Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Igazság szerint volt ez a vámpíros mód, nem jut eszembe a neve.De főleg ez a városok kibővítése ami érdekelne, régen ezt 1 perc alatt feltettem.És az a pár amit felszerettem volna tenni, de ment ment fel azt szeretném. És hogy esetleg a szekér játék elején ne bugoljon. Valamiért a fajt is angolul írja, de a DLC-k magyarok maradtak.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
OMG Az a baj, hogy a Skyrim moddingolás nem olyan, mint pl. a sex, letolod a gatyád aztán majd lesz valahogy Több száz óra próbálkozás és több száz óra teszt, olvasás és videónézegetés. Aztán évek múlva már azért fel tudsz tenni több modot is gond nélkül, persze vannak szakik is, akiknek könnyebben megy és gyorsabban tanulnak. A minimum középfokú angol, szintén nem hátrány de ha itt több témát az elejétől elolvasol, akkor nagy tudásra is szert tudsz tennirobi1984 írta:Azt se tudom mi az a loot, és hogy milyen patch amiről beszélsz.. azt hittem a módot tettem fel.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Angol minimális szint sincs meg!
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
The People of Skyrim - Ultimate edition - reloaded version v3.0 - Égkoszorú népe - Végső kiadás (Ignussen) ezt is letöltöttem, Nexus meg oylan 65%-nál megakasztja a telepítését... nem értem.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy feltettem a Hearthfire multiple adoptions modot, de nem tudok a rifteni árvaházból örökbe fogadni, csak az utcáról. Megöltem Kedves Grelodot, kész van az Elveszett ártatlanság küldetés, jött is egy levél a Dicsőség Árvaházból, Constance Michel-től, hogy egy meleg otthont keresnek a gyerekeknek, de a vele való beszélgetés megszakad, miután megmondom neki ki vagyok, nem kérdez rá, hogy hol lakok. Két gyerek már van a Szélváros udvarházban, de van egy teljesen berendezett ház 2 gyerekággyal Fehércsermelyben, , illetve van 2+2 gyerekágy a Tóranéző udvarházban.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Nincs ötletem.. valaki tud segíteni?robi1986 írta:The People of Skyrim - Ultimate edition - reloaded version v3.0 - Égkoszorú népe - Végső kiadás (Ignussen) ezt is letöltöttem, Nexus meg oylan 65%-nál megakasztja a telepítését... nem értem.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Elvileg a moddal kaptál egy varázslatot, ami meghatározza az otthonod helyét. -> ide fognak költözni majd. DE csak egyszerre egy helyen lehetsz.Deathskull írta:Nekem egy olyan problémám lenne, hogy feltettem a Hearthfire multiple adoptions modot, de nem tudok a rifteni árvaházból örökbe fogadni, csak az utcáról. Megöltem Kedves Grelodot, kész van az Elveszett ártatlanság küldetés, jött is egy levél a Dicsőség Árvaházból, Constance Michel-től, hogy egy meleg otthont keresnek a gyerekeknek, de a vele való beszélgetés megszakad, miután megmondom neki ki vagyok, nem kérdez rá, hogy hol lakok. Két gyerek már van a Szélváros udvarházban, de van egy teljesen berendezett ház 2 gyerekággyal Fehércsermelyben, , illetve van 2+2 gyerekágy a Tóranéző udvarházban.
Alapból csak két gyermeket tudsz örökbe fogadni, de ha van olyan házad, ahol nagyobb a gyerekszoba, (pl Elisium estate) ott már könnyedén el tudod őket helyezni a fenti varázslattal, mert ott akár hat fős szoba is lehet nekik. (Bless home, vagy mi)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Igen segítenék, de ez kicsit hosszabb ügy lenne, így rendezzük le ezt privát üzenetben...Roland5555 írta:Nincs ötletem.. valaki tud segíteni?robi1986 írta:The People of Skyrim - Ultimate edition - reloaded version v3.0 - Égkoszorú népe - Végső kiadás (Ignussen) ezt is letöltöttem, Nexus meg oylan 65%-nál megakasztja a telepítését... nem értem.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Igen, meg is van az a varázslat, de elvileg csak modok által hozzáadott otthonokhoz kell. Viszont elköltöztetni már nem tudom őket, mivel a házasság után nem szól hozzám az asszony, nem kérdezi meg, hol lakjunk, nem jön fel semmilyen párbeszéd, akárkinél próbálkozok.Szilas írta:Elvileg a moddal kaptál egy varázslatot, ami meghatározza az otthonod helyét. -> ide fognak költözni majd. DE csak egyszerre egy helyen lehetsz.Deathskull írta:Nekem egy olyan problémám lenne, hogy feltettem a Hearthfire multiple adoptions modot, de nem tudok a rifteni árvaházból örökbe fogadni, csak az utcáról. Megöltem Kedves Grelodot, kész van az Elveszett ártatlanság küldetés, jött is egy levél a Dicsőség Árvaházból, Constance Michel-től, hogy egy meleg otthont keresnek a gyerekeknek, de a vele való beszélgetés megszakad, miután megmondom neki ki vagyok, nem kérdez rá, hogy hol lakok. Két gyerek már van a Szélváros udvarházban, de van egy teljesen berendezett ház 2 gyerekággyal Fehércsermelyben, , illetve van 2+2 gyerekágy a Tóranéző udvarházban.
Alapból csak két gyermeket tudsz örökbe fogadni, de ha van olyan házad, ahol nagyobb a gyerekszoba, (pl Elisium estate) ott már könnyedén el tudod őket helyezni a fenti varázslattal, mert ott akár hat fős szoba is lehet nekik. (Bless home, vagy mi)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Én rögtön az Elisium est. modhoz használtam, de a Hearthfire vagy a többi városi háznál nem tudom, hogyan működik. Azt tudom, hogy alapból egyszerre csak egy aktív otthonod lehet, ott kell több ágynak lennie mint kettő.
Szerintem próbáld ki a fenti Elysium estate modot, elég szép házikó, legfeljebb nem "rendezed be". Ott van hat darab ágy, kijelölöd, hogy az az otthonod, utána a költözésnek is mennie kell. (ene)
Szerintem próbáld ki a fenti Elysium estate modot, elég szép házikó, legfeljebb nem "rendezed be". Ott van hat darab ágy, kijelölöd, hogy az az otthonod, utána a költözésnek is mennie kell. (ene)
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Egyszer régen sok kölköt befogadtunk, én ezt javaslom: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/27361/? ez egy gyönyörű védett völgy, igényes, szép építészetű, kinti és benti medencével, sok férőhellyel Jó, mondjuk azok az ernyők inkább a Nyár szigetekre valók de szép és éjjelente is hangulatos.Deathskull írta:
Igen, meg is van az a varázslat, de elvileg csak modok által hozzáadott otthonokhoz kell. Viszont elköltöztetni már nem tudom őket, mivel a házasság után nem szól hozzám az asszony, nem kérdezi meg, hol lakjunk, nem jön fel semmilyen párbeszéd, akárkinél próbálkozok.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Sziasztok!!
Hogy kell telepíteni a módok-at. 10/15 modot másoltam-be de a menü után kilép a játékból. Tudok egy jó telepítési leírást írni. (például: 1. Lépés, 2. Lépés, stb..)
A választ előre is köszönöm.
Hogy kell telepíteni a módok-at. 10/15 modot másoltam-be de a menü után kilép a játékból. Tudok egy jó telepítési leírást írni. (például: 1. Lépés, 2. Lépés, stb..)
A választ előre is köszönöm.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Hy! Tölts le nexus mod mangert nexus.com-ról, és az autómatikusan felteszi neked helyesen.Amúgy egy egy módot bonyolultabb telepíteni.. De az egyszerűbbeket csak bemásolod a data könyvtárba.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Nem Csinál semmit letölti de nem telepíti.raimhol írta:Hy! Tölts le nexus mod mangert nexus.com-ról, és az autómatikusan felteszi neked helyesen.Amúgy egy egy módot bonyolultabb telepíteni.. De az egyszerűbbeket csak bemásolod a data könyvtárba.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Mods fül, duplakatt a modon akkor majd telepíti.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Rákattintottam vagy 6-szor de nem csinál semmit vagy a progrmal van valami hiba vagy nem tudom.genndy írta:Mods fül, duplakatt a modon akkor majd telepíti.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Már nem szükséges meg van oldva köszi a segítséget.atlantis írta:Rákattintottam vagy 6-szor de nem csinál semmit vagy a progrmal van valami hiba vagy nem tudom.genndy írta:Mods fül, duplakatt a modon akkor majd telepíti.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Sziasztok!!
- Halálos Csonkítás Patch 1.2
- Halálos Csonkítás unp
- Halálos Csonkítás
Itt melyiket kell használni van belőle vagy három.
Van ez a Nock to Tip Perkus Maximus Patch
Új PatchusMaximus készítése szükséges hozzá, különben angol marad!! ez mi még linket sem adnak és mivel kel használni.
A választ előre is köszi.
- Halálos Csonkítás Patch 1.2
- Halálos Csonkítás unp
- Halálos Csonkítás
Itt melyiket kell használni van belőle vagy három.
Van ez a Nock to Tip Perkus Maximus Patch
Új PatchusMaximus készítése szükséges hozzá, különben angol marad!! ez mi még linket sem adnak és mivel kel használni.
A választ előre is köszi.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Miért nem a 'Kérdések a moddingolással kapcsolatban' témában írsz ilyeneket?atlantis írta:Sziasztok!
Miért nem látszanak.
Miért szemeteled össze ezt a témát a hülyeségeiddel, amikor ez a 'Skyrim Modok Honosításának Központja'?
Miért nem regisztrálsz az oldalra, ahogy azt mások is teszik?
Miért kiabálsz?
Miért gondolod te azt, hogy 3 darab képből, bárki is megtudja érteni a problémádat, 0 darab információból?
Miért nem tudod megerőltetni magadat és tanulsz meg legalább annyira magyarul írni, hogy kérdőjelet teszel a kérdő mondat végére ha már segítséget kérsz, vélhetően értelmes, magyar válaszra várva?
szerk.:Ja és miért csalsz Inkább elnézem ha valaki annyira szegény, hogy még egy leértékelt eredeti Skyrim-et sem tud kifizetni de 449837 arany? Nyilván mire ennyi aranyat összegyűjtöttél, rájöttél arra is, hogy miért vannak hibák a játékodban.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
atlantis írta:Sziasztok!
Miért nem látszanak.
Szia az angol verziós mód még meg van? Mert azt kellesz felül írnod majd arra kellesz majd a magyar legalábbis nekem meg oldotta mert nekem is voltak ilyen problematikáim
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Na úgy látszik nem lehet törölni. De a kérdésre probléma megoldva. Köszönöm.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Hello,elnézést ha rossz helyen teszem fel a kérdést,vagy már leírták valahol.A Heart of the Beast és a Moonlight Tales ütik egymást vagy használható a kettő együtt?
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Nem ütik, sőt, inkább kiegészítik egymást.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Igen, Deathskull jól mondja! Én a Heart of the Beast modból csak a sound fájlokat használtam, így ajánlották anno. Mindjárt végzek a legújabb verzióval és feltöltöm de... de több fajta Moonlight Tales mod is van. Én ezt fordítottam: Moonlight Tales - Werewolf and Werebear Essentials by Brevi - Al99 - NsJones
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Sziasztok!
Korábban már játszottam a teljes verzióval, magyarul, modokkal, de egy ponttól a SkyUI egy része angol lett (semmit nem változtattam). A magyarítás lefuttatása 1-2x megoldotta, aztán már attól sem változott. Kerestem újabb SkyUI-t (5.1), feltettem, attól fogva már el sem indult ( pontosabban odáig nem jutott el, hogy játék folytatása, betöltés, stb kérdések).
Próbáltam betöltési sorrendet változtatni, stb, de nem jutottam előrébb. Végül leszedtem mindent, csak a Legendary-t hagytam és elkezdtem újra rakni. Lefuttatom a magyarítást és utána rögtön ott elakadok, hogy ez a hiba van (korábban is így jártam és csak egyenként tudtam felrakni a dlc-khez)
Hogyan tegyem fel?
Korábban már játszottam a teljes verzióval, magyarul, modokkal, de egy ponttól a SkyUI egy része angol lett (semmit nem változtattam). A magyarítás lefuttatása 1-2x megoldotta, aztán már attól sem változott. Kerestem újabb SkyUI-t (5.1), feltettem, attól fogva már el sem indult ( pontosabban odáig nem jutott el, hogy játék folytatása, betöltés, stb kérdések).
Próbáltam betöltési sorrendet változtatni, stb, de nem jutottam előrébb. Végül leszedtem mindent, csak a Legendary-t hagytam és elkezdtem újra rakni. Lefuttatom a magyarítást és utána rögtön ott elakadok, hogy ez a hiba van (korábban is így jártam és csak egyenként tudtam felrakni a dlc-khez)
Hogyan tegyem fel?
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Nekem túl kevés az infó, pontosan nem tudom megállapítani, hogy hol hibázol, csak sejtem. Hamarosan felteheted az új Kull mod pack-ot, azzal nem lesz ilyen jellegű problémád, mert jár hozzá képes útmutató én ennyit tudok jelenleg segíteni
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Ez a hiba konkrétan azt jelenti, hogy elfogyott a memória. Azt nem tudom, mitől fordulhat elő, ha korábban már működött a dolog, illetve mit lehetne tenni vele. Milyen géped van?IldiH írta:Sziasztok!
Korábban már játszottam a teljes verzióval, magyarul, modokkal, de egy ponttól a SkyUI egy része angol lett (semmit nem változtattam). A magyarítás lefuttatása 1-2x megoldotta, aztán már attól sem változott. Kerestem újabb SkyUI-t (5.1), feltettem, attól fogva már el sem indult ( pontosabban odáig nem jutott el, hogy játék folytatása, betöltés, stb kérdések).
Próbáltam betöltési sorrendet változtatni, stb, de nem jutottam előrébb. Végül leszedtem mindent, csak a Legendary-t hagytam és elkezdtem újra rakni. Lefuttatom a magyarítást és utána rögtön ott elakadok, hogy ez a hiba van (korábban is így jártam és csak egyenként tudtam felrakni a dlc-khez)
Hogyan tegyem fel?
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
3 giga RAM, 2x 3200 MHz CPU, AMD Radeon HD 6450 (2048 MB) és XP SP3 (és most ennél többet nem tudok róla mondani, mert nem találom a leírását )Vik írta: Ez a hiba konkrétan azt jelenti, hogy elfogyott a memória. Azt nem tudom, mitől fordulhat elő, ha korábban már működött a dolog, illetve mit lehetne tenni vele. Milyen géped van?
Amúgy ezt csak a Legendary patchre írja ki az NMM. Megoldottam úgy, hogy (újra telepítettem, majd) külön-külön raktam fel a DLC-khez a patcheket, és most a te magyarításodat használtam. Visszaraktam utána a modokat is és most megy az utolsó mentéssel.
(Mondjuk valamit kihagyhattam, mert írta, hogy nem teljesen egyezik, de most még hibátlanul fut. Valószínűleg másik térképjelölő, mert most minden épületet újra felfedezek, ami már ott van a térképemen
Amúgy csak innen szedtem le modokat, pl. követős, plusz ház, ilyesmik. High beállítással gyönyörűen futott tizenórákat is, kilépés nélkül.
Elsőre mod nélkül játszottam végig, és csak most, a teljes magyart modoltam, így még csak 130 órám van benne.)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Melyik térképjelülöt használod?
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
ignussen írta:Melyik térképjelülöt használod?
Most az Atlast raktam fel, de tuti, hogy előtte valami más volt (de azt is innen szedtem le). Viszont gondolom, hogy ettől nem fog később összeomlani, a játékmenetbe csak nem zavar bele. Minden más fontosat tuti visszaraktam (házak, követő javítás, farkas, ilyesmi).
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
szerintem az Atlas az egyik legjobb, de persze lehet másnak más véleménye. Mivel most ez az aktuális, emiatt van az, hogy most mindent újra fel kell fedezned, ugyanis a játék, most ehhez a kiegészítőhöz menti el a felfedezett helyszíneket. Remélem feltetted a SkyUi verziós térképet is. Mert ha nem megeshet, hogy térképhasználatkor kidobhat. Ha pedig pampogna, hogy elavult verzió, akkor szedd ki az ellenőrzését az MKM menüben a SkyUI-ban a térkép ellenőrzéséből.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Hello,megint én Valaki megdobna egy linkkel hogy le tudjam szedni az alternatív kezdés modot?Az istennek se találom. Mert jó lenne egy vámpirlady,csak az előző mentésem sikerült elcsesznem(kezdő moddolók:mindig csináljatok biztonsági mentést mielőtt új modot raktok be!) és rohadtul nincs kedvem vámpír után kajtatni,hogy megcsípjen.Meg ki akarom mélyíteni a szerepjátszást.Köszi előre is.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Nah már van is egy gondom vele Predator vision nem müködik,amikor vámpirt kezdtem,még a vampire sight se,ami ugye alap képesség.Fenn van a Dinamic Vampire apparence is.Most akkor melyik nem szereti a másikat?Eddig jó volt minden,hőlátás,éjjellátás,alap vámpir éjjellátás,DVA-val együtt is
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Fiúk! Az SMCO úgy emlékszem egy backup mappába rakja a "felesleget" de pontosan hová is?
BSA nélküli futtatásban..
BSA nélküli futtatásban..
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Szerintem nem készít róla másolatot, nálam legalábbis nem, csak felülírja a dds-t (a bsa-ból meg bak fájl készít).
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Értem ,köszönöm!Deathskull írta:Szerintem nem készít róla másolatot, nálam legalábbis nem, csak felülírja a dds-t (a bsa-ból meg bak fájl készít).
szerk.: Ne legyen igazam de az SMCO szerintem okozhat némi problémát, lefuttatása után a MKM menüben a képek töredékére méreteződtek annyira, hogy a kissebb írások egy részét már nem lehet elolvasni! Szóval, ha ezt a játékban más textúrákkal is "eljátsza" például mondjuk a szemnél vagy a testnél, akkor bezony ratyi lesz az egész, úgy ahogy van.
Korábban már írtam erről de azt a régebbi MO verziónak tudtam be, mert a BodySlide Studio 2-t elég furán kezelte (rosszul). Aztán mikor a Kull modpack 1-en lefuttattam, a szemek helyén csak hibás szempillák voltak olykor-olykor, összenőt lábújjak a high polymeshes testek helyén stb, meg amit még nem vettem észre, mert tegyük fel csak közelről látszik de ne legyen igazam. Ez nem helytálló.
Szerk.: Egy példa az ellenőrzésre: Meg kell nézni az Íjászat javítása, Holdfény Történetek, Alvó Találkozások stb. MKM képeket, majd lefuttattni az SMCO-t és aztán megint megnézni vagy ha már ez megtörtént, akkor fel kell tenni pl. a még "szűz" Íjászat javítása modot, kicserélve a már fentlévővel s aztán megnézni a képet.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
A kellNekem és a CACO modot együtt használva a kutakból csak vizes kancsót tudok szerezni (nem vizes tömlőt), amit pedig a kellNekem ételként ismer fel, nem pedig italként. Hogy lehetne ezt átállítani, illetve hogy tudom a tömlőt a kútnál feltölteni?
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
DeathskullDeathskull írta:A kellNekem és a CACO modot együtt használva a kutakból csak vizes kancsót tudok szerezni (nem vizes tömlőt), amit pedig a kellNekem ételként ismer fel, nem pedig italként. Hogy lehetne ezt átállítani, illetve hogy tudom a tömlőt a kútnál feltölteni?
Nem, ez nem így van, ugyan étel van odaírva(ezt én eddig észre se vettem) de italként ismeri fel, továbbá mint láthatod iszol(animáció)nagyon szeretem mert 8 adag tiszta vizet ad a kancsó.
Ha pedig a vizestömlődet akarod a kútnál feltölteni, akkor kapcsold ki a CACO MKM-ben a 'víz szerzése kutakból' lehetőséget és ha így aktiválod a kútnál 3 kellNekem opció ugrik fel: vizestömlő újratöltése-iszol-mégse. Viszont, ha ezt nem teszed meg, akkor kissé arrébb, ahol kitör a víz a csatornából vagy bármely más, akár kissebb vízesésnél is újra tudod tölteni a kulacsod annélkül, hogy a CACO-ban bármit átállítanál.
Szóval tökéletesen jól együttműködnek
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Így már működik a vizestömlő újratöltés, de a vizeskancsó továbbra sem (amit a főzőedénynél kell "elkészíteni", ha kellene az ételhez), se a szomjamat nem oltja, sem az éhségem nem csillapítja.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
És mi kell a vizeskancsó "elkészítéséhez" a főzőedénynél, mert akkor kipróbálom?
A kútból merített-szerzett az jó..
A kútból merített-szerzett az jó..
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Oké megnéztem és jó! Ugyan úgy 8 adag vizet kaptam a főzőedénynél vizeskancsóba, mint a kutakból és "Most már egyáltalán nem vagy szomjas" üzenetet kaptam.Deathskull írta:Így már működik a vizestömlő újratöltés, de a vizeskancsó továbbra sem (amit a főzőedénynél kell "elkészíteni", ha kellene az ételhez), se a szomjamat nem oltja, sem az éhségem nem csillapítja.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Hát nálam a kancsóval nem tudom a szomjamat oltani, viszont a vizestömlővel igen, plusz fel tudja a CACO használni vízforrásként az ételekhez (most néztem meg ), szóval probléma megoldva.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Akkor valami nem jól működik nálad, lehet hiányzik egy CACO patch vagy nem, csak rossz sorrendben vannak (load order-ezt tartom valószínűnek))vagy pedig MKM beállítás. A Vezérkancában aludtam, ott készítettem vizeskancsót a főzőedénynél(már nagyon szomjas voltam) és oltja a szomjam. Aztán kint a piactéren a kútnál, ugyan így.
szer.: Nálam így vannak maga a CACO ezek fölött van.
szer.: Nálam így vannak maga a CACO ezek fölött van.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Mivel nincs fenn a Dangerous Diseases, így nem kell patch. A betöltési sorrendben pedig az iNeed van előbb, utána a CACO, így rendezte el a LOOT.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Nekem is, a kellNekem van feljebb.Deathskull írta:Mivel nincs fenn a Dangerous Diseases, így nem kell patch. A betöltési sorrendben pedig az iNeed van előbb, utána a CACO, így rendezte el a LOOT.
Akkor talán mások az MKM beállításaid, másra nem igen tudok gondolni.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
sziasztok!
Nekem eredetiben van meg a skyrim és letőltöttem ezeket az új páncélok meg fegyverek plugint, nem volt semmi problémám addig amíg észre nem vettem hogy az eggyik karakter üres kézzel is meg tud sebezni szóval a lényeg a fegyvereket ki írja de a képüket nem látom nem tudom hogy néznek ki ha valaki tudna egy jó mególdást nagyon megköszönném!!!
előre is köszi!!
Nekem eredetiben van meg a skyrim és letőltöttem ezeket az új páncélok meg fegyverek plugint, nem volt semmi problémám addig amíg észre nem vettem hogy az eggyik karakter üres kézzel is meg tud sebezni szóval a lényeg a fegyvereket ki írja de a képüket nem látom nem tudom hogy néznek ki ha valaki tudna egy jó mególdást nagyon megköszönném!!!
előre is köszi!!
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Nem tudom, melyik modra gondolsz, valószínűleg nincs letöltve az eredeti, amelyben a textúra és mesh fájlok vannak, akkor szokott ilyen hiba előfordulni.
Nekem viszont olyan problémám akadt a Loot and Degradation (Zsákmányolás és elhasználódás) moddal, hogy egykezes fegyver javítása/elhasználódása után gyorsgombbal előkészítve nem teszi azt be a karakterem jobb kezébe csak a másikba a pajzsot, hanem üresen hagyja (illetve a varázslatot hagyja benn, ha azt használtam).
Nekem viszont olyan problémám akadt a Loot and Degradation (Zsákmányolás és elhasználódás) moddal, hogy egykezes fegyver javítása/elhasználódása után gyorsgombbal előkészítve nem teszi azt be a karakterem jobb kezébe csak a másikba a pajzsot, hanem üresen hagyja (illetve a varázslatot hagyja benn, ha azt használtam).