Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Ignussen
Nem kell külön tárhely, mert az oldal ingyenesen ad 300 megát, amit csak az oldal dizájnozására használnánk, a többi külső forrásból menne.
Modok feltöltésére mindenkinek a megszokott tárhelye maradna: Mega, Google drive vagy akár Dropbox és a bejegyzésébe rakná az adott letöltési linket.
Képekhez is mindenkinek a szokásos lenne, pl.: képfeltöltések.hu.

Terminusz
Mindenképp véglegesítsd, mert az esp fájl nem tud tárolni egyszerre több nyelvet.

OFF
Rendben, akkor amikről dönteni kell majd:
- Portál címe: Nem tartalmazhat ékezetes betűt, később nem lehet megváltoztatni csak kreditért, a böngésző fülén megjelenő kiírás viszont megváltoztatható
- Menük felépítése: arra gondoltam, hogy majd a fejlécben legyen a menü és arról is dönteni kell, hogy mik kerüljenek ki oda (kategóriák, Kull Modpack, moddolási segédletek, hírek, egyebek, esetleg elérhetőségek + amire még gondoltok)
- Link gyűjtemény: Morrohon, GYIK, Skyrim magyarítása, Kull modpack + központ témájának linkje, + amire még gondoltok
- Szerkentyűk: egyáltalán kerüljön-e ki valami (pl.: óra vagy naptár, természetesen stílusos)
- Szükség lesz egy chat ablakra is: a cbox-ra gondoltam (én már be vagyok regelve és van egy chat ablakom használatban). Deathskull, Ignussen vagy Kull beregisztrálhatna az egyikőtök és ő lenne az adminisztrátor. Adminisztrátori jogok: hozzászólást törölhet, megváltoztathatja a megjelenítést (pl.: fekete háttér, fehér betűk), ellenőrzést állíthat (hogy elkerüljük a robotok hirdetéseit), betűtípus, méret állítás és még sok egyéb. Végül a kódot elhelyeznénk egy egyszerű modulban jobb vagy bal oldalon a weblapra és kész (teljesen ingyenes a cbox kivéve, ha a fizetősre mentek)
- Jönne még a stílus. Ebben számítanék a legjobban rád Deathskull :D. Természetesen nem kellenek mesterművek, de ha elérik azt a szintet, mint ami van az első oldalon már az is tökéletes és nem is kérhetnék többet :D.
- A fejlécet és az oldalsó modulokat majd összerakom, és ha szeretnétek akkor lehetne egy ízléses logó is a fejléc felett.
- A lényeg, hogy miután össze lenne rakva az egész rendszer (blog rész is), akkor mindenkinek (vagy még előtte) ki lenne osztva az admin jog és mehetne a tartalom feltöltése.
- Tartalomról: Ízlésesen ki lehet majd alakítani minden magyarított mod lapját képekkel, videókkal, bővített leírásokkal és mindegyikhez lesz külön komment lehetőség (vagy a cbox-ba is ki lehet majd írni a kérdést)
A kategóriába illesztett mod lapjának létrehozását és a blog részt majd elmagyarázom. Mondjuk a súgóból is meg lehet érteni elég jól.
Arra kérlek benneteket, hogy ha van rá egy kis időtök fussátok át ti is a súgóját nem-e siklottam el valami felett vagy ha van jobb ötletetek a gportálnál, akkor azt valósítjuk meg.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A modok fordításán belül kellene jobb vagy bal oldalra egy kategória lista, nagyjából ugyanabban a bontásban, ahogy most is van az első oldalon. A legjobb lenne, ha ez a görgetéssel nem csúszna el, hanem rögzítve lenne. Az is jó, ha a fejlécre kattintva ugrik elő ez a lista és onnan lehet választani.
terminusz

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: terminusz »

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Deathskull
Úgy terveztem, hogy fent lesz egy kategória menüpont, arra ha rákattint az ember, akkor átirányítja egy olyan oldalra, ahol mozaikszerűen vannak elrendezve az említett kategóriák. Majd kiválasztva egyet megint mozaikszerűen bejön egy másik oldalon az adott részhez tartozó modok képe és alatta a neve. Azt is be lehet állítani a linkelésnél, hogy új lapon nyíljon-e meg az oldal.

Terminusz
Ezt nagyon le kell lektorálni, mert bajok lesznek :lol: . Néhány helyen rövid "ő" és "ű" betűt írtál, más helyen meg le se fordítottad (pl.: Skyrim==>Égkoszorú + valami fegyverleírás is kimaradt).
terminusz

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: terminusz »

Ok várj mindjárt kijavitom
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sziasztok! Írtam egy kérdést a bűvölésekkel kapcsolatban, valaki gyorsan válaszolna légyszíves? :D Egyébként gondoltam rá, hogy a morrowinddel játszanék és kipróbálnám, de valahogy nem tudnék ilyen grafikával játszani skyrim után! :S Csak állítólag nagyon jó története van.
terminusz

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: terminusz »

Hello lenne egy kis gondom azt vettem észre hogy amikor kijavitok a 'ö' és a 'ü' erre 'ő' és 'ű' akkor mentés után ujra betöltöm és az 'ő'-böl 'o' lett az 'ű'-böl meg u lesz ez miért van?
terminusz

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: terminusz »

Ja azt elfelejtettem meg emliteni hogy nem mindegyik 'ő' és 'ű' változik meg.
terminusz

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: terminusz »

Oké megoldottam a problémát vagyis azt hiszem és reméle hogy most már jobb lesz (szeritem most már jo lesz nyelvtanilag)

Link:
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

terminusz: Azért állnak vissza, mert nem jó ékezeteket használsz: ő helyett õ (hullámos ékezet), ű helyett û (kúpos ékezet). Én készítettem magamnak egy billentyűzetkiosztást, hogy ne utólag kelljen cserélgetni, hanem rögtön azzal írjak. A tálcán csak át kell váltani a nyelvi eszköztáron, ha a fordítóprogramot használom. Ez a módszer egy másik játék fordításánál már jól bevált. Csak letöltöd és a setup-pal telepíted, majd a fordító programba belépve átváltod.

Prtpp: Akkor ahhoz a fordítóknak kellene 1-1 képet küldeni, a legjobb lenne az MKM-ben megjelenő (Ha nincs fenn a Nexuson, akkor az interface mappában van egy dds fájlban, azt át lehet tenni jpg-be).
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Véget ért a tesztelése, és javítása a következő követő kiegészítőnek. Ajánlom mindenkinek.
Igaz vannak benne bugok, de szerintem a mellékelt kézikönyv segítségével, melyet a játékban is megtalálsz, túl tudsz jutni a problémákon.

SkyMirai Standalone Follower - Ég Mirai Önálló követő (Leány Sárkányszívvel)

Leírás:
- Egy önálló Követőt ad a játékhoz, ki egy jégmágiát használó leányzó.
- Mirai egy fiatal breton mágus, ki közel egy éve él Égkoszorú fagyos vidékén.
- Mirai jelenleg valamivel több, mint 500 sornyi szöveggel bír, melyhez a hangot Yui Hisiashi adta.
- A tervek alapján több száz sorral bővülne ez a mennyiség.
- Két nagy őnálló és egy kisebb küldetés.
- Jelenleg egy főküldetés és egy házasodási küldetés, és egy bonusz küldetés teljes szövege tartozik a párbeszédekhez.
- Mindenképpen olvasd el a mellékelt fájlt: !olvass_el.txt, és fogadd meg a leírtakat!

Szükséges kiegészítők:
SKSE

Nexus kód:
54527

Verzió:
v0.6a

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 53867

Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Elég ha felülírod az esp fájlt, a többit nem kell.

Fordítás alatt: Breezehome Fully Upgradable Dawnguard and Hearthfires v1_7_6-11158-1-7-6
Köszönet mégeygszer a segítségért, amit a fordítás minőségének javítása miatt kaptam (Alduin, Tomyka).

Prttp:
Az első oldalon bóklásztam és kérnék egy kis helyreigazítást kérnék, az Immersive armor esetében Deathskull nevért is vedd fel, és ezúton köszönöm a hiányoságok pótlását ezen kiegészítőben.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Sziasztok. szeretnék érdeklődni hogy az alábbi módot le tudnátok magyara fordítani ? http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/8058/? nagy meló lenne? megoldana náhány töltés mentes helyzetet gondolom.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Éppenséggel le lehet fordítani, csak egyszerűen be kell tölteni az adatbázist, gyorsan megvan. Viszont számolj azzal, hogy egyrészt erőmű kell hozzá (gyakorlatilag minden nagy várost egyszerre be kell töltenie, míg normál esetben csak azt amelyikben vagy), másrészt nem minden mod kompatibilis vele.

Ordinator fordítása frissítve 7.35-re, az Immersive Citizens pedig 0.3.1a-ra.
terminusz

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: terminusz »

Na és amugy akkor rendben van az én fáljom?
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Ignussen
Köszi a fordítást! Kitettem az első oldalra és javítottam a leírást is.

Terminusz
Már alakul, de még van néhány hiba, bár annyira nem észrevehetőek.
Gyorsan átfutva ezeket találtam, de lehetnek még hibák:
► Show Spoiler
Ha végeztél a lektorálással, a játékban is tesztelted és teljesen elégedettnek érzed magad vele akkor szólj és kirakom a főoldalra.

Többiek:
► Show Spoiler
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Éppenséggel le lehet fordítani, csak egyszerűen be kell tölteni az adatbázist, gyorsan megvan. Viszont számolj azzal, hogy egyrészt erőmű kell hozzá (gyakorlatilag minden nagy várost egyszerre be kell töltenie, míg normál esetben csak azt amelyikben vagy), másrészt nem minden mod kompatibilis vele.
Ááá azért ennyire nem drasztikus a helyzet, csak azt a várost tölti be amelyikbe éppen kalandozol vagy megközelíted. Sokat használtam, rommámodolva+Bleak ENB+a FRAPS-al egy hosszú videót is készítettem anno.
Inkább ott van a gond, hogy ha használatban van valami olyan, amihez patch szükséges de nincs felrakva, akkor bizony gond lesz. Agyon-vissza moddingolt játék esetén, csak nagy óvatossággal és hozzáértéssel ajánlott. Például ha egyszerre támadnak a vámpírok egy várost, meg még jön egy vagy több sárkány is, akkor ott még egy nasa gép is kevés lehet és akkor még a textúra modokról szó se volt.
Mondom, teszteléssel, sok idő rááldozásával(patchek összeszedése) megoldható de szerintem érdemes az erőforrásokat másra tartogatni.

Egyébként is, a Skyrimnak ez az ökonómiai része rendkívül alulfejlett, egy "ősi városban" van 5-6 db házikó 8-) , valahol némileg több, egy kis piac, egy fogadó és nagyjából ki is fújt az egész. Ezért szerintem felesleges ezt a részt erőltetni, hogy nyitott vagy nem, egy város(nyitott) az ilyen:
Witcher 3 Wild Hunt.város.jpg

Deathskull
A Magávalragadó t. modban ez(ek) nálam angol maradt:
SIC.jpg
terminusz

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: terminusz »

Prttp kösz rajta vagyok viszont lenne egy kérdésem én a tesvtranslator használom és úgy tudom van rá lehetöség hogy ha már egyszer leforditotál valamit és egy másik fáljban is meg van az a szöveg amit leforditotál akkor automatikusan leforditja de nem tudom hogy kell ezt aktiválni vagy ilyesmi.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

terminusz írta:Prttp kösz rajta vagyok viszont lenne egy kérdésem én a tesvtranslator használom és úgy tudom van rá lehetöség hogy ha már egyszer leforditotál valamit és egy másik fáljban is meg van az a szöveg amit leforditotál akkor automatikusan leforditja de nem tudom hogy kell ezt aktiválni vagy ilyesmi.
Mikor kész vagy egy beépülő lefordításával, tehát bal oldalt az angol, jobbon a magyar nyelvű bejegyzések vannak, akkor ctrl+s billentyűkombóval tudsz szótárfájlt készíteni az adott modról. Ez szótárfájl minden egyes mod betöltésnél betöltődik és leellenőrzi, hogy van-e egyezés (fehérrel jeleníti majd meg a lefordított bejegyzéseket).

Szerk.:
Ignussen
Adminisztrátori jog kiosztva.
A cboxothoz pedig csinálok még egy felhasználót.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull, frissítettem, valószínűleg azért nem fordítottam le anno, mert egybe volt írva, hiába MCM kategóriában volt.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Deathskull
Neked is kiosztottam az adminisztrátori jogot.

Cbox kikerült, már lehet is floodolni. :D A kategóriákat és a hozzájuk tartozó modulokat pedig most hozom létre. Meg ha marad időm rá, akkor írok egy kis tutorial-t az oldal szerkesztéséről, hogy könnyebb legyen nektek is a szerkesztés.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

TDF Equipment Restriction - TDF Felszerelés korlátozás honosítás

Tartalom:
-A játékban található felszerelések használata, a szintek függvényében korlátozva lesz. Ezt részletesen a MKM-ben beállíthatod, némi extrával egyetemben. A nagynevű öltözék és fegyver modokkal kompatibilis. HC játékosoknak ajánlott, mert akár már a játék kezdetén a (modoktól függően) megtalálható, még OP.-nek számító cuccokat nem lesz értelme használni.
-A varázslatokkal szintén hasonló lesz a helyzet, tehát akármilyen sok a varázserőd, a mester szintű varázslatokat csak magasabb szinten tudod elsütni. De itt már rosszabb a helyzet, mert a spéci varázslat modok, biztos módosítják a vanilla kulcsszavakat, az Apokalipszis varázslatköteg pl. ilyen.
-Mindennel kompatibilis, az Ordinator féle szerzemény modokkal gondot, bajt nem okoz. Legfeljebb az olyan pl. páncél modok esetében, amik megváltoztatják az alap kulcsszavakat, ott nem fog\tud működni.
-csak egy kis példácska: -a Közeleg a Tél egyik komolyabb sisakját használva érkezik a figyelmeztető üzenetet, hogy nincs meg a szükséges szint stb., de viszont a teljes kihűlés védelmét azt megkapod, páncél védőértéke viszont 0.

Követelmények:
-Dawnguard and Dragonborn DLCk
-SKSE
-SkyUI

Letöltés:
-magyar
-Nexus ID:50042
terminusz

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: terminusz »

Az elsö lefórditót modómnál majd kijavitóm azt a kevés hibát viszont már majd nem kész vagyok egy másikkal habár annál már megint el akadtam pár résznél ha valaki tudja ezeket hogy kell forditani és kiyrná azt megköszöném

-I think you'll like my sword in your throat.
-I would've never thought the Dark Brotherhood so desperate as to hare mediocrities. I'm not going to waste my time on such a fool.
-Nasty
-I remeber falmers back when they were elves.
-Could you just die,
-Ragamuffins.
terminusz

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: terminusz »

oh meg ez is
-Kitty-kitty-kitty~
Gruby
Hozzászólások: 75
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 5:55

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Gruby »

@terminusz: Nem bírom ki, egyszerűen szőrnyű olvasni amiket írsz. A magyar részét a hozzászólásaidnak, a gugli ferdítővel készítetted? De komolyan, te akarsz fordítani? Kérlek, előszőr magyarul tanulj meg.
terminusz

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: terminusz »

Gruby írta:@terminusz: Nem bírom ki, egyszerűen szőrnyű olvasni amiket írsz. A magyar részét a hozzászólásaidnak, a gugli ferdítővel készítetted? De komolyan, te akarsz fordítani? Kérlek, előszőr magyarul tanulj meg.
Gruby én elismerem hogy a kommentjeim nem a legjobbak de az egyértelmű hogy a fordításnál jobban oda figyelek a helyesírásra és arra hogy érthető legyen (plusz már le is fordítottam egy módot habár van benne pár ékezetes hiba mert nem tudtam hogy más billentyűzetkiosztás kell hozzá) ráadásul a te kommented sem a legjobb.

UI: Meg aztán ezt már megkaptam Prttp és Kull-tól :D
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

terminusz írta: -I think you'll like my sword in your throat.
-I would've never thought the Dark Brotherhood so desperate as to hare mediocrities. I'm not going to waste my time on such a fool.
-Nasty
-I remeber falmers back when they were elves.
-Could you just die,
-Ragamuffins.
A fordításokhoz én jórészt a Bab.la szótárat használtam, annyival többet tud más online szótáraknál, hogy tud kifejezésekre keresni, illetve szinte mindig ad szövegkörnyezetet is.

1. Szerintem tetszeni fog neked, ha elvágom a torkod.
2. Sosem hittem volna, hogy a Sötét Testvériség ennyire elszántan ragaszkodik a középszerűséghez. (A mondat második felét, ha szó szerint lefordítom, nincs értelme: so desperate as to hare mediocrities= ennyire elszánt, hogy lélekszakadva rohan a középszerűségek felé.) Nem fogom az időmet pazarolni egy ilyen bolondra.
3. Ennek a szónak több értelme is van, jó lenne tudni a szövegkörnyezetet.
4. Még emlékszek rá, amikor a falmerek elfek voltak.
5. Nem tudnál meghalni?
6. Ez egy macska neve/fajtája.
7. (másik kommentben) Cicc, cicc, cicc.
terminusz

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: terminusz »

Kösz Deathskull habár a cicc, cicc, cicc sejtettem csak nem voltam benne biztos ezért kérdeztem rá utólag.
terminusz

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: terminusz »

Amúgy a szöveg környezet a 'nasty'-hoz ez volt:

You clearly have a tendency to visit the nasty places.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Akkor mocskos, undok vagy veszélyes. Attól függ mire reagál. "Te tényleg hajlamos vagy mocskos/undok/veszélyes helyeket felkutatni."
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

terminusz írta:
Gruby írta:@terminusz: Nem bírom ki, egyszerűen szőrnyű olvasni amiket írsz. A magyar részét a hozzászólásaidnak, a gugli ferdítővel készítetted? De komolyan, te akarsz fordítani? Kérlek, előszőr magyarul tanulj meg.
Gruby én elismerem hogy a kommentjeim nem a legjobbak de az egyértelmű hogy a fordításnál jobban oda figyelek a helyesírásra és arra hogy érthető legyen (plusz már le is fordítottam egy módot habár van benne pár ékezetes hiba mert nem tudtam hogy más billentyűzetkiosztás kell hozzá) ráadásul a te kommented sem a legjobb.
Az a helyzet, hogy a kommentek sokat elárulnak a magyar nyelvtani tudásodat illetően, mert nem "nem a legjobbak" hanem olyan szinten trehány és randa az írásod, hogy én speciel el se tudom olvasni vagy csak éppen még meg se értem. Ebből itt az jön le, hogy a magyar tudásod az alapvető értelmes eszmecseréhez is elégtelen (magyarul). Alapvető dolgokkal nem vagy tisztában, épp utoljára: "Amúgy a szöveg környezet a 'nasty'-hoz ez volt:" szövegkörnyezet, ez egy szó. Továbbá elég alapvető, mondhatni egyszerű mondatokat nem tudsz lefordítani és kérsz segítséget, hogy helyetted fordítsák le. Ennek így több a hátránya, mint az előnye. El kell kezdeni könyveket olvasni, legalább fél éven keresztül amennyit csak lehetséges és utána lehet próbálkozni modok fordításával. Kis túlzással, nem fordítani kell egy angol szöveget, hanem valós, igazi magyar értelmet adni neki, ami gyakran teljesen eltér a szó szerinti fordítástól. Nos ehhez elsősorban magyarul kell tudni, aztán csak angolul.
Ezt "-Could you just die," én csúnyábban fordítanám, valahogy így: "Nem tudnál egyszerűen csak megdögleni," vagy "Csak dögölj meg," bár mivel vessző van a mondat végén fogalmam sincsen, lehet egy harc közbeni dialógus része, nem tudom, sőt fogalmam sincsen a szövegkörnyezetről.
Szóval egy minimális színvonal, azért meg kell hogy legyen. Grubyt meg félig félreértetted, szerintem az önismeret/kritika hiányára gondolt -nem megyünk kick-box versenyre ha még az ágyból is alig tudunk felkelni ;)

Prttp
A Truly Undead modot nem tudom letölteni (magyar teljes). szerk.: Lehet inkább nem is kellene :lol:

You clearly have a tendency to visit the nasty places./Neked aztán van érzéked a mocskos helyek megtalálásához./Te aztán megtudod találni az igazán mocsadék :) helyeket. A szövegkörnyezet ismeretlen, így csak tévedni tudok de valami ilyesmi irányba mennék.. Amúgy ennek így mi értelme van? :roll: :D cicc cicc cicc :mrgreen:
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull
Köszi az új fordítást! Kiraktam az első oldalra.
A Truly Undead beépülőt nekem simán letölti (nem voltam bejelentkezve a Mega-ba sem).
Ha lesz időd, akkor beregisztrálnál az új oldalra, hogy felvehesselek adminisztrátornak? 8-)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszönöm szépen, most valamiért megjavult! :) ;) :D

Persze, megyek arra is csak még minden pránát a könnyed verzióba nyomom, addig a figyelmemet más irányba nem fordíthatom. :)

szerk.: Lehet nem kellene erőltetnem már ezt de olyan jó, hogy a hullák felkelnek, szerintem elavult ez a mod.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A Magával ragadó teremtményekben is csak a csontvázak élednek újjá (szerencsére, mert ha a draugrok is újrakelnének, nem kis feladat lenne átkelni egy-egy katakombán). De az is kikapcsolható.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull
Akkor ezt próbáld meg (ha jól láttam 2016 áprrilisi):

Truly Undead Alternate SOT Team Version - Valódi élőhalott Alternatív SOT Csapat verzió
Tartalom:
Ez újjászületett verzió egy alternatív feldolgozása, amiben a következők változtak meg:
- USLEEP-re lett optimalizálva
- Hiányzó SEQ fájl létrehozva
- A három feltámadási szkript újra lett dolgozva, így sokkal jobb teljesítményt nyújtanak és könnyedebbek is. (Tartalmaz olyan kódot, amivel elkerülhető, hogy varázslattal támadásnál kéretlenül elinduljanak szkriptek folyamatos támadási találat eseményt előidézve. - Ezt a mondatot nem teljesen értettem meg.)
- Több, mint 30 hiba ki lett javítva, ami megjelent a Tes5Edit programban. Legtöbbjük a tulajdonság résznél (pl.: nem tartozott egy-egy fajhoz beszédhang beállítás). Most már nincs hiba benne

Kritérium:
- Dawnguard [DLC]
- Hearthfire [DLC]
- Dragonborn [DLC]
- SkyUI
- Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch (USLEEP)
- SKSE

Letöltés:
Magyar(Teljes)
terminusz

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: terminusz »

Itt van a 2 forditásom és mi vel ennyi modják hogy jelenlej nincs esélyem forditoként ezért egyben az utolsok (jelenleg)


Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp írta:Kull
Akkor ezt próbáld meg (ha jól láttam 2016 áprrilisi):

Truly Undead Alternate SOT Team Version - Valódi élőhalott Alternatív SOT Csapat verzió
Tartalom:
Ez újjászületett verzió egy alternatív feldolgozása, amiben a következők változtak meg:
- USLEEP-re lett optimalizálva
- Hiányzó SEQ fájl létrehozva
- A három feltámadási szkript újra lett dolgozva, így sokkal jobb teljesítményt nyújtanak és könnyedebbek is. (Tartalmaz olyan kódot, amivel elkerülhető, hogy varázslattal támadásnál kéretlenül elinduljanak szkriptek folyamatos támadási találat eseményt előidézve. - Ezt a mondatot nem teljesen értettem meg.)
- Több, mint 30 hiba ki lett javítva, ami megjelent a Tes5Edit programban. Legtöbbjük a tulajdonság résznél (pl.: nem tartozott egy-egy fajhoz beszédhang beállítás). Most már nincs hiba benne

Kritérium:
- Dawnguard [DLC]
- Hearthfire [DLC]
- Dragonborn [DLC]
- SkyUI
- Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch (USLEEP)
- SKSE

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Az a baj, hogy eddig végig ezzel próbáltam :lol: , szerintem sokszor van az, hogy tony azt se tudja mit csinál. :) -ezt sajnos alá is tudnám támasztani.

szerk. Kissé komolyabban kéne venni a munkát (sokkal)de mivel túlontúl sok embert nem izgat fel, így marad továbbra is elavult és valószínűleg igazi, valós kompatibiltás hiányában hibákat is fog okozni.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Töltöttem fel néhány modot én is az új oldalra, meg készítettem gombokat felülre a kopár kopasz szövegek helyett. Tudok készíteni ilyet az oldalsávba is, ha megfelel. Meg valami háttér is kellene mögéjük. A fejlécben lévőt szerintem javítani kellene valahol (a G-portálost meg eltüntetni), mert eléggé össze van nyomva.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Off Topic
Van olyan progi, mint a JDownloader csak fordított funkcióval? Tehát a lényeg az lenne ha megszakad a feltöltés, akkor legközelebb onnan folytassa ahol megszakadt.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sziasztok! Ez tudom kicsit beteg kérdés lesz, de tudtok valami szex módot? Nem azért, mert dugni akarok a skyrimben, de tetszene, ha szexelhetnék benne, ha akarok.
Dugni akarok!

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Dugni akarok! »

raimhol írta:Sziasztok! Ez tudom kicsit beteg kérdés lesz, de tudtok valami szex módot? Nem azért, mert dugni akarok a skyrimben, de tetszene, ha szexelhetnék benne, ha akarok.
http://www.morrohun.hu/forum/viewtopic. ... 611#p27611
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull, ez tárhelytől függ, hogy folytatható-e, egyébként a JDownloader tud olyat.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Van ez a :"SexLab - Sex Animation Framework - Szexlabor - Szexanimáció keretrendszer honosítás" Erről valami leírást mondana valaki? Csak mert olyan módot tennék fel, ami alapvetően nem cseszi el a játékélményt, szóval tök normális maradna a skyrim, annyi, hogy lehessen szexelni. Mondjuk tetszene, ha gyerekekkel is lehetne, és akkor csinálnék egy sorozatgyilkost, aki gyerekeket gyilkol, meg erőszakol! XD
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Feltettem ezt a "SexLab - Sex Animation Framework - Szexlabor - Szexanimáció keretrendszer honosítás-t, és be is jön a menü, de animáció helyett, csak állnak egy helyben... Ötlet?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Nem értem miért nem lehet egy normális módot csinálni... Felteszed aztcső... és működik. Áhh nem, mindenféle k..a bonyolult megoldással kell feltenni minden szart egyesével. Nem értem miért nem működik...
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Kull, ez tárhelytől függ, hogy folytatható-e, egyébként a JDownloader tud olyat.
A Google Drive és/vagy a MEGA, ezekről lenne szó. Ha ezek megfelelőek, akkor kérhetnék némi útbaigazítást! :idea:

raimhol, igen hamar meguntad az új arénát :D amúgy hogy-hogy úgy alakult az életed, hogy már csak a gyilok pornó tud kielégíteni, most kajak gyerekeket akarsz megerőszakolni és utána kivégezni? Mert visszacsatolást nem fogsz kapni, erre egy modot sem írtak még de mond, orvos látott mostanában :?: :lol:
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Lényegtelen, a lényeg, hogy nem tudom felrakni! :D Az enimációk betöltése sikeres pedig elméletileg, mégis egy helybenállnak.. pedig FNIS és minden megvan szintén.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ja, én letöltésnek olvastam a feltöltést. Na ilyenre a JDownloader tényleg nem képes, viszont a Drive sync elvileg igen. Első telepítésnél mindent le akar tölteni, ezért le kell állítani, majd be kell állítani, hogy melyik mappákat szinkronizálja. Fent a Drive-ban pedig minden legyen mappázva, mert amelyik fájl nincs, azt mindig letölti, ha törlöd a gépről, nem lehet kikapcsolni.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Azt hiszem kezdem érteni a dolgot de az, hogy folytatni fogja a teljesen megszakított feltöltést, na azt nem tudom honnét lehet biztosra tudni.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Wintermyst - Enchantments of Skyrim - A tél misztikuma - Égkoszorú bűvölései

Ez a mod kompatibilis a WAFR, CCOR, stb. modokkal? Van valami fontos dolog, amit jó ha tud az ember?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

szóval ezt a szex módot nem vágpm hogy kéne feltenni, valamiért nem megy az animáció, pedig "működik a mód" ready-nak írta a programot stb.
Válasz küldése