Ha valami sérült, akkor újra le kell töltened, célszerű valami letöltésvezérlővel - de nem letöltésgyorsítóval!Dr Lecter írta: Utóbbi három sérült fájl volt.
Mi nem ismerte fel?Holott ezt sem ismerte fel!
Ha valami sérült, akkor újra le kell töltened, célszerű valami letöltésvezérlővel - de nem letöltésgyorsítóval!Dr Lecter írta: Utóbbi három sérült fájl volt.
Mi nem ismerte fel?Holott ezt sem ismerte fel!
Hoppá, erre nem is gondoltam, mert valahogy ez volt a logikus nekem.Vik írta:Biztos, hogy a térkép jelzős beépülőtől csúszott el a térképed? Mert inkább az Elsweyr sivatagnál jelentkezik ez a hiba, ha nem jó sorrendbe állítod a beépülőket.Dr Lecter írta:Ezért töröltem a data-ból a térképjelző fájljait, de nem oldotta meg a problémát, és ez nagyon idegesít.
Bocsánat, hogy kettőbe írtam.
Előre is köszönöm a mindennemü hozzászólásokat!
Első, nem én töltöttem le, úgyhogy passz, de nem hiszem, hogy gyorsítóval történt, mert amúgy is bika gépe van.Vik írta:Ha valami sérült, akkor újra le kell töltened, célszerű valami letöltésvezérlővel - de nem letöltésgyorsítóval!Dr Lecter írta: Utóbbi három sérült fájl volt.
Mi nem ismerte fel?Holott ezt sem ismerte fel!
Bármilyen tömörítővel kicsomagolhatod, nem csak a 7-zip ismeri ezt a formátumot. De amíg ezt nem teszed meg, addig ne várd, hogy a játék észrevegye, hogy ott van egy beépülő - mert csak .esp és .esm kiterjesztéseket tud használni. Ki kell csomagolni őket a .7z-ből.Dr Lecter írta: Első, nem én töltöttem le, úgyhogy passz, de nem hiszem, hogy gyorsítóval történt, mert amúgy is bika gépe van.
Második, a datában nem jelent meg. De megnéztem, és elképzelhető, hogy azért nem, mert nem ismeri fel a gépem a 7zipet, vagy mit. Le fogom tölteni...
Nem kellene, mert nem tudja eldönteni, mi a helyes betöltési sorrend. A helyes sorrend pedig az, ami a leírásban szerepel: az utolsó. (Kivéve, ha halálos reflexet is használsz, mert akkor az utolsó előtti.)Dr Lecter írta: Hoppá, erre nem is gondoltam, mert valahogy ez volt a logikus nekem.
Lehet, hogy igazad van.
Viszont elvileg az Oblivion Mod Managernek ezt ki kellene küszöbölnie, nem?
Amúgy mi a helyes sorrend?
Ha megnézed az Oblivion Mod Manager ablakának bal oldalát, ott láthatod felülről lefele a betöltési sorrendet. Az pedig, hogy egy beépülőnek hol kell szerepelnie, a beépülőhöz tartozó olvass.el állományban van.Dr Lecter írta:Köszi az ismételt segítséget.
Igen, úgy szoktam csinálni, hogy megnyitom a tömörített állományt, majd "kicsomagolás ide", azaz egyből az oblivion/data-ba csomagolom ki, majd kilépek az ablakból, és ellenörzöm a játék adatfájlai közt, hogy be lehet e ikszelni. Erre szoktam azt mondani, hogy felismeri e, avagy sem.
Ne haragudj, nem teljesen értem azt a sorrendet, hol van az pontosan leírva?
(Talán fáradt vagyok egy kissé, nem nagyon fog most az agyam:(
Mivel tegnap újból törlötem, nincs előttem az OBMM, így lehet, hogy hülyeséget fogok kérdezni.Vik írta:Ha megnézed az Oblivion Mod Manager ablakának bal oldalát, ott láthatod felülről lefele a betöltési sorrendet. Az pedig, hogy egy beépülőnek hol kell szerepelnie, a beépülőhöz tartozó olvass.el állományban van.Dr Lecter írta:Köszi az ismételt segítséget.
Igen, úgy szoktam csinálni, hogy megnyitom a tömörített állományt, majd "kicsomagolás ide", azaz egyből az oblivion/data-ba csomagolom ki, majd kilépek az ablakból, és ellenörzöm a játék adatfájlai közt, hogy be lehet e ikszelni. Erre szoktam azt mondani, hogy felismeri e, avagy sem.
Ne haragudj, nem teljesen értem azt a sorrendet, hol van az pontosan leírva?
(Talán fáradt vagyok egy kissé, nem nagyon fog most az agyam:(
Nem. Az OBMM-ben olyan sorrendbe tudod állítani a beépülőket, amilyenbe akarod. Plusz ki/be is tudod kapcsolgatni őket.Dr Lecter írta: Ez azt jelenti, hogy az oblivion data-jában úgy kell majd beikszelni a pluginokat, ahogy az OBMM bal oldalon fut lefelé?
Köszi, meg fogom nézni.Cthulhucult írta:Fontos lenne tudni, hogy magyarítással vagy anélkül működött-e a kiegészítő. Valószínűleg ez a megoldás.
A sárga csillag - nálam sárga négyzetben felkiáltójel asszem - nem textúra, hanem mesh hibát jelez. Ha van az embernek türelme és ért a Construction Set-hez, meg lehet keresni a hiányzó mesh-t és pótolni, ha máshogy nem megy. Én néha teljesen töröltem a hibás részt, ha amúgy használható még a mod.
Utóbbi 2-3 évben már nem is használtam teljes páncél-fegyver-stb. modokat, csak kiszedtem belőle ami kell és saját modba raktam magamnak, így minden működött.
Aranyszabály, hogy mindig csak egy dolgot változtass, azután próbáld ki hogy fut-e a játék.
Grafikát lejjebb venni nincs értelme ilyenkor.
Ha szereted a fejtörőket, meg az összetettebb, jó hosszú kalandokat, ez neked való:
http://oblivion.nexusmods.com/mods/31692
És bár millió modot használtam, ezzel sose volt problémám. Német nyelvű, angol felirattal. Kb. 3 napos főküldetés, egy új földrészen, új zenékkel, várossal, frakciókkal.
Úgy próbáltam már, hogy a két nagyobb kiegészítő, meg a 8 dlc.Cthulhucult írta:Próbáltad csak a két nagyobb kiegészítővel?
Nexuson olvasgattam a hozzászólásokat, sokaknál előfordulnak hibák, leállások a modot használva. Van akinek ugyanaz a problémája mint neked, de értelmes választ nem találtam rá.
Egy emberkénél a mod egy bizonyos részénél akadt ki mindig, ő azt írta, ez a régebbi változata a modnak működik nála:
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=5139
Az utóbbi.Dr Lecter írta: 1, a magyarosításban megtalálható az összes plugin, teszem azt olyan is, ami nincs nálatok felsorolva, vagy "csak" azok vannak magyarosítva, amiket felsoroltatok?
Ahogy a leírásában is olvasható: állítsd a betöltési sor végére.3, Elswyernél nekem teljesen szétcsúszott a térkép, erre mi lenne a megoldás?
Ne az Oblivion datájába csomagold ki először. Kicsomagolod, megnézed miket írna felül, azokról meg csinálsz biztonsági másolatot, mielőtt felülírnád a datában. Legjobb (feltéve hogy hosszabb ideje jól működik a játék) ha mindig csinálsz másolatot, mielőtt felülírnál valamit.Dr Lecter írta:(Lementeni próbáltam a halott szívét, úgy nem volt jó, de most csak simán megnyitottam, és jónak tűnik. Meg merjem kockáztatni, hogy kicsomagolom az Oblivion Datájába és felülírom ha kell?)
Benne van minden szükséges dolog a közös Oblivion rutin könyvtárhoz. Nem muszáj bekapcsolnod, ha használsz egy beépülőt, ami igényli, akkor úgyis bekapcsolódik magától.Dr Lecter írta: A cobl main valójában micsoda? Be kell kapcsolnom?
Köszöntem:DVik írta:Benne van minden szükséges dolog a közös Oblivion rutin könyvtárhoz. Nem muszáj bekapcsolnod, ha használsz egy beépülőt, ami igényli, akkor úgyis bekapcsolódik magától.Dr Lecter írta: A cobl main valójában micsoda? Be kell kapcsolnom?
Igen, én úgy tudom figyelembe veszi az aktuális gyorsaságot. Azt biztosan figyelembe veszi, hogy állsz-e vagy lopakodsz amikor gyorsutazol, de talán még a séta/futás bekapcsolást is.északi írta:Üdv,
a kérdésem az lenne, ha tudja egyáltalán valaki, hogy gyorsutazásnál figyeli e a játék, hogy milyen gyors a karakterem?
Idővel a szintlépések után ugye egyre gyorsabban futok, netán lovam is van már, ezeket figyeli e a játék, vagy egyes szinttől egész végig egy átlagértéket számol az utazás közben eltelt időre? És légvonalban számol, ahogy én mennék ha sietek, vagy ahogy ő elképzeli, és úgy gondolja végig az úton mentem volna?
Azt is figyelembe veszi ha van lovad.északi írta:Üdv,
a kérdésem az lenne, ha tudja egyáltalán valaki, hogy gyorsutazásnál figyeli e a játék, hogy milyen gyors a karakterem?
Idővel a szintlépések után ugye egyre gyorsabban futok, netán lovam is van már, ezeket figyeli e a játék, vagy egyes szinttől egész végig egy átlagértéket számol az utazás közben eltelt időre? És légvonalban számol, ahogy én mennék ha sietek, vagy ahogy ő elképzeli, és úgy gondolja végig az úton mentem volna?
És valami videó nincs arról, hogy ezen dolgokkal hogyan is néz ki?Vik írta:Valaki valamikor kérdezte, mit érdemes felrakni az Oblivionra, hogy egy korszerű gépen jól nézzen ki. Itt elég szépen összeszedték.
http://gamepod.hu/teszt/maximum_oblivio ... eljes.html
Köszönöm,sikerült.genndy írta:1. Nem fejlődtél eleget.
2. Aludj.