Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

raimhol írta:azért ez durva! :O Akkor jól kitalálták.. Amúgy Oblivionban én tökre élveztem volna, hogy eljátszom, hogy én vagyok a nagy gladiátor a legyőzhetetlen, akinek ez az élete, csak ez lehetetlen, mivel végignyomod a küldit, és utána csak szörnyekkel küzdhtsz heti egyszer... Itt meg végre örökké kapsz egy random ellenfelet! :D
Igen, ez most így, ebben a formában tényleg telitalálat. Egyedül a NJK-nek a hangja ótvar, úgy hangzik, mintha valami ratyi diktafonba beszélve vették volna fel, olyan régi német rábeszélős pornó szint. :lol: De ettől eltekintve, sőt ezt feledtettve-ellensúlyozva minden nagyon állat, a bemondótól kezdve a zenékig. Sőt, maga az alap aréna Magányvárában, olyan mini kolosszeum, az ember ki se akar menni onnan. Pénzszerzésnek sem utolsó, lehet fejlődni is és a hangulat.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Gondolom vágot, hogy a felkonferálás totálisan oblivionból lopott hanganyag! :D (ha jól hallottam). Én ilyen arénáért könyörögtem x éve itt. Mondjuk kicsit vicces, mert szakértő szinten játszom, és ha nézni akarok 1vs1 harcot, kb fél óráig tart, mire végre győz az egyik! :D
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Acquisitive Soul Gems Multithreaded (Kapzsi lélekkövek) lefordítva:

Kijavítja a játéknak azt a hibáját, hogy a nagyobb lélekkövekben kisebb lelkeket is lehet tárolni. Továbbá be lehet állítani (MKM-ben), hogy a fekete lélekkövek (Azura fekete csillagával együtt) csak fekete lelkeket foghassanak el, valamint Azura Csillaga és a Fekete csillag csak nagy lelkeket foghassanak el, illetve le lehet tiltani a lélekfogás üzeneteket.

Szükséges:
-SKSE
-SkyUI

Letöltés: Magyar v3.1.i (teljes)
NexusID: 65975
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

The Solitude Arena - Magányvára arénája honosítás
Kép
Tartalom:
- Egy arénát ad Magányvára városához
- Az arénában lehetsz gladiátor, néző
- Fogadásokat köthetsz a küzdelmek kimenetelére
- A harc során, ha veszítesz a nézőközönség dönt a sorsodról
- Rangsorolják a gladiátorokat
- Ha legyőzöd egy küldetés keretén belül a Nagybajnokot, akkor megkapod a címét, egy egyedi pánélt + sisakot és rajongókra is szert teszel, akiket besorozhatsz követőnek
- Részt vehetsz a Világbajnokságon (VB-n :D), ha elég jó vagy és meglátogathatod Tamriel különböző területein fekvő arénákat egy hajó segítségével (Feketemocsár, Sziklaföld, Morrowind, Valen vadon)
- A hajós kapitány tippekkel és ötletekkel lát el az ellenfeleid harci stílusáról és az arénák felépítéséről

Megjegyzés: A beépülő hanganyaga nem a legjobb minőségű, mert a moddernek nem voltak megfelelő forrásai, és nehezen tud 60 évesen 19 évesként beszélni :D.

Kritérium:
- Nincs

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID:72684

UI.: Ha nem jelennek meg a szkriptes üzenetek vagy csak részlegesen, esetleg hibát okoznak, akkor itt vannak az eredeti angol nyelvű szkriptek:
Szkriptek (18 db)

Kull
Ez azért nincs egy Sword and Sandals szintjén. :D Említetted, hogy láttál francia szavakat, mondatokat. Na ezeket javítottam, meg amúgy is az angol fordítás tele volt helyesírási hibákkal (mondatot kis betűvel kezdte, rengeteg felesleges írásjel is szerepelt benne), ezeket is javítottam a magyar verzióban.

Raimhol
Itt van a kért fordításod. A Vilja tesztelésére még várnod kell, mert le kell még fordítanom belőle olyan 1000 bejegyzést (akkor már "csak" 5-6000 marad) és még a projecttel is haladni akarok, de majd utána.

Kull, Raimhol
Ha tudtok időt szánni rá akkor teszteljétek, mert ha valami porszem került a gépezetbe, akkor azonnal javítom. Legfeljebb a szkriptek okozhatnak problémát, de nem sok valószínűséget látok rá és elérhetővé tettem az eredeti szkripteket is, ha bármi gond lenne. Előre is köszi a tesztelésért. :)

Szerk.: Köszönöm a frissítéseket és az új fordításokat (Deathskull), kiteszem őket a főoldalra.

Jó szórakozást! :D
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Prttp írta:The Solitude Arena - Magányvára arénája honosítás
Kép
Tartalom:
- Egy arénát ad Magányvára városához
- Az arénában lehetsz gladiátor, néző
- Fogadásokat köthetsz a küzdelmek kimenetelére
- A harc során, ha veszítesz a nézőközönség dönt a sorsodról
- Rangsorolják a gladiátorokat
- Ha legyőzöd egy küldetés keretén belül a Nagybajnokot, akkor megkapod a címét, egy egyedi pánélt + sisakot és rajongókra is szert teszel, akiket besorozhatsz követőnek
- Részt vehetsz a Világbajnokságon (VB-n :D), ha elég jó vagy és meglátogathatod Tamriel különböző területein fekvő arénákat egy hajó segítségével (Feketemocsár, Sziklaföld, Morrowind, Valen vadon)
- A hajós kapitány tippekkel és ötletekkel lát el az ellenfeleid harci stílusáról és az arénák felépítéséről

Megjegyzés: A beépülő hanganyaga nem a legjobb minőségű, mert a moddernek nem voltak megfelelő forrásai, és nehezen tud 60 évesen 19 évesként beszélni :D.

Kritérium:
- Nincs

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID:72684

UI.: Ha nem jelennek meg a szkriptes üzenetek vagy csak részlegesen, esetleg hibát okoznak, akkor itt vannak az eredeti angol nyelvű szkriptek:
Szkriptek (18 db)

Kull
Ez azért nincs egy Sword and Sandals szintjén. :D Említetted, hogy láttál francia szavakat, mondatokat. Na ezeket javítottam, meg amúgy is az angol fordítás tele volt helyesírási hibákkal (mondatot kis betűvel kezdte, rengeteg felesleges írásjel is szerepelt benne), ezeket is javítottam a magyar verzióban.

Raimhol
Itt van a kért fordításod. A Vilja tesztelésére még várnod kell, mert le kell még fordítanom belőle olyan 1000 bejegyzést (akkor már "csak" 5-6000 marad) és még a projecttel is haladni akarok, de majd utána.

Kull, Raimhol
Ha tudtok időt szánni rá akkor teszteljétek, mert ha valami porszem került a gépezetbe, akkor azonnal javítom. Legfeljebb a szkriptek okozhatnak problémát, de nem sok valószínűséget látok rá és elérhetővé tettem az eredeti szkripteket is, ha bármi gond lenne. Előre is köszi a tesztelésért. :)

Szerk.: Köszönöm a frissítéseket és az új fordításokat (Deathskull), kiteszem őket a főoldalra.

Jó szórakozást! :D

Egy isten vagy!!!!! :D <3
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Am egy kérdés, ebben az arénában örökké tudok rénázni majd, vagy a végén itt is megszivatnak, hogy nem harcolhatok többet? :D
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

*arénázni
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

raimhol írta:Am egy kérdés, ebben az arénában örökké tudok rénázni majd, vagy a végén itt is megszivatnak, hogy nem harcolhatok többet? :D
Nem teszteltem, de a párbeszédek alapján folyamatosan lehet. Ha jól emlékszem, akkor a küzdelem szervezőhöz kell odamenned, és ott lehet kérni a harcot. Ha nagybajnok vagy, akkor meg spéci párbeszéd van, hogy: Bemutatót akarok tartani a népnek vagy valami ilyesmi :D.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

jaa, akkor király! :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp írta:
Kull, Raimhol
Ha tudtok időt szánni rá akkor teszteljétek, mert ha valami porszem került a gépezetbe, akkor azonnal javítom. Legfeljebb a szkriptek okozhatnak problémát, de nem sok valószínűséget látok rá és elérhetővé tettem az eredeti szkripteket is, ha bármi gond lenne. Előre is köszi a tesztelésért. :)
Prttp
Hatalmas köszönet a fordításért! 3DB ékezet hiba van benne (2 ő és 1ű betű) két script fájlban találhatóak: LSDdonnetroph.pex és AWAdebutvague.pex, csak azért jelenik meg hibásan, mert sima magyar ékezetet használtál.
Van továbbá még egy hiányosság, hogy kimaradt a honosításból az opcionális script mappa, ami azért felel, hogy nem kényszeríti rád a gladiátor öltözéket. Ez fontos én is ezt használom, mert szeretek a saját öltözékemben harcolni. Ebben az egyik scriptet(LSDtestplayer.pex) le kell még fordítanod, ez 3DB "mondtat" amit az alap modban már lefordítottál.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta: Prttp
Hatalmas köszönet a fordításért! 3DB ékezet hiba van benne (2 ő és 1ű betű) két script fájlban találhatóak: LSDdonnetroph.pex és AWAdebutvague.pex, csak azért jelenik meg hibásan, mert sima magyar ékezetet használtál.
Van továbbá még egy hiányosság, hogy kimaradt a honosításból az opcionális script mappa, ami azért felel, hogy nem kényszeríti rád a gladiátor öltözéket. Ez fontos én is ezt használom, mert szeretek a saját öltözékemben harcolni. Ebben az egyik scriptet(LSDtestplayer.pex) le kell még fordítanod, ez 3DB "mondtat" amit az alap modban már lefordítottál.
Köszi a visszajelzést, frissítettem a linket.
Kicseréltem olyan szinonimákra, amik nem tartalmazzák ezeket az ékezeteket. Az opcionális szkript mappa nem maradt ki, hanem felülírattam vele az eredetieket, mert nem szeretem én sem a kötöttségeket. :D De, ha valaki nagyon akarja, akkor szóljon és feltöltöm külön verzióban.
A fordításaimat mindig úgy tömörítem, hogy instant telepíthető legyen MO-rel. Ennél is például szét kellett volna bontogatni, hogy normálisan fel lehessen rakni.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
1. Az új CACO patchekből hiányzik a Hunterborn patch :!: Ez szándékos és már nem is kell vagy lemaradt :?:
2. Aztán két Vigor patch is van egy a simában, egy meg az extra mappában, most melyik kell vagy használjam mindkettőt :?:
3. Sőt, 3 SIC patch van, ebből az extra mappában lévő a kérdéses, kell az is a DLC2+mellé :?:

Csak azért kérdezem, mert egy átlag játékosnak tuti fingja nem lesz, hogy itt most mit telepítsen és most én is tanácstalan vagyok.

Továbbá a verzió szám nem stimmel: elvileg 1.2 helyett még mindig 1.1.2-nek van írva.

Köszönöm a válaszokat, in advance! ;)

Prttp
Én magamnak átírtam azt a 3 ékezetet és így már jó, nekem tetszik. Szerintem igazad van és felesleges lenne az eredeti kötött lehetőség, mert például egy mágus nem sokra menne a ráaggatott páncélos öltözékben :D

Deathskull
Huh...vissza minden, itt vannak más gondok is. Hiába a CACO frissítés ha mást meg nem frissítenek, ezt-azt még kéne. Maradok az előző verziónál, ott működött minden, azt hiszem túl sok mindent megváltoztat ez a 1.2-es verzió és többet árt mint használ, addig míg ki nem javítják.

Szerk.: Átolvastam jó lenne ez, jók a javítások de ha jól értettem, akkor hamarosan újból frissítik a hibák miatt. Most kissé tanácstalan vagyok, hogy várjak-e még vagy ne és töltsem fel a könnyed verziót már végre. Sajnos tartok tőle, hogy egyáltalán nem biztos a teljes siker pl. a kellNekem nem ismer fel most már bizonyos ételeket, összekeverednek bizonyos ételek stb.

Szerk.: Érdekes a Született Vadász oldalon van egy CACO Patch de az nem az ami eddig volt és ami eddig volt az eltűnt. Azt írta a készítő, hogy ránéz a HB patchre, mert azzal is gond van de hogy melyikre és mikor azt nem értettem. Húú te jó ég, itt aztán van keveredés :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp
Úgy látom, hogy a Született vadász is frissítésre szorul de nem tudom. A mostani az a version 1.5. Sőt, most néztem a patcheket és ugye ott van többek között CACO pach is, szóval ez egy újabb verzió. Na és most jöttem rá, hogy ezt a CACO patchet fogja frissíteni a CACO készítője ha eljut odáig.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:Prttp
Úgy látom, hogy a Született vadász is frissítésre szorul de nem tudom. A mostani az a version 1.5. Sőt, most néztem a patcheket és ugye ott van többek között CACO pach is, szóval ez egy újabb verzió. Na és most jöttem rá, hogy ezt a CACO patchet fogja frissíteni a CACO készítője ha eljut odáig.
Frissíthetem. Csak abban nem vagyok biztos, hogy működni fog-e a régi fagyhalállal. Az új fagyhalál kb. teljesen újra lett írva (mikor rá küldtem a szójegyzékemet semmit sem ismert fel) és nem tudom, hogy mennyire lenne kompatibilis a frissített született vadász a régi fagyhalállal. Ráadásul az új fagyhalál kompatibilitási fájlja be van építve a született vadászba. De ha áldásodat adod rá, akkor megcsinálom. :lol:
Enigma
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2016. jan. 22., pén. 19:34

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Enigma »

CACO Patchet ma frissítették version 1.2.1-re
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp írta:
Kull írta:Prttp
Úgy látom, hogy a Született vadász is frissítésre szorul de nem tudom. A mostani az a version 1.5. Sőt, most néztem a patcheket és ugye ott van többek között CACO pach is, szóval ez egy újabb verzió. Na és most jöttem rá, hogy ezt a CACO patchet fogja frissíteni a CACO készítője ha eljut odáig.
Frissíthetem. Csak abban nem vagyok biztos, hogy működni fog-e a régi fagyhalállal. Az új fagyhalál kb. teljesen újra lett írva (mikor rá küldtem a szójegyzékemet semmit sem ismert fel) és nem tudom, hogy mennyire lenne kompatibilis a frissített született vadász a régi fagyhalállal. Ráadásul az új fagyhalál kompatibilitási fájlja be van építve a született vadászba. De ha áldásodat adod rá, akkor megcsinálom. :lol:
Na igen, én úgy hiszem, hogy egyáltalán nem lenne jó :lol: pontosan azért, mert be van építve az új fagyhalál kompatibilitási fájlja a született vadászba :) Szerintem ki van zárva, hogy működjön ezért vedd úgy, hogy nem szóltam semmit :D de azért köszi!
Enigma írta:CACO Patchet ma frissítették version 1.2.1-re
Igen csak hogy ettől még a kellNekem nem fog jól működni és stb.stb.stb.,mert magát a fő plugint kell majd frissíteni.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull, a Hunterborn elvileg már nem kell, legalábbis a CACO oldalán lévő patchek changelog-jában azt írja. Az Immersive creatures-ből szinte mindegyik ugyanaz, a CACO oldalán lévő szét lett bontva sima illetve DLC-vel együtti patchre, ez utóbbi a legbővebb.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Kull, a Hunterborn elvileg már nem kell, legalábbis a CACO oldalán lévő patchek changelog-jában azt írja. Az Immersive creatures-ből szinte mindegyik ugyanaz, a CACO oldalán lévő szét lett bontva sima illetve DLC-vel együtti patchre, ez utóbbi a legbővebb.
És ez: Patch for Alex9ndre's Vigor - Combat and Injuries Version 3.6 a More Patches for CACO oldaláról van benne a CACO Patchekben? Mert akkor frissítenem kell a Vigort??

szerk. Az új HB-al az a baj, hogy már csak az új Fagyhalállal megy (szerintem biztos, sőt), viszont a frissített CACO meg az új HB-hoz van igazítva és ezzel a kör bezárult :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nincs benne, de a feltöltési dátumokból ítélve ez a legfrissebb, szóval szerintem ezt kellene mellétenni, a másik kettő helyett.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Nincs benne, de a feltöltési dátumokból ítélve ez a legfrissebb, szóval szerintem ezt kellene mellétenni, a másik kettő helyett.
De az általad mellékelt patchekben van egy teljesen ugyan ilyen Vigor patch, fmod(0 Assets, 1 Regular, 2 Campfire) meg minden, csak a verzió számát nem tudni.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Úgy tűnik, hogy ez a More Patches for CACO-ról van (a fomod/info.xml-ből ítélve), 1.57-es, a 3.5-ös Vigorhoz és az 1.2-es CACO-hoz van. Ezt most frissítették, így már a 3.6-oshoz jó.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Úgy tűnik, hogy ez a More Patches for CACO-ról van (a fomod/info.xml-ből ítélve), 1.57-es, a 3.5-ös Vigorhoz és az 1.2-es CACO-hoz van. Ezt most frissítették, így már a 3.6-oshoz jó.
Az 1.2-es CACO alatt az újat érted vagyis nem az 1.1.2-t? Mert akkor ezek szerint a régi (amit eddig használtam) CACO-hoz nem passzol ez az új Vigor patch. Ezzel megint az a bajom, hogy ha feltenném az új CACO-t, akkor sok mindennel baj lesz pl. a kellNekem moddal.

szer.: Persze, nyilván az újra gondoltál, mivel a Vigor patch pár napra az új CACO után jött ki..
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Pedig a kellNekem modhoz is tettem be patchet, az extra mappában van, van belőle kétféle, az egyik kellNekem+Veszélyes betegségekhez, a másikhoz pedig a Holdfény történetek is hozzá van csapva.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Pedig a kellNekem modhoz is tettem be patchet, az extra mappában van, van belőle kétféle, az egyik kellNekem+Veszélyes betegségekhez, a másikhoz pedig a Holdfény történetek is hozzá van csapva.
Igen, de ezt: Bug section/iNeed not recognising certain foods after 1.2 update - olvastad? Mai hír.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Azt írják, az alap iNeed-del alapból kompatibilis(nek kellene lennie). Ezek szerint biztos lesz egy frissített patch a napokban.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hát jó, akkor várni kell.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Segítség kellene, feltettem az atlas mapmarker MCM verzióját, de nem jelenik meg az MCM-ben, kell még valami hozz? Lefordította valaki, mert ha nem akkor azt bevállalom?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Erély - Küzdelem és sebesülések-72180-3-6-ra frissítve

Deathskull
Magamnak frissítettem a CACO-Vigor patchet, ami a 3.6-hoz van a te általad mellékelt alapján és bizony ez fontosnak látszik, sok a változás a Vigorban. Érdemes lenne frissítened, majd (CACO Patchekben van, külön becsomagolva gondolom az fomod miatt).

Szerinted maradjon a Hunterborn patch, abból kifolyólag, hogy NEM az új HB-t használom(mivel nem műkszik a régi Fagyahalállal) és eddig nekem nem volt gondom?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Frissítettem azt is, meg a CACO oldalról való patcheket. Ignussen, kell az eredeti is, amit az MCM-essel felül kell írni.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Frissítettem azt is, meg a CACO oldalról való patcheket. Ignussen, kell az eredeti is, amit az MCM-essel felül kell írni.
Tehát attól félek, hogy a HB patch nélkül gond lesz de nem tudom, mert lehet, hogy az új 1.2 már eleve kompatibilis vele, mármint a régebbi HB-al is. Amit írtál, hogy olvastad a patchek changelog-ban, abból nem derül ki hogy a régivel is vagy csak az új verzóval jó.

Sőt, nem tudom honnan vetted a HB patch-et de gondolom a HB oldaláról és az 1.5-ös verzió sem mai gyerek (március 13.). Ebből arra következtetek, hogy ami eddig bent volt HB patch, az már eleve az új HB modhoz készült. Szóval nem tudom, kell-e vagy nem kell.

Oké, meg van a válasz, CHANGELOG V1.12: - removed CACO_Hunterborn_Patch.esp patch. This is no longer needed with the latest version of Hunterborn. Tehát kell, szerintem érdemes lenne visszatenned, mert az új Frostfall nincs honosítva és ezért a Született vadász modot sem érdemes frissíteni, viszont így szükséges a patch!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A HB patchet a CACO oldaláról vettem, viszont sajnos az már nincs meg.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:A HB patchet a CACO oldaláról vettem, viszont sajnos az már nincs meg.
https://drive.google.com/file/d/0Bz664n ... sp=sharing feltöltöttem. ;) Továbbá jobban utánajártam és szerintem nincs is baja a CACOnak a kellNekem moddal, mert aki a hibát jelezte az a CWI(Immersive College of Winterhold) moddal hozta összefüggésbe de most megnézem én magam, hogy mit tud az 1.2 :)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Egy olyan problémám lenne, hogy néhány mod esetében a főkönyvtárukban (ahol van a meshes, textures, scripts stb...) szerepel egy DialogueViews nevű mappa is, ami xml fájlokban nagy valószínűséggel párbeszéd szövegeket tartalmaz. Na a nagy kérdés az lenne, hogy szerintetek ezeket is használhatja egy beépülő vagy nem kell lefordítani? Az egyik ilyen kérdéses mod a Magányvára arénája. Csak most este vettem észre, mikor nézegettem a könyvtárszerkezetét.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A Creation Kit weboldala szerint ez csak egy segéd fájl, átláthatóbbak a párbeszédek, azok szerkezete, de semmilyen hatása nincs a játékra, ha nem fordítod le (pontosabban ezeket már lefordítottad az esp-ben, a DIAL/INFO csoportban).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy a fegyverek és páncélok, a varázslatok félig angol nyelvűek lettek :?: :?: :?: Például, Vaskard of Inferno. Érdekes a modpack készítésekor is előjött ez de az utolsó nekifutásra pont jó lett. Nincs angol nyelvű plugin, ez biztos, a merge és a bash patchekre gyanakszok, hogy egyszer így-egyszer meg úgy(mintha nem mindig "tudnák", hogy az alapjáték honosítva van) de nem tudom, nem értem. Minden mod honosítva van.

szerk.: A leírások viszont mindig, kivétel nélkül magyarok.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Én a Wintermystre tippelnék (bár azt lefordítottam, így a patchelésnél is magyar lenne, csak kissé magyartalanul, mint a Perkus Maximusban is), vagy valami hasonló modra, amelyik az eredeti fegyverekre/páncélokra teszi rá a bűvöléseket. A Bashed/Merged patchbe nézz bele, ha ott így jelenik meg (illetve a játékon belül is megnézheted, ha a konzolt előhívva rákattintasz), akkor az ID első két tagjából kiderül, melyik mod a ludas (csak meg kell keresned ezt a hexában kijelzett értéket a MO-ben a jobb oldali panel második oszlopában).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Én a Wintermystre tippelnék (bár azt lefordítottam, így a patchelésnél is magyar lenne, csak kissé magyartalanul, mint a Perkus Maximusban is), vagy valami hasonló modra, amelyik az eredeti fegyverekre/páncélokra teszi rá a bűvöléseket. A Bashed/Merged patchbe nézz bele, ha ott így jelenik meg (illetve a játékon belül is megnézheted, ha a konzolt előhívva rákattintasz), akkor az ID első két tagjából kiderül, melyik mod a ludas (csak meg kell keresned ezt a hexában kijelzett értéket a MO-ben a jobb oldali panel második oszlopában).
Köszi, ez érdekes....csak a Magávalragadó fegyverek/vértek mod van fenn de amit mondtál, az alapján az Apokalipszis varázslatkötegre gondolok. Fogalmam nincs, hogy csinál-e ilyet de a menüje annak, angol, mert nem igen lehet lefordítani ugyanis az esp-ből veszi a szövegeket és karakterlimites, lehet másban is "rosszalkodik". Prttp egyszer már megszenvedett vele, egy régebbi verziójával de nem tudom. Az ASIS, a DSR, a Merge, a Bash patch tiszta.

Aztán ha teszem azt, megvan a ludas akkor mi a teendő, mi az amiben(fájl) ez a félig ilyen-olyan szövegek tárolódnak? Mert ha az Apokalipszis(Apokalipszis tárgyak hozzáadva a világhoz) csinálja és az esp-ből mazsolázza ki illetve teszi rá a bűvöléseket a cuccokra, akkor nekem lőttek :D Ja és azt megint csak meg kell ismételnem, hogy bizonyos Kull modpack-patchelés-új játék-tesztelés után, ugyan az a cucc, sőt elvileg minden magyar volt.? :roll:
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
Deathskull
Köszönöm a választ, így már érthető, hogy mire vannak azok a fájlok. :D

Kull
Meg kell nézni az összes patcher fájl nyelvi xml forrásait. A wintermyst nem okozhatja előbb néztem bele és full magyar azzal a kivétellel, hogy nem ékezetesek a magyar szavak. Az apokalipszisből pedig még mindig elérhető egy régebbi magyar verzió, amiben az MKM magyar. Még a főoldalon le is írtam az apokalipszishez egy újabb módszert, amire sajnos csak a 4-5 óra szenvedés után jöttem rá :D, idézem:
.esp-quest - legritkább Tes5Edit-tel nyisd meg a fájlt és válaszd ki a quest lenyíló részt az MCM szövegeihez való hozzáféréshez
De nem hiném, hogy az okozhatja sokkal inkább egy patcher. A wintermyst szövege például itt található: Wintermyst\SkyProc Patchers\EnaiSiaion_WintermystPatcher\PMxml mappa és Languages.xml. A többinek is hasonló a felépítése.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Váóó, ez szép, ott gondolom a stringek a MKM szövegei, amit csak így át lehetne írni, mert kipróbálni nem merem.? :)

Mindegy, a baj az, hogy csak ASIS és DSR Patch van, semmi más de ott nem látok hibát és ezeknél nincs sehol semmilyen Languages.xml. :roll:
Avatar
paracletos
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2015. nov. 20., pén. 21:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: paracletos »

Sziasztok!
Amik még nem kerültek be a Pluginok közé.. (pl. Javítások/Fegyverek és Páncélok javítása)
Ezeknél azért van megadva a Nexus kódja, mert kell az eredeti is hozzájuk? Vagy csak mint forrás van feltüntetve?
Méretében szinte megegyeznek az angol verzióval, ezért elbizonytalanodtam, hogy ezek teljes fordítások és nem kell az eredeti mellé.

A Pluginoknál nem volt ilyen gond, oda volt írva a többségéhez, hogy teljes beépülő vagy kell az eredeti is.

A másik (ha már írok) de ez most mellékes. Olvasom, hogy "A modválasztáshoz néhány összehasonlítás:

Perkus Maximus vagy Ordinator: Ordinator, mert kevesebb hibát tartalmaz és főleg akkor ajánlott az előzőhöz képest ha már sok modod van."

Én alapvetően olyan modokat rakok fel, amik nem okoznak bonyodalmat.
Pl. egy PerMa-t nem szívesen tennék fel. Ez az Ordinator ez jó választás lehet?
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Paracletos
Igen mindegyik mod a teljes beépülő (Talán a Darkend - Sötétvég nem), de azokhoz úgyis oda van írva, hogy töltsd le az eredetit. A fordítások leginkább ebbe a témába kerülnek fel, mert gyorsabban lehet frissíteni a linkeket és talán könnyebb a kategorizálásuk is. A NexusID azért kell, hogy tudja a felhasználó mely mod lett lefordítva. Régebben nexus linkek voltak kirakva, de mivel van az az 50-es link limit hozzászólásonként, ezért a linkek inkább a magyarításoknak vannak fenntartva és nem az eredeti angol nexusos oldalnak.

Az Ordinator stabilabb a PerMa-nál, ezért igen, érdemesebb azt használni. Ráadásul a PerMa fordítását már nem frissítem, mert teljesen áttértünk az Ordinatorra (Deathskull folyamatosan frissíti és naprakészen tartja a patcheket is).
Avatar
paracletos
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2015. nov. 20., pén. 21:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: paracletos »

Nagyon szépen köszönöm!
Kb. 5-6 gigányi mod-ot szedtem össze. A nagy része a Te (Ti) munkátok!
Az Ordinator telepítése egyedül amitől kicsit félek de igyekszem ügyeskedni.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
Nagyon szépen és jól muzsikál a CACO, nem is értem mi volt a bajuk. A kellNekem az összes felsorolt ételt, italt("bug section") felismeri ha nem, akkor megkérdezi és normálisan beáll a jóllakottság is. Gondolom a CWI belepiszkál némely élelembe de mindegy, ezt én nem fogom megtapasztalni.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Én a Wintermystre tippelnék (bár azt lefordítottam, így a patchelésnél is magyar lenne, csak kissé magyartalanul, mint a Perkus Maximusban is), vagy valami hasonló modra, amelyik az eredeti fegyverekre/páncélokra teszi rá a bűvöléseket. A Bashed/Merged patchbe nézz bele, ha ott így jelenik meg (illetve a játékon belül is megnézheted, ha a konzolt előhívva rákattintasz), akkor az ID első két tagjából kiderül, melyik mod a ludas (csak meg kell keresned ezt a hexában kijelzett értéket a MO-ben a jobb oldali panel második oszlopában).
Az ID első két tagja a félig angol-félig magyar tárgyaknál a következő: FF :cry: Keresem.....basszus :idea: ..ilyen nekem nincs is :roll: Utánaolvastam: FF Dynamically allocated IDs use this. Since they depend on a specific playthrough, they should not be documented - they will be different for other players. :D Szóval, akkor végül is hol vannak eldugva ezek a tárgyak, amik félig angolul jelennek meg, én nem értem, nincs angol plugin telepítve :?:

Más: Első hiba a CACO modban, van 3 db főtt kecske, egyet megeszek, visszalépek és 2 db főtt marhahús lett belőle 8-) De ez kit érdekel, teljesen ugyan azzal a hatással bír ;)


Utóvégre nem baj, hogy félig angol azoknak a tárgyaknak a neve, mert a leírásuk minden esetben magyar csak nem szép.

Azt még tudom, hogy a kellNekem modnak van egy olyan beállítása, hogy 'értékes tárgyak' és ettől elvileg bizonyos cuccok lopottak lesznek ha nem a hordódba rakják vagy meg nem veszed. De ez be sincs kapcsolva és szerintem a fegyverekre nem vonatkozik, viszont az egy bug, hogy kizsebelem a Draugr(hullát)ot és lopottnak jelzi a tárgyat de méé?
enb.jpg
Avatar
Nick
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2016. feb. 8., hétf. 11:42

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Nick »

Mert ő nem halott-halott, hanem élő-halott. Egy élő-halottnak is vannak jogai :D
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull, használsz olyan modot, ami a bűvöléseket rápakolja azokra a tárgyakra, amelyeken eredetileg nincs (pl.: Lootification)? Ez a kard illetve, ez a bűvölés létezik a játékban, de a kettő együtt nem. Belenéztem a Wintermystbe, de ott villámrobbanás néven van.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Kull, használsz olyan modot, ami a bűvöléseket rápakolja azokra a tárgyakra, amelyeken eredetileg nincs (pl.: Lootification)? Ez a kard illetve, ez a bűvölés létezik a játékban, de a kettő együtt nem. Belenéztem a Wintermystbe, de ott villámrobbanás néven van.
Loot ezt használom amiben a követők és más njk-ek azonnal kizsebelik a hullákat, azt élből akiket ők győznek le, na de hogy rápakolja e a bűvöléseket, azt nem tudom.
Az összes modot, amit használok azt látnod kellett amikor letöltötted a modpack-ot, azóta csak kevesebb van.

Várjunk csak....ebben a modban eredetileg nincsenek bűvölt tárgyak és pediglen részletesen beállítható még az ereklyék törhetősége is. Bár nem tudom, hogy ez számít é. De az biztos, hogy minden telepített moddal kapcsolatba lép és automatikusan konfigurálja a dolgokat a kompatibilitás miatt.
Az első sárkánynál adta be.
Az első sárkánynál adta be.
Az Élj másik életet (Alternate start+a kiegészítője) is gyanus de szerintem ezek a bűvölések az alap Skyrim tartozékai, mármint amiket rárak a nem tudjuk ki :D
Off Topic
Hihetetlen, hogy a Vadásznak sz. és a CACO milyen cuccokat adnak
robban.jpg
Celestine meglehetősen jól bánik az Apokalipszis varázslatköteg tárgyaival
Celestine meglehetősen jól bánik az Apokalipszis varázslatköteg tárgyaival
Most megborítalak:):):)
Most megborítalak:):):)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Igen, ez lesz az, a szkriptek között az _edquestscript EDID alatt ott vannak a bűvölések lefordítatlanul. Ha meg "belepiszkálunk" (lefordítjuk), akkor nem biztos, hogy működni fog, ha igen, akkor is furcsán fognak kinézni a bűvölések, mert nem a magyar helyesírás szerint lesz (jelző a jelzett szó előtt).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Igen, ez lesz az, a szkriptek között az _edquestscript EDID alatt ott vannak a bűvölések lefordítatlanul. Ha meg "belepiszkálunk" (lefordítjuk), akkor nem biztos, hogy működni fog, ha igen, akkor is furcsán fognak kinézni a bűvölések, mert nem a magyar helyesírás szerint lesz (jelző a jelzett szó előtt).
Igen, itt a ludas :) Köszönöm a fáradozásodat, lefordítom csak furi lesz de működni fog! Pl. Vadászíj tél ;) jóez
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A modok felismerése után hoz létre valamilyen fájlt (mint a Wintermyst vagy a Perkus Maximus), amit át lehetne írni?
Válasz küldése