Pluginok

The Elder Scrolls III: Morrrowind magyarításával kapcsolatos ügyekben írj ide. A kiegészítők külön fórumba kerülnek.
fallout

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: fallout »

Hello

Ennek a modnak kéne mennie a magyarositással? Mert nekem nem csinál semmit, hiába alszom 7-8 napot :S
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

fallout írta:Hello

Hamár igy mondod, akkor egy bizonyos vampirism ring nevü modot megleshetnéd! Igaz csalás, de ilyenesetekbe jól jöhet, mikor az istennek sem akarnak vámpirrá változni a karik.
köszi
Kész is van, letölthető a pluginok közül.
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Sheila írta:The Elder Scrolls III: Morrowind
Vampire/Werewolf at Will Plugin

4 kis mod (startscript), amikből csak egyet szabad aktívvá tenni, aszerint, hogy melyik klán vámpírjai közé akarunk tartozni (a negyedik vérfarkassá tesz).
Aktiválás után betöltve a mentést, hipp-hopp elkaptuk a betegséget, amiből aztán 3 nap múlva átalakulunk.
Vámpíroknak:
Vampire Visage - az NPC-k nem csak utálkoznak és riadoznak, hanem beszédre bírhatók (Vampire Weakness mod kell hozzá, ami kicsit átalakítja a vámpírság "intézményét" Morrowindben).

Más:

A Demonforce nem akar menni a magyarosított Bloodmoonnal,
Expression Error Unable to find cell id "HollĄ-szikla" in script ColonyEstateTimer, majd CTD.
Szerintem a vámpírgyűrű az első hármat feleslegessé teszi. A többit majd megnézem, a demonforce meg ezek szerint azok közé tartozik, amiket újra kell fordítani a magyar Bloodmoon miatt. Köszi.
fallout

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: fallout »

Köszi a vámpir gyűrű modot Vik :D
Vendég

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de megkérdem mivel nem tudom.
A pluginokat a magyaritás elött vagy után kell telepíteni?
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Vendég írta:Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de megkérdem mivel nem tudom.
A pluginokat a magyaritás elött vagy után kell telepíteni?
Szinte mindegy, csak arra figyelj, ha elkezdesz játszani eggyel, elmented a játékot, majd kikapcsolod az adott plugint, akkor arról a mentésről folytatva esetleg kavarodást okozhat.

Szerk: Pontosítanék: a magyarításhoz igazított pluginokat inkább a magyarítás telepítése után rakd fel. A többit lehet előtte is, de azokat meg érdemes egyesével bekapcsolgatni, hogy kiderüljön, mennek-e a magyarítással.
Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Babilon5 »

Ami meg a leírása szerint beleír a morrowind.ini fájlba, s nem lett előzetesen kompatibilissé téve a magyarítással, azt előbb küld el a csapatnak, mert különben hibahalom.

A sorrend egyébként szinte mindegy, bár én inkább a magyarítás előtt teszem fel.
Kuma

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Kuma »

Köszönöm a válaszokat a telepítéssel kapcsolatban.
Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Babilon5 »

Vik!

Van fent a honlapodon egy MCA plugin, ami elvileg 1000+ NJK-t rak be. Az, hogy nincs lefordítva vonatkozik a dialógusokra is, vagy csak nevek, meg naplóbejegyzések? Tovűábbá a több ellenfeles része azért Hun, mert le va fordítva mindene?

Továbbá egyéb többlet NPC pluginok közül mi az ami kompatibilis? Mert, ha kész lesz végre a Bloodmoon, akkor mostmár egy normális menetbe szeretnék belekezdeni, ahol van elég NPC, gyerekestül, felfogadhatós emberektől, stb... (Legalább magyar dialógussal, mert angolnál max. végigkattintok mindent... :oops: ).
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Babilon5 írta:Vik!

Van fent a honlapodon egy MCA plugin, ami elvileg 1000+ NJK-t rak be. Az, hogy nincs lefordítva vonatkozik a dialógusokra is, vagy csak nevek, meg naplóbejegyzések? Tovűábbá a több ellenfeles része azért Hun, mert le va fordítva mindene?

Továbbá egyéb többlet NPC pluginok közül mi az ami kompatibilis? Mert, ha kész lesz végre a Bloodmoon, akkor mostmár egy normális menetbe szeretnék belekezdeni, ahol van elég NPC, gyerekestül, felfogadhatós emberektől, stb... (Legalább magyar dialógussal, mert angolnál max. végigkattintok mindent... :oops: ).
MCA-ból szerintem azt használd, ami itt van az oldalon a pluginok között. Bár lehet, hogy a kettő megegyezik... Az, hogy nincs lefordítva egy plugin, azt jelenti, hogy a benne levő szövegeket úgy ahogy van, nem fordítottuk le. Nevek, naplók, párbeszédek, üzenetek, tárgynevek, stb. Más pluginnal még nem kísérleteztünk, csak amit itt, vagy az oldalamon találsz. (Illetve volt még az ajtóbetöréses, ami remek kis plugin lenne, működik is a magyarítással némi átalakítás után, csak éppen jelentős kárt okoz a mágia menüben, ezért nem raktuk ki az oldalra.) Ha valami egyéb plugint akarsz kipróbálni, megteheted, hátha működni fog. Ha nem, szólj, aztán egyszer csak sorrakerül az is, hogy átalakítsuk.
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

A Bloodmoon magyarítás miatt frissíteni kellett kettő plugint. A Herbalism for Purists és a DemonForce jól működő (remélem :) ) változata letölthető a pluginok közül.
Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Babilon5 »

Akkor amíg nem lesz magyar az MCA nem kerül fel hozzám, mielőtt még a könnyen idegesedő északim lelkén 1000 ölés szárad, mert felbosszantották a nem érthető karattyolással. :twisted:

Megjegyzem, egyik előző menetben szintén északi karakterrel annyira felingereltem magam, hogy kiirtottam fél Vivecet. A kapcsolat annyi volt, hogy egyik küldinél szintén nyelvérzék lett próbára téve, egy buzi csókot kért a férfi karakteremtől :o , helyette kapott kardot, bárdot, miegyebet úgy kedvességként :x , meg mindenki más is, akivel összefutottam :lol: . Persze beraktam álá Titkolt Ellenállás - Más vagy c. nótát. :twisted:
Aztán sajnos visza kellett tölteni, mert a dolog nem akart menni, s ügyködni kellett kicsit editorban, hogy még egyszer ne forduljon elő a dolog.

Demon force ;) így akkor már jó lesz a menet, ebben legalább. 8-)
Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Babilon5 »

Elöljáróban csak remélem senki nem harapja le aq fejem. :roll:
Ha mégis, akkor jó étvágyat. :lol: Tudom még készül a Bloodmoon és bőven van még mit csinálni vele, de ezt azért már felrakom (még régebben írtam otthon).

Nos, a múltkor felvetettem, hogy bizonyára sokak örömére szolgálna, ha legalább a legjobb pluginok le lennének fordítva. Ez nagy munka lenne a fordítók számára, az kétségtelen, állandó időhiány mellett pedig kissé bajos.
Fontos két szempontból: egyrészt jelentősen javítja a játékélményt, másrészt pedig, amíg ezek nincsenek kompatibilissé téve és lefordítva, addig nem túl érdemes magyar pluginokat készíteni. Mert ugye egyrészt lehet, már megvan angolban egy ötlet, s „csak” le kell fordítani, másrészt, ha ezek már megvannak (kompatíbilis + fordítás), akkor érdemes az egészet betölteni editorba, s új magyar pluginokat alkotni, mert úgy jelentősen kisebb az ütközések esélye, addig a dolog bajos, s könnyen felesleges plusz munkákat eredményezhet.

Ezért vettem hozzá a bátorságot (remélem nem üvölt le érte senki), hogy felállítsak egy prioritási sorrendet, így könnyítve az ügyet. (Aki valódi szerepjátékot is szokott játszani, majd valószínű nagy vonalakban egyet ért velem.) (A grafikák többségét kihagytam, mert az vagy már hozzá van igazítva a magyarosításhoz, vagy nem is kell igazítás, működik alapból, fordítás meg szintén nem kell, vagy minimális (pl. ruha nevek).)
Tehát íme a sorrend, melyet én támogatok javaslat szintjén:


Első kategória:
1. A good place to stay: fent van a honlapon, egy sokszobás föld alatti hely, a leírása alapján elnyerte a tetszésemet
2. about waterlife.esm (azt hiszem): hozzáad a játékhoz több vízi élőlényt, nagyrészt békéseket, akinek nagyon elege van a mészáros halakból, annak különösen tetszene
3. MW_children.esm: 330 gyerekkaraktert ad hozzá a játékhoz, több fajból, továbbá a hozzájuk való hangokat, valamennyi gyerekruhát, sőt adnak kisebb küldetéseket is (csak ne számoljunk semmi komolyra, meg 1000 aranyakra). Ezzel teljesek lehetnek a családok.
4. MW_ch elves és ork: jobb ork és elf gyerekmodelleket ad a játékhoz, ezt inkább csak egyesíteni kellene a gyerek kieggel, meg hozzáigazítani a honosításhoz, lévén grafika
5. The wilderness mod 2.1.esm: legalábbis nekem a 2.1 van meg, ha van újabb Puma Mantől, akkor azt, ez a kieg további szörnyikéket ad a játékhoz, békéseket és agresszíveket is, nekem főleg a békések számítanak, mert abból nincs túl sok az alapjátékban
6. complite morrowind full.esp: teljessé teszi a játékot, olyan kiegészítésekkel, mint pl. favágás, bányászat, főzés, tárgyak készítése (850 db), ilyenek pl.: agyagedények, kaják, nyilak, ezekhez scriptek, s felteszem (bár mivel pocsék vagyok angolból, így a readme megértése nem sikerült teljesen) a közembereknél is jelen lesznek ezek.
7. Herbalism_1.3: (ha van újabb, az) új képzettséget, a herbalizmust rakja a játékba, amivel ugye növényeket lehet szedni, pontosabban növényi összetevőket. Kezdetben csak ritkán találsz valamit, de ahogy fejlődik a képzettség, lehet 1 helyett már 3 kővirág szirmot tudsz kivenni egy növénykéből (asszem IQ alapú a képzettség), kicsit átdolgozni is kellene egyúttal, mert a képzettséglistában alapban nem jelenik meg, hanem global, meg local szinten tette hozzá a programozó, így pl. erdei elf nem kaphat pluszt rá
8. pens/ kids clothing mod: szintén a gyerekes kieg. kell hozzá, ad új ruhákat nekik és egyéb hasznos tárgyakat
9. random skulls: igazi predator módiban lehet koponyákat gyűjteni :) (fordítás alig kell, inkább csak hozzáigazítás, mert kissé bugos magyarítással, nekem legalábbis)
10. bbsilkdresses: bocsánat, de nem tudom, ez együtt jár-e a magyarítás alapprogival (nem figyeltem, nincs mentségem), a lényeg, hogy selyemruhákat ad a játékhoz, sok fordítás nem hiszem, hogy kellene hozzá, inkább csak hozzáigazítás, lévén nagyrészt grafika
11. disguisekit/ thivesdisguesekit: le lehet beszélni általa a problémás dolgokat, pl. lopást semlegesíteni, vagy, hogy x emberkét miért ölted meg, persze az nem fog működni, hogy miután szegény őrről leloptál minden páncélt és épp rajtakap, amikor a gatyáját lopod, hogy „Nem én vótam!” főleg dialógusok vannak benne, e nélkül pedig (főleg) tolvaj karakter jóval egyhangúbb, elég sok fordítanivaló van benne
12. Necessities of Morrowind 2.1: a kieg. lényege, hogy rendszeresen enned és aludnod kell, nem tudom hivatralos-e, illetőleg mennyire üti egymást (ha üti) a complite morrowind full pluginnal
13. The Crappy Mod: toalettre, illetve fürdőszobába kell mennie a karakternek, sajnos, ahogy a készítője írta, legalábbis az a példány, ami nekem megvan még nem túl változatos, mert a készítőjének nem volt sok ideje rá.
14. Acheron's Camping Gear: szintén fent van az oldalon, de nincs lefordítva, a kérdés az, hogy ez-e a legjobb ilyen jellegű kiegészítő, mert nekem van másik kettő még (sajnos angol olvass el fájllal, tehát nem tudom eldönteni), ezek a következők: new bedrolls (minimálissal nagyobb méret), bedrolls 1.0_0727 felteszem ez összességében nem jobb, mert jelentősen kisebb
15. Advanturer’s NPC plugin: új NJK-k a játékban, békések és agresszívak is (azért is érdemes, mert én kevésnek találom az alap számukat még egy szigethez képest is), ezzel, a gyerekekkel, meg még néhány hasonlóval legalább benépesül a sziget (még akkor is, ha ez leginkább csak a kocsmákba/ közterekre rakja is őket), kompatíbilis, csak ugye a sok fordítás
16. Ald Indoril: Ez az elég nagy plugin egy sor új területet ad hozzá Mournholdhoz, például céheket (új küldetésekkel), kereskedőket, kocsmákat, egy bordélyházat, szintén leginkább fordítás kell
17. MCA plugin, megint főleg NPC dolog, sok fordítanivalóval, mert ugyan ki szereti a vegyes nyelvű játékot, aki kevésbé tud angolul biztos nem



Második kategória:
1. 20 books: 20 új könyvet ad a játékhoz, kompatibilissá lett téve, de nincs még lefordítva (tudtommal)
2. Abandoned Flat: egy új, berendezett ház, Vivec partjain, új dialógusok, küldik, szintén fent van, csak fordítani kellene
3. Abigail’s petshop: Seyda Neen-ben egy kereskedő állatokat árul, melyeket meg lehet venni, s feldobják egy kicsit a játékot (bár harcban felteszem könnyen halnak (fallout 2. tapasztalat)
4. Aerie of Tir Thalor Mercenaries: Elég szívós zsoldosokat tudsz felfogadni, akiket külön párbeszédekkel irányíthatsz. Kereskedőket, őröket találhatsz a Balmorától délre lévő erődben. Ugye ez maga a felfogadás miatt került második kategóriába (nagy és nem elsődleges fontosságú), de az új NPC-k miatt szintén remek.
5. Sslavecomp2: Ezzel rabszolgákat lehet vásárolni mindenféle célra, nagyjából megegyezik az előző kettő funkciójával.
6. Wayfarer’s Nest: A Balmora és Pelagiad között elterülő út mellett birtokolhatsz egy fogadót, amelynek nyeresége téged illet. Egy küldetés során szerezheted meg az épületet, és sok másik teljesítése közben pedig fejlesztheted. Szintén hozzájárul a szerepjátékos élményhez, de nem annyira fontos, ezért csak második kategória. Fordítanivaló gondolom van benne, s hiába kompatíbilis elvileg gyakorlatilag hallottam már, hogy vannak vele gondok (talán csak más pluginok miatt)



Harmadik kategória:
1. Aleanne's Armor and Clothing: Több fajta páncélt és ruhát ad a játékohoz, mint például Volliandrium, ünnepélyes, hercegnői és keménybőr típusok. Szintén kompatíbilis, csak nincs lefordítva, bár sok fordítás azt hiszem nem kell hozzá.
2. A Whole New Shade of Glass: Üvegpáncél-készleteket ad, új színezettel (a fehéren kívül). Új fajta nyersüveg is elérhetővé válik.
3. Abandoned Well at Dagon Fel: Nagyon részletes, Daggerfall szerű kazamatát ad a játékhoz.
4. Suran Alchery Shop: Egy új boltot tesz Suranba, ahol rengeteg új íjat, nyilat és páncélt vásárolhatsz. Harmadik kategória, mert pár új tárgy eléggé ráér.



Negyedik kategória:
1. Harlequin sword and bow resource: Négy katanát, két íjat és egy kétkezes kardot ad a játékhoz. Minden kard rendelkezik kardhüvellyel, illetve a két íjnak tegeze is van. (Főleg azért negyedik, mert Bloodmoon kell hozzá, mielőtt meg megint csak pár új tárgy lesz benne csak kellene a Bloodmoon magyarosítása, az fontosabb.)
2. Annastia: Ez a hatalmas plugin rengeteg területet, 5 új küldetésszálat, 120 egyedi NPC-t, teremtményeket és kriptákat ad a játékhoz. Remek dolog, csak egyrészt áll rá az előző, másrészt valóban hatalmas, így a fordításával járó munka is az lenne.



Akkor sorra veszem az egyéb, kérdéses dolgokat.

Ugye több plugin némileg hasonló, s kérdéses, hogy ütik-e egymást, illetve amennyiben ütik, akkor ez orvosolható-e? Bizonyára orvosolható, de csak hosszas tesztekkel (amit vállalok én is, ahhoz nem kel nyelvtudás, editorhoz meg valamennyire értek, akárcsak a debug parancsok használatához). Ami itt még felmerül, hogy sok esetben egy eredeti pluginhoz kellene hozzátenni, lásd később.

Valamint szintén a hasonló pluginok esetében felmerülhet a kérdés, hogy érdemes-e mindkettőt (vagy többet) feltenni, ha egymástól csak egy-két hasznos újdonságban különböznek? Ugyanis ebben az esetben lehet érdemesebb lenne az adott pluginokat egyesíteni, csak ugye ez bizonyos szerzői jogi aggályokat vethet fel, tehát valószínű legalább annyit meg kellene tenni, hogy az angolul jól tudók dobnak egy levelet az illetőknek az egyesítésről.

Szintén egyesítés, hogy az egymást bővítő/ kiegészítő pluginokat is tanácsos lenne egybe venni, mert a gyerekes kieg, meg a további gyerekarcok és a gyerek további „felszerelései” (pl. ruhák, pólyák, játékok, stb…) teljesen egybe valók, s így kisebb eséllyel kavarodhatunk bele az aktiválásba/ telepítésbe.


A teljesség igénye nélkül igyekszem példát hozni pár hibalehetőségre:

NPC hasonló, vagy netán ugyanazzal a feladattal bíz meg. Erre nem túl nagy az esély, de azért előfordulhat.
Objektum ütközések: Két kiegészítő is rak adott helyre különböző objektumot, egyik teszem azt NPC-t, a másik meg egy házat.
Adott tárgyak különböző grafikával/ értékekkel, ekkor ugye melyik kerekedik felül, vagy működik-e egyáltalán normálisan a játék?


Aztán vannak olyan kiegészítők is, melyek lerombolnak bizonyos dolgokat az eredeti játékból, amire szemléletes példa a Magicbackpages, ami mágikus hátizsákot ad a játékhoz, ami amúgy jó dolog, mert több tárgyat tudunk magunkkal vinni, csak épp ezzel párhuzamosan eltűnik szépen a vállvédő, vagyis olyat nem húzhatunk.
Azt nem tudom, hogy a honlapon is jelen lévő kis herbalista táska jár-e hasonló negatív következményekkel?
Egy biztos, a fenti megoldás úgy nem jó (szerintem legalábbis). Az ötletem az átmodifikálására az, hogy az inventoriban legyen egy tényleges zsák, s abba lehessen cuccokat rakni, külön megnyitással (eredeti Diablo II.-ből lopott, csak ott keverődobozka volt).

Kicsit itt belemegyek az ötletbörzébe is, mert ugye van egy (pontosabban kettő) neclage kieg., ami szép kis nyakláncokat, meg homlokpántokat ad a játékhoz. Szép is lesz tőle a női kari, öröm nézni. A gond vele annyi, hogy kissé egyhangú, ugyanis (legalábbis csak egyiket raktam fel) csak olyan fajta van a karin, amit a kreálásnál kiválasztottunk. Részben ez ihlette a még hiányzó karkötőt (gyűrű ugye van, meg amulett, azt slussz-passz). Csak ugye, ha már a hátizsákkal eltűnik a vállvas, akkor ezzel meg eltűnne az alkarvédő? Na nem, úgy azért nem.
Egy másik meg ugye a cipellő. Szeretek előhozakodni a bakancsommal, most is ezt teszem. Ugye nem a legkényelmesebb, főleg hosszabb úton, futással kombinálva zokni (vagy legalább kapcsa) nélkül hordani. Ehhez képest a játékban lazán futkos a karakter a fél szigeten át egy fémcsizmában, úgy minden nélkül… Az odáig rendben, hogy egy normál cipőt nem lehet felhúzni a vascsizma alá, de biz, ha látta valaki a Halál 50 óráját, vagy olvasott valahol ilyet, akkor tudhatja, hogy előfordultak már a világban alsó cipők (a nevezettben épp csizma alá húzható kb. szobacipő). Tehát ilyesmit is bele lehetne rakni a játékba, HA nem üti a páncélcsizmát. Pár egyéb hasznos dolog is belekerülhet majd a játékba, pl. fátyol, menyasszonyi ruha, stb…, de mostmár tényleg túl elkalandoztam…

Visszatérve egyik nagy problémás kiegészítő (lehet) az, amelyik eltünteti a felső korlátokat, vagyis nem 100 a max. szint tulajdonságokban, meg képzettségekben. (Galsiah's Character Development (GCD))
Remek dolog, mert milyen az már, ha van maximum? (Különösen egy-két helyen, pl. Vivec tulajdonságai). A nagy probléma ott merül fel, hogy mit kezd ez akkor, ha a játéknál még ott van a complite morrowind full a tucatnyi hétköznapibb képzettséggel, vagy épp a herbalizmus kiegészítő? Felteszem hozzá kellene alakítani, hogy tökéletesen működjön.

Tehát néhány plugin a fenti listába az ilyen aggályok miatt nem került bele.
Ezek közül viszont szerintem kiemelt fontosságú Galsiahs Character Development.rar fájl.


Ismét írtam egy hosszút, remélem többen végigolvassátok (szívroham nélkül), s várom a véleményeket vele kapcsolatban.
Mivel azért nincs meg minden kiegészítőm a világon, így persze nem 100%-os, de azt hiszem ez is épp elég (sok) munkát adna.
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Babilon5 írta:Elöljáróban csak remélem senki nem harapja le aq fejem. :roll:
Ha mégis, akkor jó étvágyat. :lol: Tudom még készül a Bloodmoon és bőven van még mit csinálni vele, de ezt azért már felrakom (még régebben írtam otthon).

Nos, a múltkor felvetettem, hogy bizonyára sokak örömére szolgálna, ha legalább a legjobb pluginok le lennének fordítva. Ez nagy munka lenne a fordítók számára, az kétségtelen, állandó időhiány mellett pedig kissé bajos.

Ismét írtam egy hosszút, remélem többen végigolvassátok (szívroham nélkül), s várom a véleményeket vele kapcsolatban.
Mivel azért nincs meg minden kiegészítőm a világon, így persze nem 100%-os, de azt hiszem ez is épp elég (sok) munkát adna.
Igazad van, ha vállalod ezt a rengeteg fordítani valót, én elküldöm a szövegeket és még hozzá is igazítom a kiegészítőket a magyarításhoz... :)

Említettél néhányat menet közben, amik már letölthetőek a honlapról. Az igaz, hogy a Complete Morrowind nincs lefordítva, de az Aleanne féle ruhák azok történetesen igen...

Szerk: most nézem, történetesen az "A good place to stay" is lefordított állapotban leledzik a honlapon... :D
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Már többször szóba került a fórumon az a hiba, amit a World of faces nevű NJK csinosító okozott, ugyanis eltüntette a calderai térmágus célállomásait.

Készítettem hozzá egy javítást, amivel vissza lehet őket rakni a játékba. Sőt, egyúttal "lefordíttattam" az NJK-k neveit is.

Letölthető a pluginok részből.

Más. A vampire visage, meg a hozzá tartozó modot viszont hiába kerestem, nem találtam, így nem tudom átalakítani se.
Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Babilon5 »

Vik!

"Igazad van, ha vállalod ezt a rengeteg fordítani valót, én elküldöm a szövegeket és még hozzá is igazítom a kiegészítőket a magyarításhoz..."

Értelmezéas beli problémáim vannak. Az elküldött szövegek azt jelentené, hogy magyarul és át kellene modifikálnom azokra az érdekes karakterekre, hogy ékezetek is legyenek, meg az ilyen PC name dolgok? Mert úgy nem gond. Max. idő, de várni már mind tudunk. :geek:

Ha ellenben azt jelentené, hogy elküldöd angolul, akkor kizárt, mert pont azért írtam ezt fel, mert az én angol tudásom finoman szólva is szegényes, még szótárral is érdekességeket tudok kihozni. Ha tudnék angolul, ugye nem írtam volna fel, hanem küldeném a lefordított pluginokat. :roll:

Ruhák ok. Ezt még régen írtam, nem változtattam azóta.
A good place to stayben pedig a dialógusok le vannak akkor fordítva, ezt jól értem, mert akkor majd örömmel pakolom fel... :D
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Babilon5 írta:Vik!
A good place to stayben pedig a dialógusok le vannak akkor fordítva, ezt jól értem, mert akkor majd örömmel pakolom fel... :D
Rakd fel, próbáld ki. Ha nem tetszik, és nem mentesz állást, nyugodtan kikapcsolhatod, nem lesz belőle baj. Egyébként Gerop fordította le, tőle kérdezd. Bár nem tudom, egy viszonylag egyszerű házhoz milyen párbeszédek járnak. Én még nem próbáltam ki.
gerop
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2008. feb. 29., pén. 9:02

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: gerop »

Vik írta:
Babilon5 írta:Vik!
A good place to stayben pedig a dialógusok le vannak akkor fordítva, ezt jól értem, mert akkor majd örömmel pakolom fel... :D
Rakd fel, próbáld ki. Ha nem tetszik, és nem mentesz állást, nyugodtan kikapcsolhatod, nem lesz belőle baj. Egyébként Gerop fordította le, tőle kérdezd. Bár nem tudom, egy viszonylag egyszerű házhoz milyen párbeszédek járnak. Én még nem próbáltam ki.
Nincsenek benne párbeszédek, csak tárgyfordítások. Legnagyobb munka az edények sorbarendezése volt.
Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Babilon5 »

Vik, Gerop!

Akkor tévedtem megint egy nagyot, most újra olvasva, az írásotokkal együtt leesett a dolog. Ugyanis én csak ezt olvastam eddig róla:
„Sokszobás, kellemes, föld alatti helyet hoz létre Balmorában. Igazi szerepjátékos plugin, nincs benne több tonna eladható tárgy és nincsenek benne dúsgazdag kereskedők.”
Amit teljes mértékig úgy értelmeztem, mint egy föld alatti karavánszeráj, ami telis tele van NPC karikkal, akikkel egy csomó mindenről lehet beszélgetni, Csak ugye se nem lehet velük kereskedni, se nem adnak olyan küldiket, amiért két tonna arany jár. Esetleg benne néhány játékkal (nem szerencse, tehát nem pénzes). Meg esetleg benne egy szép könyvtárral, ami olyan könyvekkel van tele, amik máshol nem nagyon vannak, de nem tápolósak (nincs képzettség bonusz). Pl. ott volt a nem tudom már milyen hercegnő (fránya névmemória) aranyos kis története.
Benne olyanokkal, mint fürdő, érdekes díszlet, esetleg egy menetre kapható NPC lányka, akit persze előtte meg kell hódítani, ilyesmik.
Úgyhogy akkor megint csalódtam egy nagyot, mert többet feltételeztem valamiről, mint ami.

Úgyhogy ezek szerint amit feltételeztem, majd meg kell csinálnom egy pluginban, ahogy időm engedi a jövőben. (Jelenleg épp büntető törvénykönyvvel, meg rendőrségi törvénnyel foglalkozom). :ugeek:


Arra pedig még nem kaptam választ, hogy akkor, amit az általam felírt plugin fordításokkal kapcsolatban válaszoltál az mit is jelent, mert nem akarom félreérteni.
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Babilon5 írta:Vik, Gerop!

Akkor tévedtem megint egy nagyot, most újra olvasva, az írásotokkal együtt leesett a dolog. Ugyanis én csak ezt olvastam eddig róla:
„Sokszobás, kellemes, föld alatti helyet hoz létre Balmorában. Igazi szerepjátékos plugin, nincs benne több tonna eladható tárgy és nincsenek benne dúsgazdag kereskedők.”
Úgyhogy akkor megint csalódtam egy nagyot, mert többet feltételeztem valamiről, mint ami.

Úgyhogy ezek szerint amit feltételeztem, majd meg kell csinálnom egy pluginban, ahogy időm engedi a jövőben. (Jelenleg épp büntető törvénykönyvvel, meg rendőrségi törvénnyel foglalkozom). :ugeek:


Arra pedig még nem kaptam választ, hogy akkor, amit az általam felírt plugin fordításokkal kapcsolatban válaszoltál az mit is jelent, mert nem akarom félreérteni.
Jó sok dolgot felsoroltál; ha lesz időm, akkor néhányat meg fogok csinálni belőlük. Charlie is hajlandó kiegészítőket fordítani, úgyhogy előbb-utóbb emelkedni fog a magyar nyelvű kiegészítők száma.
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Társutaztatás

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Valamilyen trükkel meg lehet oldani, hogy a velem utazó társ NPC-re is hatással legyen az Isteni,Almsivi közbeavatkozás varázslat?
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Társutaztatás

Hozzászólás Szerző: Vik »

Sheila írta:Valamilyen trükkel meg lehet oldani, hogy a velem utazó társ NPC-re is hatással legyen az Isteni,Almsivi közbeavatkozás varázslat?
Ha Laura Craftnak hívják és van nála olyan tekercs, akkor igen. Egyébként nem valószínű. Emlékszem, olvastam valahol, hogy milyen hasznos varázslatot lehetne készíteni, ha Isteni, Almsivi közbeavatkozásnak meg lehetne adni hatótávot is, de nem lehet.
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Társutaztatás

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Vik írta:
Sheila írta:Valamilyen trükkel meg lehet oldani, hogy a velem utazó társ NPC-re is hatással legyen az Isteni,Almsivi közbeavatkozás varázslat?
Ha Laura Craftnak hívják és van nála olyan tekercs, akkor igen. Egyébként nem valószínű. Emlékszem, olvastam valahol, hogy milyen hasznos varázslatot lehetne készíteni, ha Isteni, Almsivi közbeavatkozásnak meg lehetne adni hatótávot is, de nem lehet.
Köszi a választ!
Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Babilon5 »

"Jó sok dolgot felsoroltál; ha lesz időm, akkor néhányat meg fogok csinálni belőlük. Charlie is hajlandó kiegészítőket fordítani, úgyhogy előbb-utóbb emelkedni fog a magyar nyelvű kiegészítők száma."

Remek. :D
Van már pár dolog nekem megírva otthon szövegszerkesztőben, de eddig kifejtett pluginalap (wordben elég bőven tárgyalva, mi lesz benne (kb. 5-10 oldalas olvass el)) csak néhány (kezdés, kereskedfők, kereskedővilág, NPC növelő, a Morrowind dark Fantasy meg készül).
Inkább ötletcsomók vannak egyelőre, bár azok küzülk néhány már megvalósult. Ahogy kijön a bloodmon majd a kezdés 1.0 átváltozik 2.0-ra (az már konkrét plugin, nem csak leírás), meg elkezdem normális pluginba átvinni a többit. Persze idő kérdése a dolog, meg, hogy munkahelyem miképp alakul.

Ami meg az egyebeket illeti, főleg editorhasználattal kapcsolatosak, meg könyvkészítés, inkább önleírások, hogy ne feledjek bizonyos dolgokat.
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Laura

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Nos, dobtam az eddigi társamat :D és Laurával kalandozok.
A readme-ben leírt Laura küldetések hogy jönnek elő?
A leírás szerint az első Balmorában lesz, de hiába 90-es a népszerűségem nála,
semmi küldetésre utaló szöveget nem találtam a párbeszédablakban.
Végigjártam egész Balmorát, sehol semmi, egyedül a Mágusok Céhében
féltékenykedik Arijára, de ennyi az egész.
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Laura

Hozzászólás Szerző: Vik »

Sheila írta:Nos, dobtam az eddigi társamat :D és Laurával kalandozok.
A readme-ben leírt Laura küldetések hogy jönnek elő?
A leírás szerint az első Balmorában lesz, de hiába 90-es a népszerűségem nála,
semmi küldetésre utaló szöveget nem találtam a párbeszédablakban.
Végigjártam egész Balmorát, sehol semmi, egyedül a Mágusok Céhében
féltékenykedik Arijára, de ennyi az egész.
Ha Balmorában az utcán beszélsz vele, akkor se mond semmi mást?
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Laura

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Vik írta:
Sheila írta:Nos, dobtam az eddigi társamat :D és Laurával kalandozok.
A readme-ben leírt Laura küldetések hogy jönnek elő?
A leírás szerint az első Balmorában lesz, de hiába 90-es a népszerűségem nála,
semmi küldetésre utaló szöveget nem találtam a párbeszédablakban.
Végigjártam egész Balmorát, sehol semmi, egyedül a Mágusok Céhében
féltékenykedik Arijára, de ennyi az egész.
Ha Balmorában az utcán beszélsz vele, akkor se mond semmi mást?
Közben elindult a szál, de nem Balmorában kezdődött, hanem Vivec Idegennegyedében, miután 4. alkalommal küldtem őt oda, hogy ott találkozzunk(és negyedszer adtam neki 500 aranyat vásárolgatni 8-) ).
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Laura

Hozzászólás Szerző: Vik »

Sheila írta:
Közben elindult a szál, de nem Balmorában kezdődött, hanem Vivec Idegennegyedében, miután 4. alkalommal küldtem őt oda, hogy ott találkozzunk(és negyedszer adtam neki 500 aranyat vásárolgatni 8-) ).
Vigyázz vele, képes és elkölti. :D
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Laura

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Vik írta: Vigyázz vele, képes és elkölti. :D
El is költi mindet!!!
Egyik alkalommal 40, azaz negyven darab "akciós" vascsizmát vett nekem :lol: , máskor viszont 10 000-et érő "leértékelt" daedrikus tőrt. :mrgreen:

Amúgy lenne egy kérdésem:
Milyen kapcsolatban álltok az Oblihun csapattal? Ahogy néztem, elég betegesen megy a projekt.
Hipphappsero

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Hipphappsero »

Valami miatt a pluginokat hiába jelölöm be az Adatfájloknál indításkor, nem töltődnek be, sőt ami addig betöltődött, lehet hogy következő induláskor már el is felejti.
Csak magyarított pluginokkal próbálkoztam, hogy ne legyen akadás, példákat rengeteget tudnék írni. Pl. a MorroHun Team még soha sem jött be, a Better Heads pedig időszakosan jön be.
Próbáltam már azt is, hogy manuálisan írtam be a betöltendő pluginek listáját a morrowind.ini-be, de az sem használt.
Van erre esetleg valami gyógymód, illetve vajon mi miatt történhet ez? Köszönöm a választ előre is!
Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Babilon5 »

Hipphappsero!

Egyszer nálam is megesett hasonló. Akkor az volt a gond, hogy közben a C:\ meghajtó, amin az op rendszer volt formatálva lett és így mindig kereste a registriben a dolgokat, amik persze nem voltak ott. Mert hiába van a játék nagy része másik HDD-n, vagy partíción, pár dolog a legtöbbször a rendszerlemezre is rákerül.
Nem lehet, hogy nálad is hasonló a probléma?
Hipphappsero

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Hipphappsero »

Nem, semmi ilyesmi nem történt. Lehet, hogy a Vista rendszert nem szereti? Vagy ha a C: meghajtóra telepítem, akkor nem fordul elő hasonló hiba?
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hipphappsero írta:Nem, semmi ilyesmi nem történt. Lehet, hogy a Vista rendszert nem szereti? Vagy ha a C: meghajtóra telepítem, akkor nem fordul elő hasonló hiba?
Nálam a D: meghajtón van a Morrowind, és nem találkoztam ilyen jelenségel. Sőt, akkor is működött, amikor újratelepítettem a Windowst a C: meghajtón.

Próbáld meg leszedni a magyarítást és újrarakni, hátha rendbejön. Esetleg a Morrowindet is.
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Laura

Hozzászólás Szerző: Vik »

Sheila írta: Amúgy lenne egy kérdésem:
Milyen kapcsolatban álltok az Oblihun csapattal? Ahogy néztem, elég betegesen megy a projekt.
Semmilyen kapcsolatban nem állunk. Illetve én egyszer megnéztem a honlapjukat.
Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Babilon5 »

Van valami, amivel nagyon nem boldogulok...

Hogy a csudába lehetne új születési jegyeket hozzáadni a játékhoz? Mármint ok, ott van az, hogy új, de varázslatokat, erőket sehogy sem tudom belerakni, tehát max. csinálok pártat, aminek csak neve van, más nem... :cry:
(Mellesleg megnéztem, fajoknál se egykönnyű.)
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Babilon5 írta:Van valami, amivel nagyon nem boldogulok...

Hogy a csudába lehetne új születési jegyeket hozzáadni a játékhoz? Mármint ok, ott van az, hogy új, de varázslatokat, erőket sehogy sem tudom belerakni, tehát max. csinálok pártat, aminek csak neve van, más nem... :cry:
(Mellesleg megnéztem, fajoknál se egykönnyű.)
Kicsit trükkös. Megnyitod a csillagjegyek ablakot, mellé pedig a tárgyablakban a Spellmaking fülről áthúzod kívánt hatást. Van egy bökkenő vele: úgy nézem, csak angol CS-nél működik.
Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Babilon5 »

"Van egy bökkenő vele: úgy nézem, csak angol CS-nél működik."

Aha, szerintem ez lesz a gond. :x
Csak mert mikor áthúznám egy szép nagy piros kör veszi körbe a kurzort és nagyon nem engedi a dolgot... De nem csak születési jegyeknél, a fajoknál is így van. :( :cry:
NPC-knek, lényeknek nyugodtan lehet képességeket és varázslatokat adni, az nem gond, az megy síma áthúzással, de ez így kissé zavaró dolog.

Ezt lehetne javítani az editorban?
Mármint mikor a Bloodmonnal együtt jön ki az új telepítőben (remélem jobban lefordítva, bár ez csak remény)?

Mert van egy olyan gondolatom, ha félig angolban-félig magyarban csinálok meg egy plugint, akkor az nagyon könnyen problémákhoz vezethet... :?

MÁSIK:

Van valami programocska arra, hogy normál szöveget átírjon (mármint az ékezetes betűket), olyanra amiket a program elfogad akként? Mert akkor azt legyen szíves valaki tömörítve elküldeni az sj.babilon5(kukac)gmail(pont)com címre, lassan szükségem lesz rá a pluginjaimhoz tartozó könyvekhez.
Vagy marad a keresés és csere módi wordben?

MEGINT MÁSIK:

A játékmenetben szereplő számmal rendelkező értékekről van valahol egy (természetesen magyar nyelvű) leírás valahol? Mert csak egy részért tudom, hogy mit jelent... :oops:
De ugyanez vonatkozhat a globalra is.
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Babilon5 írta:
Ezt lehetne javítani az editorban?
Mármint mikor a Bloodmonnal együtt jön ki az új telepítőben (remélem jobban lefordítva, bár ez csak remény)?

Mert van egy olyan gondolatom, ha félig angolban-félig magyarban csinálok meg egy plugint, akkor az nagyon könnyen problémákhoz vezethet... :?

MÁSIK:

Van valami programocska arra, hogy normál szöveget átírjon (mármint az ékezetes betűket), olyanra amiket a program elfogad akként? Mert akkor azt legyen szíves valaki tömörítve elküldeni az sj.babilon5(kukac)gmail(pont)com címre, lassan szükségem lesz rá a pluginjaimhoz tartozó könyvekhez.
Vagy marad a keresés és csere módi wordben?
Biztos lehetne javítani, de nem tudom, ki az, aki megcsinálná. Ha magyar Morrowind.esm-et használsz angol CS-ben, abból nem lehet baj.

Több program is létezik, ami megcsinálja az ékezetek átalakítását, a legegyszerűbbet (mindenféle segítség, felhasználói leírás nélkül) feltöltöttem a http://dotyo.fw.hu címre.
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Elkészültem a Wayfarer's Rest magyarításával. SzőtsÁki nemsokára lecseréli a pluginok között, és remélhetőleg a letöltés is működni fog hamarosan.

A ragadozó plugin jó lesz angolul? Mert lényegesen több szöveg van benne, mint ebben, és egyéb munkáim miatt nem sok időm lesz rá mostanában...

szerk: Ha kell valakinek, feltöltöttem az oldalamra a Wayfarer's Rest magyarítását, addig is, amíg ide, a pluginok közé nem kerül. cím: http://dotyo.fw.hu
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Egyebkent somesz osszegyujtott par igenyes modot az oldalan, amiket szerintem a magyaritashoz lehetne igazitani... egyszer ;)

http://www.somesztes.atw.hu/
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Nordavind írta:Egyebkent somesz osszegyujtott par igenyes modot az oldalan, amiket szerintem a magyaritashoz lehetne igazitani... egyszer ;)

http://www.somesztes.atw.hu/
A füvesített Morrowind igazán érdekes ötlet (habár a főküldi után is vagy egy évszázad kellene neki szerintem. Vagy egy druida céh megjelenése. :) ) Már csak az a kérdés, ha kész lesz a MorrOblivion, akkor hogy fog kinézni Balmora...
Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Babilon5 »

Tehát, ha nem kérem a félmagyar Cs telepítését, akkor nem lesz gond?
(Mert közben bővítem az előzőt: varázslatokat (nekem) CSAK NPC-khez lehet hozzáadni, többinél nem engedi, se fajnál, se születési jegynél, se szörnyeknél, még új ID-vel sem.)

Progit köszi, amint net caféba eljutok (fizetés után), akkr majd letöltöm, könyvtárban nem jönne le egyhamar...
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Babilon5 írta:Tehát, ha nem kérem a félmagyar Cs telepítését, akkor nem lesz gond?
(Mert közben bővítem az előzőt: varázslatokat (nekem) CSAK NPC-khez lehet hozzáadni, többinél nem engedi, se fajnál, se születési jegynél, se szörnyeknél, még új ID-vel sem.)

Progit köszi, amint net caféba eljutok (fizetés után), akkr majd letöltöm, könyvtárban nem jönne le egyhamar...
Nem lesz gond. De ha telepíted, az angolt még használhatod, csak másik könyvtárból kell indítani, és egyszerre nem mehet a két féle CS.
Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Babilon5 »

Nah, az angol Cs-vel most gőzerővel munkálkodok. :D Remélem kompatibilítási bajok nem lesznek a későbbiekben, egyelőre nálam műkszik a dolog. :geek:


Viszont az érdekelne, hogy a Galsiah's Character Development (GCD) pluginnak van-e olyan használati módja, ami CSAK a korlátokat távolítja el (felőlem lehet nehezebb a fejlődés x mérték után, az nem baj), DE nem helyezi új alapokra a fejlődési rendszert! :!:

Mert:
1. Megszoktam már a régit.
2. Ezt az újat nem értem (nyelvismereti problémák, matekból meg nem vagyok zseni, hogy leírás nélkül megértsem)

Avagy van-e más ilyen korláteltüntetős plugin?
Csak mert próbáltam egy sajátot is összehozni, de 1,5 nap alatt se sikerült (kb. 20 óra), legalábbis eddig, azért még próbálkozok, ha más lehetőség nem marad.
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Morrowind Comes Alive... A Sotet testveriseg tamadasa utan nem naplozza, hogy Ebenszivben beszelni kell a birodalmi pasassal, majd vele beszelve csupan a legvegen tesz naplobejegyzest, hogy hogyan is juthatok el Mournhold-ba. A readmet elolvasva voltak ezzel a pluginnal ilyen (es sok-sok mas) hibak, amik orvosolva lettek patch-ekkel... A zip-ben csak a Guard opatch talalhato... Mellesleg a Deli Fal kvartelyban hibauzenetet kaptam, amikor beleptem eloszor, de leokeztam, ahelyett, hogy felirtam volna, a warnings-ban meg nem talalom :P Azt hiszem ezt inkabb megsem fogom hasznalni :D
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Van egy More Quick-Keys nevű mod, ami arra szolgál, hogy 8 helyett 16 gyorsbillentyűt tudunk hozzárendelni a dolgainkhoz. Próbálta esetleg már valaki? Mert nekem nagyon lassan vált át a hozzárendelt tárgyra, és nem tudom miért.Lehet ez a magyarítás miatt?
Akit esetleg érdekel a cucc az letöltheti
innen
Szükséges hozzá a MWSE

A tapasztalatokról írjatok !
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Nordavind írta:Morrowind Comes Alive... A Sotet testveriseg tamadasa utan nem naplozza, hogy Ebenszivben beszelni kell a birodalmi pasassal, majd vele beszelve csupan a legvegen tesz naplobejegyzest, hogy hogyan is juthatok el Mournhold-ba. A readmet elolvasva voltak ezzel a pluginnal ilyen (es sok-sok mas) hibak, amik orvosolva lettek patch-ekkel... A zip-ben csak a Guard opatch talalhato... Mellesleg a Deli Fal kvartelyban hibauzenetet kaptam, amikor beleptem eloszor, de leokeztam, ahelyett, hogy felirtam volna, a warnings-ban meg nem talalom :P Azt hiszem ezt inkabb megsem fogom hasznalni :D
Érdekes, nekem semmiféle hibát nem produkált a mod.
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Visszaszivom, azota feltettem meg egyszer, s nem csinalja... lehet valamivel osszeakadt. :P

Egyebkent, minden tiszteletem Emma-e, de ez a Lara Craft... brrr... hat a hideg raz a nyalas szovegtol, ami szappanoperaba beillene, mellesleg sirankozik, hogy nincs penze, de eben vertezetre telik... Esetleg nem lehetne a magyarositashoz igazitani a masik Emma modot (Witchgirl vagy mi), arrol csak jokat hallottam :)
Vik
Hozzászólások: 3771
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Pluginok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Nordavind írta:Visszaszivom, azota feltettem meg egyszer, s nem csinalja... lehet valamivel osszeakadt. :P

Egyebkent, minden tiszteletem Emma-e, de ez a Lara Craft... brrr... hat a hideg raz a nyalas szovegtol, ami szappanoperaba beillene, mellesleg sirankozik, hogy nincs penze, de eben vertezetre telik... Esetleg nem lehetne a magyarositashoz igazitani a masik Emma modot (Witchgirl vagy mi), arrol csak jokat hallottam :)
Mindent lehet, csak kinek van rá ideje. :)

Nekem pl. Oblivion fordítás mellett nem nagyon. Az idegenek a ragadozók ellen plugint is elkezdtem lefordítani, aztán nem haladok vele. Wayfarer's Rest vagy egy hétig tartott, pedig abban nincs is túl sok szöveg.
Válasz küldése