Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Mit értesz régebbi alatt? Az első oldalon kint van az USKP meg a társai, a "legújabb" belőle. Sajnos annál régebbi nincs kint a Nexuson, ha találsz egyet, akkor linkeld be, aztán lefordítom.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Mit értesz régebbi alatt? Az első oldalon kint van az USKP meg a társai, a "legújabb" belőle. Sajnos annál régebbi nincs kint a Nexuson, ha találsz egyet, akkor linkeld be, aztán lefordítom.
Rendben köszönöm, megnézem azt ami van ha nem különbözik nagyon az USLEEP-től, akkor feltöltöm a több, mint fél éves Kull mod packban lévőket még meg vannak(abból az USKP az úgy is magyar!)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp
A Horses Revamped leírásába oda kellene írnod, hogy aki új játékot kezd az használjon egy alternatív kezdési modot, mert a szekér soha a büdös életbe nem fog eljutni Helgen kapujáig :lol: :lol: :lol:

Ja, erről jut eszembe betettem a packba az Élj másik életet, nincs gond vele sőt így jobb is :)

u.i: csak így félve kérdezem, Vilja nénivel mi a jelen helyzet, talonba van?
Avatar
Yvorl
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2015. nov. 22., vas. 16:48

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Yvorl »

info ;)

sajna nekem előjött a kull mod pack-nál, mást is érinthet most vagy a jövőben Ez megoldotta: "Deactivate the Steam Overlay (Steam Settings => Ingame) "




Attention Skyrim players!
Gonna post this here, because relevant for some of you:
There seems to be a new problem occuring with SFX and a recent Steam Update, causing the game to look absolutely horrid/bright.
You can already notice the problem when you’re in the main menu; the fog will look like this (gonna borrow your pic here Elaneith, hope thats ok):

Ingame it’ll actually look much worse.
Now, if you’re affected by this issue (and I’ve seen people using Win7, Win10, AMD, Nvidia, all sorts of combinations), there are currently two ways to fix/prevent it from happening:
Use the non-SFX version of the ENB (or deactivate SFX in the enblocal.ini by setting “EnableProxyLibrary” and “InitProxyFunctions” to false)
Deactivate the Steam Overlay (Steam Settings => Ingame)
You will obviously miss SFX effects when going with the first method, but most ENBs are using SFX for minor things anyway (like sharpening and AA), so you won’t even notice a difference for the most part.
This, of course, works for all ENB setups using SFX, not just mine.
Gonna see if there’s a smooth way to prevent this from happening but until then, do one of the two things above. Some ENBs are using a slightly different implementation of SFX (like d3d9_SMAA or _sharpening), same procedure.
If anyone knows how to ultimately fix this, please tell :0
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:Prttp
A Horses Revamped leírásába oda kellene írnod, hogy aki új játékot kezd az használjon egy alternatív kezdési modot, mert a szekér soha a büdös életbe nem fog eljutni Helgen kapujáig :lol: :lol: :lol:

Ja, erről jut eszembe betettem a packba az Élj másik életet, nincs gond vele sőt így jobb is :)

u.i: csak így félve kérdezem, Vilja nénivel mi a jelen helyzet, talonba van?
Köszi, javítottam a leírást.
Az Élj egy másik életet modról jutott eszembe, hogy a frissítése elég macerás volt a szövegek összehasonlíttatásnál, mert a különböző kezdetek leírásai mind ugyanazt az EDIT értéket használták, így össze is keveredtek. Végül memória kártyázhattam az angol és magyar bejegyzések párosításaival :lol: . Abból vettem még észre a bajt, hogy a TesVTranslator piros lámpaburát rakott ezekhez a részekhez. Gondoltam megosztom ezt az érdekességet, hátha más is belefut, igaz nem valószínű, mert idáig csak ennél az egynél tapasztaltam ezt a problémával.
A Vilja nagyon lassan, de halad. Olyan 1000-1300 bejegyzést fordíthattam le (közel annyit, mint amennyit a Szófia tartalmaz :D ). A Vilja fordításával az a gond, hogy nagyon szétszórtak a szövegek. Vannak olyan beszédtopikok, ahol 300-400 bejegyzés is van, ott még nagyjából meg lehet érteni miről beszélnek, de ahol csak kettő-három bejegyzés található egy-egy tőmondattal, na ott el kell olvasnom az ahhoz tartozó szkriptnek a nevét is. Összesen 13629 szöveget tartalmazó bejegyzés van, így még el leszek vele egy darabig.
A régi Unoffical patch-eket talán pár éves modpackokból ki lehet bányászni, mondjuk a 'Journal' is jó lehet erre vagy a virágboltban is körül lehet nézni.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az Ordinator fordítása frissítve 7.07-re (a hozzá tartozó CACO patchekkel együtt).
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Valaki tud valami magyar beépülőt, ami sok új alkimista összetevőt tesz a játékhoz, esetleg új teljesen más tárgyakkal egészíti ki a játékot?
Christian Grey

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Christian Grey »

Helló! Olyan problémám lenne, hogy az Ordinator modom nem lett magyar, miután leszedtem hozzá a honosítást. Ha csak az itt található fordítást töltöm le, akkor hiányolja a Mod Manager az Ordinator.esm fájlt, de ha Nexusról szedem le, akkor természetesen angol nyelven maradnak a skillek. Van rá valami megoldás?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Castle Dracos legendary DLC-t esetleg valaki lemagyarítaná? :) Elég komoly kastélynak tűnik.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Christian Grey írta:Helló! Olyan problémám lenne, hogy az Ordinator modom nem lett magyar, miután leszedtem hozzá a honosítást. Ha csak az itt található fordítást töltöm le, akkor hiányolja a Mod Manager az Ordinator.esm fájlt, de ha Nexusról szedem le, akkor természetesen angol nyelven maradnak a skillek. Van rá valami megoldás?
Az eredetiben sincs semmiféle esm fájl, ha az enyémet letöltöd mennie kell, én is MO-t használok, nincs vele semmi gond.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Mia helyzet a modpack-al királyom?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Zagloba írta:Mia helyzet a modpack-al királyom?
Hali :) Hát ha már kérdezed, akkor megpróbálom röviden vázolni a lényeget. Szűrés folyik jelenleg, hiba szűrés, ami azt jelenti, hogy ha egy mod csak egyszer is hibát mer okozni, akkor azonnal repül a kukába, legyen akármilyen jó is az. Na most, tegnap vagy azelőtt egy kiváló tolvaj követő okozott olyan kidobálós és mentett állás tropára vágós problémát, mint a kellNekem mod az ellenőrzés során. Egyszerre volt akkor is jelen mindkét mod a hibánal(élesben, gyakorlatilag) csak akkor még álmomban sem gondoltam volna, hogy nevezetesen Arissa is állhat a dolgok hátterében. Aztán mondom nézzük meg az oldalát hátha és sajnos igen "CTDs in certain areas when saving" stb, bajoktól zeng a nóta. Mindvégig mellettem állt a kicsike, amikor becsapott a villám.
Összefoglalva a lényeget: Vik által nemrégiben honosított szükségletek mod, annyira de annyira megtetszett, hogy az nem igaz. A baj ott van, hogy ezen mod is okozhat katasztrófát a tapasztalatok és a beszámolók szerint. De én nagyon makacs módon, roppant nehezen adom fel ha hiszek valamiben és szeretnék még egy utolsó alapos tesztet csinálni hátha más okozta a hibát. Ez azért rendkívül fontos, mert szerepjátékos szempontból a valós szükségletek igazi mellék kihívást adnak, illetve komoly bónuszokat és büntetéseket stb., ezáltal igazi ütős valószerű helyzeteket teremtve. Ezt az egész dolgot már sikerült megoldani és stabilizálni de egy másik moddal, ami nem kevésbé színvonalas(meg valamiben többet is tud) de nekem ez jobban bejön, talán mert a követőidre is hatással van, meg jó az egész úgy ahogy van. Tehát még ezt az egy dolgot muszáj alaposan megszakérteni, aztán akkor nagyjából meg is van a csokor. Meg aztán itten folyamatosan mennek a frissítések, a fordítások és hátha leesik még valami finomság az asztalról, ki tudja ;) De ettől teljesen függetlenül ha végzek az üggyel, akkor egyből tudatni fogom és amit mondtál, az kiválóan működik, érdemes volt beletenni, pedig régi bútor. Azt is meg kell említeni, hogy megfertőztek valami infulenza szerű sz*rral és meglepően komolyan le vagyok szedálva. Napok telnek el úgy, hogy fizikai képtelenség lenne bármit is érdemben csinálnom és azt hiszem még csak most jön a java.
Szóval rajta vagyok az ügyön de még kell némi idő..
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

(http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/58828/?)
Valaki esetleg lemagyaríthatná! :) Egyik legkomolyabb kastély, amit idáig láttam.
VL67
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 17:46

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: VL67 »

Egy kérdés:
Az ESP/ESM fordító használatakor, ha a program mentésnél a BSA-ba tömörítés lehetőségét felkínálja; azt mennyire szükséges és fontos végrehajtani?
Konkrétan egy beépülőnél (konahrik_accoutrements_dpe) mindennemű változtatás nélkül is a BSA méretét jelentősen megnöveli mentéskor.
A játékban pedig ez azt a hibát generálja, hogy az indítómenü meg sem jelenik.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Használd a legújabbat (2.64), annál nem fordul elő ez a hiba (az első oldalról letölthető), vagy tiltsd le a visszatömörítést, így a megváltoztatott fájlokat (pex, string) a bsa mellé fogja tenni.
Turmix
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2016. márc. 16., szer. 23:57

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Turmix »

Kull írta: Azt is meg kell említeni, hogy megfertőztek valami infulenza szerű sz*rral és meglepően komolyan le vagyok szedálva. Napok telnek el úgy, hogy fizikai képtelenség lenne bármit is érdemben csinálnom és azt hiszem még csak most jön a java.
Szóval rajta vagyok az ügyön de még kell némi idő..
Bepróbálkozom sugárzok neked némi életenergiát, mondjuk nem igen hiszek benne, öreg is vagyok nincs már belőle sok de egy próbát megér hátha. :roll:
VL67
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 17:46

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: VL67 »

Deathskull írta:Használd a legújabbat (2.64), annál nem fordul elő ez a hiba (az első oldalról letölthető), vagy tiltsd le a visszatömörítést, így a megváltoztatott fájlokat (pex, string) a bsa mellé fogja tenni.
Köszönöm, valóban megoldotta a problémát ez a verzió.
Közben már kicsomagoltam a BSA-t, az is egy megoldási lehetőség.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

VL67 írta:
Deathskull írta:Használd a legújabbat (2.64), annál nem fordul elő ez a hiba (az első oldalról letölthető), vagy tiltsd le a visszatömörítést, így a megváltoztatott fájlokat (pex, string) a bsa mellé fogja tenni.
Köszönöm, valóban megoldotta a problémát ez a verzió.
Közben már kicsomagoltam a BSA-t, az is egy megoldási lehetőség.
Válaszd amelyiket akarod, ha bsa-s akkor érdemes visszacsomagolni, bár jobb ha ki van mert elvileg akkor gyorsabb lesz az elérés, hiszen nem a játéknak kell ezt megtennie futás közben. Ha az MKM menü elemei nem jelennének meg, akkor ne fordítsd le az oldalmenüt. Nekem ez bevált, hogy mi az oka én nem tudom.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Rendben; jobbulást!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kull írta:
Zagloba írta:Mia helyzet a modpack-al királyom?
Azt is meg kell említeni, hogy megfertőztek valami infulenza szerű sz*rral és meglepően komolyan le vagyok szedálva.
Jaja, New York nagy részét is elintézte. :)
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

(http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/58828/?)
Valaki esetleg lemagyarítja? :) Egyik legkomolyabb kastély, amit idáig láttam.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Helyzetjelentés és kiigazítás:

Azt hittem hetekig menni fog a sz*arakodás de nem így lett. Most teljes bizonyossággal kijelenthetem, hogy a kellNekem modnak kutya baja, legalábbis az összeállításommal nincs, négy követővel(kettő vanilla, kettő nem) nyomom már tegnap óta(ez sok órát jelent, nem tudom hányat de sokat) és minden kritikus akadályt sikerrel vettünk. Viszont Arissa megviccelt rendesen. Nagyon csípem a búráját de ez a mod volt az, ami tropára vágott mindent. Azt hogy rányomva a mentés gombra kidobott, betöltve a korábbi mentést kidobott, gyorsutazásnal is kidobott, ezt egy vagy több scriptje okozta. Azt is mondják, hogy a vélemény nyilvánításért felelős a ludas és azt kilőve nem fog futni az a script. Engem idegileg lerakott, ilyen agresszív rombolást jó két éve nem láttam egy modnál se, meg kellett válnom tőle és sajnálom azokat, akik mit sem sejtve szívnak vele, mint a torkosborz :lol:
Az Archery GO-t még mindig nem fordítottam ha valakinek van egy kis plusz ideje, kérem szépen ne fogja vissza magát :)
\OFF: Nézegettem a plafont, miközben a taknyomban fulladoztam, aztán eszembe jutott, hogy van még egy üveg wisky, wiskym mert az enyém :D Egy óra alatt sikerült a 3/4-ét legyűrni, némi vizzel és aztán elájultam. Azt hiszem elég jól, sejt szinten pusztított de nem csak engem, hanem ölte a devlát keményen :lol:
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ezzel az Archery Gameplay Overhaul beépülővel az a gond, hogy összeakad az Ordinatorral, felülírja a szerzeményeket (elvileg sorrendtől függetlenül), tehát a Gyors lövés és a Jégeső szerzemény nem fog működni, amelyek meggyorsítják a tüzelési gyorsaságot, illetve a kommentekben írták, hogy a gyűrűk, amit ad a mod, nem működik együtt a Vanciai mágiával.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull
Jobbulást! A whisky helyett inkább a házi pálinkát javasolnám gyógyuláshoz. :D
ON: Arissának szkriptjével kapcsolatban Viljának is van hasonló funkciója (saját véleménye + hosszútávú memóriája), ezért átküldöm neked pm-ben a 4.2-es verzió kb. 8%-ban lefordított esp fájlját, ha tudnál a figyelő szemeiddel néhány pillantást vetni rá, nehogy hasonló kidobálós problémája legyen. (Hozzátenném még nagyon messze van a lelektorált verziótól.)
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Arissa problémája az lehet, hogy ahogy azt az olvasd el.txt-ben is írtam, nem nagyon műkszik vele az követő javítások, mint UFO, stb. Ugyanis ezen modok után kellene a köüvetőkbek állni a betöltési sorban, viszont Arissa esm típusú fájl, azaz, mindenképp a betöltési előtt áll, ha van olyan amelyik után állhat, azzal talán nincs probléma. Nálam jól műkszik, de én nem használok UFO-t, vagy ilyesmit. Lehet, hogy utánnanézek nincs-e valamelyikhez foltja...

Kieg.: Megnéztem, elvileg az Amazing Follower Tweaks-szel kompatibilis, bár megjegyzéssel (Avoid managing Arissa with "Tweak Make Follower", or bugs may occur.)
Illetve a Requiem-hez is létezik patch...
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Ignussen
Nem tudom segít-e, de a TesVEdit-nek van egy olyan funkciója, hogy képes az esm fájlt hordozható esp fájllá alakítani. Csak a skyrim.esm fájlon próbáltam ki, de sajnos ott nem működött (a TesVTranslatorhoz kellett volna).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Szerintem van itt egy kis félreértés Arissával kapcsolatban: Én végig a Csodálatos követő f. (Amazing Follower Tweaks) moddal teszteltem és semmi gond nincs a működéssel. Minden funkció jól ment és a tapasztalt, majd közzétett hibák sem jöttek elő, ez a követő mod jól kezel minden helyzetet. Viszont az, hogy teljesen tönkre vágja a mentést, az előzőt amit próbál betölteni, mert az épp aktuális mentésnél kivág a francba, ez nem kompatibilitás kérdése. Aztán szépen, mint valami vírus visszafelé is szétszedi a mentéseket. A mentések megtisztítása sem működött, nem segített semmit. Az a tapasztalatom, hogy csak egy idő után kezdi el, sokáig lappang. Ha egy helyen időzöl, akkor lehet ki se bukik, én jöttem mentem, csináltuk a küldetéseket de aztán egy kicsi, zárt, biztonságos cellában, zuhanyzóban beindult a Vezérkancában. Próbálok menteni és bammm kivág. Máskor gyorsutazásnál stb. de az ellenőrzés menthetetlenül kimutatta, hogy Arissa scriptjei okozzák a hibát. Szerintem van benne egy hibásan megírt script, ami ha egyszer épp, ott, akkor, úgy beragad vagy nem tudom mit csinál, onnantól vége a dalnak. Hacsak nem mész vissza egy jóval korábbi mentésre és onnan próbálkozol. Volt, hogy úgy húztam el a dolgot, hogy aludtam 24 órát és utána mentettem, ezzel megúsztam a kivágást de sajnos csak elodáztam a dolgot. Így vagy úgy de bekövetkezik, elhihetitek, hogy nagyon sokáig próbáltam megoldást keresni. Ez így nagyon instabil és már miért ne a kedvenc modommal történjen ez.. Arra is látok némi esélyt, hogy ha valaki nem használ olyan heavy scriptes modokat, mint a Fagyhalál, a Nedves és Hideg, szükségletek modok, a Vigor+a dinamikus terep generálás a Dark Fantasy Overhaul-al(ez mondjuk script mentes) stb., akkor könnyebb helyzetben van a script rendszer. Nálam viszont tombolnak ezek a modok és hozzá kell tegyem nagyon jól teszik mind ezt. Gyorsan reagálnak, nincs fps dropp, sokáig tartott így összehozni de most minden olyan, ahogy a nagy könyvben meg van írva.

Deathskull
Ha nem támogatjátok az AGO-t, akkor megy a kukába. Elolvastam amit te is(valószínűleg ua) és én úgy vettem ki, hogy ha az Ordinator kapja az elsőbbséget, akkor működnek a szerzeményei is, mint a varázsló útjában például. Ezt most meg fogom nézni. Ha ez rendben lenne, akkor a következők miatt van értelme ennek a modnak:
-valószerűség
-a belőled, társaidból és akár miből kiálló vesszőket vissza lehet szerezni és eltűntetni
-ráz a kontroller az avatatlan íjász kezében, egyre jobban mennél tovább hezitál
-az animáció látványos és hiteles, izgalmas
-később közelharcban a nyílvesszőt is bele lehet vágni az ellenfélbe
-a célzórendszer egyedülállóan finoman hangolható
-a gyűrűk, nos bejönnek de mellékes dolog, inkább csak extra

Ez a mod összeállítás jobb lett, mint azt szerintem sokan gondolják és szeretném most már mielőbb közzétenni, persze később szívesen megtoldom ha van értelme. Viszont nem szeretem a kompatibilitási problémákat, szóval megnézem működnek-é az Ordinator szerzeményei. Amúgy elképesztő csúnyaságokat lehet készíteni a CACO-val összedolgozva. Egy közepes szintű alkimista már olyan kegyetlen viaszos gányókat tud kikeverni, hogy végig lehetne vele rohanni a játékon ha... ha nem lenne az ellenség is felvértezve a szerzemények határtalan áldásával. Észrevettem, hogy az Ordinator nem túrja szét a varázslatokat oly módon, mint a PerMA(amit imádtam) vagy is, a követőm gyönyörűen tanulgatja az Apokalipszis varázslatokat és rendkívül szórakoztató, hogy én nem tudom megközelíteni se a mocsok OBIS-os íjászmestert de társam szó szerint csak csettint az ujjával és pukk pukk padló :D No persze az élőhalottaktól hemzsegő tömlöcökben, a szűk járatokban egy képzett harcosnak kell törni az utat a pajzsával, hátulról meg jön a folyamatos tápolás. Egyébként azok a bizonyos dolgok, amikre vártam az Ordinatorban azok messze felülmúlták a várakozásomat, kérésemet. Szeretnék újfent gratulálni a fordításhoz, ezt nem lehet elégszer megköszönni, minőségi projekt ;)
Miután megnéztem az AGO-t, jelezni fogok, aztán megnézem Vilja mamát is, nagy reményeket fűzve hozzá. Az alapos stressz teszthez kell némi idő, így ne haragudjatok meg de fordítani már nem tudok. Vagy ez vagy az. Az új, a kellNekem modhoz tartozó pluginokkal együtt vagy tíz mod is fordításra került és ezeket persze mind fel fogom tölteni de szeretném előbb végre valahára közzétenni a mod packot. Egy tartalmas videót is csinálnom kell, mert azt is be kell mutatnom, hogy hogyan kell használni a modokat, beállítani az MKM-t és végül a telepítés, ami szerencsére lényegében egy szimpla átmásolás lesz de azért van amire figyelni kell. Például el kell távolítani a High Res Packot ha van, aztán generálni kell egy saját, konfigra szabott enblocal.ini fájlt, mert akinek nincs és nem tudja mit hogyan, annak súlyos memória gondjai lesznek-lehetnek. Ez sem bonyolult, egy két kattintás de létfontossággal bír stb.

szerk.: Maga csak ez a videó sok sok napot fog igényelni de inkább megcsinálom, majd, mert jobb ha a játékos tisztában van a lehetőségeivel. Például kötszer, steril kötszer, gyógyító kenőcsök, fertőzést megelőző, gyógyító italok, élelem, folyadék, meleg öltözék-lehetőleg mesterember által készített, ezüst fegyverek, kardok, nyílvesszők, sátor és a többi nélkül nem is érdemes elhagyni a lakott vidékeket, mert biztos a gyors halál. Ezek megszerzéséhez minimális kovácsolás, alkímiai ismeretek szükségeltetnek és arany. Aztán 10. szint után talán meg lehet próbálni benézni a Zordzuhatagi sírdombba vagy a hasonló helyekre de akkor sem egyedül, mert úgy sem lehet átmenni a felén sem. Közben majd jönnek az egyre keményebb ellenfelek is, na meg sokan nem fogják érteni azt se, hogy miért nem sebez a kard, miért nem üti át a nyíl a nehézpáncélos berzerkereket stb. Ésszel kell osztogatni a pontokat, az Ordinator nem kis pálya. JA és a csalást ez a mod pack nem tolerálja 8-) ,mindenféle szerzemény, arany, godmod és hasonlók szerű konzol csíítet megbüntet különféle működési rendelleneségekkel, anarchiával de tejfelesszájú csecsszopók ki is kapcsolhatják a modokat a MKM-ben. :mrgreen:
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp
Átolvastam rengeteg Vilja témát és nyugottan csinálhatod, mert nincs vele baj, senkinek sincs vele baja, ctd jellegű. A lényeg: Viljának embertelen sok scriptje van DE mind nagyon lightos és mindig csak egy darab pörög egyszerre ha végez, azonnal leáll.
Közeledek, már majdnem meg van a Gyorslövés szerzemény..
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Kull!

Ha kérhetem nekem a lehetőségeimet ne mutasd majd meg...köszi! ;)
Remélem tudod miért kérem ezt...
Várom. Bevallom kis fallout4 modpack készítésbe kezdtem, de még nem kiforrott.

Húsvétra egy béta verziót a kezem közé juttathatnál persze ha visszatér az egészséged. Holnap jön az új mikrofonom, áprilisban meg az új hangkártya.
Nyár végére meg GTX 980; szóval lesz potenciál...
Olyan kevés a jó MAGUS játékosa közelemben, hogy már fizikai fájdalmat érzek a jó szerepjáték hiányától.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Zagloba írta:Kull!

Ha kérhetem nekem a lehetőségeimet ne mutasd majd meg...köszi! ;)
Remélem tudod miért kérem ezt...
Várom. Bevallom kis fallout4 modpack készítésbe kezdtem, de még nem kiforrott.

Húsvétra egy béta verziót a kezem közé juttathatnál persze ha visszatér az egészséged. Holnap jön az új mikrofonom, áprilisban meg az új hangkártya.
Nyár végére meg GTX 980; szóval lesz potenciál...
Olyan kevés a jó MAGUS játékosa közelemben, hogy már fizikai fájdalmat érzek a jó szerepjáték hiányától.
Huszár!
Nem nézed meg a videó azon részét és kalap ;)
A Fallout 4 majd egy jó két év múlva lesz érdemben moddingolható még a CK se jött ki hozzá. Tapasztaltabbak a modderek ez igaz, így lehet hogy egy másfél év is elég lesz, aztán meg nagyon angol. Ízlések és pofonok de én szabályosan ijesztőnek tartom, ahogy kinéz az egész 2016-ban de ez hagyján, a karakterek interakciója a tereptárgyakkal és az objektumokkal az egyenesen botrányos. Az arc mimika az gusztustalanul hanyag, mint minden más is, a fejlődési rendszer értelmetlenül építkezik, értelmetlen, hasznavehetetlen cuccokkal. Ezt a kritikai elemzésekből(akik nem feltétlenül "szakik") veszem, amiket írások de főleg videók formájában láttam meg a látottak alapján egyrészt ez a saját véleményem is.
u.i.: Ami neked jelenleg van kártya az több, mint elég.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
Sikerült :) Na ná, hogy működik és nagyon de naggyon duuurva, már mint aki íjász szeretne lenni. Így már közeli ellenfelek ellen is van esélye egy íj használónak. Az Ordinator kapott elsőbbséget az AGO-val szemben, fordítva ki se próbáltam de minek is, hisz A Varázsló útja esetén szintén ez a teendő vagy akár az Ordinator-CACO és a patchek esetében.

Visszaérve a vadászatból és gyógyító összetevők kereséséből belépve Fehércsermely kapuján, rámrontottak a vámpírok. A nép, húzta is be a csíkot a védett épületekbe, mint a vadlibák :lol: (Prttp modja jól mükszik) Amit mondani akarok, hogy olyan egyedi szituk tömkelege alakulhat ki, amit mindenki egyénileg tud megtapasztalni. A képen a következő események végét lehet látni:
-Haldokolva, alig látva belépek a kapun erre jönnek a vérszívók, futás....esélyem sincs...a sötételf kósza és a varázslónő megpróbálja feltartani őket, amíg egérutat nyerek de velük van egy Mester is. Elérem a város kútját, a mester utánam iramodik, leveszem a vállamról az íjam, közben Arcadia üstje előtt strázsáló őr kardot ránt, amint meglátja a behatolót. Hümmög hámmog, dünnyög de csak nem mer neki menni :) Közben már szívja ki belőlem a maradék életet a fenevad a kút túlsó feléről és nem tudok lőni, megtántorodok. Ekkor, a még kölyök farkasom hátba támadja a vérszopót, aki erre megcsuklik. Az őr közben fegyvert vált és megfeszítve az íját, magabiztosan odaröffent a mesternek: -Véged van!! Aztán tüzel és keresztül lőve a piacteret, a vámpír mellett elsuhanó nyílvessző telibe kap egy a zöldséges bódén pihenő sajtkereket, ami legördül a pultról és pattogva elterül a kavicságyon. :lol: :lol: :lol: :lol: A mester kiegyenesedik, közben sikerült megforgatnom egy nyílvesszőmet az utolsó adagnyi élőhalott méregben, majd megfeszítve az íjat célzok és tüzelek. Egyszerre két találat is éri a vámpírt, az őr végre jól célzott és halántékon lőtte, az én vesszőm a szívébe fúródott a bestiának. Fájdalmas ordítás közepette rogyott össze a mester de tudtam, itt még nincs vége. Gyorsan odarohantam, majd semlegesítettem az élőhalottat, ami lángolva, sziszegve az enyészeté lett. A többivel elbántak a társaim és a városi őrség, azok szerencsére csak szolgák voltak, még nem igazi vérszopók.
Balra az alkimistinál ácsorog az őr, én a kútnál, jobbra meg a sajt a földön..
Balra az alkimistinál ácsorog az őr, én a kútnál, jobbra meg a sajt a földön..
..a vámpír meg a kút túloldalán, már ami maradt belőle.
..a vámpír meg a kút túloldalán, már ami maradt belőle.
az ártatlan áldozat:)
az ártatlan áldozat:)
órákra vagy percekre a haláltól, nem kellett volna hagyni, hogy idáig fajuljon a helyzet...
órákra vagy percekre a haláltól, nem kellett volna hagyni, hogy idáig fajuljon a helyzet...
..de még időben elkészült a gyógyír. Még így is két napig ágyban kellett maradnom, mire elmúlt a kór.
..de még időben elkészült a gyógyír. Még így is két napig ágyban kellett maradnom, mire elmúlt a kór.
Akinek van esze az már előre gondoskodik ilyen vagy sokkalta komolyabb megelőzésről.
Akinek van esze az már előre gondoskodik ilyen vagy sokkalta komolyabb megelőzésről.
Inkább főzni tanulok és nem megyek ki egy darabig:-)
Inkább főzni tanulok és nem megyek ki egy darabig:-)
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

No igen, tökéletesen leírtad milyen most a fallout 4. Játszottam vele vagy 20 órát és kiábrándultan hagytam abba. ;)
Két év múlva talán visszatérek rá.

Igen elég lesz Skyrimhez a 960GTX, de nekem más miatt is kell a jobb kari.

Azt mondtad ugye hogy a High res tex pack nem fog majd kelleni?
Használod a minden lútolható modot amúgy? A potik mérete megegyezik az eredtivel?
A helyszíneken újratermelődnek az ellenségek: respawn mod? Mondjuk ha olyan kemény lesz ahogy írtad, akkor ez nem is számít igazán.
Emlékszem amikor a saját pakkomat csináltam egy követővel elmentem abba a barlangba ahol a mamutverem van...sikítva menekültem ki két perc után 12-es szinten.
Várom a lovasküldöncödet a hírrel; miszerint kész a pakk! ;)

UI.: Miféle játékos az aki csal? :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull írta:Deathskull
Sikerült :) Na ná, hogy működik és nagyon de naggyon duuurva, már mint aki íjász szeretne lenni. Így már közeli ellenfelek ellen is van esélye egy íj használónak. Az Ordinator kapott elsőbbséget az AGO-val szemben, fordítva ki se próbáltam de minek is, hisz A Varázsló útja esetén szintén ez a teendő vagy akár az Ordinator-CACO és a patchek esetében.
Jó tudni, hogy működik, én nem tettem fel (még), bár hiányoltam a PerMa által behozott erőnlét csökkenést feszítés közben. Viszont sok hibát írnak a mod nexus oldalán (célzási és animációs hibák tömkelege).

Ordinator frissítve 7.09-re (közben megváltozott a Dragonborn Perk Respec.esp neve Dragonborn Respec.esp-re), ha a betöltés közben hiányolja, azt ne vegyétek hibának.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:
Kull írta:Deathskull
Sikerült :) Na ná, hogy működik és nagyon de naggyon duuurva, már mint aki íjász szeretne lenni. Így már közeli ellenfelek ellen is van esélye egy íj használónak. Az Ordinator kapott elsőbbséget az AGO-val szemben, fordítva ki se próbáltam de minek is, hisz A Varázsló útja esetén szintén ez a teendő vagy akár az Ordinator-CACO és a patchek esetében.
Jó tudni, hogy működik, én nem tettem fel (még), bár hiányoltam a PerMa által behozott erőnlét csökkenést feszítés közben. Viszont sok hibát írnak a mod nexus oldalán (célzási és animációs hibák tömkelege).

Ordinator frissítve 7.09-re (közben megváltozott a Dragonborn Perk Respec.esp neve Dragonborn Respec.esp-re), ha a betöltés közben hiányolja, azt ne vegyétek hibának.
Nálam mindig is működött ha nem mondod, hogy gond lehet az Ordinatorral akkor soha fel se tűnt volna. Ott ahol a sok hibát írják ottan kerestem először rá az Ordinator kompatibilitási problémára. Aztán 50 bug, te jó ég ötven, mi ez a sz*r!!? :lol: Nos ha engem kérdezel, sok, mit sok, rengeteg a fogyatékos ember, akik azt hiszik, hogy a leírás az dísznek van de akik elolvassák annek fele képtelen egy FNIS viselkedés normális lefuttatására :) Mi az a FNIS? De ez nem is lenne baj, csak könyörgöm miért kell teletömni a bug részleget?. Nem tudom pontosan mióta használom de tegnap például, hogy elérjem a Gyorslövés szerzeményt nagyon pontosan kellett tudnom célozni és csak íjjal harcolhattam, elhiheted ;) Fogok betenni egy képet, hogy mekkor távolságból szedtem le az ellenfeleket, de ezen felül egy erőd bevételekor a rohanó, ide-oda ugráló OBIS banditák csak úgy szívták magukba a vesszőimet.
Az XPMSE(semmi más) támagatja az AGO-t, telepítéskor be kell pipálni és... és a FNIS patch készítésekor is pipát kell tenni a megfelelő helyekre(két helyre.) Ez okozza a hibák tömkelegét, illetve ennek a hiánya.
Tapasztalt hibák általam:
-ha belső nézetben mellélősz, akkor gyorsan vissza kell váltani külsőre, aztán vissza belsőre,klikk klikk kész. Az Enhanched FP Camera modot használom és abból is a régit, ez okozhatja a gondot és nem az AGO, ma felteszem az újat.
-őőőő öööö nem látok a takonytól :D na szóval mást nem igazán tudok mondani mint hibát.

Szóval szerintem, az általad említett dolog miatt is megérne egy honosítást meg persze minden egyéb miatt amit ad, a Nock To Tip(korábban honosítottam már) moddal együtt érdemes használni csak az AGO legyen alatta a telepített modoknál a MO-ben, mert a NTT animációját felül írja. Köszönet a nagyon gyors frissítésért és a Falmer tippért is, meg kell néznem egy erre specializált mod működését(Forgotten Wenches!)

szerk. Most olvastam a kommentekbe, hogy valakinek teljesen elsötétül a kép, amikor rálő egy ellenfélre..na az milyen durva már :lol: :lol: :lol: blackout, biztos sok volt a diazepám
Archer.1.jpg
Archer.2.jpg
Archer.3.jpg
Jó persze, lehet ettől messzebbről is pontosan találni ha ki van fejlesztve a "közelítés" de a lényeg, hogy semmi baj a célzással.
olyabun

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: olyabun »

Üdv Mindenkinek

Érdeklődnék, hogy tudtok e letölteni bármit is a nexusmods.com-ról mert én tegnaptól semmit!
Így ha valaki felrakná a -FNIS 6.2. , -FNIS Behavior 6.2 azt megköszöném.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Archery Gameplay Overhaul (Íjászat javítása) lefordítva:
A nyilakat pontosan beigazítja az ideghez, nem fognak egy helyben rezegni. Javítja az animációt az előkészített és megfeszített íjjal való settenkedés/gyaloglás/oldalazás/futás/tüzelés során. Az összes íjnak ugyanakkora lesz a megfeszítési ideje (melyet az eredeti 1,63 mp-ről levett 0,83 mp-re). Az ellenfélbe a nyilat közvetlenül is beledöfheted, ha túl közel jön. A becsapódott nyilak vérzést fognak kiváltani, melynek mértéke a képzettséged szintjtétől függően emelkedik. A nyilaidra mérget kenhetsz vagy megbűvölheted őket, további sebzést okozva.

Szükséges beépülők:
-Skyrim - Enhanced Camera (ez esetben a Nexusról le kell tölteni egy ini fájlt, verziótól függően)
vagy
-Immersive First Person View
és
-SkyUI
-SKSE

Kompatibilis:
- Fores New Idles (FNIS) (legyen a patch generálásnál az AGO bejelölve)
- XP32 Maximum Csontváz
- Nock to Tip
- Perkus Maximus
- Ordinator
(utóbbi három legyen a mod után betöltve, így nem írja felül őket)

Ismert hibák:
-Ha a kézremegés nem hagy alább, mikor már eltetted az íjad, akkor kapcsold ki a MKM-ben a kéz fáradása opciót, majd vissza.

Letöltés:
Magyar v1.2
NexusID: 69033

Ha valami angol marad vagy valami hibát észlelnétek, szóljatok, akkor a szkripteket nem vagy rossz helyen fordítottam le.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
Divines bless your kind heart! Én ma alaposan át fogom nézni a munkádat, most egy pillanatra belekukkantottam és látom, hogy a DSerArcheryGameplayOverhaul_MCM.pex-ben már több olyanba is belenyúltál, amibe tilos! A többit még nem néztem, a TESVTranslator progival kellene a scripteket fordítanod, akkor pontosan látod, hogy mit szabad és mit nem. Átnézem az összeset és visszajelzek, nagy köszönet!

Szerk.: Amit nem kellett volna:
-Bűvölés
-Íjászat
-HUD Menü

Talán ebben nincs több hiba de majd újból, lassan átnézem csak most épp valami más közepén vagyok de sietek.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Frissítve. Én is kipróbáltam egyébként, és olyan problémám akadt vele, hogy nem a célkereszt közepére lő, hanem aláhord, még 2 méterről is legalább 20 centivel, pedig az iniben be van állítva. Valamint, ha nagyon felfelé célzok, a kezem belelóg a látótérbe.
olyabun

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: olyabun »

Üdv Mindenkinek

Érdeklődnék, hogy tudtok e letölteni bármit is a nexusmods.com-ról mert én tegnaptól semmit!
Belépni enged onnantól kezdve semmi, még az oldal színe is megváltozott.Keresés sem működik.
Hát így néz ki nálam az oldal
http://www.nexusmods.com/games/users/wa ... 6709%2F%3F
Ha valaki tudja mi lehet a probléma az légyszi segitsen :(

Feltöltenétek a -FNIS 6.2. , -FNIS Behavior 6.2 azt megköszöném.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nekem is írt ki tegnap egy figyelmeztetést, miszerint korábban feltörték a rendszert, jelszavakat loptak, cserélj jelszót, stb. Indíts egy keresést a jobb felső sarokban, el fog tűnni a figyelmeztetés. a következő belépésnél nem jön már fel.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Mindenképpen válts jelszót!
olyabun

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: olyabun »

Köszönom a segitséget!
Sajnos nekem így sem oldódott meg pedig elfogadja az új jelszót, de a keresés és más sem működik.
Azért mégegyszer köszönöm
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Frissítve. Én is kipróbáltam egyébként, és olyan problémám akadt vele, hogy nem a célkereszt közepére lő, hanem aláhord, még 2 méterről is legalább 20 centivel, pedig az iniben be van állítva. Valamint, ha nagyon felfelé célzok, a kezem belelóg a látótérbe.
Nos, az EC modot valahogy úgy kell elképzelni...fúúh ezt most nem is tudom, hogyan mondjam el. Tehát amikor célzol, akkor a célkereszt az a fejed és közelről a nyíl oda fog becsapódni illetve úgy röpül ki, ahonnan valójában kiindul(kissé lejjebbről, mint a szemed) és nem oda ahová nézel. Viszont ha kicsit távolabb mész kb.10 méterre és onnan célzol, akkor van elég repülési ideje, lőtávja a nyílnak, hogy eljusson tű pontosan oda, ahová célzol. Nem tudom ez mennyire érthető de a gyakorlatban ez annyit tesz, hogy nagyon pontosan lehet vele célozni és találni de ha nagyon közeli a cél és fejbe akarod lőni, akkor feljebb kell vinni a keresztet. Nekem ez fekszik, az Immersive First Person View az kicsit más tészta, ott pontosan oda lő közelről is de szerintem annál meg a külső nézetes célzásra, célkeresztre kell rákonfigurálni az irányzékot az AGO menüjén belül. Amúgy félelmetesen más azzal a moddal, mert az pontosan követi a valós mozgásodat, ráz, remeg a kép, ahogy lépkedsz a durva hegyi terepen, lépcsőn és az íj felhúzása közben folyamatosan követi a célkereszted a te valós pozíciódat. Külön köszönöm, hogy felhívtad erre a figyelmem, mert lehet át fogok váltani erre a modra, főleg mivel az új verziója még ropog és ezzel tovább lehet növelni a valószerűséget! Bár azt meg kell hagyni, hogy több a Skyrim alap hibáját is előhozhatja ez a mod, meg a kovácsolás, animációk és egyebek valószínűleg furán néznek belső nézetből de nem tudom. Végülis a belső nézet a célzás szempontjából lényeges, inkább.
Amit még írtál az EC esetén "ha nagyon felfelé célzok, a kezem belelóg a látótérbe" nos ha ezt nem mondod, akkor valószínűleg soha észre se veszem, mert ha Tamriel legalacsonyabb pontjáról a legmagasabb hegycsúcsot célzod, ez még akkor sem látszik vagy derül ki. Sárkányokkal való légiharc esetén vagy magas erődök falain az őrséget, simán le lehet szedni belső nézetből. Viszont poénból ha szinte közel a fejed főlé akarsz lődözni, akkor valóban takar a kezed.
Akkor átnézzem a frissített verziót vagy már felesleges?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Annak örömére, hogy már szép magyar az AGO megosztok veletek valamit:
-Én maradok az Enhanced Camera belső nézet modnál és részben ehhez kapcsolódik a mondandóm. Maradjunk annyiban, hogy 5 max 10 méter távolság után ezzel a moddal és az AGO-al pontosan lehet célozni belső nézetben, erről ennyit. Viszont, én külső nézetben szeretek játszani és még hozzá ilyen Mass Effect-hez hasonlító beállítással (a lentebbi első képen ez látszik nagyjából.) Közel van a karaktered a képernyőhöz, balra eltolva, így tökéletesen belátod a csatateret is, élesben jól bevált. Rövidre fogva, egy beállítást fogok mutatni, amivel külső nézetben bizonyos, szerintem ideális távolságokból, halálos pontossággal eltalálhatod a célt.
Ebből a távolságból a célkereszt közepén pontos a találat. Bárkinek akár a szemét is ki tudod lőni. Ha közelíteni kezdesz, mármint közelebb mész akkor a célkeresztől egyre inkább balra és fel fog hordani a lövedék.
Ebből a távolságból a célkereszt közepén pontos a találat. Bárkinek akár a szemét is ki tudod lőni. Ha közelíteni kezdesz, mármint közelebb mész akkor a célkeresztől egyre inkább balra és fel fog hordani a lövedék.
Így jobban látni a távolságot.
Így jobban látni a távolságot.
Na ez már több, mint kétszer akkora távolság de a ráközelítés szerzeménnyel a célkereszt közepe most is szemkilövő pontosságú. E nélkül mivel távolabb vagy a célkereszthez képest, egyre inkább jobbra le hord a lövedék.
Na ez már több, mint kétszer akkora távolság de a ráközelítés szerzeménnyel a célkereszt közepe most is szemkilövő pontosságú. E nélkül mivel távolabb vagy a célkereszthez képest, egyre inkább jobbra le hord a lövedék.
A customizable camera mod beállításai, magát az íjászatot az AGO így is úgy is felülbírálja de ez nem baj. Egyetlen probléma, hogy én használom a kellNekem (jelenleg), korábban a ZF szükségletek modot, ami egy idő után(evés-ivásnál) ráközelítenek a karakteredre és úgy is fog maradni a nézet. Ezt a minimális távolság állításával lehet kompenzálni, tehát 169-ről vedd vissza kb. 69-re ezt az értéket ha nem használod ezeket a szükséglet modokat. Amúgy szerintem ez nem befolyásolja a célzást.
A customizable camera mod beállításai, magát az íjászatot az AGO így is úgy is felülbírálja de ez nem baj. Egyetlen probléma, hogy én használom a kellNekem (jelenleg), korábban a ZF szükségletek modot, ami egy idő után(evés-ivásnál) ráközelítenek a karakteredre és úgy is fog maradni a nézet. Ezt a minimális távolság állításával lehet kompenzálni, tehát 169-ről vedd vissza kb. 69-re ezt az értéket ha nem használod ezeket a szükséglet modokat. Amúgy szerintem ez nem befolyásolja a célzást.
AGO MKM beállítása ami a kamera és a célkereszt beállításait illeti. Figyelem: a kézfáradás bekapcsolása esetén enyhén eltérhet a találati pontosság, főleg távolság függvényében ezért nem árt gyakorolni az íjászat tudományát, na meg fejleszteni persze.
AGO MKM beállítása ami a kamera és a célkereszt beállításait illeti. Figyelem: a kézfáradás bekapcsolása esetén enyhén eltérhet a találati pontosság, főleg távolság függvényében ezért nem árt gyakorolni az íjászat tudományát, na meg fejleszteni persze.
Akárhogyan is, ezekkel a beállításokkal egy fejet, legrosszabb esetben a felsőtestet biztosan telibe tudod kapni külső nézetben is, az ideális, tehát gyakori harci szituációkban. Szerintem látványos és izgalmas ez a kamera beállítás külső nézetben való játék esetén. Van egy magyarul is elérhető gyakorló mod íjászoknak, itt a központból letölthető ha valaki érdekel.
Deathskull
Találtam két apróságot, privátban átküldöm és még egyszer köszi!
Avatar
Alduin
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2016. márc. 14., hétf. 20:23
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Alduin »

olyabun írta:Üdv Mindenkinek

Érdeklődnék, hogy tudtok e letölteni bármit is a nexusmods.com-ról mert én tegnaptól semmit!
Belépni enged onnantól kezdve semmi, még az oldal színe is megváltozott.Keresés sem működik.
Hát így néz ki nálam az oldal
http://www.nexusmods.com/games/users/wa ... 6709%2F%3F
Ha valaki tudja mi lehet a probléma az légyszi segitsen :(

Feltöltenétek a -FNIS 6.2. , -FNIS Behavior 6.2 azt megköszöném.
Szia olyabun
1. Lépj Ide: http://www.nexusmods.com/games/users/preferences/?
2. Adult content (you agree you are 18 or over by enabling adult content)
- Állítsd át (Allow Me to see adult content)
3. Submit (Mentés). Kész.
4. http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/6709/?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Alduin írta:Nem tudnád a Skyrim Modok Honosításának Központja 1 oldalára programok (Itt csak kettő van) részben a beépülőket magyar változatát ha vannak nagyon meg köszönénk. (Nagyon meg könnyítené a keresést és a letöltést is). Páldául: MCM, FNIS, stb...Köszi ha megtennéd/frissítenéd.
Vagy hülye vagyok hozzá vagy mert rottyon vagyok vagy mindkettő :mrgreen: de nem értem mit is akarsz, ezért inkább ide írj a témával kapcsolatban, hátha más jobban képben van :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az AGO-val kapcsolatban még esetleg nem árt fogalmazásbeli szempontból átnézni, mert én lefordítottam, amit írt, de nem biztos, hogy azt is jelenti a beállítás magyarázata az MKM-ben. A dds fájlt át lehet valahogy írni? Vagy az fordító programban a dds-t tartalmazó sor helyére gépeljem be a képet látható szöveget?
Avatar
paracletos
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2015. nov. 20., pén. 21:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: paracletos »

Már tényleg nagyon-nagyon várom a Kull Mod Pack 2-öt.
Én nem tudok modolni és jó lenne ez a sok kincs egy helyen!

Kérlek Kull gondolj ránk is, akik nem tudjuk ezt játszani a mod packod nélkül!
Avatar
Alduin
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2016. márc. 14., hétf. 20:23
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Alduin »

002 ETaC v13.9.5 - hun.7z - Nem telepíthető NMM-el a hogy a leírás írja.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Ha a leírás alatt az 'olvasd el.txt'-ben foglaltakat érted, az könnyen lehet, én magam sohasem használtam mod managert, mindig manuálisan telepítettem és annak a folyímatát írtam le... de ha hiba van benne, akkor bátran jelezd!
Válasz küldése