MOD-ok, textúrák, Modellek.

Általános eszmecsere a The Elder Scrolls IV: Oblivionnal kapcsolatban.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

északi írta:Üdv,
mi lehet a hiba ebben a scriptben?

ScriptName MysticTeleport

Short controlvar
Short button

Begin OnEquip
If ( controlvar == 0 )
Set controlvar to 1
EndIf
End

Begin Gamemode
If ( controlvar == 1 )
MessageBox "?", "Igen", "Nem" ;nem túl részletes kérdés ez? :)
Set controlvar to 2
EndIf
End


Begin GameMode
Itt az egyik hiba. Nem kell kettő GameMode blokk, elég egy is.
If ( controlvar == 2 )
Set button to GetButtonPressed
If ( button == -1 )
Return
ElseIf ( button == 0)
PlaySound SPLIllusionCast
player.MoveTo MysticTeleport
Itt a másik hiba. JK teleportálása után véget ér a rutin. Ha mindenképpen ilyet akarsz, nézd meg a Hadarath tornya beépülőt, ott hogyan oldották meg.
Set controlvar to 3
Else
Set controlvar to 0
EndIf
EndIf
End

begin OnUnEquip
Set controlvar to 0
End

Egy gyűrűnek adtam be ha felveszem jön a kérdés, csak az baj,hogy minden második használatkor kidob a játék, így meg máris nem olyan praktikus.
Van az oblivionnak valami ismert hibája a területbetöltésekkel? A mágusok céhének teleportja se dob ki, és a mark/recall spell használata sem, pedig az is teleport.

Egyéb pluginek betöltése nélkül is kidob.
Avatar
északi
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2012. feb. 21., kedd 16:43

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: északi »

Direkt letöltöttem többfajta 'teleportos' plugint, kipróbálásra, és egyikkel sem omlik össze a játék, csak azzal amit saját felhasználásra magamnak dobtam össze, ejnye :)
Avatar
északi
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2012. feb. 21., kedd 16:43

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: északi »

Degáz, most látom csak hogy kaptam választ már korábban. csak nem vettem észre az új oldalt... nem nekem való ez a fórumozás.
Köszönöm, Vik! Már nézem is.
Avatar
északi
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2012. feb. 21., kedd 16:43

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: északi »

Vik írta: MessageBox "?", "Igen", "Nem" ;nem túl részletes kérdés ez? :)
Magamnak írom a scriptet, így tudom mi a kérdés, más meg úgyse fog ezzel a pluginnel játszani ;)
Bár ha így haladok én se. a Morowind esetében vígan írtam 3 ilyen ilyen Equipped teleport sriptet. Már az se esett jól, hogy ott mindig kanálra raktam rá, mert azt biztos nem adom el, és nem kell mindig levenni, és visszavenni a rendes gyűrűt, de itt nem engedte meg kanálra rakni :)
metalralf

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: metalralf »

Üdv

Szeretném az oblivion xp modot (http://oblivion.nexusmods.com/downloads ... p?id=15619) feltenni, de nem akar összejönni a magyarítás felpakolása után. Ötlet?
OBSE-t frissítettem erről az oldalról: http://obse.silverlock.org/
OMOD is bent van.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Próbáld a magyarítás előtt. Egyébként az OMOD-dal elég könnyen lehet ilyen összetett beépülőket telepíteni. Kiír valamit, hogy miért nem sikerül?
metalralf

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: metalralf »

Póbáltam már, a betöltésnél akad be az egész.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

metalralf írta:Póbáltam már, a betöltésnél akad be az egész.
Esetleg változtass a betöltési sorrenden, hátha az segít. Ha nem, akkor lehet, hogy egyszerűen nem fér össze ez a két beépülő.
Avatar
metalralf
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012. máj. 2., szer. 18:42
Tartózkodási hely: Otthon
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: metalralf »

Így sem megy, azért köszönöm az ötleteket.
Esetleg nem tud valaki egy hasonló mod-ot?
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

metalralf írta:Póbáltam már, a betöltésnél akad be az egész.
Mentés betöltésénél, vagy maga a játék sem indul el? Lehet, hogy új játék kezdését engedi ha csak a mentést nem tölti be.
Én nem használok magyarítást, de az xp mod zseniális, hatalmasat dob a játékon.
Avatar
metalralf
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012. máj. 2., szer. 18:42
Tartózkodási hely: Otthon
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: metalralf »

Beadja a bethesda logo-t stb-t és utána.
Sani

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Sani »

Sziasztok! Letöltöttem az obliviont, és az oldalatokról egy csomó keigészítőt, de fogalmam sincs hogyan kell berakni a játékba, mert nem is értek az ilyesmihez ! Valaki letudná írni részletesen lépésről lépésre?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Sani írta:Sziasztok! Letöltöttem az obliviont, és az oldalatokról egy csomó keigészítőt, de fogalmam sincs hogyan kell berakni a játékba, mert nem is értek az ilyesmihez ! Valaki letudná írni részletesen lépésről lépésre?
Ja. :)
Egyrészt leírtam itt, másrészt az általam fordított beépülők leírásában is. Olvasd el őket!
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Helló ! nah sikerült egy csomót beraknom ! :D da sajnso a vízkard nem jelent meg, se az isten paplovagjai, és még egy csomó ! Egyébként van egy PLug in, amivel az ellenfeleket szét is lehet darabolni, az a plugin is érdekelne nagyon ! Egyébként nem tudnátok készíteni egy béna plugint, ami arról szólna, hogy az arénázást folytathatom, de annyi lenne, hogy generálna nekem mindig egy ellenfelet ( emberszerű lényt, mint idáig) de az ellenfelem teljes mértékben generálódna, szóval nem mindig ugyan az lenne, hanem mindig más.. lényege pl az lenne, hogy felteszem a plugint, odamegyek a néger csávóhoz, és beszélek vele, "megvédem a bajnoki címem" rámegyek, és mondja, hogy hajrá, vagy ilyesmi, és mehetek harcolni mint idáig ! :D Szerintem nem nehéz egy ilyen programot összedobni, legalábbis jóval könyebb, mint a többi... (Ha megcsináljátok, akkor öeök hálám, mert ezt szeretné ma legjobban körülbelül, és tuti, hogy támogatná az ötletemet még pár ember) ! Én csak arénázni vágyom újra, és nem heti egyszer egy bikával....Hanem örökre, bármennyiszer, és ember szerű lényekkel !
EXonium

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: EXonium »

Sziasztok ! Betettem a birodalmi légió kiegészítőt, de nem tudok bekerülni a légióba, mert a birodalmi "őr" szerint vér tapad a kezemhez ! :D Már esélyem sem lesz bekerülni?
60 a hírnevem most, és 40 a hírhedtségem... :D de nincs fejpénzem se pedig...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

EXonium írta:Sziasztok ! Betettem a birodalmi légió kiegészítőt, de nem tudok bekerülni a légióba, mert a birodalmi "őr" szerint vér tapad a kezemhez ! :D Már esélyem sem lesz bekerülni?
60 a hírnevem most, és 40 a hírhedtségem... :D de nincs fejpénzem se pedig...
Ha végigjárod a Kilenc Lovagjai zarándoklatát, akkor -úgy emlékszem- engedni fogja. Arra készülj fel, hogy nem sikerült minden hibát kijavítanom ebben a beépülőben.
Raimhol

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Raimhol »

Találtam egy hírhedtség "beállító" kódot, szóval megoldottam, de egy problémába ütköztem ! SetPCinfany 0 a kód egyébként, és 0 a hírhedtséged !
A probléma, hogy a birodalmi légió első küldetése kész, de viszont a második címe az, hogy: Az út folytatódik ! A vízvárosnegyedben kellene találnom egy viskót, amiben megtalálom az ellopott tárgyakat, de hiába nyomok rá, hogy térkép, nem jelez semmit, ami nem is gond, mert tudom hol a vízváros negyed, de teljese bejártam már a házakat, és fogalmam sincs hol lehetnek az eltűnt tárgyak...!
Lord Jack
Hozzászólások: 153
Csatlakozott: 2010. szept. 19., vas. 13:53
Tartózkodási hely: Nibiru

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Lord Jack »

Az elhagyatott háznak valamelyik hordójában vagy ládájában.
Raimhol

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Raimhol »

Az megvan, most egy Talley nevű erdei elfet kell megkeresnem, aki sittre juttatott (azthiszem talley a neve) és sehol en mtalálom, 2 órája keresem, pedig a mágusok céhe körül kellene lennie !! esetleg tudsz segíteni ?
Raimhol

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Raimhol »

Tuller a neve, félreírtam...
cica1994
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012. máj. 28., hétf. 9:18

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: cica1994 »

Sziasztok

Remélem van itt valaki, mert nagyon fontos lenne, napok-hetek óta ezzel szenvedek és semmi! :(
Szóval az a problémám hogy a játékban az összes gauntlets (védőkesztyű) színe fekete.....ha átírom a nevét (kiszedem a végéről a "_N"-t) akkor meg világoskék lesz....és nagyon nagyon zavar mert így nem tudom élvezni a játékot :S tudom nem nagy cucc, de én nagyon igényes vagyok a legkisebb részletekre is egy játékban :D XD
Amúgy nem hinném hogy a modok okozzák. Nemrég letöröltem a játékot (mielőtt letöröltem volna még jók voltak a védőkesztyűk színei) de amikor feltettem a játékot újra, már nem volt jó. És biztosra állítom hogy ugyanúgy tettem fel mindent...szóval nemtudom mi lehet a hiba. Az biztos, hogy nem a magyarítás miatt van...
cica1994
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012. máj. 28., hétf. 9:18

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: cica1994 »

Kérlek valaki írjon már mert addig nem tudok játsztani :(((((((
Avatar
alduin-
Hozzászólások: 28
Csatlakozott: 2012. feb. 18., szomb. 0:42

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: alduin- »

Nekem így elsőre videokártya driver gondnak tűnik. Próbáld frissíteni a videokarid meghajtóprogramját! És én a helyedben azért megpróbálnám minden mod és magyarítás nélkül is (hogy biztosan tudjuk, mi okozza a hibát). Nem tudom pontosan, milyen patch kell a magyarításhoz, de bizonyosodj meg arról is, hogy a megfelelő verziót használod. :)
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

köszi, akkor megpróbálom a videókártya driverét frissíteni, hátha az a baj.
amúgy modok nélkül nem nagyon tudok játszani, legalább a dlc-k nélkül, mert megvannak csinálva, és ha kiszedem őket, akkor kezdhetem az egészet elölről :( meg a faj amivel vagyok az is mod, de nem az okozza ezt a problémát, mert amikor elkezdtem a karaktert akkor még jóvolt minden, szóval valószínű közben alakulhatott ki valami miatt ez a fekete kesztyűs gond :/
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Vendég írta:köszi, akkor megpróbálom a videókártya driverét frissíteni, hátha az a baj.
amúgy modok nélkül nem nagyon tudok játszani, legalább a dlc-k nélkül, mert megvannak csinálva, és ha kiszedem őket, akkor kezdhetem az egészet elölről :( meg a faj amivel vagyok az is mod, de nem az okozza ezt a problémát, mert amikor elkezdtem a karaktert akkor még jóvolt minden, szóval valószínű közben alakulhatott ki valami miatt ez a fekete kesztyűs gond :/
Modok miatt van a probléma, ezer százalék. Felesleges törölni/újratelepíteni a játékot, csak az idő megy vele. Kapcsolj ki minden modot (persze azon kívül, ami a fajodhoz kell), azután egyesével kapcsolgasd vissza, így kiderül melyik okozza a bajt. A hivatalos dlc-k tutira nem. Nem kell újrakezdened a játékot, valószínűleg csak egy modtól kell búcsút venni.
Szery89

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Szery89 »

1 Kérdésem lenne : Honnan lehet letölteni az exnem testszépítő modot az oblivionhoz?
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Szery89 írta:1 Kérdésem lenne : Honnan lehet letölteni az exnem testszépítő modot az oblivionhoz?
TESNexus. Vagyis most már Oblivion Nexus néven fut, de ugyanaz. Millió mod van ott, ami az exnem-en alapul. A HGEC modot használd inkább, sokkal jobb és kidolgozottabb, ugyanazokat a textúrákat használja, mint az exnem.
Itt találod:
http://oblivion.nexusmods.com/mods/15802
Magnum

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Magnum »

van egy olyan gondom az oblivionnal kapcsolatban, hogy felteszek pár ruha, vagy páncél modot, és nem működnek. Sárga csillagokat látok a helyén, vagy pedig nem látszanak (ha felveszem,akkor láthatatlan leszek, ahol a páncél takar)
van erre megoldás?
előre is köszönöm a segítséget.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Magnum írta:van egy olyan gondom az oblivionnal kapcsolatban, hogy felteszek pár ruha, vagy páncél modot, és nem működnek. Sárga csillagokat látok a helyén, vagy pedig nem látszanak (ha felveszem,akkor láthatatlan leszek, ahol a páncél takar)
van erre megoldás?
előre is köszönöm a segítséget.
Igen, jól kell telepíteni azokat a beépülőket. Nyilván nem megfelelő alkönyvtárba raktad a hozzá tartozó meshes és/vagy textures mappákat.
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Magnum írta:van egy olyan gondom az oblivionnal kapcsolatban, hogy felteszek pár ruha, vagy páncél modot, és nem működnek. Sárga csillagokat látok a helyén, vagy pedig nem látszanak (ha felveszem,akkor láthatatlan leszek, ahol a páncél takar)
van erre megoldás?
előre is köszönöm a segítséget.
Sárga csillag (vagy felkiáltójel) mesh problémát jelez. Olvasd el mindig a read me-t, ha új modot telepítesz. Feltéve persze, hogy van hozzá, de 99%-ban van.
Feltételezve hogy a Nexusról szedsz le modokat, olvasd el a hozzászólásokat, lehet hogy másnál is van gond, esetleg a mod hibás - gyakran előfordul, hogy a modder utólag javítja ki a hibákat, mert a saját gépén működik amit készített, másén meg nem.
Ha értesz a Construction Set-hez, könnyen kijavíthatod a hibákat saját magad is.
Magnum

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Magnum »

Vik írta:
Magnum írta:van egy olyan gondom az oblivionnal kapcsolatban, hogy felteszek pár ruha, vagy páncél modot, és nem működnek. Sárga csillagokat látok a helyén, vagy pedig nem látszanak (ha felveszem,akkor láthatatlan leszek, ahol a páncél takar)
van erre megoldás?
előre is köszönöm a segítséget.
Igen, jól kell telepíteni azokat a beépülőket. Nyilván nem megfelelő alkönyvtárba raktad a hozzá tartozó meshes és/vagy textures mappákat.
Mindent úgy csináltam, ahogy a readme, vagy olvass el fájl írta. többször is próbáltam, úgy is, hogy a játékot újraraktam.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Magnum írta: Mindent úgy csináltam, ahogy a readme, vagy olvass el fájl írta. többször is próbáltam, úgy is, hogy a játékot újraraktam.
Egyébként melyik beépülőről van szó?
Magnum

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Magnum »

Vik írta:
Magnum írta: Mindent úgy csináltam, ahogy a readme, vagy olvass el fájl írta. többször is próbáltam, úgy is, hogy a játékot újraraktam.
Egyébként melyik beépülőről van szó?
Több moddal is előfordult már. pl tollzuhatag páncél, sötét látszat páncélok,
Bamanna

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Bamanna »

Sziasztok!

Nekem az lenne a problémám, h feltettem az OBSE-t, majd a Térképjelző nagyjavítást, de én nem tudok a térképen se jelzőből választani, se az az ablak nem jön ki ahol bármit is be tudnék állítani, szóval csak egyfajta zászlót tudok letenni és kész. Mit csináltam rosszul???
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Bamanna írta:Sziasztok!

Nekem az lenne a problémám, h feltettem az OBSE-t, majd a Térképjelző nagyjavítást, de én nem tudok a térképen se jelzőből választani, se az az ablak nem jön ki ahol bármit is be tudnék állítani, szóval csak egyfajta zászlót tudok letenni és kész. Mit csináltam rosszul???
Emlékeim szerint telepítéskor olvashatod, hogy M betűvel (is) lehet használni a térkép jelzőket, illetve azt is be lehet állítani, hogy milyen egér+billentyű kombinációt akarsz használni.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Tudnátok kérésre készíteni egy olyan kiegészítőt, amivel korlátlanul arénázhatok? pl generálna mindig egy ellenfelet !
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

raimhol írta:Tudnátok kérésre készíteni egy olyan kiegészítőt, amivel korlátlanul arénázhatok? pl generálna mindig egy ellenfelet !
Én ezt használom:
http://oblivion.nexusmods.com/mods/28190
Ez nem kifejezetten a hagyományos aréna, inkább az Unreal és Quake játékokhoz hasonló hentelés. A meccsek előtt ki lehet választani az ellenfeleket, a játékstílust, meg a helyszínt - ezek között az eredeti aréna is szerepel. A menetek végén jutalom vár egy ládában, az elért eredménytől függően.
Csapatok közötti harc is választható.
Ha az újabb verzióval gond lenne, itt a régebbi:
http://oblivion.nexusmods.com/mods/6838
Ooblivionboy

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Ooblivionboy »

Jó napot, az oblivion MODokat hogy/ és hova kell rakni az Obliviom könyvtárába? :D Köszönöm előre is! :)
Ron

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Ron »

Sziasztok.
A birodalmi légió küldetésnél a mágusoktól visszaszerzett kardot kinek adjam?
Elméletileg birodalmi palotába vigyem de ott csak őrök vannak ők meg max rám szólnak ne zajongjak :D
Ron

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Ron »

A pluginokat másold data mappába aztán játék indításnál jelöld be őket,de szinte mindegyiknél le van írva.
Ooblivionboy

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Ooblivionboy »

Ron írta:A pluginokat másold data mappába aztán játék indításnál jelöld be őket,de szinte mindegyiknél le van írva.
Bocsi, de a pluginokat hogy kell átmásolni? :(
Ron

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Ron »

Szia.
Letöltöd kicsomagolod egy mappába,pl Ayleid szett pluginban van egy Textures,Meshes mappa és egy Ayleid Armor and weapons esp fájl (plussz kép +olvas el de az olvas el-t úgy tűnik nem olvasod)
Szóval a feljebb írt 3 állományt egyszerűen bemásolod Oblivion data mappába.Játék indításánál adat fájlokra katt és bejelölőd esp-t.
Ennyi.
Ron

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Ron »

A csata mágus pajzs elég cheat gyanús, a 25% sebzés visszaveréssel umbra-t úgy győztem le csak pajzsot tartottam :D
Lord Jack
Hozzászólások: 153
Csatlakozott: 2010. szept. 19., vas. 13:53
Tartózkodási hely: Nibiru

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Lord Jack »

Lieliria
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012. júl. 5., csüt. 21:09

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Lieliria »

Tisztelt Kalandorok.

Meghaladja a képességeimet. Tudnátok-e segíteni a következőkben. Van itt három beépülő amellyel nem boldogulok, pontosabban kettővel van gondom de mindjárt kitérek rá. A "falánk eleganciát" próbálom fel rakni, de kell hozzá a HGEC, na és itt akadtam el, ja igen a faj amire fel akarom öltöztetni a "cuki elf".
Szóval tudna valaki segíteni, linkel vagy itt "szóban". Ja igen a legnagyobb gond, gyenge angol tudás.



Segítségeteket, válaszotokat előre is köszönöm
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Lieliria írta:Tisztelt Kalandorok.

Meghaladja a képességeimet. Tudnátok-e segíteni a következőkben. Van itt három beépülő amellyel nem boldogulok, pontosabban kettővel van gondom de mindjárt kitérek rá. A "falánk eleganciát" próbálom fel rakni, de kell hozzá a HGEC, na és itt akadtam el, ja igen a faj amire fel akarom öltöztetni a "cuki elf".
Szóval tudna valaki segíteni, linkel vagy itt "szóban". Ja igen a legnagyobb gond, gyenge angol tudás.


Segítségeteket, válaszotokat előre is köszönöm
Oblivion Nexuson találod:
http://oblivion.nexusmods.com/mods/15802
Ha Nexuson beírod a keresőbe hogy Cute Elf, arra is ad egy csomó találatot. Bár az azt hiszem alapból a HGEC textúrákat használja. A gyenge angol tudás nem nagy gond, a legtöbb modder nem angol anyanyelvű, a modokhoz írt szövegek ennek megfelelően egyszerűek és érthetőek minimális nyelvismerettel is.
Nexusra regisztrálni kell nagyobb méretű modok letöltéséhez, de az egész procedúra nagyon egyszerű és gyors. Viszont az irdatlan mennyiségű mod miatt megéri, igazából azok a ritka kivételek, amiket ott nem találsz meg.
Lieliria
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012. júl. 5., csüt. 21:09

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Lieliria »

Hello.

Elnézést a tévesen megfogalmazott kérdésem miatt. Most van időm így leírom hogy pontosan mi a gondom. A Innen töltöttem már mint a Moorohunrol le a kiegeket, és be is tudtam illeszteni és futott de hibásan. pl..: Séta közben semmi gond, de ha futsz vagy bármi mást csinálsz a hajad beépül a válladba :). Láttam képeket meg videókat ahol ez tökéletesen működött. azt szeretném meg kérdezni hogy mit kell még tenni a Mes/Tex valamint az ESP. fájlok bemásolásán kívül. Ezeket mind be másolom és nagy ratyi az egész.



Válaszotokat előre is köszönöm
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Lieliria írta:Hello.

Elnézést a tévesen megfogalmazott kérdésem miatt. Most van időm így leírom hogy pontosan mi a gondom. A Innen töltöttem már mint a Moorohunrol le a kiegeket, és be is tudtam illeszteni és futott de hibásan. pl..: Séta közben semmi gond, de ha futsz vagy bármi mást csinálsz a hajad beépül a válladba :). Láttam képeket meg videókat ahol ez tökéletesen működött. azt szeretném meg kérdezni hogy mit kell még tenni a Mes/Tex valamint az ESP. fájlok bemásolásán kívül. Ezeket mind be másolom és nagy ratyi az egész.
Keresel egy olyan haj beépülőt, ahol jól működik.
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

A hajak ilyenek az Oblivionban. Az alap játékban gondolom azért nincs vállnál lejjebb érő haj, mert hülyén nézne ki mozgás közben. Szóval ha olyan modot használsz, amivel hosszú hajat adhatsz a karakterednek, az bizony néha hülyén fog kinézni. Például ha leguggol a karakter lopakodásnál, a haja a nyakát átszúrva a mellkasán fog kijönni.
Más hibával ezzel kapcsolatban a hat év Oblivionozás során nem találkoztam, ha tehát ha most is félreértettelek, akkor passz. :)
Egy megoldás van a fizika törvényeit felrúgó hajra: nem a karaktergeneráló menüben választasz hosszú hajat, hanem olyan modot keresel, amiben "hordható", tehát igazából cserélhető fejfedőként használatos hajak vannak. Ezek nem fognak beleállni a hátadba, mivel a ruhákhoz/páncélokhoz hasonlóan viselkednek, követik a test mozgását.
Nézd meg mondjuk ezt a modot:
http://oblivion.nexusmods.com/mods/40774
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

De legjobb lenne talán, ha csinálnál egy screenshot-ot a hibáról, aztán felraknád ide a képet. Úgy könnyebb segíteni, ha látom mi a gond - feltéve, ha nem az amit föntebb írtam.
Válasz küldése