Igen, ez most így, ebben a formában tényleg telitalálat. Egyedül a NJK-nek a hangja ótvar, úgy hangzik, mintha valami ratyi diktafonba beszélve vették volna fel, olyan régi német rábeszélős pornó szint. De ettől eltekintve, sőt ezt feledtettve-ellensúlyozva minden nagyon állat, a bemondótól kezdve a zenékig. Sőt, maga az alap aréna Magányvárában, olyan mini kolosszeum, az ember ki se akar menni onnan. Pénzszerzésnek sem utolsó, lehet fejlődni is és a hangulat.raimhol írta:azért ez durva! :O Akkor jól kitalálták.. Amúgy Oblivionban én tökre élveztem volna, hogy eljátszom, hogy én vagyok a nagy gladiátor a legyőzhetetlen, akinek ez az élete, csak ez lehetetlen, mivel végignyomod a küldit, és utána csak szörnyekkel küzdhtsz heti egyszer... Itt meg végre örökké kapsz egy random ellenfelet!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Gondolom vágot, hogy a felkonferálás totálisan oblivionból lopott hanganyag! (ha jól hallottam). Én ilyen arénáért könyörögtem x éve itt. Mondjuk kicsit vicces, mert szakértő szinten játszom, és ha nézni akarok 1vs1 harcot, kb fél óráig tart, mire végre győz az egyik!
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Acquisitive Soul Gems Multithreaded (Kapzsi lélekkövek) lefordítva:
Kijavítja a játéknak azt a hibáját, hogy a nagyobb lélekkövekben kisebb lelkeket is lehet tárolni. Továbbá be lehet állítani (MKM-ben), hogy a fekete lélekkövek (Azura fekete csillagával együtt) csak fekete lelkeket foghassanak el, valamint Azura Csillaga és a Fekete csillag csak nagy lelkeket foghassanak el, illetve le lehet tiltani a lélekfogás üzeneteket.
Szükséges:
-SKSE
-SkyUI
Letöltés: Magyar v3.1.i (teljes)
NexusID: 65975
Kijavítja a játéknak azt a hibáját, hogy a nagyobb lélekkövekben kisebb lelkeket is lehet tárolni. Továbbá be lehet állítani (MKM-ben), hogy a fekete lélekkövek (Azura fekete csillagával együtt) csak fekete lelkeket foghassanak el, valamint Azura Csillaga és a Fekete csillag csak nagy lelkeket foghassanak el, illetve le lehet tiltani a lélekfogás üzeneteket.
Szükséges:
-SKSE
-SkyUI
Letöltés: Magyar v3.1.i (teljes)
NexusID: 65975
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
The Solitude Arena - Magányvára arénája honosítás
Tartalom:
- Egy arénát ad Magányvára városához
- Az arénában lehetsz gladiátor, néző
- Fogadásokat köthetsz a küzdelmek kimenetelére
- A harc során, ha veszítesz a nézőközönség dönt a sorsodról
- Rangsorolják a gladiátorokat
- Ha legyőzöd egy küldetés keretén belül a Nagybajnokot, akkor megkapod a címét, egy egyedi pánélt + sisakot és rajongókra is szert teszel, akiket besorozhatsz követőnek
- Részt vehetsz a Világbajnokságon (VB-n ), ha elég jó vagy és meglátogathatod Tamriel különböző területein fekvő arénákat egy hajó segítségével (Feketemocsár, Sziklaföld, Morrowind, Valen vadon)
- A hajós kapitány tippekkel és ötletekkel lát el az ellenfeleid harci stílusáról és az arénák felépítéséről
Megjegyzés: A beépülő hanganyaga nem a legjobb minőségű, mert a moddernek nem voltak megfelelő forrásai, és nehezen tud 60 évesen 19 évesként beszélni .
Kritérium:
- Nincs
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID:72684
UI.: Ha nem jelennek meg a szkriptes üzenetek vagy csak részlegesen, esetleg hibát okoznak, akkor itt vannak az eredeti angol nyelvű szkriptek:
Szkriptek (18 db)
Kull
Ez azért nincs egy Sword and Sandals szintjén. Említetted, hogy láttál francia szavakat, mondatokat. Na ezeket javítottam, meg amúgy is az angol fordítás tele volt helyesírási hibákkal (mondatot kis betűvel kezdte, rengeteg felesleges írásjel is szerepelt benne), ezeket is javítottam a magyar verzióban.
Raimhol
Itt van a kért fordításod. A Vilja tesztelésére még várnod kell, mert le kell még fordítanom belőle olyan 1000 bejegyzést (akkor már "csak" 5-6000 marad) és még a projecttel is haladni akarok, de majd utána.
Kull, Raimhol
Ha tudtok időt szánni rá akkor teszteljétek, mert ha valami porszem került a gépezetbe, akkor azonnal javítom. Legfeljebb a szkriptek okozhatnak problémát, de nem sok valószínűséget látok rá és elérhetővé tettem az eredeti szkripteket is, ha bármi gond lenne. Előre is köszi a tesztelésért.
Szerk.: Köszönöm a frissítéseket és az új fordításokat (Deathskull), kiteszem őket a főoldalra.
Jó szórakozást!
Tartalom:
- Egy arénát ad Magányvára városához
- Az arénában lehetsz gladiátor, néző
- Fogadásokat köthetsz a küzdelmek kimenetelére
- A harc során, ha veszítesz a nézőközönség dönt a sorsodról
- Rangsorolják a gladiátorokat
- Ha legyőzöd egy küldetés keretén belül a Nagybajnokot, akkor megkapod a címét, egy egyedi pánélt + sisakot és rajongókra is szert teszel, akiket besorozhatsz követőnek
- Részt vehetsz a Világbajnokságon (VB-n ), ha elég jó vagy és meglátogathatod Tamriel különböző területein fekvő arénákat egy hajó segítségével (Feketemocsár, Sziklaföld, Morrowind, Valen vadon)
- A hajós kapitány tippekkel és ötletekkel lát el az ellenfeleid harci stílusáról és az arénák felépítéséről
Megjegyzés: A beépülő hanganyaga nem a legjobb minőségű, mert a moddernek nem voltak megfelelő forrásai, és nehezen tud 60 évesen 19 évesként beszélni .
Kritérium:
- Nincs
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID:72684
UI.: Ha nem jelennek meg a szkriptes üzenetek vagy csak részlegesen, esetleg hibát okoznak, akkor itt vannak az eredeti angol nyelvű szkriptek:
Szkriptek (18 db)
Kull
Ez azért nincs egy Sword and Sandals szintjén. Említetted, hogy láttál francia szavakat, mondatokat. Na ezeket javítottam, meg amúgy is az angol fordítás tele volt helyesírási hibákkal (mondatot kis betűvel kezdte, rengeteg felesleges írásjel is szerepelt benne), ezeket is javítottam a magyar verzióban.
Raimhol
Itt van a kért fordításod. A Vilja tesztelésére még várnod kell, mert le kell még fordítanom belőle olyan 1000 bejegyzést (akkor már "csak" 5-6000 marad) és még a projecttel is haladni akarok, de majd utána.
Kull, Raimhol
Ha tudtok időt szánni rá akkor teszteljétek, mert ha valami porszem került a gépezetbe, akkor azonnal javítom. Legfeljebb a szkriptek okozhatnak problémát, de nem sok valószínűséget látok rá és elérhetővé tettem az eredeti szkripteket is, ha bármi gond lenne. Előre is köszi a tesztelésért.
Szerk.: Köszönöm a frissítéseket és az új fordításokat (Deathskull), kiteszem őket a főoldalra.
Jó szórakozást!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Prttp írta:The Solitude Arena - Magányvára arénája honosítás
Tartalom:
- Egy arénát ad Magányvára városához
- Az arénában lehetsz gladiátor, néző
- Fogadásokat köthetsz a küzdelmek kimenetelére
- A harc során, ha veszítesz a nézőközönség dönt a sorsodról
- Rangsorolják a gladiátorokat
- Ha legyőzöd egy küldetés keretén belül a Nagybajnokot, akkor megkapod a címét, egy egyedi pánélt + sisakot és rajongókra is szert teszel, akiket besorozhatsz követőnek
- Részt vehetsz a Világbajnokságon (VB-n ), ha elég jó vagy és meglátogathatod Tamriel különböző területein fekvő arénákat egy hajó segítségével (Feketemocsár, Sziklaföld, Morrowind, Valen vadon)
- A hajós kapitány tippekkel és ötletekkel lát el az ellenfeleid harci stílusáról és az arénák felépítéséről
Megjegyzés: A beépülő hanganyaga nem a legjobb minőségű, mert a moddernek nem voltak megfelelő forrásai, és nehezen tud 60 évesen 19 évesként beszélni .
Kritérium:
- Nincs
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID:72684
UI.: Ha nem jelennek meg a szkriptes üzenetek vagy csak részlegesen, esetleg hibát okoznak, akkor itt vannak az eredeti angol nyelvű szkriptek:
Szkriptek (18 db)
Kull
Ez azért nincs egy Sword and Sandals szintjén. Említetted, hogy láttál francia szavakat, mondatokat. Na ezeket javítottam, meg amúgy is az angol fordítás tele volt helyesírási hibákkal (mondatot kis betűvel kezdte, rengeteg felesleges írásjel is szerepelt benne), ezeket is javítottam a magyar verzióban.
Raimhol
Itt van a kért fordításod. A Vilja tesztelésére még várnod kell, mert le kell még fordítanom belőle olyan 1000 bejegyzést (akkor már "csak" 5-6000 marad) és még a projecttel is haladni akarok, de majd utána.
Kull, Raimhol
Ha tudtok időt szánni rá akkor teszteljétek, mert ha valami porszem került a gépezetbe, akkor azonnal javítom. Legfeljebb a szkriptek okozhatnak problémát, de nem sok valószínűséget látok rá és elérhetővé tettem az eredeti szkripteket is, ha bármi gond lenne. Előre is köszi a tesztelésért.
Szerk.: Köszönöm a frissítéseket és az új fordításokat (Deathskull), kiteszem őket a főoldalra.
Jó szórakozást!
Egy isten vagy!!!!! <3
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Am egy kérdés, ebben az arénában örökké tudok rénázni majd, vagy a végén itt is megszivatnak, hogy nem harcolhatok többet?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
*arénázni
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Nem teszteltem, de a párbeszédek alapján folyamatosan lehet. Ha jól emlékszem, akkor a küzdelem szervezőhöz kell odamenned, és ott lehet kérni a harcot. Ha nagybajnok vagy, akkor meg spéci párbeszéd van, hogy: Bemutatót akarok tartani a népnek vagy valami ilyesmi .raimhol írta:Am egy kérdés, ebben az arénában örökké tudok rénázni majd, vagy a végén itt is megszivatnak, hogy nem harcolhatok többet?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
jaa, akkor király!
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
PrttpPrttp írta:
Kull, Raimhol
Ha tudtok időt szánni rá akkor teszteljétek, mert ha valami porszem került a gépezetbe, akkor azonnal javítom. Legfeljebb a szkriptek okozhatnak problémát, de nem sok valószínűséget látok rá és elérhetővé tettem az eredeti szkripteket is, ha bármi gond lenne. Előre is köszi a tesztelésért.
Hatalmas köszönet a fordításért! 3DB ékezet hiba van benne (2 ő és 1ű betű) két script fájlban találhatóak: LSDdonnetroph.pex és AWAdebutvague.pex, csak azért jelenik meg hibásan, mert sima magyar ékezetet használtál.
Van továbbá még egy hiányosság, hogy kimaradt a honosításból az opcionális script mappa, ami azért felel, hogy nem kényszeríti rád a gladiátor öltözéket. Ez fontos én is ezt használom, mert szeretek a saját öltözékemben harcolni. Ebben az egyik scriptet(LSDtestplayer.pex) le kell még fordítanod, ez 3DB "mondtat" amit az alap modban már lefordítottál.
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszi a visszajelzést, frissítettem a linket.Kull írta: Prttp
Hatalmas köszönet a fordításért! 3DB ékezet hiba van benne (2 ő és 1ű betű) két script fájlban találhatóak: LSDdonnetroph.pex és AWAdebutvague.pex, csak azért jelenik meg hibásan, mert sima magyar ékezetet használtál.
Van továbbá még egy hiányosság, hogy kimaradt a honosításból az opcionális script mappa, ami azért felel, hogy nem kényszeríti rád a gladiátor öltözéket. Ez fontos én is ezt használom, mert szeretek a saját öltözékemben harcolni. Ebben az egyik scriptet(LSDtestplayer.pex) le kell még fordítanod, ez 3DB "mondtat" amit az alap modban már lefordítottál.
Kicseréltem olyan szinonimákra, amik nem tartalmazzák ezeket az ékezeteket. Az opcionális szkript mappa nem maradt ki, hanem felülírattam vele az eredetieket, mert nem szeretem én sem a kötöttségeket. De, ha valaki nagyon akarja, akkor szóljon és feltöltöm külön verzióban.
A fordításaimat mindig úgy tömörítem, hogy instant telepíthető legyen MO-rel. Ennél is például szét kellett volna bontogatni, hogy normálisan fel lehessen rakni.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Deathskull
1. Az új CACO patchekből hiányzik a Hunterborn patch Ez szándékos és már nem is kell vagy lemaradt
2. Aztán két Vigor patch is van egy a simában, egy meg az extra mappában, most melyik kell vagy használjam mindkettőt
3. Sőt, 3 SIC patch van, ebből az extra mappában lévő a kérdéses, kell az is a DLC2+mellé
Csak azért kérdezem, mert egy átlag játékosnak tuti fingja nem lesz, hogy itt most mit telepítsen és most én is tanácstalan vagyok.
Továbbá a verzió szám nem stimmel: elvileg 1.2 helyett még mindig 1.1.2-nek van írva.
Köszönöm a válaszokat, in advance!
Prttp
Én magamnak átírtam azt a 3 ékezetet és így már jó, nekem tetszik. Szerintem igazad van és felesleges lenne az eredeti kötött lehetőség, mert például egy mágus nem sokra menne a ráaggatott páncélos öltözékben
Deathskull
Huh...vissza minden, itt vannak más gondok is. Hiába a CACO frissítés ha mást meg nem frissítenek, ezt-azt még kéne. Maradok az előző verziónál, ott működött minden, azt hiszem túl sok mindent megváltoztat ez a 1.2-es verzió és többet árt mint használ, addig míg ki nem javítják.
Szerk.: Átolvastam jó lenne ez, jók a javítások de ha jól értettem, akkor hamarosan újból frissítik a hibák miatt. Most kissé tanácstalan vagyok, hogy várjak-e még vagy ne és töltsem fel a könnyed verziót már végre. Sajnos tartok tőle, hogy egyáltalán nem biztos a teljes siker pl. a kellNekem nem ismer fel most már bizonyos ételeket, összekeverednek bizonyos ételek stb.
Szerk.: Érdekes a Született Vadász oldalon van egy CACO Patch de az nem az ami eddig volt és ami eddig volt az eltűnt. Azt írta a készítő, hogy ránéz a HB patchre, mert azzal is gond van de hogy melyikre és mikor azt nem értettem. Húú te jó ég, itt aztán van keveredés
1. Az új CACO patchekből hiányzik a Hunterborn patch Ez szándékos és már nem is kell vagy lemaradt
2. Aztán két Vigor patch is van egy a simában, egy meg az extra mappában, most melyik kell vagy használjam mindkettőt
3. Sőt, 3 SIC patch van, ebből az extra mappában lévő a kérdéses, kell az is a DLC2+mellé
Csak azért kérdezem, mert egy átlag játékosnak tuti fingja nem lesz, hogy itt most mit telepítsen és most én is tanácstalan vagyok.
Továbbá a verzió szám nem stimmel: elvileg 1.2 helyett még mindig 1.1.2-nek van írva.
Köszönöm a válaszokat, in advance!
Prttp
Én magamnak átírtam azt a 3 ékezetet és így már jó, nekem tetszik. Szerintem igazad van és felesleges lenne az eredeti kötött lehetőség, mert például egy mágus nem sokra menne a ráaggatott páncélos öltözékben
Deathskull
Huh...vissza minden, itt vannak más gondok is. Hiába a CACO frissítés ha mást meg nem frissítenek, ezt-azt még kéne. Maradok az előző verziónál, ott működött minden, azt hiszem túl sok mindent megváltoztat ez a 1.2-es verzió és többet árt mint használ, addig míg ki nem javítják.
Szerk.: Átolvastam jó lenne ez, jók a javítások de ha jól értettem, akkor hamarosan újból frissítik a hibák miatt. Most kissé tanácstalan vagyok, hogy várjak-e még vagy ne és töltsem fel a könnyed verziót már végre. Sajnos tartok tőle, hogy egyáltalán nem biztos a teljes siker pl. a kellNekem nem ismer fel most már bizonyos ételeket, összekeverednek bizonyos ételek stb.
Szerk.: Érdekes a Született Vadász oldalon van egy CACO Patch de az nem az ami eddig volt és ami eddig volt az eltűnt. Azt írta a készítő, hogy ránéz a HB patchre, mert azzal is gond van de hogy melyikre és mikor azt nem értettem. Húú te jó ég, itt aztán van keveredés
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Prttp
Úgy látom, hogy a Született vadász is frissítésre szorul de nem tudom. A mostani az a version 1.5. Sőt, most néztem a patcheket és ugye ott van többek között CACO pach is, szóval ez egy újabb verzió. Na és most jöttem rá, hogy ezt a CACO patchet fogja frissíteni a CACO készítője ha eljut odáig.
Úgy látom, hogy a Született vadász is frissítésre szorul de nem tudom. A mostani az a version 1.5. Sőt, most néztem a patcheket és ugye ott van többek között CACO pach is, szóval ez egy újabb verzió. Na és most jöttem rá, hogy ezt a CACO patchet fogja frissíteni a CACO készítője ha eljut odáig.
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Frissíthetem. Csak abban nem vagyok biztos, hogy működni fog-e a régi fagyhalállal. Az új fagyhalál kb. teljesen újra lett írva (mikor rá küldtem a szójegyzékemet semmit sem ismert fel) és nem tudom, hogy mennyire lenne kompatibilis a frissített született vadász a régi fagyhalállal. Ráadásul az új fagyhalál kompatibilitási fájlja be van építve a született vadászba. De ha áldásodat adod rá, akkor megcsinálom.Kull írta:Prttp
Úgy látom, hogy a Született vadász is frissítésre szorul de nem tudom. A mostani az a version 1.5. Sőt, most néztem a patcheket és ugye ott van többek között CACO pach is, szóval ez egy újabb verzió. Na és most jöttem rá, hogy ezt a CACO patchet fogja frissíteni a CACO készítője ha eljut odáig.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
CACO Patchet ma frissítették version 1.2.1-re
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Na igen, én úgy hiszem, hogy egyáltalán nem lenne jó pontosan azért, mert be van építve az új fagyhalál kompatibilitási fájlja a született vadászba Szerintem ki van zárva, hogy működjön ezért vedd úgy, hogy nem szóltam semmit de azért köszi!Prttp írta:Frissíthetem. Csak abban nem vagyok biztos, hogy működni fog-e a régi fagyhalállal. Az új fagyhalál kb. teljesen újra lett írva (mikor rá küldtem a szójegyzékemet semmit sem ismert fel) és nem tudom, hogy mennyire lenne kompatibilis a frissített született vadász a régi fagyhalállal. Ráadásul az új fagyhalál kompatibilitási fájlja be van építve a született vadászba. De ha áldásodat adod rá, akkor megcsinálom.Kull írta:Prttp
Úgy látom, hogy a Született vadász is frissítésre szorul de nem tudom. A mostani az a version 1.5. Sőt, most néztem a patcheket és ugye ott van többek között CACO pach is, szóval ez egy újabb verzió. Na és most jöttem rá, hogy ezt a CACO patchet fogja frissíteni a CACO készítője ha eljut odáig.
Igen csak hogy ettől még a kellNekem nem fog jól működni és stb.stb.stb.,mert magát a fő plugint kell majd frissíteni.Enigma írta:CACO Patchet ma frissítették version 1.2.1-re
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Kull, a Hunterborn elvileg már nem kell, legalábbis a CACO oldalán lévő patchek changelog-jában azt írja. Az Immersive creatures-ből szinte mindegyik ugyanaz, a CACO oldalán lévő szét lett bontva sima illetve DLC-vel együtti patchre, ez utóbbi a legbővebb.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
És ez: Patch for Alex9ndre's Vigor - Combat and Injuries Version 3.6 a More Patches for CACO oldaláról van benne a CACO Patchekben? Mert akkor frissítenem kell a Vigort??Deathskull írta:Kull, a Hunterborn elvileg már nem kell, legalábbis a CACO oldalán lévő patchek changelog-jában azt írja. Az Immersive creatures-ből szinte mindegyik ugyanaz, a CACO oldalán lévő szét lett bontva sima illetve DLC-vel együtti patchre, ez utóbbi a legbővebb.
szerk. Az új HB-al az a baj, hogy már csak az új Fagyhalállal megy (szerintem biztos, sőt), viszont a frissített CACO meg az új HB-hoz van igazítva és ezzel a kör bezárult
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Nincs benne, de a feltöltési dátumokból ítélve ez a legfrissebb, szóval szerintem ezt kellene mellétenni, a másik kettő helyett.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
De az általad mellékelt patchekben van egy teljesen ugyan ilyen Vigor patch, fmod(0 Assets, 1 Regular, 2 Campfire) meg minden, csak a verzió számát nem tudni.Deathskull írta:Nincs benne, de a feltöltési dátumokból ítélve ez a legfrissebb, szóval szerintem ezt kellene mellétenni, a másik kettő helyett.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Úgy tűnik, hogy ez a More Patches for CACO-ról van (a fomod/info.xml-ből ítélve), 1.57-es, a 3.5-ös Vigorhoz és az 1.2-es CACO-hoz van. Ezt most frissítették, így már a 3.6-oshoz jó.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az 1.2-es CACO alatt az újat érted vagyis nem az 1.1.2-t? Mert akkor ezek szerint a régi (amit eddig használtam) CACO-hoz nem passzol ez az új Vigor patch. Ezzel megint az a bajom, hogy ha feltenném az új CACO-t, akkor sok mindennel baj lesz pl. a kellNekem moddal.Deathskull írta:Úgy tűnik, hogy ez a More Patches for CACO-ról van (a fomod/info.xml-ből ítélve), 1.57-es, a 3.5-ös Vigorhoz és az 1.2-es CACO-hoz van. Ezt most frissítették, így már a 3.6-oshoz jó.
szer.: Persze, nyilván az újra gondoltál, mivel a Vigor patch pár napra az új CACO után jött ki..
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Pedig a kellNekem modhoz is tettem be patchet, az extra mappában van, van belőle kétféle, az egyik kellNekem+Veszélyes betegségekhez, a másikhoz pedig a Holdfény történetek is hozzá van csapva.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Igen, de ezt: Bug section/iNeed not recognising certain foods after 1.2 update - olvastad? Mai hír.Deathskull írta:Pedig a kellNekem modhoz is tettem be patchet, az extra mappában van, van belőle kétféle, az egyik kellNekem+Veszélyes betegségekhez, a másikhoz pedig a Holdfény történetek is hozzá van csapva.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Azt írják, az alap iNeed-del alapból kompatibilis(nek kellene lennie). Ezek szerint biztos lesz egy frissített patch a napokban.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Hát jó, akkor várni kell.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Segítség kellene, feltettem az atlas mapmarker MCM verzióját, de nem jelenik meg az MCM-ben, kell még valami hozz? Lefordította valaki, mert ha nem akkor azt bevállalom?
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Erély - Küzdelem és sebesülések-72180-3-6-ra frissítve
Deathskull
Magamnak frissítettem a CACO-Vigor patchet, ami a 3.6-hoz van a te általad mellékelt alapján és bizony ez fontosnak látszik, sok a változás a Vigorban. Érdemes lenne frissítened, majd (CACO Patchekben van, külön becsomagolva gondolom az fomod miatt).
Szerinted maradjon a Hunterborn patch, abból kifolyólag, hogy NEM az új HB-t használom(mivel nem műkszik a régi Fagyahalállal) és eddig nekem nem volt gondom?
Deathskull
Magamnak frissítettem a CACO-Vigor patchet, ami a 3.6-hoz van a te általad mellékelt alapján és bizony ez fontosnak látszik, sok a változás a Vigorban. Érdemes lenne frissítened, majd (CACO Patchekben van, külön becsomagolva gondolom az fomod miatt).
Szerinted maradjon a Hunterborn patch, abból kifolyólag, hogy NEM az új HB-t használom(mivel nem műkszik a régi Fagyahalállal) és eddig nekem nem volt gondom?
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Frissítettem azt is, meg a CACO oldalról való patcheket. Ignussen, kell az eredeti is, amit az MCM-essel felül kell írni.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Tehát attól félek, hogy a HB patch nélkül gond lesz de nem tudom, mert lehet, hogy az új 1.2 már eleve kompatibilis vele, mármint a régebbi HB-al is. Amit írtál, hogy olvastad a patchek changelog-ban, abból nem derül ki hogy a régivel is vagy csak az új verzóval jó.Deathskull írta:Frissítettem azt is, meg a CACO oldalról való patcheket. Ignussen, kell az eredeti is, amit az MCM-essel felül kell írni.
Sőt, nem tudom honnan vetted a HB patch-et de gondolom a HB oldaláról és az 1.5-ös verzió sem mai gyerek (március 13.). Ebből arra következtetek, hogy ami eddig bent volt HB patch, az már eleve az új HB modhoz készült. Szóval nem tudom, kell-e vagy nem kell.
Oké, meg van a válasz, CHANGELOG V1.12: - removed CACO_Hunterborn_Patch.esp patch. This is no longer needed with the latest version of Hunterborn. Tehát kell, szerintem érdemes lenne visszatenned, mert az új Frostfall nincs honosítva és ezért a Született vadász modot sem érdemes frissíteni, viszont így szükséges a patch!
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
A HB patchet a CACO oldaláról vettem, viszont sajnos az már nincs meg.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
https://drive.google.com/file/d/0Bz664n ... sp=sharing feltöltöttem. Továbbá jobban utánajártam és szerintem nincs is baja a CACOnak a kellNekem moddal, mert aki a hibát jelezte az a CWI(Immersive College of Winterhold) moddal hozta összefüggésbe de most megnézem én magam, hogy mit tud az 1.2Deathskull írta:A HB patchet a CACO oldaláról vettem, viszont sajnos az már nincs meg.
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Egy olyan problémám lenne, hogy néhány mod esetében a főkönyvtárukban (ahol van a meshes, textures, scripts stb...) szerepel egy DialogueViews nevű mappa is, ami xml fájlokban nagy valószínűséggel párbeszéd szövegeket tartalmaz. Na a nagy kérdés az lenne, hogy szerintetek ezeket is használhatja egy beépülő vagy nem kell lefordítani? Az egyik ilyen kérdéses mod a Magányvára arénája. Csak most este vettem észre, mikor nézegettem a könyvtárszerkezetét.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
A Creation Kit weboldala szerint ez csak egy segéd fájl, átláthatóbbak a párbeszédek, azok szerkezete, de semmilyen hatása nincs a játékra, ha nem fordítod le (pontosabban ezeket már lefordítottad az esp-ben, a DIAL/INFO csoportban).
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy a fegyverek és páncélok, a varázslatok félig angol nyelvűek lettek Például, Vaskard of Inferno. Érdekes a modpack készítésekor is előjött ez de az utolsó nekifutásra pont jó lett. Nincs angol nyelvű plugin, ez biztos, a merge és a bash patchekre gyanakszok, hogy egyszer így-egyszer meg úgy(mintha nem mindig "tudnák", hogy az alapjáték honosítva van) de nem tudom, nem értem. Minden mod honosítva van.
szerk.: A leírások viszont mindig, kivétel nélkül magyarok.
szerk.: A leírások viszont mindig, kivétel nélkül magyarok.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Én a Wintermystre tippelnék (bár azt lefordítottam, így a patchelésnél is magyar lenne, csak kissé magyartalanul, mint a Perkus Maximusban is), vagy valami hasonló modra, amelyik az eredeti fegyverekre/páncélokra teszi rá a bűvöléseket. A Bashed/Merged patchbe nézz bele, ha ott így jelenik meg (illetve a játékon belül is megnézheted, ha a konzolt előhívva rákattintasz), akkor az ID első két tagjából kiderül, melyik mod a ludas (csak meg kell keresned ezt a hexában kijelzett értéket a MO-ben a jobb oldali panel második oszlopában).
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszi, ez érdekes....csak a Magávalragadó fegyverek/vértek mod van fenn de amit mondtál, az alapján az Apokalipszis varázslatkötegre gondolok. Fogalmam nincs, hogy csinál-e ilyet de a menüje annak, angol, mert nem igen lehet lefordítani ugyanis az esp-ből veszi a szövegeket és karakterlimites, lehet másban is "rosszalkodik". Prttp egyszer már megszenvedett vele, egy régebbi verziójával de nem tudom. Az ASIS, a DSR, a Merge, a Bash patch tiszta.Deathskull írta:Én a Wintermystre tippelnék (bár azt lefordítottam, így a patchelésnél is magyar lenne, csak kissé magyartalanul, mint a Perkus Maximusban is), vagy valami hasonló modra, amelyik az eredeti fegyverekre/páncélokra teszi rá a bűvöléseket. A Bashed/Merged patchbe nézz bele, ha ott így jelenik meg (illetve a játékon belül is megnézheted, ha a konzolt előhívva rákattintasz), akkor az ID első két tagjából kiderül, melyik mod a ludas (csak meg kell keresned ezt a hexában kijelzett értéket a MO-ben a jobb oldali panel második oszlopában).
Aztán ha teszem azt, megvan a ludas akkor mi a teendő, mi az amiben(fájl) ez a félig ilyen-olyan szövegek tárolódnak? Mert ha az Apokalipszis(Apokalipszis tárgyak hozzáadva a világhoz) csinálja és az esp-ből mazsolázza ki illetve teszi rá a bűvöléseket a cuccokra, akkor nekem lőttek Ja és azt megint csak meg kell ismételnem, hogy bizonyos Kull modpack-patchelés-új játék-tesztelés után, ugyan az a cucc, sőt elvileg minden magyar volt.?
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Üdv!
Deathskull
Köszönöm a választ, így már érthető, hogy mire vannak azok a fájlok.
Kull
Meg kell nézni az összes patcher fájl nyelvi xml forrásait. A wintermyst nem okozhatja előbb néztem bele és full magyar azzal a kivétellel, hogy nem ékezetesek a magyar szavak. Az apokalipszisből pedig még mindig elérhető egy régebbi magyar verzió, amiben az MKM magyar. Még a főoldalon le is írtam az apokalipszishez egy újabb módszert, amire sajnos csak a 4-5 óra szenvedés után jöttem rá , idézem:
.esp-quest - legritkább Tes5Edit-tel nyisd meg a fájlt és válaszd ki a quest lenyíló részt az MCM szövegeihez való hozzáféréshez
De nem hiném, hogy az okozhatja sokkal inkább egy patcher. A wintermyst szövege például itt található: Wintermyst\SkyProc Patchers\EnaiSiaion_WintermystPatcher\PMxml mappa és Languages.xml. A többinek is hasonló a felépítése.
Deathskull
Köszönöm a választ, így már érthető, hogy mire vannak azok a fájlok.
Kull
Meg kell nézni az összes patcher fájl nyelvi xml forrásait. A wintermyst nem okozhatja előbb néztem bele és full magyar azzal a kivétellel, hogy nem ékezetesek a magyar szavak. Az apokalipszisből pedig még mindig elérhető egy régebbi magyar verzió, amiben az MKM magyar. Még a főoldalon le is írtam az apokalipszishez egy újabb módszert, amire sajnos csak a 4-5 óra szenvedés után jöttem rá , idézem:
.esp-quest - legritkább Tes5Edit-tel nyisd meg a fájlt és válaszd ki a quest lenyíló részt az MCM szövegeihez való hozzáféréshez
De nem hiném, hogy az okozhatja sokkal inkább egy patcher. A wintermyst szövege például itt található: Wintermyst\SkyProc Patchers\EnaiSiaion_WintermystPatcher\PMxml mappa és Languages.xml. A többinek is hasonló a felépítése.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Váóó, ez szép, ott gondolom a stringek a MKM szövegei, amit csak így át lehetne írni, mert kipróbálni nem merem.?
Mindegy, a baj az, hogy csak ASIS és DSR Patch van, semmi más de ott nem látok hibát és ezeknél nincs sehol semmilyen Languages.xml.
Mindegy, a baj az, hogy csak ASIS és DSR Patch van, semmi más de ott nem látok hibát és ezeknél nincs sehol semmilyen Languages.xml.
- paracletos
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2015. nov. 20., pén. 21:18
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok!
Amik még nem kerültek be a Pluginok közé.. (pl. Javítások/Fegyverek és Páncélok javítása)
Ezeknél azért van megadva a Nexus kódja, mert kell az eredeti is hozzájuk? Vagy csak mint forrás van feltüntetve?
Méretében szinte megegyeznek az angol verzióval, ezért elbizonytalanodtam, hogy ezek teljes fordítások és nem kell az eredeti mellé.
A Pluginoknál nem volt ilyen gond, oda volt írva a többségéhez, hogy teljes beépülő vagy kell az eredeti is.
A másik (ha már írok) de ez most mellékes. Olvasom, hogy "A modválasztáshoz néhány összehasonlítás:
Perkus Maximus vagy Ordinator: Ordinator, mert kevesebb hibát tartalmaz és főleg akkor ajánlott az előzőhöz képest ha már sok modod van."
Én alapvetően olyan modokat rakok fel, amik nem okoznak bonyodalmat.
Pl. egy PerMa-t nem szívesen tennék fel. Ez az Ordinator ez jó választás lehet?
Amik még nem kerültek be a Pluginok közé.. (pl. Javítások/Fegyverek és Páncélok javítása)
Ezeknél azért van megadva a Nexus kódja, mert kell az eredeti is hozzájuk? Vagy csak mint forrás van feltüntetve?
Méretében szinte megegyeznek az angol verzióval, ezért elbizonytalanodtam, hogy ezek teljes fordítások és nem kell az eredeti mellé.
A Pluginoknál nem volt ilyen gond, oda volt írva a többségéhez, hogy teljes beépülő vagy kell az eredeti is.
A másik (ha már írok) de ez most mellékes. Olvasom, hogy "A modválasztáshoz néhány összehasonlítás:
Perkus Maximus vagy Ordinator: Ordinator, mert kevesebb hibát tartalmaz és főleg akkor ajánlott az előzőhöz képest ha már sok modod van."
Én alapvetően olyan modokat rakok fel, amik nem okoznak bonyodalmat.
Pl. egy PerMa-t nem szívesen tennék fel. Ez az Ordinator ez jó választás lehet?
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Paracletos
Igen mindegyik mod a teljes beépülő (Talán a Darkend - Sötétvég nem), de azokhoz úgyis oda van írva, hogy töltsd le az eredetit. A fordítások leginkább ebbe a témába kerülnek fel, mert gyorsabban lehet frissíteni a linkeket és talán könnyebb a kategorizálásuk is. A NexusID azért kell, hogy tudja a felhasználó mely mod lett lefordítva. Régebben nexus linkek voltak kirakva, de mivel van az az 50-es link limit hozzászólásonként, ezért a linkek inkább a magyarításoknak vannak fenntartva és nem az eredeti angol nexusos oldalnak.
Az Ordinator stabilabb a PerMa-nál, ezért igen, érdemesebb azt használni. Ráadásul a PerMa fordítását már nem frissítem, mert teljesen áttértünk az Ordinatorra (Deathskull folyamatosan frissíti és naprakészen tartja a patcheket is).
Igen mindegyik mod a teljes beépülő (Talán a Darkend - Sötétvég nem), de azokhoz úgyis oda van írva, hogy töltsd le az eredetit. A fordítások leginkább ebbe a témába kerülnek fel, mert gyorsabban lehet frissíteni a linkeket és talán könnyebb a kategorizálásuk is. A NexusID azért kell, hogy tudja a felhasználó mely mod lett lefordítva. Régebben nexus linkek voltak kirakva, de mivel van az az 50-es link limit hozzászólásonként, ezért a linkek inkább a magyarításoknak vannak fenntartva és nem az eredeti angol nexusos oldalnak.
Az Ordinator stabilabb a PerMa-nál, ezért igen, érdemesebb azt használni. Ráadásul a PerMa fordítását már nem frissítem, mert teljesen áttértünk az Ordinatorra (Deathskull folyamatosan frissíti és naprakészen tartja a patcheket is).
- paracletos
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2015. nov. 20., pén. 21:18
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Nagyon szépen köszönöm!
Kb. 5-6 gigányi mod-ot szedtem össze. A nagy része a Te (Ti) munkátok!
Az Ordinator telepítése egyedül amitől kicsit félek de igyekszem ügyeskedni.
Kb. 5-6 gigányi mod-ot szedtem össze. A nagy része a Te (Ti) munkátok!
Az Ordinator telepítése egyedül amitől kicsit félek de igyekszem ügyeskedni.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Deathskull
Nagyon szépen és jól muzsikál a CACO, nem is értem mi volt a bajuk. A kellNekem az összes felsorolt ételt, italt("bug section") felismeri ha nem, akkor megkérdezi és normálisan beáll a jóllakottság is. Gondolom a CWI belepiszkál némely élelembe de mindegy, ezt én nem fogom megtapasztalni.
Nagyon szépen és jól muzsikál a CACO, nem is értem mi volt a bajuk. A kellNekem az összes felsorolt ételt, italt("bug section") felismeri ha nem, akkor megkérdezi és normálisan beáll a jóllakottság is. Gondolom a CWI belepiszkál némely élelembe de mindegy, ezt én nem fogom megtapasztalni.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az ID első két tagja a félig angol-félig magyar tárgyaknál a következő: FF Keresem.....basszus ..ilyen nekem nincs is Utánaolvastam: FF Dynamically allocated IDs use this. Since they depend on a specific playthrough, they should not be documented - they will be different for other players. Szóval, akkor végül is hol vannak eldugva ezek a tárgyak, amik félig angolul jelennek meg, én nem értem, nincs angol plugin telepítveDeathskull írta:Én a Wintermystre tippelnék (bár azt lefordítottam, így a patchelésnél is magyar lenne, csak kissé magyartalanul, mint a Perkus Maximusban is), vagy valami hasonló modra, amelyik az eredeti fegyverekre/páncélokra teszi rá a bűvöléseket. A Bashed/Merged patchbe nézz bele, ha ott így jelenik meg (illetve a játékon belül is megnézheted, ha a konzolt előhívva rákattintasz), akkor az ID első két tagjából kiderül, melyik mod a ludas (csak meg kell keresned ezt a hexában kijelzett értéket a MO-ben a jobb oldali panel második oszlopában).
Más: Első hiba a CACO modban, van 3 db főtt kecske, egyet megeszek, visszalépek és 2 db főtt marhahús lett belőle De ez kit érdekel, teljesen ugyan azzal a hatással bír
Utóvégre nem baj, hogy félig angol azoknak a tárgyaknak a neve, mert a leírásuk minden esetben magyar csak nem szép.
Azt még tudom, hogy a kellNekem modnak van egy olyan beállítása, hogy 'értékes tárgyak' és ettől elvileg bizonyos cuccok lopottak lesznek ha nem a hordódba rakják vagy meg nem veszed. De ez be sincs kapcsolva és szerintem a fegyverekre nem vonatkozik, viszont az egy bug, hogy kizsebelem a Draugr(hullát)ot és lopottnak jelzi a tárgyat de méé?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Mert ő nem halott-halott, hanem élő-halott. Egy élő-halottnak is vannak jogai
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Kull, használsz olyan modot, ami a bűvöléseket rápakolja azokra a tárgyakra, amelyeken eredetileg nincs (pl.: Lootification)? Ez a kard illetve, ez a bűvölés létezik a játékban, de a kettő együtt nem. Belenéztem a Wintermystbe, de ott villámrobbanás néven van.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Loot ezt használom amiben a követők és más njk-ek azonnal kizsebelik a hullákat, azt élből akiket ők győznek le, na de hogy rápakolja e a bűvöléseket, azt nem tudom.Deathskull írta:Kull, használsz olyan modot, ami a bűvöléseket rápakolja azokra a tárgyakra, amelyeken eredetileg nincs (pl.: Lootification)? Ez a kard illetve, ez a bűvölés létezik a játékban, de a kettő együtt nem. Belenéztem a Wintermystbe, de ott villámrobbanás néven van.
Az összes modot, amit használok azt látnod kellett amikor letöltötted a modpack-ot, azóta csak kevesebb van.
Várjunk csak....ebben a modban eredetileg nincsenek bűvölt tárgyak és pediglen részletesen beállítható még az ereklyék törhetősége is. Bár nem tudom, hogy ez számít é. De az biztos, hogy minden telepített moddal kapcsolatba lép és automatikusan konfigurálja a dolgokat a kompatibilitás miatt. Az Élj másik életet (Alternate start+a kiegészítője) is gyanus de szerintem ezek a bűvölések az alap Skyrim tartozékai, mármint amiket rárak a nem tudjuk ki
Off Topic
Hihetetlen, hogy a Vadásznak sz. és a CACO milyen cuccokat adnak
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Igen, ez lesz az, a szkriptek között az _edquestscript EDID alatt ott vannak a bűvölések lefordítatlanul. Ha meg "belepiszkálunk" (lefordítjuk), akkor nem biztos, hogy működni fog, ha igen, akkor is furcsán fognak kinézni a bűvölések, mert nem a magyar helyesírás szerint lesz (jelző a jelzett szó előtt).
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Igen, itt a ludas Köszönöm a fáradozásodat, lefordítom csak furi lesz de működni fog! Pl. Vadászíj tél jóezDeathskull írta:Igen, ez lesz az, a szkriptek között az _edquestscript EDID alatt ott vannak a bűvölések lefordítatlanul. Ha meg "belepiszkálunk" (lefordítjuk), akkor nem biztos, hogy működni fog, ha igen, akkor is furcsán fognak kinézni a bűvölések, mert nem a magyar helyesírás szerint lesz (jelző a jelzett szó előtt).
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
A modok felismerése után hoz létre valamilyen fájlt (mint a Wintermyst vagy a Perkus Maximus), amit át lehetne írni?