Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ordinator fordítása frissítve 7.12-re, a CACO patchekkel együtt.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000-3-84-re frissítve.
► Show Spoiler
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

ignussen írta:Egy régi fordítás újradolgozása

Become Jarl Of Ivarstead v1.3
Légy Ivarfalva hercege

Leírás:
- Egy hosszabb küldetéssorozatot követően Ivarfalva hercege lehetsz, aztán vezetheted néped életét.
- Több új helyszín, egy hatalmas kastély, új épületek, kereskedők, bánya, melyek mind pénzt hoznak, adózás, bűnözés, uralkodás.
- Sok-sok pénz forog itt kockán. Mivel elég sűrű a játék, inkább akkor ajánlom, ha befejezed az össze alapküldetés.
Ekkor már talán rendelkezel megfelelő tőkével is. De nincs semmiféle ilyen megkötés. Rád van bízva minden.
- A honosítás tartalmazza az alapfájl, egy kisebb textura minőségű mód fordítását (ezek közül csak az egyiket tedd fel!)
- Ha netán gondjaid vannak a hanggal (hangos), akkor másold fel a 01 Become Jarl Of Ivarstead low volume' mappát.
- Ivarfalva lányai: négy NJK leányzót ad a játékhoz, kik a követőid is lehetnek. Mindegyik egyedi textúrájú.

Kritérium:
nincs

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus ID: 51633
Úgy vettem észre, hogy ez Magányvárába is szónokot, meg egyéb karaktereket is elhelyez az egész játékban, amelyeket a telepítés előtt sosem láttam! :D Bűnözésről és az uralkodásról kicsit bővebben mondd valaki valamit? :)
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

raimhol írta: Úgy vettem észre, hogy ez Magányvárába is szónokot, meg egyéb karaktereket is elhelyez az egész játékban, amelyeket a telepítés előtt sosem láttam! :D Bűnözésről és az uralkodásról kicsit bővebben mondd valaki valamit? :)
A szónok a jelentéktelen NJK-k kiegészítő része :) Mint sok más plusz NJK, főleg a nagyvárosokban. pl: Követek tanoncok, gyerekek, növendékek, nemesek, stb... Ráadásul egy csomó plusz párbeszéddel.

A másodikról így, nehogy valakinek szúrja a szemét :)
► Show Spoiler
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

ignussen írta:
raimhol írta: Úgy vettem észre, hogy ez Magányvárába is szónokot, meg egyéb karaktereket is elhelyez az egész játékban, amelyeket a telepítés előtt sosem láttam! :D Bűnözésről és az uralkodásról kicsit bővebben mondd valaki valamit? :)
A szónok a jelentéktelen NJK-k kiegészítő része :) Mint sok más plusz NJK, főleg a nagyvárosokban. pl: Követek tanoncok, gyerekek, növendékek, nemesek, stb... Ráadásul egy csomó plusz párbeszéddel.

A másodikról így, nehogy valakinek szúrja a szemét :)
► Show Spoiler
AHhhh ez nagyon királyul hangzik!!! :D
Turmix
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2016. márc. 16., szer. 23:57

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Turmix »

Letöröltem a régi SkyUI.-t (5.0)és felraktam az 5.1 est utána feltettem az Atlast és a térképnél is meg a mágia menü megnyitásánál is az alábbi üzenetet kapom.
Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném.
Az MCM menüben az Atlas nekem nem látszik pedig erőltettem is az MCM menü frissítését

SKYUI hibakód 6
Menü állomány verzió eltérés map.swf.
Szükséges verzió: 5.1
Észlelet verzió: 4.1

SKYUI hibakód 6
Menü állomány verzió eltérés: magicmenü.swf.
Szükséges verzió: 5.1
Észlelet verzió: 5.0
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Turmix írta:Letöröltem a régi SkyUI.-t (5.0)és felraktam az 5.1 est utána feltettem az Atlast és a térképnél is meg a mágia menü megnyitásánál is az alábbi üzenetet kapom.
Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném.
Az MCM menüben az Atlas nekem nem látszik pedig erőltettem is az MCM menü frissítését

SKYUI hibakód 6
Menü állomány verzió eltérés map.swf.
Szükséges verzió: 5.1
Észlelet verzió: 4.1

SKYUI hibakód 6
Menü állomány verzió eltérés: magicmenü.swf.
Szükséges verzió: 5.1
Észlelet verzió: 5.0
A SkyUI leírásából:
Megjegyzés: Mivel sehogy sem sikerült elkerülni a mágia menü fordításakor jelentkező összeomlást, az 5.0 verzió - látszólag jól működő - változatát raktam ide is. Ezért viszont hibaüzenetet küld a SkyUI minden alkalommal, amikor megnyitod a mágia menüt, hacsak ki nem kapcsolod a Mod Konfiguráció Menüben.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Az Atlas térképjelölő probléma is hasonlóan hárítható el. Kapcsold ki annak az ellenőrzését is a SKYUI-ban.
Turmix
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2016. márc. 16., szer. 23:57

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Turmix »

Köszönöm a gyors választ megvallom őszintén (nem szép dolog tudom) nem olvastam el mi van a SkyUI leírásában gondoltam csak az van benne mennyivel tud többet mint az előző.
Elölről kezdtem a játékot felraktam pár új modot azok kérték az 5.1.-es SkyUI.-t siettem hogy minél előbb kezdhessek, most kicsit szégyellem magam nem kellett volna kapkodni.
eXpeke

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: eXpeke »

Sziasztok! Valaki nem tudja hogy a Dynamic Loot modot hol lehetne letölteni? A nexusról törőlték sajna.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A Reddit Modpiracy részlegébe az ilyeneket fel szokták tenni, meg is találtam. Nem tudom, melyik verzió volt fent legutoljára, de a 3.2.0 verzió elérhető: Dynamic Loot v3.2.0.
Azért törölte a készítője, mert elavult, helyette próbáld ki a More Interesting Loot for Skyrim vagy a Xtended Loot modot.
eXpeke

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: eXpeke »

Köszi szépen, most már minden fasza :)
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Nagy a csend mopakk fronton. Az öreg veteránok, mint jómagam is; szeretjük ezt az időszakot de...

Elképesztő mi mindenre képes még mindig a motor...és ez a sok magyarítás és segédlet...le a kalappal emberek. Ez mán döfi.

Királyom majd indexképnek valót mellékelj ha kérhetem! ;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az Ordinator fejlesztése nagyjából a végére ért, legalábbis a készítője szerint, így már csak egy két igazítás, finomítás lesz rajta, de nem lesz új szerzemény hozzáadva vagy eltávolítva. Így mint végső verzió belekerülhet a modpackba, ha módosít is rajta valamit, azt szimplán ki lehet cserélni. A 7.16-os már le van fordítva, de még nem teszem fel, mert a CACO patch még nem frissült (az a jövő hétre várható).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Az a baj, hogy soha nem fogom megosztani a mod pack-ot ha mindig a frissítésekre hagyatkozom, mert egy-két hetente mindig csinálnak valamivel valamit. Időnként ha van értelme, akkor frissíteni fogom egy Vilja vagy más egyéb nagy ágyú miatt és akkor a meghatározó alapköveket is felhúzum az aktuális szintre. Ekkor újra patchelem majd az egész kupacot is, mert nem mindegy mit-mivel, mivel meg nem. Menet közben, a sok összefüggés és patch miatt, a modok frissítése nem biztonságos és nem garantálható a stabilitás. Most hozza a szintet, ami benne van az szépen működik és már az utolsó utáni perc is eltelt ;)
Két napja átadtam a Kull Mod Pack 2-t feltöltésre, az én jelenlegi paraszt netemmel ez nem volt lehetséges. Azt ígérték, hogy hétvégén feltöltik ha tudják és akkor küldöm.. Apropó huszár, milyen indexképnek valóra gondolsz, hová?

szer.: OFF/ Szinte sorsszerűnek éreztem, hogy a végén keményen meghúztam, beleértve a honosításokat is. A telepítő videó összevágásakor nem egyszer elaludtam :) Annyi melóm lett hirtelen, hogy szinte nincs is időm másra. Pedig nem szeretem ha a munka a szórakozás rovására megy de kell a coin. Ezek időszakok, amik váltakoznak mindenkinél van ilyen és jelenleg ennyire futotta de ez is volt a cél, mission completed.
Avatar
zozyk
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2016. márc. 28., hétf. 9:00

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: zozyk »

Wow,csodálatos hír így péntek reggelre... :)
Avatar
paracletos
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2015. nov. 20., pén. 21:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: paracletos »

Azta... hogy én mióta várom...
Mindenkinek szeretnék nagy-nagy köszönetet mondani akik segítették a fordításokat és persze Kull-nak, akinek életem végéig hálás leszek a PAckért!
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Egy YT-os indexképnek valóra gondoltam, de ha gondolod megbízok valakit aki ért hozzá; hogy készítsen egyet.
Ha nem haragszol, majd a SkyZ érzés kedvéért én még megtoldom a "halott az halott" móddal, persze úgy 200 játékóra után
Stabil gazdaság nélkül nem megy királyom...;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ja értem, neked van sajátod ha jól tudom, azt is odanyomhatod vagy fekete alapon egy fehér K betűt esetleg ;) 200 óra után már nem lehet lenyomni egy szerepjátékos szakit, arra esetleg egy online PvP Skyrim mod lenne alkalmas. 200 óra után, egy szűk járatokkal nehezített vámpírfészekben, egy kósza is jó esélyekkel túléli az éjszakát. Bár... bár érdekes, mert fogalmam nincs mik történhetnek, játszani, haladni nem volt lehetőségem. Elvileg, a módosítások szerint találkozhatsz 200. szinten levő, ellenséges alakulatokkal, akik birtokolják az Ordinator szerzeményeit és mindent amit te is megszerezhetsz de nekem soha nem volt alkalmam felfedezni ezeket a szinteket. Én biztos, hogy élből rámennék a boszorkánymesterek és bűbájosok praktikáira, aztán irány a Sárkányszülött küldetés, mielőtt még eldurvulnának a dolgok. Aztán ezek után a birtokomat már sárkányok vigyáznák 8-)
Igazából ha pl. csak neked készült volna a csomag, akkor beletettem volna a SoT-ot(Végzetes Találkozások) de végül kimaradt. Neked biztos tetszett volna de az ajánlott fokozaton, 15. szint után játszhatatlanul nehéz lett a Skyrim, még nekem is és gondoltam mi lesz így másokkal... Ezért hát más került a helyére. Egyébként csak maga a SoT+ez meg az, még nem is lenne húzós, viszont a mod pack-al együtt már más a helyzet. A halott az halott mod szerintem önsanyargatás lenne ezekkel a módosításokkal de hát.. Egyébként modokat elvenni vagy hozzáadni a mod pack-hoz nem szabad, mert instabillá válik a játék.(kivéve a csak mesh és textúra fájlok) Újra kellene készíteni a patcheket, amit komplikált lett volna elmagyarázni. Ezért tilos belepiszkálni az összeállításba, máskülönben a kidobálás nem kedvelt jelenségét kockáztatja az ember. A csalásokkal ugyan ez a helyzet, ezt csak azért mondom, mert sokan szoktak csalni, szerintem. Nálam van némi különbség a hardcore és a suicide squad nehézségi szint között de majd kiderül :D
szer.: Várható változtatások a következő verzióban: Sands of Time, Helgen Reborn, Claralux, Szófia és esetleg Vilja+a frissítések, mind ez persze csak alapos tesztelés után, mert némely modnak ezek közül, azért meg van a "sajátos természete". Túl sok mindent már amúgy sem bírna el a Skyrim és már most is véres a torka a motorjának de azért még bírja.

szerk.: Ja az egyik legjobbat kihagytam az Immersive Sounds - Compendium mod. A mostani új verziója hatalmas durranás, ez tipikusan a "más játékok is megirigyelhetik" kategória, viccen kívül. Érdemes lenne honosítani, mert eléggé beangolosítja a játékot és a kategoriájában egyedülálló, nincs honosítva hasonló.
Deathskull adatbankjával szerintem rutinmunka :D Na mindegy, egy kis baj azért van vele, hogy meglehetősen sokszor, sok embert kivág miatta a játék köztük engemet is. De fel a fejjel rájöttem a megoldásra, amit egy 2013-ban írt hozzászólásban találtam egy angol fórumon. Inkább most leírom a "titkot", mert el fogom felejteni:
Akinek nem inge az ne vegye magára. Tehát nagyon röviden a lényeg: Megfigyeltem, hogy nálam meghatározhatatlan időközönként kivágott a játék és mindig, csak és kizárólag, a Skyrim hangokkal kapcsolatos bsa fájlokba bukott bele a rendszer. Amióta kicsomagoltam ezeket a data mappába és aztán töröltem mindegyiket, azóta varázsütésre megszűnt ez a jelenség! Ezt a mod pack telepítő videójában meg is mutatom. Az Immersive Sounds - Compendium mod esetében is ez a teendő, ennyire egyszerű az egész. Technikailag a rengeteg fegyver, test, új ellenfelek és egyéb módosításoknak tudom be ezt a jelenséget, egy részt. Mindenesetre köze, az biztos van hozzá de a lényeg, hogy a probléma ezzel a módszerrel elhárítható. ;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull írta: Ja az egyik legjobbat kihagytam az Immersive Sounds - Compendium mod. A mostani új verziója hatalmas durranás, ez tipikusan a "más játékok is megirigyelhetik" kategória, viccen kívül. Érdemes lenne honosítani, mert eléggé beangolosítja a játékot és a kategoriájában egyedülálló, nincs honosítva hasonló.
Deathskull adatbankjával szerintem rutinmunka :D
Persze, betölti, amikor megnyitogatom az esp-ket, fel fogom tölteni a teljes csomagot. Ennek amúgy nincs bsa-ja, alapból ki van csomagolva.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Immersive Sounds Compendium (Magával ragadó hangok gyűjteménye) lefordítva:

Kijavítja, szebbé teszi a játék hangeffektusait (különböző felületen/talajon járva más és más hangeffektus, öltözettől függően, javított fegyver és mágia hangok, stb).

Kompatibilis a mellékelt patch fájl segítségével:
- Audio Overhaul Skyrim (nem igényelt fordítást)
- Balanced Magic (lefordítva)
- Complete Crafting Overhaul Remade (Mesterségek teljes átszabása) (lefordítva)
- Clothing and Clutter Fixes (Ruhák és egyéb tárgyak javítása) (lefordítva)
- Deadly Spell Impacts (nem igényelt fordítást)
- Empowered Magic (nincs lefordítva)
- Enhanced Blood (nem igényelt fordítást)
- Morrowind Soul Gems (lefordítva)
- Morrowloot Ultimate (lefordítva)
- Perkus Maximus (nincs lefordítva)
- Requiem (nincs lefordítva)
- SkyRe (nincs lefordítva)
- Weapons and Armor Fixes Remade (Fegyver és páncél javítások) (lefordítva)

Kompatibilis még:
- Sounds of Skyrim (Égkoszorú hangjai)
- Purity
- Climates of Tamriel

Letöltés:
Magyar: v2.0.1(teljes)
NexusID: 54387

Ordinator fordítása frissítve 7.16-ra, a CACO patchekkel együtt.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull, köszönet a honosításért!! Nos, nincs bsa fájlja az igaz de én úgy értettem, hogy az esp fájlokon kívül mindent be kell másolni a data mappába és ha már előtte a 'Skyrim - Sounds', 'Skyrim - Voices', Skyrim - VoicesExtra' bsa fájlok ki vannak csomagolva, akkor azokat felül fogja írni, elvileg.
OFF: Tegnap felment a mod pack de nem tudják letölteni, 3-4GB-nál megszakad a letöltés. A Google Drive-ra lett feltöltve kb. 14GB. Tudnátok esetleg segíteni, mi lehet a baj? Böngésző beállítás, maga a böngésző, vírusírtó or what? 'Ismeretlen hálózati hiba' ilyet is kiírogatott, nem egyszerű :)
csitechnikus
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2013. jan. 24., csüt. 18:47

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: csitechnikus »

Üdv! Egy linket lehetne kérni ahonnan letölthető az új modpack. Megpróbálnám én is.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Szerintem ezt is darabolni kellett volna, mint a másikat. Próbálják meg fájlletöltővel, ne a böngészőn keresztül (FlashGet, Jdownloader, ilyesmi), az ilyenek több szálon töltenek és folytatják, ha tudják. Az sem mindegy milyen böngészővel megy a letöltés, ironikus módon pont a Chrome-ról olvastam, hogy nem tudják letölteni, de Firefox-szal meg IE-vel sikerült :D.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszönöm, akkor megírom a fiúknak ha netán ezt itt nem olvasnák most! Zaglobának 13,6GB-nál állt meg utoljára :evil:
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Majd este megpróbálom még egyszer leszedni, de most sietek...;)
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Megoldódott nálam a letöltési gond úgy néz ki frissítés kellet a gépnek. legalább is nálam :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Atlas Map Markers Legendary Update (Atlas térképjelölők Legendás verzió frissítés) lefordítva:

Kizárólag az Atlas térképjelölők Legendás verziójához MKM felületet biztosít, amellyel könnyebben testreszabhatod a térképjelzőket és az iránytű beállításait, valamint az opcionális FISS segítségével el is mentheted őket, hogy egy új játék kezdése során nem kelljen az újrabeállítással vesződni. Ezekkel a fájlokkal egyszerűen felül kell írni az lefordított Atlas fájljait és már működik is.

Szükséges beépülők:
-SkyUI
-SKSE

Letöltés
Magyar v2.0 (teljes)
NexusID: 74045
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp
Most jobban megnéztem az első oldalt és arra jutottam, hogy kissé ledöbbentem :D Szóval csak azt akarom mondani, hogy elképesztő dolgok történhetnek ha egy kis maroknyi, jó magyar ember összeáll, gondolván itt a MorroHun csapatra is. Pont.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Van olyan aréna, ahol pl tudok harcokat generálni, ahol 1 VS 1 közdelmeket tudok nézni úgy, hogy random rak le ellenfelet?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ruhák és egyéb tárgyak javítása frissítve 1.7-re. Javította a kompatibilitást az egyéb modokból (pl.:OBIS) bekerült, köpenyt viselő NJK-kal (ezzel elvileg nem maradnak meztelenek).
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A Nem hivatalos javítás legendás verzió (Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch 3.0.3 - USLEEP) fordítása frissítve 3.0.3-ra.
Avatar
Alduin
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2016. márc. 14., hétf. 20:23
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Alduin »

Köszönöm a fordítást. ;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Erély - Küzdelem és sebesülések-72180-3-5-re frissítve, jó :)
► Show Spoiler
ASIS használata esetén: Kapcsold ki a "Sebzés határt" a MKM-ben és add hozzá ezt a sort "alePerkArmorASIS=1"az NPC Enchant Fix ini-hez.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kiterjesztett Városok és falvak (ETaC) mindkét verziójának fordítása frissítve v14.2.4-re
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Nincs esetleg olyan mód/beépülő, hogy meglehet ölni a Jarlokat a játékban, esetleg a városokat elfoglalni végeleges, éhogy én lehessek a jarl? :D Ivarfalva jarlja vagyok, ugye ez a beépülő megvan, de tök jó lenne, ha minden várost ellehetne foglalni valahogy! :D
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sziasztok! Ez elég komolynak tűnik, és új DLC nagyságú beépülő. Ajánlanám magyarításra!
https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/74950/?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Halljátok, ez nagyon komolynak tűnik! :D
https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/16374/?

Van esély, hogy esetleg lemagyarítja valaki?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Ezek olyan nagy és királynak tűnő beépülők, nem értem ilyesmit miért nem fordítotok, más helyett. Létezik amúgy olyan beépülő, hogy pl én válhatok a nagykirállyá, vagy más jarlokat megölhetek, esetleg más városban is jarl lehetek?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Csak királynak tűnik (szó szerint :D), de a letöltések száma nem nagyon igazolja, illetve nem tudni, mennyire bugmentesek. Létezik olyan, hogy valaki nagy királlyá váljon:Become High King of Skyrim, Become High King of Skyrim V2
Nem tudom mit értesz a más alatt, de én speciel gyakorlaton vagyok, aztán egy hónap múlva államvizsga, azért nem érek rá belekezdeni nagyobb fordításba.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Az alábbi kiegészítő frissítve:
NPCs Protected Redux - 53602 v2.01 - Védett NJK-k nagyjavítás - Új verzió
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

És ez a légy a nagykirály nincs esetleg lemagyarítva? :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Szeretném megkérni az urakat, hogy ezthttps://www.nexusmods.com/skyrim/mods/65013/? jó lenne ha valaki tudná frissíteni, mert most feltettem az új USLEEP-et és amint látom hozzá van igazítva! Köszönöm előre is!

szerk.: Már egy éve vonz a Dawn of Skyrim Collection(by Deathskull) és most ezt is szeretném beépíteni, meg aztán szerencsémre ez az egyik plugin a kevésből, ami teljesen kompatibilis a fentebbi moddal. ;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A Dawn of Skyrim (meg a JK's Skyrim is, bár abból van lite/super lite is) eléggé erőforrás zabáló, észrevehetően csökken az FPS a nagyvárosokban (főleg ha eddig sem volt túl magas). Az Immersive Citizens - AI Overhaul-on meg rajta vagyok, szinte csak az MCM-et kell lefordítani, a többi az adatbázisból (illetve Prtpp fordításából) betöltődött.
Egyébként látszik, mennyire nem játszok vele, most tűnt csak fel a Cowflop farm "félrefordítása", Pottyanó tehén tanyaháznak lett fordítva, de a cow flop az magyarul tehénlepényt jelent :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:A Dawn of Skyrim (meg a JK's Skyrim is, bár abból van lite/super lite is) eléggé erőforrás zabáló, észrevehetően csökken az FPS a nagyvárosokban (főleg ha eddig sem volt túl magas). Az Immersive Citizens - AI Overhaul-on meg rajta vagyok, szinte csak az MCM-et kell lefordítani, a többi az adatbázisból (illetve Prtpp fordításából) betöltődött.
Egyébként látszik, mennyire nem játszok vele, most tűnt csak fel a Cowflop farm "félrefordítása", Pottyanó tehén tanyaháznak lett fordítva, de a cow flop az magyarul tehénlepényt jelent :)
Nem mertem megkérdezni de ha azt mondod, hogy erőforrás zabáló akkor marad ami van, a többi emberre való tekintettel. Pedig nagyon bejövős, mert jó dolgokat ad hozzá és autentikus is.
Nagyon köszönöm az IC-t, mert alap, érdekes, eddig nem is volt semmilyen menüje kíváncsi leszek rá!
Ez a Pottyanó tehén, ez jó volt így estére, nagyot szakadtunk rajta :D
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszönöm, uram!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
Szerintem a fordításnál megsérült egy script vagy olyat is lefordítottál amit nem szabad(lakatos) vagy rossz a mod vagy nem tudom, mer amióta feltettem nem jön be a főmenüben a szöveg. Magyarul nem indul a Skyrim. A régit visszaraktam, akkor megy, tehát minden más egyéb kizárva.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Megint belefutottam abba a hibába, hogy lefordítottam az almenüket. Visszaállítottam azokat eredetire, nálam betöltődik (most már). Az ESP-ESM nem jelzi sajnos, hogy mit szabad, mit nem (általában a szkripteket mindig békén hagyom, kivéve, ha tudom, hogy az csak értesítő üzenet). Néhány modnál jött eddig csak elő, hogy nem szabad az MCM almenüket lefordítani.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Szóval akkor semmi olyan mód/beépülő nincs magyarul ami hasonló mint a légy Ivarfalva jarlja? :) Élvezném, ha minden királyságot háború útján, vagy bárhogy ellehetne foglalni! :D
Válasz küldése