmat gyenge volt.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

NA meglestem ezt az RDO-t és bár igazi tapasztalatom nincsen vele(lehet tök jó) de azt már tudom, hogy ez még inkább több mindennel ütközik nálam.
Cell
Dialogue Topic
Dialogue Branch
Magic Effect
Packages
Quest

Majd hogy nem "felrobbant" a TES5Edit, annyi a konfliktus nálam.

szerk.: Elképzelhető ha a betöltési sorrendben megkapná az elsőbbséget, akkor megenyhűlne de az elődje nekem csalódás volt.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A mod Nexus oldalán azt írják, hogy jobb lett, mint az előző verzió volt, én azért adok neki egy esélyt.

Hearthfire multiple adoptions - Kandallótűz többszörös örökbefogadás

Kettőnél több, összesen hat gyermek örökbefogadását teszi lehetővé, melyhez természetesen megfelelő mennyiségű ágyra is szükséged lesz. A Nexus-on fent van a lista azon házakat hozzáadó beépülőkről, amelyek támogatottak (ezeket a házakat egy varázslat segítségével meg kell áldani). Erősen ajánlott új játékot kezdeni, mivel módosítja a játék szkriptjeit.

Kritérium:
- Legutolsó javítás
- Kandallótűz DLC

Inkompatibilis:
-Spouses Can Live Everywhere (Házastárs bárhol élhet)
-Multiple Marriages
-HF Marriage Adapter

Letöltés:
Magyar (teljes)
Angol (Nexus)
Avatar
602
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016. jún. 30., csüt. 20:17

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: 602 »

Nahát de rég voltam itt :v , de most gyorsan a lényegre is térek.
Az Inigo fordítása lassan halad (najó semmit nem dolgoztam vele mert kicrashelt a TESV translatorom fordítás közben és untam újra fordítani azt a könyvet aminek nem mentettem el a fordítását). Nem ígérek semmit mert veszettül nagy mod de maaaajd egysze meglesz. (talán xD)

De azért itt van pár kisebb mod amiket lefordítottam az elmúlt időben. Nem voltak tesztelve a fordítások de remélem sok hiba nincs bennük:

Better Fast Travel/Jobb Gyorsutazás mod: A goyrsutazást teszi kényelmesebbé, minden faluhoz és városhoz lovaskocsikat rak, aki nem szereti használni a gyorustazás opciót, vagy csalásnak tartja annak ez remek modifikáció hogy kicsit felgyorsítsa az ide oda futkosást.

Az általam feltöltött fájl csak a magyarítást tartalmazza, előbb tedd fel az eredetit és utána a magyarítást hogy működjön.

linkek
Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/15508/?
Magyarítás: https://mega.nz/#!sRRHxKga!pj3zAdSbbQSl ... BSDQyioeq0

Scoped Bows/Mesterlövész Íjak mod: Új mesterlövész célzókereszttel felszerelt Íjakat tesz a játékba.

Az általam feltöltött fájl csak a magyarítást tartalmazza, előbb tedd fel az eredetit és utána a magyarítást hogy működjön.

Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50528/?
MagyarÍtás: https://mega.nz/#!IMQ1naba!DyUO9rTLUl1o ... hd388q1hoI

Unique Uniques/Egyedi Egyedi tárgyak: Az egyedi tárgyak (pl. A Sápadt Penge) textúráját és némelyiknek a statjait is megváltoztatja hogy "egyedibbek" legyenek.

Az általam feltöltött fájl csak a magyarítást tartalmazza, előbb tedd fel az eredetit és utána a magyarítást hogy működjön.

Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/33292/?
Magyarítás: https://mega.nz/#!tVJSwajJ!f4bmICkiwBk8 ... Uu7L8Fp_jo

(Az MCM menük nincsenek lefordítva, ezért elnézést kérek de nem a TESV translator nem igazán barátkozik azoknak a fordításával >_>)

Bónusz: (ezt nem mertem teljes modként ide sorolni, ugyanis kemény 4 szót kellett lefordítani :D)

Evil Mastermind Armor set magyarítás:

https://mega.nz/#!0AJkBCTa!paSHHzyb97_v ... rcz7l9gNHI (csak magyarítás)
Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/25476/?

Valamint a Sneak toolshoz is csináltam magyarítást de mint láttam már valaki más is készített de azért itt a link:
https://mega.nz/#!oA402JjZ!fiKoGNclMTRA ... auT6QyhJ-k (csak magyarítás) Ezzel siettem lehet hogy több hiba is van benne.
Avatar
yuszton
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. feb. 4., csüt. 20:13

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: yuszton »

Na a "Better Fast Travel"-nek örülök. Régóta használom, egyszer-kétszer már én is le akartam fordítani magamnak, de nem úgy jöttek ki a dolgok... Köszi szépen!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull, a FCO-nak angol a MKM-je. Azt az egy scriptet kell szerkeszteni de ne bsa-ként csináld meg, mert úgy nem lesz jó és akkor már a TES5Edit-el a nevét is átírhatnád. ;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nálam speciel magyarul jelenik meg, az MKM-et tartalmazó pex ki van szedve a bsa-ból és le van fordítva (így is van feltöltve).

Módosított balkezes gyűrűk frissítve 3.2.1-re, Magával ragadó polgárok pedig 0.3.2.1-re
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Igazad van, bocs! Azért buktam, mert nálam ugye nincsenek bsa-k és amikor kicsomagoltam a benn lévő angol felülírta a magyart :?
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cikasz »

Sziasztok.
Az Enderalt nem terveziketek lefordítani?
http://www.moddb.com/mods/enderal/news/ ... on-release

köszi
Nathaniel Windbreak

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Nathaniel Windbreak »

cikasz írta:Sziasztok.
Az Enderalt nem terveziketek lefordítani?
http://www.moddb.com/mods/enderal/news/ ... on-release

köszi
Ez most valami vicc akar lenni, ugye? Nem hiszem, hogy belátható időn belül kész lenne, ha neki is állnak. Csak a Skyrim magyarítása 2 évig tartott, ha jól tudom, ez pedig felér kb ugyanannyi szöveggel, mint annál volt. Szóval nem hiszem, hogy nekiállnak, kivéve, ha nagyon vállalkozó szelleműek a fordítók, és 1-2 évig nem terveznek más programot. :D
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Az alábbi kiegészítő frissítve lett:

NPCs Protected Redux - Védett NJK-k nagyjavítás

Szükséges kiegészítők:
Skyrim + 3DLC

Új verzió:
v2.05

NexusID: 57335

Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül. Ha korábbi a verziód van feltelepítve, elég ha felülírod.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Az alapvető hiányosságok, mint például a kettős fegyvertok meg mondjuk a viselkedés generáló és még egy csomó jó cucc már elérhető az Enderal-hoz. Én így, egy 30 moddal már neki is kezdenék végigvinni ha magyar lenne.
Szerintem a MorroHun csapatnak nem tartana oly sokáig, mint mondod és nem is akkora a szöveg mennyisége sem, mint az aj-nak.

Abból kiindulva pedig, hogy külön témát nyitottak neki nyilván felvetették a honosítás kérdését is, tehát beszéltek róla.

Szerk.: JA és igen, most inkább még se kezdenék neki, mert bezony olyan bugos mint az állat. Egy jó fél év múlva, akkor már inkább játszható lesz....
Turmix
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2016. márc. 16., szer. 23:57

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Turmix »

Kull írta:Az alapvető hiányosságok, mint például a kettős fegyvertok meg mondjuk a viselkedés generáló és még egy csomó jó cucc már elérhető az Enderal-hoz. Én így, egy 30 moddal már neki is kezdenék végigvinni ha magyar lenne.
Szerintem a MorroHun csapatnak nem tartana oly sokáig, mint mondod és nem is akkora a szöveg mennyisége sem, mint az aj-nak.

Abból kiindulva pedig, hogy külön témát nyitottak neki nyilván felvetették a honosítás kérdését is, tehát beszéltek róla.

Szerk.: JA és igen, most inkább még se kezdenék neki, mert bezony olyan bugos mint az állat. Egy jó fél év múlva, akkor már inkább játszható lesz....
Remélem igazad lesz és meggondolják. :D
Avatar
AdamSmasher
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2016. aug. 24., szer. 7:21
Tartózkodási hely: Tamriel

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: AdamSmasher »

Üdv mindenkinek! :D
Valaki nem tervezte/tervezi ennek vagy ennek a modnak a lefordítását? Vagy már le van fordítva, csak én vagyok vak?! :lol:

A válaszokat köszönöm! ;)
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Az alábbi kiegészítő frissítve lett:

Expanded Towns and Cities - Modular és Complete version - Kiterjesztett Városok és Falvak - Modularis és Teljes verzió

Szükséges kiegészítők:
nincs/Dragonborn/SKSE

Új verzió:
v14.2.10

NexusID: 57335

Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
Ha korábbi a verziód van feltelepítve, akkor a korábbit először távolítsd el. v14.0 utáni esetében, elég ha felülírod...
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Aurora - Standing Stones of Skyrim - Hajnal - Égkoszorú Állókövei honosítás

Tartalom:

-Az Állókövek alapértelmezett, kissé semmitmondó hatásait cseréli le milliószor érdekesebb taktikai tulajdonságokra és erőkre. Minden Állókő felruház téged egy állandó tulajdonsággal és kapsz egy erőt is hozzá.

-Nem árulom el a tényleges hatásaikat de ha szereted az igazi szerepjátékot és nagyjából érted is a lényegét, akkor le fog esni az állad, főleg élesben! A Nexuson le vannak írva a részletek ha nem érdekel a megleptés öröme, ott elolvashatod.

Letöltés:

-magyar
-NexusID:29311

Megjegyzés:

-Hugyozzam le a lábamat ha ezt a beépülőt nem kötelező használnia, akármilyen beállítottságú legyen is egy játékos :lol: Olyan drasztikusan megváltoztak a hatások, hogy az nem igaz. Ezek a rég elfeledett időkből fennmaradt megalitok oly isteni erővel is képesek felruházni a karakteredet, hogy kénytelen voltam beépíteni a KMP-ba a Halott az halott modot is. :D
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Moon and Star - Hold és Csillag

Kategória:
Küldetés

Leírás:
Egy misztikus és nagyhatalmú bűnöző érkezett Égkoszorú földjére, akit egy vadász követett Morrowindből.
Viszont sokkal több forog itt kockán, mint amennyire ez látható, talán még a bűnöző is ismerős lehet...

Eme plugin az alapjátékhoz készült, így nincs szükség hozzá egyik kiegészítőre sem.
A következőket tartalmazza:
- 1 szétágazó főküldetés;
- 4 oldalküldetés;
- 9 önálló hanggal rendelkező NJK;
- 1 település (Kis-Vivec);
- 1 kereskedő és 2 tréner;
- 7 új fegyver és 1 varázslat;
- 1 kazamata, feladványokkal és egy új főellenfél;
- Főküldetés befejezésből fakadó utólagos események. Vagyis a döntéseid kihatással lesznek;
- Több pluginheu javító patch.


Szükséges kiegészítők:
nincs

Verzió:
v1.13

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 52397

Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül. Ha korábbi a verziód van feltelepítve, akkor azt távolítsd el először.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Dead is Dead - Death Lasts Forever - Halott az halott honosítás

Leírás:

-Ez a mod igazán felforralja a talajt a játékos alatt. Szó szerint az életed múlik azon, hogy mennyire vagy jó gamer, mert ha meghalsz vége a játéknak. Onnan kezdve, hogy telepíted a modot és elbuksz már nem tudod betölteni a mentett állásaidat. Megható üzenetek tájékoztatnak a karaktered végleges eltávozásáról az örök vadászmezőkre :) A Skyrim főkönyvtárban(nem a data mappa) lesz egy AkikElbuktak.txt, ami a karaktereid halotti bizonyítványait tárolja.
A fentebb honosított Hajnal mod pl. lehetőséget ad arra, hogy a Szerető ereje által napi egyszer átverheted a halált de vannak más lehetőségek is, érdemes lehet használni.

Követelmények:

-SKSE
-PapyrusUtil

Letöltés:

-magyar
-NexusID:60179
Válasz küldése